چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۲:۵۳May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 دی 1396 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 فروردین 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 اردیبهشت 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 مرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 شهریور 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مهر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 آبان 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 بهمن 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 دی 1396 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۳:۳۶    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه ای، عناوین و اسامی ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی سال 1396 و شعار محوری فجر امسال را اعلام کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۳:۲۶    
چهار سال پیش شرکت آب و فاضلاب و سازمان ملی استاندارد طرحی را برای نصب برچسب انرژی روی شیرآلات به منظور کاهش مصرف آب در نظر گرفتند که تاکنون عملیاتی نشده بود ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۰:۰۱    
به دلیل انجام عملیات کابل برگردان، ارتباط تلفنی مشترکان تهرانی در 4 مرکز مخابراتی طی 3 روز آینده با اختلال همراه می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۸:۴۷    
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد در بخشنامه ای اعلام کرد: برگزاری کنسرت های موسیقی در محیط های دانشگاهی ممنوع است و واحدهای دانشگاهی تحت هیچ عنوان یا مراسمی مجاز به برگزاری آن نیستند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۵:۵۱    
رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی به روسای جمعیت های ملی ژاپن، چین و کره جنوبی درخواست کرد برای کمک اضطراری به محبوس شدگان در نفتکش سانچی اقدام کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۳:۴۸    
معاون وزیر کار از طرح جدید اشتغالزایی دولت با استفاده از نذورات و هدایای مردم و خیّران خبر داد و گفت: هدف اصلی شیوه نوین تأمین مالی جمعی حمایت از کارآفرینان و نوآوران است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۱:۲۷    
نامزدهای سی و پنجمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در گروه دین معرفی شدند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۵۴    
در این مطلب به 10 مواد غذایی اشاره می کنیم که برای حفظ سلامتی تان هرگز نباید بخورید.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۴۲    
12 نکته اساسی در مورد سود سهام عدالت از سوی سازمان خصوصی سازی اعلام شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۱۸    
نتایج تکمیل ظرفیت چهل و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی اعلام شد و 537 نفر در این مرحله پذیرفته شدند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۱۵    
مسلمانان در دهلی نو در آستانه سفر نتانیاهو به هند تظاهرات اعتراضی برگزار کردند و خواهان قطع روابط هند و اسرائیل شدند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۹:۰۳    
هشت روز پس از آتش گرفتن نفتکش ایرانی در آب های کشور چین همچنان خانواده های خدمه ی نفتکش در انتظار اقدامی برای پیدا کردن عزیزانشان هستند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۹:۰۰    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به منظور نشست با فعالان گردشگری و سرمایه گذاران اقتصادی به دوکشور هلند و اسپانیا سفرمی کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۷:۳۰    
پس از پیوستن دستگاه ها و نهادهای مختلف از جمله پلیس، سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، هلال احمر و سازمان اوقاف، سازمان بسیج مستضعفین هم به پویش رسانه ای خبر خوب پیوست.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۷:۳۰    
معاون امور دریایی سازمان بنادر گفت: تیم 12 نفره تکاور به سمت نفتکش سانچی اعزام شده و پیش بینی می شود پس از خنک کردن این نفتکش توسط یدک کش های آتشخوار ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۷:۳۰    
پیام رسان تلگرام پس از چند روز مسدود بودن رفع فیلتر شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۷:۲۷    
رئیس ستاد پیگیری اجرای برجام تصریح کرد: بحث موشکی ایران که به توانمندی های دفاعی و امنیت ملی ما مربوط می شود نه قابل مذاکره است و نه مصالحه.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۰:۰۳    
معاون امور دریایی سازمان بنادر گفت: پیکر دو تن از 32 خدمه نفتکش در زیر پل فرماندهی پیدا شد که به بندر شانگهای منتقل می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۰:۰۰    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: مقدمات حج سال آینده فراهم شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۹:۵۱    
حداقل عیدی کارگران 1میلیون و 850هزار تومان و حداکثر عیدی 2میلیون و 780هزار تومان برای سال 97 است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۹:۵۱    
زمستان امسال، دوره آلوده ای برای گروه های حساس در برابر آلودگی هوا بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۹:۴۸    
آیت الله شب زنده دار در واکنش به سخنان اخیر روحانی درباره انتقاد از پیامبر گفت: معلوم می شود در حوزه درست درستان را نخوانده اید و آدم بی سواد این حرف ها را می زند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۹:۴۸    
وزیر امور خارجه کشورمان می گوید فردی قدرت را در ایالات متحده در دست گرفته که آنقدر فهم و ادراک ندارد که کل ملت ها را با الفاظ رکیک و غیرقابل پذیرش و حتی غیرقابل باور خطاب می کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۹:۴۸    
مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: از آنجا که آمریکا به تعهدات برجامی خود عمل نکرده است, خروج ما از برجام کاملا قانونی و قابل توجیه خواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۹:۴۵    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 کل کشور گفت: طبق مصوبه این کمیسیون حقوق های کمتر از 5میلیون بین 10 تا 18 درصد در سال آینده افزایش می یابد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۹:۴۵    
اگر برخی همزمان با هجمه گسترده به ایران به زعم خویش سندی را برای به زیر سؤال بردن رهبری منتشر نمی ساختند جامعه محروم مانده از اسناد تا این میزان بر تسلط رهبری بر هوای نفس خویش- که قدرتی فوق العاده را ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۸:۰۴    
سفیر کشورمان در عراق گفت: ایران تلاش می کند به روابط بغداد و اربیل کمک کرده تا مشکل حل و فصل شده و هم منافع دولت مرکزی و هم منافع اقلیم کردستان تامین شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۶:۴۳    
مصوبه شورای عالی فضای مجازی درباره حمایت از پیام رسان های بومی که 5 ماه از ابلاغ آن می گذرد، بالغ بر 5 دستگاه را مسئول رسیدگی و حمایت از سازوکار شکل گیری این شبکه ها در داخل کشور کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۶:۴۳    
وزیر تعاون از امضای تفاهم نامه ایران و چین درباره عملیات مهار آتش نفتکش سانچی خبر داد و گفت: از چین خواسته ایم که فرصت گفت وگو با کاپیتان و خدمه نفتکش هنگ کنگی را فراهم کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۶:۴۰    
پویش(کمپین) خبر خوب با مشارکت و همکاری نیروی انتظامی و سازمان بهزیستی به طور جدی فعال می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۶:۴۰    
دریافت فیلم
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۵:۵۹    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه 97 گفت: طبق مصوبه کمیسیون حقوق رؤسای قوا، وزرا و معاونان شان، نمایندگان مجلس و استانداران در سال 97 افزایش پیدا نمی کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۴:۴۹    
یک نظرسنجی جدید در روسیه حکایت از آن دارد که بیش از 80 درصد از رای دهندگان این کشور در انتخابات ریاست جمهوری به پوتین رای می دهند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۴:۴۶    
رئیس کل دادگستری استان تهران می گوید: هنوز مهلت واخواهی و اعتراض به حکم برای خاوری به پایان نرسیده است و پس از اتمام این مهلت و قطعیت رای صادره، شناسایی اموال انجام می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۴:۴۶    
به گزارش خبرنگار مهر، اعضای هیات مدیره و کادر فنی و سرپرستی باشگاه پرسپولیس بعدازظهر امروز شنبه در سالن کنفرانس این باشگاه و در حضور خبرنگاران رسانه های گروهی آغاز شد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۴:۴۶    
رقابت های اسبدوانی کورس گنبد در شرایطی برگزار می شود که کار از دست مسئولان فدراسیون خارج شده و به خاطر فساد مالی که در آن وجود دارد کار به قمار و اسحله و چاقوکشی رسید!
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۴:۳۱    
حجت الاسلام و المسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران به جنجالی هایی که نسبت به بخشی از خطبه های دیروز نماز جمعه تهران مطرح شد، واکنش نشان داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۳:۴۹    
نمایندگان 54 کشور آفریقایی در سازمان ملل در بیانیه ای شدیداللحن از رئیس جمهور آمریکا خواستند به دلیل اظهارات توهین آمیز علیه مهاجران آفریقایی عذرخواهی کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۲:۱۹    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: بیش از پنج هزار دستگاه گوشی تلفن همراه از زمان اجرای طرح رجیستری تاکنون غیر فعال شده که شامل گوشی های ایرانی و خارجی می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۲:۱۶    
علی ربیعی رییس کمیته ویژه رسیدگی به وضعیت نفتکش حادثه دیده ایرانی سانچی در شانگهای گفت: خواستار این هستم که طرف چینی ضمن بکارگیری تمام توان خود برای نجات دریانوردان ایرانی ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۲:۱۶    
عضو اتحادیه بین المجالس اسلامی گفت: نشست کارشناسی سیزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی با حضور نمایندگانی از مجالس 44 کشور از امروز در تهران آغاز شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۲:۱۳    
برجام، دسیسه آمریکا و کشورهای رقیب در منطقه برای به صفر رساندن صادرات نفت و تصاحب بازار نفت ایران را خنثی کرد و در فاصله کوتاهی علاوه بر افزایش صادرات ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۱:۵۷    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: ثبت نام برای شرکت در کنکور سراسری 97 دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی از یکشنبه اول بهمن ماه 96 آغاز می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۵۱    
در دریای خزر تعدادی گسل وجود دارد که به گفته محققان 3 گسل فعال این حوزه در خاک ایران کشیده شده است و توان لرزه زایی و احتمال سونامی در آن وجود دارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۴۸    
اتحادیه اروپا بر تعهد خود به ادامه اجرای کامل و موثر برجام تاکید و اعلام کرد که با اعضای اتحادیه برای ارزیابی مشترک بیانیه آمریکا و پیامدهای آن هماهنگی خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۴۸    
زنان سرپرست خانواده بانوانی هستند که به دلایلی مانند طلاق، فوت و یا بیماری همسر به تنهایی سرپرستی از فرزندان خود را بر عهده گرفته و تلاش شان این است تا کمبود سایه پدر در خانه را پر کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۴۸    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت نام آزمون سراسری سال 97 از اول بهمن خبر داد و گفت: این آزمون هشتم تیر ماه سال آینده برگزار خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۰۹    
به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، تیم تکاوران ارتش جمهوری اسلامی ایران که در روزهای اخیر برای اجرای عملیات نجات ملوانان ایرانی گرفتار شده در کشتی نفتکش سانچی راهی بندر شانگهای شده بودند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۰۹    
یک رسانه صهیونیستی شمار موشک هایی را که حزب الله در جنگ آینده به سمت سرزمین های اشغالی شلیک می کند، 4هزار فروند برآورد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۰۶    
نیروهای امداد چین که به نفتکش وارد شدند علاوه بر کشف دو پیکر خدمه کشتی، جعبه سیاه را نیز پیدا کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۹:۱۰    
وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی خبرنگاران و اصحاب رسانه صهیونیستی را به اعدام تهدید کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۹:۱۰    
دوشنبه هفته قبل بود که رئیس جمهور دستور پرداخت سود سهام عدالت را صادر کرد، اما با گذشت 5 روز، هنوز برخی بانکها سود را به حساب مشمولان واریز نکرده و در حسابهای خود نگه داشته اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۹:۰۷    
مدیر نمایشگاه های بین المللی تهران گفت: اگر راهکاری برای حل مشکل ممنوعیت جذب اسپانسر برای نمایشگاه گردشگری اتخاذ شود، تبلیغات آن نیز بیشتر خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۹:۰۷    
به گزارش خبرنگار مهر، اشکان دژاگه طی چند روز گذشته در دوحه قطر به سر برده است و حتی از نزدیک بازی تیم های العربی و السیلیه را تماشا کرده است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۸:۵۸    
لابی صهیونیستی آیپک با صدور بیانیه ای ضمن استقبال از تحریم های جدید دولت واشنگتن علیه ایران؛ خواستار افزایش فشار بر این کشور شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۸:۵۸    
متجاوزان رژیم سعودی مناطق مسکونی در استان صعده یمن را هدف سنگین ترین حملات توپخانه ای و موشکی خود قرار دادند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۸:۵۸    
پروفسور توماس اسکانلون استاد ممتاز دانشگاه هاروارد معتقد است باید توجه داشت که اولویت اصلی فلسفه توجه به مسائل عینی و واقعیتهایی است که انسان با آن سر و کار دارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۸:۵۵    
معاون وزیر صنعت از احتمال ارایه اوراق اسناد خزانه به صادرکنندگان بابت مطالبات و معوقات جوایز صادراتی خبر داد و گفت: صادرکنندگان می توانند مطمئن باشند که دولت به پرداخت طلبشان، متعهد است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۸:۵۲    
وزارت خارجه در بیانیه ای با غیرقابل مذاکره خواندن برجام تصریح کرد: ایران هیچ اقدامی فراتر از تعهداتش انجام نداده و هیچ تغییری در این توافق را نه اکنون و نه در آینده نخواهد پذیرفت و اجازه نمی دهد هیچ ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۸:۵۲    
کمپین مشارکت در همایش خبر خوب با همراهی رسانه ها و نهادهای علمی و اجرائی راه اندازی شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۶:۲۰    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز (شنبه 23 دی) در قسمت پایین، قابل مشاهده است:
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۶:۱۷    
تحقیق جدید نشان می دهد یک سال هورمون درمانی ریسک علائم افسردگی را در زنان در اوایل سن یائسگی کاهش می دهد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۶:۱۴    
نبود واگن باعث دپوی محموله های صادراتی در خانه های مرزی شده و دست گلستان از فروش ژانویه خالی مانده است؛ مسئولان محلی هم کلید رفع مشکل را در دست وزارت خارجه می دانند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۶:۱۴    
مطالعه جدید نشان می دهد کودکانی که مادرشان در اوایل بارداری استامینوفن مصرف کرده است در معرض ریسک بالا تاخیر در به حرف آمدن قرار دارند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۶:۰۸    
وزیر خارجه ایران در واکنش به بیانیه ترامپ درباره تعلیق تحریم های ایران گفت این سیاست تلاش مذبوحانه ای برای تضعیف برجام بود.