دوشنبه ۲۱ خردادساعت ۲۱:۳۲Jun 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 دی 1396 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 فروردین 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 اردیبهشت 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 مرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 شهریور 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مهر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 آبان 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 بهمن 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 دی 1396 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۰:۲۹    
اولین پروژه ملی و منطقه ای پایگاه اطلاعاتی جامع ژنتیک اقوام ایرانی (ایرانوم) با حضور وزیر بهداشت و معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی افتتاح شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۸:۳۱    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه توزیع کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی پزشکان متخصص فردا به پایان می رسد، گفت: این آزمون روز جمعه این هفته در 5 شهر کشور برگزار می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۵:۵۶    
عوارض آب، برق و گاز هم در سال آینده افزایش نخواهد یافت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۵:۰۵    
رییس کل بانک مرکزی : خوشحال می شویم که نظام بانکی کشور بتواند بیشتر در خدمت فعالیت های فرهنگی باشد و در کمک به تسهیل ازدواج نقش آفرینی کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۹:۵۳    
توهین و دخالت مقام آذربایجانی برای ایجاد آشوب در ایران، تصمیم ترامپ برای تحریم صدا و سیمای ایران، جلسات امنیتی اسرائیل درباره حضور ایران در سوریه، کمتر از 15 کیلومتر تا فتح الفتوح در سوریه ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۹:۳۸    
تاثیر بچه پولدارهای تهران در ناآرامی های اخیر/بازگشایی پرونده مرگ آیت الله هاشمی در شورای عالی امنیت ملی/غفاری: انقلاب نکردیم که یک وعده غذا بخوریم!/ماجرای فیلم جنجالی جلسه خبرگان
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۹:۱۴    
سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: با توجه به ماهیت برجام و این که یک تعهد بین المللی است ، دولت ایالات متحده آمریکا موظف است آن را براساس تفاهم اولیه اجرا کند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۹:۱۴    
نائب رئیس اول کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به منتفی شدن بنزین 1500 تومانی در سال97، دو نرخی شدن و استفاده از کارت سوخت و یا افزایش 15 درصدی را از پیشنهادات جایگزین توسط مجلس برشمرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۹:۰۲    
در پی سخنان یکی از رزمندان فاطمیون در مراسم بزرگداشت شهدای این لشکر، رسانه های معاند داخلی و خارجی با تقطیع این سخنان اقدام به شایعه پراکنی و پخش مطالب نادرستی کردند که خلاف واقع است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۹:۰۲    
تداوم بحران در خاور دور به طور قطع به نفع کارخانه های اسلحه سازی آمریکایی که اصلی ترین مراکز فروش سلاح در جهان هستند خواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۸:۵۶    
مدیرکل زندان های استان تهران ضمن تایید خودکشی یکی از بازداشت شدگان اعتراضات اخیر در اوین، توضیحاتی در این باره ارائه کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۸:۵۰    
دلیل پخش نشدن برنامه منبع موثق از زبان رضا رفیع، مجری این برنامه.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۸:۴۱    
منابع خبری روز دوشنبه گزارش داده اند دولت دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا قصد اعمال تحریم های فراگیر علیه تلویزیون دولتی ایران را دارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۸:۲۳    
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش گفت: در کل در مورد دریانوردان سه پیش بینی می شود، اینکه لباس پوشیده و داخل دریا باشند یا در قسمت saftly کشتی باشند و یا در قایقی باشند که فعلا پیدا نشده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۸:۰۲    
استفاده هریک از فیلترشکن هایی که اخیرا توسط آمدنیوز تحت نام ها و اطلاعیه های مختلف منتشر می شود، بدون تردید سرقت اطلاعات شهروندان را به دنبال خواهد داشت و نمی توان تضمین کرد که این اطلاعات در کجا ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۰:۰۳    
دالما گفت: توافق برجام باید تحکیم شود و برای ثبات و امنیت در منطقه نیازمند توافق همه جانبه هستیم که دربرگیرنده همه بازیگران منطقه ای باشد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۳:۳۶    
سجاد شهباززاده، مهاجم استقلال ظاهرا گزینه جدید جدایی از جمع آبی های پایتخت است. استقلال به دنبال جذب دو بازیکن است و قرار است مجتبی جباری از لیست آبی های پایتخت خارج شود و نفر بعدی که در لیست خروج ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۳:۰۳    
یک کارشناس نسبت به استفاده از فیلترشکن در زمان خریدهای اینترنتی هشدار داد و توصیه کرد که کاربران در زمان انجام امور بانکی در فضای اینترنتی، فیلترشکن خود را خاموش کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۲:۳۰    
ساختار استراتژیکِ دچار چولگی و معیوب و در عین حال مصون از نقد راهبردی به روشنی نشان می دهد که نظام بودجه ریزی کشور بیراهه می رود و همراه خود سایر ساحتها و شئون را نیز غرق می کند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۱:۵۵    
یک متخصص طب ایرانی گفت: خواب کوتاه بعدازظهر با مزاج افراد رابطه دارد؛ برای همه افراد و مزاج ها خوب نیست.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۱:۲۲    
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه آلکمار هلند، اعضای تیم فوتبال این باشگاه شب گذشته (یکشنبه) برای برگزاری اردوی آماده سازی زمستانی به اسپانیا رفتند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۰:۵۵    
با موافقت رئیس جمهور سقف وام ازدواج افزایش خواهد یافت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۱    
وزیر خارجه گفت: اگرچه داعش طی یکی دو سال اخیر شکست های مرگ بار را متحمل شد و پروژه خلافت داعش متوقف شد اما سازمان ترور داعش و گروه های مشابه هنوز فعال هستند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۹:۴۰    
معاون اول رییس جمهور در جلسه شورای عالی آب تاکید کرد: مردم در مدیریت مصرف آب با دولت مشارکت کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۹:۱۳    
لیبی در حالی وارد سال جدید میلادی می شود که امیدها برای حل بحران در این کشور و پایان دادن به درگیری ها در داخل آن در سایه ادامه یافتن اختلافات میان گروه های سیاسی رنگ باخته است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۸:۴۶    
با آغاز به کار سامانه کارا، سرمایه گذاران می توانند برای دریافت تسهیلات یارانه دار درخواست های خود را به صورت الکترونیکی ارائه کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۸:۲۲    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نامه ای خطاب به غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی در مورد سیستم واریز و قطع یارانه، نکاتی را یادآور شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۷:۵۲    
اهالی روستاهای مختلف سوریه در حومه ادلب با بیرون کردن گروه های مسلح، پرچم این کشور را برافراشتند و عکس های رئیس جمهور سوریه را در دست گرفتند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۷:۱۹    
فیلم سینمایی محمدرسول الله به کارگردانی مجید مجیدی از روز چهارشنبه 20 دی ماه در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۷:۱۶    
قیمت نفت در مبادلات امروز نوسان زیادی نداشت و با 16 سنت افزایش 67.78 دلار در هر بشکه فروخته شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۷:۱۶    
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 گفت: رئیس جمهور در 5 سال گذشته اختیار داشت هم هدفمندی را اصلاح و هم یارانه نقدی اقشار پردرآمد حذف کند و همچنین قیمت بنزین را افزایش دهد که تا کنون دست به چنین کاری ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۷:۱۶    
پارلمان سودان امروز با اکثریت قریب به اتفاق آراء با اعلام وضعیت فوق العاده در دو ولایت کسلا (شرق) و کردفان شمالی (غرب) به مدت 6 ماه موافقت کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۷:۱۶    
رئیس شورای شهر تهران گفت: همانطور که رهبری فرمودند هیچ کس برای شخص من آقای هاشمی رفسنجانی نخواهد شد باید به صراحت بگویم هیچ کس برای آیت الله هاشمی، آیت الله خامنه ای نشد .
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۷:۱۳    
معاون وزیر امور خارجه گفت: تلاش های رئیس جمهور آمریکا برای از بین بردن برجام، ممکن است در چند روز آینده به نقطه ای برسد که آمریکا به طور کامل از برجام خارج شود و جامعه بین الملل باید برای این مرحله ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۶:۱۴    
وزیر امور خارجه گفت: اعتراضات مردم را باید به گوش جان بشنویم؛ همین مردمی که از خشونت و برهم زدن کشور خود را جدا می کنند و هیچ وقت در کنار خشونت نمی ایستند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۴۵    
سازمان هواشناسی از ادامه بارش برف و باران در 6 استان کشور طی امروز و تا آخر هفته خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۳۳    
ناگفته هایی از درگذشت آیت الله هاشمی /افزایش وام ازدواج/اهدای تندیس امین الضرب به ظریف و...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۳۳    
رئیس دانشگاه امیرکبیر مطالبه گری و انتقاد در چارچوب مقررات نظام را حق هر دانشجو دانست و گفت: اگر تمامی دانشجویان و تشکل های دانشجویی قوانین نظام را رعایت کنند، این حق را دارند مطالبات ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۳۰    
نویسنده کتاب ایمان بدون نون و برگزیده پنجمین جشنواره شعر انقلاب گفت: اگر نگاهی که در شکل گیری انقلاب اسلامی مبنی بر عدالت خواهی و مبارزه با ظلم، یک اصل بوده، در شعر انقلاب هم دنبال شود ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۲۷    
وزیر امور خارجه گفت: به خاطر این مردم است که تنها کشور آرام و امن در منطقه هستیم و به همین دلیل است که باید نظر مردم، دیدگاه مردم، انتقاد مردم و اعتراض مردم را با گوش جان بشنویم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۲۴    
ساری - معاون امور عمرانی استانداری مازندران از دماوند به عنوان کاندیدای ثبت جهانی یاد کرد و گفت: برنامه جامع برای مدیریت آن نیاز است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۵:۱۲    
مدیرعامل اتحادیه مرغداران مرغ تخم گذار از کاهش قیمت تخم مرغ در بازار خبر داد و گفت: هنوز به قیمت منطقی شانه ای 12 هزار و 600 تومان نرسیده ایم، اما واردات برای کنترل بازار همچنان ادامه دارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۴:۴۲    
رییس قوه قضاییه خطاب به قضات رسیدگی کننده به پرونده بازداشت شدگان حوادث اخیر گفت: نباید همه بازداشت شدگان را به یک چشم دید زیرا حساب کسانی که اغفال شده اند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۴:۰۶    
انتشار مقاله توهین آمیز علیه امام خمینی (ره) در روزنامه اطلاعات در 17 دی ماه 56، جرقه ای در شهر مقدس قم زد که به قیامی خونین و تاریخ ساز تبدیل شد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۴:۰۳    
آسمان تهران در حالی بارانی شده که با توجه به غلظت آلاینده ها و آلودگی هوا، شائبه اسیدی بودن ْآن از سوی برخی شهروندان مطرح شد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۳:۵۱    
رئیس سازمان خصوصی سازی با اشاره به این که سود سهام عدالت از فردا (سه شنبه) به حساب مشمولان واریز می شود گفت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۳:۵۱    
انجمن علمی دانشجویان باستان شناسی دانشگاه تهران از علی اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خواست تا از کسانی که در جریان حوادث و ناآرامی های اخیر به سردر دانشگاه تهران به عنوان ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۳:۴۸    
معاون آموزشی وزارت علوم گفت: طرح حذف مرحله تکمیل ظرفیت در دستور کار شورای سنجش و پذیرش قرار گرفته و قرار است تکمیل ظرفیت حذف شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۳:۴۸    
وزیر جهاد کشاورزی در ارتباط با مسائلی که درباره محدودیت منابع آبی و لزوم کاهش تولیدات در این بخش صحبت می شود واکنش نشان داد و گفت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۳:۲۴    
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با تأکید براینکه رویکرد اصلی و راهنمای ما در تمام اقدامات وزاتخانه و از جمله در معاونت پرورشی و فرهنگی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۳:۲۴    
روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی نوشت رئیس جمهور آمریکا در روزهای آتی باید تصمیم هایی مهم درباره توافق هسته ای ایران بگیرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۳:۱۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به جلسه شورای امنیت درباره اعتراض ها در ایران گفت: این جلسه گویای شکست دیگری افزون بر شکست های دیگر ترامپ بود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۳:۱۲    
به گزارش خبرگزاری تسنیم، آخرین بازی شب دوم دور چهارم جام حذفی فرانسه با برتری 6 بریک تیم پاری سن ژرمن در خانه رن به پایان رسید تا تیم پاریسی با گلباران کردن رقیبش راهی دور بعد رقابت ها شود. ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۳:۰۹    
اگر تصمیم دارید با مصرف چای سبز با چاقی و اضافه وزن خداحافظی کنید، باید برای مصرف آن در طول روز برنامه ریزی داشته باشید و از مصرف این نوشیدنی گیاهی بدون برنامه پرهیز کنید.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۳:۰۶    
لحظاتی پیش برندگان گلدن گلوب 2018 مشخص شدند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۳:۰۶    
سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۳:۰۳    
منابع یمنی از شلیک یک فروند موشک به سمت پادگان المعزاب در جازان و اصابت آن به هدف مورد نظر خبر دادند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۳:۰۰    
ویرانی های به بار آمده از زلزله بزرگ استان کرمانشاه با همت مردم و مسئولان در مسیر آبادانی و بازسازی قرارگرفته است و دراین بین کرمانشاهیان طعم خوش همراهی نهادهای انقلابی را می چشند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۳:۰۰    
بومهن- بخشدار بومهن گفت: ساخت وساز غیرمجاز در بومهن کاهش 80 درصدی داشته است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۳:۰۰    
معاون بهداشت وزارت بهداشت، گفت: حدود 14 درصد کودکان 10 الی 23 ماهه کشور در معرض اضافه وزن هستند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۳:۰۰    
تهران- ایرنا- رییس مرکز تحقیقات ژنتیک دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: با تلاش همکاران این مجموعه، اولین مرحله پایگاه داده های ژنومی ایرانی (ایرانوم) تشکیل شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۲:۵۷    
تهران - ایرنا - کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از شناسایی پیکر مطهر و نورانی دو شهید دوران دفاع مقدس خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۲:۵۴    
سرپرست اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور از ورود خودروی برلیانس به ناوگان تاکسیرانی تا ماه آینده خبر داد و گفت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۲:۳۶    
بعد از تقدیم لایحه بودجه 97 به مجلس و آغاز بررسی بندهای آن در کمیسیون های تخصصی، مجلسی ها مصوب کردند که وام ازدواج به 15 میلیون تومان افزایش یابد و امروز رئیس جمهور رسماً دستور افزایش وام ازدواج را ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۲:۳۳    
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس طبق ادعای رسانه های قطری امروز برای انجام تست پزشکی و عقد قرارداد با باشگاه الغرافه قطر راهی ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۲:۲۷    
در حالی که آکادمی نوبل به عادت هر سال اسناد مربوط به 50 سال پیش خود را منتشر کرد، در فهرست آن سال می توان نام 3 ایرانی از جمله محمدعلی جمال زده را نیز در فهرست نامزدها دید.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۲:۲۴    
سید عباس عراقچی در کنفرانس امنیتی تهران با اشاره به تلاش های آمریکا در ناکارآمد کردن برجام اظهار کرد: بیش از یک سال است که رییس جمهور آمریکا با تمام تلاش خود در پی این است که برجام را از بین ببرد .
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۲:۲۱    
طبق قانون بسته به ارزش سهام هریک از مشمولان، سود سهام عدالت به آنها تعلق خواهد گرفت؛ بنابراین آن دسته از مشمولانی که تا مهرماه امسال اقدام به تسویه مانده بدهی سود سهام عدالت خود کرده اند از سود ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۲:۲۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: خروج احتمالی آمریکا و هرگونه برخورد غیرمنطقی آنها با برجام با برخورد متناسب و سنگین ایران مواجه خواهد شد و حاصل این تصمیمات برای آمریکا بسیار مهم است و اگر خطای فاحشی رخ ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۲:۱۸    
سخنگوی وزارت کشور با تشریح آخرین اقدامات انجام شده در مناطق زلزله زده غرب کشور گفت: 1552 روستا واحد به واحد ارزیابی و خسارت آن تخمین زده شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۲:۱۸    
فرمانده کل ارتش گفت: دشمنی ریشه دار و عمیق و جدی آمریکایی ها از روز اول انقلاب و از قبل از آن با ملت ایران امری بدیهی است و نیاز به تحلیل خاصی ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۲:۱۵    
به اعتقاد فعالان علمی کشور، نخبگی افراد باید در شرایط خاص و نامتعارفی بروز پیدا کند نه آنکه با گرفتن آزمون ها و رقابت های علمی آنها را شناسایی و جداسازی کنیم ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۲:۱۵    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ در تشریح طرح ترافیک جدید گفت: باید جزئیات این طرح مورد مطالعه و بررسی کارشناسانه قرار بگیرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۲:۱۵    
رئیس جمهور ریشه مشکلات را فاصله مسئولان با نسل جوان دانست و گفت: 300 هزار میلیارد تومان برای اشتغال جوانان طراحی کرده ایم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۲:۱۲    
با موافقت رییس جمهور، توزیع سود سهام عدالت به مشمولین ثبت نام شده قطعی این طرح، از امروز، 18 دی ماه آغاز می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۲:۰۹    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به ادامه داشتن عملیات اطفاء حریق نفت کش ایرانی سانچی، گفت: جسدی پیرامون این کشتی در سطح آب یافته شد که در مراحل انتقال به بندر شانگهای برای شناسایی است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۱:۵۴    
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: با فرو نشستن گرد و غبار برخاسته از اغتشاشات هفته گذشته و آشکار شدن واقعیت ها ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۱:۵۱    
روزنامه اطلاعات در یادداشتی به قلم فربد فدایی، روانپزشک به بررسی ناآرامی های اخیر پرداخته است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۱:۵۱    
سیدرضا اکرمی با اشاره به جای خالی آیت الله هاشمی گفت: یک سال گذشته واقعا مرحوم آیت الله هاشمی را مثل مرحوم آیت الله بهشتی مظلوم معرفی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۱:۵۱    
رییس جمهور وظیفه همه مسوولان را خدمت به دین، انقلاب، کشور و مردم دانست و با بیان اینکه اگر با جان بپذیریم مردم همه کاره کشورند، مسائل حل می شود ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۱:۴۵    
رئیس جمهور آمریکا تصمیم گرفته است برای پایان دادن به اخبار مربوط به مشکلات جسمانی و روانی اش، آزمایش بدهد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۱:۴۵    
ساده زیستی و حضور در میان مردم از جمله ویژگی های امام جمعه شهر تبریز است که در این گزارش آن را مرور می کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۱:۳۹    
معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهردار تهران گفت: لایحه بودجه سال 97 شهرداری 30 دی ماه به شورا ارائه می شود و احتمالا سقف بودجه 17 هزار و 500 میلیارد تومان است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۱:۳۹    
دومین کنفرانس امنیتی تهران صبح امروز با حضور مقامات داخلی و خارجی در سالن اجلاس سران برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۱:۳۹    
بندرعباس - معاون وزیر نفت گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده بودجه ای برای واردات بنزین در سال 97 تعیین نشده و واردات بنزین به کشور متوقف خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۱:۳۶    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: شناسایی بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم نامشروع صهیونیستی توسط آمریکا، اعلام دشمنی آشکار با مسلمانان و دولت های اسلامی و ایجاد فرصت برای تروریسم است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۱:۳۶    
در پی بازداشت 11 شاهزاده سعودی در ریاض و انتقال آنها به زندانی در حائر، فعالان فضای مجازی در عربستان دست به کار شده و هویت این افراد را فاش کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۱:۳۶    
نظامیان رژیم صهیونیستی اعلام کردند که از سال 2015 تاکنون دست کم 201 فلسطینی را که در عملیات شهادت طلبانه مشارکت داشتند بدون محاکمه و در ملاء عام به شهادت رساندند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۱:۳۳    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با بیان اینکه حق مردم هر کشور است که در جهت اثبات مسائل سیاسی گام بردارند و این یک امر طبیعی است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۱:۳۳    
وزیر امورخارجه آلمان گفت که اتحادیه اروپا قرار است محمد جواد ظریف را برای گفت وگو درباره ناآرامی های اخیر در ایران دعوت کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۱:۳۳    
آقای هاشمی در ماه های آخر عمرشان چند باری درباره وضعیت کشور صحبت کردند و تاکیدشان این بود که مردم راه شان را پیدا کرده اند و سفارش شان هم به ادامه حرکت اعتدالی بود و در برابر مردم ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۱:۳۰    
کارشناس سازمان هواشناسی از ادامه بارش ها در برخی نقاط کشور خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۱:۲۷    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: جسد یکی از 32 نفر مفقود شده حادثه کشتی ایرانی در آب های شانگ های چین پیدا شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۱:۲۴    
وزیر امور خارجه، در جمع خبرنگاران: با توجه به اهمیتی که برجام این روزها دارد و نیز سیاست های مخرب امریکا در مورد برجام ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۱:۲۴    
با موافقت رییس جمهور توزیع سود سهام عدالت به مشمولان ثبت نام شده قطعی این طرح، از امروز 18 دی آغاز می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۱:۰۶    
یک قرن پیش در چنین روزهایی بریتانیای استعمارگر به یهودیان قول داد که یک مکان امن در فلسطین برای آنها ایجاد کند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۰:۳۶    
مدیر کل بنادر جهانی دولت هند، موقعیت بندر شهید بهشتی در چابهار را ممتاز ارزیابی کرد و گفت این بندر می تواند به سرعت به مرکز فعالیت های حمل و نقلی در منطقه تبدیل شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۰:۳۶    
رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه گفت: آمریکایی ها فقط در کلام علیه گروههای تروریستی مبارزه می کنند و متاسفانه در عمل در کنار تروریست ها از جمله یگان های مدافع خلق(ی.پ ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۹:۵۱    
وزیر امور خارجه در دومین کنفرانس امنیتی تهران گفت: جریان افراط گرایی خشونت طلب که این منطقه را دستخوش یکی از خطرناک ترین و خسارت بارترین ادوار تاریخی اش کرده بود رو به زوال گذاشته است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۹:۵۱    
مصوبه کمیسیون تلفیق درباره درآمدزایی 10هزار میلیارد تومانی دولت از محل فروش کالای قاچاق برای تقویت تولید داخل ...
  • ۱