دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۱:۵۲May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 14 مرداد 1397 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1397 
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۱:۴۴    
گفت و گوی زنده تلویزیونی رئیس جمهوری با مردم آغاز شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۵۶    
باسکرویل که کاملا در فضا و گفتمان پرهیاهوی مشروطه خواهان و مجاهدین تبریز فرو رفته بود، چنین پاسخ داد که چون ایرانیان در راه آزادی می کوشند من به آنها پیوسته ام و از قانون آمریکا باکی ندارم ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۴۹    
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری اختتامیه سومین دوره جشنواره نشریات دانشجویی این دانشگاه به میزبانی دانشگاه آزاد شهرکرد در آبان ماه سال جاری خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۰۰    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: در سه ماهه اول سال جاری 1864 واحد صنعتی دراستان تهران مورد پایش گرفت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۵:۳۷    
رئیس سازمان غذا و دارو از اختصاص ارز ناشی از فروش گاز ایران به ترکیه برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۴:۵۰    
فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از کشف 4000 دلار جعلی و توزیع کننده آن خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۴:۵۰    
فرمانده انتظامی استان مازندران گفت:با اجرای طرح تجمیع خطوط 110 در استان، شاهد افزایش صحت آماری و رشد 53 درصدی تماس های شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 بوده ایم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۴:۳۲    
شماره جدید ماهنامه جهان کتاب منتشر شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۳:۳۸    
رئیس کارگروه محیط زیست و پسماند اتاق فکر توسعه و تعالی مازندران گفت: با دستور استاندار برای به کارگیری فناوری های موجود داخل کشور در حال بررسی تصفیه شیرآبه ها در مازندران هستیم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۳:۳۵    
فرماندار تبریز جزئیات رأی شورای حل اختلاف آذربایجان شرقی درباره ی فعالیت سازمان ورزش شهرداری تبریز را تشریح کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۳:۳۲    
رییس اداره حفاظت محیط زیست لنگرود گفت: 6 ماه تا 2 سال حبس مجازات متخلف سوزندان کاه و کلش است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۳:۳۰    
صداوسیما پخش گفت وگوی زنده رییس جمهور با مردم که قرار است امشب روی آنتن برود را تایید کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۳:۲۹    
مماشات نهادهای امنیتی با کسانی که خود در ردیف مرفهین بی درد به شمار می آیند و فارغ از درد و رنج اقشار محروم و مستضعف تنها به فکر خودنمایی در هر شرایطی هستند، جای تامل دارد!
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۳:۲۹    
مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان میامی گفت: مرمت کاروانسرای تاریخی عباس آباد در شهرستان میامی آغاز شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۳:۲۹    
مدیرمسئول کیهان در یادداشتی نوشت: آیا اقدامات و اظهارات دو نماینده و نمونه های مشابه دیگری از این دست ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۲:۲۳    
شهردار تهران با اشاره به اهتمام شهرداری نسبت به توسعه فعالیت های مرتبط با دفاع مقدس بویژه کمک به توسعه و ارتقای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۵۵    
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان با بیان این که فرهنگ تولیدشده از دفاع مقدس ثروت ملی ما است و این ثروت باید با فناوری هایش، به ارزش افزوده تبدیل شود ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۵۲    
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: عامل اصلی تصادفات اخیر شمال استان سرعت و سبقت غیرمجاز است نه کوتاهی در اجرای اقدامات ایمنی و نگهداری راهداری.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۳۵    
یک خبرگزاری انگلیسی اعلام کرد که کمیساریای عالی انتخابات عراق قابلیت دستگاه های شمارش الکترونیکی آرا را نادیده گرفته است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۲۶    
استاندار آذربایجان غربی گفت: دستگاه های دیالیز استان وضعیت خوبی ندارند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۵۷    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: لازمه احیای صنعت ابریشم در گیلان، تقویت کشت صنعتی و پیله ابریشم است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۴۳    
مرکز مدیریت حوزه های علمیه در بیانیه ای در خصوص مسائل روز کشور بیانیه ای صادر کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۳۹    
بیانات مقام معظم رهبری به مناسبت دستور اخیر ایشان به رییس جمهور برای برخورد قاطع با متخلفین اقتصادی بازنشر شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۲۳    
پادشاه اردن اعلام کرد، امان با هیچ فشاری درخصوص پرونده فلسطین مواجه نیست و موضع اردن در قبال این پرونده ثابت است و تغییری نخواهد کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۸:۱۸    
رئیس جمعیت هلال احمر ایران گفت: پروژه های محرومیت زدایی و خدمات بشردوستانه این جمعیت در استان محروم سیستان و بلوچستان ادامه پیدا می کند و همچنان تداوم می یابد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۷:۵۰    
امروز،دوشنبه 15 مرداد آخرین مهلت ثبت نام برای حضور در بیست و پنجمین جشنواره کتاب سال دانشجویی است و این مهلت تمدید نمی شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۷:۰۸    
مدیر کل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان گفت: اجساد 12 نفر جانباخته مربوط به تصادف محور خاش- ایرانشهر جهت شناسایی به پزشک قانونی خاش تحویل داده شد .
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۳:۳۰    
دومین دوره اهدای نشان داود رشیدی در تالار سنگلج برگزار می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۵۳    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر لزوم تامین حق آبه های محیط زیستی گفت: صرفه جویی در حق آبه زیست محیطی به نفع ما و مردم است. اگر آب کم است، برای همه کم است ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۵۰    
معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: در شرایط امروز، بار دیگر می بینیم که هر زمان کشور یک حرکت رشدیاب شروع کرده و از حال رکود یا رشد منفی خارج شده و در مسیر رشد مثبت قرار گرفته است ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۴۵    
بنا به گفته رئیس کل بانک مرکزی با اجرایی شدن بسته جدید ارزی از این پس ارز رسمی تنها به کالاهای اساسی اختصاص پیدا خواهد کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۲۶    
مدیرکل شورای راهبردی روابط خارجی با تاکید براینکه عامل اصلی تحولات سیاسی و بین المللی انرژی است، گفت ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۲۴    
سفیر نروژ در تهران در تداوم همکاری با ایران در چارچوب برجام تاکید کرد و گفت: ما از تصمیم آمریکا برای خروج از برجام متاسف هستیم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۱:۱۳    
ارتش مصر امروز (یک شنبه) اعلام کرد که طی چند روز گذشته و در جریان عملیات ها علیه عناصر تروریستی در شمال و مرکز سیناء، 52 تروریست به هلاکت رسیدند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۰۶    
اولین مرحله از تحریم های یک جانبه آمریکا علیه ایران که در چارچوب برجام در سال 94 تعلیق شده بود، بر اساس فرمان اجرایی رییس جمهوری آمریکا در روز 18 اردیبهشت سال جاری (8 می) روز دوشنبه 15 مرداد اجرایی ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۱:۳۸    
پرویز اسماعیلی در توییتی نوشت: رئیس جمهور دوشنبه شب 15 مرداد در حدود ساعت 21:40 از شبکه اول، شبکه خبر و رادیو سراسری به صورت زنده با مردم عزیز ایران گفت وگو خواهد کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۱:۲۷    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از انتخاب نامزدهای عضویت در شوراهای اقتصادی در این کمیسیون خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۱:۱۷    
در جلسه عصر یکشنبه هیأت وزیران که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری برگزار شد ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۰:۴۶    
شاگردان پپ گواردیولا با برتری برابر چلسی فاتح جام خیریه شدند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۰:۴۵    
دبیر فدراسیون تکواندو در اقدامی عجیب و ناباورانه از مصدومیت و حذف کیمیا علیزاده از بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اظهار بی اطلاعی کرد!
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۰:۲۹    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید تیمش از هیچ چیز هراس ندارد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۰:۲۳    
ارتش رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) اعلام کرد که تمرین نظامی را به مدت یک هفته در بلندی های اشغالی جولان سوریه برگزار می کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۰:۰۲    
وزارت امور خارجه روسیه امروز (یک شنبه) سوءقصد به جان رئیس جمهوری ونزوئلا را محکوم و تأکید کرد، اختلافات سیاسی در این کشور باید به شیوه ای مسالمت آمیز و دموکراتیک حل و فصل شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۵۷    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از حضور رئیس مجلس در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت که رئیس مجلس بر لزوم حذف کامل کنکور تا پایان دوره مجلس دهم تاکید کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۴۹    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان این که برای جبران کمبود آب ناشی از خشکسالی آب شرب را با رعایت همه مراحل بهداشتی از چاه تأمین می کنیم، گفت: آب آشامیدنی اصفهان که از چاه تأمین می شود ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۴۴    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز خبر نقل شده از وی در برخی رسانه ها در مورد عوامل کشته شدن جوان کرجی را تکذیب کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۴۱    
مدافع تیم ملی امید به باشگاه ذوب آهن پیوست.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۴۰    
اوستنده در نبود بازیکن ایرانی اش شکست سنگینی را برابر اندرلخت تجربه کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۳۹    
رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: کاروان های سلامت هلال احمر در 19 شهرستان سیستان و بلوچستان و در مجموع با 304 پزشک به مدت یک هفته به مردم استان خدمات رسانی می کنند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۲۰    
یک عضو هیات رئیسه مجلس از نامه کتبی 20 نماینده مجلس به رئیس مجلس شورای اسلامی در جهت تجدید نظر در استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۱۱    
امروز هم مثل چند روز گذشته شاهد افت فشار بازارهای ارز و سکه بودیم آن هم در شرایطی که گفته می شود احتمالا رییس کل بانک مرکزی امشب از بسته جدید ارزی رونمایی خواهد کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۵۲    
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه و جایگاه امور دام وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد که هیچ مشکلی در تولید، تامین، توزیع و قیمت نهاده های اساسی و خوراک دام و طیور نداریم و نگرانی در این زمینه وجود ندارد چراکه با ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۳۷    
هیاتی از جنبش جهاد اسلامی فلسطین با دعوت وزارت خارجه روسیه به مسکو سفر می کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۳۶    
شهردار پایتخت بر ضرورت انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان و نیز ایفای تعهدات شهرداری تهران در خصوص موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تاکید کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۳۱    
شهردار تهران، سرعت در عملیات امداد و نجات در زمان وقوع بحران ها را یکی از ملاک های میزان توسعه یافتگی کشورها دانست و گفت: مسئولان نهادهای عضو مکلفند تا یک ماه آینده ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۲۱    
مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که کشورش ارتباطی با حمله صورت گرفته در ونزوئلا ندارد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۰۸    
یک عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه تابلوهای شهری به عنوان پیشانی شهر تهران قلمداد می شوند، افزود: شرکت های تبلیغاتی باید تلاش کنند آرامش، امید و رضایت را بر تابلوهای شهری جاری کنند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۰۳    
استاندار تهران با تاکید بر اینکه طرح بازآفرینی بافت های فرسوده تنها یک پروژه ساختمان سازی نیست و به عنوان پروژه ای اجتماعی شناخته می شود ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۷:۵۹    
سرداور مسابقات بین المللی ارتش های جهان گفت: تیم ایران در این دوره از مسابقات بسیار خوب درخشید و موفق شد حدود دو رکورد جهانی را نیز جابه جا کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۷:۵۵    
مدیر رادیو ورزش درباره حاشیه های ایجاد شده مبنی بر جلوگیری از ورود خواهران منصوریان به این شبکه، ضمن ابراز عذرخواهی، توضیحاتی را ارائه داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۷:۵۱    
روابط عمومی وزارت امور خارجه اعلام کرد: در حال حاضر هیچ مدیری که بطور قانونی بازنشسته شده باشد در این وزارتخانه به کار اشتغال ندارد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۷:۳۰    
مشاوره های لازم در حوزه کسب وکار و تحلیل ریسک در قالب پیشخوان های مشاوره تخصصی به شرکت های دانش بنیان ارائه می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۷:۳۰    
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه از برگزاری پویش مردمی " دود بدورد" در ایستگاه های منتخب متروی تهران خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۷:۳۰    
7 جودوکار نابینا و کم بینا برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی عازم جاکارتا می شوند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۷:۲۹    
دومین جشنواره کسب وکار کامپوزیت ایران (ISC97) با هدف فراهم کردن زمینه تعامل بین ایده پردازان و سرمایه گذاران برگزار می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۷:۲۸    
یک عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی از تصویب طرح تسهیل خروج زنان از کشور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۷:۱۳    
استاندار سمنان با انتقاد از مدیران غیرپاسخگو و مسئولانی که از فضای رسانه ها در راستای معرفی خدمات نظام بهره نمی گیرند گفت ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۷:۰۳    
معاون میراث فرهنگی تأکید کرده است که معماری پروژه مجتمع تجاری در بافت تاریخی کرمان با بافت تاریخی کرمان هم خوانی داشته باشد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۵۲    
مشاور فرهنگی رییس جمهور نوشت:رییس جمهور برای سخن گفتن با مردم به مجلس می رود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۴۱    
رئیس کلانتری 161 ابوذر از دستگیری یک عمده فروش کلاهبردار که اقدام به فروش آجر سه سانتی به جای تن ماهی کرده بود، خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۳۹    
بانوی کوراش کار که در لحظات پایانی نامش برای حضور در وزن 78 کیلوگرم بازی های آسیایی جاکارتا حذف شد، می گوید ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۳۴    
رئیس کلانتری 132 نبرد از دستگیری دو سارقی که با اسلحه اسباب بازی، اقدام به زورگیری از شهروندان کرده بودند، خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۳۰    
ایران و هند بر انجام 12 طرح مشترک پژوهشی که هشت عنوان آن در حوزه بیوتکنولوژی و چهار مورد مربوط به مدیریت منابع آب است، توافق کردند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۲۹    
رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از ارائه تسهیلات 200 میلیون ریالی با کارمزد سه درصد به دانشجویان خبر داد و گفت ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۲۶    
به گزارش ایسنا- منطقه خراسان و به نقل از سایت سازمان جهانی گردشگری، گردشگری شهری و پتانسیل های آن برای شهرهای پایدار، بسیار مهم است ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۲۰    
فرمانده ناجا گفت: نیروهای انتظامی از دی ماه سال گذشته به صورت ویژه در خدمت امنیت مردم بوده و در راستای حفظ آرامش و امنیت کشور تلاش های بسیاری را به صورت شبانه روز دنبال کرده اند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۱۸    
دروازه بان ملی پوش پرسپولیس با باشگاه بشیکتاش ترکیه به توافق رسیده و حالا منتظر صدور رضایت نامه خود است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۱۸    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی تأکید کرد که قانون "کشور یهود" حق یهودیان را برای مهاجرت به اراضی اشغالی تضمین می کند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۱۷    
رئیس جمهور در نامه ای به دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه "سوال تعدادی از نمایندگان، در چارچوب قانون اساسی و زمان و شرایط مناسب مطرح نشده است" ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۱۶    
یک منبع در وزارت امور خارجه سوریه امروز (یک شنبه) در واکنش به خبر تلاش برای ترور رئیس جمهوری ونزوئلا، این اقدام را محکوم کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۱۴    
مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در خصوص پروژه 90 هزار واحدی مسکن مهر البرز، گفت: از این تعداد 70 هزار واحد تکمیل و 50 هزار نیز به فروش اقساطی رسیده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۰۹    
تیم غواصی ایران در چهارمین روز از مسابقات بین المللی غواصی 2018 ارتش های جهان، آیتم جوشکاری و برشکاری در فضای بسته را با موفقیت پشت سر گذاشت و زمان بسیار خوبی را ثبت کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۰۸    
معاون باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان با بیان اینکه ثبت جهانی انگور ملایر از جعل برند ملایر در محصولات مرتبط جلوگیری می کند ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۰۸    
مدیر مرکز کارآفرینی و اشتغال جهاد دانشگاهی خراسان رضوی یکی از دلایلی که باعث عدم موفقیت کسب وکارهای خانگی می شود را هزینه های بالای تغییر و توسعه آنها دانست.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۰۶    
مشاور رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد، جوهره تمامی پروژه های هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل درباره غزه "بازگشت تشکیلات به غزه" است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۰۴    
بهزاد نبوی در مورد استیضاح نظر خاصی داشت. او می گفت در هنگام رای اعتماد هر کس نمی خواهد رای بدهد، ندهد اما در جلسه استیضاح وزیر را ساقط کردن جالب توجه نیست ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۰۲    
سخنگوی وزارت کشور در پی انتشار برخی دعوت ها در فضای مجازی برای تجمعات غیر قانونی گفت: در یک ماه گذشته ده ها دعوت تحت عنوان اعتراض به گرانی و وضعیت معیشتی در فضای مجازی و در سطح وسیع منتشر شد که عمده ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۰۱    
رئیس کلانتری 143 امامزاده داوود از کشف 27 سکه عتیقه مربوط به دوران خلافت مروان از سوی یک چوپان در کوه های طالون تهران خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۵۹    
فرمانده یگان انتظامی مترو از کشف اشیاء قدیمی عتیقه در متروی دروازه دولت خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۴۸    
تیم والیبال خاتم اردکان با کسب پیروزی قاطع برابر خان هائو ویتنام به دیدار پایانی جام باشگاههای آسیا صعود کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۴۵    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: تعداد 250 کمباین جدید در سال حمایت از کالای ایرانی از تولیدات داخلی به متقاضیان پس از طی مراحل قانونی واگذار می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۴۱    
رئیس موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی واحد رشت گفت: موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی واحد رشت در دو مقطع کاردانی و کارشناسی برای ترم جدید دانشجو می پذیرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۳۴    
چنانچه لایحه جدید کمک های امنیتی آمریکا برای رژیم صهیونیستی به تصویب برسد، میزان کمک های واشنگتن به تل آویو به بیش از 3.8 میلیارد دلار در سال می رسد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۳۳    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: طی چند روز گذشته با همکاری اتحادیه لوازم خانگی تبریز 30 باب انبار بزرگ لوازم خانگی با بیش از 50 هزار قلم موجودی شناسایی و مشخصات آن ها در سامانه ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۳۱    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از افشای راز جسد سوخته شده در منطقه امین آباد خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۳۰    
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها به تبیین اهمیت نقش آفرینی جوانان دانشجو در عرصه تقابل نظام اسلامی با جبهه استکبار جهانی پرداخت و گفت ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۲۴    
جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: 22 کمیته فعال در خصوص کنگره وجود دارد که مدیران دستگاه ها، روسای کمیته ها و دبیر کمیته ها نیز از سپاه استان خواهند بود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۱۴    
مخبر سازمان ملل در امور حقوق بشر از آغاز تحقیقاتی درباره شکایت ارائه شده از سوی کمیته پیگیری ضد اسرائیل درباره قانون "کشور یهود" خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۱۳    
در تابستان امسال 11 کتاب فروشی در پکن به صورت 24 ساعته باز خواهند بود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۱۲    
سخنگوی فدراسیون دوومیدانی می گوید که فرزانه فصیحی بیش از حد و حدود خودش جلو رفته است در حالی که جایگاهی در رده بندی فدراسیون برای اعزام به بازی های آسیایی نداشته است.