یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۴:۲۱Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای جهان نیوز 28 دی 1397 - jahannews.com

جهان نیوز 29 اسفند 1393 جهان نیوز 21 دی 1394 جهان نیوز 29 اسفند 1396 جهان نیوز 31 فروردین 1397 جهان نیوز 31 اردیبهشت 1397 جهان نیوز 31 خرداد 1397 جهان نیوز 31 تیر 1397 جهان نیوز 31 مرداد 1397 جهان نیوز 31 شهریور 1397 جهان نیوز 30 مهر 1397 جهان نیوز 30 آبان 1397 جهان نیوز 30 آذر 1397 جهان نیوز 30 بهمن 1397 جهان نیوز 29 اسفند 1397 جهان نیوز 1 دی 1397 جهان نیوز 2 دی 1397 جهان نیوز 3 دی 1397 جهان نیوز 4 دی 1397 جهان نیوز 5 دی 1397 جهان نیوز 6 دی 1397 جهان نیوز 7 دی 1397 جهان نیوز 8 دی 1397 جهان نیوز 9 دی 1397 جهان نیوز 10 دی 1397 جهان نیوز 11 دی 1397 جهان نیوز 12 دی 1397 جهان نیوز 13 دی 1397 جهان نیوز 14 دی 1397 جهان نیوز 15 دی 1397 جهان نیوز 16 دی 1397 جهان نیوز 17 دی 1397 جهان نیوز 18 دی 1397 جهان نیوز 19 دی 1397 جهان نیوز 20 دی 1397 جهان نیوز 21 دی 1397 جهان نیوز 22 دی 1397 جهان نیوز 23 دی 1397 جهان نیوز 24 دی 1397 جهان نیوز 25 دی 1397 جهان نیوز 26 دی 1397 جهان نیوز 27 دی 1397 جهان نیوز 28 دی 1397 جهان نیوز 29 دی 1397 جهان نیوز 30 دی 1397 
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۷    
ثبت نام برای شرکت در ششمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی از امروز یکشنبه 30 دی ماه از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی آغاز شده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۷    
هیات وزیران در مصوبه اخیر خود اجازه داده بود 13 هزار خودروی دپو شده در گمرک ترخیص شود و اجازه ثبت سفارش بدون انتقال ارز این خودروها را نیز داده بود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۸    
پیش فروش بلیت های جشنواره فیلم فجر از امروز یکشنبه 30 دی ساعت 10 صبح آغاز شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۳    
بهرام توکلی نویسنده و کارگردان سینما که سال گذشته تجربه دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را به خاطر کارگردانی فیلم تحسین شده "تنگه ابوقریب" به همراه خود دارد امسال با فیلمی کاملاً متفاوت و به ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۳:۲۳    
لاله صبوری بازیگر سینما با انتشار تصویری از مزار مرحوم حسین محب اهری در اینستاگرام نوشت: مراسم تشیع حسین اهری، زیر بارون، اروم و منظم با حضور جمعیتی زیاد برگزار شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۱:۴۷    
لیلا بلوکات که بعد از چند سال دوری از عرصه بازیگری در سریال هشتگ خاله سوسکه به ایفای نقش پرداخته است، می گوید دوری اش از عرصه بازیگری کاملا خودخواسته بوده است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۱:۳۸    
آژانس فضایی ژاپن با استفاده از راکت اپسیلون-4، هفت ماهواره کوچک را با موفقیت به فضا پرتاب کرد که برای نخستین بار در جهان، یکی از آنها شهاب سنگ مصنوعی تولید می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۹:۳۳    
مهمترین اخبار تولیدات سینمایی از تاریخ 22 تا 28 را با یک کلیک مشاهده کنید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۱:۰۵    
پذیرش براساس سوابق تحصیلی در مقطع کاردانی پیوسته نیمسال دوم 98-97 دانشگاه آزاد اسلامی از روز دوشنبه اول بهمن ماه آغاز می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۰:۴۷    
کاپیتان اسبق تیم ملی و پرسپولیس پاسخ اظهارات کارلوس کی روش را داد و خطاب به او گفت: آخرین بارت باشد درباره مسایل مربوط به پرسپولیس و زندگی مردم ایران صحبت می کنی!
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۹:۴۵    
مسئولان حوزه حمل و نقل می گویند بخش عمده بار ورودی به پایانه های بار در بنادر کشور بدون بارنامه به مقاصد حمل می شود و رانندگان ثبت شده در سیستم نوبت دهی، سهمی از حمل این بارها ندارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۹:۳۶    
بازداشت مرضیه هاشمی ، گوینده پرس تی وی در آمریکا، طبق تفاسیر جنجالی و احیاناً غیرقانونی مطرح شده از اختیارات اعطاشده به نهاد های امنیتی صورت گرفته و یک مقام آمریکایی اذعان کرده قرار است از وی به ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۹:۳۳    
بازیکنی که چند ماه قبل از جام یازدهم ملت های آسیا در امارات 96 در شهرهای حومه خارطوم سودان به دنیا آمد حالا در یک قدمی تبدیل شدن به اولین آقای گل غیرآسیایی جام ملت ها قرار دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۹:۳۳    
سنگ کلیه از آن دست بیماری هایی است که وقتی گریبان کسی را می گیرد تا مدت ها او را آزار می دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۹:۲۳    
کانال SPV تنها محدود به غذا و دارو است و اروپا قصد ندارد کمکی به رفع تحریم تجاری ایران کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۹:۱۳    
به گزارش جهان نیوز ، حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه توئیتر خود مطلبی درباره مرضیه هاشمی خبرنگار پرس تی وی منشتر کرد که متن آن به شرح زیر است: ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۹:۱۰    
ارژنگ امیرفضلی، کمدین کشورمان در صفحه اینستاگرام خود نسبت خبر فوتش در ویکی پدیا واکنشی طنزآمیز نشان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۹:۱۰    
هاشم رضایت تهیه کننده مسابقه برنده باش از تغییر شرایط حضور در برنامه و پیش بینی قوانین جدید خبر داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۹:۰۴    
به گزارش جهان نیوز ، رئیس کل بانک مرکزی در یک پُست کنایه آمیز اینستاگرامی نوشت: در شرایط تحریم و فشار اقتصادی، طرح مشکلات و اظهارات از سوی مسئولین باید در چارچوب استراتژی باشد. ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۹:۰۴    
با وجود افزایش 30 تا 86 درصدی برخی محصولات سایپا در هفته گذشته، این خودروساز دوباره برخی محصولاتش را گران کرد به طوری که یک مدل پراید با افزایش مجدد شش میلیون و 800 هزار تومانی ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۸:۵۸    
محمدرضا خلعتبری و محسن مسلمان دو زوج طلایی ذوب آهن در نیم فصل دوم هستند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۸:۵۵    
کاخ سفید گزارش یک پایگاه خبری درباره دستور رئیس جمهور این کشور به وکیل سابق خود برای دروغ گفتن به کنگره را تکذیب کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۸:۵۲    
ژوزه مورینیو می گوید برخلاف اینکه همه او را به عنوان فروشنده صلاح می شناسند اما کسی که ستاره مصری را به لیگ برتر آورد، خودش بود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۸:۴۹    
برخورد خودروی کترینگ هواپیمایی تابان با بال هواپیمای این شرکت هواپیمایی خسارت چندانی نداشت و مسافران آن با هواپیمای دیگری عازم مقصد خود شدند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۸:۴۹    
کاخ سفید اعلام کرد که در دیدار رئیس جمهو ر آمریکا با هیئتی از کره شمالی توافق شد که دیدار وی با رهبر کره شمالی اواخر ماه فوریه برگزار شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۸:۴۰    
به گزارش جهان نیوز ، آرمان نوشت: شنیده شد که بررسی عملکرد بودجه 97 نشان می دهد، هزینه تمام شده برنامه اداره امور هیأت دولت برای برگزاری 121 جلسه در 6ماهه نخست سال جاری حدود 28 میلیون تومان بوده است ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۸:۳۷    
رئیس گروه دوستی پارلمان روسیه و سوریه گفت که در دیدار اخیر یک هیئت روسی با رئیس جمهور سوریه وی به تفاوت اصلی روسیه و شوروی سابق اشاره کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۸:۳۷    
از نظر اعضای جامعه فوت مرحوم هاشمی رفسنجانی اولاً دلیلی نداشته که غیر طبیعی باشد، ثانیاً ایست قلبی یک پیرمرد هشتاد و چند ساله غیر طبیعی به نظر نمی رسد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۸:۳۴    
عضو سازمان منحله مجاهدین (انقلاب) می گوید نقد هاشمی بعد از دوم خرداد مصلحت نبود و ما اشتباه کردیم که در مقابل این حرکت سکوت کردیم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۰:۰۲    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با اشاره به گزارش یک وبسایت آمریکایی مبنی بر پیدا شدن سجاده مسلمانان در مرز های جنوبی آن کشور ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۲۲:۳۸    
بارش برف، باران و برودت هوا از یک سو و گردوغبار از سوی دیگر موجب تعطیلی مدارس در برخی شهرستان های کشور شد، همچنین تردد در برخی محورهای مواصلاتی با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۲۳:۰۵    
پیشکسوت فوتبال ایران و پرسپولیس درباره بازی تیم ملی ایران مقابل عراق صحبت های جالبی را انجام داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۲۱:۳۴    
حدادعادل در توئتیرش به بازداشت خبرنگار پرس تیوی در آمریکا واکنش نشان داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۲۱:۰۷    
سعید ایوبی، وکیل سعید مرتضوی، به خبرگزاری ایلنا گفته که مرتضوی در نجف نیست و در زندان، حبس می کشد و افزوده که با کسی درباره ماندن مرتضوی در عراق گفتگو نکرده.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۲۰:۴۰    
رئیس جمهوری فرانسه در سخنانی تأکید کرد که نیروهای کشورش تا پایان سال جاری میلادی نیز در عراق و سوریه باقی می مانند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۲۰:۳۷    
تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری دوستانه موفق شد تیم الشحانیه قطر را با نتیجه پرگل شکست دهد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۹:۵۵    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ، گفت: امروز با اشراف بر داده ها و اطلاعات به دست آمده با افتخار عنوان می کنیم که تهران امن ترین پایتخت در میان پایتخت های سایر کشورهای جهان است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۹:۲۵    
داور مطرح مکزیکی دیدار تیم های ملی ایران و عمان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا 2019 را قضاوت می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۹:۲۲    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با نقد حضور معاون اول رئیس جمهور در انتخابات گفت: "دوستان در شورای نگهبان باید دقت می کردند، چون نامزدی جهانگیری ظاهرسازی بود ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۹:۱۳    
سرمربی تیم ملی گفت: ما تا آخر برای خدمت به مردم ایران خواهیم جنگید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۸:۲۸    
محمد باقر نوبخت، معاون رئیس جمهور جهت بازدید از پروژه های بنیاد مستضعفان در شهرستان قلعه گنج، وارد این شهرستان شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۸:۱۹    
فاکس اسپورت آسیا مهاجم تیم ملی فوتبال ایران را یکی از 5 بازیکن برتر جام ملت های آسیا دانست که استعدادیاب های اروپایی او را زیرنظر دارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۷:۰۷    
شهردار تهران در صفحه اینستاگرام خود نوشت: باید بدانیم که حال شهرمان خوب نیست؛ هوای شهرمان خوب نیست و تنها با برگزاری ویژه برنامه های روز یا هفته هوای پاک حالش خوب نخواهد شد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۶:۱۹    
جانشین فرمانده ناجا درباره خبر مرگ خاوری گفت: در مورد مرگ این فرد خبری نداریم.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۶:۱۶    
دبیر سی و هفتمین دوره جشنوار فیلم فجر گفت: معتقدم برخی فیلم ها هستند که در جشنواره می توانند چالش برانگیز باشند اما حاشیه ساز نه ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۶:۰۷    
رئیس سازمان بهشت زهرا نشست کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران نرخ قبور در بهشت زهرا را اعلام کرد و گفت که اطلاعات منتشر شده درباره قبر های نجومی واقعیت ندارند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۵:۴۰    
قانونگذاران آمریکایی می گویند اگر گزارشهای مربوط به تلاش ترامپ برای دروغ گفتن به کنگره تایید شود رئیس جمهور باید استیضاح شود یا کناره گیری کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۵:۳۴    
پرتاب های دست بلند علیرضا بیرانوند در بازی ایران و عراق توجه زیادی را در رسانه های جهان به خود داشت.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۵:۲۸    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کسانی می خواهند آلزایمر سیاسی را به یک ملت تحمیل کنند که این ملت فراموش کند چه موفقیت هایی داشته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۵:۲۲    
صفحه اینستاگرام منتسب به سردار سرلشکر سلیمانی به مناسب سالگرد شهید قاسم میرحسینی پستی را با عنوان سیدالشهدای شهدای سیستان منتشر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۴:۱۹    
مخالفین طرح استانی شدن انتخابات می گویند این شیوه برگزاری انتخابات باعث می شود تا شهر های کوچک و روستا ها به دلیل جمعیت کمترشان نتوانند تأثیری در انتخابات نامزد مورد نظرشان داشته باشند و موافقین نیز ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۴:۱۶    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با انتقاد از توجیه گری دولت در برجام گفت: شما در چاله آب سنگین بتون ریختید که آمریکا جنگ نکند؟ اگر آمریکا صبح بتواند جنگ کند جنگ را به عصر نمی اندازد ...
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۳:۵۱    
امام جمعه موقت تهران گفت: مسئولین محترم که بار امانت را بر دوش گرفته اید! مراقب باشید زیرا شما امانت نگه دار و امین مردم هستید؛ به امانت خیانت نکرده و به وظایف خود عمل کنید.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۳:۵۱    
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی پس از پرداخت پاداش هزاران دلاری به بازیکنان تیم ملی و کارلوس کیروش که بخاطر برد تیم های یمن و ویتنام انجام شد، متنی گلایه آمیز منتشر کرد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۳:۵۱    
وزیر جهاد کشاورزی قاچاق دام را از دلایل افزایش قیمت گوشت قرمز در کشور اعلام کرد و گفت: گوشت وارداتی در راستای کاهش قیمت و تنظیم بازار در کشور توزیع می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۲:۳۳    
سرمربی سابق منچستریونایتد که این روزها به عنوان کارشناس فعالیت می کند به ستایش هم وطن و همکارش پرداخته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۲:۳۳    
یکی از اعضای دفتر آیت الله مؤمن عضو فقهای شورای نگهبان آخرین وضعیت درمانی وی را تشریح کرد و گفت: آیت الله مؤمن در کما نیست .
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۲:۰۰    
صفحه ای در اینستاگرام با انتشار تصویری از شهید همت با نقل خاطره ای از ایشان پرداخت و نوشت:
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۱:۰۶    
نام سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در جمع 5 بازیکن برتر جام ملت های فوتبال آسیا قرار دارد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۰:۳۹    
از احادیث بر می آید که نامگذاری فاطمه زهرا (س) به وسیله حکیم علی الاطلاق یعنی خدای عالمیان انجام گرفته است.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۰:۰۳    
رئیس فدراسیون فوتبال بعد از صحبت های کارلوس کی روش، گفت :کادر فنی تیم ملی فقط موظف است به مسائل فنی تیم بپردازد و از بیان هرگونه مسائل غیرفنی و جانبی پرهیز کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۰۹:۳۳    
تا این لحظه چندین فیلم سینمایی از دوره قبل جشنواره فجر، به دلایل مختلف از اکران عمومی در سینما ها جامانده اند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۰۹:۳۰    
نماینده مجلس شورای اسلامی درباره میزان حقوق دریافتی سربازان در دوران خدمت وظیفه عمومی توضیحاتی ارائه داد.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۰۹:۱۲    
مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد تیم ایران رفته رفته به تحقق رویای قهرمانی نزدیک می شود.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۰۹:۰۶    
آیات قرآن راهکارهایی را برای مقابله با انحرافات ابلیس به ویژه در مسیر کسب روزی حلال معرفی می کند.
جهان نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۰۹:۰۰    
سال آینده حدود 12میلیون قطعه کارت ملی هوشمند با اعتبار 228میلیارد تومانی توسط سازمان ثبت احوال کشور صادر خواهد شد.