سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۰۱:۵۹May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 15 مهر 1399 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 31 خرداد 1399 جام جم 31 تیر 1399 جام جم 31 مرداد 1399 جام جم 31 شهریور 1399 جام جم 30 آبان 1399 جام جم 30 آذر 1399 جام جم 30 دی 1399 جام جم 30 بهمن 1399 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 1 مهر 1399 جام جم 2 مهر 1399 جام جم 3 مهر 1399 جام جم 4 مهر 1399 جام جم 5 مهر 1399 جام جم 6 مهر 1399 جام جم 7 مهر 1399 جام جم 8 مهر 1399 جام جم 9 مهر 1399 جام جم 10 مهر 1399 جام جم 11 مهر 1399 جام جم 12 مهر 1399 جام جم 13 مهر 1399 جام جم 14 مهر 1399 جام جم 15 مهر 1399 جام جم 16 مهر 1399 جام جم 17 مهر 1399 جام جم 18 مهر 1399 جام جم 19 مهر 1399 جام جم 20 مهر 1399 جام جم 21 مهر 1399 جام جم 22 مهر 1399 جام جم 23 مهر 1399 جام جم 24 مهر 1399 جام جم 25 مهر 1399 جام جم 26 مهر 1399 جام جم 27 مهر 1399 جام جم 28 مهر 1399 جام جم 29 مهر 1399 جام جم 30 مهر 1399 
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۸:۳۱    
هشتمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی و دولتی قرار است در هفته نخست آذرماه برگزار شود که در این آزمون، امتیازات ویژه ای برای داوطلبان بومی در نظر گرفته شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۰:۴۱    
رئیس پلیس راه مازندران گفت: محور کندوان امشب برای انجام عملیات راهداری مسدود می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۹:۱۵    
لیگ برتر بسکتبال بانوان به دلیل محدودیت های شهر تهران یک هفته به تعویق افتاد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۷:۰۰    
فصل صید ماهیان استخوانی دریای خزر توسط بیش از 10 هزار صیاد فعال در استان های شمالی کشور از بیستم مهرماه آغاز شد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۴:۴۰    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: متأسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 279 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 29 هزار و 349 نفر رسید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۰:۲۶    
آیا افکار عمومی جهان عرب اسرائیل را به رسمیت شناخته؟
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۹:۲۶    
شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: مشترکان تلفن ثابت می توانند صورتحساب کارکرد خطوط تلفن خود را به صورت آنلاین مشاهده کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۱:۳۰    
سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام کرد: یارانه نقدی مهرماه ساعت 24 یکشنبه مورخ 20 مهر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۱۲:۲۱    
اخیراً نظرسنجی هایی از کاربران و علاقمندان به محصولات شرکت اپل به عمل آمده است که نتایج آن جالب است. ظاهراً کاربران اپل اهمیت چندانی به فناوری 5G نمی دهند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۱۰:۰۶    
در روزها و ماه های اخیر همه ما شرایط سخت و پراسترسی را تجربه کردیم. بیماری کرونا به قدری در زندگی ما تاثیرگذار بود که با آسیب های جانی و مالی زیادی روبرو شدیم ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۰۸:۱۵    
یک مطالعه جدید نشان می دهد اکثر بیماران کرونایی که در بیمارستان ها بستری شده اند از علائم عصبی رنج می برند. نرخ مرگ و میر در این افراد نیز بالاست.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۰۲:۰۶    
اگر به اندازه کافی خوابیده باشید، خسته از خواب بیدار شدن شرایطی طبیعی نیست. به گفته کارشناسان، خستگی صبحگاهی مکرر می تواند نشانه ای از برخی بیماری ها باشد و این مساله را باید با پزشک خود مطرح کنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۸:۳۰    
شبکه های مختلف سیما در اربعین حدود 40 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن را روی آنتن خواهند برد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۲:۴۲    
وزارت دفاع روسیه از تقابل یک فروند جنگنده رهگیر سوخو-27 با 4 فروند هواپیمای نظامی انگلیس بر فراز دریای سیاه خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۲:۴۲    
قابل توجه کنکوری ها، دبیرستان ها، مراکزآموزشی، و دانش آموزان علاقمند به شرکت در آزمون های مرحله ای و جامع (مقاطع دهم ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۲:۲۱    
یک الماس سفید 102 قیراطی کمیاب به قیمت 15 میلیون و 700 هزار دلار در حراج فروش رفت که به گفته کارشناسان به اصطلاح "مفت" بوده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۰:۰۶    
با حضور امیرموسوی فرمانده قرارگاه پدافندهوایی خاتم الانبیا،دو سامانه راداری بردبلند ساخت نیروی هوافضای سپاه به شبکه راداری کشور پیوست.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۰:۰۶    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه هم پوشانی رادارهای نیروی هوافضای سپاه با رادارهای ارتش را از دستاوردهای بزرگ نظامی دانست و گفت: اگر در دنیا 20 کشور ساخت رادار وجود دارد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۰:۰۰    
نیروی هوافضای سپاه در پنج نقطه از کشور عملیات بارورسازی ابرها را انجام می دهد که برای این کار از نمونه های ایرانی پهپاد غنیمتی RQ-170 استفاده می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۰:۰۰    
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوبندر خلیج فارس با یک بار سوخت گیری قابلیت 3 بار دور زدن دور کره زمین را دارد که می تواند برای مدت های طولانی در اقیانوس ها باقی بماند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۹:۳۶    
تولیدکنندگان لوازم خانگی معتقدند" ما سه ماه است در صف تخصیص ارز هستیم اگر بانک مرکزی ارز در اختیار ندارد چرا اجازه ثبت سفارش را می دهند ما با اعتبار خود خریدهای خارجی را انجام می دهیم اما این کالا دو ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۱    
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان نظام پزشکی ایران، از آغاز توزیع واکسن آنفلوانزا در مطب ها خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۵:۰۶    
یک متخصص تغذیه در استرالیا با اشاره به شش فایده شگفت آور قارچ خوراکی برای سلامتی گفت: این ماده خوراکی می تواند به اندازه مکمل های ویتامین D سودمند باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۴:۰۶    
گاهی بیرون از منزل ناچار به شارژ گوشی موبایل خود می شویم، اما باید بادانید که این کار را در هرجایی انجام ندهید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۳:۰۶    
بررسی و شخصیت شناسی از روی میوه ماه تولد خود را در مطلب زیر بخوانید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۲:۰۶    
علاوه بر سرویس های دوره ای، مواردی هستند که باید هر ماه به منظور کنترل سلامت خودرو بررسی شوند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۱:۰۶    
اختلال شب کوری، بیماری چشمی است که یکی از عوامل بروز آن کمبود ویتامینی مهم در بدن است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۰:۱۲    
داشتن مو های بلند، سالم و درخشان در کوتاه مدت چالشی غیرممکن نیست، بلکه می تواند با مجموعه ای از ترفندها، عادت ها و روش های ساده تحقق یابد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۳:۱۵    
از بین بردن بوی زهم مرغ و بوقلمون به کمک راهکارهایی اصولی و با استفاده از ادویه ها، سبزیجات و چاشنی های معطر امکان پذیر است. بوی زهم مرغ و بوقلمون در اکثر مواقع علتی به غیر از فساد گوشت دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۲:۲۷    
یک تست ساده با چند عکس از سگهای که به نظر می رسد متخصص در استتار هستند ، تهیه کرده ایم. برخی از آنها در دید پنهان شده اند اما برخی دیگر مکان های عجیب و غریب واقعی پیدا کرده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۲:۱۵    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از نمناک،برای تهیه “کافه گلاسه عربی” نیاز به شکلات و بستنی داریم که دو پایه اصلی این طرز تهیه ما می باشند. مواد لازم کافه گلاسه شیر یک و یک دوم فنجان ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۲:۰۶    
متخصص پوست گفت: برای تامین رطوبت هوا در فصول سرد حتما از بخور سرد استفاده شود؛ چراکه بخور گرم ممکن است باعث خشکی پوست شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۰:۴۲    
ایران در دومین روز متوالی بیشترین میزان مرگ و میر روزانه بر اثر بیماری کرونا را ثبت کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۰:۳۰    
جدول زمانی پخش برنامه های درسی دانش آموزان ابتدایی و متوسطه در روز چهارشنبه 16مهر که از طریق شبکه های آموزش، چهار و قرآن پخش می شود، اعلام شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۰:۲۱    
همزمان با اربعین شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفای ایشان، مراسم قرائت زیارت اربعین و عزاداری با حضور رهبر انقلاب، در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۹:۵۷    
در جنگ اکتبر 1973؛ آخرین جنگ مستقیم اعراب و اسرائیل چه گذشت؟
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۹:۵۱    
معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور از اجرای اصل اجباری شدن ماسک در تهران از روز شنبه، خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۹:۴۲    
دونالد ترامپ امروز، سه شنبه توئیت کرد: بعد از مرخص شدن از بیمارستان حالش خوب است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۹:۳۰    
با وجود انتشار برخی خبرها مبنی بر واریز یارانه نقدی چند روز زودتر از موعد مقرر، این پرداخت روز بیستم مهر انجام خواهد شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۹:۱۲    
معاون صدای جمهوری اسلامی ایران گفت: رادیو اربعین نقش مهمی در اتصال معنوی مردم با مسئله پیاده روی اربعین داشته است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۹:۰۰    
لغو جلسه سران قوا حاصل کم توجهی تا افراط در رعایت پروتکل های بهداشتی توسط دو رئیس قوه.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۸:۴۵    
رقابت های رولان گاروس از نیمه گذشته است و در شروع هفته آینده قهرمان های خود را در بخش مردان و زنان خواهد شناخت. لائورا زیگموند و پائولا بادوسا یکی از بازی های یک هشتم نهایی را برگزار کردند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۸:۲۷    
پوست گردو و روش درآوردن مغز گردوی سوزنی و روش پوست کندن مغز گردو و روش شکستن گردوی سفت و روش نگهداری گردو با پوست سبز و پوست کندن گردو خشک و گردو پوست کنده و بهترین روش نگهداری گردو با پوست و نگهداری ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۸:۰۶    
اعتیاد به تلفن هوشمند یکی از مدرن ترین انواع اعتیاد که خوشبختانه قابل درمان به نظر می رسد. شاید برای کنارگذاشتن تدریجی تلفن هوشمندتان باید در ابتدا میزان استفاده از آن را بدانید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۷:۵۱    
در سالهای اخیر با نسل جدیدی از اخلالگرهای رادار مواجه هستیم که دست به نوعی تهاجم الکترونیک می زنند و تراشه های الکترونیکی به کار رفته در سامانه های راداری و یا کامپیوتری نظامی را از کار می اندازند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۷:۴۵    
قهرمانی: در شرکت توسعه ساختمان سه محور وجود دارد نخست آنکه اموالی را امامی به این شرکت با گران نمایی بسیار می فروخته است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۷:۳۰    
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقِ کیف قاپی که در محدوده مرکز و شمال تهران اقدام به 50 فقره سرقت کرده بود، خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۷:۲۷    
یکی از زیباترین و معروف ترین گلهای مناسب هدیه، گل استرلیتزیا یا پرنده بهشتی است. گلبرگهای این گل درست مانند اسمش همانند یک پرنده زیبا در اوج پرواز است و به همین دلیل از گلهای خاص برای دسته گل ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۷:۱۵    
ستاد مرکزی اربعین حسینی تاکید کرد: هرگونه راهپیمایی و پیاده روی به سمت بارگاه حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و سایر بقاع متبرکه به مناسبت اربعین حسینی(ع) ممنوع است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۷:۰۶    
متخصص عفونی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با ابراز نگرانی نسبت به گردش همزمان آنفلوآنزا و کووید 19، رعایت هرچه بیشتر پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۶:۴۵    
مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در آمریکا روز گذشته (دوشنبه) در دستورالعملِ به روز شده خود اعلام کرد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۶:۳۶    
اسپوتنیک در خبری فوری از وقوع انفجار در شهر الباب در شمال شرق حلب سوریه خبر داده و اعلام کرد که در این انفجار دست کم 13 نفر کشته شده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۶:۲۷    
سانسوریا (sansevieria) یکی از گیاهان بومیِ آفریقا، ماداگاسکار و جنوب آسیا می باشد. سانسوریا، در واقع یک گروه بسیار متنوع از گیاهان است.این گروه با بیش از 70 گونه، رنگ ها و ابعاد متنوعی دارد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۶:۲۷    
معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر از کشف بیش از 12 تن موادمخدر در کشور در بازه زمانی پنجم تا یازدهم مهر ماه خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۶:۱۵    
سایت پرسپولیس نوشت: باشگاه پرسپولیس اعلام کرد به زودی لایحه دفاعی و مستندات خود درباره پرونده شکایت باشگاه النصر را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال خواهد کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۶:۱۵    
وکیل دیاباته فسخ قرارداد این بازیکن را تائید کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۶:۱۵    
یک خبرنگار عربستانی اعلام کرد شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس ایران در کنفدراسیون فوتبال آسیا رد می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۶:۰۰    
سخنگوی وزارت بهداشت ضمن توضیح شیوه صحیح استفاده از ماسک و تاکید بر عدم استفاده مجدد از ماسک های یکبار مصرف ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۵:۵۱    
مروری بر زندگی نامه نقاش و شاعر طبیعت، سهراب سپهری.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۵:۴۵    
هواداران تیم العربی قطر بابت جذب مهدی ترابی به شدت ناراحت هستند. ترابی بازیکنی است که در فصل گذشته برای پرسپولیس به میدان رفت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۵:۴۵    
آخرین قسمت از سریال زمین گرم به کارگردانی سعید نعمت اله روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۵:۴۲    
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران و استاندار تهران در نامه ای به وزیر کشور خواستار اعمال محدودیت های تازه ای برای کاهش سفرهای غیرضروری هموطنان شدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۵:۲۷    
ایده ای برای تزیین سبدهای پلاستیکی. از پارچه ریون استفاده کنید و نوارهای 4 سانتی از پارچه برش بزنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۵:۲۷    
سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل اعلام کرد: ایران به عنوان قربانی سلاح های شیمیایی، استفاده از این سلاح ها توسط هر کسی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۵:۱۵    
قطعنامه های همیشه بی اثر شورای امنیت درباره مسئله قره باغ!
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۵:۱۲    
رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری اراذل و اوباشی خبر داد که با درگیری و عربده کشی موجب رعب و وحشت مردم مشیریه شده بودند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۴:۵۱    
امام حسین(ع) از جمله امامان معصوم شیعه و تجسّم عینی اسلام و از شخصیتهای بزرگ مکتب است که از او به عنوان مصباح هدایت و کشتی نجات و علت تبعیه دین و سید و سرور جوانان بهشت و امام مطلق (چه قیام کند و چه ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۴:۵۱    
رباعی و دوبیتی دو گونه شعری کاملا فارسی و ایرانی هستند که در نهایتِ ایجاز، به خلق مفاهیم دلنشین می پردازند. با همه شباهت های موجود، فرق رباعی و دوبیتی در وزن و مضمون این دو قالب کوتاه شعر نهفته است
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۴:۴۰    
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات محمد امامی و 33 متهم دیگر امروز سه شنبه (15 مهر) به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۴:۳۷    
یک اصطلاح رایج درباره اهمیت مخابرات در ارتش های جهان وجود دارد و آن هم این است که مخابرات در حکم سلسله اعصاب ارتش است و زمانی که بتوان این سلسله اعصاب را قطع کرد، هر نیروی نظامی از کار خواهد افتاد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۴:۳۷    
مزیت بزرگ فیوزهای مجاورتی آن است که دیگر لازم نیست که اصابت مستقیم گلوله به هدف صورت بگیرد چراکه با رسیدن به فاصله مورد نظر، فرمان انفجار صادر شده و موشک مورد نظر منهدم می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۴:۳۷    
واقعه کربلا تابلوی بی تکرار غربت است. غربتی که باز باورپذیر نیست؛ ولی متأسفانه و با شرمندگی تمام زمینیان رُخ داده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۴:۳۷    
سرپرست فدراسیون فوتبال صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا را نشان آمادگی و نتیجه برگزاری لیگ دانست و گفت ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۴:۳۷    
محمود فکری پس از ترک محل تمرینی باشگاه نساجی در خصوص شایعه رسیدن به نیمکت استقلال اظهار داشت: ان شاءالله اتفاق خیری رخ بدهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۴:۲۵    
آیا می دانستید غذاخورردن مردان در کنار همسرشان برایشان لذتبخش تر است و با غذاخوردن آن ها در محل کار تفاوت بسیاری دارد و حضور همسر بر میل آقایان به غذاخوردن تاثیر زیادی می تواند بگذارد؟
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۴:۱۶    
مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور گفت: در محور کندوان تردد وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روزهای چهارشنبه و پنجشنبه پیشِ رو از مرزن آباد به سمت کرج و آزاد راه تهران - شمال ممنوع است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۳:۵۲    
کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان آغاز ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 در منطقه شرق قاره کهن را اعلام کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۳:۳۷    
دو سامانه راداری قدیر ساخته شده توسط نیروی هوافضای سپاه با حضور فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) و سردار امیرعلی حاجی زاده به شبکه پدافند راداری کشور الحاق شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۳:۲۵    
به راستی می توان این رنگ را جادوی رنگ ها نامید. هنر آفرین با استفاده از رنگ های مولتی سورفیس این توانایی را دارد که روی انواع سطوح قابل رنگ امیزی و غیرقابل رنگ امیزی هنرنمایی کند رنگ های مولتی سورفیس ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۳:۲۲    
وزیر دفاع در خصوص مناقشات آذربایجان و ارمنستان، گفت: جان شهروندان و امنیت خاک مقدس ایران اسلامی یک موضوع مهم و حیاتی است و به هیچ وجه قابل قبول نیست که به علت کم دقتی و بی توجهی کشورهای طرف مناقشه ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۳:۱۰    
کنفدراسیون فوتبال آسیا طی نامه ای به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که این باشگاه تا روز پنجشنبه فرصت دارد در واکنش به شکایت باشگاه النصر عربستان توضیحات خود را ارائه دهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۳:۰۱    
طی سالهای اخیر، عملیاتهای واکنش سریع محور مهمی از جنگها را تشکیل داده و هر نیرویی که بتواند این اقدام متجاوز را کاهش دهد، برگ برنده بزرگی را نصیب خود خواهد کرد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۲:۳۷    
اگرچه فرانسه در رقابتی نفس گیر با ژاپن موفق شد در معامله قرن حوزه دریایی به پیروزی برسد اما شرط مهم در این قرارداد که اکنون مورد تاکید اکثر کشورهای جهان قرار گرفته، تولید بومی در کشور خریدار است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۲:۲۵    
تصاویری که در ادامه می بینید در 24 ساعت اخیر ثبت شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۲:۲۵    
در روسیه آزمایش موشک جدید هایپرسونیک با پرتاب آن از بمب افکن توپولف 160 با موفقیت صورت گرفت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۲:۱۰    
کشورهای اروپایی و حتی کانادا که امروزه خود را به عنوان اصلی ترین منادیان حقوق بشر در جهان معرفی می کنند، کارنامه ای ننگین در معاملات تسلیحاتی با قاتلان مردم یمن در سال های اخیر به جای گذاشته اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۲:۰۷    
در بیانیه سومین کمیته حقوق بشر مجمع عمومی سازمان ملل تاکید شد: تحریم های آمریکا نقض آشکار حقوق بشر و اخلال در مسیر تلاش ها برای مقابله با ویروس کرونا است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۲:۰۷    
مدیر برنامه مهاجم تیم فوتبال استقلال شب گذشته با ارسال ایمیل به این باشگاه 10 روز دیگر برای پرداخت مطالباتش به آنها فرصت داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۲:۰۷    
شرکت هایی که شرایط حضور در بازار بورس یا بازارهای دیگر فرابورس را ندارند میتوانند در بازار پایه فعالیت کنند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۲:۰۷    
خارج کردن ارتش ژاپن از لاک دفاعی و وارد کردن آن به فاز توان تهاجمی، یکی از برنامه های جدی نخست وزیر پیشین ژاپن بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۲:۰۷    
سیارکی به اندازه یک هواپیما که ماه گذشته برای نخستین بار رصد شده، فردا با سرعت 6.68 کیلومتر برثانیه از کنار زمین می گذرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۲:۰۰    
محمدرضا شجریان که عصر روز یکشنبه (13 مهر ماه) به دلیل شرایط عمومی ناپایدار به بیمارستان منتقل شده بود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۲:۰۰    
در حالیکه رئیس جمهور آمریکا در اولین پیام ویدئویی خود بعد از ترخیص از بیمارستان حال جسمانی خود را بسیار عالی توصیف کرده بود، ویدئوهایی منتشر شده که نشان می دهد او دچار مشکل تنفسی است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۱:۴۵    
آغاز دوره سفارش گیری در بازارهای اول و دوم فرابورس ایران در روزجاری از ساعت 11:15 به مدت 15 دقیقه و شروع معاملات راس ساعت 11:30 خواهد بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۱:۲۶    
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از حیرت، از تصاویر زیر برای هنر روبان دوزی ایده بگیرید. تابلوهای روبان دوزی ایده های روبان دوزی گل رز روبان دوزی شده تزیین کوسن با روبان دوزی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۱:۲۶    
مدافع پرسپولیس با آرا کاربران AFC بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان آسیا 2020 شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۱:۲۰    
زندگی نامه نام و نام خانوادگی: محمودرضا بیضایی تاریخ تولد: 18/9/1360 محل تولد: تبریز تاریخ شهادت: 29/10/93 محل شهادت: سوریه، منطقه قاسمیة در جنوب شرقی دمشق ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۱:۰۶    
فرمانده مرزبانی ناجا با تأکید بر اینکه زائران از حضور در مرزهای چهارگانه امتناع کنند، گفت: از مردم کشورمان که به توصیه های رهبر انقلاب توجه کردند و به مرزها مراجعه نکردند، کمال قدردانی و تشکر را دارم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۱:۰۶    
امروزه ارتش کشورهایی مثل آمریکا، آلمان، فرانسه و چین از جمله دارندگان فناوری مربوط به این نوع مهمات ها هستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۱:۰۰    
یک فوق تخصص خون می گوید پلاسما درمانی در شرایطی که هنوز واکسن عرضه نشده می تواند موثرترین درمان برای ویروس کرونا باشد و باید در رابطه با آن اطلاع رسانی بسیار گسترده ای در سطح جامعه انجام شود.
  • ۱