سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۰۹:۱۵May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 11 مهر 1399 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 31 خرداد 1399 جام جم 31 تیر 1399 جام جم 31 مرداد 1399 جام جم 31 شهریور 1399 جام جم 30 آبان 1399 جام جم 30 آذر 1399 جام جم 30 دی 1399 جام جم 30 بهمن 1399 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 1 مهر 1399 جام جم 2 مهر 1399 جام جم 3 مهر 1399 جام جم 4 مهر 1399 جام جم 5 مهر 1399 جام جم 6 مهر 1399 جام جم 7 مهر 1399 جام جم 8 مهر 1399 جام جم 9 مهر 1399 جام جم 10 مهر 1399 جام جم 11 مهر 1399 جام جم 12 مهر 1399 جام جم 13 مهر 1399 جام جم 14 مهر 1399 جام جم 15 مهر 1399 جام جم 16 مهر 1399 جام جم 17 مهر 1399 جام جم 18 مهر 1399 جام جم 19 مهر 1399 جام جم 20 مهر 1399 جام جم 21 مهر 1399 جام جم 22 مهر 1399 جام جم 23 مهر 1399 جام جم 24 مهر 1399 جام جم 25 مهر 1399 جام جم 26 مهر 1399 جام جم 27 مهر 1399 جام جم 28 مهر 1399 جام جم 29 مهر 1399 جام جم 30 مهر 1399 
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۰۸:۲۰    
تجهیز شناورهای تندرو به پهپادهای رزمی و انتحاری، ایده ای است که مهرماه سال گذشته توسط فرمانده کل سپاه مطرح شد و به فاصله یکسال این ایده تبدیل به محصول شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۴:۳۲    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: متأسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 272 بیمار کووید19، جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 28 هزار و 816 نفر رسید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۱:۰۵    
مراسم اختتامیه سمپوزیوم مجسمه سازی هفت سنگ با حضور هنرمندانی از سراسر کشور در جزیره کیش برگزار شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۱۴:۳۰    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون 492 هزار و 378 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 210 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۰۷:۵۱    
در این مطلب قصد داریم 5 معما را به شما معرفی کنیم که تنها افراد باهوش و نسبتاً نابغه می توانند به درستی به آن ها پاسخ دهند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۲۱:۰۰    
کسانی که با دلسوزی به کمک افراد مضطرب می آیند ممکن است از جملاتی استفاده کنند که اشتباه است و نه تنها کمکی نمی کند بلکه وضعیت را برای فرد مضطرب، سخت تر می کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۵:۵۷    
معاون اجتماعی پلیس فتا از دستگیری 2 گروه کلاهبردار خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۴:۲۷    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از شناسایی 3653 بیمار جدید مبتلا کرونا در کشور خبر داد و گفت: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 211 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۰:۰۲    
گاهی اوقات خرید سلبریتی های هالیوود غیرمعقول به نظر می رسد که در ادامه شما را با برخی از آنها آشنا خواهیم کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۹:۴۵    
همان طور که میدانید بهترین شیوه برای درمان ریزش موها شیوه کاشت مو میباشد که به رشد مجدد موها می انجامد و رفع ریزش موها و طاسی را در بر دارد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۳:۰۶    
متخصصان دانشگاه های پرینستون، جانز هاپکینز و کالیفرنیا حدود 85 هزار مورد تایید شده ابتلا به SARS-CoV-2 (نام علمی نوع جدید ویروس کرونا) را در میان 575 هزار نفر از ساکنان جنوب شرقی هند برای ردیابی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۰:۳۲    
مردم مرزنشین کردستان قبل از جنگ تحمیلی، حین جنگ و امروز که بیش از سه دهه از پایان جنگ می گذرد همچنان در حال دفاع از کشور هستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۱:۴۱    
امیر سرتیپ محمودی گفت: امروز روی پای خودمان ایستادیم و توان رزمی بالایی داریم و اگر تهدیدی رخ دهد آن را در نطفه خفه خواهیم کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۱:۰۲    
جدول زمانی پخش برنامه های درسی دانش آموزان ابتدایی و متوسطه در روز شنبه12 مهر ماه 99 از طریق شبکه های آموزش، چهار و قرآن اعلام شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۹:۰۵    
اخیرا آگاهی از خواص پوست انار باعث شده تا مردم بیش از پیش به این ماده مفید اهمیت دهند؛ از خواص آن می توان به محافظت از پوست، بهبود مشکلات مو نظیر ریزش، شوره سر و ... اشاره داشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۸:۰۵    
ب ام و M5 کامپتیشن و پورشه پانامرا توربو هردو از سریع ترین و قوی ترین سدان های بازار هستند اما برای اینکه مشخص شود کدام یک از آن ها سریع تر است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۴:۰۵    
یک متخصص بیماری های عفونی با اشاره به شیوع انواع ویروس های تنفسی در فصول سرد سال و نگرانی های موجود در ارتباط با همزمانی آن با پاندمی کرونا ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۲:۰۵    
با پیشرفت بیماری همه گیر کروناویروس تقریبا تمام افراد متوجه شده اند که این بیماری بر قسمت های مختلفی از بدن علاوه بر ریه ها تاثیر می گذارد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۲۳:۴۱    
لوبیا پلو با مرغ از ترکیب لوبیا سبز با مرغ و برنج تهیه می شود. لوبیا پلو را معمولا با گوشت چرخ کرده یا گوشت تکه ای طبخ می کنیم ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۲۳:۰۵    
با توجه به اینکه صنایع دفاعی در همه کشورها اهمیت ویژه ای در حوزه ارزآوری دارند، اسلحه هجومی مصاف با ویژگی های خاص خود می تواند توجه ارتش های جهان اسلام بویژه یگان های کماندویی را به خوبی جلب کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۲۲:۰۵    
شناسایی هدف به صورت سریعتر و در فاصله دورتر، در همه نیروهای دریایی دنیا یک دغدغه مهم است که جنگنده ها و هواپیماهای گشت دریایی، ماهواره ها و البته پهپادها در خدمت حل این دغدغه قرار می گیرند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۲۱:۰۵    
به گفته یک روانشناس، نوعی از افسردگی با نام افسردگی فصلی در فصل های پاییز و زمستان به دلیل کوتاه بودن روزها و سرد بودن هوا ممکن است برخی افراد را درگیر کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۲۰:۰۵    
قبل از جمهوری اسلامی، فقط آمریکا، روسیه و چین توان ساخت مجموعه کامل پدافند موشکی دوربرد شامل رادارها، لانچر، موشک و مرکز فرماندهی را داشته اند و حتی کشورهای اروپایی هم در این زمینه موفق نبوده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۹:۰۵    
سطح مقطع راداری اعلام شده برای موشک کروز آمریکایی تاماهاوک حدود 0.5 متر مربع است اما RCS کمتر به همراه توان پروازی در ارتفاع 10 متری، مقابله با مبین را برای هر سیستم دفاع هوایی بسیار مشکل می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۸:۳۲    
یک مقام در کاخ سفید خبر داد که علائم خفیف ابتلا به کرونا که همانند سرما خوردگی است در ترامپ پدیدار شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۸:۰۵    
سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میهمان برنامه دست خط شبکه پنجم سیما بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۷:۴۷    
اسکی بازان استرالیایی برای تمرینات آمادگی المپیک زمستانی معمولا به آمریکا می روند اما یک مرکز روباز برای این تمرینات در استرالیا باز شده و این ورزشکاران برای تمرینات به آنجا مراجعه می کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۷:۳۲    
رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: صادر کنندگان بالغ بر 8 میلیارد دلار از تعهدات ارزی 27 میلیارد دلاری ایفا نشده ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۷:۱۷    
رئیس دفتر اطلاع رسانی جنبش فتح فلسطین گفت: هدف از هر گفت وگویی باید پایان اشغالگری و تشکیل کشور فلسطین به پایتختی قدس در مرزهای 1967 باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۷:۰۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برنامه ششم توسعه عملیاتی نوشته نشده است و بیشتر آرزو نویسی بدون توجه به ظرفیت ها بوده است، گفت: به دلیل سوء مدیریت ، فرصت های ما دارند به تهدید تبدیل می شوند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۶:۴۱    
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور بر لزوم راه اندازی دانشکده پزشکی قانونی تأکید کرد و گفت: در سال گذشته 1160 مورد تصادف ساختگی در پزشکی قانونی شناسایی شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۶:۲۰    
مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور گفت: در محور کندوان تردد خودرو از ساعت 17 امروز جمعه 11 مهر تا ساعت 2 بامداد روز بعد از کرج و ابتدای آزاد راه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۶:۱۱    
نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران در تحلیل یک هفته اخیر بازار سکه و طلای داخلی، ضمن تاکید براینکه افزایش قیمت سکه و طلا بیشتر تحت تاثیر افزایش نرخ ارز در داخل بوده است تا افزایش 36 دلاری قیمت اونس ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۶:۰۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیمش برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا از کوهی از مشکلات و موانع گذر کرده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۵:۵۶    
جانشین رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: صدور مجوز عبور زائران اربعین صحت ندارد و 4 مرز خسروی، مهران، شلمچه و چذابه مسدود هستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۵:۴۱    
معاون درمان وزارت بهداشت، ضمن تشریح وضعیت ویروس کرونا و آنفلوانزا در کشور، گفت: قطعاً پاییز و زمستان آسوده ای برای ما نخواهد بود، مگر اینکه مردم دستورالعمل ها را رعایت کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۵:۲۶    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، طی مصاحبه ای با نشریه اشپیگل آلمان به سوالات این نشریه در مورد ایران، عربستان سعودی و سایر موضوعات مرتبط پاسخ داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۵:۱۷    
سخنگوی کتائب حزب الله اعلام کرد که پس از شهادت سردار سلیمانی توسط تروریست های آمریکایی، مقاومت عراق به اخراج آنها نه تنها از این کشور که از سراسر منطقه، متعهد شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۵:۰۲    
جانشین پلیس راه از وقوع دو حادثه تصادف فوتی در استان های ایلام و سیستان و بلوچستان با 10 کشته و مصدوم خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۴:۵۶    
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشداری از بارش های رگباری همراه با رعد و برق، تندباد لحظه ای و کاهش دما در 17 استان کشور طی سه روز آینده خبر داده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۴:۴۱    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به وضعیت کنونی بیماری کرونا در کشور و افزایش موارد ابتلا، بستری و فوتی ها، گفت: شرایط خوبی نداریم.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۴:۳۵    
مهرداد اوستا را به عنوان پدر ادبیات پایداری می شناسند، ادیبی که با سرودن شعرهایی علیه حاکمان جور و انعکاس رنج های جامعه در قصیده های دلنشین خود به پشتیبانی از حق و حقیقت پرداخت و اینگونه شاعری جهان ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۴:۱۱    
کریم انصاریفرد مهاجم ایرانی تیم آاِک آتن با گلزنی در مرحله پلی آف لیگ اروپا زمینه ساز صعود تیمش به لیگ اروپا شد. تیم شارلوا هم با دو بازیکن ایرانی خود از صعود به این رقابتها بازماند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۳:۵۶    
رئیس جمهور سوریه در سخنانی با حمایت از حضور نظامی روسیه در کشورش، گفت: هدف از حضور نظامی روسیه در سوریه مبارزه با تروریسم است و دمشق و مسکو در همین زمینه با یکدیگر همکاری می کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۳:۵۰    
الکسی کریوروچکو ، معاون وزیر دفاع روسیه به مجله روسی دفاع ملی (ناسیونالنایا آبارونا) اعلام کرد نیروهای مسلح روسیه قصد دارند اولین سامانه های موشکی پدافند هوایی اس 500 را در سال آینده میلادی تحویل ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۳:۳۵    
معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از بازداشت زن قاتل خدمتکار خبر داد که در پوشش پرستار یک مرد مسن او را با داروهای خواب آور به قتل رسانده و اموال منزلش را سرقت کرده بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۳:۱۷    
ارمنستان اعلام کرد حاضر است در همراهی با سازمان امنیت و همکاری اروپا، آتش بس را در مناقشه قره باغ برقرار کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۲:۵۰    
اجاره دلار از جمله مواردی است که در پی گرانی نرخ ارز، توسط دلالان بازار ارز رونمایی شده و منجر به نوساناتی در قیمت ارز شده است!
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۲:۴۱    
شهروندان آمریکا روز جمعه به خبر ابتلا رئیس جمهوری کشورشان به بیماری کرونا واکنش نشان دادند و طبق توصیه های قبلی خودش به مبتلایان به کرونا ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۲:۱۷    
دادستان تهران در خصوص انتشار کلیپی که در حاشیه مرحله سی وهشتم طرح رعد پلیس آگاهی در فضای مجازی منتشر شده بود، توضیحاتی را ارایه کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۱:۴۷    
نماینده روسیه در سازمان ملل که کشورش ریاست دوره ای شورای امنیت را در ماه اکتبر (ماه جاری) برعهده دارد، اعلام کرد سازوکار اسنپ بک علیه ایران برخلاف ادعای آمریکا فعال نشده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۱:۲۶    
عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به مباحثی مانند افراد در اولویت تزریق واکسن آنفلوآنزا، نحوه تشخیص کرونا از آنفلوآنزا و وضعیت کووید 19 در کشور ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۱:۰۵    
در نگرش دین، بدترین، پلیدترین و خطرناک ترین شیوه کسب درآمد و تأمین زندگی، آن است که آدمیان از طریق درآمد حاصل از ربا، توان و رشد اقتصادی خود را افزایش دهند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۱:۰۲    
استقلال و پرسپولیس برای دریافت مجوز حرفه ای و حضور در لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده از اکنون باید بدهی بازیکنان و مربیان خارجی خود را پرداخت کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۰:۵۶    
محبت، دوست داشتن و عشق ورزیدن، به زندگی انسان جهت می دهد و اگر این علاقه و محبت، به انسان های پاک و والا باشد، بیمه کننده انسان از کشش های انحرافی است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۰:۵۶    
اگرچه آواکس ها و جنگنده های متجاوز، در ساعتهای متمادی اقدام به پرواز در مناطق مختلف عربستان و یمن می کنند اما نه هواپیماها موفق به شناسایی پهپادهای یمنی شدند و نه سامانه های پاتریوت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۰:۵۰    
یکی از ادوار مهم در تاریخ فقه و تفقه، مواجهه فقه و فقاهت با جریان تجدد است. ورود جریان تجدد، ابتدا از طریق محصولات، سپس دانش ها و درنهایت از طریق ساختارهای اجتماعی صورت گرفته است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۰:۵۰    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش باران در برخی مناطق کشور، از کاهش دمای 5 تا 8 درجه ای در نوار شمالی کشور خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۰:۴۷    
تیم فوتبال پرسپولیس شنبه ساعت 18:30 در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر عربستان می رود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۰:۴۱    
زیارت حرم مطهر امام حسین (ع) با پای پیاده ریشه تاریخی دارد و به گفته برخی پژوهشگران، راهپیمایی اربعین حسینی از زمان ائمه رایج بوده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۰:۴۱    
یکی از مسائل بسیار اساسی برای آدمی، مسئلة وجود خدا است. اعتقاد و یا عدم اعتقاد به خدا، در زندگی انسان، بسیار نقش آفرین است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۰:۳۲    
با ورود گسترده محصولات صنایع دفاعی ایران به بازارهای منطقه و جهان، جبهه جدیدی برای ارتقاء قدرت نرم و جایگاه علمی کشور باز می شود که قطعا برای آمریکا و برخی کشورهای غربی یک کابوس بزرگ خواهد بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۰:۳۲    
در بحبوحه رقابت های انتخاباتی در آمریکا، دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور از مثبت شدن آزمایش کرونای خود و همسرش خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۰:۲۰    
معاون پژوهش و فناوری پژوهشکده علوم دارویی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان این که طرح جامعی برای ساخت واکسن ضدکرونا در این پژوهشکده وجود ندارد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۰:۲۰    
بررسی دقیق اطلاعات منتشره از دستاورد اخیر صنایع دفاعی کشورمان نشان می دهد این بار پهپاد ابابیل 3 به عنوان یکی از پهپادهای شناسایی و با سابقه ایرانی، به مهمات هوشمند و نقطه زن قائم مجهز شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۱۰:۲۰    
سامانه راداری گاما می تواند هدفی با سطح مقطع راداری نیم متر مربع مثل موشک کروز آمریکایی تاماهاوک را در 200 کیلومتری کشف کند. در عین حال امکان شناسایی هواپیماهایی با سطح راداری یک دهم درصد را دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۰۸:۲۰    
این آموزش از رنگ وارنگ را اختصاص می دهیم به بافت کلاه ساده یا معمولی که برای شروع کار بافتنی مناسب هست. پس اگر تمایل به یادگیری بافت کلاه ساده دارید با این آموزش همراه شوید ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۰۷:۴۱    
نان بربری یکی از خوشمزه ترین نان ها است که می توانید آن را در خانه نیز تهیه کنید. در این مطلب شما را با طرز تهیه نان بربری در فر و مایع روی نان بربری که رومال برای نان بربری معروف است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۰۷:۲۰    
با نزدیک شدن به فصل سرما، بسیاری از زنان و دختران با سلیقه و هنرمند با استفاده از میل و قلاب و کامواهای رنگارنگ، شروع به بافت انواع مدل شال گردن، کلاه، دستکش، پاپوش و ... می کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۰۷:۱۱    
به گزارش جام جم آنلاین تزیین میز غذا و برای داشتن یک مهمانی تمام عیار نیاز به صرف هزینه بالا و داشتن بهترین لوازم و ظروف نیست بلکه خلاقیت می تواند بهترین داشته در این مواقع باشد. ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۰۵:۴۷    
ژله که به نوعی محبوب ترین نوع دسر است؛ به سفره ی شما رنگ و جلوه خاصی می بخشد. با تهیه ژله در منزل و تزئینات خلاقانه و فوت و فن هایی که به شما آموزش خواهیم داد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۰۵:۰۵    
در این دستور تهیه نان، ما همه ی نکاتی که باید رعایت کنید، به همراه عکس مراحل آورده ایم. به علاوه در این آموزش ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۰۳:۵۶    
پس از ماه ها مشاوره فروش، به یک نتیجه تقریبا مطمئن رسیدم: افراد پولدار و ثروتمند تنها بر روی محصولات فروشگاه تمرکز می کنند. تمرکز آن ها بر روی دیگر مشتریان یا حتی کارمندان فروشگاه نزدیک به هیچ است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۰۳:۰۲    
در این روش مرغ رو در آرد سمولینا میزنن که بعد از سرخ شدن طعم خیلی خوبی میگیره. اسکالوپ مرغ فرانسوی هم به همین روش تهیه میشه ولی فرقش اینه که فرانسوی ها به جای آرد سمولینا از آرد سفید استفاده میکنند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۰۱:۵۶    
شاید برای شما هم پیش آماده باشد، لباسی را که خیلی دوست دارید شروع به پرز انداختن کند و زیبایی لباس را از بین ببرد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۰۱:۰۵    
ما ذهن ناکاملی داریم. ذهنی که در مواجهه با مسائلی بسیار ساده، به طرز خنده داری اشتباه می کند. با این وجود، ما به این ذهن ساده به شدت اعتماد داریم ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۰۰:۵۰    
از استیل در تولید لوازم خانه، از سینک ظرف شویی گرفته تا پیشخوان، کابینت و ... استفاده می کنند. ظاهر زیبا و دوام بالای محصولاتی با این جنس باعث شده چنین تولیداتی بسیار محبوب باشند ...