دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۷:۳۷May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 18 مهر 1395 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 31 فروردین 1395 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 31 خرداد 1395 خبر آنلاین 31 تیر 1395 خبر آنلاین 31 مرداد 1395 خبر آنلاین 31 شهریور 1395 خبر آنلاین 30 آبان 1395 خبر آنلاین 30 آذر 1395 خبر آنلاین 30 دی 1395 خبر آنلاین 30 بهمن 1395 خبر آنلاین 1 اسفند 1395 خبر آنلاین 1 مهر 1395 خبر آنلاین 2 مهر 1395 خبر آنلاین 3 مهر 1395 خبر آنلاین 4 مهر 1395 خبر آنلاین 5 مهر 1395 خبر آنلاین 6 مهر 1395 خبر آنلاین 7 مهر 1395 خبر آنلاین 8 مهر 1395 خبر آنلاین 9 مهر 1395 خبر آنلاین 10 مهر 1395 خبر آنلاین 11 مهر 1395 خبر آنلاین 12 مهر 1395 خبر آنلاین 13 مهر 1395 خبر آنلاین 14 مهر 1395 خبر آنلاین 15 مهر 1395 خبر آنلاین 16 مهر 1395 خبر آنلاین 17 مهر 1395 خبر آنلاین 18 مهر 1395 خبر آنلاین 19 مهر 1395 خبر آنلاین 20 مهر 1395 خبر آنلاین 21 مهر 1395 خبر آنلاین 22 مهر 1395 خبر آنلاین 23 مهر 1395 خبر آنلاین 24 مهر 1395 خبر آنلاین 25 مهر 1395 خبر آنلاین 26 مهر 1395 خبر آنلاین 27 مهر 1395 خبر آنلاین 28 مهر 1395 خبر آنلاین 29 مهر 1395 خبر آنلاین 30 مهر 1395 
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۳:۵۸    
خبرجنوب نوشت: رئیس فوریت های پزشکی 115 شوش گفت: جوان معتاد ساکن کوی عمله تیمور این شهرستان مادر و برادر خود را با بنزین آتش زد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۳:۵۱    
به گزارش همشهری آنلاین،حتی چینی ها نیز نتوانسته اند دربرابر وسوسه های صنعت توریسم فضایی مقاومت کنند، و در همین راستا شرکتی وابسته به دولت این کشور درحال ساخت فضاپیمایی غول پیکر است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۳:۴۸    
تسنیم نوشت: معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه در بروکسل با دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا دیدار و درباره بحران های سوریه و یمن رایزنی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۳:۴۸    
ایرنا نوشت: افزایش کارایی مغز، رفع سردرد، بهبود خلق و خو، رفع چین و چروک پوست، کاهش وزن و تسکین درد مفاصل تنها بخشی از فواید نوشیدن آب است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۳:۴۱    
مریخ نورد کنجکاوی سلفی جدیدی گرفته که از ترکیب 60 تصویر مختلف تشکیل شده است. در این تصویر تپه 7 متری معروف به M12 در سمت چپ و نمایی از کوه شارپ در دوردست مشخص است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۳:۳۵    
تسنیم نوشت: وبسایت افشاگر ویکی لیکس گزیده ای از سخنرانی هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری امریکا، در وال استریت را که به صورت خصوصی برگزار شده بود، افشا کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۳:۳۵    
این عکس ترکیب 1500 فریم عکسی است که در دمای منهای 27 درجه سلسیوس در کوه دماوند گرفته شده و طلوع دب اکبر را نشان می دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۳:۲۲    
شاید آدم بزرگ بودن به همان نسبت که مزایایی دارد، معایبی هم داشته باشد؛ وقتی بزرگ می شویم خیلی چیزها را پشت سرمان جا می گذاریم و زندگی دیگری را تجربه می کنیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۳:۱۲    
90 درصد خانه های واقع در گرنادا با نیروی مخرب طوفان ایوان از بین رفتند. طوفان ایوان سال 2004 رخ داد و از درجه ی 5 بود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۲:۵۵    
به گزارش ایسنا،شرکت خودروسازی لوکس ایتالیایی مازراتی از برنامه های خود برای ساخت یک خودروی برقی تا سال 2020 خبر داده و مدعی شده که یک چیز کاملا متفاوت از تجربه های کنونی خواهد بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۲:۵۲    
ایسنا نوشت: انسان ها در زمان خستگی و بی حوصلگی خمیازه می کشند و اکنون یک پژوهش جدید نشان داده که ارتباطی بین خمیازه کشیدن و هوش وجود دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۲:۴۶    
ایسنا نوشت: به تازگی دستگاه جدیدی ساخته شده که با تکیه بر اصل ساده میعان آب آشامیدنی را از هوای اطراف تهیه می کند و می تواند 11 گالن آب آشامیدنی را بدون نیاز به منبع انرژی خارجی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۲:۲۹    
ایسنا نوشت: در پی انتشار خبری مبنی بر خروج نام محمودرضا خاوری از لیست اینترپل (پلیس بین الملل)، سخنگوی ناجا توضیحاتی در این رابطه ارائه کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۲:۱۳    
نماهنگی متفاوت با نام لالایی اصغرم با نوای علی فانی را در ویدئوی زیر ببینید و بشنوید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۱:۵۶    
کمال تبریزی کارگردان فیلم سینمایی پاداش که این روزها در کره جنوبی به سر می برد، از استقبالی که کره ای ها از فیلم او به عمل آورده اند ابراز شگفتی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۱:۵۳    
پربازدیدترین اخبار امروز به واکنش یک مداح مشهور به کمک هشت میلیاردی شهرداری به هیات ها و افشاگری های تازه علیه ترامپ اختصاص دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۱:۵۳    
مراسم آیینی علم بندان در ماسوله برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۱:۳۴    
عزاداری ماه محرم با حضور دسته ها و هیات های مذهبی در خیابان شهید نامجو تهران برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۱:۳۴    
یک هندی برای خرید پلاک خودرو با یک شماره خاص در امارات، مبلغ 33 میلیون درهم پول پرداخت کرد. این پلاک خاص خودرو به شماره "D5 دبی" در مزایده اداره راه و حمل و نقل دوبی به یک هندی به نام راجا سوهانی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۱:۲۷    
در حاشیه رفتار عجیب گراتزیانو پله بعد از تعویض شدن در جریان بازی ایتالیا مقابل اسپانیا، که از دست دادن با سرمربی ایتالیا خودداری کرد، او از لیست این تیم برای بازی مقابل مقدونیه کنار گذاشته شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۱:۲۴    
حسن روحانی با نخست وزیر تایلند دیدار و گفت وگو کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۱:۲۴    
وحید هاشمیان ملاقاتی با الکساندر نوری داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۱:۱۷    
دومین شب مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (رحمه الله) برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۱:۱۴    
ورزش سه نوشت: فرشاد فلاحت زاده از برد تاریخی شش بر دو مقابل کره جنوبی می گوید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۱:۱۴    
حسین فرکی شرایط ویژه بازی تیم ملی در روز تاسوعا را یک فرصت دانست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۰:۵۱    
هیات علمی بلند پایه آلمانی پیش از ظهر امروز با قائم مقام و معاون کل، معاون آموزشی و معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت دیدار و گفتگو کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۰:۴۱    
جماران نوشت:آیت الله هاشمی رفسنجانی در پنجم مهر 1360 طی نامه ای از حضرت امام می خواهد که در مواقعی که ضرورت حفظ مصالح یا دفع مفاسدی که بر حسب احکام ثانویه به طور موقت باید اجرا شود و شارع مقدس راضی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۰:۴۱    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای تأکید کرد: تردیدی نیست جنایت بمباران مراسم سوگواری در صنعا که بیش از 1500 مسلمان بی دفاع عرب در آن حضور داشتند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۰:۳۸    
کی روش را هنوز به درستی نشناخته ایم. همه ما فکر می کردیم که سردار آزمون مهاجم تارگت یا همان فوروارد نوک تیم ملی در بازی با ازبکستان است اما کی روش بیش از 60 دقیقه سردار را روی نیمکت نشاند
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۰:۳۵    
درحالی که سازمان لیگ برتر اعلام کرده بود یکی از مداحان بازی تیم ملی برابر کره، مجید بنی فاطمه است، او به استادیوم نمی آید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۰:۳۵    
فیلم سینمایی رستاخیز روایتگر وقایع و حماسه باشکوه حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و عاشورای حسینی که هنوز اجازه نمایش عمومی پیدا نکرده است در ششمین روز از ایام ماه محرم در محل دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۰:۳۱    
همایش سراسری احلی من العسل با حضور نوجوانان عاشورایی در حرم مطهر احمد ابن موسی شاهچراغ علیه السلام برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۰:۲۸    
رئیس جمهور در جمع شیعیان مقیم تایلند با اشاره به شب هشتم ماه محرم، اظهارداشت: امام حسین (ع) تنها به اسلام و شیعیان تعلق ندارد بلکه محبوب دل همه آزادگان عالم است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۰:۲۵    
به همت هیأت والیبال آذربایجان غربی، کلاس دانش افزایی داوری و مربیگری این رشته ورزشی برای خبرنگاران ارومیه ای برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۰:۲۱    
جماران نوشت:یک استاد اخلاق تأکید کرد: نباید در جلسات عزاداری امامان(ع)حرف هایی زده شود که هتک حرمت مؤمن و تهمت به کسی محسوب شود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۰:۱۸    
جامعه شیعی به شدت متاثر از آیین ها و شعائر عاشورایی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۰:۱۵    
هیأت دولت عصر یکشنبه به ریاست دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری تشکیل جلسه داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۰:۰۲    
شهاب جعفرنژاد با انتشار کاریکاتور زیر در صفحه اینستاگرامش نوشت: در حاشیه هک شدن پیج اینستاگرام سحر قریشی توسط یکی از طرفدارانِ " آلِ" سعود...صرفا جهت مزاح!
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۹:۴۵    
در تصاویر زیر آیین سنتی طوق بندان در گرگان، آیین مجمع پلا در دهه اول محرم در مازندران و غذا دادن به عزاداران امام حسین (ع) در روستای کوهستان بهشهر را می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۹:۴۵    
مراسم سوگواری ایام شهادت سرور و سالار شهیدان کربلا حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش در شهرهای مختلف هند از جمله دهلی نو، بمبئی، لکنو، کشمیر، حیدرآباد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۹:۴۲    
همسر دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با صدور بیانیه ای از مردم این کشور خواست تا همسرش را به خاطر اظهاراتش ببخشند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۹:۳۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد برخی از بازیکنان کره جنوبی به علت ترس از تیم ملی ایران مواردی را بیان کرده اند که خلاف واقع است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۹:۳۲    
یکی از اتفاقات تلخ این روزهای ورزش ایران، حمله به سنگ قبر تعدادی از ستارگان درگذشته فوتبال ایران بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۹:۲۹    
محمدرضا میر شاه ولد با انتشار این کارتون در اینستاگرامش نوشت: عزاداران عزیز، علی الخصوص مدیران، ستارگان و چهره های مطرح محترم، "دیگ"های نذری برای عکس یادگاری و سلفی نیست...لطفا رعایت کنید!
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۹:۱۹    
باشگاه خبرنگاران نوشت: با وجود خبرهایی مبنی بر مداحی غلامرضا کویتی پور در بازی ایران و کره، این مداح این خبر را تکذیب کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۹:۱۹    
حسام الدین سراج مهمان برنامه حالا خورشید با پاسخ صریح خود، رضا رشیدپور مجری برنامه را غافلگیر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۹:۱۲    
سرمربی آبی پوشان ضمن تشکر از سعه صدر توفیقی همه افرادی که برای استقلال زحمت کشیده اند را به اتحاد دعوت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۸:۵۰    
اعضای شورای هماهنگی احزاب و تشکل های اصلاح طلب لرستان، دبیر شورا، رئیس و نائب رئیس کمیته ی انتخابات شورا را انتخاب کردند
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۸:۴۶    
تعزیه یکی از رسومات ایران زمین در ایام محرم است تا دلسوختگان اباعبدالله(ع) بدین وسیله ارادت و عشق خود را به خاندان خورشید خون به نمایش دربیاورند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۸:۴۳    
افشای اظهارات سراسر جنسی و شهوانی و دور از نزاکت دونالد ترامپ درباره زنان و حتی دختر خودش ایوانکا در آمریکا موجی علیه او به راه انداخته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۸:۴۰    
دفتر حمل و نقل و ترافیک وزارت کشور با انتشار اطلاعیه ای از شهروندان تهرانی و ساکنان کلانشهرهای کشور دعوت کرد برای اطلاع از صحت گواهی معاینه فنی اخذ شده خودروهای خود به پایگاه اینترنتی سیمفا مراجعه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۸:۴۰    
مهر نوشت: در حالی که قرار بود گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره روند 6 ماهه اجرای برنامه جامع اقدام مشترک ایران و 1+5 (برجام) امروز یکشنبه آماده شود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۸:۳۰    
شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران و شرکت انگلیسی-هلندی شل، برای همکاری در صنعت پتروشیمی ایران تفاهم نامه اولیه امضا کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۸:۲۶    
ایسنا نوشت: رییس مجلس شورای اسلامی حمله جنگنده های متجاوز سعودی به سالن برگزاری مراسم سوگواری در صنعا را محکوم کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۸:۲۳    
مشت های گره کرده بازیکنان کره جنوبی زیر سایه اخبار برگزاری دیدار ایران و کره در روز تاسوعا گم شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۸:۲۳    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور کنیا در دیدار با استاندار کردستان و جمعی از مدیران وفعالان اقتصادی فرصت ها ومزیت های آن کشور در حوزه اقتصاد وکسب درآمد را تشریح کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۸:۲۳    
ایرنا نوشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی بعد از تماشا فیلم رستاخیز از بی مشکل بودن این فیلم برای اکران گفت و برای اکران این فیلم ابراز امیدواری کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۸:۱۷    
مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: جوانی که به خاطر 1367 سکه مهریه، توسط همسرش راهی زندان شده بود، با دریافت قسمتی از مهریه و رضایت زن از زندان آزاد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۸:۱۳    
یک کارشناس روابط بین الملل شانس کلینتون را برای تصدی پست ریاست جمهوری آمریکا بیشتر از دونالد ترامپ می داند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۸:۱۳    
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام،حمله وحشیانه جنگنده های عربستان به مردم بی دفاع یمن در یک جلسه عزاداری را نشانه عمق کینه ی یزیدیان زمان نسبت به پیروان اهل بیت(ع) دانست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۸:۱۰    
مجید بنی فاطمه در بین دو نیمه بازی ایران و کره جنوبی برای هواداران مداحی می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۸:۰۳    
در این ویدئو لحظه ترسناکی را می بینید که بادهای قدرتمند مخالف، هواپیمای مسافربری درحال فرود را تا آستانه سقوط پیش می برند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۵۷    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت که جمهوری اسلامی ایران خواستار ایجاد یک کریدور هوایی امن برای کمک رسانی به مجروحان جنایت دیروز عربستان در یمن است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۵۷    
رییس جمهور در دیدار معاون رییس جمهور چین، با استقبال از روند گسترش همکاریهای تهران - پکن، گفت که اجرای سریع و کامل توافقات فیمابین، به تقویت و توسعه این همکاریها در چارچوب روابط راهبردی شتاب می دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۵۴    
ایرنا نوشت: عربستان علاوه بر ارتکاب جنایت های پی در پی در جبهه های سوریه ٬ عراق ٬ یمن و لیبی، با لبریز کردن بازار نفت جهت به تسلیم واداشتن کشورهای مخالف نظام سلطه آمریکا و گرسنگی دادن به ملت ها جبهه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۵۰    
شیرین گرامی اولین زن ایرانی شرکت کننده در مسابقات سه گانه هاوایی، مرحله اول این دور از مسابقات را که 180 کیلومتر دوچرخه سواری بود با موفقیت به اتمام رساند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۴۴    
دومین کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی لرستان صبح امروز یکشنبه هیجدهم مهرماه به ریاست سید سعید شاهرخی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان برگزار شد
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۴۴    
قاسم دلفانی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دلفان از دستگیری متخلفین شکار و صید غیر مجاز در شهرستان دلفان خبر داد
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۴۱    
مهر نوشت: ارزش سالانه تولیدات فرآورده های دامی در استان ایلام بیش از 800 میلیارد تومان است اما این ظرفیت بزرگ متأسفانه مورد بی توجهی قرارگرفته و حتی سهمی هم در صادرات از مرز مهران ندارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۴۱    
بسیاری از دانشجویان انگلیسی زبان و ایران شناسان که در دانشگاه های ایران در حال تحصیل هستند، در مراسم عزاداری دهه اول محرم هیات انگلیسی زبانان مقیم تهران شرکت می کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۴۱    
مدیرعامل فولادمبارکه گفت: فولاد مبارکه از همان آغاز دوران ساخت، توجه به مسئولیتهای اجتماعی را در برنامه های راهبردی خود قرار داده است و مشارکت فولاد مبارکه در طرحهای عمرانی و فرهنگی منطقه در راستای ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۴۱    
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: پس از از پیدا شدن جسد دانشجوی مفقود شده دانشگاه علوم پزشکی همدان در منطقه جوکار ملایر، مشخص شد وی اقدام به خودکشی کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۴۱    
مهر نوشت :معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان از وضعیت کشتار دام به صورت غیر استاندارد در کشتارگاههای این استان انتقاد کرد
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۴۱    
یکی از مخاطبان درباره افزایش هزینه انشعاب آب و فاضلاب در شیراز، سئوالی مطرح کرده و شرکت آبفا نیز پاسخی به این منظور داده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۳۷    
تسنیم نوشت: بازیکن ملی پوش تیم فوتسال گیتی پسند درباره کسب عنوان سومین بازیکن برتر رقابت های جام جهانی فوتسال گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۳۷    
سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی کردستان از اشتغال به تحصیل بیش از 10 هزار دانشجو در این دانشگاه خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۳۴    
ایسنا نوشت: وزیر خارجه روسیه با اشاره به ایجاد تغییرات ریشه ای در روابط کشورش با آمریکا اعلام کرد واشنگتن گام های خصمانه ای برمی دارد که امنیت روسیه را تهدید می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۲۷    
با همکاری ادارات کل بهزیستی و آموزش و پرورش استان امسال حدود 13000 دانش آموز دختر مقطع متوسطه آموزشهای لازم در خصوص پیشگیری از معلولیت ها را فرا می گیرد
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۲۴    
مهر نوشت: حمید فرخ نژاد جراحی سنگ صفرا را با موفقیت پشت سر گذاشت و طبق اعلام پزشکان فردا 19 مهرماه از بیمارستان مرخص می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۲۴    
مدیرکل پست استان کردستان امروز در نشست خبری خود از ظرفیت های کمتر شناخته شده ای سخن گفت که در صورت سرمایه گذاری در آن ها، می توان هر چه بیشتر به توسعه کردستان امیدوار بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۲۱    
وجود صنوف آلاینده در سطح شهر خرم آباد یکی از معضلاتی است که در سالهای پیش دامن گیر مرکز استان شده و مشکلات عدیده ای برای شهروندان بوجود اورده ازطرف دیگری این صنوف مزاحم سهم بسزایی در بوجود آوردن ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۲۱    
به گزارش ایسنا، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت آب کار سخت و پیچیده ای است و بعید می دانم وزارت نیرو از عهده این کار بر بیاید ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۱۷    
تسنیم نوشت: هافبک تیم ملی فوتبال کره جنوبی می گوید او و هم تیمی هایش به جو موجود در ورزشگاه های شلوغ عادت دارند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۱۷    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:خودروی دست دوم ، کیا، پیکانتو،مدل 2016 به مبلغ 70 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۱۷    
مهر نوشت: مدیرعامل شرکت ملی پست از ساماندهی فعالیت های فروشگاه های الکترونیکی و اینترنتی خبر داد و گفت: تمامی فروشگاههای مرتبط با تجارت الکترونیک باید نماد اعتماد دریافت کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۱۷    
کلیپ رفیقم حسین را با صدای زمانی و عبدالرضا هلالی در ویدئوی زیر ببینید و بشنوید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۱۱    
کارلوس والدراما بازیکن فوتبال کلمبیایی فردا 19 مهرماه به تماشای فیلم والدراما می نشیند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۱۱    
ایرنا به نقل از رئیس فدراسیون دو و میدانی با بیان اینکه ورزش دو و میدانی استان ایلام برای فدراسیون از اهمیت خاصی برخوردار است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۱۱    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: پیش بینی ها حاکی از آن است که بارندگی در فصل پاییز با تأخیر صورت می گیرد و بر این اساس نیازمند مدیریت مصرف آب شرب حتی در فصل پاییز و زمستان هستیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۰۱    
مراسم عزاداری جمعی از ایرانیان و علما و شیعیان مقیم تایلند با حضور رییس جمهوری و هیات همراه برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۰۱    
میزان نوشت: پسر جوانی که به خاطر یک مرغ مینا مرتکب قتل شده بود به حرمت ماه محرم بخشیده شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۶:۵۱    
ایسنا نوشت: رئیس جمهور سابق یمن در واکنش به حملات خونبار ائتلاف عربی به صنعا، خواهان تشدید حملات علیه عربستان سعودی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۶:۴۸    
به پرونده 1000 میلیاردی با 153 شاکی در کرج رسیدگی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۶:۳۸    
یک منتقد و نویسنده سینمایی به دلیل ناراحتی گوارشی در بیمارستان بستری است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۶:۳۴    
ده ها تن از مردم لندن به بهانه جمع آوری کمک برای فقرا و بی خانمان ها در روز زامبی چهره خود را شبیه زامبی ها کردند و با شکل و شمایلی عجیب به خیابان ها آمدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۶:۲۸    
عضو کمیسیون کشاورزی اتاق ایران درباره اهمیت بخش کشاورزی با بهره گیری از تجربه کشورهایی که در این رابطه موفق عمل کرده اند توضیح می دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۶:۲۸    
ویتنام کشوری با تولید ناخالص داخلی 193 از جمله کشورهای آسیای شرق است که می تواند در افزایش حجم صادرات غیرنفتی ایران نقش پررنگی را ایفا کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۶:۲۸    
نمایش همه چیز می گذرد، تو نمی گذری با تبدیل شخصیت مرد نمایشنامه به زن از 25 مهر اجرای خود را در خانه هنرمندان آغاز می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۶:۲۸    
ایسنا نوشت: ظاهرا قرار است پاسخ به سوال چه کسانی کاندیدا خواهند شد از راه حذف گزینه ها پیدا شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۶:۲۱    
ورزش سه نوشت:مدیر مجموعه آرارات معتقد است که این ورزشگاه مورد تایید فدراسیون است و بازی های مختلفی در آن برگزار می شود.