جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۷:۳۷Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 18 تیر 1398 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 31 فروردین 1398 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 31 خرداد 1398 خبر آنلاین 31 مرداد 1398 خبر آنلاین 31 شهریور 1398 خبر آنلاین 30 مهر 1398 خبر آنلاین 30 آبان 1398 خبر آنلاین 30 آذر 1398 خبر آنلاین 30 دی 1398 خبر آنلاین 30 بهمن 1398 خبر آنلاین 29 اسفند 1398 خبر آنلاین 1 تیر 1398 خبر آنلاین 2 تیر 1398 خبر آنلاین 3 تیر 1398 خبر آنلاین 4 تیر 1398 خبر آنلاین 5 تیر 1398 خبر آنلاین 6 تیر 1398 خبر آنلاین 7 تیر 1398 خبر آنلاین 8 تیر 1398 خبر آنلاین 9 تیر 1398 خبر آنلاین 10 تیر 1398 خبر آنلاین 11 تیر 1398 خبر آنلاین 12 تیر 1398 خبر آنلاین 13 تیر 1398 خبر آنلاین 14 تیر 1398 خبر آنلاین 15 تیر 1398 خبر آنلاین 16 تیر 1398 خبر آنلاین 17 تیر 1398 خبر آنلاین 18 تیر 1398 خبر آنلاین 19 تیر 1398 خبر آنلاین 20 تیر 1398 خبر آنلاین 21 تیر 1398 خبر آنلاین 22 تیر 1398 خبر آنلاین 23 تیر 1398 خبر آنلاین 24 تیر 1398 خبر آنلاین 25 تیر 1398 خبر آنلاین 26 تیر 1398 خبر آنلاین 27 تیر 1398 خبر آنلاین 28 تیر 1398 خبر آنلاین 29 تیر 1398 خبر آنلاین 30 تیر 1398 خبر آنلاین 31 تیر 1398 
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۳:۱۹    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: یک دستگاه واحدمسکونی 120 متری واقع در منطقه آرژانتین، خیابان وزرا با مبلغ ماهانه 5 میلیون و 200 هزار تومان اجاره و 50 میلیون تومان ودیعه معامله می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۱:۵۴    
در خصوص سریال گاندو که طی هفته های اخیر در شبکه 3 سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شود و به مراحل پایانی خود رسیده، می توان به چند نکته مهم اشاره کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۲۰:۳۲    
خبرگزاری دانشجو نوشت:تعرفه مصرف برق در کشورهای مختلف دنیا متفاوت است. ایران که یکی از ارزانترین تعرفه ها را در دنیا دارد، این روزها با گسترش استخراج بیت کوین در کشور ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۹:۱۳    
جاده ها و مسیرهایی در نقاط مختلف دنیا وجود دارند که عبور از آنها خطرات فراوان دارد و گاهی آن قدر کشته می دهند که به جاده مرگ معروف می شوند! ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۹:۰۰    
مدیر توزیع برق ولیعصر ارومیه گفت : برابر مقررات برای ساختمان های فاقد پروانه ساخت می توان انشعاب برق غیردائم واگذار کرد و ارگان های صادر کننده مجوز می بایست ظرف مدت سه سال نسبت به تعیین تکلیف اقدام ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۸:۵۸    
مدیر کل بهزیستی استان لرستان گفت: 8800 زن سرپرست خانوار استان تحت پوشش این سازمان هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۶:۵۴    
پیام صادقیان با قراردادن 6قلب در اینستاگرام شایعه بازگشتش به پرسپولیس را مطرح کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۴:۵۸    
یکی از محبوبیت های کشور گرجستان به خاطر طبیعت آن است که در کنار شهرهای باستانی و مدرن، مناطق کوهستانی شگفت انگیزی دارد. ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۳:۵۸    
فارس نوشت: سقف جدید وام مسکن مهر در پردیس به 50 میلیون تومان افزایش یافته؛ در حالیکه برای دیگر شهرها، 45 میلیون تومان پرداخت می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۲:۵۶    
صدا و سیما نوشت: ستاد مدیریت بحران استانداری سمنان درباره احتمال جاری شدن سیلاب در این استان هشدار داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۰۹:۳۰    
علی جباری به استقلال این فصل امیدوار است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۰۹:۰۰    
مدافع جوان پرسپولیسی ها فصل آینده هم در این تیم توپ خواهد زد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۰۷:۲۶    
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در جلسه شورای هماهنگی و اجرایی سند تحول بنیادین گفت: سند تحول بنیادین محور آموزش وپرورش است و مبداء تحول در کشور خواهد شد
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۲۳:۳۷    
مهاجرنیا گفت: وقتی میرزای شیرازی حکم به حرمت استعمال توتون و تنباکو داد، براساس روایت نبود؛ بلکه براساس فهم او از ضرورت ها و مصالح جامعۀ اسلامی، در ذیل قاعده نفی سبیل بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۲۱:۲۱    
کتاب دنده لج به قلم محمد ترکاشوند داستانی اجتماعی درباره رویایی یک پدر با فرزند جوان و سرکشش را روایت می کند. نویسنده در این کتاب سعی کرده است بیشتر بر رفتارهای انسانی متمرکز باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۷:۱۹    
مهر نوشت: قیمت سکه طرح جدید، در جریان معاملات امروز چهارشنبه 19تیر98 به 4 میلیون و 530 هزار تومان رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۵:۴۶    
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل گفت : مصرف کنندگان نفت سفید با کالابرگ های اعلام شده ، نسبت به دریافت و ذخیره سازی سوخت از فروشندگی های روستایی محل سکونت خود اقدام کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۲:۱۵    
ایبنا نوشت: محمدرضا شفیعی کدکنی، شاعر پیشکسوت و استاد برجسته زبان و ادبیات فارسی دانشگاه تهران، گفت که هیچ کلامی از هوشنگ ابتهاج نباید برای نسل امروز و فردا، نامکتوب باقی بماند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۲:۰۷    
انتخابات 2016 آمریکا بود که طشت رسوایی توییتر از بام افتاد و کاشف به عمل آمد در پس میلیون ها رای مثبتی که به سود دونالد ترامپ در صندوق انداخته شده، یک لشگر توییتری فعالیت می کرده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۱:۵۳    
امیرحسین صدیق بازیگر تیزر معرفی کتاب آب هرگز نمی میرد به کارگردانی حسین دارابی شد. این کتاب نوشته حمید حسام یکی از کتاب های دفاع مقدسی است که رهبر معظم انقلاب نیز بر آن تقریظی نوشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۱:۰۱    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، با بیان اینکه این شرکت در زمینه مبارزه با انحراف در مصرف برق پیشرو است گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۰:۴۰    
معاون راهبری فنی مرکز ملی فضای مجازی از سوء استفاده 2 هزار میلیارد تومانی از خریداران ارز دیجیتالی به دلیل عدم آشنایی با این فضا خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۰:۰۴    
عصر دیروز سه شنبه، 18 تیر، خودروی حامل رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) که در حال انجام مأموریت بود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۰۹:۴۸    
با پیگیری های زهرا ساعی، سرکونسولگری ایران در حیدرآباد هند برای وحید گلبوستانی هنرمند تبریزی و همسرش وکیل جدید استخدام می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۰۸:۰۳    
مدیران استقلال پس از شفر، هدایت این تیم را به آندره استراماچونی سپردند که سابقه نشستن روی نیمکت اینترمیلان را در کارنامه دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۰۷:۳۳    
پرسپولیس علاوه بر حفظ بازیکنان خود، چند بازیکن در پست های مختلف گرفته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۰۷:۰۸    
روزنامه جمهوری اسلامی در ستون جهت اطلاع خود از مصوبه ویژه دولت عربستان درباره حج امسال خبر داده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۰۶:۳۰    
رضا شکاری با عقد قرارداد پنج ساله به تراکتور پیوست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۰۶:۲۵    
روزنامه کیهان در خبری نوشت: یک فعال فتنه و آشوب 78 و از افراطیون مجلس ششم، به عنوان مدیرعامل یک شرکت پتروشیمی (زیرمجموعه وزارت کار و رفاه) منصوب شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۰۵:۵۹    
کیهان در یادداشتی به قلم حسین شریعتمداری نوشت: دولت انگلیس با توقیف نفتکش ایران در پی آن بوده است که اقتدار نظامی ما را به چالش بکشد تا به زعم خود تحقیر آمریکا را که با انهدام پیشرفته ترین پهپاد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۰۶:۳۳    
کیهان نوشت:یکی از معضلات تئاتر ایران این است که برخی از مدیرانی که به کارگردانی رو آورده اند در ترویج ابتذال و عوام زدگی با شبه روشنفکران در رقابت هستند!
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۰۰:۱۲    
میزان نوشت: عصر امروز همزمان رسانه ها از زخمی شدن مردی معروف به خون آشام سعودی در سوریه دادند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۰۰:۰۸    
تسنیم نوشت: معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه با بیان اینکه اگر ناوهای آمریکا در محدوده ما دست از پا خطا کنند، موشک ما می تواند همان ناو هواپیمابر را بزند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۰۱:۰۴    
ایرنا نوشت: شورش قادری مجروح حادثه تروریستی امروز پیرانشهر حال مساعدی دارد و دقایقی قبل به بیمارستان شهید عارفیان ارومیه اعزام شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۰۰:۳۲    
ایسنا نوشت: افراد معمولاً، آب و هوای خوب و زندگی در مکان های با امکانات زیاد را برمی گزینند، اما شاید مهم ترین عامل برای انتخاب مقصد، کسب درآمد باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۳:۳۱    
ایرنا نوشت: در سفر امیر قطر به واشنگتن، چندین قرارداد تجاری، دفاعی و حمل ونقل هوایی بین شرکت های آمریکایی و قطری به امضا رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۰۰:۲۲    
بازیکن عراقی استقلال با توافق طرفین از آبی های پایتخت جدا شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۳:۱۶    
فارس نوشت: وزیر خارجه اسبق آمریکا با انتقاد شدید از رویکرد دولت ترامپ در قبال ایران نوشت که رئیس جمهور آمریکا با خروج از توافق هسته ای، اهرم فشار خود علیه ایران را از دست داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۳:۰۸    
ایلنا نوشت: خزانه داری کل کشور درباره ابهام در اجرای تبصره 21 قانون بودجه سال 98 کل کشور و ارتباط آن با اجرای ماده 29 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه، اطلاعیه ای صادر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۰۰:۰۷    
مهر نوشت: یادداشت حضرت آیت الله خامنه ای درباره شهدای عزیز ارتش جمهوری اسلامی ایران که در ابتدای کتاب زندگینامه داستانی شهید مدافع حرم سرهنگ مجتبی ذوالفقارنسب نگاشته شده است، منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۰۰:۰۶    
یکی از بازیکنان فصل گذشته استقلال تماس گرفته و مدعی شد در ریز ماجرای مشاوره های پژمان با مهاجم سنگالی قرار دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۰۰:۰۵    
باشگاه خبرنگاران نوشت: شهردار سابق ازنا با حضور ضابطین قضایی در تهران دستگیر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۳:۵۴    
کانون کارگردانان سینمای ایران با همکاری بنیاد سینمایی فارابی، دومین شب یک کارگردان را برگزار می کند. این شب به مجید قاری زاده اختصاص دارد که کارگردانی کم کار بوده و در مدت 4 دهه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۳:۲۸    
خرید جدید باشگاه استقلال می گوید برای رسیدن به پیراهن استقلال خیلی سختی کشیده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۳:۲۷    
فارس نوشت: فرمانده پلیس راهور با بیان اینکه در فاز سوم آزادراه تهران شمال هیچ اتفاق و عملیاتی صورت نگرفته است، گفت: این موضوع مورد انتقاد جدی ما بوده که گزارش آن به رئیس جمهور ارسال شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۳:۲۴    
سخنگوی شورای نگهبان در توئیتی نوشت: برخی نمایندگان اصرار بر ناشایستگی خود و ناکارآمدی مجلس دارند وعامل آنرا نظارت قانونی شورای نگهبان می دانند. دلیل مجلس ناکارآمد را نیز باید جایی دیگر جست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۳:۲۲    
مهر نوشت: نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین تصریح کرد که اورانیوم با غنای پایینِ ایران با تسلیحات اتمی ارتباطی ندارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۳:۰۵    
شورای عالی انقلاب فرهنگی عصر سه شنبه با حضور رؤسای قوا و اعضا، به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور تشکیل جلسه داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۲:۵۸    
درک نانس اهل لگزینگتون از ایالت کنتاکی آمریکا تنها به خوردن گوشت خام علاقه دارد. خوراک او حدود 9 سال است که تنها به گوشت خام خلاصه می شود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۲:۵۸    
تسنیم نوشت: شهردار تهران گفت: تلاش خواهیم کرد در این دوره از مدیریت شهری مشکل مناسب سازی معابر شهر تهران برای تردد معلولان و نابینایان برای همیشه برطرف شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۲:۵۲    
گروه موسیقی ماهان، ترانه های قدیمی را در تالار وحدت اجرا می کند. در این کنسرت، قطعاتی از کوئین، بیتلز، بانی ام، فرانک سیناترا، الویس پریسلی، دین مارتین و ... نواخته می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۲:۴۲    
معاون شهردار مشهد در یک تماس تلفنی که از طرف شهردار با او شده بود و صدای او در نشست خبری امروز شهرداری پخش می شد، به خبرنگاران توهین کرد و حواشی زیادی به وجود آورد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۲:۳۶    
مشرق نوشت: یک مقام آمریکایی سه شنبه گفته دولت این کشور هنوز در حال انجام بررسی های لازم برای تحریم محمد جواد ظریف ، وزیر امور خارجه ایران است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۲:۳۳    
خبرگزاری صدا و سیما نوشت:وزیر امور خارجه فرانسه روز سه شنبه اعلام کرد برغم آنکه آمریکا از توافق هسته ای سال 2015 (برجام) خارج شده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۲:۲۳    
جنگ تجاری واشنگتن و پکن برای هفته ها است که تیتر یک تمام خبرگزاری ها است اما آیا چین تنها هدف امریکا است؟
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۲:۱۰    
با اعلام باشگاه استقلال، روزبه چشمی از جمع آبی پوشان جدا خواهدشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۲:۱۰    
تسنیم نوشت: معاون اول رئیس جمهور گفت: اگر کشورهای غربی و آمریکا تصور کنند که در این منطقه می توان امنیت را بدون در نظر گرفتن ایران برقرار کرد سخت در اشتباه هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۲:۰۷    
علی مطهری توضیحاتی درباره اظهاراتش درخصوص استفاده نیروی انتظامی از دوربین برای مقابله با بدحجابی منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۱:۵۱    
فارس نوشت: جرمی هانت ، وزیر خارجه انگلیس امروز سه شنبه به سخنان تند دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا علیه ترزا می ، نخست وزیر و کیم داروش ، سفیر این کشور در واشنگتن واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۱:۴۵    
عباس آخوندی می گوید:هیچ وقت اصولگرا نبودم، این برداشت به دلیل ارتباط من با آقای ناطق نوری بود که در آن طیف طبقه بندی شدم، ولی هیچ تعلق خاطری به جریان اصولگرایی نداشتم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۱:۴۰    
شورای عالی انقلاب فرهنگی عصر سه شنبه با حضور رؤسای قوا و اعضا، به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور تشکیل جلسه داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۱:۳۸    
شهاب جعفرنژاد با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرامی خود، به شیوع بداخلاقی های کلامی و استفاده از الفاظ نامناسب و رکیک به خصوص در میان نوجوانان، که خود منشا ناهنجاری های دیگر اجتماعی محسوب می شود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۱:۳۰    
کنشگری دانشجوی امروز با دهه 70 تفاوت هایی دارد. این تفاوت ها ناشی از چند عامل اساسی است. یک بخش آن به هزینه های سیاسی برمی گردد که دانشجو در این سالها پرداخت کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۱:۲۶    
داریوش اسدزاده که در روزهای گذشته به دلیل بیماری ناشی از کهولت سن در بیمارستان بستری شده بود از بهبودی خود گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۱:۲۶    
جیمی جامپ معروف فینال لیگ قهرمانان اروپا قصد داشت در فینال کوپا آمریکا هم وارد زمین شود اما توسط ماموران امنیتی بازداشت شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۱:۲۳    
تسنیم نوشت:فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از شهادت سه پاسدار در شهرستان پیرانشهر در جنوب این استان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۱:۲۳    
ایرنا نوشت: وزارت خزانه داری آمریکا دو نماینده پارلمان لبنان و یک عضو برجسته حزب الله را به بهانه ارتباط با این حزب به فهرست تحریم های خود افزود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۱:۱۷    
به همت شرکت نمایشگاههای دائمی استان و با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، پنجمین نمایشگاه مبلمان ،لوستر،سرویس خواب و لوازم خانگی در مصلی امام حمینی یاسوج افتتاح شد .
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۱:۱۵    
ایرنا نوشت: سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین گفت تا زمانی که طرف های اروپایی به برجام پایبند باشند تهران نیز پایبند است و به همان شیوه و میزانی که طرف های مقابل عمل می کنند در برابر این توافق عمل ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۱:۰۹    
فارس نوشت: دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه هنگام استقبال از امیر قطر بار دیگر سخنان روزهای گذشته خود مبنی بر اینکه ایران باید مراقب باشد را تکرار کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۹:۵۹    
مرد 100 ساله ای با زنی که به تازگی 103 ساله شده ازدواج کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۰:۵۷    
احکام جدید فدراسیون فوتبال در حالی از سوی مهدی تاج صادر شد که برخی از این انتصابات به واسطه قوانین موجود مبنی بر منع بکارگیری بازنشستگان و سابقه نه چندان درخشان در مدیریت فوتبال ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۰:۵۵    
تیم فوتبال پرسپولیس در اولین حضور کالدرون در دیداری تدارکاتی مقابل نیروی زمینی به پیروزی رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۹:۵۰    
تصاویری از جنگنده نسل پنجم سوخو 57 روسیه در سوریه می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۰:۴۵    
شورای پول و اعتبار با افزایش سقف فردی تسهیلات مسکن مهر برای 200 هزار واحد مسکونی موافقت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۰:۳۵    
دونده اتیوپیایی ناگهان ایستاد و به سوی تماشاچیان سوئیسی رفت تا پایان مسابقه دو 5000 متر را جشن بگیرد اما متوجه شد یک دور دیگر باقی مانده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۰:۳۴    
فارس نوشت: رئیس جمهور ترکیه با انتقاد از سیاست های اروپا در قبال پناهجویان، گفت که جریان راستگرا امنیت داخلی این قاره را تهدید می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۰:۲۰    
تسنیم نوشت: برخی رسانه های داخلی به اشتباه خبر مربوط به توقیف نفتکش اوکراینی حامل نفت ایران که 10 روز قبل اتفاق افتاده است را به عنوان خبر جدید بازنشر کرده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۹:۲۰    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهارات روز گذشته اش را درباره مذارکره ایران و آمریکا را پس گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۹:۰۰    
یک وکیل پایه یک دادگستری به کارگیری قضات زن را که بتوانند حکم نهایی بدهند به هیچ عنوان در سیستم حقوقی ما عملی نمی داند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۹:۰۰    
ابوالفضل ابوترابی دیروز مدعی شده بود که بعضی از نمایندگان مجلس برای انصراف از استیضاح وزرای دولت، آپارتمان گرفته اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۹:۵۹    
ایسنا نوشت: نماینده دائم روسیه در اتحادیه اروپا تاکید کرد که مسکو علی رغم تحریم های واشنگتن به تبادلات تجاری خود با ایران ادامه خواهد داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۹:۵۲    
ایرنا نوشت: تام استیر میلیاردر خواهان استیضاح دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری 2020 این کشور اعلام آمادگی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۹:۵۲    
در سال 2020 آسیا در بین سایر قاره ها شاهد بیشترین رشد اقتصادی خواهد بود و رشد اقتصادی این قاره به 7 درصد خواهد رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۹:۰۴    
دعوای اصولگرایان بر سر کاندیدای اصلح و صالح باز هم آغاز شده است، یک سوی ماجرا پایداری ها هستند که حرف از کاندیدای اصلح می زنند و سوی دیگر سنتی هایی چون باهنر که صالح مقبول را بر اصلح غیرمقبول ارجح می ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۸:۵۷    
ایسنا نوشت: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به همراه انگلیس، فرانسه و آلمان در بیانیه ای مشترک با ابراز نگرانی شدید نسبت به اقدامات اخیر ایران پیرامون برجام تاکید کردند که مسائل مربوط به پایبندی طرف ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۸:۵۳    
مدیری که می داند ماندنی نیست، دل نمی سوزاند. وقتی می داند یک سال دیگر رفتنی است، سعی می کند پرداخت بدهی ها را عقب بیندازد تا بر گردن خودش نباشد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۸:۴۲    
اقتصاد آنلاین در گزارشی قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در مناطق غربی تهران طی تیر ماه 98 را منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۸:۳۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار از اسکادارن جنگنده های اف 35 گفت که این جنگنده ها به هر نقطه ای از غرب آسیا می توانند برسند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۸:۳۶    
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه راهبرد ما در مقابل فشارهای حداکثری آمریکا مقاومت حد اکثری است، گفت: اگر بخواهیم مقاومت مان را در نقطه صد حفظ کنیم باید ایمان مان در نقطه صد باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۸:۳۵    
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس در بازی با نیروی زمینی مشخص شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۸:۲۸    
بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب، 3 روز پس از اتفاقات 18 تیر سال 1378 را می بینید که در سالروز آن در سایت ایشان منتشر شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۸:۲۸    
هافبک فصل گذشته تیم فوتبال سایپا رسما به استقلال پیوست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۸:۱۰    
ساموئل ال جکسون برای بازی در فیلم اَرّه به کریس راک می پیوندد. کمپانی لایزنگیت از ذکر جزئیات داستان فیلم خودداری کرده تنها به جنبه گیرایی و راز و رمزآلود بودن و گره افکنی و گره گشایی های جذاب فیلم ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۸:۰۷    
ایسنا نوشت: مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی، روز سه شنبه در دیدار جمعی از مشایخ ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۸:۰۱    
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفای اصفهان گفت: اصفهانی ها همچنان کمترین میزان مصرف سرانه آب شرب را در کشور به خود اختصاص دادند و در این زمینه پیشتاز هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۸:۰۰    
وزیر امور خارجه ایران توقف کامل برنامه غنی سازی ایران را توهمی خواند که نتانیاهو و بولتون در سال 2005 نیز به دنبال آن بودند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۸:۰۰    
معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: در کل کشور حدود 1900 قاضی زن داریم ولی هیچ کدام اداره کننده یک شعبه و رای دهنده نهایی نیستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۷:۵۶    
دو نماینده اصلاح طلب مجلس دهم به اظهارات نماینده مردم نجف آباد درباره آپارتمان گرفتن نمایندگان از وزرا در قبال انصراف از استیضاح واکنش نشان دادند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۷:۵۵    
کیهان کلهر پس از برگزاری کنسرتش در شهر کرمانشاه و در محوطه طاق بستان، با نوشتن یادداشتی، انتقادهای تندی به مسئولان این محوطه تاریخی وارد کرد.