شنبه ۰۵ خردادساعت ۰۳:۰۳May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 11 شهریور 1397 - me-metals.ir

می متالز 31 مرداد 1397 می متالز 30 مهر 1397 می متالز 30 آبان 1397 می متالز 30 آذر 1397 می متالز 1 دی 1397 می متالز 30 بهمن 1397 می متالز 3 اسفند 1397 می متالز 1 شهریور 1397 می متالز 2 شهریور 1397 می متالز 3 شهریور 1397 می متالز 4 شهریور 1397 می متالز 5 شهریور 1397 می متالز 6 شهریور 1397 می متالز 7 شهریور 1397 می متالز 8 شهریور 1397 می متالز 9 شهریور 1397 می متالز 10 شهریور 1397 می متالز 11 شهریور 1397 می متالز 12 شهریور 1397 می متالز 13 شهریور 1397 می متالز 14 شهریور 1397 می متالز 15 شهریور 1397 می متالز 16 شهریور 1397 می متالز 17 شهریور 1397 می متالز 18 شهریور 1397 می متالز 19 شهریور 1397 می متالز 20 شهریور 1397 می متالز 21 شهریور 1397 می متالز 22 شهریور 1397 می متالز 23 شهریور 1397 می متالز 24 شهریور 1397 می متالز 25 شهریور 1397 می متالز 26 شهریور 1397 می متالز 27 شهریور 1397 می متالز 28 شهریور 1397 می متالز 29 شهریور 1397 می متالز 30 شهریور 1397 می متالز 31 شهریور 1397 
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۰۳:۵۵    
می متالز - دستورالعمل جدید تغییر تملک سهام بانک ها و موسسه های اعتباری ابلاغ شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۱۷    
می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی با اشاره به کشف یک انبار دپوی آلومینیوم در استان گفت: ظن احتکار در محموله آلومینیوم کشف شده وجود دارد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۰۱    
می متالز - صادرات کالاهای غیرنفتی از منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) با 8 درصد رشد نسبت به مدت مشابه در 5 ماه نخست سال قبل، به حدود 5 میلیون تن رسید.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۷:۵۲    
می متالز - لوله های حفاری جزو مؤلفه های سیستم چرخشی دکل های حفاری است و کاربرد زیادی در صنعت نفت و گاز دارد، پیش بینی می شود فعالیت اکتشافی برای منابع جدید و نفت شیل در برخی مناطق مانند چین ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۷:۵۲    
می متالز - از ابتدای سال جاری شاهد افزایش نرخ ارز در کشور و به دنبال آن صدور دستوراتی برای تنظیم و کنترل بازار ارز بودیم ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۷:۲۹    
می متالز - شرکت انگلیسی رولزرویس از یک ربات بسیار کوچک رونمایی کرده است که می تواند به عنوان ابزار کمک کننده برای تعمیر و نگهداری هواپیماها مورد استفاده قرار گیرد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۰:۳۸    
می متالز - وزارت صنعت افزایش قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا را تکذیب و اعلام کرد تلاش این دو شرکت برای تاثیرگذاری بر قیمت سوداگرانه خودرو هر روز بیشتر خواهد شد..
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۰:۰۱    
می متالز - دونالد ترامپ طی قراردادی اجازة دورزدن تحریم ها را برای شرکت ها صادر کرده است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۹:۵۸    
می متالز - نخستین جلسه اختصاصی گروه آلومینیوم همسو با برگزاری همایش فلزات غیر آهنی ایران و فناوری وابسته که قرار است در دهم و یازدهم مهر ماه سال جاری برگزار شود، در دبیرخانه این همایش تشکیل شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۹:۵۵    
می متالز - محصولات نورد آلومینیومی، یکی از مهم ترین انواع نیمه ساخته های آلومینیومی هستند که حدود 30 درصد از کل مصرف آلومینیوم جهان را به خود اختصاص می دهد ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۳:۵۵    
می متالز - با تصمیم مدیرعامل جدید سرمایه گذاری غدیر، خبره قدیمی صنعت سیمان بعد از 12 سال از مدیرعاملی هلدینگ سیمان غدیر خداحافظی کرد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۴:۱۷    
می متالز - درآمد فروش شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در 5 ماهه نخست سال 1397 با رشد قابل توجهی نسبت به مدت مشابه قبل مواجه شد و به حدود 1،059 میلیارد تومان رسید.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۱:۵۱    
می متالز - یک کارشناس اقتصادی: این نتیجه سیاست های دستوری در بخش خودروست حالا دیگر بازار از هیچ قانونی پیروی نمی کند و قیمت گذاری خودرو های خارجی از هیچ قانونی پیروی نمی کند ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۱:۴۱    
می متالز - شرکت سرمایه گذاری صنعت و معدن در مرداد ماه 22 میلیارد تومان از معاملات خود سود کسب نمود.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۱:۳۶    
می متالز - شرکت تامین ماسه ریخته گری از انعقاد قرارداد فروش ماسه سیلیسی صنعتی به مقدار 6،600 تن و مبلغ 10،560 میلیون ریال جهت سیستم های فیلتراسیون و تصفیه آب تار با شرکت فولاد مبارکه خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۱:۳۱    
می متالز - در حال حاضر مساله مهمی که در زمینه صادرات محصولات فولادی وجود دارد در واقع سیستم های کنترلی وزارت صمت است ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۱:۲۶    
می متالز - کاهش حجم واردات و احتکار گسترده تایر باعث کمبود آن در بازار شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۱:۱۰    
می متالز - کاهش عرضه خودروهای داخلی به بازار موجب التهاب بازار خودرو در چند ماه گذشته شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۱:۰۰    
می متالز - آمار رسمی وزارت راه و شهرسازی نشان می دهد میزان معاملات مسکن در مردادماه امسال نسبت به مرداد سال گذشته 29.8 درصد رشد منفی داشته است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۰:۵۵    
می متالز - بر اساس آمار طی مردادماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال 96 عملکرد تخلیه و بارگیری کالا در بنادر شهید رجایی و چابهار به ترتیب 22.8 درصد کاهش و 110 درصد افزایش یافته است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۰:۴۵    
می متالز - کسب 725 میلیارد تومان درآمد، حاصل عملکرد 5 ماهه نخست سال 1397 شرکت پتروشیمی فن آوران (شفن) می باشد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۰:۱۵    
می متالز - فروش شرکت فولاد آلیاژی ایران (فولاژ) در 5 ماه نخست سال 97، موفق به کسب 550 میلیارد تومان درآمد از فروش محصولات خود شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۹:۴۹    
می متالز - مدیر عامل شرکت آلومینیوم ایران با بیان اینکه منابع ارز دولتی برخلاف خبرها در اختیار آلومینیوم سازی برای تهیه مواد اولیه قرار نگرفت گفت ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۹:۴۴    
می متالز - مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران(ایرالکو) گفت: پرونده دیگ های فرسوده این واحد تولیدی تا پایان شهریورماه جاری بسته می شود.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۹:۳۹    
می متالز - رئیس هیات مدیره سندیکای صنایع آلومینیوم گفت: عده ای به هر نحوی درصدد ایجاد ناامنی های اقتصادی در حوزه های مختلف هستند و اقتصاد با چنین مشکلاتی روبه رو شده است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۹:۳۴    
می متالز - شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در 5 ماه ابتدایی سال جاری در مجموع از فروش محصولات تولیدی خود شامل سنگ آهن خشک، سنگ دانه بندی، گندله ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۹:۲۹    
می متالز - فیروزه ایران که بهترین نوع این سنگ قیمتی در جهان شناخته شده، به دلیل نداشتن دستگاه های مناسب تراش ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۳:۵۱    
می متالز - رئیس شورای رقابت از بازنگری در قیمت خودروها در جلسه امروز(دوشنبه) شورای رقابت خبر داد و گفت: عرضه خودرو به بازار متوقف نشده، ولی تقاضاهای کاذب، مشکلات بازار خودرو را افزایش داده است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۲:۴۱    
می متالز - مؤسسه مشاوره ای مکینزی اند کمپانی فهرست بزرگ ترین مصرف کنندگان و تولیدکنندگان خودروی الکتریکی را منتشر کرده است. چین در رتبه نخست این فهرست قرار دارد ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۲:۱۱    
می متالز - قراردادهای کارگری جدید که در روزهای اخیر توسط اتحادیه کارگری و مدیریت معدن اسکوندیدا امضا شد ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۷:۲۱    
می متالز - در حالی که مقام معظم رهبری بارها از سیاست سهمیه بندی و عرضه بنزین با کارت سوخت تشکر و قدردانی کرده بودند، اما پس از حذف کارت سوخت در دیدار اخیر هیات دولت ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۰۳:۰۱    
می متالز - وزارت نفت عراق از افزایش صادرات نفت این کشور و درآمدهای ناشی از آن در ماه گذشته میلادی خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۰۲:۵۱    
می متالز - مدیر عامل شرکت برق منطقه ای تهران گفت: 50 درصد از شبکه و تاسیسات محدوده این شرکت که شامل استان های تهران، البرز و قم می شود، بیش از 20 سال عمر آن سپری شده است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۰۲:۴۱    
می متالز - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از تخصیص یک میلیارد و 400 میلیون یورو تاکنون برای 35 هزار دستگاه خودرو مشمول طرح جایگزینی و نوسازی ناوگان حمل و نقل تجاری خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۰۲:۳۱    
می متالز - رییس اتاق مشترک ایران و عمان گفت: بهانه نبود کشتی های یخچالدار در مسیر عمان صحت ندارد و خطوط کشتیرانی بندرعباس و خرمشهر به بندر صحار در این زمینه مجهز است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۳:۴۱    
می متالز - وزارت نیرو اعلام کرد:بارش ها در 21 استان کشور نسبت به پارسال کمتر است و در واقع با وجود بارندگی های مناسب فصل بهار، 334 شهر در معرض تنش آبی قرار دارند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۳:۳۱    
می متالز - رهاسازی 2 میلیارد و 200 میلیون مترمکعب آب از سدها در طول چهار سال اخیر و کاهش 29 درصدی برداشت آب کشاروزی از سدهای حوضه آبریز دریاچه ارومیه ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۳:۲۱    
می متالز - بانک ها بعد از فرمایشات جدید مقام معظم رهبری تکانی به خود خواهند داد یا باید منتظر مقررات جدید از سوی بانک مرکزی برای تسریع در واگذاری املاک مازاد و بنگاه هایشان باشیم؟
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۲:۵۱    
می متالز - تحریم های نفتی آمریکا علیه ایران از آبان ماه به صورت رسمی آغاز می شود و برخی کارشناسان استفاده از توان بخش خصوصی برای صادرات نفت خام را برای گذر از شرایط تحریم پیشنهاد کرده اند ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۲:۴۰    
می متالز - وزیر ارتباطات با اشاره به سفرهای استانی اش دریک سال گذشته، گفت: در این سفرها در جاده هایی تردد کردیم که دارای ارتباط نبودند و به همین علت بسیاری از هموطنان جان خود را به دلیل عدم دسترسی به ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۲:۴۰    
می متالز - عضو هیات علمی دانشکده خودرو دانشگاه علم و صنعت گفت: به دلیل اختلاف بالای قیمت رسمی و آزاد خودروهای داخلی ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۲:۳۰    
می متالز - شاخص بهای تولیدکننده در ایران در دوازده ماه منتهی به مرداد ماه 1397 نسبت به دوازده ماه منتهی به مرداد ماه 1396 به میزان 15.2 درصد افزایش یافته است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۸:۰۸    
می متالز - در هفته ها و ماه های اخیر شاهد نوسانات شدید قیمت سکه و طلا در بازار نقدی و روند هیجانی برخی معامله گران در بازار آتی سکه بودیم که امروز بازار آتی در راستای حفظ منافع سرمایه گذاران تسویه شد ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۸:۰۸    
می متالز - استاندار مرکزی می گوید: با اصرار استان مرکزی مبنی بر قیمت گذاری منطقی آلومینیوم و تصمیم وزارت صنعت بازار این فلز به وضعیت طبیعی باز می گردد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۵۸    
می متالز - هدف اصلی از ایجاد بازارهای مشتقه از جمله قراردادهای آتی در بورس های سازمان یافته فراهم کردن ابزاری جهت مدیریت ریسک نوسانات قیمت است ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۵۸    
می متالز - تحلیلگر برجسته متال بولتن بر این باور است که قیمت جهانی هر اونس طلا امسال به بیش از 1400 دلار خواهد رسید.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۵۸    
می متالز - تازه ترین نظرسنجی کیتکو نیوز از کارشناسان اقتصادی و سرمایه گذاران بین المللی نشان می دهد که قیمت طلا در روزهای آینده افزایش خواهد یافت.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۵۸    
می متالز - امروز شرکت ملی مس اعلامیه عرضه خود را منتشر می کند و بر این اساس دوشنبه مفتول و سه شنبه کاتد در بورس کالا عرضه می شود.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۴۸    
می متالز - قیمت بیلت در بازار داخلی چین ارزان تر شده است چرا که هنوز هیچ اعلام رسمی در مورد محدودیت های احتمالی تولید در سپتامبر شنیده نشده است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۴۸    
می متالز - بازار صادرات ورق گرم چین در سکوت است و خریداران خارجی قیمت های چینی ها را خیلی بالا می دانند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۳۸    
می متالز - چند وقتی است که عرضه محصولات فولادی در بورس کالا با دستورالعمل جنجالی وزارت صنعت، معدن و تجارت دچار اختلال شده است و بسیاری ابهامات درخصوص آن وجود دارد ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۳۸    
می متالز - جمعه اخیر قیمت سنگ آهن وارداتی در چین با بهبود تقاضا کمی بالا رفت. البته قیمت فولاد در چین نزولی بود و هنوز روند بازار در سپتامبر روشن نیست.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۳۸    
می متالز - روزهای گذشته مذاکرات خرید قراضه در بازار واردات ترکیه بیشتر شد و محموله هایی از اروپا خریداری گردید.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۳۸    
می متالز - روزهای گذشته توجه به بازار صادرات بیلت سی آی اس بهتر شد چون کارخانه ها تخفیف ها را افزایش دادند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۲۸    
می متالز - اینترنت اشیا گونه ای از فناوری معرفی می شود که در ساده ترین تعریف، امکان ارتباط سنسورها و دستگاه ها را در شبکه ای اینترنتی فراهم می کند که در این شبکه این ابزار می توانند با کاربران شان ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۱۸    
می متالز - رئیس هیات عامل ایمیدرو خبر داد که تا پایان سال دو کارخانه بزرگ در حوزه آلومینیوم و مس راه اندازی می شود ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۱۸    
می متالز - رییس هیات عامل ایمیدرو گفت: طرح تولید کلرید کلسیوم و هیدروکسید منیزیوم چرخه تولید محصولات در مجتمع پتاس را کامل می کند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۱۸    
می متالز - مناقصه عمومی یک مرحله ای شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران با عنوان "خرید 1000 تن سیانید سدیم قرصی با خلوص 98 درصد مورد نیاز مورد نیاز کارخانه طلای زرشوران" دوباره به فراخوان ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۱۸    
می متالز - ایران، یکی از بزرگ ترین واردکنندگان الکترود گرافیتی در جهان است که سال گذشته افزون بر 100 هزار تن الکترود وارد کرد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۴:۱۶    
می متالز - مدیر علمی طرح جامع مسکن با اشاره به دو راهکار وزارت راه وشهرسازی برای کنترل بازار اجاره بها گفت: در صورت اجرای این راهکار ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۳:۵۶    
می متالز - سفیر برزیل در تهران طی نشست با اتاق مشترک ایران و برزیل از برنامه ریزی بانک توسعه این کشور برای تخصیص اعتبار یک میلیارد و دویست میلیون دلاری به فعالان اقتصادی برزیلی به منظور توسعه همکاری ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۰۰:۴۳    
می متالز - شرکت ملی صنایع مس ایران درنظر دارد موضوع مناقصه فوق الذکر را با مشخصات و شرایط کلی زیر از طریق مناقصه عمومی به شرکتهای واجد صلاحیت واگذار نماید.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۰۰:۴۳    
می متالز - شرکت ملی صنایع مس ایران در نظر دارد مناقصه " تامین مواد اولیه مرغوب، طبخ و سرو روزانه بطور متوسط 1 ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۰۰:۲۳    
می متالز - عضو هیات مدیره شرکت ملی صنایع مس با بیان اینکه شرکت صنایع مس نیازمندی های خود را به صنعتگران منطقه اعلام کرده است ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۰۰:۲۳    
می متالز - معاون مهندسی و مدیریت انرژی مجتمع مس سرچشمه گفت: آنچه که مهم است و بایستی صنعتگران رفسنجان و استان کرمان بدانند این است که نمایشگاه توانمندیها و نیازمندیهای مجتمع مس سرچشمه صرفاً یک محل ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۰۰:۱۳    
می متالز - کمیسیون مس دولتی شیلی، کوچیلکو، طی بیانیه ای که در روز جمعه منتشر کرد گفت که انتظار دارد صنعت معدنکاری این کشور در طول 10 سال آینده مجموعاً 65 ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۰۰:۰۳    
می متالز - مدیر کارخانه اروندچرخ رفسنجان گفت: مجتمع مس سرچشمه می تواند با همکاری صنعتگران شهرستان فرهنگ کار صنعتی را در این شهر که فرهنگ کشاورزی بر آن حاکم است، ایجاد کند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۰۰:۰۳    
می متالز - مدیر عامل کودلکو، نلسون پیثارو، روز جمعه گفت تولید مس این شرکت معدنکاری دولتی شیلیایی در نیمه نخست 2018 با رشدی 2 درصدی به 813 هزار تن رسید.