شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۴:۴۸May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 19 شهریور 1397 - me-metals.ir

می متالز 31 مرداد 1397 می متالز 30 مهر 1397 می متالز 30 آبان 1397 می متالز 30 آذر 1397 می متالز 1 دی 1397 می متالز 30 بهمن 1397 می متالز 3 اسفند 1397 می متالز 1 شهریور 1397 می متالز 2 شهریور 1397 می متالز 3 شهریور 1397 می متالز 4 شهریور 1397 می متالز 5 شهریور 1397 می متالز 6 شهریور 1397 می متالز 7 شهریور 1397 می متالز 8 شهریور 1397 می متالز 9 شهریور 1397 می متالز 10 شهریور 1397 می متالز 11 شهریور 1397 می متالز 12 شهریور 1397 می متالز 13 شهریور 1397 می متالز 14 شهریور 1397 می متالز 15 شهریور 1397 می متالز 16 شهریور 1397 می متالز 17 شهریور 1397 می متالز 18 شهریور 1397 می متالز 19 شهریور 1397 می متالز 20 شهریور 1397 می متالز 21 شهریور 1397 می متالز 22 شهریور 1397 می متالز 23 شهریور 1397 می متالز 24 شهریور 1397 می متالز 25 شهریور 1397 می متالز 26 شهریور 1397 می متالز 27 شهریور 1397 می متالز 28 شهریور 1397 می متالز 29 شهریور 1397 می متالز 30 شهریور 1397 می متالز 31 شهریور 1397 
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۲:۱۹    
می متالز - مدیرعامل ایران خودرو گفت: وضعیت تولید خودرو رو به بهبود بوده و تا سه ماه آینده فرآیند تولید و تحویل خودرو عادی خواهد شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۲:۱۳    
می متالز - در اولین جلسه هیات مدیره جدید بورس تهران، دو مدیر و چهره معروف بازار سرمایه به عنوان رئیس و نائب رئیس هیات مدیره انتخاب شدند اما معرفی مدیرعامل جدید به علت اهمیت چند معیار و لزوم بررسی ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۲:۱۳    
می متالز - ورود ارز از یک ماه قبل به صورت قابل توجهی تسهیل شده و یک مقام مسئول در گمرگ اعلام کرد مسافران روزانه تا 200 هزار دلار ارز وارد می کنند و اخیرا بانک ها اقدام به ورود اسکناس در حجم های بالا ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۴:۴۹    
می متالز - مهندس علی کریمی فر مدیر امور ذوب خاتون آباد گفت: با تلاش پرسنل امور ذوب خاتون آباد هم اکنون غبار خروجی الکتروفیلتر درایر به 32 ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۴:۴۰    
می متالز - روز 19 شهریور 97، بیشترین ارزش معاملات بورس کالا به کاتد مس شرکت ملی صنایع مس ایران به میزان حدود 132میلیارد تومان تعلق گرفت.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۲:۵۳    
می متالز - در پی درخواست استاندار کرمانشاه و موافقت وزیر صنعت معدن و تجارت برای تامین تیرآهن و میلگرد برای بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۲:۱۱    
می متالز - 46 پروژه آب و برق با ارزشی بالغ بر 243 هزار میلیارد ریال جهت مشارکت بخش خصوصی در چارچوب تبصره 19 قانون بودجه سال جاری معرفی می شود.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۲۲:۱۴    
می متالز - اوپک از نظر سیاست های اجرایی و عملیاتی بر سر دوراهی قرار گرفته است. این دوراهی چرا ایجاد شده است؟
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۴:۴۲    
می متالز - از بحران مالی سال 2008 چه چیزی یاد گرفتیم؟ آیا ممکن است آن بحران دوباره تکرار شود؟ دو تن از کارشناسان مدرسه کسب وکار لندن، نظر خود را در این باره عنوان کرده اند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۰۴:۱۰    
می متالز - رئیس شورای عالی بیمه، با اشاره به وضعیت اقتصادی پس از خروج آمریکا از برجام، گفت:با توجه به تحریم ها و افزایش ضریب تورم بخشی از بازار بیمه ای دستخوش آسیب خواهد شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۰۴:۰۴    
می متالز - قاچاق سوخت در مناطق مرزی به وضعیت نگران کننده ای رسیده است، سود حدود 1000 درصدی قاچاق سوخت باعث شده که حتی سهمیه بنزین خودروها در داخل برخی شهرهای مرزی به قیمت لیتری پنج هزار تومان خریداری ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۰۳:۴۲    
می متالز - مدیرعامل گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان (پترول) با تشریح جزئیات طرح توسعه پتروشیمی ارومیه از تولید محصول های جدید پتروشیمیایی در بزرگترین پتروشیمی شمال غرب ایران خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۰۳:۳۹    
می متالز - با ادامه روند افزایشی بدهی دولت به شبکه بانکی مجموع رقم آن به حدود 283 هزار میلیارد تومان رسید.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۰۳:۳۶    
می متالز - ماه گذشته سهم واحدهای مسکونی با مساحت کمتر از 60 متر مربع از معاملات خرید مسکن در شهر تهران افزایش پیدا کرد و در مقابل سهم واحدهای 70 تا 90 متر مربع کاهش یافت ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۰۳:۳۱    
می متالز - برآورد فولاد خراسان فروش 578 هزار تن شمش در سال جاری ست.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۰۳:۲۵    
می متالز - شرکت پالایش نفت تهران در خصوص شایعه و گزارشات منتشره، جهت بهره برداری لازم شفاف سازی نمود.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۰۳:۲۲    
می متالز - نشست خبری محمود رضا خواجه نصیری، مدیر عامل تامین سرمایه تمدن صبح روز 19 شهریور برگزار شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۰۳:۱۲    
می متالز - شرکت پارس سرام مهم ترین مطالب مطرح شده در کنفرانس اطلاع رسانی برگزار شده خود را منتشر نمود.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۰۲:۵۷    
می متالز - مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو از پیش فروش محصولات این خودروساز تا اوایل هفته آینده خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۰۲:۴۸    
می متالز - شرکت پتروشیمی اصفهان اعلام داشت تولید و فروشهای داخلی و صادراتی شرکت طبق روال معمول در جریان می باشد و تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۰۲:۲۹    
می متالز - پس از نوسان قیمت سهام فروسیلیس ایران، این شرکت اقدام به ارائه شفاف سازی نمود.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۰۲:۰۵    
می متالز - در گفت وگویی با اسدالله عسگراولادی رئیس اتاق ایران و چین، نظر او را درباره حذف دلار از مبادلات در سطح منطقه و جایگزینی پول های ملی به جای آن و همچنین سیاست های فعلی دولت در بازار ارز را ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۰۱:۴۱    
می متالز - بر اساس تازه ترین رتبه بندی موسسه بین المللی ICIS شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در رتبه سی و هشتم شرکت های برتر پتروشیمیایی جهان قرار گرفت.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۲۱:۱۰    
می متالز - مشاور اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه شرایطی که می توانست اصلاح نظام بانکی را صورت دهد اکنون به دلیل نبود منابع مالی، کارایی ندارد، گفت: باید به جای اصلاح، بر روی مهار نظام بانکی فکر کنیم.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۲۰:۵۷    
می متالز - تازه ترین گزارش رسمی بانک مرکزی از آمارهای اقتصادی کشور نشان می دهد نقدینگی تیر97 نسبت به تیر96 معادل 20.1 درصد رشد داشته است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۲۰:۵۴    
می متالز - رئیس استاندارد و تدوین معیار بخش حمل ونقل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت گفت: خودروسازان 2 سال وقت دارند کیفیت خودروهای خود را در مصرف سوخت افزایش دهند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۲۰:۵۱    
می متالز - شرکت سیمان بجنورد اهم مطالب مطرح شده در کنفرانس اطلاع رسانی خود را منتشر کرد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۲۰:۵۱    
می متالز - مدیر مسافری گمرک فرودگاه امام خمینی با اشاره به ممنوعیت خروج زیورآلات زنانه با وزن بیش از 150 گرم گفت: کنترل خروجیهای مرزهای هوایی با گمرک نیست اما موارد مشکوک با گمرک چک می شود.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۲۰:۴۱    
می متالز - گمرک عراق اعلام کرد حداکثر ارز مجاز برای ورود به ایران 10 هزار یورو یا معادل آن است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۲۰:۲۷    
می متالز - کیوان کاشفی با بیان اینکه اجرای سیاست پیمان سپاری ارزی موج گسترده ای از انتقادات در سراسر کشور به راه انداخته ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۶:۵۳    
می متالز - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: سالانه در استان تهران یک میلیارد و 500 میلیون متر مکعب آب شرب به مصرف می رسد که با تنها 10 درصد صرفه جویی شهروندان امکان تامین آب مورد نیاز حدود ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۳:۳۰    
می متالز - پیک مصرف برق کشور روز گذشته در مدار بالای 48 هزار مگاوات قرار گرفت.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۱:۵۵    
می متالز - گروهی از دانشمندان امریکایی دریافته اند که می توان با استفاده از الیاف اکریلیک، اورانیوم موجود در آب دریا را استخراج کرد و در تامین سوخت رآکتورهای هسته ای به کار برد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۱:۴۳    
می متالز - 10 میلیون تن از 55 میلیون تن فولاد در چشم انداز 1404 قرار است در استان های جنوبی کشور ایجاد شود؛ موضوعی که نیاز به آب شیرین کن در این منطقه را بیش از پیش ضروری می سازد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۳:۰۵    
می متالز - سازماندهی بیمه مرکزی باید در وضعیتی باشد که کارکنان آن بتوانند وظایف نظارت، حمایت و سیاستگذاری خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۲:۳۱    
می متالز - هیأت مدیره شرکت خدمات فنی فولاد یزد افزایش سرمایه 100 درصدی این شرکت از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ،سود انباشته ،سایر اندوخته ها را به تصویب رساند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۲:۰۱    
می متالز - شرکت پالایش نفت تهران در خصوص تغییر سقف نوسان قیمت فرآورده های ویژه در بورس کالا به ارائه توضیحاتی پرداخت.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۱:۲۸    
می متالز - رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک از افزایش دو برابری قیمت لاستیک های ایرانی و وارداتی در بخش ناوگان سبک و سنگین خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۰:۱۵    
می متالز - رییس اتحادیه کشوری صنف فروشندگان آهن و فولاد گفت: حضور به موقع دولت در بورس آهن، با شفاف سازی قیمت ها، بساط بورس بازان را از این بازار جمع کرد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۰:۱۲    
می متالز - رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر به فارس از کارخانه فولاد نی ریز بازدید کرد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۰:۰۹    
می متالز - مدیرعامل سازمان توسعه و نوسازی معادن ایران با بیان اینکه در طول چند سال اخیر بخشی از طرح های نیمه تمام به ارزش 3 میلیادر دلار افتتاح شده است ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۳:۵۱    
می متالز - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: پساب کارخانه استحصال ید استان گلستان آلوده به مواد رادیواکتیو نیست.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۷:۵۸    
می متالز - راهکار بی اثر کردن کامل تحریم های آمریکا، پالایش نفت و صادرات فرآورده های آن به جای تداوم خام فروشی است ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۷:۴۶    
می متالز - وزارت نفت مصر در بیانیه ای اعلام کرد یک دادگاه داوری، مرکز بین المللی حل اختلافات سرمایه گذاری مصر را مجبور به پرداخت جریمه ای به مبلغ 2.013 میلیون دلار به ونوسا گاز اسپانیا کرده است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۷:۴۰    
می متالز - مدیرعامل شرکت توانیر گفت: شبکه 900 هزار کیلومتری می تواند در بخش ICT نقش بسیار مثمرثمری ایفا کند بنابراین در کمتر از یک ماه مدل نهایی اقتصادی به اشتراک گذاری شبکه های انتقال و فوق توزیع را ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۶:۰۴    
می متالز - معاملات ثانویه اوراق مشارکت شرکت لیزینگ رایان سایپا (سهامی عام) در نماد رایان106 از یکشنبه 18 شهریور ماه 97 از طریق بورس اوراق بهادار تهران آغاز شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۵:۵۸    
می متالز - یک پژوهشگر اقتصادی در مورد رانت 30 هزار میلیارد تومانی پتروشیمی های دارای خوراک دولتی گفت: تعدادی از پتروشیمی ها خوراک خود را دولتی دریافت می کنند ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۴:۰۱    
می متالز - مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس گفت: کاهش نرخ مالیات و شفافیت نقدینگی موجب اطمینان سرمایه گذاران در بورس شده است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۱۸    
می متالز - هند در نظر دارد به منظور حمایت از صنعت فولاد خود، تعرفه آنتی دامپینگ بر روی فولاد وارداتی از چین اعمال نماید.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۰۹    
می متالز - فعال حوزه آهن و فلزات تاثیر افزایش قیمت فلزات جهانی بر بازار داخلی را رد کرد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۰۶    
می متالز - بازار فولاد روز گذشته با پشت سرگذاشتن دو روز متمادی کاهشی، ریزش هایی را تا 300 تومان برای هر کیلوگرم در مصنوعات فولادی پشت سرگذاشت تا بار دیگر تحرکات منفی را در بازار از خود به نمایش ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۵۴    
می متالز - در شرایطی که رییس جمهور اخیرا " اقدام کسانی که ارز صادراتی خود را در اختیار سامانه نیما قرار نمی دهند، خیانت به کشور" تلقی کرد، رییس سازمان توسعه تجارت ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۴۸    
می متالز - مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اخبار مطرح شده درباره برکناری اش را شایعه دانست و گفت: مشمول قانون بازنشستگان نمی شوم.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۴۵    
می متالز - مدیر اجرایی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گفت: ثبات قیمت فلزات در بازارهای جهانی تاثیر مثبتی بر بازارهای داخلی خواهد داشت.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۲۴    
می متالز - کارشناس صنعت فولاد و سنگ آهن گفت: براساس نسبت صادرات بر تولید ایران، صادرات 15.6 میلیون تنی در افق 1404 محتمل است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۰۹    
می متالز - عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران معتقد است: برای تعادل بازار نباید مداخله شود و عرضه و تقاضا در این بخش ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۷:۴۷    
می متالز - صدای چند انفجار از دفتر مرکزی شرکت ملی نفت لیبی در طرابلس به گوش رسید.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۷:۴۱    
می متالز - در حالی که چین و هند خرید نفت از ایران را کاهش داده اند، کره جنوبی قدمی به جلو گذاشته و پیش از اعمال تحریم های نفتی آمریکا بر ایران در تاریخ چهارم نوامبر ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۷:۳۸    
می متالز - بررسی های مرکز پژوهش های مجلس در قراردادی که با شرکت توتال برای فاز 11 پارس جنوبی امضا شد، قیمت گاز خریداری شده از این شرکت بعد از راه اندازی میدان، حدودا 4 ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۵۵    
می متالز - غفوری گفت: تحویل واحد های مسکن مهر فاز 11 به دلیل عدم تحویل پکیج از سوی یک شرکت ایرانی به تعویق افتاده است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۵۰    
می متالز - طاهرخانی از پیشرفت 80 درصدی واحدهای مسکن مهر در شهرهای جدید خبر داد و گفت: 40 هزار واحد مسکن مهر در مرحله نازک کاری قرار دارند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۳۵    
می متالز - محمدرضا میرتاج الدینی، نماینده ادوار مجلس یادداشتی در مورد عوامل احتکار داخلی نوشت.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۱۴    
می متالز - راهبری و اداره کردن ترمینال فاز یک بندر شهید بهشتی، به منزله واگذاری بندر چابهار نیست.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۵۳    
می متالز - دستورالعمل و ضوابط اجرایی رفع تعهد ارزی صادرکنندگان و برگشت ارز حاصل از صادرات کالا به چرخه اقتصادی کشور در 6 بند به دستگاه های ذیربط ابلاغ شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۴۴    
می متالز - فلاحتیان گفت: در صورت تحفق سند تحول دیجیتال شاهد ایجاد اشتغال و شکل گیری کسب و کارهای جدید خواهیم بود.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۳۲    
می متالز - یک شرکت انرژی اعلام کرد: رشد تقاضای نفت تا سال 2023 میلادی متوقف می شود، اما اهداف زیست محیطی سازمان ملل متحد محقق نمی شود.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۲۶    
می متالز - بانک مرکزی با هدف تسهیل عملیات بانکی برای مردم، مجوز برداشت از حساب جاری اشخاص حقیقی را بدون ارائه چک و از طریق حواله ساتنا و پایا صادر کرد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۱۸    
می متالز - شرکت نفت فلات قاره ایران، هرگونه نشت نفت در منطقه عملیاتی بهرگان این شرکت را تکذیب کرد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۲:۳۰    
می متالز - شرکت کانادایی لوندین ماینینگ اعلام کرده است که پیشنهادش برای تمام سهام منتشره و معوق شرکت معدنکاری کانادایی همکارش، نِوسان ریسورسز، را اصلاح نخواهد کرد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۲:۲۴    
می متالز - شرکت ملی صنایع مس ایران درنظر دارد موضوع مناقصه فوق الذکر را با مشخصات و شرایط کلی زیر از طریق مناقصه عمومی به شرکتهای واجد صلاحیت واگذار نماید.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۲:۱۸    
می متالز - شرکت ملی صنایع مس ایران درنظر دارد موضوع مناقصه فوق الذکر را با مشخصات و شرایط کلی زیر از طریق مناقصه عمومی به شرکتهای واجد صلاحیت واگذار نماید.