شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۴:۳۴May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 25 شهریور 1397 - me-metals.ir

می متالز 31 مرداد 1397 می متالز 30 مهر 1397 می متالز 30 آبان 1397 می متالز 30 آذر 1397 می متالز 1 دی 1397 می متالز 30 بهمن 1397 می متالز 3 اسفند 1397 می متالز 1 شهریور 1397 می متالز 2 شهریور 1397 می متالز 3 شهریور 1397 می متالز 4 شهریور 1397 می متالز 5 شهریور 1397 می متالز 6 شهریور 1397 می متالز 7 شهریور 1397 می متالز 8 شهریور 1397 می متالز 9 شهریور 1397 می متالز 10 شهریور 1397 می متالز 11 شهریور 1397 می متالز 12 شهریور 1397 می متالز 13 شهریور 1397 می متالز 14 شهریور 1397 می متالز 15 شهریور 1397 می متالز 16 شهریور 1397 می متالز 17 شهریور 1397 می متالز 18 شهریور 1397 می متالز 19 شهریور 1397 می متالز 20 شهریور 1397 می متالز 21 شهریور 1397 می متالز 22 شهریور 1397 می متالز 23 شهریور 1397 می متالز 24 شهریور 1397 می متالز 25 شهریور 1397 می متالز 26 شهریور 1397 می متالز 27 شهریور 1397 می متالز 28 شهریور 1397 می متالز 29 شهریور 1397 می متالز 30 شهریور 1397 می متالز 31 شهریور 1397 
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۳:۳۸    
می متالز - همزمان با اوج گیری اعتراضات درباره عدم عرضه ارز صادراتی پتروشیمی ها به بازار ثانویه به میزان مقرر، دولت تصمیم جدید و مهمی درباره ارز مبنای محاسبه قیمت خوراک این واحدها گرفته است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۱:۱۶    
می متالز - مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان کرمان گفت: بر اثر حادثه ریزش معدن ذغال سنگ آب نیل این استان یک نفر کشته و هفت نفر از کارگران معدن مصدوم شدند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۱:۰۱    
می متالز - در کنفرانس جایزه جهانی مدیریت دانش تحت عنوان هفته دانشی که از 10 تا 14 سپتامبر 2018 (19 تا 23 شهریور 97) در محل سازمان تجارت جهانی (WTO) در ژنو سوئیس برگزار شد ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۰:۵۲    
می متالز - مدیر مجتمع صنعتی چادرملوی اردکان گفت:میزان تولید گندله آهن در کارخانه گندله سازی چادرملو به ظرفیت 12 هزارتن در روز رسیده است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۰:۴۹    
می متالز - مدیرکل دفتر امور اکتشاف وزارت صنعت ، معدن و تجارت از تغییر مجدد نوبت سوم آزادسازی محدوده ها و پهنه های اکتشافی کشور خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۰:۴۶    
می متالز - سندیکای صنایع آلومینیوم با ارسال نامه ای به شریعتمداری، خواستار برگزاری جلسه فوری با ایشان به منظور بهبود فضای کسب و کار این صنعت شدند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۱:۱۸    
می متالز - جمعه اخیر قیمت سنگ آهن وارداتی در چین در ثبات بود و بازار در سکوت به سر می برد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۱:۱۸    
می متالز - خریداران بیلت در ترکیه هنوز از خرید وارداتی امتناع می کنند چون قیمت ها با بازار میلگرد ترکیه همخوانی ندارد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۱:۱۲    
می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت پیرو تصمیمات مورخ 22 شهریور ماه جاری ستاد اقتصادی دولت، طی نامه ای برداشته شدن سقف رقابت محصولات پتروشیمی را به رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ابلاغ کرد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۱:۰۹    
می متالز - دبیر شورای عالی بورس، بازار سرمایه کشور را به لحاظ تنوع صنایع ، شرکت های مختلف و از نظر سطح افشا بسیار مناسب توصیف کرد و افزود ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۰:۵۷    
می متالز - در دور جدید هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران شاهد افزایش حضور نمایندگان واحدهای بخش عمومی خواهیم بود که علاوه بر بالابردن قدرت لابی گری ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۰:۵۴    
می متالز - از حدود 2 سال پیش، پروژه ارزیابی و ظرفیت سنجی تشکل های اقتصادی کشور با الگوبرداری از مدل های بین المللی سنجش عملکرد در اتاق بازرگانی، صنایع ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۰:۴۲    
می متالز - مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی، پیاده سازی مدیریت صحیح در مصرف آب و انرژی را عملیاتی می کند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۵:۲۱    
می متالز - بزرگترین قرارداد فروش ورق API توسط شرکت فولاد اکسین خوزستان منعقد شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۵:۰۹    
می متالز - محمود ارباب زاده مدیر عامل شرکت فولاد سفیددشت با بیان اینکه امروز کم آبی به یک مسئله حیاتی و مهم کشور تبدیل شده است ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۴:۵۴    
می متالز - سید محمد ابریشمی مدیر مجتمع معدنی چادرملو در جریان بازید خبرنگاران عضو انجمن خبرنگاران و نویسندگان بازار سرمایه از این مجتمع گفت ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۲:۵۷    
می متالز - دادستان تهران با اعلام نتیجه جلسه با قطعه سازان گفت: اجازه نخواهیم داد شرکت های متخلف بر خودروسازها اثر بگذارند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۲:۰۵    
می متالز - در سال 1396، تعداد 65118 پروانه واحد مسکونی برای احداث ساختمان از سوی شهرداری تهران، صادر شده که نسبت به سال گذشته، حدود 1.4 درصد کاهش داشته است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۱:۵۶    
می متالز - وزارت اقتصاد، برنامه گفتمان سازی امنیت اقتصادی در اقتصاد مقاومتی را برای مدیران و متصدیان مشاغل حساس تشریح کرد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۱:۵۰    
می متالز - راستاد گفت: عملیات اجرایی دسترسی بندرانزلی به پسکرانه از طریق خط ریلی، پس از انجام و تکمیل مطالعات مقدماتی و تکمیلی آن توسط مشاوران تا قبل از پایان امسال به مرحله اجرا در می آید.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۱:۴۱    
می متالز - بانک مرکزی اعلام کرد: رشد اقتصادی کشور (به قیمت های ثابت سال 1390)، در سه ماهه اول سال 1397 به عدد 1.8 درصد رسید.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۱:۲۹    
می متالز - مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت گفت: اگر وزارت نفت پول داشت همه نیسان های آبی را می خرید تا نه انسان ها در جاده ها کشته شوند و نه مصرف سوخت تا این حد افزایش یابد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۱:۲۳    
می متالز - معاون مدیر عامل دربازاریابی و فروش ایران خودرو اعلام کرد: طرح پیش فروش ویژه 40 هزار دستگاهی برخی از محصولات این شرکت پس از اخذ مجوزهای لازم به زودی اجرا خواهد شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۲:۴۹    
می متالز - سالهاست از طرق مختلف فریاد می زنیم که اجازه دهید قیمت خودرو آزاد شود. اگر به فکر مقابله با رانت و فساد هستید فروش فوری را راه بیاندازید ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۲:۴۶    
می متالز - مدیر مسافری گمرک فرودگاه امام خمینی با اشاره به ممنوعیت خروج زیورآلات زنانه با وزن بیش از 150 گرم، گفت: کنترل خروجی های مرزهای هوایی با گمرک نیست، اما موارد مشکوک با گمرک چک می شود.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۲:۳۴    
می متالز - معاون وزیر نفت گفت: قبلا حرف بر سر این بود که پاکستان به تعهدات خود عمل نکرده و امکان داشت که ما به داروی برویم ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۲:۲۷    
می متالز - اوج مصرف برق کشور روز گذشته 48 هزار و 194 مگاوات گزارش شد که در مقایسه با زمان گذشته حدود 5 هزار مگاوات افزایش داشته است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۲:۲۴    
می متالز - رئیس کمیسیون انرژی گفت: هنوز استیضاح زنگنه در مجلس مطرح نشده است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۲:۱۹    
می متالز - عضو هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات معدنی گفت: اولین همایش معادن کوچک و متوسط ایران با رویکرد احیا و توسعه معادن کوچک و متوسط نیمه اول آبان ماه در اتاق بازرگانی ایران ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۲:۱۳    
می متالز - تولید آلومینای آلکوا در ماه آگوست به علت اعتصابات در غرب استرالیا به میزان 15 هزار تن کاهش یافت.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۲:۰۳    
می متالز - بانک مرکزی نرخ 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ تمامی ارزها بدون تغییر نسبت به روز گذشته ثابت ماند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۲:۰۳    
می متالز - سازمان کشورهای صادر کننده نفت اوپک در تازه ترین گزارش خود پیش بینی درباره رشد تقاضای جهانی نفت در سال 2019 را کاهش داده است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۲:۰۰    
می متالز - تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران، روز یکشنبه 25 شهریورماه، میزبان عرضه 81 هزار و 600 تن انواع کالا است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۱:۵۷    
می متالز - تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران، روز شنبه 24 شهریورماه، میزبان دادوستد 163 هزار و 150 تن انواع ورق گرم، تیرآهن، شمش بلوم و سبد میلگرد بود.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۱:۳۸    
می متالز - پایان استخراج معدن و بسته شدن یک سایت معدنی برای طبیعت اطراف آن، رویدادی پرتنش به شمار می آید که در نتیجه آن نیاز به حذف مجموعه ای از تجهیزات آسیب زا و اضافات است تا منطقه به محیطی امن و ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۱:۳۵    
می متالز - از 8 مرداد تا 13 شهریور، شاهد عرضه شمش آلومینیوم در بورس کالا نبودیم.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۱:۲۹    
می متالز - ایمیدرو فراخوان ارزیابی کیفی مناقصه گران برای اجرای 3 پروژه زیربنایی معادن در حوزه راه سازی و برق رسانی را برگزار می کند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۰:۴۷    
می متالز - واحدهای بزرگ فولادسازی کشور در پنج ماهه نخست امسال با صدور سه میلیون و 107 هزار و 171 تن از تولیدات خود، در مقایسه با مدت مشابه پارسال پنج درصد بیشتر صادرات داشتند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۰:۳۸    
می متالز - این هفته در بازارهای جهانی معاملات زغال کک شو پررونق پیگیری شد واین محصول در قراردادهای فوب استرالیا و سی اف آر چین پس از دو ماه از مرز 200 دلار عبور کرد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۱:۱۵    
می متالز - پست بانک ایران براساس تفاهمنامه ای که با صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی امضا کرد، به طرح های بخش معدن و صنایع معدنی تسهیلات اعطا می کند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۰:۵۱    
می متالز - شرکت فولاد خراسان اعلام داشت به استحضار می رساند که طبق نامه وزارت صنعت، معدن و تجارت 1- قیمت پایه محصولات فولادی در بورس کالا معادل متوسط نرخ کشف شده کالاها در چهار عرضه آخر بورس کالا می ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۰:۳۳    
می متالز - این هفته به غیر از مس قیمت دیگر محصولات معاملاتی بازار لندن کاهش یافت و در این میان روی با افت قیمتی بیش از 3 درصد، بدترین عملکرد هفتگی را به ثبت رساند ...