شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۹:۰۳May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 31 شهریور 1397 - me-metals.ir

می متالز 31 مرداد 1397 می متالز 30 مهر 1397 می متالز 30 آبان 1397 می متالز 30 آذر 1397 می متالز 1 دی 1397 می متالز 30 بهمن 1397 می متالز 3 اسفند 1397 می متالز 1 شهریور 1397 می متالز 2 شهریور 1397 می متالز 3 شهریور 1397 می متالز 4 شهریور 1397 می متالز 5 شهریور 1397 می متالز 6 شهریور 1397 می متالز 7 شهریور 1397 می متالز 8 شهریور 1397 می متالز 9 شهریور 1397 می متالز 10 شهریور 1397 می متالز 11 شهریور 1397 می متالز 12 شهریور 1397 می متالز 13 شهریور 1397 می متالز 14 شهریور 1397 می متالز 15 شهریور 1397 می متالز 16 شهریور 1397 می متالز 17 شهریور 1397 می متالز 18 شهریور 1397 می متالز 19 شهریور 1397 می متالز 20 شهریور 1397 می متالز 21 شهریور 1397 می متالز 22 شهریور 1397 می متالز 23 شهریور 1397 می متالز 24 شهریور 1397 می متالز 25 شهریور 1397 می متالز 26 شهریور 1397 می متالز 27 شهریور 1397 می متالز 28 شهریور 1397 می متالز 29 شهریور 1397 می متالز 30 شهریور 1397 می متالز 31 شهریور 1397 
می متالز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۲۳    
می متالز - دانشمندان با بررسی چربی یک فسیل 558 میلیون ساله، کهن ترین حیوان جهان را شناسایی کردند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۲:۱۶    
می متالز - در هفته منتهی به 12 مهر ماه 270 هزار و 167 تن انواع کالا به ارزش بیش از 15 هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۳:۱۵    
می متالز - تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز شنبه 7 مهر ماه میزبان عرضه 55 هزار تن شمش بلوم شرکت های مجتمع فولاد خراسان، فولاد کاوه جنوب کیش و فولاد خوزستان بود.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۴:۴۸    
می متالز - بالغ بر 1.2 میلیون فقره چک به ارزشی حدود 130 هزار میلیارد ریال در مرداد ماه 97 در کل کشور برگشت داده شد که نسبت به ماه قبل از نظر تعداد و مبلغ به ترتیب 9.6 درصد و 8.5 درصد کاهش نشان می دهد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۴:۳۳    
می متالز - به دنبال سفر دیدار معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران و رییس این سازمان به فرانسه، وی ضمن دیدار با آقای دومینیک گویونت رییس سازمان زمین شناسی فرانسه به مذاکراتی در رابطه با پروژه های ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۴:۲۱    
می متالز - مرکز آمار ایران از افزایش 18.1 درصدی شاخص قیمت کالاهای صادراتی و 44.2 درصدی کالاهای وارداتی در بهار امسال نسبت به زمستان سال 96 خبرداد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۱۶    
می متالز - تلسکوپ فضایی تی.ای. اس.اس 5 ماه پس از پرتاب، دو سیاره ابرزمین درخارج از منظومه شمسی کشف کرده است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۲:۱۷    
می متالز - فولاد مبارکه با این حجم فعالیت و میزان اشتغال زایی ایجاد شده، در مقایسه با سایر صنایع در حوزه های مختلف، به نسبت بسیار کمتری آب مصرف می کند و با اجرای طرح های اخیر ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۰:۵۹    
می متالز - مهدی رباطی، مدیرعامل کارگزاری بورس بیمه در گفتگویی از دلایل صعود بورس و چشم انداز این بازار در ماه های آینده پرداخت.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۰۰    
می متالز - یک بانک در رویکردی جالب و متفاوت، گزارشی از جزییات ساخت و پیشرفت فیزیکی مدارس توسط 21 بانک بورسی و دولتی ارایه کرد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۰:۳۷    
می متالز - تصمیمات ناگهانی و غیرقابل پیش بینی دولت تازه امریکا باعث شده است تا عربستان هم مانند دیگر کشورها نگران آینده باشد ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۳:۳۴    
می متالز - معاون وزیر صنعت از تصمیم دولت مبنی بر معافیت قطعات خودرو از پرداخت مابه تفاوت ارزی و قیمت گذاری خودرو بر اساس نرخ ارز بازار ثانویه خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۳:۱۳    
می متالز - وزارت نفت در واکنش به ادعای برخی افراد مبنی بر خودداری عمدی این وزارتخانه در فروش نفت توضیحاتی داد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۳:۰۴    
می متالز - ششمین نمایشگاه بین المللی قالب، ابزار و مواد اولیه با هدف شناسایی و ارائه توانمندی های صنعت قالبسازی داخلی و صنایع وابسته از دوم تا پنجم مهرماه امسال در شرکت ساپکو برگزار می شود.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۳:۲۲    
می متالز - زغالسنگ استخراج شده از 2 ناحیه اصلی زغالخیز کشور (البرز مرکزی و طبس) در پنج ماه نخست امسال به 759 هزار و 466 تن رسید که بیشترین سهم مربوط به عملکرد خرداد امسال به میزان 184 هزار و 905 تن ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۳:۰۴    
می متالز - با اجرایی شدن قانون منع به کارگیری بازنشستگان و استعفای برزو صالحی، کسری غفوری به عنوان مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان معرفی شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۹:۲۴    
می متالز - خودروسازان کشور در مردادماه سال جاری 89 هزار و 450 دستگاه انواع خودروی سواری، وانت و تجاری تولید کرده اند که این میزان تولید نسبت به ماه مشابه سال گذشته 38 درصد کاهش نشان می دهد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۵:۰۷    
می متالز - دبیر کارگروه تنظیم بازار در نامه ای معافیت کالای اساسی وارداتی را از پرداخت مالیات علی الحساب واردات قطعی کالا به میزان 4درصد ارزش گمرکی ابلاغ کرد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۱:۳۳    
می متالز - نظرسنجی طلای هفتگی کیتکونیوز نشان داد هر دو گروه کارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران، انتظار دارند قیمت طلا در هفته جاری افزایش پیدا کند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۲:۵۸    
می متالز - اوپک در سالخوردگی با بازی برخی از اعضای اثرگذار، به سراشیبی سقوط کشیده شده و در حال تبدیل شدن به شیر بی یال و کوپالی است که فقط نعره ای از آن مانده و کسی از آن نمی ترسد ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۲:۴۹    
می متالز - استاندارد محیط زیستی امکانات و تأسیسات دریافت فضولات نفتی نفت کش ها، کشتی ها و شناورها توسط سازمان حفاظت محیط زیست ابلاغ شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۲:۱۱    
می متالز - شاخص کل بورس تهران امروز با رشد 3209 واحدی و در رقم 160538 واحد به کار خود پایان داد. نمادهای فملی ، همراه و شبندر بیشترین تأثیر مثبت را بر رشد شاخص داشتند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۰:۳۲    
می متالز - دکتر حیدر علی عابدی در جریان بازدید از فولاد مبارکه، در دیدار با دکتر سبحانی مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران این شرکت ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۰:۱۷    
می متالز - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: شرکت آلومینیوم المهدی با احتکار آلومینیوم، فروش محصولات با قیمت بالا در بازار آزاد به جای عرضه محصولات در بورس کالا، بازار را بهم ریخته است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۰:۱۴    
می متالز - مدیرعامل معزول فولاد اکسین خوزستان پس از دریافت حکم عزل خود ضمن عدم ترک میز مدیریتی، هلدینگ صبا انرژی را نیز تهدید به توقف خط تولید کرده است!
می متالز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۰:۰۹    
می متالز - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه این هفته کمیسیون متبوعش خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۳:۵۷    
می متالز - دبیر کانون بانک ها و موسسات خصوصی کشور اعلام کرد که ساعت کاری بانک ها در دو هفته نخست مهر ماه تغییری نمی کند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۳:۴۷    
می متالز - جعفری دولت آبادی از کشف صد تن مواد پتروشیمی احتکار شده در انباری در شور آباد خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۳:۳۴    
می متالز - سرپرست معاونت دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات، در گزارشی از انجام 37 میلیون استعلام در مرکز ملی تبادل داده ها در 5 ماهه نخست سال جاری و پیش بینی انجام ماهانه 100 میلیون تراکنش با ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۳:۲۷    
می متالز - سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: این سازمان نمی تواند به صورت تکلیفی نرخی را به شرکت های هوایی تحمیل کند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۳:۲۱    
می متالز - اداره کل آمار و اطلاعات بانک مسکن میزان پرداخت تسهیلات در حوزه های مختلف طی ماه میانی تابستان را 2 هزار و 45 میلیارد و 672 میلیون تومان اعلام کرد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۳:۱۵    
می متالز - عضو ارشد تیم مذاکره کننده خرید هواپیماهای جدید گفت: برای خرید 5 فروند هواپیمای ای.تی.آر که اخیرا وارد ناوگان ایران ایر شدند ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۲:۵۷    
می متالز - وزیر راه و شهرسازی در شورایعالی هماهنگی ترابری از دستور اخیر رئیس جمهوری در زمینه تامین ناوگان ریلی خبر داد و گفت ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۲:۵۱    
می متالز - مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از جانمایی یکی از بنادر بزرگ کشور در سواحل مکران خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۲۲:۱۳    
می متالز - دهکده نمکی پتاس خور و بیابانک طی 4 ماه آخر سال 1394 در قالب احداث فاز اول دهکده گردشگری ایجاد شد و پس از استقبال پرشور گردشگران در ایام نوروز سال 95 اقدامات تکمیلی به عمل آمد و زیرساخت های ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۹:۴۲    
می متالز - تالار صادراتی بورس کالای ایران، روز شنبه 31 شهریور ماه، شاهد معامله 48هزار و 24 تن قیر بود.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۹:۳۹    
می متالز - موسسه سرمایه گذاری کاپیتال اکونومیکس در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرده است که قیمت هر اونس نقره تا پایان سال 2019 میلادی با افزایش روبرو خواهد شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۹:۳۶    
می متالز - یک کارشناس بازار سرمایه درباره عملکرد بورس کالا در آستانه یازده سالگی گفت: نگاهی به سال های ابتدایی راه اندازی بورس کالا و مقایسه کارکردهای این بورس با شرایط فعلی ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۹:۳۶    
می متالز - تحلیلگر برجسته متال بولتن بر این باور است که بازار طلا به زودی تثبیت خواهد شد و این فلز گرانبها تا پایان امسال عملکرد خوب و مستحکمی خواهد داشت.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۹:۳۳    
می متالز - گزارش هفتگی بازارهای جهانی نشان می دهد که بازارهای نفت و فلزات اساسی در هفته گذشته در مدار صعودی قرار گرفتند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۹:۲۷    
می متالز - قیمت طلا در پایان مبادلات روز جمعه با کاهش روبرو شده ولی در هفته ای که گذشت رشد 0.1 درصدی را ثبت کرد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۹:۲۷    
می متالز - بورس شانگهای SHFE چین در هفته گذشته شروع به راه اندازی معاملات آپشن مس کرد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۹:۲۴    
می متالز - هفته گذشته بازار واردات سنگ آهن چین در سکوت بود و معامله ای حتی تا روز جمعه در بازار شنیده نشد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۹:۲۴    
می متالز - در بازارهای جهانی قیمت سنگ آهن و فلزات نزولی شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۹:۲۱    
می متالز - با توجه به محدودیت عرضه، تولید کنندگان بیلت سی آی اس در تلاشند قیمت ها را ثابت و در سطوح بالا نگه دارند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۹:۲۱    
می متالز - هفته گذشته ترکیه از اروپا محموله هایی از قراضه را خریداری نمود. قراضه سنگین کلاس 1 و2 خلوص 20-80 در کمتر از 325 دلار هر تن سی اف آر معامله شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۹:۱۷    
می متالز - قیمت پیشنهادی ورق گرم صادراتی چین هفته گذشته در ثبات بود و برخی از کارخانه ها تخفیف هایی می دادند و موفق شدند فروش داشته باشند ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۹:۱۷    
می متالز - تداوم افت ارزش لیر ترکیه موجب شده قیمت میلگرد در بازار داخلی ترکیه بالا برود تا نوسان نرخ ارز را جبران کند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۸    
می متالز - توزیع کارت های اعتباری خرید از فروشگاه های رفاه ویژه بازنشستگان فولاد به صورت پایلوت در منطقه شاهرود آغاز شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۵    
می متالز - قرار بود با حکم هیئت مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان، برزو صالحی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت منصوب و جانشین عبدالرضا محمودپور در این سمت شود اما وی به دلیل منع بکارگیری بازنشستگان از ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۵    
می متالز - تامین نیاز داخل از اولویت های اصلی است و با توجه به شرایط ایجاد شده تنها شرکتهای فولادی اجازه صادرات دارند که محصول خود را در بورس عرضه کنند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۸:۵۶    
می متالز - مجری طرح احداث زیربناهای معدن و صنایع معدنی در معادن بزرگ و مناطق معدنی از انتشار کتابچه مستندسازی طرح خاتمه یافته احداث باند دوم محور خواف- سلامی خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۸:۵۶    
می متالز - تهاجم ناجوانمردانه بعثی ها و حامیان آن ها در 31 شهریور 59، آغازی بر حماسه ای مقدس در این سرزمین شد که از درون باورهای عمیق ملت شکل گرفته بود ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۷:۵۰    
می متالز - اولین همایش صنایع غیرآهنی ایران 10-11 مهرماه 1397 در تهران، مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۶:۲۱    
می متالز - با افزایش اقدامات کنترلی دولت، دلالان و سوداگران محصولات پتروشیمی با پرداخت جریمه دیرکرد حمل حاضر به حمل کالاهای خریداری شده از بورس نیستند و عملا انبار شرکت های پتروشیمی به قرق دلالان ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۸    
می متالز - اگرچه مسئولان وزارت نفت به دنبال توافق با اروپایی ها برای صادرات نفت ایران هستند اما توافق همکاری نفتی ایران و روسیه مانع از صفر شدن صادرات نفت ایران می شود.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۲    
می متالز - عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: یکی از راهکارهای فروش نفت ایران در شرایط تحریم فروش نفت به روسیه است زیرا این کشور می تواند در شرایط تحریم برای نفت ایران بازار یابی کند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۹    
می متالز - پرونده سال آبی امروز در حالی بسته شد که گزارشها حاکی از افت 560 میلیون متر مکعبی ورودی آب به سدهای تهران است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۴    
می متالز - رئیس اتحادیه مشاوران املاک با تأکید بر اینکه هیچ کالایی ارزان نشده که انتظار داشته باشیم قیمت مسکن کاهش یابد، گفت: مسکن دچار رکود نشده، بلکه در یک حالت کسادی قرار دارد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۴    
می متالز - نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک با تاکید بر اینکه کاهش قدرت خرید متقاضیان و خروج سفته بازان از بازار از دلایل اصلی ورود مسکن به رکود است ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۶    
می متالز - تغییرات مدیران عامل شهرهای جدید همچنان ادامه دارد و امروز مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شهر جدید پردیس امروز برگزار می شود.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۶    
می متالز - مدیر نظارت بورس با بیان اینکه برای تبیین سازوکار بورس نفت و نفت خام قابل عرضه در این بازار باید منتظر ابلاغ وزارت نفت به سازمان بورس بود ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۳    
می متالز - معامله گران بورس تهران امروز در حالی با تقویت حجم تقاضا در گروه پالایشی ها، فلزات اساسی، گروه ساختمانی و تک سهم های دارویی رو به رو بودند که حجم گردش معاملات و سهام حاکی از میزبانی از ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۳    
می متالز - یک مقام مسئول در سازمان بورس از راه اندازی صندوق های سرمایه گذاری خصوصی و صدور مجوزهای نهادهای مالی دز طول یک هفته خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۰    
می متالز - برخلاف ادعاهای مکرر برخی مسئولان دولتی و رسانه های حامی دولت، کشورمان نه با بازگشت به لیست سیاه FATF، به مشکل جدی برمی خورد و نه با اجرای درخواست های FATF، وضعیتش بهبود می باید.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۰    
می متالز - معاون اول رئیس جمهور پس از بازدید از انبارهای گمرک تهران در جلسه بررسی مشکلات واردات و صادرات به بانک مرکزی و وزارت صنعت معدن و تجارت دستور داد ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۵    
می متالز - در هفته ای که گذشت بازار سنگ آهن معاملات پررونقی را پشت سرگذاشت و در نهایت این محصول با افزایش قیمتی بیش از دو درصد در این مدت مواجه شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۹    
می متالز - سهام شرکت فرآوری زغال سنگ پرورده طبس از حدود یک ماه قبل بیش از 2 برابر شده است. به نظر می رسد فعالان بازار به استقبال آزادسازی نرخ زغال سنگ در بازار داخل رفته اند اما بررسی ها نشان می دهد ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۵۱    
می متالز - براساس اعلام وزارت تجارت و توسعه برزیل، این کشور در ماه آگوست در مجموع 23 میلیون تن سنگ آهن به چین صادر کرد که نسبت به ماه قبل 16.2 درصد رشد داشت.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۸    
می متالز - براساس گزارش ها تحویل سنگ آهن از بندر هدلند استرالیا به چین در ماه آگوست حدود 10 درصدد بالاتر از ماه جولای بوده است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۵    
می متالز - براساس آمار تجارت خارجی آفریقای جنوبی، صادرات فرآلیاژ این منطقه در جحولای در مجموع حدود 358 هزار تن بود که 0.27 درصد کمتر از جولای سال قبل است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۵    
می متالز - تقاضای چین برای فولاد ضد زنگ در بازار لوازم خانگی الکتریکی در جولای تضعیف شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۹    
می متالز - بی اچ پی بیلتون در استرالیا می گوید اگر تنش های چین و امریکا بالا بگیرد، بر درآمدهای این شرکت تاثیر منفی خواهد داشت چون مشتری نیمی از کامودیتی هایی که بی اچ پی تولید می کند، چین است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۹    
می متالز - این روزها دونالد ترامپ از هر فرصتی برای افزایش فشار بر چین استفاده می کند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۵    
می متالز - موسسه های تحلیلگر جهان از رشد تولید بوکسیت در سال های پیش رو خبر داده اند؛ ماده معدنی که نقش مهمی در تولید آلومینیوم دارد ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۹    
می متالز - با برداشته شدن سقف رقابت در بورس کالا در چند روز گذشته، فولادسازان، کالای خود را با قدرت ارائه کردند ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۶    
می متالز - شرکت زغالسنگ البرز مرکزی برای تامین سرویس های ایاب و ذهاب کارکنان و همچنین خودروهای سواری در اختیار این شرکت مناقصه عمومی برگزار می کند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۶    
می متالز - اقدام وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه فولاد، زمانی شکل گرفت که افزایش نرخ لجام گسیخته بازار در فرآیند زمانی 3تا 4 ماه ابتدای سال، به سبب التهابات ارزی و هیجانات تقاضا، ضعف قوانین نظارتی ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۳    
می متالز - قیمت نفت در معاملات پرنوسان روز جمعه تحت تاثیر خبر مذاکره تولیدکنندگان بزرگ برای افزایش جدید تولید به منظور جبران افت عرضه ایران ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۰    
می متالز - تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز شنبه 31 شهریور ماه میزبان عرضه 40 هزار تن شمش بلوم سه شرکت فولاد ساز کشور است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۰    
می متالز - تحلیلگران موسسه مالی میتسوبیشی بر این باورند که قیمت طلا احتمالا در کوتاه مدت تحت تاثیر 2 عامل مهم با افزایش روبرو خواهد شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۵    
می متالز - انجمن لجستیک فولاد چین ماهانه شاخصی بنام PMI یا مدیران خرید فولاد را منتشر می کند که ترکیبی از 10 شاخص کلیدی شامل موجودی انبارهای مواد اولیه و محصولات تولیدی، قیمت ها ...