شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۸:۴۲May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 16 شهریور 1397 - me-metals.ir

می متالز 31 مرداد 1397 می متالز 30 مهر 1397 می متالز 30 آبان 1397 می متالز 30 آذر 1397 می متالز 1 دی 1397 می متالز 30 بهمن 1397 می متالز 3 اسفند 1397 می متالز 1 شهریور 1397 می متالز 2 شهریور 1397 می متالز 3 شهریور 1397 می متالز 4 شهریور 1397 می متالز 5 شهریور 1397 می متالز 6 شهریور 1397 می متالز 7 شهریور 1397 می متالز 8 شهریور 1397 می متالز 9 شهریور 1397 می متالز 10 شهریور 1397 می متالز 11 شهریور 1397 می متالز 12 شهریور 1397 می متالز 13 شهریور 1397 می متالز 14 شهریور 1397 می متالز 15 شهریور 1397 می متالز 16 شهریور 1397 می متالز 17 شهریور 1397 می متالز 18 شهریور 1397 می متالز 19 شهریور 1397 می متالز 20 شهریور 1397 می متالز 21 شهریور 1397 می متالز 22 شهریور 1397 می متالز 23 شهریور 1397 می متالز 24 شهریور 1397 می متالز 25 شهریور 1397 می متالز 26 شهریور 1397 می متالز 27 شهریور 1397 می متالز 28 شهریور 1397 می متالز 29 شهریور 1397 می متالز 30 شهریور 1397 می متالز 31 شهریور 1397 
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۷:۱۱    
می متالز - بررسی آمار عملکرد بانک ها و موسسات اعتباری کشور حاکی از آن است که مبلغ کل تسهیلات اعطایی در تیر 97 نسبت به اسفند سال 96 رشد 3.3 درصدی داشته است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۳:۲۰    
می متالز - بازار سهام آخرین روزهای تابستان 97 را در شرایطی با سرعت پشت سر می گذارد که دو دلیل عمده سبب شده که برنامه مجموعه نظام برای مهار نقدینگی از طریق بورس به درستی اجرا نشود.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۰:۳۹    
می متالز - عضو هیات نمایندگان اتاق تهران گفت: اگر من رئیس کل بانک مرکزی بودم، دو ماهه می توانستم، مشکل بازار ارز را حل کنم.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۰:۳۰    
می متالز - کوهکن گفت: عرضه انواع تولیدات ملی از طریق بورس کالا از سوی نمایندگان مجلس مورد حمایت است، زیرا این امر سبب شفافیت بیشتر قیمت ها می شود.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۲۲:۱۰    
می متالز - طبق آمار شفاف بورس حجم معاملات پتروشیمی 24 درصد رشد داشته؛ اما به دلیل قیمت گذاری با دلار 4200 تومان این مواد اولیه به دست تولیدکننده نمی رسد ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۹:۰۹    
می متالز - مشاور رییس کل سازمان خصوصی سازی اظهارداشت: سود سهام عدالت سال آینده از امسال بیشتر خواهد بود؛ پیش بینی شده سود سهام عدالت سال 96 که امسال پرداخت می شود 5 هزار میلیارد تومان باشد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۵:۰۹    
می متالز - پوری حسینی اظهار داشت: لایحه آزادسازی سهام عدالت در سال گذشته تقدیم مجلس شده است که نمایندگان در حال بررسی و رایزنی در خصوص آن هستند ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۴:۱۶    
می متالز - اولین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی بهینه سازی معادن و صنایع وابسته به همت شرکت سنگ آهن گهرزمین ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۳:۵۰    
می متالز - میزان صادرات در بخش صنعت و معدن طی سه ماهه نخست سال جاری از لحاظ ارزشی به ترتیب با رشد 23.6 درصدی و کاهش 22.9 درصدی و از نظر وزنی با رشد 10.9 درصدی و کاهش 14.2 درصدی روبرو شده است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۲:۴۶    
می متالز - در ادامه جلسه بازدید از منطقه معدنی و صنعتی گل گهر، دکتر محمدرضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به بازدید از پروژه انتقال آب خلیج فارس به گل گهر گفت ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۱:۰۱    
می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: تقریبا تمام خودروهای موجود در پارکینگ خودروسازان فروخته شده اند و خودروساز باید بابت تاخیر در تحویل آن ها جریمه بدهد ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۰:۳۶    
می متالز - مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران با بیان اینکه سال گذشته حجم آب های سطحی کشور 32 میلیارد مترمکعب بود، گفت: امسال حجم این آب ها به 25 میلیارد مترمکعب و معادل 35 درصد کاهش یافته است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۰:۲۰    
می متالز - خرید نفت چین از ایران در ماه آگوست در آستانه اعمال مجدد تحریم ها، به رکورد 874 هزار بشکه در روز رسید؛ از آخرین رقم بی سابقه خرید نفت این کشور از ایران 4.5 سال می گذرد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۰:۱۵    
می متالز - یک رسانه هندی مدعی شد، هیئتی از ایران، آرام و بی صدا، در دهلی نو در حال فعالیت بر روی یک سازوکار جدید پرداخت برای بندر چابهار و خرید نفت هند از ایران هستند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۰:۰۵    
می متالز - هم زمان با برنامه ریزی آمریکا برای تحریم و توقف صادرات میعانات گازی ایران، دستور ساخت چهارمین فاز توسعه پالایشگاه ستاره خلیج فارس با هدف افزایش قدرت چانه زنی فروش میعانات گازی در پالایشگاه ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۳:۵۵    
می متالز - عضو کمیسیون انرژی با اشاره توان بخش خصوصی برای مقابله با تحریم نفت، گفت: عرضه نفت در بورس، از راهکارهایی است که در شرایط تحریم مشکل گشای کشور است، اما تا به حال اراده لازم در وزارت نفت ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۳:۵۰    
می متالز - مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران با اشاره به توسعه شبکه برق تهران گفت: تونل های انرژی در تهران برای پایداری شبکه برق گسترش می یابد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۳:۴۰    
می متالز - سهام شرکت مس نوادا (TSX: NCU ) روز پنج شنبه پس از اینکه هیات مدیره شرکت برای ساخت یک معدن زیرزمینی Pumpkin تصمیم گرفت، وارد بازار شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۳:۴۰    
می متالز - نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: صنعت فولاد شاهرگ حیاتی اقتصاد و صنعت کشور است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۳:۴۰    
می متالز - Birimian Limited شرکت توسعه دهنده استرالیایی در حوزه لیتیوم مالزی نخستین محصول خود را در 2020 تولید می کند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۳:۳۵    
می متالز - مذاکرات تجاری ایالات متحده و مکزیک ممکن است محور از تعرفه های فلزات به سهمیه برود.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۳:۳۵    
می متالز - Tahoe فعالیت های خود را در معدن طلا La Arena در پرو بعد از اعتراض ها متوقف می کند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۳:۳۰    
می متالز - Voestalpine اتریش واردات بخشی از تولیدات خود در صنایع خودروسازی از ایالات متحده را به مکزیک تغییر می دهد تا از تعرفه های دونالد ترامپ برای فولاد وارداتی جلوگیری کند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۳:۲۵    
می متالز - آلیاژ پلاتین-طلا فلزی مقاوم در برابر سایش در جهان است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۳:۲۵    
می متالز - ریوتینتو در حفاری مستقل عمل می کند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۳:۲۰    
می متالز - روسیه ممکن است برای حمایت از Rusal ، آلومینیم را برای سهام دولتی خریداری کند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۳:۲۰    
می متالز - شرکت های انرژی ایالات متحده نسبت به معافیت تعرفه ای از فولاد اعتراض کرد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۳:۲۰    
می متالز - چین دوباره با افزایش قیمت بازار، آلومینا صادر می کند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۳:۱۵    
می متالز - انتخابات اعضای شواری مرکزی نظام مهندسی معدن کشور انجام شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۳:۰۵    
می متالز - پوسکو برای اخذ حق استخراج لیتیوم در آرژانتین اقدام می کند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۳:۰۵    
می متالز - شرکت کودلکو شیلی، پیشنهاد جدیدی برای ضربه زدن به کارگران مهاجر ارائه می دهد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۳:۰۰    
می متالز - شیلی که بزرگترین کشور تولید کننده مس است، میزبان 6 معدن بزرگ مس در جهان بوده و 4معدن باقی مانده در پرو، مکزیک و اندونزی واقع شده است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۳:۰۰    
می متالز - طلا یکی از ارزشمندترین موادمعدنی است که در میان مردم از محبوبیت بسیاری برخوردار بوده و این در حالی است در چند ماه اخیر نوسانات بازار تاثیر بسیاری بر قیمت این فلز داشته است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۲:۵۰    
می متالز - مدیر عامل اجرایی واله برزیل، بزرگترین تولیدکننده آهن در جهان، در مصاحبه ای گفت: این شرکت تنها در زمانی که قیمت ها افزایش یابد، تولید سالیانه خود را تا 450 میلیون تن بالا خواهد برد ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۲:۴۵    
می متالز - ایالات متحده در نظر دارد تا تولید بخشی از مواد استراتژیک معدنی در داخل کشور انجام داده و خودکفا شود.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۲:۴۰    
می متالز - در ماه مارس، کبالت به عنوان مواد خام اولیه به میزان بیش از یک سوم کاهش پیدا کرد زیرا میزان عرضه جدید از کنگو کاهش یافته است. کنگو، یکی از تولیدکنندگان اصلی کبالت جهان است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۲:۴۰    
می متالز - بازار عمده ای است که قراردادهای فلزات گرانبها در آن مبادله می شوند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۲:۳۵    
می متالز - کمپانی فورد می گوید EV زیرساخت های شارژ را در کانون توجه قرار می دهد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۲:۳۵    
می متالز - Arconic تولید کننده آلومینیوم برای فروش خود مذاکره می کند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۲:۳۰    
می متالز - همانطور که معدنچیان بزرگ استرالیا پس از سال ها ، برای دور جدیدی از توسعه آماده می شوند، قیمت ها برای همه چیز از نیروی کار گرفته تاسوخت مورد نیاز تجهیزات افزایش پیدا کرده و هزینه ها را بالا ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۲:۳۰    
می متالز - شرکت توسعه سرمایه گذاری نفتی Road Sichuan چین استخراج مس در Eritrea را از سال 2019 آغاز می کند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۲:۲۵    
می متالز - BHP در مورد حمایت از تولیدات داخلی هشدار داد که هزینه های آمریکا افزایش پیدا می کند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۲:۲۵    
می متالز - ترامپ برای کاهش محدودیت های کربن در کارخانه های برق و برای حمایت از زغال سنگ ایالات متحده ، محدودیت هایی را ایجاد می کند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۱:۲۹    
می متالز - در بازه زمانی سال های 2001 تا 2017، تجارت مفتول مسی را می توان به 2 برهه زمانی پیش از فروپاشی اقتصاد جهانی و پس از آن، تقسیم بندی کرد که داد و ستد این نیمه ساخته مسی در هر دو برهه زمانی ...