شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۲:۰۰May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 13 شهریور 1397 - me-metals.ir

می متالز 31 مرداد 1397 می متالز 30 مهر 1397 می متالز 30 آبان 1397 می متالز 30 آذر 1397 می متالز 1 دی 1397 می متالز 30 بهمن 1397 می متالز 3 اسفند 1397 می متالز 1 شهریور 1397 می متالز 2 شهریور 1397 می متالز 3 شهریور 1397 می متالز 4 شهریور 1397 می متالز 5 شهریور 1397 می متالز 6 شهریور 1397 می متالز 7 شهریور 1397 می متالز 8 شهریور 1397 می متالز 9 شهریور 1397 می متالز 10 شهریور 1397 می متالز 11 شهریور 1397 می متالز 12 شهریور 1397 می متالز 13 شهریور 1397 می متالز 14 شهریور 1397 می متالز 15 شهریور 1397 می متالز 16 شهریور 1397 می متالز 17 شهریور 1397 می متالز 18 شهریور 1397 می متالز 19 شهریور 1397 می متالز 20 شهریور 1397 می متالز 21 شهریور 1397 می متالز 22 شهریور 1397 می متالز 23 شهریور 1397 می متالز 24 شهریور 1397 می متالز 25 شهریور 1397 می متالز 26 شهریور 1397 می متالز 27 شهریور 1397 می متالز 28 شهریور 1397 می متالز 29 شهریور 1397 می متالز 30 شهریور 1397 می متالز 31 شهریور 1397 
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۰۱:۴۷    
می متالز - یوسف خدادادی، معاون دادگستری اردبیل می گوید: سرمایه گذاری موجب ایجاد اشتغال، رونق کسب وکار و در نتیجه کاهش جرائم می شود، بنابراین ضرورت دارد از سرمایه گذاران ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۲۹    
می متالز - دولت روسیه تصمیم دارد دومین تولیدکنندة بزرگ آلومینیوم در جهان یعنی شرکت روسی روسال را حمایت کند ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۴۳    
می متالز - سهم بالای دولت در ساختار صنعتی و اقتصادی کشور و ناتوانی مدیران دولتی در ایجاد تغییرات بنیادین در رویه های نادرست حاکم بر این ساختار باعث شده روند توسعه اقتصادی کشور در چند دهه گذشته ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۴۳    
می متالز - جانشین سفیر چین در ایران گفت: حجم تجارت ایران و چین در نیمه نخست سال 2018 به 19 میلیارد و 660 میلیون دلار رسید که نسبت به پارسال 2.2 درصد افزایش نشان می دهد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۲۵    
می متالز - قیمت نقدی گرافیت در ماه آگوست نسبت به ماه قبل از آن تغییر چندانی نداشت. انتظار می رود بازار گرافیت در سال جاری و نیز سال 2019 رشد خود را در بازارهای جهانی حفظ کند ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۸:۲۲    
می متالز - محصولات نورد آلومینیومی حدود 30 درصد کل مصرف آلومینیوم جهان را تشکیل می دهد. تولید این محصول طی سال های گذشته در چین شاهد بیشترین رشد در بین مناطق مختلف جهان بوده است ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۳:۰۰    
می متالز - در پنج ماه نخست سال جاری، 6 میلیون و 362هزار تن کالا به ارزش 3 میلیارد و 417 میلیون دلار به عراق صادر شده که از افزایش 29.35 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته حکایت دارد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۲:۵۷    
می متالز - محققان کشورمان موفق به ساخت تولید بتن هایی با خاصیت خودترمیم شوندگی شدند. این بتن ها حاوی باکتری هایی هستند که می توانند ترک های بتن را پوشش داده و مانع رشد آن ها شوند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۲:۵۴    
می متالز - جلسه ای در بانک مرکزی با حضور شرکتهای بزرگ معدن و صنایع معدنی کشور در خصوص تامین ارز نیما برگزار شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۲:۴۷    
می متالز - نایب رییس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان کشور بر ضرورت آزادسازی قیمت گذاری سیمان تاکید کرد و گفت : با مازاد تولید بر تقاضا روبرو هستیم.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۲:۴۸    
می متالز - کمپانی معدنی مینسور وام 900 میلیون دلاری از 16 بانک برای پروژه مس Mina Justa در منطقه ایکا (Ica) واقع در جنوب پرو اخذ کرده است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۲:۰۰    
می متالز - وزیر انرژی صربستان، آلکساندر آنتیک گفت: شرکت معدنکاری زی جین چین به عنوان یک شریک راهبردی مزایده تنها مجتمع مس صربستانی آر تی بی بور را برد و متعهد شد در ازای دریافت 63 درصد از سهام این ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۱:۵۷    
می متالز - یکی از مقامات ارشد دولتی مکزیک در مصاحبه ای گفت شرکت معدنکاری گروپو مکزیکو می تواند بزرگترین معدن زیر زمینی این کشور را در فصل نخست 2019 بازگشایی کند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۲۳:۲۶    
می متالز - احمد مهدوی، دبیر کل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی در سخنانی با تاکید بر اینکه بورس باید به سمت واقعی شدن حرکت کند،ما خواهان خروج پتروشیمی از بورس نیستیم.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۲۳:۱۵    
می متالز - فریبرز یوسفی فعال قدیمی حرفه روابط عمومی که مدت زیادی روابط عمومی هلدینگ توسعه معادن روی را اداره می کرد در غم از دست دادن فرزند جوان خویش سوگوار شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۲۳:۰۹    
می متالز - سازمان بورس و اوراق بهادار تهران به افزایش سرمایه شرکت توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه مجوز داد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۲۲:۵۶    
می متالز - شرکت آهن و فولاد ارفع اعلام نمود پوشش حدود 68 درصدی فروش سال 1396 در 5 ماهه اول سال 1397، عمدتاً ناشی از افزایش میانگین نرخ فروش شمش در پنج ماهه ابتدای سال جاری می باشد ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۰:۳۵    
می متالز - تولید نفت روسیه در ماه گذشته، ضمن رکوردشکنی از نظر حجم تولیدات نفتی روسیه، به رکورد ماهانه ثبت شده در دوران شوروی سابق نزدیک شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۰:۳۱    
می متالز - مدیرعامل سایپا گفت: ما درگیر اقدامات سودجویانه در بازار خودرو هستیم. قیمت محصولات در کارخانه پایین است ولی قیمت فعلی خودروها در بازار را نیز قبول نداریم.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۰:۲۸    
می متالز - مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: تمام اطلاعات مربوط به خودروهای ناقص را به سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرده ایم.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۰:۱۵    
می متالز - دبیرانجمن فولاد گفت: تعیین نرخ ارز 4200 تومانی برای محصولات فولادی یعنی این شرکت ها ورق شمش خود را به قیمت قراضه بفروشند اما اگر سقف رقابت برای شرکت های فولادی حذف شود قیمت ها واقعی می ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۰:۱۰    
می متالز - کارگر 37 ساله زرندی حین کار در یک واحدصنعت فولاد از ارتفاع سقوط کرد و جان خود را ازدست داد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۰:۰۰    
می متالز - استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت از دستور کار خانه ملت خارج نشده و تا چند روز آینده تکلیف این استیضاح مشخص می شود.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۲:۴۶    
می متالز - سید رضا مقیمی اصل، مرد صنعت آذربایجان و مالک معدن انجرد اهر به علت حادثه انفجار مخزن هیدرولیک در واحد تولیدی جان خود را از دست داد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۰:۲۵    
می متالز - قیمت سبد نفتی اوپک دیروز (سه شنبه، 13 شهریورماه) یک پله دیگر بالا رفت و به بیش از 76 دلار رسید.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۲:۰۲    
می متالز - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در خصوص نشست روز یکشنبه این کمیسیون با مدیرعامل بورس کالای ایران گفت ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۲:۰۲    
می متالز - در پی حرکت طوفان گوردون به سمت تأسیسات نفتی آمریکا در خلیج مکزیک قیمت جهانی نفت از 79دلار در هر بشکه عبور کرد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۰:۵۰    
می متالز، مدیر تحقیق و توسعه شرکت ملی صنایع مس ایران گفت : 2 کارخانه اسید در مس سرچشمه و خاتون آباد استان کرمان و تنها برای حفاظت از محیط زیست در دست ساخت است و هیچ منفعتی برای مس ایران ندارد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۰:۳۵    
می متالز - وزرات صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: افزایش قیمت خودرو که به نقل از محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام شده کذب محض بوده و واقعیت ندارد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۰:۱۰    
می متالز - اگرچه بیشتر مردم پهپاد یا همان پرنده هدایت پذیر از دور را با کاربردهای نظامی و امنیتی می شناسند اما این وسیله امروز در کنار کاربردهای مختلف آن مانند سرگرمی و تصویربرداری ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۰:۰۵    
می متالز - هواپیمای بدون موتور Perlan 2 محصول شرکت Airbus با اوج گرفتن تا ارتفاع 23 هزار متری توانست رکورد پرواز به بیشترین ارتفاع توسط هواپیماهای بدون سرنشین را به دست آورد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۵۵    
می متالز - دانشمندان نوعی سلول خورشیدی کارآمد و در ابعاد نانومتری طراحی کرده اند که به دلیل طراحی دو لبه بیشتر از سلول های فعلی و عادی خورشیدی انرژی تولید می کند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۴۰    
می متالز - شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه 2725واحد رشد کرد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۳۰    
می متالز - بنا به اعلام شاپرک از ابتدای سال جاری تا دهم شهریور ماه جاری بیش از 2 هزار و 600 درگاه اینترنتی متخلف در شبکه پرداخت کشور شناسایی و مسدود شده است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۲۵    
می متالز - با بهره برداری از طرح های جدید پتروشیمی، آمار رسمی ظرفیت تولید سالانه پتروشیمی ایران به 65 میلیون و 550 هزار تن رسید.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۱۵    
می متالز - رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه گفت، این کشور برنامه هایی برای توقف تجارت دلاری با ایران و چین و انجام تجارت با این کشورها به ارزهای ملی دارد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۱۰    
می متالز - گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از افزایش 2 میلیون و 500 هزار تومانی قیمت پژو 405 GLX دارد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۰۰    
می متالز - سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ملاک نرخ بلیت هواپیما اعلام شرکت های هواپیمایی است که در دفاتر اعلام می کنند و در صورت تخلف ما فقط شرکت های هواپیمایی را مقصر می دانیم.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۸:۵۰    
می متالز - طباطبایی گفت: به علت نقص فنی، پرواز مشهد_اراک مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه مهرآباد شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۸:۳۵    
می متالز - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتقاد از زندگی تجمل گرایانه برخی از مدیران استانی گفت: در شرایطی که دشمنان با حمله اقتصادی به مردم هجوم آورده اند شنیده ام برخی از مدیران استانی علاوه بر ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۸:۲۰    
می متالز - یک کارشناس بازار سرمایه گفت: زمان آن فرارسیده که با تکیه بر مکانیزم عرضه و تقاضا و در چهارچوب بورس کالا ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۸:۱۵    
می متالز - رانت موجود در بازار، که از قیمت گذاری دستوری ناشی شده، در حال ایجاد یک نظام گسترده فساد است و ظرفیت آن را دارد که به فاجعه ای مانند رانت تخصیص ارز تبدیل شود.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۸:۱۵    
می متالز - وزیر نفت گفت: به زودی با امضای قرارداد در خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد گازی برای فلرسوزی نخواهیم داشت.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۸:۰۵    
می متالز - وزیر دفاع و پشتیانی نیروهای مسلح در عسلویه اعلام کرد: صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح آماده همکاری و اجرای پروژ ه های وزارت نفت برای جلوگیری از خام فروشی است ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۵۵    
می متالز - رئیس جمهور با بیان اینکه اینکه محال است بدخواهان بتوانند ما را به قبل از انقلاب و چهل سال قبل بازگردانند، تاکید کرد: محال است تسلیم شویم و بگوییم اشتباه کردیم که انقلاب کردیم ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۵۰    
می متالز - مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی به منتقدین دستورالعمل تنظیم بازار فولاد پیوست و به نقد سیاست های وزارت صنعت، معدن و تجارت درخصوص تنظیم بازار محصولات فولادی پرداخت.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۴۵    
می متالز - سه طرح جدید پتروشیمی با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۳۰    
می متالز - یک مقام دولتی هند با اشاره به نشست مشترک وزرای خارجه و دفاع آمریکا و هند که امروز در دهلی نو برگزار می شود ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۱۵    
می متالز - یک کارشناس نفتی پیش بینی کرد که قیمت نفت می تواند در چند ماه آینده با 30 درصد افزایش به بالای 90 دلار برای هر بشکه برسد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۱۵    
می متالز - وزیر نفت از افزایش 75 درصدی صادرات محصولات پتروشیمی در پنج سال اخیر خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۱۰    
می متالز - تازه ترین تحلیل اینوستینگ نشان می دهد که قیمت طلا و سایر فلزات گرانبها طی روزهای آینده تحت فشار ناشی از افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا و آمارهای اشتغال این کشور خواهد بود.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۰۵    
می متالز - تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران روز سه شنبه 13 شهریور ماه میزبان عرضه 94 هزار و 546 تن مواد پلیمری، وکیوم باتوم و گوگرد بود.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۰۵    
می متالز - پس از آنکه 2 مورد از تاسیسات نفتی واقع در خلیج مکزیک به دلیل در پیش بودن طوفان تخلیه شد، قیمت نفت خام آمریکا امروز با افزایش مواجه بود و به بالای 70 دلار رسید.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۰۵    
می متالز - قیمت طلا در بازارهای جهانی در آغاز مبادلات امروز سه شنبه تحت تاثیر تنش های تجاری در عرصه بین المللی و تقویت ارزش دلار با کاهش روبرو شده است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۰۵    
می متالز - قیمت سنگ آهن 62 درصد در چین در روز دوشنبه با 0.05 دلار افزایش در قیمت 66.2 دلار معامله شد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۰۰    
می متالز - قیمت میلگرد صادراتی چین نسبتا در ثبات است و اخیرا 567 دلار هر تن فوب شنیده شده است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۰۰    
می متالز - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: نحوه واگذاری شرکت لاستیک پارس مورد رسیدگی قرار گیرد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۰۰    
می متالز - عرضه اولیه اوراق سلف موازی استاندارد شمش فولادی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش به ارزش 2 هزار میلیارد ریال از فردا در بورس کالای ایران آغاز می شود.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۵۵    
می متالز - اقتصاد هند به روند رو به رشد خود ادامه می دهد و آخرین آمار حاکی از آن است که تولید ناخالص داخلی آن در دو سال اخیر بالاترین رکورد را ثبت کرده و یکی از اقتصادهای با رشد بالای جهان بود.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۵۵    
می متالز - آخرین قیمت ورق گرم صادراتی چین با افت بازار داخلی کاهش داشته است. ظاهرا افزایش عرضه قیمت های داخلی را نزولی کرده است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۵۰    
می متالز - دستورالعمل تنظیم بازار فولاد که شرکت ها را مجبور کرده با ارز 4200 عرضه داشته باشند باعث شکاف قیمتی شده و از آنجا که بازده بهینه سازی تولیدکننده را دچار مشکل می کند به ضرر تولیدکننده و مصرف ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۵۰    
می متالز - مصری ها در بازار بیلت سی آی اس حضور فعالی دارند و اخیرا خرید های خوبی داشته اند چرا که انتظار می رود بازار قراضه ترکیه بهبود یابد و از طرفی تخفیف عرضه های کننده های بیلت هم مورد توجه قرار ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۵۰    
می متالز - بنا بر گزارش انجمن جهانی فولاد، تولید آهن اسفنجی ایران در 7 ماه نخست سال 2018 رشد چشمگیری داشته است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۴۵    
می متالز - وزارت صنعت، معدن و تجارت، 4 مرداد در نامه ای به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، افزایش نرخ سیمان را قانونی اعلام و آن را تایید کرد ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۴۵    
می متالز - معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی با اشاره به واقع بینانه بودن گزارش حادثه برخورد تانکر سوخت با اتوبوس مسافری در سنندج گفت ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۴۵    
می متالز - مجمع عمومی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با دستور کار انتخابات اعضای هیئت مدیره (با ساختار جدید) هفته آینده برگزار می شود.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۴۰    
می متالز - ایمیدرو در طرح توانمندسازی اکتشاف، فراخوان تجدید مناقصه یک مرحله ای تامین نیروی انسانی خدمات و پشتیبانی برای انجام امور مربوط به آبدارچی و راننده، داد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۴۰    
می متالز - یکی از مهم ترین معضلات اقتصاد کشور که مربوط به امسال و سال گذشته نیست و به طور فراگیر کشور را بیمار کرده است، دستوری و بخشنامه ای بودن اقتصاد و بازار است ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۳۵    
می متالز - مجموعه اقدامات ایمیدرو و واحدهای تابعه در حوزه مسئولیت های اجتماعی اعلام شد. این اقدامات با هدف توجه به محیط اجتماعی مناطق معدنی و صنایع معدنی، رعایت اخلاق حرفه ای کار، امور زیست محیطی ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۳۵    
می متالز - ایمیدرو آگهی فراخوان شناسایی پتانسیل های معدنی سیلیس کشور را تجدید کرد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۲۰    
می متالز - حق شناس گفت: طی تفاهم نامه منعقد شده در بندر امام خمینی بعد از گذشت 3 سال شاهد تولید 300 هزار لیتر افزودنی بنزین یورو 4 خواهیم بود.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۵:۵۵    
می متالز - نبود نفت ایران در بازارهای جهانی می تواند قیمت جهانی نفت و همچنین قیمت بنزین در آمریکا را تا زمستان، 30 درصد افزایش دهد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۵:۴۵    
می متالز - عبدالهی از تعاونگران خواست تا قاطعانه از دولتمردان بخواهند از این ظرفیت نامحدود مردمی در تحقق اقتصاد مقاومتی (درون زا و برون نگر) استفاده کنند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۵:۳۰    
می متالز - بانک مرکزی از اختصاص بیش از 5.5 میلیارد یورو ارز بابت ورود کالا های اساسی و ضروری مورد نیاز کشور در 5 ماهه اول سال خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۵:۲۰    
می متالز - موسسه اعتباری کاسپین پیرو اطلاعیه تعیین تکلیف باقیمانده سپرده های سپرده گذاران تعاونی منحله فرشتگان .. ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۲:۰۵    
می متالز - برات آلبریاک وعده داد دولت از بانک های این کشور حمایت کند و احتمال وقوع بحران در این بخش را به دلیل کاهش ارزش لیر رد کرد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۲:۰۳    
می متالز - پس از افت ملموس قیمت فلزات در چند روز گذشته به تبع افزایش تنش ها در روابط تجاری آمریکا و چین، معاملات بسیاری از این محصولات در روز جاری با رونق مناسبی پیگیری می شود ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۱:۵۸    
می متالز - کاهش تولید روی در چین، سطح ذخایر را به میزان ملموسی پایین آورده و همین امر نیز تقاضا برای این محصول را به شدت تحریک کرده است ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۱:۵۳    
می متالز - با افزایش ذخایر متانول در بازار داخلی چین، تقاضا در بازار وارداتی کاهش یافت و همین امر به افت قیمت این محصول دامن زد ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۱:۴۸    
می متالز - عبدالناصر همتی گفت: سود بانکی 23 درصد در دستور کار نیست./ رییس کل بانک مرکزی معتقد است اگر لازم باشد در تعیین نرخ در بازار ثانویه نیز ورود می کند ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۱:۴۳    
می متالز - در هفته ای که گذشت بسیاری از محصولات پتروشیمی روندی نزولی را در پیش گرفتند و در این میان اتیلن شدیدترین افت قیمت را در میان دیگر محصولات پشت سرگذاشت ...