شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۷:۳۹May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 26 شهریور 1397 - me-metals.ir

می متالز 31 مرداد 1397 می متالز 30 مهر 1397 می متالز 30 آبان 1397 می متالز 30 آذر 1397 می متالز 1 دی 1397 می متالز 30 بهمن 1397 می متالز 3 اسفند 1397 می متالز 1 شهریور 1397 می متالز 2 شهریور 1397 می متالز 3 شهریور 1397 می متالز 4 شهریور 1397 می متالز 5 شهریور 1397 می متالز 6 شهریور 1397 می متالز 7 شهریور 1397 می متالز 8 شهریور 1397 می متالز 9 شهریور 1397 می متالز 10 شهریور 1397 می متالز 11 شهریور 1397 می متالز 12 شهریور 1397 می متالز 13 شهریور 1397 می متالز 14 شهریور 1397 می متالز 15 شهریور 1397 می متالز 16 شهریور 1397 می متالز 17 شهریور 1397 می متالز 18 شهریور 1397 می متالز 19 شهریور 1397 می متالز 20 شهریور 1397 می متالز 21 شهریور 1397 می متالز 22 شهریور 1397 می متالز 23 شهریور 1397 می متالز 24 شهریور 1397 می متالز 25 شهریور 1397 می متالز 26 شهریور 1397 می متالز 27 شهریور 1397 می متالز 28 شهریور 1397 می متالز 29 شهریور 1397 می متالز 30 شهریور 1397 می متالز 31 شهریور 1397 
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۳:۳۳    
می متالز - ماموران گمرک، 125 تن مواد پتروشیمی بدون مجوز صادراتی را به جرم قاچاق توقیف کردند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۳:۲۶    
می متالز - بانک تجارت پس از افزایش قیمت سهام در روزهای اخیر معاملاتی اقدام به ارائه شفاف سازی نمود.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۰:۳۸    
می متالز - رئیس کل دفتر توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: به علت نبود زیرساخت های اطلاعاتی و تعداد کم تولیدکنندگان محصولات پتروشیمی امکان عرضه محصولات خارج از بورس وجود ندارد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۰:۲۹    
می متالز - رئیس کل سازمان امور مالیاتی از شناسایی سه هزارو 900 میلیارد فرار مالیاتی در مناطق ویژه و آزاد تجاری، صنعتی و مطالبه آن خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۰:۲۳    
می متالز - خادمی از پیگیری وزارت راه و شهرسازی برای احداث آزادراه چابهار سرخس در کنار خط آهن این مسیر و استقبال دولت از آن خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۰:۱۷    
می متالز - رئیس کل گمرک در بخشنامه ای به گمرکات اعلام کرد: اخذ ضمانتنامه برای مالیات بر ارزش افزوده و عوارض متعلقه واردات در گمرکات سراسر کشور بلامانع است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۰:۱۴    
می متالز - راستاد با اشاره به پایان دوره بلاتکلیفی راهبری پایانه های کانتینری بنادر کشور از تکمیل زیرساخت های فاز 3 بندر شهیدرجایی طی مدت سه سال خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۰:۰۴    
می متالز - میانگین قیمت سبد نفتی اوپک در هفته گذشته برای چهارمین هفته پیاپی افزایش یافت.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۳:۵۸    
می متالز - سلیمانی گفت: باید بیمه های خرد را جدی بگیریم زیرا می توانند به افزایش سطح اشتغال و رفاه کشور بیانجامند بنابراین بزودی طرح نهایی آن در شورای عالی بیمه مطرح می شود.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۳:۳۷    
می متالز - راه آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد:ششمین لکوموتیو GE پس از بازسازی و تبدیل آن از سریِ پایین به سریِ بالا، به ناوگان راه آهن پیوست.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۳:۳۱    
می متالز - وزارت نفت به اظهارت رئیس شورای شهر تهران مبنی بر بدهی این وزارتخانه به شهرداری پایتخت پاسخ داد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۱:۲۲    
می متالز - مردم روستای کزاز شازند در محاصره لوله های سر به فلک کشیده پالایشگاه نفت، پتروشیمی و نیروگاه حرارتی گیر افتاده اند ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۱:۱۳    
می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با برداشتن سقف معاملات فولاد در بورس ، رانت از زنجیره تولید صنایع فولاد حذف می شود.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۱:۰۷    
می متالز - طبق آخرین آماری که منتشر شده است، صادرات مواد معدنی از لحاظ ارزشی 22.9 درصد کاهش داشته که دبیر کل اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات معدنی علت آن را "کم اظهاری صادرکنندگان" با هدف ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۱:۰۴    
می متالز - مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان گفت: دستاوردهای بی نظیر شرکت فولاد مبارکه در حوزه آب در حالی به دست آمده است که کمترین میزان مصرف آب در بین فولادسازان دنیا بالای 3 ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۳:۱۵    
می متالز - سیگنال مثبت مقامات امریکایی به پکن برای از سرگیری تلاشها جهت رفع اختلاف نظرها در آستانه اعمال تعرفه بر 200 میلیارد دلار کالای چینی باعث شد تا زنجیره فولاد چین با کمی حمایت روبرو شود.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۳:۰۹    
می متالز - چیزی به شروع نمایشگاه موندیال 2018 باقی نمانده است. رویدادی که غول های خودروسازی جهان را زیر یک سقف جمع می کند و طرفداران خودرو را به سوی خود می کشاند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۵۴    
می متالز - سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، از عرضه مجدد بنزین سوپر از ابتدای مهرماه و پس از پایان سفرهای تابستانی خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۴۸    
می متالز - مدتی است که مردم با مراجعه به جایگاه های سوخت با تابلو یا نوشته ای با مضمون بنزین سوپر نداریم! مواجه می شوند ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۱۲    
می متالز - درحالی که طی روزهای اخیر صنایع پایین دست آلومینیوم به شدت از کمبود و گرانی این فلز شکایت داشته اند، وزارت صمت تصمیم به سهمیه بندی این فلز گرفت.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۰۶    
می متالز - در حالی که بانک مرکزی پیش تر در بسته جدید ارزی خود بازارهای عراق و افغانستان، مهمترین بازار فولادسازان و نوردکاران کشور را از شمول مصوبه بازگشت ارز حاصل از صادرات خارج نموده بود ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۲:۰۰    
می متالز - از اواخر آگوست، بهای قراضه در بازار داخلی چین رو به کاهش بوده است، با این حال میزان افت چندان چشمگیر نبوده و در مقطع کنونی قیمتها به سوی ثبات پیش می رود.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۱:۵۴    
می متالز - وزیر نفت با تاکید بر عدم کمبود بنزین گفت: نرخ تسهیل ارز و عرضه کالاهای پتروشیمی ها نرخ رسمی است ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۱:۴۲    
می متالز - علیرغم کاهش بهای الکترود گرافیتی از میانه سه ماهه دوم تا اواسط آگوست، قیمت این نهاده تولیدی از اواخر ماه گذشته رو به افزایش گذارده است و قیمت بین 437 تا 2917 دلار ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۱:۳۰    
می متالز - طبق اطلاعات مرکز آمار ایران، بانوان حدود 1٫2 درصد از کل شاغلان در بخش معدن را شامل می شوند ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۱:۲۷    
می متالز - در حالی که نگرانی ها از وضع تعرفه های جدید آمریکا علیه کالاهای صادراتی چینی، بر نگرانی از کاهش عرضه نفت در نتیجه تحریم ایران غلبه یافته است ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۱:۲۴    
می متالز - تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران روز دوشنبه 26 شهریورماه میزبان عرضه 46 هزار و 143 تن مواد پلیمری، قیر، وکیوم باتوم و آرگون است.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۱:۲۴    
می متالز - تازه ترین نظرسنجی کیتکو نیوز نشان می دهد که قیمت جهانی طلا طی روزهای آینده با افزایش روبرو خواهد شد ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۱:۰۳    
می متالز - رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشور وضعیت بازار طلا و سکه در هفته ای که گذشت را مورد ارزیابی قرار داد و گفت ...
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۰:۵۴    
می متالز - قرارداد سرمایه گذاری خرید پساب شهرستان بروجن تحویل شرکت فولاد سفیددشت گردید.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۰:۴۸    
می متالز - بورس کالا در ایران مکانیسمی است که هم برای عرضه کننده و هم برای خریدار مزایایی دارد؛ شبکه ای که بر اساس رقابت می تواند قیمت ها را تعیین کند.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۰:۴۵    
می متالز - میزان تولید دانه بندی و کنسانتره سنگ آهن شرکت های بزرگ معدنی طی 5 ماهه نخست 97 افزایش یافت. در این مدت تولید کنسانتره رشد 19درصدی پیدا کرد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۰:۴۵    
می متالز - به عمق زمین می روی یا از دل سنگ بیرون می کشی طبیعت بکر خداداد را... حال با تمام سختی اش تراش می دهی، صیقل می دهی، ذوب می کنی و ذوب می شوی که رهاورد آن جان تازه ای بگیرد.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۴:۳۰    
می متالز - عملکرد 5 ماهه شرکت کالسیمین از زیر مجموعه های هلدینگ توسعه معادن روی ایران را در جدول زیر ملاحظه نمایید.
می متالز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۲:۲۴    
می متالز - رییس سازمان مالیاتی کشور گفت: با همکاری سازمان امور مالیاتی، بانک مرکزی و وزارت ارتباطات چارچوبی ایجاد می شود تا از کارتخوان های بانکی فعال در داخل و خارج کشور مالیات اخذ شود.