شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۱:۴۷Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 10 خرداد 1395 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 31 فروردین 1395 میزان 31 اردیبهشت 1395 میزان 31 تیر 1395 میزان 31 مرداد 1395 میزان 31 شهریور 1395 میزان 30 مهر 1395 میزان 30 آبان 1395 میزان 30 آذر 1395 میزان 30 دی 1395 میزان 30 بهمن 1395 میزان 30 اسفند 1395 میزان 1 خرداد 1395 میزان 2 خرداد 1395 میزان 3 خرداد 1395 میزان 4 خرداد 1395 میزان 5 خرداد 1395 میزان 6 خرداد 1395 میزان 7 خرداد 1395 میزان 8 خرداد 1395 میزان 9 خرداد 1395 میزان 10 خرداد 1395 میزان 11 خرداد 1395 میزان 12 خرداد 1395 میزان 13 خرداد 1395 میزان 14 خرداد 1395 میزان 15 خرداد 1395 میزان 16 خرداد 1395 میزان 17 خرداد 1395 میزان 18 خرداد 1395 میزان 19 خرداد 1395 میزان 20 خرداد 1395 میزان 21 خرداد 1395 میزان 22 خرداد 1395 میزان 23 خرداد 1395 میزان 24 خرداد 1395 میزان 25 خرداد 1395 میزان 26 خرداد 1395 میزان 27 خرداد 1395 میزان 28 خرداد 1395 میزان 29 خرداد 1395 میزان 30 خرداد 1395 میزان 31 خرداد 1395 
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۳:۳۲    
خبرگزاری میزان- فیروزی گفت: دادستانی شمشیر دولبه در دستگاه قضایی است .
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- گزارش اخیر نشریه واشنگتن پست حاکی از آن است که گروه تکفیری داعش برای کسب درآمد بیشتر اقدام به فروش آنلاین بردگان جنسی خود در شبکه اجتماعی فیسبوک کرده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- گزارش خبرنگار میزان از عراق حاکی از آزادسازی منطقه قیلان در صقلاویه عراق از دست تروریست ها حکایت دارد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- گروه تروریستی داعش با انتشار تصاویری از اعدام 3 تن از اعضای خود به اتهام جاسوسی برای نیروهای کرد در عراق خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۲:۳۷    
خبرگزاری میزان- باشگاه یوونتوس از هافبک تیم فوتبال بارسلونا خواسته درخواست جدایی خود را به مدیران باشگاهش تحویل دهد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۲:۳۷    
خبرگزاری میزان- سمت شمالی کاخ سفید به دلیل کشف یک بسته مشکوک بسته شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۲:۳۱    
خبرگزاری میزان- فرهادی در ابتدای نشست با ذکر این نکته که تلاش کردم جلسه با نظم برگزار شود گفت: فکر می کنم بهتر است در مورد موضوع فیلم صحبت نکنیم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۲:۱۶    
خبرگزاری میزان- گزارش خبرنگار میزان از عراق حاکی از آزادسازی منطقه قیلان در صقلاویه عراق از دست تروریست ها حکایت دارد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۲:۰۱    
خبرگزاری میزان- گروه تروریستی داعش با انتشار تصاویری مدعی حمله به مواضع نیروهای مردمی و ارتش سوریه در حلب شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- فرهادی در ابتدای نشست با ذکر این نکته که تلاش کردم جلسه با نظم برگزار شود گفت: فکر می کنم بهتر است در مورد موضوع فیلم نگویم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- رییس سازمان حج و زیارت گفت:افرادی که برای حج تمتع ثبت نام کرده بودند با مراجعه به بانک ملی می توانند پول خود را دریافت کنند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- دقایقی پیش اصغر فرهاذی به همراه شهاب حسینی و ترانه علیدوستی وارد سالن کنفرانس خبری فیلم سینمایی فروشنده شدند
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- مصدومیت های بازیکنان تیم ملی فوتبال ایتالیا ادامه دارد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۰:۵۲    
خبرگزاری میزان- رییس جمهوری، وظیفه دولت را آماده کردن شرایط برای فعالیت بخش خصوصی در عرصه داخلی و خارجی برشمرد و تاکید کرد که کارآفرینان برای بهره گیری از فرصت های جدید به میدان بیایند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۰:۵۲    
خبرگزاری میزان- مقامات سوری از کشف یک گور دسته جمعی شامل اجساد حدود 150 قربانی در عملیات مشترک در شهر تاریخی تدمر خبر دادند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۰:۵۲    
خبرگزاری میزان- سردار عزیز جعفری فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس حضور فعالی داشت.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۰:۱۱    
خبرگزاری میزان- رییس جمهوری با بیان اینکه ولایت فقیه، خیمه اتحاد و هدایت در سخت ترین شرایط بوده و هست ، تاکید کرد: وجود اختلاف در میان قوا و ارکان کشور توهم است؛ رهبری محور وحدت هستند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۰:۱۱    
خبرگزاری میزان- مقامات تگزاس با کشف دو جسد دیگر تعداد قربانیان جاری شدن سیل در این ایالت را 6 تن گزارش کردند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فوتبال منچستر یونایتد، قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۰:۰۲    
خبرگزاری میزان- از میان تبلت های موجود در بازار مدل Lenovo TAB 2 A7-30GC Tablet - 8GB با قیمت 315 هزار تومان ارزان ترین مدل در بازار است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۰:۰۲    
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- طی حکمی از سوی مصطفی مدبر ، فرهاد نیکوخصال از مدیریت مجموعه ورزشی آزادی تهران برکنار و سید حسن طباطبایی به عنوان مدیر جدید این مجموعه انتخاب شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۹:۴۱    
خبرگزاری میزان- رییس جمهوری در پیامی به تران دی کوانگ انتخاب وی را به عنوان رییس جمهوری سوسیالیستی ویتنام تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که روابط دو کشور بیش از پیش گسترش و تعمیق یابد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۹:۲۱    
خبرگزاری میزان- طی حکمی از سوی آیت ا... آملی لاریجانی ، حجت الاسلام سید سعید شاهدی به عنوان رئیس دادگستری شهرستان بافق منصوب شد .
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- وزیر ورزش و جوانان گفت: می توانیم مهم ترین مسابقات وزنه برداری جهان را با بالاترین استاندارها در ایران برگزار کنیم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۹:۰۱    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیته ملی المپیک گفت: امیدوارم فدراسیون جهانی با جدیت بیشتری روی کشورهایی که دوپینگ می کنند، تمرکز داشته باشد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۹:۰۱    
خبرگزاری میزان- مدافع تیم فوتبال پاری سن ژرمن به دلیل درگیری با پلیس بازداشت شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۹:۰۱    
خبرگزاری میزان- کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان از کشته شدن دستکم 700 پناهجو در آب های دریای مدیترانه طی یک هفته گذشته خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۸:۵۲    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین اژه ای آخرین وضعیت پرونده شورای شهر تبریز را تشریح کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس قوه قضائیه در ادامه نخستین روز از سفر استانی خود به تهران، دقایقی پیش از مرکز پزشکی قانونی کهریزک بازدید کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- اجرای استند آپ کمدی امیر کربلایی زاده با عنوان آقای شهروند و صلح جهانی علیه تروریسم روانی روز چهارشنبه- 12 خردادماه- به پایان می رسد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۸:۳۲    
خبرگزاری میزان- مدیر کل سازمان جنگل ها و مراتع کشور عصر امروز به علت اصابت یک گلوله مجروح شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون جهانی وزنه برداری گفت: باید از ایران تشکر کنم که سال های قبل نمونه های دوپینگ آنها زیاد بود اما اکنون پاک شده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۸:۱۷    
خبرگزاری میزان- معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در اولین روز سرکشی مسئولان عالی قضایی از سازمان های زیرمجموعه قوه قضائیه در استان تهران ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۸:۱۱    
خبرگزاری میزان- یک کارشناس مسائل اروپا با اشاره به اعتراضات اخیر کارگری در فرانسه و نا امنی های ایجاد شده در این کشور اروپایی گفت ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۸:۱۱    
خبرگزاری میزان- برخی از مسئولان و هنرمندان کشورمان که صفحات شخصی در نرم افزار شبکه اجتماعی اینستاگرام دارند ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- عمارت مسعودیه در زمان قاجار به دستور مسعود میرزا پسر ناصرالدین شاه در میدان بهارستان بنا شده است. نخستین کتابخانه و موزه ملی ایران در این عمارت برپا شدند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون جهانی وزنه برداری به دیدار وزیر ورزش و جوانان رفت.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۷:۴۷    
خبرگزاری میزان- وزیر دفاع گفت: اولویت هایی در سطح نیروهای مسلح برای ارتقاء توان دفاعی داریم که پروژه های تحقیقاتی نیز باید در همین راستا باشند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۷:۴۷    
خبرگزاری میزان- در پنجمین روز از هفته فیلم تماشاخانه کارنامه مروری بر فرهنگ دیداری کودکان ایران، ساعت 15 روز 11 خردادماه، 10 فیلم در سالن سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می آیند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- معاون حقوقی قوه قضائیه امروز در جریان بازدید از دادگاه خانواده شماره 1، مجتمع قضایی شهید محلاتی و دادگستری ناحیه 14 از نزدیک در جریان چگونگی رسیدگی به پرونده های مراجع یاد شده قرار ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- یک مشتری به سوی دختران مسلمان هجوم آورده و فریاد زد "این ها رو از کشور بیرون کنید! این ها را نمی خواهم" ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- تصویری از جسد بی جان یک نوزاد پناهجو در دستان نیروی امدادی آلمانی امروز دوشنبه توسط یک سازمان حقوق بشری در شبکه های اجتماعی با هدف ترغیب مقامات اروپایی به تضمین امنیت پناهجویان منتشر ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۷:۳۲    
خبرگزاری میزان- سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت نفت قرارداد همکاری در حوزه های مختلف علمی پژوهشی به ویژه تولید سانتریفیوژهای اولترا امضا کردند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۷:۲۶    
خبرگزاری میزان- در بازدیدی که از مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ با حضور امیری اصفهانی قائم مقام معاونت اجتماعی قوه قضائیه و مدیران کل و کارشناسان این معاونت صورت گرفت از زندان شماره 1 واندرزگاه آن بازدید ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۷:۲۶    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان بازرسی کل کشور با حضور در مجتمع قضایی ناحیه 27 دادسرای ویژه امور جنایی دادسرای عمومی تهران از بخش های مختلف این ناحیه بازدید کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۷:۲۶    
خبرگزاری میزان- انتقام مرگ عمو توسط مرد افغان و ارتکاب به قتل و کشف جسد زن 25 ساله در خانه اش مهمترین اخبار حوادث امروز (دوشنبه) بود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- صفحه رسمی تلگرام اعلام کرد که احتمالا فقط تا 12ماه دیگر بین ایرانیان خواهیم بود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- گروه تروریستی طالبان با انتشار تصاویری از بیعت فرماندهان و سرکردگان محلی ولایت کونار و نورستان با هیبت الله اخوندزاده، سرکرده جدیدشان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۷:۱۱    
خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون جهانی وزنه برداری با رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان دیدار کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیر شبکه یک سیما خبری را که خبرگزاری ایلنا درباره پخش ربنای شجریان در ایام ماه مبارک رمضان منتشر کرده را تکذیب کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۷:۰۲    
خبرگزاری میزان- در ایام رحلت امام خمینی (ره) شبکه یک سیما فیلم هایی را برای مخاطبانش تدارک دیده که جزئیات آن را در متن زیر می خوانید.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۴۶    
خبرگزاری میزان- مقامات محلی قامشلی در گفت وگو با اسپوتنیک از سقوط یک بالگرد نظامی متعلق به ناوگان هوایی ارتش سوریه خبر دادند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۴۶    
خبرگزاری میزان- جهانگیر گفت: موجودی زندانیان استان تهران 32 هزار نفر بوده و سه جرم اول زندانیان مواد مخدر، سرقت و جرائم علیه اشخاص است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- فضای مجازی در عین آنکه می تواند ظرفیت خوبی برای فرهنگ سازی و جلوگیری از این معضل باشد این روزها تبدیل به خاکستری برای دامن زدن به این آتش دامن گیر حیات وحش شده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- سرپرست شبکه یک سیما درباره پخش ربنای محمدرضا شجریان از تلویزیون در ماه مبارک رمضان توضیحاتی را ارائه کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۳۲    
خبرگزاری میزان- ایوبی هنر و سینما را وسیله مناسبی برای ادای دین به شهدای مدافع حرم و نشان دادن تفکر و حقانیت آنها به جهان دانست.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۲۶    
خبرگزاری میزان- یک خودروی بمب گذاری شده امروز در منطقه الطارمیه در شمال پایتخت عراق منفجر شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۲۶    
خبرگزاری میزان- یک منبع پزشکی عراقی فاش کرد که گروه تروریستی داعش زخمی های خود در شهر فلوجه را با استفاده از "تزریقات سمی" می کشد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- مرد جوانی صبح امروز در محله فلاح تهران با ضربات مرگبار افراد ناشناس به قتل رسید.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- تیم ملی فوتبال کشورمان برای برگزاری دیدار دوستانه مقابل مقدونیه، ایران را ترک کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۱۷    
خبرگزاری میزان- دبیر انجمن روغن نباتی کشور با بیان اینکه برنامه ای برای افزایش قیمت نداریم، گفت: قیمت این کالا در ماه مبارک رمضان و طرح ضیافت ثابت می ماند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۱۷    
خبرگزاری میزان- آیت الله آملی لاریجانی در ادامه نخستین روز از سفر استانی خود به تهران از ندامتگاه تهران بزرگ بازدید کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۱۷    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه خواستار همکاری دولت لهستان در زمینه ارائه تسهیلات کنسولی بهتر به جهانگردان و بازرگانان ایرانی و برقراری روابط کارگزاری بانکی بین دو کشور شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۱۲    
خبرگزاری میزان- رئیس دفتر امنیت ملی لهستان با اشاره به تمایل کشورش برای گسترش روابط سیاسی، امنیتی، فرهنگی و اقتصادی با ایران ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۰۶    
خبرگزاری میزان- تحقیقات برای کشف راز قتل زن 25 ساله که در خانه اش خفه شده بود از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۰۶    
خبرگزاری میزان- یک قهوه فروش در شهر جبله استان لاذقیه سوریه، با فداکاری جان ده ها نفر را از حمله تروریستی نجات داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که تمام تلاش خود را برای دفاع از استقلال کشورش به کار می گیرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- 14 و 15 خرداد ماه ، دو نمایش رادیویی "وقتی که کوچک بودم " و " کرامت" به روی آنتن رادیو نمایش می رود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: سایپا برای کسب سهمیه حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هدفگذاری کرده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی با تاکید بر اینکه وام های دریایی با دقت تخصیص می یابند تا تنها در اهداف تعیین شده هزینه شوندگفت ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۵:۳۶    
خبرگزاری میزان- شماری از بانوان بازیگر در نامه ای خطاب به معاون سیمای سازمان صداوسیما از شرایط حاکم بر تولید برنامه های نمایشی در این سازمان اعتراض کردند و خواستار پیگیری بیکاری های خود توسط مسئولان ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین شهریاری معاون رئیس قوه قضائیه و هیئت همراه از مجتمع قضایی شهید صدر بازدید کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۵:۲۷    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین منتظری گفت: اهتمام به امر گره گشایی از کار مردم و حرکت در مسیر حق و عدالت و اجرای قانون ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- مدافع تیم ملی فوتبال اسپانیا به دلیل مصدومیت، جام ملت های اروپا 2016 را از دست داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۵:۱۲    
خبرگزاری میزان- دادگاه جنایات اسماعیلیه برای رئیس جماعت اخوان المسلمین حکم حبس ابد صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۵:۰۶    
خبرگزاری میزان- وزیرتعاون،کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه بیش از 50 درصد مردم علاقه ای به تسهیلات بانکی ندارند گفت ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۵:۰۶    
خبرگزاری میزان- یک شرکت مهندسی فعال در پروژه های آب و فاضلاب در محدوده پاسداران برای سه ردیف شغلی آگهی استخدام منتشر کرده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- اکنون زمان خوبی برای ایجاد یک کمپین مردمی علیه آل سعود است تا اعتراضات به حق، قانونی و شرعی آنها به گوش سران این رژیم برسد و جهانیان را هم از اقدامات پلید این رژیم آگاه سازد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۴:۵۷    
خبرگزاری میزان- جلسه مشترک رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران و نماینده سازمان ملل متحد در ایران با هدف برنامه ریزی و هماهنگی برای برگزاری مانور بزرگ مدیریت بحران در پایتخت برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۴:۵۷    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور امروز (دوشنبه) در بازدید از مجتمع قضایی شهید مطهری و دادسرای ناحیه 18 تهران از نزدیک در جریان چگونگی روند رسیدگی به پرونده های قضایی در ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۴:۵۷    
خبرگزاری میزان- کنسرت پرشور ماهان بهرام خان با منتخبی از قطعه های این خواننده جوان و با حضور جمعی از ستاره های عرصه موسیقی و سینما در سالن میلاد برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۴:۴۶    
خبرگزاری میزان- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از مردم عزیزمان که در این چند ساعت مرا مورد لطف خود قرار دادند، تشکر می کنم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۴:۴۶    
خبرگزاری میزان- مدافع فصل پیش فولاد خوزستان گفت: به احتمال زیاد فصل آینده در فولاد نمی مانم و به تیم دیگری می روم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۴:۳۱    
خبرگزاری میزان- آیا ضبط صدای اشخاص بدون اطلاع آنها قانونی است یا خیر؟ اگر کسی صدای شما را بدون آگاه کردن شما ضبط کند، مجرم است؟ کارشناسان وکیل آنلاین به این پرسش پاسخ داده اند؟
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۴:۳۱    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه انگلیس روز دوشنبه در جریان سفر به کویت بار دیگر ضمن تکرار ادعاهای خود درباره رئیس جمهور سوریه خواستار استعفای بشار اسد شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۴:۳۱    
خبرگزاری میزان- نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: نارضایتی کی روش از من منطقی است و او حق دارد که از عملکرد من ناراحت باشد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۴:۲۲    
خبرگزاری میزان- فرجی گفت:در ماه مبارک رمضان بهای بلیت در کلیه سینماها تا زمان افطار به صورت نیم بها و بعد از افطار به صورت کامل است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۴:۲۲    
خبرگزاری میزان- پوستر هفتمین دوره جشنواره سراسری کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی با موضوع نفوذ ، عصر روز گذشته طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولین و هنرمندان رونمایی و فراخوان منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۴:۱۶    
خبرگزاری میزان- آیت الله آملی لاریجانی در بازدید از شعبه 6 دادگاه های کیفری با قاضی مدیرخراسانی گفت وگو کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۴:۱۶    
خبرگزاری میزان- عضو حقوقدان شورای اسلامی شهر تهران گفت: در پرونده فوت کودک 5 ساله در آبنمای بوستان کوهسار، احتمال احضار مقامات ارشد شهرداری و حتی شخص شهردار به مراجع قضایی وجود دارد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۴:۰۷    
خبرگزاری میزان- یک مقام دولت ترکیه ضمن انتقاد از سیاست های کاخ سفید در خصوص سوریه از ادامه رایزنی ها با رژیم صهیونیستی به منظور عادی سازی روابط خبر داد.