دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۱۵:۲۳May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 1 خرداد 1397 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 31 اردیبهشت 1397 میزان 31 تیر 1397 میزان 31 مرداد 1397 میزان 31 شهریور 1397 میزان 30 مهر 1397 میزان 30 آبان 1397 میزان 30 آذر 1397 میزان 30 دی 1397 میزان 30 بهمن 1397 میزان 29 اسفند 1397 میزان 1 خرداد 1397 میزان 2 خرداد 1397 میزان 3 خرداد 1397 میزان 4 خرداد 1397 میزان 5 خرداد 1397 میزان 6 خرداد 1397 میزان 7 خرداد 1397 میزان 8 خرداد 1397 میزان 9 خرداد 1397 میزان 10 خرداد 1397 میزان 11 خرداد 1397 میزان 12 خرداد 1397 میزان 13 خرداد 1397 میزان 14 خرداد 1397 میزان 15 خرداد 1397 میزان 16 خرداد 1397 میزان 17 خرداد 1397 میزان 18 خرداد 1397 میزان 19 خرداد 1397 میزان 20 خرداد 1397 میزان 21 خرداد 1397 میزان 22 خرداد 1397 میزان 23 خرداد 1397 میزان 24 خرداد 1397 میزان 25 خرداد 1397 میزان 26 خرداد 1397 میزان 27 خرداد 1397 میزان 28 خرداد 1397 میزان 29 خرداد 1397 میزان 30 خرداد 1397 میزان 31 خرداد 1397 
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۰:۰۹    
خبرگزاری میزان- اداره بازرسی آمریکا برای بازسازی افغانستان از افزایش تلفات غیر نظامیان در 3 ماه اول سال جاری خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۰۸:۱۲    
خبرگزاری میزان- تداوم بارندگی در افغانستان به شکلی بی سابقه طی دو هفته گذشته سبب جاری شدن سیلاب ها در چند روز گذشته در استان های بلخ، جوزجان، بغلان، سرپل ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۰۹:۵۹    
خبرگزاری میزان- بازرسین وزارت های دفاع و خارجه آمریکا در امور اداره توسعه بین المللی اعلام کردند که استراتژی ترامپ تاثیر اندکی بر وضعیت امنیتی افغانستان داشته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- بر اثر فوران این کوه آتشفشانی مواد سمی در هوا پخش شده وصدای ناشی از انفجار از گدازه ها پدیده ای موسوم به بمب گدازه ها را رقم زده است ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۸:۰۳    
خبرگزاری میزان- بررسی آمار و عملکرد اقتصادی ایران و پاکستان، این مهم را نشان می دهد که با وجود برخی مشکلات گمرکی و نبود روابط بانکی، حجم مبادلات بازرگانی دو کشور طی دو سال گذشته 42 ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۶:۱۱    
خبرگزاری میزان- اغلب کارشناسان اقتصادی، به رغم اختلافاتی که در مورد جزئیات سیاست جدید ارزی دولت دارند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۲:۲۹    
خبرگزاری میزان- مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قرعه کشی شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۲:۱۹    
خبرگزاری میزان- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: تلاش های فراوانی برای توسعه سینما وصنعت سینما از طریق تجهیز و روز آمدسازی سالن های نمایش موجود ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۱:۳۹    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه امریکا همانند رئیس جمهورشان حجم زیادی از اتهام و دروغ را در مقابل چشم ملت ایران و ملت های جهان نثار نظام جمهوری اسلامی کرد که بخشی از آن به شرح زیر است...
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۱:۱۹    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان کرمان از برخورد قاطع و قانونی با گران فروشان و عوامل احتکار کالاهای ضروری مردم خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۱:۱۴    
خبرگزاری میزان- نرخ تورم دوازده ماهه منتهی به اردیبهشت ماه 1397 به 8 درصد رسید که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل (8.1 درصد) 0.1 واحد درصد کاهش نشان می دهد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۱:۱۴    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه امریکا ضمن ده ها تهدید و تهمت و دروغ به جمهوری اسلامی 12 مطالبه را از ایران طرح کرد که بعضاً واقعیت هم ندارد، اما به فرض صحت نیز 90 درصد آن هیچ ربطی به امریکا ندارد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۰:۵۹    
خبرگزاری میزان- با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد، سارقان طلا و جواهرات که در شهر های استان البرز و قزوین اقدام به 50 فقره سرقت کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۰:۰۹    
خبرگزاری میزان- مراسم تجلیل از 2 هزار و 171 قهرمان و افتخارآفرین ورزش ایران در سال های 1395 و 1396 با حضور حسن روحانی رییس جمهور، وزیر ورزش و جوانان، رؤسای کمیته ملی المپیک و پارالمپیک ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۹:۵۹    
خبرگزاری میزان- یک زورگیر در برزیل بدون آنکه از خودرویش پیاده شود سلاح خود را به طرف زنان می گیرد و آن ها را تهدید به شلیک می کند به همین دلیل زنان با پای خودشان می روند و لوازم خود را به وی تحویل می ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۸:۵۴    
خبرگزاری میزان- فعالیت سامانه بارشی در مناطق مختلف کشور تا فردا ادامه دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۶:۲۴    
خبرگزاری میزان- 60 نفر در اثر گرمازدگی در کراچی پاکستان جان خود را از دست دادند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۴:۰۴    
خبرگزاری میزان- سازمان مبارزه با تروریسم پاکستان توانست در عملیات ارتش یک کارگاه بمب سازی لشکر جهنگوی در کویته مرکز ایالت بلوچستان را کشف و 200 کیلوگرم مواد منفجره بدست آورد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۲:۴۱    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کاخ سفید از تغییر نیافتن سیاست ترامپ در عاری سازی شبه جزیره کره از تسلیحات اتمی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۲:۴۱    
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۱:۰۹    
خبرگزاری میزان- وقوع طوفان بی سابقه در شهر آستانه پایتخت قزاقستان خسارت بسیاری به این شهر وارد کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۳:۳۹    
خبرگزاری میزان- ایکر کاسیاس و مانوئل نویر به احترام بوفون پیراهن او را به تن کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۳:۲۴    
خبرگزاری میزان- تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان با جدیت در اردوی استانبول ترکیه دنبال شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۳:۱۴    
خبرگزاری میزان- براساس گزارش اداره مدیریت اورژانس هندوراس، یک جت خصوصی در روز سه شنبه در باند فرودگاه بین المللی این کشور سقوط کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۳:۱۴    
خبرگزاری میزان- پنجمین خورشید که تجربه ای جدید از افخمی در ماه میهمانی خدا به شمار می رفت، سریالی نیمه خیالی بود که به گفته او تنها 40 درصد از ایده آل هایش بود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۳:۱۴    
خبرگزاری میزان- در پی شنیده شدن صدای تیراندازی در پاناما سیتی در فلوریدا، شاهدان عینی می گویند تاکنون 100 تیر شلیک شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۳:۰۴    
خبرگزاری میزان- گدازه های آتشفشان Kilauea در هاوایی به سمت یک نیروگاه ژئوترمال در حال حرکت است اما زمان رسیدن این گدازه ها به این نیروگاه هنوز مشخص نیست.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران به تمرینات آماده سازی خود در باشگاه بشیکتاش ترکیه ادامه دادند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- کارخانه خودروسازی سئات در اسپانیا در کنار کارکنان خود هر روزه شاهد فعالیت 2 هزار ربات به صورت 24 ساعته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- برای خرید کیف چرم اداری در بازار باید 512 هزار تومان هزینه کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- دیدار افتتاحیه جام جهانی 2018 روسیه میان میزبان مسابقات و عربستان سعودی برگزار خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- امیر قلعه نویی سرمربی پیشین تیم فوتبال ذوب آهن به طور رسمی هدایت سپاهان را برعهده گرفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- اشکان دژاگه امروز در بخشی از تمرین تاکتیکی تیم ملی در کنار سایر بازیکنان حضور داشت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- تصویری از یک پل دیدنی و خاص واقع در ونکوور کانادا را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۱:۴۴    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری در حاشیه بیستمین جشن گلریزان انجمن حمایت زندانیان مرکز در جمع خبرنگاران درباره نامه تعدادی از وزرا مبنی بر رفع فیلتر توئیتر افزود ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۱:۳۹    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور در دیدار صمیمی با ورزشکاران، حضور در جمع ورزشکاران و قهرمانان پرافتخار کشور را در ماه مبارک رمضان موجب خرسندی دانست و گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۱:۲۴    
خبرگزاری میزان- شرکت انگلیسی بریتیش پترولیوم اعلام کرد که تا روشن شدن پیامد های احتمالی ناشی از تصمیم آمریکا درباره ایران ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۰:۵۹    
خبرگزاری میزان- دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: اظهارات وزیر خارجه آمریکا در راستای سیاست تهاجمی و حرکت گام به گام برای فتح امتیازات بیشتر و ندادن امتیاز به ایران است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۰:۵۴    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور امشب در بیستمین جشن حمایت از خانواده زندانیان گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۰:۴۴    
خبرگزاری میزان- خودروساز آلمانی آئودی از نسخه جدید محصول پرطرفدار خود (Audi A6 2019) رونمایی کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۰:۳۹    
خبرگزاری میزان- ششمین برنامه ماه عسل 97 میزبان دو زوج پزشک بود که کمک به مردم را توفیق الهی دانستند و این که شادی بچه ها اشک را در چشمان آنان جاری می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۰:۳۴    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور گفت: 70 هزار خانواده زندانی و در واقع با تعداد 222 هزار نفر تحت پوشش انجمن های حمایت مرکز در سراسر کشور قرار دارند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۰:۲۹    
خبرگزاری میزان- رئیس جریان المستقبل لبنان، اعلام کرد که در جلسه فردای پارلمان برای انتخاب رئیس و هیأت رئیسه به نبیه بری رأی خواهد داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۰:۲۹    
خبرگزاری میزان- براساس آمار های رسمی قیمت هرکیلو هندوانه در سال 96 نسبت به سال قبل از آن با کاهش 31.8 درصدی روبرو بوده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۰:۲۴    
خبرگزاری میزان- فرمانده ارتش پاکستان در سفری رسمی به امارت با ولیعهد این کشور دیدار و درباره همکاری های دفاعی- امنیتی به رایزنی با وی پرداخت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۰:۲۴    
خبرگزاری میزان- باشگاه تاتنهام خواهان به خدمت گرفتن هافبک کروات اینتر است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۰:۱۹    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت 800 میلیارد تومان از منابعی که برای اشتغال روستایی و شهری از محل صندوق توسعه ملی در نظر گرفته شد بود خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۰:۰۹    
خبرگزاری میزان- با اعلام نرخ مصوب عوارض آزادراه های مشارکتی در سال 97، متوسط رشد درآمدهای آزادراه ها در سال 1397 نسبت به سال 1396، حدود 20 درصد پیش بینی شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۹:۵۹    
خبرگزاری میزان- 4 کماندار کشورمان با گذر از سد رقبای خود به مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جهانی تیراندازی با کمان راه یافتند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۹:۲۹    
خبرگزاری میزان- مهاجم تیم ملی اینبار توسط کی روش به عنوان هافبک به اردو دعوت شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۹:۲۹    
خبرگزاری میزان- نژاد بهرام گفت:توافقاتی ازسوی سازمان اتوبوسرانی برای ورود اتوبوسهای جدید به ناوگان صورت گرفته و اقداماتی برای نوسازی اتوبوسهای فرسوده در دست اجرا است وامیدواریم حداقل تا 9ماهه اول سال ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۹:۲۴    
خبرگزاری میزان- در پی اعتصاب در 140 شهر فرانسه، ماموران پلیس با شهروندان درگیر شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۹:۲۴    
خبرگزاری میزان- وزیر بهداشت، گفت: در بسته جامع پیشگیری ترکیبی هدفمند پیشگیری مثبت و پیشگیری از انتقال HIV /ایدز از مادر به کودک (PMTCT) نیز مورد توجه قرار گرفته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۹:۰۹    
خبرگزاری میزان- اساسنامه کانون های فرهنگی و هنری مساجد در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست حسن روحانی پس از بحث و بررسی به تصویب رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۹:۰۴    
خبرگزاری میزان- وزارت خزانه داری آمریکا 5 ایرانی را با عنوان ارتباط با سپاه پاسداران انقلاب به لیست تحریم های خود اضافه کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۸:۵۹    
خبرگزاری میزان- سرمربی جدید وستهام می گوید این تیم باید فصل آینده برای رسیدن به اهداف مهمش تلاش کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- امروز در صفحه سیاسی خبرگزاری میزان، اخبار متنوعی منتشر شد؛ از هشدار درباره فرسایشی شدن مذاکره با اروپا تا نگهبانی بازداشتی ها از مسیح کردستان .
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: تلاش بی ثمر آمریکا برای محدود سازی حوزه های اقتدار ایران نشانه ضعف و زبونی واشنگتن و شاهد روشنی بر اثبات قدرت درون زای ایران اسلامی در عرصه های مختلف ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- دانشمندان دریافته اند که نانوذرات گرفته شده از برگ چای سبز برای جلوگیری از رشد سرطان ریه مفید است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس عصر امروز (سه شنبه) با اعضای تیم ملی فوتسال بانوان ایران دیدار کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- سازمان مبارزه با تروریسم پاکستان اعلام کرد که چهار عملیات تروریستی که سال گذشته در این کشور صورت گرفت، در افغانستان برنامه ریزی و مدیریت شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- شرکت ملی نفت ایران در اردیبهشت ماه امسال روزانه بیش از 2 میلیون و 750 هزار بشکه نفت و میعانات گازی به مقاصد کشورهای آسیایی و اروپایی صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۴۴    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به نشست عصر امروز این کمیسیون اب حضور رئیس سازمان انرژی اتمی گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۳۴    
خبرگزاری میزان- فرمانده یگان انتظامی مترو پایتخت از دستگیری قاچاقچی سکه های طلای عتیقه و کشف 4 عدد سکه طلا مربوط به دوره قاجاریه از وی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۳۴    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: در بُعد نیروی انسانی قبل از برجام دارای حدوداً 15 هزار نیروی انسانی بودیم و الان نیز از همین مقدار نیروی انسانی برخورداریم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۲۹    
خبرگزاری میزان- همزمان با توسعه شبکه فروش و خدمات پس ازفروش نماینده رسمی رنو در ایران، سمینار آموزشی پرسنل فروش شعب و عاملیتهای این شرکت بصورت گسترده در حال اجراست.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۲۴    
خبرگزاری میزان- شهرک سینمایی و تلویزیونی ایران (غزالی سابق) در سال 58 توسط زنده یاد علی حاتمی ساخته شده است و از آن روز تاکنون سریال های زیادی در این شهرک ساخته شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۱۴    
خبرگزاری میزان- یک مقام روس درخواست وزیر خارجه آمریکا برای خروج نیروهای تحت امر ایران از سوریه را غیرقانونی خواند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۱۴    
خبرگزاری میزان- سقوط درخت در خیابان ولیعصر تهران براثر وزش باد شدید عصر امروز را در عکس این خبر مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۱۴    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس گفت: وزیر نیرو در جلسه عصر امروز این کمیسیون به سوالات نمایندگان درباره موضوعات کم آبی پاسخ داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۰۹    
خبرگزاری میزان- مهدی شیری مدافع فصل گذشته تیم فوتبال پیکان به تیم پرسپولیس پیوست
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۰۹    
خبرگزاری میزان- مدافع راست پیکان گفت: وقتی پرسپولیس به من پیشنهاد داد اصلا به بحث احتمال بسته بودن پنجره نقل و انتقالات این تیم توجه نکردم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۰۹    
خبرگزاری میزان- مطالعات نشان می دهد بیشتر مردم، صرف نظر از مزایای سلامت، تمایل به خوابیدن در حالت هایی دارند که در آن ها راحت تر هستند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۶:۵۹    
خبرگزاری میزان- نخستین روز از خرداد ماه 1397 با اخبار و حاشیه های مختلفی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم ترین آن ها می توان به آخرین اخبار درباره ساخت سریال "زیر آسمان شهر 4" اشاره کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۶:۵۹    
خبرگزاری میزان- خبرگزاری میزان- طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص قیمت سکه، ارز بین بانکی، قیمت آپارتمان و شاخص بورس در خبرگزاری میزان منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۶:۵۹    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، عواملی که باعث یبوست می شود را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۶:۵۹    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف 200 کیلوگرم مرفین از یک دستگاه خودرو سواری در شهرستان شهریار خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۶:۵۴    
خبرگزاری میزان- رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس روز دوشنبه از فعالیت های راکتور تحقیقاتی تهران و بخش رادیوایزوتوپ ها با توجه به اهمیت رادیودارو ها در حوزه سلامت به تفصیل بازدید ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۶:۵۴    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی انگلیس کاپیتان تیم ملی این کشور را در جام جهانی معرفی کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۶:۴۹    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع توسعه بصیرت افزایی در میان نیروهای وظیفه را مهم دانست و گفت: تمامی مسئولین در وزارت دفاع و نیروهای مسلح برای اعتلای دینی سربازان اهتمام ویژه دارند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۶:۴۹    
خبرگزاری میزان- معاون قضایی و سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان آذربایجان شرقی از اجرای طرح توانمندسازی قضات کیفری رسیدگی کننده به جرایم مرتبط با حوزه فضای مجازی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۶:۳۴    
خبرگزاری میزان- ونزوئلا با وجود منابع طبیعی غنی به ویژه نفت در شرایط اقتصادی بدی قرار دارد، از زمانی که نفت در این کشور کشف و استخراج شد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۶:۳۴    
خبرگزاری میزان- احتمالا شما هم در روز های ماه رمضان و روزه داری دچار عطش و تشنگی شده اید و فکر می کنید در وعده سحری هرچه بیشتر آب بنوشید بهتر است! اما سخت در اشتباه هستید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۶:۳۴    
خبرگزاری میزان- بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان به اردوی این تیم در ترکیه ملحق شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۶:۲۴    
خبرگزاری میزان- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: صندوق ضمانت صادرات ریسک صادرات محصولات ایرانی اعم از صادرات کالا یا خدمات فنی و مهندسی در بازار های خارجی را با فرانشیز حداقل (نزدیک صفر) قرار دهد تا برای ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۶:۱۹    
خبرگزاری میزان- دبیر فدراسیون ژیمناستیک به بودجه مصوب این فدراسیون واکنش نشان داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۶:۱۹    
خبرگزاری میزان- درپی انتشار اخباری مبنی بر مسمومیت و مرگ برخی شهروندان به دلیل مصرف قارچ، رئیس تعاونی تولیدکنندگان قارچ های خوراکی اعلام کرد: این مسمومیت ربطی به مصرف قارچ های خوراکی ندارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۶:۱۹    
خبرگزاری میزان- نشست خبری مستند مسابقه فرمانده 4 با حضور عوامل تولید و یوسف کرمی و ارشا اقدسی در محل سازمان اوج برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۶:۱۴    
خبرگزاری میزان- جلسه علنی مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه به ریاست علی لاریجانی و اکثریت نمایندگان برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۶:۰۹    
خبرگزاری میزان- دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مردم ما به ترامپ درس سختی خواهند داد و همانطور که در دفاع از کشور سربلند بیرون آمدند در رویارویی اقتصادی هم سرافرازانه بیرون خواهد آمد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۶:۰۳    
خبرگزاری میزان- دومین روز بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با برگزاری برنامه های مختلف و حضور غرفه های متعددی در مصلی امام خمینی (ره) همراه بود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۶:۰۳    
خبرگزاری میزان- رئیس کل گمرک ایران امروز در جمع خبرنگاران تاکید کرد که در حال حاضر هیچ کالای قاچاقی از مبادی رسمی وارد کشور نمی شود و این موضوع درباره مناطق آزاد نیز صدق می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۶:۰۳    
خبرگزاری میزان- در پی وقوع انفجاری مرگبار در شهر قندهار در جنوب افغانستان تاکنون 16 تن جان خود را از دست داده و 40 نفر دیگر مجروح شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۶:۰۳    
خبرگزاری میزان- سوالی که شاید بسیاری از روزه داران در ماه رمضان با آن مواجه شوند؛ این است که چه چیزهایی باید بخوریم که کمتر تشنه شویم و کمتر گرسنه شویم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۶:۰۳    
خبرگزاری میزان- با هدف تبیین موضوعات پیشگیرانه در بین دانش آموزان کارگروه مشترک ستاد دیه کشور و وزارت آموزش و پرورش تشکیل می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۵:۴۴    
خبرگزاری میزان- در راستای صیانت از حقوق عامه و درخواست های متعدد شهروندان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج بازدید و به مشکلات بیماران رسیدگی کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۵:۳۹    
خبرگزاری میزان- از آنجا که مالیات دهندگان انگلیسی، مخارج دربار سلطنتی را تامین و دربار سلطنتی اساسا از پرداخت مالیات معاف است، برگزاری چنین مراسم پر خرجی به شدت موجب خشم عمومی در این کشور شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۵:۳۹    
خبرگزاری میزان- استاندار تهران پایان امسال را مهلت نهایی برای جمع آوری 16 هزار معتادمتجاهر در استان تهران اعلام کرد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۵:۳۹    
خبرگزاری میزان- دراوردن کفش هنگام ورود به منزل به فرد کمک می کند تا ماده ای شیمیایی به نام آبسجن وارد خانه نشود و فرد لاغر بماند.