شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۱۲:۱۲May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 9 آذر 1397 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 31 اردیبهشت 1397 میزان 31 خرداد 1397 میزان 31 تیر 1397 میزان 31 مرداد 1397 میزان 31 شهریور 1397 میزان 30 مهر 1397 میزان 30 آبان 1397 میزان 30 دی 1397 میزان 30 بهمن 1397 میزان 29 اسفند 1397 میزان 1 آذر 1397 میزان 2 آذر 1397 میزان 3 آذر 1397 میزان 4 آذر 1397 میزان 5 آذر 1397 میزان 6 آذر 1397 میزان 7 آذر 1397 میزان 8 آذر 1397 میزان 9 آذر 1397 میزان 10 آذر 1397 میزان 11 آذر 1397 میزان 12 آذر 1397 میزان 13 آذر 1397 میزان 14 آذر 1397 میزان 15 آذر 1397 میزان 16 آذر 1397 میزان 17 آذر 1397 میزان 18 آذر 1397 میزان 19 آذر 1397 میزان 20 آذر 1397 میزان 21 آذر 1397 میزان 22 آذر 1397 میزان 23 آذر 1397 میزان 24 آذر 1397 میزان 25 آذر 1397 میزان 26 آذر 1397 میزان 27 آذر 1397 میزان 28 آذر 1397 میزان 29 آذر 1397 میزان 30 آذر 1397 
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- نشست کاری پیرامون بررسی ساخت خط جدید ریلی از مزار شریف به کابل و پیشاور در تاریخ 3 و 4 دسامبر در شهر تاشکند برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس امور بین الملل سازمان شیلات ایران گفت: نمایندگان پنج کشور ساحلی دریای خزر، ممنوعیت صید تجاری ماهیان خاویاری در این دریا را تا پایان سال 2019 میلادی تمدید کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان با بیان اینکه اخلاص و عمل به تکلیف و توسل به خداوند متعال ویژگی بارز شهدا است ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- هارو آکاگی همبازی اوشین در سریال سالهای دور از خانه به دلیل نارسایی قلبی در سن 94 سالگی درگذشت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- نمایشگاه آثار خط نقاشی هزار باده ایمان ملاجعفری با موضوع مهرورزی، محبت و دیگر دوستی در گالری آریانا گشایش یافت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- افزایش 90 میلیون مترمکعبی حجم آب دریاچه ارومیه، احداث اولین کارخانه خوراک آبزیان در خراسان رضوی، خاک مازندران در مسیر شوری، سانحه هواپیمای مسافربری در تبریز ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۱:۴۵    
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان لرستان با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی لرستان برنامه ثابتی برای حمایت از تولیدکننده ها ندارند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- اختتامیه پانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت شامگاه دیشب با حضور هنرمندان، چهره های مقاومت و همچنین علاقمندان به این حوزه در برج میلاد تهران برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، گفت: محدودیتی برای خرید نفت از سوی خریداران داخلی و خارجی، در بورس انرژی وجود ندارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی به انتشار فیلمی در فضای مجازی درباره گرم کردن کلاس درس روستای طاویران سفلی و نیز استفاده دانش آموزان از پتو در کلاس درس واکنش نشان داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- دوربین برنامه بدون تعارف، در این قسمت به سراغ خانواده عوامل تیم تروریستی حادثه 31 شهریور ماه اهواز رفته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه پاکستان، بر ضرورت توسعه روابط دوجانبه با ایران تأکید کرد و گفت:دولت اسلام آباد، تقویت روابط همه جانبه با تهران را خواستار است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- هند با موفقیت یک ماهواره نظارت زمینی خود به همراه 30 ماهواره کوچک کشور های خارجی را با استفاده از یک موشک به فضا پرتاب کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- نشست خبری ریاست مجلس شورای اسلامی، با حضور خبرنگاران رسانه های داخلی و خارجی روز دوشنبه هفته جاری برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- خودروساز بزرگ اروپایی قصد دارد یک کارخانه در آمریکای شمالی احداث کند و تا سال 2020 اولین خودروی برقی خود را به فروش برساند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- در ویدئویی که از دیدار پنج دقیقه ای میان آن ها منتشر شده است، ماکرون و بن سلمان در حالی که سرهایشان را به هم نزدیک کرده اند در حال گفتگو با صدایی آرام دیده می شوند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- شبکه الجزیره به نقل از کاخ سفید اعلام کرد که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و محمد بن سلمان ولیعهد عربستان در حاشیه نشست گروه 20 در آرژانتین دیدار کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- تصویری از بن سلمان، هنگام عبور اردوغان از مقابل او در اجلاس گروه 20 در آرژانتین، منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- بلومبرگ در گزارشی نوشت ترکیب ناخوشایند رشد آهسته دستمزد و سیر صعودی اجاره خانه، داشتن مسکن را بیش از پیش برای بسیاری از مردم آمریکا دور از دسترس ساخته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- دو باشگاه لندنی برای جذب هافبک نفوذی هوفنهایم دست به رقابت با یکدیگر خواهند زد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- نمایی زیبا از ورزشگاه المپیک باکو، محل برگزاری دیدار قره باغ - اسپورتینگ لیسبون در رقابتهای لیگ اروپا را در ادامه مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- نسخه بازسازی شده و مدرن داستان محبوب رابین هوود به کارگردانی اتو بثرست در اولین هفته از اکران خود با فروش فاجعه بار 9.1 میلیون دلار به رتبه هفتم جدول فروش سینمای هالیوود بسنده کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- فیلمی جالب از روند تشکیل کندوی عسل را در ادامه مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- علی شالیکار دادستان شهرستان ماسال از رفع تصرف حدود 16 هکتار از اراضی ملی این شهرستان در آبان ماه سال جاری خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان و پرسپولیس با مسئولان باشگاه فولاد خوزستان به توافق اولیه رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- هفته دوم سوپر لیگ کاراته مردان باشگاه های کشور با صدرنشینی تیم های پاس و آذرپیناز تبریز همراه شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- برترین های هفته پنجم لیگ اروپا اعلام شدند. در ادامه به معرفی آنها پرداخته شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- یک کارشناس اقتصادی گفت: برای تعیین قیمت نهایی یک واحد مسکونی سه مورد تاثیر گذار هستند که این عوامل عبارت اند از مصالح ساختمانی، ارزش زمین و حاشیه سود عوامل ساخت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- هفته اول سوپرلیگ کاراته بانوان با حضور 9 تیم امروز آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- ابو مهدی المهندس به عنوان چهره ی سال مقاومت 2018 شناخته شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- فراستی در واکنش به آن چه در برنامه ی تلویزیونی من وشما گذشت گفت: نه آن مجری و نه کل مجریان و تهیه کنندگان رنگارنگ تلویزیونی از این قماش، و برنامه های مبتذلشان مسأله من نیستند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی پیشین آرسنال می گوید همچنان به فکر بازگشت به عرصه سرمربیگری است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- تصویری زیبا از درون ضریح مطهر حضرت ابا الفضل (ع) را در ادامه مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور فرانسه در دیداری با ولیعهد سعودی در حاشیه نشست گروه 20 گفت: تحقیقات درباره قتل روزنامه نگار منتقد سعودی نیازمند کارشناسان بین المللی است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- غار نخجیر یا هوهو به معنای پایین تر از شکارگاه با قدمت حدود 70 میلیون سال در استان مرکزی قرار دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی شماره 17سهیلا به تهیه کنندگی سید امیر سیدزاده و کارگردانی محمود غفاری در بخش اصلی مسابقه جشنواره بین المللی 2019 داکا در کشور بنگلادش پذیرفته شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- در چارچوب هفته دهم لیگ برتر والیبال، تیم کاله مازندران موفق به شکست میزبان خود، شهرداری گنبد شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- مسعود فراستی با حضور در برنامه من و شما، پس از برخورد زننده مجری برنامه گفت: من با احترام به مخاطب شما، جمله ام را تمام میکنم و جلسه رو تمام میکنم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- احسان کرمی در برنامه من و شما درباره صحبت های هفته پیش سام درخشانی در رابطه با تولد فرزندش در خارج از کشور، به انتقاد از وی پرداخت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- در پی اتفاقات رخ داده در برنامه امروز شبکه شما، مجری برنامه و عوامل آن توبیخ شدند و برنامه من و شما هفته آینده روی آنتن نخواهد رفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- رصدخانه فضایی پرتو ایکس "چاندرا" تصویر جالبی از فعالیت شدید یک سیاه چاله کلان جرم در مرکز کهکشان "3C353" مخابره کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در بازی مقابل پیکان با چنگ و دندان از گل زده مان دفاع کردیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: باید در نیم فصل خودمان را تقویت کنیم و در برخی پست ها بهتر شویم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: پنج بازی است که حریفان به ما گل نمی زنند، بلکه خودمان به خودمان گل می زنیم و کاری که می کنیم شرم آور است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: از نظر مالی جزو 3 تیم انتهای جدول هستیم و نتوانستیم خیلی از بازیکنانی که می خواستیم را جذب کنیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: بار روانی برای قهرمانی روی دوش ما نیست و اگر حمایت نشویم به مشکل می خوریم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- چگنی می گوید: دستگیری فردی به هویت علی نجاتی از کارکنان بازنشسته نیشکر هفت تپه ربطی به اعتراضات اخیر کارکنان این شرکت ندارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- مسعود فراستی منتقد سینما که امروز به برنامه من وشما در شبکه شما دعوت شده بود در بین مجادله تند آرش ظلی پور مجری برنامه تصمیم به ترک برنامه گرفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: امیدواریم مسئولان بتوانند شش امتیاز را برگردانند و محرومیت مان بخشیده شود تا در نیم فصل بازیکن بگیریم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- خبرگزاری میزان - فیگور هایی که در این آثار از بانوان ایرانی نقاشی می شود، چهره ای کمال یافته با عناصر جمال شناختی مثالی و خیالی از صورتی است با معیار های زیبایی شناسی شرقی که هنرمندان ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان اعلام کرد: ضرورت و اهمیت پژوهش و جایگاه آن در دانشگاه فرهنگیان
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- علی اصفهانی دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان اصفهان کاهش چشمگیر مراجعات مردمی به دستگاه قضایی و کلانتری ها را از الکترونیکی شدن ثبت شکواییه عنوان کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۶:۳۵    
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- تکواندوکار وزن 58- کیلوگرم کشورمان موفق شد با غلبه بر تمامی حریفان خود بر سکوی قهرمانی مسابقات ارتش های جهان بایستد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برگزار شد که هواداران این تیم به دلیل پیروزی در بازی مقابل ماشین سازی برای تیم شان آتشبازی کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- مدافع فصل قبل تیم فوتبال استقلال، گفت: امروز راهی برزیل می شوم، اما به مردم و هواداران می گویم که خانه دوم من ایران است
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- وزیر نیرو دستاورد های سفر دو روزه خود به کشور روسیه را موفق ارزیابی کرد و از تصمیم گیری به منظور شتاب بخشی به پروژه های همکاری دوجانبه در محدوده فعالیت های وزارت نیرو خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- بازیکن تیم ملی کشورمان صاحب کفش طلای رقابت های فوتبال هفت نفره قهرمانی آسیا - اقیانوسیه شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- بیشتر چهره های شاخص فرهنگی و سیاسی درباره اتفاقاتی که در کشور رخ می دهد در صفحه های کاربری خود اظهار نظر می کنند که در اینجا چند نمونه از این اظهار نظر ها را خواهیم خواند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- نیمه اول 3 بازی همزمان از هفته چهردهم لیگ برتر فوتبال به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان که این روز ها مشغول خواندن کتاب های وودی آلن است عوارض جانبی را برای مطالعه به کتابخوان ها پیشنهاد می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- خاویار اشپل ماهی استروژن است و یکی از لذیذترین غذا های دنیا به شمار می رود و در زمان سال نو میلادی مصرف می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- هافبک ولزی آرسنال باید زودتر تصمیم خود را برای رفتن به یوونتوس بگیرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- شاهرخ خان بازیگر تمام نشدنی سینمای هندوستان موسوم به بالیوود با فیلم سینمایی "صفر" بار دیگر به عرصه اکران سینمای جهان باز خواهد گشت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- اسدالهی دادستان شهرستان هشترود از کشف 115کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در حوزه قضایی این شهرستان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، گفتگوی صمیمی رامبد جوان با باربد بابایی کارگردان و مجری برنامه شب کوک را در برنامه خندوانه مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- بانک مرکزی اعلام کرد: اجرای طرح اتصال کارت های بانکی به نظام مدیریت مصرف سوخت کشور با بهره گیری از زیرساخت های تبادل داده و ابزارهای تسویه و پرداخت در نظام بانکی انجام شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- روزنامه دیلی صباح ترکیه گزارش داد که دادگاه جنایی استانبول حکم بازداشت متهمان قتل خاشقجی در هر جایی که حضور داشته باشند را صادر کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه 453 هزار و 361 نفر متقاضی جایگزینی کارت بانکی به جای کارت سوخت خود بوده اند، گفت: تنها یک سوم افراد اطلاعات کامل برای ثبت نام دارند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۵۵    
خبرگزاری میزان- بازیکن تیم فوتبال سپیدرود گفت: می خواهیم با حمایت هواداران مان سه امتیاز بازی با استقلال را به دست آوریم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- محققان دانشگاه راتگرز به تازگی به فرمولی دست پیدا کردند که از طریق آن می توانند دی اکسید کربن را به مواد پلاستیکی تبدیل کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- یادداشت رهبر انقلاب پس از دیدار با جمعی از اهالی هنر که چند شب پیش منتشر شد، بار دیگر تأکید بر اهمیت و وجود یک جنگ رسانه ای گسترده علیه نظام و مردم ایران است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- رییس فدراسیون کشتی پهلوانی و زورخانه ای گفت: نخستین دوره لیگ ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی به شکل جدید آن اواخر آذر ماه آغاز می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- وزارت دفاع آمریکا طی گزارشی به کنگره این کشور، هشدار داده است که اگر ترکیه خرید سامانه موشکی اس-400 از روسیه را متوقف نکند از برنامه خرید جنگنده اف-35 کنار گذاشته خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: تولد 25 تا 30 هزار نوزاد معلول آمار بالایی است؛ لذا حساس سازی و آگاه سازی آحاد جامعه در دستور کار بهزیستی قرار دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۱۰    
خبرگزاری میزان- تیم ملی بسکتبال ایران در رقابت های انتخابی جام جهانی مقابل استرالیا شکست خورد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۱۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان از زنده گیری یک سر تمساح سرگردان در منطقه "کشاری" شهرستان سرباز خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۱۰    
خبرگزاری میزان- اتحادیه اروپا برای کمک به بخش های مختلف در افغانستان از جمله بهداشت، انتخابات، مهاجران بسته ای را به ارزش 535 میلیون دلار تصویب کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- یکی از مهم ترین ابزار نویسنده برای جذب مخاطب تخیل اوست و این امر در مجموعه نبرد هیولاها به قدری بر نوجوانان تاثیرگذار بوده که چاپ آن را در مدت کوتاهی چندباره کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی ضمن هشدار به دستگاه های مربوطه برای اصلاح نقاط حادثه خیز گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- محققان معتقداند کم کردن کالری راه موثری برای لاغری نیست و عواملی همچون عادات روزانه و موقعیت جغرافیایی هم در بر اضافه وزن تاثیر می گذارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- در هفته ای که گذشت اخباری در خصوص افزایش حقوق کارمندان دولت، آغاز ثبت نام کارت سوخت، نرخ تورم، قیمت مسکن، قانون اصلاح چک و قیمت دلار منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- دادیار جانشین دادستان نظامی استان تهران در کارگاه آموزشی ضابطان نظامی پلیس پیشگیری پایتخت استفاده پلیس از فناوری های نوین را گامی مثبت جهت جمع آوری ادله قانونی در مواجهه با جرم دانست.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- مربیان و بازیکنان استقلال از بازگشت مدافع مصدوم این تیم به تمرینات خوشحال هستند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- مهلت ثبت نام برای نقل و انتقال و میهمانی نیمسال دوم تحصیلی 97-98 دانشگاه آزاد اسلامی از 15 آذرماه آغاز می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: فردا شاهد الحاق نسل جدیدی از ناوشکن های کلاس موج و نسل سوم جماران به نیروی دریایی در جنوب کشور خواهیم بود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- سومین دوره رقابت های تنیس روی میز تور ایرانی بانوان با قهرمانی ملیکا کرمی خاتمه یافت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، نماهنگ زیبای "چشم امید" را در فراق امام زمان (عج) با صدای علی فانی مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما قرار است در نیم فصل 4 بازیکن بگیریم، اما بیشتر بازیکنان مان پر پر شدند!ست.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که ائتلاف آمریکا در جدیدترین جنایت خود روستای الشعفه در حومه دیرالزور را هدف حمله قرار داده که در پی آن بیش از 30 غیر نظامی جان خود را از دست داده ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- مراسم یادبود هشتمین سال شهادت دانشمند شهید مجید شهریاری امروز در آستان مقدس امام زاده صالح (ع) تهران با حضور سخنگوی سازمان انرژی اتمی برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- ثبت نام آزمون جبرانی اصلح دانشگاه فرهنگیان برای مهارت آموزان سال 95 این دانشگاه از فردا شنبه 10 آذر آغاز می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب شیراز از مالباختگان شرکت هرمی فایننشیال خواست تا جهت طرح شکایت به شعبه 10 بازپرسی شیراز مراجعه نمایند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "سرو زیر آب" آخرین ساخته محمدعلی باشه آهنگر از چهارشنبه دو هفته پیش اکران خود در سینماهای کشور را آغاز کرده و با وجود اکران عمده آثار کمدی در سینماها توانسته اقبال بسیار ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- امام جمعه موقت تهران گفت: به طور کلی رسالت دستگاه های اجرایی آن است که با صرف وقت و استماع انتقادها، زمینه حضور چهره های دلسوز ودانشگاهی را در مدیریت کشور فراهم آورند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پیکان با قراردادن مهاجم نیمکت نشین گلزن خود در ترکیب اصلی مقابل فولاد به ترکیب جدیدی از خط حمله تیمش دست پیدا کرد.
  • ۱