جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۸:۴۲Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 19 آذر 1397 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 31 اردیبهشت 1397 میزان 31 خرداد 1397 میزان 31 تیر 1397 میزان 31 مرداد 1397 میزان 31 شهریور 1397 میزان 30 مهر 1397 میزان 30 آبان 1397 میزان 30 دی 1397 میزان 30 بهمن 1397 میزان 29 اسفند 1397 میزان 1 آذر 1397 میزان 2 آذر 1397 میزان 3 آذر 1397 میزان 4 آذر 1397 میزان 5 آذر 1397 میزان 6 آذر 1397 میزان 7 آذر 1397 میزان 8 آذر 1397 میزان 9 آذر 1397 میزان 10 آذر 1397 میزان 11 آذر 1397 میزان 12 آذر 1397 میزان 13 آذر 1397 میزان 14 آذر 1397 میزان 15 آذر 1397 میزان 16 آذر 1397 میزان 17 آذر 1397 میزان 18 آذر 1397 میزان 19 آذر 1397 میزان 20 آذر 1397 میزان 21 آذر 1397 میزان 22 آذر 1397 میزان 23 آذر 1397 میزان 24 آذر 1397 میزان 25 آذر 1397 میزان 26 آذر 1397 میزان 27 آذر 1397 میزان 28 آذر 1397 میزان 29 آذر 1397 میزان 30 آذر 1397 
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه یاسوج گفت: سربازان روشنگری و هدایت دانشجویان هستند که بنیان و رسالت انقلابی را بر دوش دارند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- روابط عمومی شرکت ملی پالایش وپخش فرآورده های نفتی ایران اعلام کرد؛ فردا 24 آذرماه آخرین مهلت ثبت نام درخواست کارت سوخت المثنی است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۰۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی با بیان اینکه در شش ماه اول امسال 520 چاه غیرمجاز پر و مسلوب المنفعه شده است گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- تحقیقات انجام شده در افغانستان حاکی است که رواج و گسترش فساد افسار گسیخته در همه زمینه ها بویژه در حوزه های آموزشی و قضایی که با حضور نیروهای آمریکایی و غربی و تداوم حالت جنگ می رود ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- ژنرال بازنشسته هندی اظهار داشت که ائتلاف ضد آمریکایی در منطقه شکل گرفته است و روسیه و چین تلاش می کنند آمریکا را از افغانستان خارج کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- هم اندیشی در باب گفتگوی میان هگل و فیلسوفان مسلمان با حضور کارشناسان پنج شنبه 22 آذر در مجمع عالی حکمت اسلامی برگزار می شود
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان، دوستی با چین را از ستون های اصلی سیاست خارجی کشورش عنوان کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس دومای روسیه اعلام کرد که آمریکا از تروریسم به عنوان بهانه برای مداخله و نقض تمامیت ارضی سایر کشورها از جمله افغانستان و روسیه استفاده می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- همزمان با روز جهانی مبارزه با فساد اقتصادی سازمان بازرسی پاکستان گزارش عملکرد خود در سال 2018 را منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی اعلام کرد: طبق مصوبه نودمین نشست دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی از چهل و دومین دوره آزمون پذیرش دستیار رشته های تخصصی بالینی و به بعد طول دوره رشته ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- در پی انتشار مطلبی در فضای مجازی تحت عنوان "ریزش سقف مدرسه ای در رامهرمز" آموزش و پرورش رامهرمز جوابیه ای منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تلاش می شود با توسعه راه ها، چهار جهت استان به استان های همجوار متصل شود و در این راستا با رایزنی های انجام گرفته با مسئولان ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- تجاوزات خارجی، ادامه جنگهای داخلی و خشکسالی همه دست به دست هم داده اند تا کودک افغان متحمل بدترین شرایط یک زندگی شوند به گونه ای که کودکی نکرده بزرگ شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- اینفوگرافی زیر قصد دارد تا به بررسی وضعیت فعلی اقتصاد حوزه سلامت بپردازد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- پیانیست شناخته شده ایتالیایی در دویست و چهل و هشتمین سالروز تولد لودویک وان بتهون ، رسیتال پیانویی را در تالار رودکی تهران برگزار می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- هفدهمین سالگرد شهادت شهیدان علیرضا شهبازی و محمد زمانی در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- دومین قرارداد تسلیحاتی نیم میلیاردی هند با رژیم صهیونیستی لغو می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- نخستین اجلاس فصلی معرفی فرصت های سرمایه گذاری شهر تهران و مشارکت های عمومی_ خصوصی، 26 آذر ماه با حضور مسئولان و مدیران ارشد شهری و به همت سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشکین شهر از دستگیری چهار حفار غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- نخست وزیر پاکستان گفت: دولت برای بهبود وضع اقتصادی تسهیلات ویژه برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در کشور ارائه می دهد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده مرزبانی ناجا با فرمانده مرزبانی آذربایجان در شهر باکو دیدار کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- تفاهم نامه تکمیل پوشش نسل 4 اینترنت موبایل در قطار ها با حضور وزیر ارتباطات میان مدیرعامل شرکت راه آهن و مدیرعامل یکی از اپراتور های تلفن همراه امضا شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- قطر برای اولین بار در نوامبر ( آبان ماه) جایگاه بزرگترین صادر کننده گاز طبیعی مایع جهان را از دست داد و استرالیا جایگاه این کشور را بدست آورد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- امکان دریافت کارت آزمون فراخوان کشوری دفاتر خدمات سلامت از سه شنبه بیستم تا پنجشنبه بیست و دوم آذرماه اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۶:۰۵    
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان بورس از راه اندازی نخستین قرارداد آتی سبد سهام تا دو هفته آینده خبر داد و گفت: اعلام EPS به بازار از سوی ناشران به طور کامل ممنوع نیست.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- رییس سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه هیچ خط تولید دارویی نباید تعطیل شود، گفت: راه درست مبارزه با قاچاق ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- یافته های نظرسنجی سازمان مردم نهاد "دیده بان شفافیت افغانستان" نشان می دهد، تشکیلات حقوقی، قضایی و تعلیم و تربیت این کشور، فاسدترین سازمان های دولتی افغانستان هستند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزارت دفاع روسیه روز دوشنبه از برگزاری رزمایش مشترک هوایی با ونزوئلا و اعزام بمب افکن های راهبردی "توپولوف 160" خود به حیاط خلوت آمریکا خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت در سومین روز از برگزاری نخستین نمایشگاه فن بازار نانو تجهیزات پزشکی که در محل دائمی نمایشگاه های دانشگاه آزاد اسلامی درحال برگزاری است ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: در حال حاضر 8 میلیون تن ذخیره گندم داریم که برای مصرف حدود 9 ماه کشور کفایت می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به توسعه آموزش فناوری گفت: در پی آن هستیم که با راه اندازی مدارس خلاقیت در کشور به آموزش فناوری به دانش آموزان بپردازیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری تهران اعلام کرد بر اساس تایید سازمان حسابرسی، مطالبات شهرداری تهران از دولت دو هزار و 700 میلیارد تومان است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- عتباتی برخورد با اراذل و اوباش را یکی از اولویت های دستگاه قضایی ذکر کرد و گفت: در این خصوص نیز برخورد قاطع با اشرار نامدار اردبیل صورت گرفته و در یک مورد نیز یکی از اشرار نامدار ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- قدیمی ترین زندانی اردبیلی با کمک شورا های حل اختلاف استان از زندان آزاد شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان بهزیستی کشور و سرپرست سازمان تأمین اجتماعی در جلسه کمیته کشوری هماهنگی مراکز ماده 16 گفت: افرادی که میخواهند برای نگهداری معتادان متجاهر ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در جلسه هم اندیشی این سازمان و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- معاون آموزشی وزارت بهداشت با اعلام مصوبه نودمین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی در خصوص دو رشته جراحی عروق و طب سالمندی گفت: هدف این است که ضمن بهبود زندگی حرفه ای داوطلبان ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کمیسیون توسعه تعاونی های استانی باید شکل بگیرد و این مهم در سطح ملی نیز در دست بررسی است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- معاون تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: کارگروه ویژه رصد وضعیت تولید شیر خام، توزیع و میزان ورودی آن توسط کارخانجات لبنی و شیر خشک به منظور تعیین عوامل تنش زا دربازار این محصول ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- پلیس راهنمایی ورانندگی نیروی انتظامی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور های مواصلاتی کشور را تشریح کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- ستون نویس تارنمای آمریکایی سیاست خارجی در نقطه مرکزی ، راه حل صلح افغانستان را در همکاری کشورهای منطقه دانست و گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- مسجد آقابزرگ مسجد کاشان، منسوب به ملا مهدی نراقی ملقب به آقابزرگ که به هزینه مردی نیکوکار به نام حاج محمدتقی خانبان در دوران پادشاهی محمد شاه قاجار ساخته شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- تصویری قدیمی از پاسپورت ایرانی ها در دوره قاجار را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- ویدئویی از فوران آتشفشان پوپوکاتپتل ( Popocatepetl ) مکزیک را مشاهده می کنید که براساس گزارشات هیچگونه خسارتی را در پی نداشته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- تصویری جالب از جلد این هفته نشریه "ویک" درباره هرج و مرج پاریس را در ادامه مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- جدیدترین تصاویر از فیلم سینمایی "بامبلبی" به کارگردانی "تراویس نایت" توسط کمپانی بِی رونمایی شد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- گزارشی از افشای متن کامل آخرین جملات جمال خاشقچی قبل از مرگ وی را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- ویدئویی از استقرار سیستم دفاع موشکی اس - 400 روسیه در شبه جزیره کریمه را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- اینفوگرافی زیر قصد دارد تا به معرفی، 11 حقیقت جالب از جایزه نوبل بپردازد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- اینفوگرافی زیر قصد دارد تا به 6 نکته جالب درباره چپ دست ها بپردازد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- موسسه بین المللی پژوهش های صلح استکهلم اعلام کرد روسیه پس از آمریکا در جایگاه دومین تولیدکننده تسلیحات جهان جای گرفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- باشگاه لیورپول در نظر دارد تا بازیکن تیم ملی بلژیک را به خدمت بگیرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- تصاویری از جت جدید شخصی و 15 میلیون دلاری لیونل مسی، را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- کتاب حلوای عروسی نوشته فاطمه دانشور جلیل است که بخش هایی از زندگی شهید محمد رضا مرادی را روایت گری می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- سفیر سابق ایران در لیبی گفت: فشار های لازم برای کنار گذاشتن بن سلمان از قدرت در حال شکل گرفتن است؛ در کنگره آمریکا بحث خاشقجی و جنگ یمن زیر ذره بین است ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- مهاجم اروگوئه ای آبی واناری پوشان در بازی فردا شب مقابل تاتنهام، بارسلونا را همراهی نمی کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- نویسنده کتاب حلوای عروسی گفت: با پرداختن به زندگی مادر شهری محمدرضا مرادی به مخاطب نشان می دهم که این شهید در دامن چه شیرزنی پرورش یافته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- لایجه بودجه سال 98 تا چند روز دیگر تقدیم مجلس شورای اسلامی می شود که با توجه به اهمیت این موضوع، به بررسی شاخص های مهم آن می پردازیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- آرای کمیته انضباطی برای تیم های شهرداری تبریز، افق قم و شهدای رامسر اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- Ed Jones عکاس خبرگزاریه AFP با سفر به پایتخت کره شمالی تصاویر زیبایی را ثبت کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- هافبک بوسنیایی بانوی پیر از احتمال بازگشت هافبک پیشین یوونتوس به جمع راه راه پوشان تورین استقبال می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی فهرست اولیه تیمش را برای جام ملت های آسیا مشخص کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیته داوران گفت: با توجه به حساسیت بالا و جو حاکم بر این دیدار، از بهترین تیم داوری که سابقه حضور در جام جهانی را نیز داشته اند، استفاده کردیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد: انتظار داریم مکانیزم کانال مالی ویژه در طول هفته های آتی آغاز به کار کند تا از تجارت قانونی با ایران محافظت کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- فرهاد اصلانی بازیگر صاحب سبک سینمای ایران که این روزها با اکران فیلم سینمایی "مغزهای کوچک زنگ زده" توانایی خود در عرصه بازیگری را به نمایش گذاشته در دومین ساخته سینمایی "سعید روستایی" ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: برانکو کمی نگران بود، به اصفهان رفتم و به او گفتم نگران چیزی نباشد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- در پی حوادث اخیر فرانسه و سرکوب معترضان موسوم به جلیقه زرد، ستاد حقوق بشر قوه قضائیه بیانیه ای خطاب به سازمان های بین المللی و دولت فرانسه منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- رهبر انقلاب در دیدار با رئیس و مسئولان قوه قضائیه در تاریخ 97/04/06 ،درباره حقوق بشر صحبت کردند که در ادامه بخشی از صحبت های ایشان را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی آلمانی سرخپوشان مرسی ساید خبر داد مهاجم سنگالی تیمش به بازی با ناپولی می رسد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- یک شرکت موفق شده مجوز حمل بار با کمک پهپاد را برای رساندن تجهیزات لازم به مناطق دورافتاده دریافت کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- نامه دانش آموزان تهرانی به رئیس جمهور فرانسه:/ کدام را باور کنیم؛ ژست دموکراتیک تان یا دست های بسته دانش آموزان فرانسوی؟
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- زلمی خلیلزاد گفت: افرادی که در مورد تلاش های صلح آمریکا در افغانستان بی میل اند، نباید به پشتیبانی همیشگی واشنگتن از کابل امیدوار باشند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راه شمالی استان فارس گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو 405 در محور روستایی "نرگس زار" شهرستان کازرون، یک نفر کشته و 3 نفر مجروح شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- اگور گالن یک کلاژکار اهل ترکیه است که با نگاه متفاوتی از هنر خود برای به تصویر کشیدن دنیای غرب و خاورمیانه استفاده می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- امروز در صفحه سیاسی خبرگزاری میزان اخبار متنوعی منتشر شد؛ از تلاش دشمنان برای ایجاد آشفتگی اجتماعی در کشور تا شکست نشست شورای همکاری خلیج فارس در ریاض.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- بیشتر چهره های شاخص فرهنگی و سیاسی درباره اتفاقاتی که در کشور رخ می دهد در صفحه های کاربری خود اظهار نظر می کنند که در اینجا چند نمونه از این اظهار نظر ها را خواهیم خواند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان بوشھر در آئین تودیع و معارفه رئیس دادگستری شھرستان تنگستان گفت: مبارزه قاطع و سریع با مفاسد اقتصادی در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- متئو دارمیان، مدافع ایتالیایی شیاطین سرخ می گوید از دوران حضورش در میلان چیز های زیادی آموخته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جنبش مقاومت اسلامی حماس در خارج تاکید کرد که مقاومت فلسطین توانایی نقره داغ کردن رژیم صهیونیستی را داراست.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- نشست هم اندیشی سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش با تعدادی از دانشجویان دافوس آجا برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- هرساله پرندگان مهاجر در فصل سرما یکی از رودخانه ها یا آبگیر های مناطق گرمسیر را برای گذران این فصل انتخاب می کنند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری استان به درخواست های مردمی 36 نفر از شهروندان رسیدگی کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- پلیس بالتیمور آمریکا در جستجوی فرد مظنونی است که برای به سرقت بردن بسته های پستی از یک کودک سوء استفاده کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- فرانسه که خود را به عنوان مدعی حقوق بشر در دنیا معرفی می کند، در جدیدترین اقدام سرکوب گرایانه، پلیس این کشور یک زن معترض را تا مرز خفگی پیش می برد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- وزیر اطلاعات، گفت: حراست ها دیدگان تیز بین امنیت و سلامت دستگاه های جمهوری اسلامی ایران هستند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- برندگان چهل و چهارمین دوره جوایز سالانه انجمن منتقدان فیلم لس آنجلس (LAFCA) شامگاه دیشب در محل برگزاری این جایزه سالانه انتخاب شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: تا ساعت 8 صبح امروز دوشنبه 19 آذر تعداد 56 هزار 276 نفردر آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ثبت نام کرده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص ارز بین بانکی، قیمت خودرو و شاخص بورس در خبرگزاری میزان منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- راجر کانگورو منحصر به فرد و استثنایی که به خاطر اندام زیبایش از شهرت بالایی در میان کاربران شبکه های اجتماعی برخوردار بود، جان خود را از دست داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- مسئولان باشگاه استقلال خواهان برگزاری اردو در کیش هستند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- نشست تخصصی راهکار های هوشمندسازی در حوزه پایداری، تاب آوری و ایمنی شهری در دومین همایش تهران هوشمند با حضور مدیر عامل نوسازی شهر تهران، معاون عملیات سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- معاون معاهدات و امور بین الملل مرزبانی ناجا از برگزاری یازدهمین اجلاس فرماندهان مرزبانی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- بر اساس بخشنامه گمرک، از این پس در مناطق آزاد به تمامی مسافران خروجی اظهارنامه مسافری ارائه میگردد تا امکان کنترل نوع کالا های خروجی و سقف آن فراهم شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- اسامی 26 بازیکن تیم امید در اردوی کیش اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- رسانه های انگلیس از به تعویق افتادن رأی گیری درباره برگزیت در پارلمان این کشور خبر می دهند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیمات جلسات شورای هماهنگی تاثیرات مثبتی داشته و بیانگر این بود که ایران می تواند شرایط را کنترل کند و خوشبختانه روند کاهش نرخ ارز ایجاد شد که باید ادامه ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- بازیکن تیم سپیدرود گفت: از اینکه در بازی با نساجی کارت قرمز گرفتم واقعا ناراحت هستم اصلا توان نگاه کردن در چشمان مربیان و همبازی های خود را ندارم.