جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۱:۳۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 6 آذر 1397 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 31 اردیبهشت 1397 میزان 31 خرداد 1397 میزان 31 تیر 1397 میزان 31 مرداد 1397 میزان 31 شهریور 1397 میزان 30 مهر 1397 میزان 30 آبان 1397 میزان 30 دی 1397 میزان 30 بهمن 1397 میزان 29 اسفند 1397 میزان 1 آذر 1397 میزان 2 آذر 1397 میزان 3 آذر 1397 میزان 4 آذر 1397 میزان 5 آذر 1397 میزان 6 آذر 1397 میزان 7 آذر 1397 میزان 8 آذر 1397 میزان 9 آذر 1397 میزان 10 آذر 1397 میزان 11 آذر 1397 میزان 12 آذر 1397 میزان 13 آذر 1397 میزان 14 آذر 1397 میزان 15 آذر 1397 میزان 16 آذر 1397 میزان 17 آذر 1397 میزان 18 آذر 1397 میزان 19 آذر 1397 میزان 20 آذر 1397 میزان 21 آذر 1397 میزان 22 آذر 1397 میزان 23 آذر 1397 میزان 24 آذر 1397 میزان 25 آذر 1397 میزان 26 آذر 1397 میزان 27 آذر 1397 میزان 28 آذر 1397 میزان 29 آذر 1397 میزان 30 آذر 1397 
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- استاد امور امنیت ملی در مدرسه عالی نیروی دریایی آمریکا، تحقق صلح پایدار در افغانستان را تنها در سایه همکاری منطقه ای ممکن دانست و گفت هیچ گزینه نظامی و سیاسی مناسبی برای آمریکا در این ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- وزیر امور مذهبی پاکستان گفت:اگر می خواهیم، کشور اسلامی شبیه مدینه النبی داشته باشیم، باید ربا را از سیستم بانکداری حذف کنیم و دولت جدید نیز این مهم را با جدیت پیگیری می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تقاضای استیضاح وزیر امورخارجه در جلسه روز یکشنبه هفته آینده این کمیسیون بررسی می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۲۰:۴۸    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور پاکستان اعلام کرد: تروریست ها ضربات سنگینی به اقتصاد کشور ما زده اند، ولی تمام تلاشمان را برای بهبود شرایط خواهیم کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان اعلام کرد که به رغم مخالفت دهلی نو با اسلام آباد در میزبانی اجلاس اتحادیه همکاری منطقه ای کشورهای جنوب آسیا (سارک)، از هند در این اجلاس دعوت می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش یکی از خطا های راهبردی سیاستگذاری عمومی در کشور را کوچک انگاری آموزش و پرورش دانست و تاکید کرد که نقش نظام آموزشی را در توسعه ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- کاهش 38 درصدی باران در یزد، ترخیص دانش آموزان حادثه واژگونی سرویس مدرسه از بیمارستان، زندگی 26 گونه پرنده مهاجر در تالاب بیشه دلان لرستان، حوله ای که جهانی شد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- احزاب سیاسی افغانستان در نشستی اعلام کردند که اشرف غنی رئیس جمهوری این کشور خلاف وعده هایش در مورد حضور احزاب در روند مذاکرات صلح عمل می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- صحبت های مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور درباره عاقبت هزینه نهایی ثبت نام آزمون دکتری را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در دهمین یادواره شب عاشورایی که به مناسبت هفته بسیج در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- اگر به دنبال پیشگیری از ابتلا به بیماری ایدز، اگاهی از مضررات دخانیات و راز هایی در مورد شلغم هستید حتما بسته سلامت امروز را بخوانید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: از افسران وظیفه شناس ایلامی که در اربعین امسال در اقدامی خداپسندانه به زائران خدمات رسانی کرده بودند، تقدیر می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- بر اساس اعلام بورس تهران، در سال 1385 برخی از وظایف سازمان در حوزه کارگزاران به بورس تهران محول شد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: نرخ باسوادی در گروه سنی 10 تا 49 سال نیز بیش از 95 درصد است که در 12 استان کشور این نرخ به بیش از 97 درصد رسیده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور گفت: بر اساس آخرین آمار ها هم اکنون 400 هزار تبعه خارجی بی سواد در گروه سنی 10 تا 49 سال در کشور سکونت دارند که باید برای آموزش آن ها اقدام کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- مجله علوم انسانی زاویه چهارشنبه 7 آذرماه ساعت 21 نشست دوم خود پیرامون موضوع بررسی سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت را برگزار می کند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در نشست با مجریان پروژه ساماندهی تالاب بزنگان از دستاورد های موفق این برنامه با رویکرد توانمندسازی و جلب مشارکت محلی سخن گفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- توصیه های رهبر معظم انقلاب به برنامه سازان، در دیدار جمعی از تهیه کنندگان، کارگردانان و بازیگران سیما را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه وبویراحمد با صدور پیامی ازمردم انقلابی استان درخواست کرد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس شورای ایدئولوژی اسلامی دولت پاکستان با تاکید بر لزوم اتحاد و همبستگی مسلمانان برای مقابله با توطئه تفرقه دشمنان اسلام، از کشور ایران به عنوان الگوی موفقی برای همزیستی ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده کل ارتش گفت: در دوره اخیر مدیریت ارتش جمهوری اسلامی ایران، ریل گذاری خاصی برای ارتقاء بیش از پیش ارتش انجام شد که نیروی زمینی ارتش در این مسیر جلوتر از پیش بینی ها در حال جرکت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان پدافند غیر عامل در پیامی فرا رسیدن 7 آذر روز نیروی دریایی را تبریک گفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- عضو شورای ولایتی سرپُل در شمال افغانستان اعلام کرد که طالبان 25 مسافر را از منطقه ای واقع در این ولایت ربوده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- بررسی خرید و فروش مسکن در شهر تهران نشان می دهد میانگین هر متر مربع آپارتمان در آبان ماه به 9 میلیون و 180 تومان رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد 91.5 درصدی روبرو بوده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- قبل از آغاز دیدار آ.اک یونان و آژاکس در هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بر روی سکوهای ورزشگاه آتن ناامنی و ناآرامی وجود داشت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- اینفوگرافی زیر قصد دارد تا به معرفی خواص دهگانه سرکه سیب برای بدن اشاره نماید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- مزه دروغ تلخه نمایشی عروسکی است که از روز 13 آذر بر روی صحنه مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خواهد رفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- جمعی از تهیه کنندگان، کارگردانان و بازیگران تلویزیون، با رهبر انقلاب دیدار کردند و هر یک از آنان درباره مسائل مختلف تولید و فعالیت تلویزیونی سخن گفتند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- براساس اعلام شرکت گاز فیش حقوقی 99 میلیون تومانی مدیرعامل بازنشسته این شرکت که به تازگی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است اشتباه است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- منابع خبری روز سه شنبه از تیراندازی در یک بیمارستان در شهر بتزدا در ایالت مریلند آمریکا خبر داده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- سردار آزمون با انتشار پستی در اینستاگرام خود، جایزه اش را به هواداران تقدیم کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- ویدئوی زیر سعی دارد تا حقایقی را پیرامون دید حیوانات و درک آن ها از دنیا برای شما فاش کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- تصویری از حفاظ جدید آهنی و شیشه ای ضد گلوله در اطراف برج ایفل واقع در پاریس را مشاهده می کنید که به منظور جلوگیری از حملات تروریستی نصب شده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- فیلمی از بیانات رهبرانقلاب در دیدار اخیر با تهیه کنندگان، کارگردانان و بازیگران سیما منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی شورای نگهبان گفت: ملاک شورای نگهبان "قانون" است؛ نه اصلاح طلبی و نه اصولگرایی، البته اختلاف سلیقه هم در شورا وجود دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- دو باشگاه منچستریونایتد و تاتنهام خواهان به خدمت گرفتن مدافع سامپدوریا هستند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- یک پایگاه تحلیلی با استناد به اطلاعات و داده های وزارت دادگستری آمریکا و مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های این کشور با انتشار مقاله ای در مورد تجاوز جنسی در آمریکا از واقعیاتی هولناک ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- هافبک کروات تیم فوتبال بارسلونا در های بازگشت به بوندس لیگا را به روی خود بازگذاشت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- اعضای دولت تعداد دیگری از تبصره های لایحه بودجه سال 1398 کل کشور را بررسی و به تصویب رساندند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه کشورمان عصر امروز با اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان دیدار و در خصوص مسائل دوجانبه و روند صلح در افغانستان گفتگو کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- همواره در میان سینماگران جهان پرداختن به زندگی پیامبران یکی از جذاب و در عین حال سخت ترین موضوعات سینمایی است که کمتر کارگردانی سراغ ساخت آن می رود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- ربات های پیشخدمت در رستوران های نپال، با تشخیص چهره و صدای مشتریان غذا را به آنها عرضه می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور گفت:در نظر داریم با تدوین سند توسعه تلاش کنیم تا استان پهناور سیستان و بلوچستان به شاخص های ملی توسعه برسد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش از تحصیل حدود 170 هزار دانش آموز در بیش از 1600 مدرسه آموزش از راه دور در سراسر کشور خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- نخستین کنفرانس منطقه ای حقوق کودک فردا 7 آذرماه از سوی دبیرخانه مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک وزارت دادگستری و با مشارکت وزارت کشور برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- گزارشی از گلایه نانوایان از افزایش قیمت مواد اولیه و اقدام برخی از آنان در افزایش خودسرانه قیمت نان را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- فیلمی از لحظه بازگردانی 6 نهنگ گرفتار شده در سواحل نیوزیلند به اقیانوس را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای به رییس فدراسیون فوتبال، به طور جدی به نامه ارسالی دبیرکل این فدراسیون به باشگاه و نسبت به سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که با طرح مطالب غیر ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- فردی که سال گذشته اقدام به حمله به اتوبوس تیم فوتبال دورتموند کرده بود، با حکم سنگینی روبه رو شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- در پی دیدار جمعی از تهیه کنندگان، کارگردانان و بازیگران سیما با رهبر انقلاب اسلامی -که پنجشنبه 24 آبان ماه 1397 برگزار شد- حضرت آیت الله خامنه ای فردای آن روز نکاتی را که به دلیل ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان از تلاش پلیس برای دستگیری عاملان تیراندازی و قتل یکی از اهالی روستای "رضاآباد" شهرستان رامیان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- محبت اسب های ایسلندی بعنوان عکس روز نشنال جئوگرافیک انتخاب شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی به طور رسمی اعلام کرد دیدار برگشت فینال لیبرتادورس خارج از آرژانتین برگزار خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- صالحی و موگرینی تحریم های غیرقانونی آمریکا از جمله قرار دادن مرکز نظام ایمنی هسته ای و شرکت تامین کننده رادیو دارو ها را غیر قابل قبول خواندند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری 2 کلاهبردار حرفه ای در قم خبر داد و گفت: متهمان از طریق جعل حواله و سند های ملکی مجعول حدود 50 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- دبیرکل سازمان ملل ضمن ابراز نگرانی از تنش های اخیر میان روسیه و اوکراین، خواستار خویشتنداری دو کشور شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- سرپرست سابق تیم ملی فوتبال کشورمان از سوی کمیته استیناف تبرئه شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه ای در خصوص انتشار نسخه های جعلی از اپلیکیشن دولت همراه در شبکه های اجتماعی هشدار داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- سرپرست تیم ملی فوتسال گفت: کناره گیری توسط بازیکنان تیم ملی فوتسال به هیچ عنوان صحت ندارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- چهره های معروف ورزش جهان برترین مهاجم دنیا را معرفی کردند که انتخاب مسی از جانب یک رئالی از نکات جالب این نظرسنجی به حساب می آید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس اداره پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا در خصوص ثبت نام کارت سوخت برای خودرو و موتورسیکلت گفت: با اعلام شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- ولایتی روز سه شنبه 6 آذرماه با هیات عالی از نمایندگان حرکت جهاد اسلامی و حماس دیدار و گفتگو کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- از صبح روز گذشته تا ساعت 15 روز سه شنبه 6 آذر ماه 97، 926 هزار 706 نفر برای ثبت نام به سامانه الکترونیکی کارت سوخت مراجعه کرده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- اسامی بازیکنان فوتسال برای حضور در مسابقات قهرمانی زیر 20 سال آسیا اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- اسپانسر سرخابی ها هیچ گونه محدودیتی را در زمینه انجام مصاحبه با اهالی رسانه برای بازیکنان، مربیان و مسئولان باشگاه ها، پس از برگزاری مسابقه یا در مواقع دیگر قائل نبوده و نیست.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت: در جلسه کمیته مسابقات AFC ما پیشنهاد کردیم تقویم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برای 2021 و 2022 از یکدیگر جدا شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- مدیر تیم فوتبال امید گفت: قرارداد شفر 300 هزار دلار بود و اگر تیمش در جام حذفی یا لیگ قهرمان می شد به صورت خودکار قراردادش به رقم 600 هزار دلار تمدید می شد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- شماره جدید ماهنامه سینمایی فیلم نگار از سوی بنیاد سینمایی فارابی منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- امروز در صفحه سیاسی خبرگزاری میزان اخبار متنوعی منتشر شد؛ از 24 امضا برای استیضاح ظریف تا خبر های خوش فرمانده نیروی دریایی ارتش و شکست سگ هار منطقه در جنگ دو روزه .
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- اعضای تیم فوتبال سپاهان به زندان اسدآباد اصفهان رفتند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- بازیکنان تیم فوتبال پارس جنوبی نسبت به نحوه پرداخت مطالباتشان از سوی باشگاه در تمرین اعتصاب کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- در همایش خیرین مدرسه ساز که در مشهد مقدس برگزار شد؛ وزیر آموزش و پرورش ضمن قدردانی از خیرین مدرسه ساز ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- حضرت آیت الله خامنه ای: رحمت خدا بر این بانوی صبور و با ایمان؛ و بر آن جوان مجاهد و مخلص و فداکاری که این رنج های توانفرسای همسر محبوبش نتوانست او را از ادامه ی جهاد دشوارش باز دارد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- در پی قتل یک جوان سیاه پوست از سوی نیرو های پلیس آمریکا، بسیاری از شهروندان به نشانه ی اعتراض به خیابان ها آمدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه عصر امروز این کمیسیون گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر از مسمومیت 11نفر بر اثر استنشاق گاز co 2 خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) می گوید که در جریان انفجار بمب کنار جاده ای در مرکز افغانستان دستکم 3 سرباز آمریکایی کشته شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به حضور وزیر آموزش و پرورش در جلسه عصر امروز این کمیسیون، گفت: بطحایی به سوالات نمایندگان در کمیسیون آموزش پاسخ داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- زلزله ای با 6.4 ریشتر یکشنبه 4 آذر1397 حوالی سرپل ذهاب را لرزاند که این مقدار، بزرگ ترین پس لرزه زلزله بزرگ سال گذشته عنوان شده است ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- دانشجویان ایتالیایی برای صرفه جویی در هزینه های دانشگاه با بازنشستگان سالمند هم خانه می شوند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف 325 کیلوگرم حشیش در عملیات ماموران یگان تکاوری 113 راور خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت نام شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری سال 98 از امروز سه شنبه 6 آذر خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص ارز بین بانکی، قیمت خودرو و شاخص بورس در خبرگزاری میزان منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش گفت: امروز همه بسیجیان در افتخارات بسیج جهان اسلام و پیروزی های آن در سوریه و عراق سهیم هستند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- فراخوان اولین دوره این جشنواره در سه بخش حل مسئله ی محرومیت با گروه های مردمی، حل مسئله ی محرومیت با نهاد ها و سازمان ها و بخش ویژه ی پیشرفت منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیته ملی المپیک گفت: هیات رئیسه شغل است و افراد بازنشسته نمی توانند برای هیات رئیسه نامزد شوند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: تلاشمان این است در شنا و شیرجه مربی خارجی داشته باشیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه کشورمان از اعمال تحریم های یکجانبه، غیرقانونی و ظالمانه آمریکا علیه مردم کشورمان به عنوان نقض بارز حقوق بشر انتقاد و از مواضع خوب گزارشگر ویژه اقدامات قهری یکجانبه قدردانی ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- بلیت فروشی دیدار استقلال و صنعت نفت آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- مدیر میراث فرهنگی شهرستان آران و بیدگل از کشف پایه آتشدان آتشکده متعلق به عصر ساسانی در تپه باستانی کهریز در شهر نوش آباد از توابع این شهرستان در شمال استان اصفهان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه کشورمان که برای شرکت در کنفرانس افغانستان در ژنو حضور دارد، بارئیس اجرایی افغانستان دیدار و در خصوص موضوعات مختلف روابط دو جانبه گفت وگو و تبادل نظر کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- تیتراژ مجموعه تلویزیونی بانوی عمارت با صدای محسن چاوشی منتشر شد. این سریال از امروز 6 آذر ماه از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- دبیر ستاد حقوق بشر در دیدار با سفیر بلغارستان در تهران به تقویت همکاری های قضایی و حقوق بشری میان دو کشور تاکید کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- معاون وزیر ورزش گفت: اکثر سرپرستانی که منصوب شده اند، قبل از انتصاب قول داده اند که قصد کاندیداتوری ندارند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز گفت: تا پایان آبان ماه امسال، حدود 130 میلیارد مترمکعب گاز به بخش های مختلف خانگی تا نیروگاهی کشور تحویل شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون حمل و نقل و ساخت و ساز دومای روسیه اعلام کرد: این کشور در انتظار رشد بیش از 30 درصد مبادلات تجاری خود با ایران در سه سال آینده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- بیشتر چهره های شاخص فرهنگی و سیاسی درباره اتفاقاتی که در کشور رخ می دهد در صفحه های کاربری خود اظهار نظر می کنند که در اینجا چند نمونه از این اظهار نظر ها را خواهیم خواند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس انجمن مالی اسلامی از بررسی نقش نهاد های مالی اسلامی در حفظ ارزش پول ملی و کنترل تورم ارزی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال استقلال در حال بازگشت به روز های اوج خودش است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی اعلام شد.