یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۷:۴۶May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 15 بهمن 1397 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 31 اردیبهشت 1397 میزان 31 خرداد 1397 میزان 31 تیر 1397 میزان 31 مرداد 1397 میزان 31 شهریور 1397 میزان 30 مهر 1397 میزان 30 آبان 1397 میزان 30 آذر 1397 میزان 30 دی 1397 میزان 29 اسفند 1397 میزان 1 بهمن 1397 میزان 2 بهمن 1397 میزان 3 بهمن 1397 میزان 4 بهمن 1397 میزان 5 بهمن 1397 میزان 6 بهمن 1397 میزان 7 بهمن 1397 میزان 8 بهمن 1397 میزان 9 بهمن 1397 میزان 10 بهمن 1397 میزان 11 بهمن 1397 میزان 12 بهمن 1397 میزان 13 بهمن 1397 میزان 14 بهمن 1397 میزان 15 بهمن 1397 میزان 16 بهمن 1397 میزان 17 بهمن 1397 میزان 18 بهمن 1397 میزان 19 بهمن 1397 میزان 20 بهمن 1397 میزان 21 بهمن 1397 میزان 22 بهمن 1397 میزان 23 بهمن 1397 میزان 24 بهمن 1397 میزان 25 بهمن 1397 میزان 26 بهمن 1397 میزان 27 بهمن 1397 میزان 28 بهمن 1397 میزان 29 بهمن 1397 میزان 30 بهمن 1397 
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۵:۰۱    
خبرگزاری میزان- پایگاه اطلاع رسانی Khamenei_ir کلیپی با عنوان فرعون امروز را منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۲:۰۱    
خبرگزاری میزان- در پنجمین روز از اعلام نتایج آرای مردمی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، 6 فیلم برتر بدون اولویت معرفی شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- وزیر آموزش و پرورش در شورای آموزش وپرورش استان اصفهان از حذف ساعت تدریس مدیران از سال آینده خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- در حالی که مشاور رئیس حزب مردم از تلاش برای ساقط کردن دولت پاکستان سخن می گفت، عضو ارشد این حزب اعلام کرد: هدف ما این کار نیست.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت از دستگیری 3 سارق زورگیر و اعتراف آنان به 20 فقره سرقت کیف قاپی، زورگیری و سرقت مغازه خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- کرزی اعلام کرد که نشست احزاب سیاسی با طالبان در مسکو می تواند گامی در راستای آغاز مذاکرات فراگیر بین الافغانی باشد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- وقوع سیلاب مهیب در استرالیا، در پدیده ه ای بی سابقه پای تمساح ها را به خیابان ها باز کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با بیان اینکه 87 درصد ابلاغ ها الکترونیکی انجام شده و تا پایان سال به نزدیک 100 درصد می رسد ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- روسیه تا چند روز دیگر میزبان هیات هایی از افغانستان برای گفت وگو با یکدیگر بدون دخالت این کشور است که بی شباهت به گفت وگوهای سوری -سوری پارسال در شهر سوچی نیست.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی رئیس جمهوری روسیه تلاش در جهت مشروعیت بخشیدن به ریاست جمهوری خود خوانده خوان گوایدو مداخله مستقیم در امور داخلی ونزوئلا است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس ستاد اجرایی فرمان امام راحل در آستانه جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی از ایجاد فرصت اشتغال جدید برای 60 هزار نفر با اجرای 5 الگوی اساسی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: 80 درصد پرونده های وارده به شورا های حل اختلاف جنوب و شرق استان به صلح منجر می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۴:۳۶    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت مرحله پنجم وام ضروری بازنشستگان این صندوق در روز چهارشنبه 17 بهمن ماه 97 خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 7 مرکز و پروژه پزشکی قانونی در استان های تهران، سمنان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان افتتاح و به بهره برداری می رسد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- رهبر حزب جمعیت علمای اسلام و از رهبران اپوزیسیون پاکستان گفت: دولت از حل مشکلات اقتصادی عاجز است و مردم نیاز به نمایندگانی دارند که بتوانند اقدامات عملی انجام دهند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- بنیاد مستضعفان در قالب طرحی باعنوان جوانان مستعد استفاده از نخبگان علمی و جوانان واجد شرایط در شرکت های زیرمجموعه ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس شورای عالی جامعه مدرسین گفت: در بازنگری قانون اساسی کلمه مطلق اضافه شده است یعنی در واگذاری شئون امام معصوم(ع) به فقیه وقت، هیچ گونه محدودیتی نیست.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۲:۲۰    
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- چین در تلاش است تا با همکاری پاکستان بزرگترین فرودگاه این کشور را در شهر بندری گوادر در منطقه بلوچستان احداث کند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: صیانت از حقوق عامه از دغدغه هایی است که برطرف کردن آن همراهی و همکاری نهاد ها و ارگان های دولتی را می طلبد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- درست است که برخی پرخوری عصبی دارند، اما جالب است بدانید که می توان با کمک برخی از خوراکی ها این پرخوری عصبی را به فرصتی برای آرامش تبدیل کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- رییس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری ها وزارت بهداشت با بیان اینکه هزینه پیوند کلیه یک هفتم دیالیز است، گفت: هزینه دیالیز در طول یک دوره 5 ساله ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- مشاور معاون بهداشت در مدیریت کاهش خطر بلایای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آموزش 2.5 میلیون خانوار درباره بلایا در 6 ماه اول سال 97 خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- رگه های سفید رنگ در گوجه فرنگی ناشی از رسوب نیترات و فلزات سنگین نیست و مردم می توانند این محصولات را با اطمینان خاطر مصرف کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۰:۰۷    
خبرگزاری میزان- بر اساس اعلام شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، میانگین تولید بنزین کشور در بهمن ماه به مرز روزانه 105 میلیون لیتر رسیده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۰:۰۷    
خبرگزاری میزان- وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در برخی شهر ها مثل تهران، تبریز، مشهد و اصفهان شرایط خانه دار شدن سخت شده است، گفت: می توانیم با فعال کردن بخش خصوصی، بازار مسکن را رونق دهیم.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۰:۰۷    
خبرگزاری میزان- رئیس کلانتری 166 لواسانات از دستگیری 3 سارق تجهیزات دولتی خبر داد و گفت: متهمان هنگام سرقت دستگیر شده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۰:۰۷    
خبرگزاری میزان- وزیر جهاد کشاورزی گفت: تا زمان متعادل شدن قیمت ها، هیچگونه محدودیتی برای واردات گوشت به کشور با رعایت مقررات و موازین بهداشتی وجود ندارد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۰:۰۷    
خبرگزاری میزان- رئیس شورای عالی صلح و نماینده ویژه رئیس جمهوری افغانستان با اشاره به برگزاری نشست صلح مسکو گفت که تلاش های غیر متمرکز در روند صلح افغانستان این روند را پیچیده تر خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۰۴:۴۵    
خبرگزاری میزان- اولیویر مورین عکاس فرانسوی با سفر به شمال نروژ به شنا با نهنگ های قاتل در آب های سرد اقیانوس پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۰۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- قسمت غربی قله سلطان و در کنار جان پناه در استان اردبیل،سنگی به شکل عقاب وجود دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۰۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت، با اشاره به دستگیری 7 سارق منزل در یک عملیات ضربتی، گفت: متهمان از طریق بالکن و پنجره منازل وارد شده و اموال با ارزش را به سرقت می بردند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- عوامل هنری و فنی فیلم مردی بدون سایه ، روی فرش قرمز جشنواره فیلم فجر حاضر شدند
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- ششمین روز از جشنواره فیلم فجر با حواشی بسیار زیاد و ناراحت کننده ای در کاخ رسانه یا همان پردیس سینمایی ملت همراه بود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- فیلم متری شش ونیم در ششمین روز جشنواره به سانس فوق العاده در سینما استقلال رسید .
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- گزارش شبکه خبر از پخش فیلم غلامرضا تختی ساخته بهرام توکلی برای روشندلان در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- پایگاه اطلاع رسانی Khamenei_ir، ویدئویی از دیدار اخیر رهبرانقلاب با مسئولان و محققان ستاد توسعه علوم شناختی که در تاریخ سوم بهمن ماه 97 برگزار شد را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- نتایج یک مطالعه نشان می دهد سالانه 250 هزار نفر در سرار جهان با سلاح گرم کشته می شوند که در میان این کشورها، آمریکا جزء 6 کشوری است که نیمی از این قربانیان را به خود اختصاص می دهد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- تعداد 6 هزار و 977 درخواست، تاکنون از سوی مردم در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات به ثبت رسیده که به 6 هزار و 170 درخواست پاسخ داده شده است ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- دبیرکل حزب الله لبنان در پی شایعه مربوط به اینکه دولت جدید لبنان، دولت حزب الله است گفت که چنین موضع گیری اشتباه و دروغ است ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- اتحادیه اروپا روز دوشنبه سرانجام بیانیه مورد انتظار در حمایت از ساز و کار مالی با ایران را منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- در نشست خبری فیلم جمشیدیه علاوه بر یلدا جبلی کارگردان، حامد کمیلی، سارا بهرامی، ستاره پسیانی، شادی کرم رودی، پانته آ پناهی ها ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- نویسنده بود و نابود گفت: این کتاب به هستی و نیستی اشاره دارد و قصه ساواکی را مطرح می کند که جنایتش باعث وقوع خیانتی بر علیه خودش می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- اینفوگرافی زیر قصد دارد تا شما را با کشورهایی که بیشترین ذخایر نفتی جهان را دارند، آشنا کند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- دیدار های هفته پایانی از دور برگشت لیگ برتر تکواندو امروز (دوشنبه - 15 بهمن ماه) برگزار و در پایان بهترین های جام خلیج فارس معرفی شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: 4 هزار میلیارد تومان برای قطعه سازان در نظر گرفته شده که فرآیند اعطای این تسهیلات آغاز شده و مبنای آن معرفی شرکت های قطعه ساز از سوی ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- در پایان هفدهمین دوره لیگ برتر تکواندو، هوگوپوشان شهرداری ورامین برای پنجمین مرتبه کاپ قهرمانی را بالای سر بردند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- بود و نابود نوشته سید هاشم حسینی درباره انقلاب و حوادث ماه ها آخر حکومت پهلوی است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- تصویری از پست اینستاگرامی مهرداد بذرپاش درباره فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد ساخته خانم نرگس آبیار را مشاهده می کنید که شب گذشته به اشتراک گذاشته شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: دوست ندارم درباره تیم ملی صحبت کنم، چون خیلی از حرف ها است که نمی شود زد و این یک واقعیت است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- پائولو تکسیرا مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در طول هفته گذشته تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم و تمرکز بالایی داریم.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- نشست خبری فیلم سینمایی یلدا، علی مصفا تهیه کننده اثر، مسعود بخشی کارگردان، بابک کریمی، بهناز جعفری، فرشته صدرعرفایی، فرشته حسینی ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی و سابق منچستر یونایتد، این روزها درگیر شرکت در امور تبلیغاتی مختلف در سراسر دنیا است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- پائولو سرجیو سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اگر سپاهان منشا را بخواهد، به راحتی می تواند او را جذب کنند، اما جذب چنین بازیکنی برای ما خیلی سخت است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۹:۴۰    
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- رییس سامانه مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی با اشاره به پاسخگویی به 130 هزار تماس روزانه ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- آذری جهرمی با اشاره به آماده بودن ماهواره دوستی برای قرار گرفتن در مدار گفت: در انتظار اعلام نهایی وزارت دفاع هستیم.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- عکس روز نشنال جئوگرافیک تصویری از دریاچه در بوتسوانا اختصاص یافته است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- بر خلاف انتظارات اما جشنواره فیلم فجر در روز ششم از همان نشست اول یعنی نشست خبری فیلم سینمایی یلدا ساخته مسعود بخشی به حاشیه کشیده شد ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- کمیته انضباطی فدراسیون والیبال با تشکیل جلسه به پرونده دیدار کاله مازندران و پیکان رسیدگی کرد و آرای نهایی را صادر نمود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- افشین قطبی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: کسب یک امتیاز بیرون از خانه، مثبت است و باید از آن استفاده کنیم.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- یک فیزیکدان لهستانی، روشی مبتنی بر چاپ جوهرافشان ابداع کرده که می تواند دستیابی به نیروی خورشیدی را متحول کند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- در نشست خبری فیلم سینمایی یلدا، علی مصفا تهیه کننده اثر، مسعود بخشی کارگردان، بابک کریمی، بهناز جعفری، فرشته صدرعرفایی، فرشته حسینی ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- کادرفنی تیم ملی بسکتبال لیست تیم ملی را برای حضور در پنجره ششم جام جهانی چین اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- متن کامل بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مسئولان و محققان ستاد توسعه علوم شناختی منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- کریم بوستانی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و بازیکنان فوق العاده بودند. می توانستیم 3-4 گل برسیم، اما دقت نکردیم.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم های فوتبال پارس جنوبی جم و فولاد خوزستان با نتیجه تساوی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- در چهلمین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی سازمان مدیریت بحران کشور دستاور های این سازمان از زمان آغاز به کار تا امروز را تشریح کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- امروز در صفحه سیاسی خبرگزاری میزان اخبار متنوعی منتشر شد؛ از رای اعتماد نمایندگان به نمکی تا اورهال 5 هواپیمای نظامی و کشف 17 میلیون لیتر سوخت قاچاق .
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان حج و زیارت تفاهم نامه ای جهت تسهیل در تشرف جانبازان به حج تمتع منعقد کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: بازی مقابل تیمی که انتحاری بازی می کند سخت است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- نشست اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عصر امروز با حضور وزیر امور خارجه کشورمان برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان گفت: خدمت به اقشار محروم جامعه اولویت اصلی نظام جمهوری اسلامی است و بخش درمان سازمان تامین اجتماعی نیز در راستای تحقق این دیدگاه پایه ریزی شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان همدان در آئین بزرگداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران، مردمی بودن را از جمله مهمترین شاخصه های انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان بورس گفت: ستاد هماهنگی اقتصادی مصوب کرد تا افزایش سرمایه ای که از محل سود تقسیم نشده شرکت های بورسی انجام می گیرد، معاف از مالیات شود که این موضوع نیز اقدام بسیار مهمی بود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- گروهی از کارشناسان تغذیه و سلامت در بررسی اخیر خود به مقایسه تاثیر "مواد غذایی گیاهی" با "فرآورده هاشی حیوانی" بر سلامت انسان پرداختند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی بهره مندی قریب به 50 هزار نفر از عفو گسترده محکومان، برگی دیگر از تحقق عدالت و اقتدار نظام اسلامی را در قوه قضاییه رقم زده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- در این مطلب تصاویری را از مهم ترین اتفاقاتی که امروز در کشور اتفاق افتاد و توسط خبرگزاری های مختلف به تصویر کشیده شد را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- بال برزیلی راه راه پوشان تورین دچار یک سانحه رانندگی شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزیر نفت گفت: وضعیت مصرف بنزین را نباید در پالایشگاه بلکه در خودروسازی باید دنبال کنیم.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- تفاهم نامه همکاری اعطای تسهیلات صفر درصد به رانندگان تاکسی و اتوبوس شهری با رویکرد پوشش بیمه ای با حضور جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور امضاء شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- نکات حقوقی در فروش مال غیر کاری از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کلانتری 170 کهریزک از دستگیری پسری افغانی خبر داد که در حالت مستی دوست و هم خوابگاهی خود را به ضرب چاقوی آشپزخانه به قتل رسانده بود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور با استناد به اصول 87 و 133 قانون اساسی، طی حکمی سعید نمکی را به سمت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 1200 دانش آموز از سراسر کشور با اماکن تاریخ ساز و خاطره انگیز انقلاب اسلامی در تهران آشنا می شوند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- یک موئسسه تجاری هشدار داده است که خروج اتحادیه اروپا بدون توافق ممکن است منجر به از بین رفتن 700 هزار موقعیت شغلی در زمینه گردشگری در 10 سال آینده شود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۶:۵۵    
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پارس جنوبی جم و فولاد خوزستان با تساوی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- بانک مرکزی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: مجدداً به آن دسته از صادرکنندگان تاکید می شود که در صورت عدم اقدام و تعیین تکلیف نحوه بازگرداندن ارز ناشی از صادرات خود به چرخه اقتصاد ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون انرژی مجلس، گفت: مردم بدانند که نه قیمت بنزین افزایش پیدا خواهد کرد و نه شاهد سهمیه بندی بنزین خواهیم بود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۶:۵۰