سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۷:۱۴May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 9 فروردین 1396 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1396 نامه نیوز 31 خرداد 1396 نامه نیوز 31 تیر 1396 نامه نیوز 31 مرداد 1396 نامه نیوز 28 شهریور 1396 نامه نیوز 30 مهر 1396 نامه نیوز 20 آبان 1396 نامه نیوز 17 آذر 1396 نامه نیوز 28 دی 1396 نامه نیوز 30 بهمن 1396 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 1 فروردین 1396 نامه نیوز 2 فروردین 1396 نامه نیوز 3 فروردین 1396 نامه نیوز 4 فروردین 1396 نامه نیوز 5 فروردین 1396 نامه نیوز 6 فروردین 1396 نامه نیوز 7 فروردین 1396 نامه نیوز 8 فروردین 1396 نامه نیوز 9 فروردین 1396 نامه نیوز 10 فروردین 1396 نامه نیوز 11 فروردین 1396 نامه نیوز 12 فروردین 1396 نامه نیوز 13 فروردین 1396 نامه نیوز 14 فروردین 1396 نامه نیوز 15 فروردین 1396 نامه نیوز 16 فروردین 1396 نامه نیوز 17 فروردین 1396 نامه نیوز 18 فروردین 1396 نامه نیوز 19 فروردین 1396 نامه نیوز 20 فروردین 1396 نامه نیوز 21 فروردین 1396 نامه نیوز 22 فروردین 1396 نامه نیوز 23 فروردین 1396 نامه نیوز 24 فروردین 1396 نامه نیوز 25 فروردین 1396 نامه نیوز 26 فروردین 1396 نامه نیوز 27 فروردین 1396 نامه نیوز 28 فروردین 1396 نامه نیوز 29 فروردین 1396 نامه نیوز 30 فروردین 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1396 
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۲۰:۴۰    
رئیس پلیس راه البرز گفت که جاده کرج - چالوس به منظور تخلیه بارترافیکی به سمت کرج ، دقایقی پیش برای مدت یک ساعت یک طرفه شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۵:۱۰    
کارشناسان در امور روسیه در غرب بر این باورند که سخنان پوتین رئیس جمهور روسیه در حمایت از روابط استراتژیک با ایران پیام روشنی به دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و اسرائیل با هم است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۴:۱۰    
وزیر دادگستری ترکیه دستگیری بانکدار ارشد ترکیه ای در آمریکا را به اتهام دور زدن تحریم های ایران، یک اقدام کاملا سیاسی خواند و تأکید کرد این اقدام برای برچسب زدن به ترکیه و اردوغان صورت گرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۴:۰۱    
شهردار تهران گفت: تنها راه مبارزه با بیکاری، تبعیض و فساد سپردن امور به خود مردم است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۲:۵۰    
دانلود
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۱:۲۰    
وزیر امور خارجه روسیه گفت در حالی که ایران به تعهداتش برای اجرای برجام پایبند مانده همه طرف های غربی به تعهداتشان برای رفع تحریم ها علیه ایران عمل نکرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۱:۲۰    
ماه رجب فصل روییدن جوانه های عاشقانه زیستن و ماه شست وشوی دل و جان از زنگارهای گناه و غفلت و آماده شدن برای ورود به ضیافت الله اعظم است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۱:۲۰    
درحالی که در جریان نام نویسی برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا رکورد ثبت نام چهار دوره قبل شکسته شد، حضور چهره های شاخص از هر دو جریان سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا نیز رشدی چشمگیر داشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۱:۱۱    
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی جمنا در پاسخ به دغدغه ها و نگرانی های دلسوزان و نیروهای انقلاب از وضعیت جهانی، منطقه ای و داخلی مرامنامه ای منتشر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۷:۳۲    
ورزشگاه لوژنیکی مسکو به عنوان محل بازی فینال جام جهانی 2018 به مراحل پایانی آماده سازی خود رسیده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۷:۲۰    
مقامات نظامی ارشد عراق اعلام کرده اند که نیروهایشان در حال پیشروی در منطقه شهر قدیم (محلات قدیمی شهر) موصل هستند و با وجود مقاومت شدید نیروهای گروه تروریستی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۱:۴۱    
ولادیمیر ساژین کارشناس ارشد روس با مهم خواندن مذاکرات رئیس جمهوری ایران در مسکو، گفت: نهمین دیدار حسن روحانی و ولادیمیر پوتین نسبت به دیدارهای پیش به صورت ویژه ای برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۰۱:۲۰    
کارشناسان حمایت آمریکا از ائتلاف سعودی را در راستای مقابله با ایران و همپیمانان آن در منطقه تحلیل می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۲:۵۰    
کمپانی سامسونگ سرانجام پس از ماه ها گمانه زنی از گوشی های هوشمند مورد انتظار گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس پرده برداری کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۲:۰۲    
نماینده آمریکا در سازمان ملل، 2 ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری ایران، حمایتی تمام قد از فتنه 88 کرد و گفت که در آن سال، آرزوهای ملت ایران بر باد رفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۰    
اوریون یک بیماری مسری ویروسی است که خیلی سریع بین افراد منتقل می شود و معمولاً از طریق ترشحات بزاق، بینی و تماس با فرد مبتلا به مدت طولانی ایجاد می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۱:۴۱    
شرکت کنندگان در اجلاس سران عرب در بیانیه خود بر وحدت سوریه و نابودی تروریسم و حل سیاسی بحران آن تاکید کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۱:۴۱    
وزیر دفاع کره جنوبی به ارتش این کشور دستور داد تا برای مقابله با تحریکات کره شمالی در حالت آماده باش قرار گیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۱:۳۲    
فرمانده ستاد مرکزی ایالات متحده آمریکا در اظهاراتی با تکرار ادعاها علیه ایران گفت که تهران می خواهد قدرت مسلط در منطقه باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۱:۳۲    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: فردی به خوزستان، مشهد شهدای ایران آمده است و یک حرف هایی زده که امیدوارم هرچه زودتر حرف هایش را تکذیب و اصلاح کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۲۱:۳۲    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه اینستاگرام خود نوشت اگر داعش کوچک ترین اقدامی در ایران یا علیه منافع ما در خارج از کشور انجام دهد، در هر کجای دنیا که باشد، شما را تعقیب و به شدت تنبیه خواهیم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۹:۵۰    
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت که دمای هوا در این استان در مقایسه با روز گذشته بین 5 تا 10 درجه سانتیگراد خنک تر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۹:۵۰    
رییس پلیس راه البرز گفت: بار ترافیکی محور چالوس عادی و روان است و جاده چالوس امروز یکطرفه نمی شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۹:۵۰    
در پی بازداشت عامل حمله به نیروهای پلیس محوطه ساختمان کنگره آمریکا در واشنگتن، نیروهای پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) در منطقه مستقر شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۹:۴۱    
عملیات طریق القدس 2 بلافاصله بعد از عملیات ثامن الائمه 3 که شکست حصر آبادان بود، صورت گرفت، طولانی شدن عملیات ثامن الائمه که حدود 3 ماه بود، باعث خستگی نیروها شده بود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۹:۴۱    
معاون اول رییس جمهور به موضوع حضورش در انتخابات ریاست جمهوری به عنوان کاندیدای پوششی روحانی واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۹:۴۱    
وزیر خارجه عراق خطاب به کشورهای عربی گفت: در مبارزه با داعش عراق را یاری کنید تا صدای شما از طریق داعشی ها که از کشورهایتان آمده اند شنیده نشود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۲    
ماجرای استفاده روس ها از پایگاه نظامی نوژه برای نبرد با تروریست های تکفیری مستقر در سوریه، به اواخر مرداد ماه سال گذشته بازمی گردد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۲    
پروژه برجام با تمام نقاط مثبت و منفی اش پایان یافت و این دولت که دولت برجام بود، در بیش از یک سال گذشته نشان داد برای پسابرجام برنامه پیشرفت مشخصی ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۲    
دادگاه بحرین شیخ حسن عیسی از روحانیون جمعیت الوفاق را به 10 سال حبس و سلب تابعیت محکوم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۲    
دوئل تک تیراندازهای ارتش عراق و نیروهای داعش در موصل برای آزادسازی غرب موصل این روزها پررنگ تر شده و تک تیراندازها در انتظار اشتباه طرف مقابل کمین می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۹:۲۰    
رئیس فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه که کنگره آمریکا برای تحریم های جدید علیه ملت ایران در دستور کار دارد، در حقیقت نقض آشکار برجام است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۹:۲۰    
نخست وزیر انگلستان در سخنرانی که به مناسبت آغاز برگزیت ایراد کرد گفت: انگلستان را آنگونه می خواهم که با دوستان قدیم و متحدان جدید رابطه ای یکسان برقرار کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۸:۴۱    
علی لاریجانی در پیامی درگذشت سردارحسین اردستانی، رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس را تسلیت گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۸:۲۰    
امیر کویت امروز در سخنانی در اجلاس سران عرب، خواستار استمرار گفت وگو با ایران شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۸:۲۰    
نامزد راست گرا در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه گفت در صورت پیروزی، همه پرسی خروج این کشور از اتحادیه اروپا را برگزار خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۸:۲۰    
رئیس جمهور مصر امروز در اجلاس سران عرب که در اردن در حال برگزاری است به هنگام سخنرانی امیر قطر سالن اجلاس را ترک کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۸:۱۱    
عربستان سعودی و اردن در پایان دیدار سران دو کشور، بیانیه مشترکی صادر و طی آن ایران را به حمایت از تروریسم متهم کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۷:۵۰    
هیات وزیران با توجه به نامگذاری سال 1396 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۷:۵۰    
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از تردد روان زائران در مرزهای ایران و عراق درپی رفع ممانعت وزارت گردشگری این کشور از ورود اتباع ایرانی به خاک عراق خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۷:۵۰    
فرمانده پلیس راه استان البرز با اعلام یکطرفه شدن محور کرج – چالوس از اعمال محدودیت های ترافیکی در این محور در روزهای پایانی هفته خبر داد
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۷:۴۱    
اخلال در عرضه نفت لیبی و گمانه زنی ها در مورد اینکه توافق کاهش تولید تا پایان امسال تمدید می شود موجب شد تا قیمت نفت امروز برای دومین جلسه متوالی افزایش یابد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۷:۴۱    
سکه تمام بهار آزادی در پنچمین روز هفته به قیمت یک میلیون و 190 هزار تومان رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۲    
معاون مدیر اجرایی بانک خلق ترکیه به اتهام دور زدن تحریمهای ایران در نیویورک بازداشت شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۲    
معاون وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم هرگز به مرزهای سال 1967 فلسطین عقب نشینی نخواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۲    
یک مسئول شرکت طراحی و مهندسی صنایع انرژی با تکذیب اخراج 200نفر از کارکنان این شرکت در پایان سال 1395 گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۲    
در لندن یک سگ نژاد استفوردشایر بول تریر به صاحب خود حمله کرد ، درست زمانی که او با خبرنگاران شبکه بی بی هنگام فیلم بردای یک فیلم مستند صحبت می کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۲    
ابراهیم خلیل بز، مامور 38 ساله سرویس امنیتی از شهر شانلی اورفه ترکیه کفش مجهز به دستگاه مسیریاب جی پی اس را طراحی کرده که امکان می دهد محل اقامت کسی که آنرا به پا کرده با کمک نرم افزار های ویزه در ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۲    
"زفرات" نام کتابی است که تعدادی از فعالان حقوق بشری بحرین نوشته و سعی کرده اند در آن گوشه ای از جنایت های صورت گرفته در زندان های رژیم آل خلیفه در این کشور بویژه در زمان انتفاضه اسرا در زندان "جو" در ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۲    
شیخ الاسلام گفت: استفاده روسیه از پایگاه نوژه کار بسیار منطقی و تعیین کننده ایست به این خاطر که نیروی هوایی سوریه مجهز نیست و ما نیاز به نیروی هوایی قوی و موثری داشتیم تا در زمین تلفات مان کاهش یابد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۷:۲۰    
تحلیلگر سیاسی اصولگرا با تاکید بر اینکه توصیه رهبر معظم انقلاب به احمدی نژاد منصوص العله بود، اقدامات اخیر وی را برخلاف این توصیه دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۷:۲۰    
رئیس اداره تشخیص جرائم سایبری پلیس فتا نیروی انتظامی ایران گفت: طرح کمک به حل دروس و پیک های نوروزی از آخرین شیوه ها و شگردهای مجرمان است که با بار گذاری پیام در گروه ها و کانال های ایجاد شده توسط ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۷:۲۰    
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و حسن روحانی، رئیس جمهور ایران توافقنامه ای راامضا کردند که به اتباع روسیه و ایران امکان می دهد به همراه گروه های گردشگری بدون روادید به این دو کشور سفر کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۷:۱۱    
موسسه وحدت ملی دو کره در گزارشی فاش کرد که کره شمالی با دارا بودن حدود یک هزار فروند هواپیمای بدون سرنشین، بر توسعه و گسترش این نوع هواپیماها تمرکز کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۷:۱۱    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از برخورد با بیش از یک میلیون تخلف حادثه ساز در طرح نوروزی امسال خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۷:۱۱    
منابع آگاه سوریه امروز (چهارشنبه) از انفجار تروریستی در استان حمص در مرکز سوریه خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۲    
تیم اقتصادی دونالد ترامپ به منظور دسترسی بیشتر به بازار مکزیک و کانادا، مذاکرات مجدد پیمان نفتا را کلید زده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۲    
مجسمه دختر شجاع برای جلب توجه به نابرابری جنسیتی و رعایت نشدن تساوی حقوق زن و مرد در دنیای تجارت در برابر مجسمه گاو وال استریت می ماند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۶:۵۰    
پایگاه خبری بلومبرگ آمریکا بر پایه پیش بینی شرکت مدیریت دارایی و ثروت اینکرمنتیوم ای.جی لیختن اشتاین اعلام کرد، همزمان با رشد تورم، نرخ منفی بهره واقعی در آمریکا و افزایش تقاضای طلا ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۶:۵۰    
پادشاه عربستان و رئیس جمهور مصر در حاشیه نشست سران اتحادیه عرب در اردن با یکدیگر دیدار کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۵:۵۰    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ایران به کمپین "نه به تصادفات جاده ای" پیوست.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۵:۵۰    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا به تناوب در برخی استان های غربی بارش باران پیش بینی می شود اما از عصر جمعه با ورود سامانه بارشی قوی، هوای تمامی کشور تا روز 14 فروردین بارانی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۵:۵۰    
گوشی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس قرمز از جمله دستاوردهای مشترک اپل و برند (Product (RED که با شعار مبارزه با ایدز طراحی و تولید شده است، با قیمتی نجومی به صورت انبوه وارد بازار ایران شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۵:۵۰    
صبح امروز نهم فروردین، جلسه ی هیات دولت به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور تشکیل شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۵:۴۱    
همایون اسعدیان می گوید با این که هنوز رقم نهایی فروش فیلم های اکران نوروزی مشخص نیست اما با توجه به این که برخلاف سال گذشته تبلیغات ماهواره ای ندارند، استقبال مردم خوب بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۵:۴۱    
پاسخ افشار سلیمانی تحلیلگر مسائل بین الملل به نظرخواهی خبرآنلاین که پرسیده بود ارزیابی شما از سیاست خارجی دولت یازدهم چیست؟
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۵:۴۱    
معاون بهداشت وزارت بهداشت، از بیماری های غیر واگیر و آسیب های اجتماعی به عنوان دو عامل مهم تهدید کننده سلامت جامعه نام برد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۵:۴۱    
مدیر کمیته اجرایی سی اُمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از پیشرفت 50 درصدی نصب سازه های موقت در شهر آفتاب خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۵:۴۱    
رییس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران گفت: شهرداری تعداد موش های تهران را یک و نیم تا دو میلیون، متخصصان تعداد آن را بیش از 20 میلیون و برخی دیگر نیز تعداد موش ها را بیش از 50 میلیون اعلام کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۲    
یکی از مراجع تقلید با اشاره به بالا بودن میزان تعطیلات در کشور گفت: کشورهای پیشرفته چنین تعطیلاتی ندارند و یکی از مشکلات مملکت و حوزه های علمیه این تعطیلات است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۲    
وزارت تجارت بین المللی بریتانیا در دستورالعمل جدید به صادرکنندگان اعلام کرد، نام شرکت های ایرانی را از فهرست مراقبت های ویژه خود حذف کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۲    
کارلوس کی روش در دو بازی اخیر تیم ملی به درستی از رامین رضاییان در ترکیب ثابت تیم ملی استفاده نکرد چون رامین چند هفته ای است از پرسپولیس اخراج شده و هر قدر هم خوب تمرین کرده باشد از شرایط مسابقه به ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۲    
رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: آموزش و پرورش به دنبال این است که در سال 97 میزبانی از گردشگران را برعهده نداشته باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۲    
بیست و هشتمین اجلاس سران کشورهای عضو اتحادیه عرب در بحر المیت اردن با سخنرانی محمد ولید عبدالعزیز رئیس جمهور موریتانی آغاز شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۵:۲۰    
ایران و کشور های خلیج فارس که در جنگ قدرت در خاورمیانه به سر می برند، به تدریج سعی میکنند روابط تخریب شده و آسیب دیده شان را با توجه به رویارویی روز افزون آمریکا با ایران با هم ترمیم کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۵:۲۰    
در جامعه مدرن، قانون حاکم است. در جامعه ما، قانون نهادینه نشده و در اینجا هنوز هنجارها مهم است/ جوامعی مثل جامعه ما بین سنت و مدرنیته، گیر کرده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۵:۲۰    
در حالی که بریتانیا برای اجرای برگزیت آماده می شود، دو شهر لندن و پاریس توافقنامه ای برای گسترش برنامه های مشترک توریستی به امضا رساندند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۵:۲۰    
نشریه آمریکایی فارین پالیسی با اشاره به عدم کارایی و هزینه زیاد آمریکا در این کشور نوشت که نیروهای امنیتی افغان در زمینه یادگیری شبیه گوسفند هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۵:۲۰    
در مرور رخدادهای شهریور 95 بر سه موضوع می توان درنگ کرد. یکی نامه دادستان سابق درباره کهریزک، دیگری رابطه گروه پول شویی با تحریم ها و سخنان هاشمی درباره انتخابات...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۱    
با خودم گفتن خبر فوت هاشمی دروغ است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۴:۱۱    
در حاشیه ثبت نام 3 هزار نفر برای 21 صندلی شورای شهر تهران...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۴:۱۱    
بشار اسد رئیس جمهوری سوریه با صدور فرمانی، اصلاحاتی را در دولت سوریه به وجود آورده است،
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۴:۰۲    
نماینده شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر همدلی و همتی متعالی داشته باشیم، با روحیه انقلابی، بسیجی و با برنامه ریزی، می توانیم شاهد تحقق شعار امسال و بهبود تولید و اشتغال باشیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۳:۵۰    
دونالد ترامپ با کاهش بودجه برخی برنامه های مهم، هزینه ساخت دیوار مکزیک را تامین می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۳:۵۰    
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد: توافق برجام بین ایران و1+5 دستاوردهای مثبت بین المللی و منطقه ای دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۳:۴۱    
یک مقام وزارت کشور روسیه ترور شدرئیس اداره مهندسی و امور ساختمانی و تعمیرات وزارت کشور روسیه به ضرب گلوله در مسکو کشته شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۳:۴۱    
ابراهیم الجعفری وزیر خارجه عراق در گفت وگوی ویژه با روزنامه سعودی الشرق الاوسط چاپ لندن گفت: بغداد با استقرار و حضور پایگاه های نظامی آمریکایی در خاک خود مخالف است و آن را نمی پذیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۳:۴۱    
ویژه نامه طنز نوروزی بی قانون امروز هم منتشر شد و به برخی اظهارنظرها و اخبار واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۳:۳۲    
همزمان با درخواست سازمان ملل و عفو بین الملل برای تلاش های بیشتر در حفظ جان غیرنظامیان، ائتلاف ضد داعش تحت رهبری آمریکا اعلام کرد احتمالا در تلفات غیرنظامیان در غرب موصل نقش داشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۳:۲۰    
براساس آمار گمرک در یازده ماهه نخست سال 95، میزان صادرات کالاهای غیرنفتی کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته 32.499 درصد رشد داشته است
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۳:۱۱    
ایران با 17 امتیاز در صدر جدول است و کره و ازبکستان با 13 و 12 امتیاز ما را تعقیب می کنند اما از یاد نبریم دو حریف بعدی ما همین دو تیم هستند که می توانند ورق را برگردانند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۳:۰۲    
سقوط بالابر یک مسجد در بهشهر سبب مرگ بانوی 34 ساله شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۳:۰۲    
فرمانده کل سپاه پاسداران، در کتاب "کالک های خاکی" خاطره ای را از برپا کردن یک قرارگاه با کمک قاسم سلیمانی و حسین خرازی نقل می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۲:۵۰    
رییس اتحادیه طلا و جواهر با حضور در کافه خبر اعلام کرد بازار سکه حباب دارد و قیمت واقعی سکه تمام بهار آزادی را یک میلیون و 200 هزار تومان عنوان کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۲:۵۰    
معاون پژوهشی پژوهشگاه بین المللی زلزله و رییس پژوهشکده مهندسی سازه پیش بینی می کند در زلزله احتمالی تهران، طبقه دوم اتوبان صدر، به راحتی ویران شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۲:۵۰    
رئیس جمعیت هلال احمر تربت جام گفت: انفجار دو باب واحد مسکونی روستایی در تربت جام سبب فوت سه نفر و مصدومیت سه نفر دیگر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۲:۵۰    
رئیس پلیس راهور گفت: بر اساس آمار تا روز گذشته، 7 درصد نسبت به سال گذشته تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی کاهش یافته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۲:۵۰    
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: ما از پرسپولیس طلبکاریم اما مدیران این باشگاه با وجود قول و وعده به ما بدقولی کردند تا پایان سال 95 برای ما بد باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۲:۵۰    
جایزه والتر اسکات که به آثار داستانی تاریخی تعلق می گیرد، فهرست نهایی سال 2017 خود را اعلام کرد.
  • ۱