جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۸:۱۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 12 فروردین 1396 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1396 نامه نیوز 31 خرداد 1396 نامه نیوز 31 تیر 1396 نامه نیوز 31 مرداد 1396 نامه نیوز 28 شهریور 1396 نامه نیوز 30 مهر 1396 نامه نیوز 20 آبان 1396 نامه نیوز 17 آذر 1396 نامه نیوز 28 دی 1396 نامه نیوز 30 بهمن 1396 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 1 فروردین 1396 نامه نیوز 2 فروردین 1396 نامه نیوز 3 فروردین 1396 نامه نیوز 4 فروردین 1396 نامه نیوز 5 فروردین 1396 نامه نیوز 6 فروردین 1396 نامه نیوز 7 فروردین 1396 نامه نیوز 8 فروردین 1396 نامه نیوز 9 فروردین 1396 نامه نیوز 10 فروردین 1396 نامه نیوز 11 فروردین 1396 نامه نیوز 12 فروردین 1396 نامه نیوز 13 فروردین 1396 نامه نیوز 14 فروردین 1396 نامه نیوز 15 فروردین 1396 نامه نیوز 16 فروردین 1396 نامه نیوز 17 فروردین 1396 نامه نیوز 18 فروردین 1396 نامه نیوز 19 فروردین 1396 نامه نیوز 20 فروردین 1396 نامه نیوز 21 فروردین 1396 نامه نیوز 22 فروردین 1396 نامه نیوز 23 فروردین 1396 نامه نیوز 24 فروردین 1396 نامه نیوز 25 فروردین 1396 نامه نیوز 26 فروردین 1396 نامه نیوز 27 فروردین 1396 نامه نیوز 28 فروردین 1396 نامه نیوز 29 فروردین 1396 نامه نیوز 30 فروردین 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1396 
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۸:۵۱    
دو جوانی که در حادثه شهادت دو تن از مامورین فداکار پلیس پایتخت روز گذشته متواری شده بودند، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ شناسایی و دستگیر شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۴:۰۳    
تهران و مسکو مذاکرات 18 ماهه ای برای فروش هواپیماهای مسافربری روسی به ایران داشته اند که به امضای قرارداد بین دو طرف نرسیده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۰۹:۱۲    
خبرگزاری آسوشیتدپرس با توجه به رویکردهای دولت جدید آمریکا از سرنوشت حسن روحانی در انتخابات پیش رو ابراز نگرانی کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۲۱:۱۳    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، با وزیر امور خارجه سابق آمریکا "کاندولیزا رایس" دیدار کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۲۱:۱۳    
جذب بیش از 12 میلیارد دلار پس از برجام مورد تصویب هیات سرمایه گذاری خارجی قرار گرفت و استان خراسان شمالی در جذب این سرمایه ها پیشتاز بوده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۲۰:۵۲    
مسئول مرکز مدیریت راه مازندران گفت: ترافیک در جاده های مازندران پرحجم و نیمه سنگین است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۲۰:۵۲    
تیم استقلال تهران با شکست فولاد به رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۲۰:۴۰    
سرمربی نفت آبادان معتقد است تیمش توانسته پرسپولیس را با تمام نفراتش شکست دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۲۰:۳۱    
تیم تراکتورسازی در دیدار برابر گسترش فولاد با تساوی یک بر یک متوقف شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۲۰:۳۱    
وقتی به سبزه ها در روز سیزده بدر گره می زنیم، در واقع گره های زندگی خود را به طبیعت منتقل می کنیم و از خالق طبیعت می خواهیم که گره زندگی مان را باز کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۲۰:۲۲    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می دانستیم بازی سختی پیش رو داریم و در بازی های آینده تلاش می کنیم قهرمانی مان را تثبیت کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۲۰:۰۱    
معاون ریاست دفتر سیاسی حماس بر تلاش شبانه روزی دستگاه های امنیتی نوار غزه برای شناسایی عالمان ترور مازن فقهاء از فرماندهان ارشد القسام تأکید و تصریح کرد این جنایتکاران حتما مجازات خواهند شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۸:۴۰    
پرسپولیس در اولین بازی خود در سال جدید برابر نفت آبادان شکست خورد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۹:۳۱    
معاون جمعیت هلال احمر لرستان از افزایش مصدومان سقوط نیسان به دره در مسیر منتهی به امامزاده شاه احمد پلدختر به 19 نفر خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۹:۲۲    
جانشین فرمانده ناجا با اشاره به افزایش 16 درصدی ترددهای جاده ای در نوروز امسال از کاهش 8 درصدی کشته های سرصحنه تصادفات رانندگی طرح نوروزی تا کنون خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۹:۰۳    
ایسنا به نقل از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه خوشبختی جامعه در پرداخت یارانه 250 هزار تومانی نیست، نوشت: این کار نوعی دروغ بزرگ و بزرگ ترین دروغ به فقراست ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۸:۳۱    
واژگونی اتوبوس بین شهری در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید خرازی حد فاصل خیابان امام خمینی (ره) و پل رباط (ورودی بزرگراه شهید ردانی پور) با 12 سرنشین موجب مصدومیت چهار تن شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۸:۲۲    
مجسمه غول پیکر کینگ گونگ شخصیت فیلمی با همین نام برای معرفی سری جدید این فیلم با عنوان کونگ: جزیره جمجمه در چین ساخته شد و در معرض دید عموم قرار گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۸:۱۰    
پله اسطوره فوتبال جهان زنده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۸:۰۳    
اجرای قانون مدیریت بحران کشور در مرحله آزمایشی است و تازمانی که لایحه مدیریت حوادث غیرمترقبه به عنوان قانون دایمی تعیین تکلیف شود این قانون آزمایشی ملاک مقابله بابحران در کشوری خطرپذیر است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۷:۴۲    
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت که محور هراز و کندوان برای تسهیل در تردد خودرویی و جلوگیری از ترافیک و سلامت مسافران یک طرفه شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۷:۳۰    
تعداد معاملات آپارتمان های مسکونی شهر تهران در سال 1395 به 162.1 هزار واحد مسکونی بالغ شد، که در مقایسه با سال 1394، 5.4 درصد افزایش نشان می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۷:۲۱    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان گفت: حال برخی از مصدومان حادثه سقوط نیسان در پلدختر به ویژه دو کودک وخیم است و احتمال فوت برخی مصدومان حادثه زیاد است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۷:۱۲    
مسعود مرادی از حضور در انتخابات شورای شهر انصراف داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۷:۱۲    
پسرپرست روابط عمومی فرمانداری تهران اخبار منتشر شده در شبکه های اجتماعی مبنی بر آماده و نهایی شدن نتایج تایید صلاحیت نامزدهای شورای شهر تهران را تکذیب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۶:۵۰    
رودریگو دوترته رئیس جمهور فیلیپین ضمن رد انتقادات حقوق بشری برخی کشورهای عضو اتحادیه اروپا، گفته که می خواهد به صورت آنها سیلی بزند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۶:۴۱    
صدراعظم آلمان گفت، پناهجویانی که به دنبال تامین امنیت خود در این کشور هستند، باید به ارزش های آلمان احترام بگذارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۶:۰۲    
سی ان ان در گزارشی از دست یابی گروه تروریستی داعش به تجهیزاتی برای عبور مواد منفجره از بازرسی های امنیتی فرودگاه ها خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۵:۵۰    
وزیر امور خارجه سابق آمریکا اعلام کرد، پیشنهاد دولت جدید کشورش برای کاهش بودجه وزارتخانه های بهداشت، توسعه بین المللی و خارجه اشتباه بزرگی در حق آمریکاست.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۵:۳۲    
نخست وزیر عراق ضمن تأکید بر اینکه حشد شعبی شامل تمامی عراقی هاست، گفت: ما دست تمامی کسانی را که بخواهند به نیروهای مردمی ما لطمه بزنند، قطع خواهیم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۵:۰۲    
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در ارتفاعات ولیان کوهسار به کوهپیمایی پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۴:۵۰    
زمانی که کاربر پیام را در گروه یا کانال به اشتراک عمومی می گذارد به سارقان این فرصت را می دهد که با توجه به زمان و مکان کاربر ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۴:۳۲    
عضو فراکسیون زنان گفت: تمام تلاش و انرژیمان را گذاشتیم که واژه عدالت جنسیتی را در ماده116 برنامه ششم توسعه حفظ کنیم تا زنان برای ارتقاء وضعیت شغلیشان و استیفای حقوقشان بتوانند با رویکرد عدالت جنسیتی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۴:۱۱    
منابع محلی از ربوده شدن 22 زن و کودک در جریان دو حمله بوکوحرام در شمال شرق نیجریه خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۴:۱۱    
رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه در کاخ سفید از پادشاه اردن استقبال خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۴:۰۲    
رییس جمهور آمریکا در تازه ترین اقدام خود لیست درآمد و دارایی های اعضای دولت خود از جمله داماد و دخترش را منتشر و با این کار به نوعی تایید کرد که اکثر اطرافیان او مشاورانی فوق ثروتمند هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۳:۵۰    
در حالی که زمان زیادی تا دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران باقی نمانده و همواره به صورت سنتی در آستانه انتخابات، بورس تهران با رونقی نسبی همراه می شد، تاکنون نشانی از این تحول وجود ندارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۳:۳۲    
محققان آمریکایی از آغاز فاز جدید تست واکسن ویروس زیکا خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۳:۳۲    
برای اطلاع از فیلم های سینمایی و تلویزیونی شبکه های سیما، در روز شنبه (12 فروردین ماه) این خبر را مطالعه کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۳:۲۰    
ابو انس الشیشانی معاون ابوبکر بغدادی سرکرده داعش، در حمله توپخانه ای روز گذشته (جمعه) پلیس فدرال عراق به ساحل غرب موصل ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۳:۱۱    
دور پنجم مذاکرات صلح سوریه با حضور نمایندگان دولت و گروه های معارض، در ژنو در روز جمعه بدون رسیدن به نتیجه ملموسی به پایان رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۳:۱۱    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از لغو یکطرفه شدن محور چالوس خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۳:۱۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، خطاب به وزیر دفاع آمریکا گفت: به جای متهم کردن بی جا و مغرضانه ایران ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۳:۰۲    
رییس جمهور آمریکا در حالی دیدار خود با وزیرخارجه اسبق کشورش را "فوق العاده" توصیف کرد که این دو سیاستمدار آمریکایی در دوران انتخابات نزاع های کلامی گسترده ای را پشت سر گذاشتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۳:۰۲    
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از شهادت دو تن از ماموران پلیس پایتخت در شب گذشته خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۲:۵۰    
نخست وزیر استونی پس از مکامله تلفنی با همتای انگلیسی خود اعلام کرد نقش بریتانیا در ائتلاف ناتو نشان می دهد که این کشور، اروپا را ترک نخواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۲:۵۰    
وزیرخارجه ترکیه گفته است، این کشور عملیات نظامی چند ماهه خود را در شمال سوریه با موفقیت به پایان رسانده اما نیروهای ترک در آینده نزدیک از مناطق تحت کنترل خود در این کشور خارج نمی شوند چرا که آنکارا ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۲:۴۱    
12فروردین 1358-نتایج رفراندوم تغییر نظام حکومت ایران که روزهای 10و 11فروردین برگزار شد،اعلام گردید. 98/2 درصد واجدین شرایط در این همه پرسی به جمهوری اسلامی رای آری دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۲:۳۲    
کمیته استیناف رای خود را در خصوص درخواست تجدید نظر خواهی باشگاه صنعت نفت آبادان صادر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۲:۳۲    
کمیسیون های تخصصی مجلس در اولین جلسات خود در سال 96 ضمن بررسی عملکرد خود در سال 95، اولویت های کمیسیون ها در سال جدید را نیز مورد بررسی قرار می دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۲:۳۲    
سردبیر سابق روزنامه خبر ورزشی به دلیل مشکل کلیوی دار فانی را وداع گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۲:۲۰    
فرماندهی مشترک عملیات عراق از کشته شدن 150 تروریست داعشی در حمله ای هوایی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۲:۲۰    
نخست وزیر عراق ابراز امیدواری کرد که روابط بغداد با عربستان و دیگر کشورهای عربی به روال عادی بازگردد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۲:۱۱    
رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به نقشه آمریکا و عربستان و امارات و مزدوران آن ها برای هدف قرار دادن الحدیده، تاکید کرد که مقاومت تا اخراج نیروهای متجاوز از کشور ادامه دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۲:۱۱    
نماینده تهران گفت: مردم نباید به کسانی که برای کسب قدرت از اموال بیت المال استفاده کرده و با ارقام نجومی می خواهند هزینه تبلیغات کنند رای بدهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۲:۰۲    
نماینده مردم فریدن در مجلس گفت: روزانه 50 کانتینر لباس از ترکیه وارد ایران می شود، این در حالی است که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی روز نخست نوروز تأکید کردند که وقتی از مبارزه با قاچاق صحبت می کنیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۱:۵۰    
شبکه تلویزیونی یورونیوز گزارش داد: یک نماینده پارلمان اتریش با افشای اسنادی، ترکیه را متهم کرد که در چهار قاره جهان عملیات جاسوسی درباره مخالفان رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه به راه انداخته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۱:۴۱    
خودروساز آلمانی فولکس واگن با 10 ایالت آمریکا برای جبران خسارات محیط زیستی و همچنین خسارت مصرف کنندگان ناشی از رسوایی آلایندگی به توافق رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۱:۳۲    
رئیس جمهور مصر امروز (شنبه) برای دیدار با همتای آمریکایی خود و بررسی مسائل مختلفی از جمله مسئله اخوان المسلمین، صلح میان فلسطین و اسرائیل و حقوق بشر در مصر به واشنگتن می رود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۱:۲۰    
دادستان تهران بر رعایت نکات ایمنی در مراکز گردشگری و تفریحی تاکید کرد و حفظ جان گردشگر را اولویت مهم و اساسی دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۱:۱۱    
رئیس جمهور در پیامی درگذشت روحانی مبارز حجت الاسلام علی برهان را تسلیت گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۱:۰۲    
کره شمالی به آمریکا هشدار داد که در صورت توسل به زور با واکنش موثر و شدید پیونگ یانگ که حمله بی امان با سلاحهای هسته ای به این کشور خواهد بود، مواجه می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۰:۴۱    
گروه تروریستی بوکو حرام در دو حمله جداگانه در شمال شرقی نیجریه ، 22 زن را ربود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۰:۴۱    
رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی کشور گفت: طول باند شمال به جنوب محور کرج چالوس، پرحجم و روان و محدوده دزبن تا مرزن آباد سنگین است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۰:۳۲    
وزارت خارجه مصر در بیانیه ای موافقت کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی با ساخت شهرک جدید در کرانه باختری برای نخستین بار طی 20 سال گذشته را محکوم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۰:۲۰    
دور پنجم مذاکرات ژنو روز جمعه درحالی به پایان رسید که طرف های سوری یکدیگر را به دست داشتن در نتیجه ندادن این مذاکرات متهم می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۰:۲۰    
کاخ سفید آمریکا نسبت به طرح جدید رژیم صهیونیستی برای ساخت یک شهرک جدید هشدار داده و گفته است که شهرک سازی "لجام گسیخته" می تواند تلاش ها در جهت برقراری صلح میان اسرائیل و فلسطینی ها را متوقف کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۰:۱۱    
به دنبال موافقت سنای پاراگوئه با اعمال اصلاحاتی در قانون اساسی این کشور، گروهی از شهروندان معترض، بخش هایی از ساختمان کنگره را به آتش کشیدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۰:۰۲    
وزیر دفاع آمریکا درباره گسترش فعالیت روسیه در افغانستان اعلام کرد تماس مقامات مسکو با طالبان نگران کننده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۰۹:۵۰    
نخست وزیر لبنان روز جمعه اعلام کرد این کشور به بزرگترین اردوگاه آوارگان تبدیل شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۰۹:۵۰    
یکی از مهم ترین محدودیت هایی که دولت یازدهم از آغاز به کار خود با آن مواجه شد، محرومیت بانک های ایرانی از مبادلات ارزی و بین المللی بود؛ مشکلی که بواسطه برجام و اقدامات دولت حل شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۰۹:۴۱    
رفراندوم فقط یک اصطلاح سیاسی برای یادآوری روش های مداخله مردم در تصمیم گیری های سیاسی نیست، بلکه در عمل، سه بار مردم ایران پس از انقلاب از این روش برای تعیین سرنوشت خود استفاده کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۰۹:۳۲    
وزارت خزانه داری آمریکا روز جمعه 11 تبعه و یک شرکت کره شمالی را به واسطه ارتباط آنها با فعالیت های تسلیحاتی، بانکی و تجاری پیونگ یانگ تحریم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۰۹:۳۲    
مدیرعامل ایران ایر تاکید کرد سومین ایرباس پسابرجامی تاکنون در هیچ کشوری پرواز نداشته است و خرید 100هواپیما از ایرباس کار کوچکی نیست اما برخی برای تخریب آن گام بر می دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۰۹:۲۰    
برخی افراد که پیرامون ابراهیم رییسی هستند از همان پایداری های رسانه ای هستند. آنها که به شدت به مصباح یزدی نزدیک هستند و گویا پل ارتباطی هم همین افراد شده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۰۹:۲۰    
حسام الدین آشنا، مشاور رییس جمهور در متن کوتاهی همراه با چند عکس که در کانال تلگرامی خود منتشر کرده، از پایان شائبه اختلاف سیدحسن هاشمی، وزیر بهداشت و علی ربیعی، وزیر تعاون ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۰۹:۱۱    
وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی همزمان با لیله الرغائب، در یادداشتی به فضایل این شب و آرزوهای خود برای این شب با ارزش اشاره کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۰۱:۲۰    
مدافع مغضوب تیم پرسپولیس بدون اجازه مسئولان باشگاه به کیش رفته است که کار را برای بازگشت به این تیم تا حد زیادی سخت می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۰۱:۱۱    
پرسپولیسی ها در آبادان با مشکلاتی مواجه شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۰۱:۰۲    
فرزاد حاتمی با نظر امیر قلعه نویی موقتا از تراکتورسازی کنار گذاشته شده است.