یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۱:۴۲May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 15 فروردین 1396 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1396 نامه نیوز 31 خرداد 1396 نامه نیوز 31 تیر 1396 نامه نیوز 31 مرداد 1396 نامه نیوز 28 شهریور 1396 نامه نیوز 30 مهر 1396 نامه نیوز 20 آبان 1396 نامه نیوز 17 آذر 1396 نامه نیوز 28 دی 1396 نامه نیوز 30 بهمن 1396 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 1 فروردین 1396 نامه نیوز 2 فروردین 1396 نامه نیوز 3 فروردین 1396 نامه نیوز 4 فروردین 1396 نامه نیوز 5 فروردین 1396 نامه نیوز 6 فروردین 1396 نامه نیوز 7 فروردین 1396 نامه نیوز 8 فروردین 1396 نامه نیوز 9 فروردین 1396 نامه نیوز 10 فروردین 1396 نامه نیوز 11 فروردین 1396 نامه نیوز 12 فروردین 1396 نامه نیوز 13 فروردین 1396 نامه نیوز 14 فروردین 1396 نامه نیوز 15 فروردین 1396 نامه نیوز 16 فروردین 1396 نامه نیوز 17 فروردین 1396 نامه نیوز 18 فروردین 1396 نامه نیوز 19 فروردین 1396 نامه نیوز 20 فروردین 1396 نامه نیوز 21 فروردین 1396 نامه نیوز 22 فروردین 1396 نامه نیوز 23 فروردین 1396 نامه نیوز 24 فروردین 1396 نامه نیوز 25 فروردین 1396 نامه نیوز 26 فروردین 1396 نامه نیوز 27 فروردین 1396 نامه نیوز 28 فروردین 1396 نامه نیوز 29 فروردین 1396 نامه نیوز 30 فروردین 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1396 
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۸:۳۱    
یک زن جنایتکار ، زنی را در ایرانشهر به قتل رساند و جسد مثله شده این زن را به عنوان گوشت شتر برای خانواده خود در شیراز فرستاد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۷:۴۰    
آنا نعمتی بازیگر کشورمان با پایان تعطیلات سال نو, با نوشتن متنی, آرزوهای خود در سال جدید را بیان کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۱:۵۰    
معاون سازمان صدا وسیما از افزایش مخاطبان برنامه های تلویزیون در ایام نوروز خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۸:۵۲    
یک ژنرال ارشد آمریکایی گفت: آمریکا و متحدان اروپایی اش، هیچ وسیله دفاعی در برابر موشک های کروز جدید هسته ای روسیه در اختیار ندارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۵:۴۳    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: عده ای موضوع یارانه 250 هزار تومانی را مطرح کرده اند و این امر بازی با نیازهای مردم و ایجاد رضایت آنی و غیر ممکن است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۰:۲۰    
فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت:جوانی حدود 24 ساله ساعت 15 دیروز به دست پسرعمویش جان باخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۰:۲۰    
مشاور عالی سازمان سنجش کشور گفت: بیش از 65 هزار داوطلب در دوره های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۰:۰۲    
در گزارش زیر تصاویری از قربانیان حمله شیمیایی به خان شیخون (در ادلب) سوریه را مشاهده می کنید که این حادثه بیش از 60 کشته بر جای گذاشت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۵۰    
دیدار جرد کوشنر داماد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از بغداد که به همراه فرمانده ستاد ارتش آمریکا به عراق سفر کرد، با جنجال هایی در واشنگتن و علامت تعجب هایی در بغداد همراه شد./رویترز
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۳۲    
منابع عمومی در قانون بودجه سال 1395 بالغ بر 294 هزار میلیارد تومان بود که از این رقم 282 هزار میلیارد تومان یعنی 96% تحقق یافته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۲۰    
روابط عمومی محیط زیست مازندران اعلام کرد دو جوان که در حین آتش زدن درخت از خودشان عکس گرفتند شناسایی و دستگیر شدند
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۰۲    
دبیرکل انصار حزب الله گفت: انتخابات یک واقعه مهم سیاسی و تأثیرگذار در سرنوشت انقلاب است بنابراین آن را دنبال خواهیم بود و اگر معیارهای انقلابی در نامزدی باشد از بیان آن ابایی نداریم.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۸:۱۴    
چندین مطالعه به بررسی اثر مصرف ماست بر سطوح کلسترول پرداخته اند. مطالعه ای در سال 2013 مصرف ماست را با سطوح سالم فشار خون و کلسترول پیوند داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۸:۱۴    
اگر دوست دارید به سبک مرد آهنین در هوا پرواز کنید و البته پول کافی هم در اختیار دارید می توانید یک ابزار پروازی خاص را خریداری کنید تا به راحتی در آسمان غوطه ور شوید.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۸:۱۴    
بر اساس اظهارات برخی منابع نزدیک به سعید جلیلی اخیرا وی یک پیغام قابل تامل برای قالیباف فرستاده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۷:۳۲    
آقای پول ... این لقبی است که به فلوید می ودر بوکسور برجسته آمریکایی داده اند، ورزشکاری که در طول دوران حرفه ای ورزشی خود 640 میلیون دلار درآمد کسب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۷:۳۲    
عکسی که به تازگی از هدیه تهرانی منتشر شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۲:۳۲    
رییس جمهوری آمریکا برای اولین بار از زمان تحلیف، هدف سخنان داعش قرار گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۰:۱۱    
عناصر داعش بیش از 30 تن از ساکنان موصل را به اتهام تلاش برای فرار قتل عام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۰:۰۲    
وزیر نفت دولت دهم گفت: اگر این را پذیرفتیم که اقتصاد کشور بیمار است، باید برای آن نسخه ای شفابخش را که همان اقتصاد مقاومتی است، تجویز کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۰:۰۲    
شان اسپایسر سخنگوی کاخ سفید شامگاه سه شنبه گفت: دولت بشار اسد رئیس جمهوری سوریه یک واقعیت سیاسی است و واشنگتن هنوز آمادگی آن را ندارد که در خصوص گام های بعدی صحبت کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۳:۵۰    
یک منبع در وزارت خارجه سوریه ضمن تکذیب استفاده از سلاح شیمیایی در ادلب، جنایت گروه های تروریستی در این استان را محکوم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۳:۵۰    
نماینده پیشین مردم تهران در مجلس گفت: هنوز انقلاب ما در حوزه اقتصاد کشور رسوخ نکرده که وضع بانکداری ما این گونه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۲:۳۲    
نخست وزیر انگلیس در دیدار با ولیعهد سعودی درباره راه های تقویت روابط دوجانبه و همکاری در تمام زمینه ها رایزنی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۲:۰۲    
دونالد ترامپ از شرکت گوگل خواسته است تا دسترسی ایرانیان مستقر در خاک ایران را به سرویس ها و خدمات گوگل مسدود کند. اما گوگل هنوز در این خصوص واکنشی نشان نداده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۱:۵۰    
رییس جمهور تحقق سریعتر "تولید اشتغالزا" را در گرو به میدان آمدن همه قوا، مردم و رسانه ها دانست و با اشاره به استمرار برنامه های دولت در تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی تاکید کرد: گفتمان حمایت از تولید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۱:۵۰    
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر گفت: بنده معتقدم نامزد پوششی از سوی اصلاح طلب ها باید معرفی شود و این امر با هماهنگی شخص روحانی باید باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۱:۴۱    
عضو حزب موتلفه گفت:اگر این توفیق را داشتیم که مهندس میر سلیم به صحنه آمد تکلیف ما این است همه کار کنیم و دیگران را متوجه کنیم نامزدی به نام میرسلیم در صحنه وجود دارد که از سوی موتلفه است که بزرگانی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۱:۲۰    
شرکت بوئینگ تایید کرده است که تفاهم نامه ای برای فروش 30 فروند هواپیما با ایران به ارزش 3 میلیارد دلار امضا کرده است. اما هواپیماهای جدید برای نوسازی ناوگان حمل و نقل هوایی کشور چه مشخصاتی دارند؟
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۱:۱۱    
رئیس جمهور آمریکا گفت کره شمالی مشکلی برای بشریت است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۰:۵۰    
رئیس جمهوری روسیه و پادشاه عربستان امروز (سه شنبه) بر اهمیت گسترش تلاش های بین المللی برای مبارزه با تروریسم تاکید کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۰:۵۰    
عضو هیئت رئیسه مجلس نهم با بیان اینکه "رونق تولید" و "ایجاد اشتغال" با تداوم وضع موجود محال است، گفت: در بی سابقه ترین رکود به سر می بریم .
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۰:۴۱    
ظهر امروز درگیری و چاقوکشی جوانان معلوم الحال برای لحظاتی باعث مسدود شدن نهمین تونل در مسیر اردبیل - سرچم شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۰:۴۱    
سخنگوی وزارت کشورگفت: نائب رییس و دبیرهیات اجرایی مرکزی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری برگزیده شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۰:۴۱    
رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه ما نیت جمنا را نیت خوبی می دانیم و از این نیت خوب پشتیبانی می کنیم، گفت: ما به حق تمکین می کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۰:۳۲    
معاون اول رئیس جمهور گفت: باید در سال 96 با تمرکز ویژه بر مشکلاتی نظیر بیکاری، برای حل مسائل و ابرچالش های پیش روی کشور تلاش جدی داشته باشیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۲۰:۰۲    
همایون اسعدیان کارگردان فیلم طلا و مس ، امشب مهمان خندوانه می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۹:۵۰    
فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه ناجا بر خود فرض می داند شعار سال را محقق کند ، گفت: مبادی رسمی ورود کالا به کشور زیر ذره بین پلیس است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۹:۳۲    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در آستانه رسیدن به صدمین روز نخست دوره ریاست جمهوری، گفت: بدون توییتر اینجا نبودم.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۹:۲۰    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اعلام حمایت همه جانبه از کاندیدای حزب متبوع خود گفت: معتقدیم آقای میرسلیم نسبت به تمام نامزدهای اصولگرایان امتیاز بالایی دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۹:۱۳    
مشاور محمود احمدی نژاد به جمع کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم پیوست.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۹:۰۱    
سرپرست وزارت خارجه پاکستان تاکید کرد که پاکستان از هرگونه اقدام علیه ایران دوری می کند و به دنبال کاهش تنش میان عربستان و ایران است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۸:۴۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش معاونان پارلمانی در گسترش روابط قوای مقننه و مجریه گفت: آیین نامه های اجرایی برنامه ششم هر چه سریعتر تدوین و تصویب شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۸:۳۱    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از جلسه مشترک این کمیسیون با وزیر دفاع و معاونانش به مناسبت سال جدید خبر داد و گفت که در این جلسه اعضای کمیسیون بازدیدی از نمایشگاه دستاوردهای حوزه دفاعی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۸:۲۲    
پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: آیین نامه تعرفه های خدمات خاص پزشکی قانونی در سال 1396 به پیشنهاد سازمان پزشکی قانونی کشور و با موافقت رئیس قوه قضاییه، ابلاغ شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۷:۵۲    
رییس جمهور در پیام تسلیتی به ولادیمیر پوتین رییس جمهوری فدراسیون روسیه، حادثه تروریستی انفجار در مترو شهر سنت پترزبورگ و جان باختن و مجروح شدن جمعی از مردم بی گناه روسیه را شدیدا محکوم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۷:۴۰    
محمد هاشمی گفت: مطمئناً فراق هاشمی برای رهبری سنگین است که برخلاف رسم معمول دوره های پیشین مجمع تشخیص مصلحت نظام، هنوز جایگزینی برای ایشان انتخاب نکرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۷:۳۱    
این عکس در مسابقات فوتبال نوروزی در ارومیه گرفته شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۷:۳۱    
وزیر خارجه روسیه گفت: در ارتباط با خیال پردازی و استدلال برخی مبنی بر اینکه انفجار روز گذشته، انتقام از روسیه به خاطر فعالیت هایش در سوریه بوده است به نظر من این مسئله بد بینانه و ناپسند است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۷:۳۱    
7 نفر از اعضای هیئت اجرایی مرکزی انتخابات، باحضور شخصیت های مذهبی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور انتخاب شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۷:۲۲    
بر اساس گزارش های موسسه علوم و امنیت بین المللی در واشنگتن، عربستان سعودی هنوز به دنبال سلاح هسته ای برای مقابله با ایران است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۷:۲۲    
کانال تلگرامی KHAMENEI.IR بخشی از بیانات رهبری را درباره ازدواج منتشر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۷:۰۱    
مدیرکل وزارت اطلاعات اسرائیل افزود: بخشی از ترس ما مربوط به تاسیس "مسیر زمینی" توسط ایران از داخل عراق، سوریه و لبنان به سمت دریای مدیترانه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۶:۴۰    
رییس کل بانک مرکزی در پیامی در اجلاس سالانه هیأت خدمات مالی اسلامی ضمن استقبال از حضور نمایندگان کشورهای عضو آن سازمان ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۶:۴۰    
عضو شورایعالی سیاستگذاری اصلاح طلبان گفت: خبر دارم آقای عارف بنایی برای ثبت نام و نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت سال 96 ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۶:۳۱    
اولین نشست خبری سخنگوی دولت در سال 96
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۶:۳۱    
صدراعظم آلمان در دیدار با نخست وزیر لبنان اعلام کرد که کشورش از لبنان حمایت می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۶:۲۲    
رئیس جمهور ترکیه در تماس تلفنی با همتای روسی خود مدعی شد حمله به ادلب مذاکرات آستانه را به خطر می اندازد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۶:۲۲    
دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی امروز سه شنبه 15 فروردین ماه 96 به مناسبت فرا رسیدن سال جدید، با رحمانی فضلی وزیر کشور، واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۶:۲۲    
بنابر اظهار دو مقام کابینه دولت فیلیپین، رییس جمهور این کشور، وزیر کشور را به خاطر "فقدان اعتماد و اطمینان" اخراج کرده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۶:۲۲    
تروریست های داعش شب جمعه گذشته 106 نفر را در بخش غربی موصل با شلیک گلوله به سرشان اعدام کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۶:۱۰    
در حالی که حدود 100 روز از روی کارآمدن شومن آمریکایی به عنوان مرد اول کاخ سفید می گذرد، می گوید از هیچ کدام از اقداماتش پشیمان نیست چراکه اکنون درباره آنها نمی تواند کاری کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۶:۰۳    
رهبر حزب جمهوریخواه خلق ترکیه دولت ترکیه را به اطلاع قبلی از وقوع کودتای نافرجام سال گذشته متهم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۶:۰۳    
یکی از روش های آب کردن چربی شکم کاهش وزن است. فیبر محلول یک مهارکننده قدرتمند اشتها است و می تواند به کاهش وزن کمک کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۵:۵۳    
هافبک جنجالی استقلال به احتمال فراوان بعد از بازی با گسترش در تمرینات شرکت خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۵:۵۳    
روزنامه واشنگتن پست به نقل از مقامات آمریکایی، اروپایی و عربی گزارش داد: امارات متحده عربی در تلاش برای مجاب کردن روسیه به برهم زدن روابطش با ایران ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۵:۵۳    
رامبد جوان نمایش ولپن به کارگردانی مهدی کوشکی را در تماشاخانه ایرانشهر افتتاح می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۵:۵۳    
بهار امسال با بارش های مناسبی در نقاط مختلف کشور آغاز شد و بر اثر این بارش ها آمار بارندگی از ابتدای مهرماه سال گذشته تا دوشنبه 14 فروردین ماه جاری، به 198 میلی متر رسیده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۵:۴۱    
یک مقام امنیتی در پلیس استان نینوا امروز (سه شنبه) اعلام کرد، یک گور دسته جمعی شامل اجساد تکه تکه شده زنان، کودکان و جوانان در مرکز موصل کشف شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۴:۳۲    
سرپرست پرسپولیس از احتمال لژیونر شدن رامین رضاییان خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۴:۳۲    
صبح امروز سه شنبه 15 فروردین اولین جلسه شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۵:۳۲    
سازمان ملل از آواره شدن بیش از 300 هزار نفر از ساکنان شهر موصل از آغاز عملیات نظامی ائتلاف آمریکایی خبر داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۵:۳۲    
دیدار جرد کوشنر داماد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از بغداد در روز دوشنبه که به همراه فرمانده ستاد ارتش آمریکا به عراق سفر کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۵:۲۰    
رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از عزم جدی تهران - تفلیس برای ترسیم دورنمای اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری و تاکید بر گسترش تعاملات این حوزه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۵:۲۰    
سقاخانه حرم مطهر امام رضا(ع) توسط خدمه شستشو داده شد. این سقاخانه در صحن انقلاب حرم مطهر رضوی واقع شده است و قدیمی ترین سقاخانه حرم مطهر می باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۵:۲۰    
دانشگاه صنعتی شریف با دولت ایران به خصوص در زمینه تحقیقات نظامی همکاری داشته و به همین دلیل، کشورهای اروپایی محدودیت هایی را در زمینه ارتباط با آن وضع کرده بودند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۵:۱۱    
سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان این که اصولگرایان نمی توانند در انتخابات ریاست جمهوری به نامزد واحدی برسند، گفت: اصولگرایان می دانند که اقبال عمومی مردم به سمت آنها نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۵:۱۱    
سرمربی پرسپولیس گفت: انتظار دارم بازیکنانم با پیروزی به هواداران عیدی بدهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۵:۱۱    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت عالم مجاهد مرحوم حجت الاسلام آقای حاج شیخ علی برهان را تسلیت گفتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۵:۱۱    
افراد با گروه خونی A باید رژیم غذایی گیاهخواری را پیش بگیرند اما آنها هم باید از مصرف لبنیات دوری کنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۵:۱۱    
پلیس انگلیس تا کنون 16 نفر را در رابطه با حمله نژادپرستانه و وحشیانه به نوجوان پناه جوی ایرانی، دستگیر کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۵:۰۲    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه یارانه درآمدی می تواند فقر را کاهش و اشتغال جوانان و تولید ملی را افزایش دهد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۵:۰۲    
وزیر خارجه روسیه امروز (سه شنبه) در جریان گشایش یک نمایشگاه عکس در کنار همتای قرقیزستانی خود گفت: حمله تروریستی در متروی سن پترزبورگ نشان دهنده اهمیت افزایش اقدامات مشترک برای مقابله با تروریسم است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۴:۵۳    
سرپرست پرسپولیس مقصد آینده مدافع جداشده ی این تیم را اروپا دانست و اعلام کرد او از این باشگاه ترانسفر خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۴:۵۳    
سرمربی تیم فوتبال پیکان با بیان اینکه برنامه اش برای فصل آینده را آماده کرده گفت: شرایط برای پیروزی مقابل پرسپولیس مهیاست.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۴:۵۳    
صبح امروز سه شنبه 15 فروردین اولین جلسه شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۴:۵۳    
رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرد که کشورهای اروپایی هیچ تصمیمی برای انتقال سفارتخانه های خود به قدس اشغالی ندارند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۴:۴۹    
رئیس پیشین سازمان صدا و سیما که در حال حاضر یکی از کاندیداهای مطرح در جبهه مردمی نیروهای انقلاب است، خواست که تا اظهارنظر نهایی این جبههف از تبلیغ او به عنوان کاندیدای اصلح و برتر خودداری شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۴:۴۹    
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: عملکرد فرمانداری تهران در خصوص عدم تائید افزایش کرایه ها به نوعی موجب سردرگمی مردم و تاکسیرانان شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۴:۴۹    
مدیریت اطلاعات ارتش عراق روز سه شنبه اعلام کرد که 3 عضو برجسته گروه تروریستی داعش دربخش غربی موصل براثر حمله هوایی جنگنده های عراق کشته شدند و نیروهای واکنش سریع نیز اعلام کردند که به 100 متری مسجد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۴:۳۲    
نویسنده سریال نوروزی مرز خوشبختی درباره علت عدم استقبال از سریال های نوروزی بر این باور است که مشکل به سریال ها برنمی گردد بلکه به تلویزیون برمی گردد که سال هاست مخاطبان خود را از دست داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۴:۳۲    
نتایج سرشماری 95 نشان می دهد،استان تهران بیشترین جمعیت و ایلام کمترین جمعیت را درمیان استان های کشور دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۴:۲۰    
مهدی طارمی ستاره این روزهای تیم ملی فوتبال و باشگاه پرسپولیس با حضور در کنسرت گروه لیان به روی صحنه رفت و با ساز محسن شریفی، بوشهری خواند.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۴:۲۰    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به وضعیت بارشی کشور طی روز جاری (سه شنبه 15 فروردین)، از آغاز روند افزایش دما از روز چهارشنبه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۴:۲۰    
مدل متفاوتی از خودروی لامبورگینی اوراکان به عنوان خودروی جدید پلیس در ایتالیا انتخاب شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۴:۱۴    
بر اساس گزارشی که از سوی موسسه علوم و امنیت بین المللی واشنگتن منتشر شده است، عربستان سعودی به شکلی فعالانه به دنبال دستیاببی به سلاح های اتمی و کشتار جمعی است تا بتواند به این طریق به رقابت با ایران ...
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۴:۱۴    
کارائیبی از دایره قطب شمال، جزایر زیبای "لوفوتن" در شمال نروژ که به خاطر ماهیگیری و جاذبه های طبیعی دیدنی و جذاب، نورهای شفق قطبی و روستاهای کوچک مشهور است.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۴:۱۴    
بانک مرکزی فرانسه محدودیت های حاکم بر فعالیت شعبه بانک صادرات ایران در پاریس را برداشت و با این اقدام امکان انجام فعالیت های بانکی به صورت عادی از سوی شعبه یاد شده فراهم شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۴:۱۴    
این خلبان 37 ساله در 31 دسامبر سال گذشته میلادی به محض ورود به کابین خلبان از فرط مستی از هوش رفته بود.