پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۲:۱۷May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر ایرانی 1 مرداد 1397 - newsirani.com

خبر ایرانی 29 اسفند 1396 خبر ایرانی 31 فروردین 1397 خبر ایرانی 31 اردیبهشت 1397 خبر ایرانی 31 خرداد 1397 خبر ایرانی 31 تیر 1397 خبر ایرانی 28 شهریور 1397 خبر ایرانی 6 مهر 1397 خبر ایرانی 26 دی 1397 خبر ایرانی 5 بهمن 1397 خبر ایرانی 26 اسفند 1397 خبر ایرانی 1 مرداد 1397 خبر ایرانی 2 مرداد 1397 خبر ایرانی 3 مرداد 1397 خبر ایرانی 4 مرداد 1397 خبر ایرانی 5 مرداد 1397 خبر ایرانی 6 مرداد 1397 خبر ایرانی 7 مرداد 1397 خبر ایرانی 8 مرداد 1397 خبر ایرانی 9 مرداد 1397 خبر ایرانی 10 مرداد 1397 خبر ایرانی 11 مرداد 1397 خبر ایرانی 12 مرداد 1397 خبر ایرانی 13 مرداد 1397 خبر ایرانی 14 مرداد 1397 خبر ایرانی 15 مرداد 1397 خبر ایرانی 16 مرداد 1397 خبر ایرانی 17 مرداد 1397 خبر ایرانی 18 مرداد 1397 خبر ایرانی 19 مرداد 1397 خبر ایرانی 20 مرداد 1397 خبر ایرانی 21 مرداد 1397 خبر ایرانی 22 مرداد 1397 خبر ایرانی 23 مرداد 1397 خبر ایرانی 24 مرداد 1397 خبر ایرانی 25 مرداد 1397 خبر ایرانی 26 مرداد 1397 خبر ایرانی 27 مرداد 1397 خبر ایرانی 28 مرداد 1397 خبر ایرانی 29 مرداد 1397 خبر ایرانی 30 مرداد 1397 خبر ایرانی 31 مرداد 1397 
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۳۴    
چهار دختر تاجر ایرانی مقیم ایتالیا به سر کنسولگری ایران در شهر میلان ایتالیا رفتند و مردی را که چند سال قبل پدرشان را به خاطر سرقت اموالش به قتل رسانده بود، بخشیدند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۱۹    
وزارت جنگ اسرائیل مدعی شد که یک سرباز اسرائیلی توسط یک تک تیرانداز فلسطینی هدف گلوله ای قرار گرفته که از یک اسلحه ساخت ایران خارج شده بود.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۴:۳۴    
یکی از اصلی ترین خواص عنبر نسارا کمک به درمان برخی بیماری های زنانه و رفع عفونت است. در طب سنتی از این ماده و دود دادن آن برای کاهش خونریزی و کوتاه کردن دوره عادت ماهیانه بانوان و درمان عفونت های ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۴:۰۴    
سینما، همان جایی است که می تواند در عین جذابیت، شگفت آفرین هم باشد. به عنوان مثال گاهی گریم بازیگران آنچنان سنگین و قوی است که شما به هیچ عنوان نمی توانید چهره واقعی و همیشگی آنها را تشخیص دهید.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۱:۲۹    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از افزایش یک میلیون تومانی قیمت هایما S7 دارد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۳۴    
مرکز آمار ایران اعلام کرد: نرخ تورم دوازده ماهه منتهی به تیر 1397 به 8،7 درصد رسید که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل (8،2 درصد) 0.5 واحد درصد افزایش نشان می دهد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۹:۳۹    
سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: کمبود های مقطعی که به دلیل مشکلاتی در حوزه قیمت گذاری و مونوپول بودن برخی از دارو ها وجود داشته بر طرف شده است و در آینده مشکلات حوزه دارو کمتر خواهیم شد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۸:۲۴    
مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اخبار برخی رسانه ها مبنی بر تعطیلی و توقف عرضه بنزین در جایگاه های شهر تهران به دلیل دونرخی شدن بنزین را رد کرد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۶:۰۹    
بهاره رهنما عکس هایی از جشن تولد سام درخشانی در اینستاگرامش منتشر کرد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۶:۰۴    
ریحانه پارسا در پاسخ به سوالی درباره سکانس جنجالی این سریال گفت: به نظرم به خاطر خط قرمزهایی که وجود دارد نمی شد بیشتر از این فضا را درآورد که نشان دهد چرا حامد تصمیم می گیرد از پنجره طبقه اول به ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۵:۴۹    
برخی از سناتورهای آمریکایی از غول های تکنولوژی درخواست کرده اند که برروی مسدودسازی قابلیت دامین فرانتیگ که برای دور زدن فیلترینگ استفاده می شد، باری دیگر تجدیدنظر کنند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۵:۲۹    
جوانی که متهم است 9 پسربچه را ربوده و به آنها تجاوز کرده است، به اعدام، 144 سال زندان و صد ضربه شلاق محکوم شد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۵:۲۴    
عکس دیده نشده زیر که امروز در فضای مجازی منتشر شد سید نصرالله را در کنار نوه اش نشان می دهد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۵:۱۹    
رئیس جمهور آمریکا بار دیگر به باراک اوباما به خاطر عدم هشدار درباره دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری حمله کرده است.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۵:۰۹    
متأسفانه هنرمندان هم آنطور که باید کارشان را کامل انجام نمی دهند. شدیداً باندبازی ایجاد شده و در سینما این مسائل شدت بسیار بیشتری دارد. گویا قبیله از ما بهتران هستند که هیچ کس را راه نمی دهند ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۵:۰۴    
در منطقه نظامی آستاراخان روسیه، پرتاب موشک بالستیک سامانه اسکندر-ام انجام گرفت که در نتیجه هدف تعیین شده، پست فرماندهی دشمن فرضی، در فاصله 70 کیلومتری منهدم شد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۴:۵۹    
یک کارشناس اقتصادی اختصاص بسته کمک های غیرنقدی را بهترین راه حمایت از معیشت خانوار های کارگری و کارمندان در دوران تحریم دانست.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۴:۴۹    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سخنانی که ترامپ علیه ایران بیان می کند، جنگ روانی است و او غلط می کند که بخواهد علیه ایران اقدامی انجام بدهد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۴:۳۴    
فرزند جمشید مشایخی می گوید: هیچ فرزندی دوست ندارد تصویر پدرش در چنین شرایطی در معرض دید عموم قرار بگیرد. برای من جمشید مشایخی پیش از اینکه بازیگر باشد پدر است و قلباً از دیدن این تصاویر ناراحت هستم ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۴:۳۴    
درشرایطی که بحث عزت پاسپورت ایرانی به عنوان یک شعار ازسوی دولت های یازدهم ودوازدهم مطرح شده یک شرکت واردات وصادرات بامشارکت یک ژن خوب درحال دلالی ویزابا استفاده ازیک تبعه خارجی بااقامت غیرقانونی است.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۴:۳۴    
یک بازیکن آرژانتینی در این کشور طی درگیری با بازیکنی دیگر به قتل رسید.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۴:۲۹    
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز در خصوص مباحث مطرح شده درباره کم فروشی بنزین و دستکاری پمپ های بنزین خاطرنشان کرد ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۴:۲۹    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ما گزارش های سه ماهه در مورد مبادلات خارجی را از گمرک و وزارت خارجه دریافت می کنیم تا هر 3 ماه رصد کنیم چه مقدار مبادلات خارجی افزایش یافته است.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۴:۲۹    
بنده به دلیل شرایط کاری و گرفتاری که دارم فرصت گرایش به سرگرمی را ندارم؛ اما در فراغت فیلم نگاه می کنم، چون به هنر هفتم اعتقاد دارم و امیدوارم در توسعه دین، این هنر به فریاد جامعه ما برسد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۴:۲۹    
رئیس جمهور با تقدیر از تقدیر از همراهی و حمایت های نمایندگان و فراکسیون امید از دولت گفت: تقویت هماهنگی و همدلی هرچه بیشتر دولت و مجلس برای رفع مشکلات مردم ضروری است.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۴:۲۹    
دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: در خصوص اینستاگرام فعلا هیچ بحث خاصی نشده و در صورتی که خدمات پایدار داخلی در حوزه پیام رسان ها ایجاد شود، این احتمال وجود دارد که تلگرام رفع فیلتر شود.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۴:۰۴    
StopMeddlingInIran# هشتگی است که شب گذشته کاربران فضای مجازی بویژه توییتر از آن برای بیان نظرات شان درباره سخنان و مواضع ضد ایرانی اخیر پمپئو استفاده کردند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۳:۵۴    
طرح تحقیق و تفحص از وزارت اقتصاد و دارایی به علت نوسات شدید ارزی و همچنین چگونگی تبادلات ارزی در مجلس شورای اسلامی کلید خورد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۳:۳۴    
مدیر روابط عمومی علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: از زمان وقوع زلزله روز گذشته در تازه آباد تاکنون مراجعه 248 مصدوم گزارش شده که از این تعداد 188 نفر ترومایی و 60 نفر غیرترومایی هستند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۳:۱۹    
دختر 5 ساله ام با چشمانی گریان به من که پشت میله های زندان بودم نگاه می کرد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۵۹    
4 مرد و یک زن که با راه اندازی باند سرقت به سراغ زنان تنها می رفتند و با تهدید طلاهایشان را می دزدیدند در شعبه اول دادگاه کیفری استان گلستان محاکمه شدند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۴۴    
با تلاش مأموران پلیس چند نفر از متهمان پرونده تجاوز به زن جوان در ویلایی در منطقه لواسان شناسایی و در چند عملیات جداگانه دستگیر شدند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۴۴    
گویا بازار سکه و ارز نه تنها اقتصاد کشور که حتی خانواده ها را هم تحت تاثیر قرار داده و از آن جای که مهریه اکثر خانم ها با سکه تعیین شده این روز ها خیلی از خانم ها ثروتمند شده اند!
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۳۹    
عصر دیروز مراسم ختم پدر سید وحید حقانیان با حضور مسئولین لشکری و کشوری و فرزندان رهبر انقلاب در مسجد نور برگزار شد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۳۹    
رئیس کمیسیون آئین نامه داخلی مجلس از بررسی پیشنهادات مطرح شده برای منضبط شدن نمایندگان برای حضور در کمیسیون ها و صحن علنی پارلمان خبر داد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۳۹    
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به ارتقای خدمات به زائران حج 97، از بلندتر شدن چادر های عرفات و زما بندی دقیق به منظور حرکت حجاج در مشاعر مقدسه خبر داد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۳۹    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش پراکنده باران همراه با رعد و برق در برخی مناطق کشور، از کاهش کیفیت هوا در جنوب غرب خبر داد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۳۴    
وزیر مشاور در امور خارجه دولت امارات عربی متحده تهدید کرد که عملیات جنگی در الحدیده یمن از سرگرفته خواهد شد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۱۹    
دروازه بان خرم آبادی تیم ملی و پرسپولیس، با وجود درخشش در جام جهانی 2018، هنوز همان روحیه خوب، سادگی و صداقت قبل را دارد و همچنان می شود از شنیدن حرف هایش، لذت برد ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۱:۵۹    
همزمان با بالا رفتن سطح انتظارات مردم از غذایی که می خورند،ارائه دهندگان غذا و خدمات هم به رعایت موازین بهداشتی استاندارد،بیشتر رغبت نشان می دهند ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۱:۵۴    
خبر درگذشت جلال پیشواییان بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون تکذیب شد. این بازیگر خارج از کشور در آلمان زندگی می کند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۱:۴۳    
وزیر خارجه سابق آمریکا با انتقاد از اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا درباره جو بایدن، چنین اظهاراتی را در شأن یک رئیس جمهور ندانست.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۱:۳۳    
اسدالله عسگراولادی رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین در روزنامه اعتماد نوشت: ما به عنوان اعضای اتاق بازرگانی و تجار ایرانی فعال در بازار چین هر از گاهی خبرهایی در مورد احتمال خروج چینی ها از ایران و ترک ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۱:۲۳    
سفیر انگلیس در تهران در مورد جزئیات مذاکرات مربوط به بسته پیشنهادی اروپا و اینکه آیا برنامه موشکی ایران هم بخشی از این مذاکرات بوده یا خیر ؟ گفت: این یک مساله کاملا جداست. مسائل بسیار مهمی وجود دارد ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۱:۰۳    
رئیس جمهوری آمریکا در توییتر خود به سخنان اخیر حسن روحانی رئیس جمهوری ایران واکنش نشان داد و تلاش کرده تهران را تهدید کند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۰:۵۸    
کسی فکرش را هم نمی کرد که در تابستان97 و درحالی که بخشی از کشور دارند با مشکل کمبود آب دست وپنجه نرم می کنند، مشکل قطعی گاه وبیگاه برق هم اضافه بشود و صدای مردم را بیشتر دربیاورد. اصل ماجرا چیست؟
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۰:۵۳    
وزیر دادگستری ترکیه با خرسندی از جدایی مسعود اوزیل از تیم ملی فوتبال آلمان اعلام کرد: مسعود اوزیل با این حرکت خود بهترین گل خود علیه ویروسی به نام فاشیسم آلمان را به ثمر رساند ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۰:۴۸    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس آخرین وضعیت انتخاب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس را تشریح کرد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۰:۴۸    
رییس کل بانک مرکزی با اشاره به پدیده قاچاق پنهان در اقتصاد کشور گفت: علاوه بر قاچاق آشکار، اقتصاد کشور شاهد بروز مواردی است که از آنها به عنوان قاچاق پنهان یاد می شود ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۰:۴۳    
مالک باشگاه خونه به خونه بابل بیانیه تندی را علیه رئیس فدراسیون فوتبال منتشر کرد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۰:۴۳    
روزنامه البناء لبنان نوشت: بحران بین قطر با چهار کشور عربی امارات، عربستان، مصر و بحرین به جای ورشکستگی قطر به آغاز ورشکستگی امارت دوبی و شکاف و جدایی در درون خاندانهای امارات منجر شده است.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۰:۳۸    
آخر هر هفته پل معلق پیرتقی واقع در دره های عمیق و زیبای شهر هشتجین از توابع خلخال شاهد ماجراجویی و عاشقان زندگی در اوج هیجان است.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۰:۳۳    
مسجد وکیل شیراز در کنار بازار، میدان و حمام وکیل به دستور کریم خان زند ساخته شد. دیدن این مسجد را که به مسجد سلطانی هم معروف است، از دست ندهید.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۰:۱۸    
خندوانه چه نیازی به این دارد که در برنامه ای با عنوان خنداننده شو فردی بیاید شوخی هایی را مطرح کند که حتی در پایان اجرایش، خانم داور به او تذکر دهد که برخی از مواردی که گفتی حتی مناسب سن تو نیست!
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۰:۱۸    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش توضیحاتی درباره مصوبه اخیر دولت مبنی بر حذف فوق العاده شغل از پاداش پایان خدمت بازنشستگان ارائه کرد و گفت: این مصوبه از امسال اجرا می شود.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۰:۱۸    
عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی از تقدیم طرح استیضاح وزیر اقتصاد با 90 امضا به هیات رئیسه مجلس خبر داد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۰:۱۸    
اعزام زائران خانه خدا از چهارشنبه 27 تیرماه آغاز شد و با توجه به محدودیت های مدینه، امکان اسکان بیش از 6 روز در این شهر وجود ندارد ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۰:۱۸    
وزیر بهداشت با بیان اینکه به دلیل کمبود نقدینگی با کمبود برخی دارو ها به ویژه دارو های بیماران خاص مواجه هستیم، گفت: منابع حوزه سلامت باید پایدار شود.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۰:۱۳    
شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ برای اعمال خاموشی های برنامه ریزی شده امروز اول مردادماه 97 جدول جدیدی منتشر کرد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۰:۱۳    
با انتقادات ترامپ از سیاست های فدرال رزرو، دلار امروز به پایین ترین نرخ برابری خود در بیش از 2 هفته اخیر افت کرد؛ در همین حال با نگرانی از تنش های تجاری، بازار سهام آسیایی پایین آمد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۰:۰۳    
رئیس سابق مرکز برنامه ریزی و نظارت با تشریح جزئیات طرح مقابله با قاچاق سیگار گفت: طرح رهگیری محصولات دخانی پیشرفتی 90 درصدی دارد و باقیمانده آن نیز تا پایان شهریور ماه کامل می شود.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۰:۰۳    
رییس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی در حالی مرغ و گوشت را لایق گران شدن می داند که معتقد است این کالا تنها مواد غذایی پروتئینی در سفره خانواده هاست ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۵۸    
رئیس جمهور آمریکا در پیامی توئیتری خطاب به رئیس جمهور ایران نوشت: دیگر هرگز ایالات متحده را تهدید نکن.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۵۸    
وزیر آموزش و پرورش گفت: اجرای سند 2030 در آموزش و پرورش متوقف شده است و اگر گزارشی درباره اجرای آن در برخی مدارس به دست ما برسد به طور جدی با آن برخورد خواهیم کرد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۵۸    
بر اثر انحراف به چپ تریلی و برخورد با اتوبوس در محور سلفچگان اراک 28 نفر راهی بیمارستان شدند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۴۳    
سازمان اورژانس کشور با ارائه گزارش پایانی مربوط به وضعیت مصدومان آتش سوزی در مجتمع پارامیس و انتشار اسامی مصدومان منتقل شده به مراکز درمانی، تعداد نهایی مصدومان این حادثه را 78 نفر اعلام کرد
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۳۳    
دو دانشمند فلسطینی به طرز مشکوکی در الجزایر ترور شدند و به نظر می رسد این عملیات توسط عناصر سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۲۳    
از روزهایی که عباس جدیدی برای عکس یادگاری با منصور پورحیدری در بیمارستان، سوژه فضای مجازی شده بود، زمان زیادی نگذشته است اما طبق معمول ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۱۸    
پلیس کانادا اعلام کرد تیراندازی در تورنتو منجر به کشته و زخمی شدن 10 نفر شده است.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۰۸    
سفیر عربستان در آمریکا در یادداشتی که بامداد دوشنبه منتشر شده خواستار مقابله با رفتار های ایران شده است.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۸:۳۳    
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به این که مدارس دولتی نمی توانند برای دریافت کمک های مردمی عدد و رقم تعیین کنند، گفت: در ماجرای حقوق مردم با هیچ یک از مدارس غیردولتی تعارف نداریم.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۸:۳۳    
وزیر خارجه آمریکا روز دوشنبه در کتابخانه ریاست جمهوری رونالد ریگان علیه ایران سخنرانی کرد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۸:۲۳    
پنج زمین لرزه بامداد امروز در سیرچ به وقوع پیوست.