پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۶:۱۲May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر ایرانی 13 مرداد 1397 - newsirani.com

خبر ایرانی 29 اسفند 1396 خبر ایرانی 31 فروردین 1397 خبر ایرانی 31 اردیبهشت 1397 خبر ایرانی 31 خرداد 1397 خبر ایرانی 31 تیر 1397 خبر ایرانی 28 شهریور 1397 خبر ایرانی 6 مهر 1397 خبر ایرانی 26 دی 1397 خبر ایرانی 5 بهمن 1397 خبر ایرانی 26 اسفند 1397 خبر ایرانی 1 مرداد 1397 خبر ایرانی 2 مرداد 1397 خبر ایرانی 3 مرداد 1397 خبر ایرانی 4 مرداد 1397 خبر ایرانی 5 مرداد 1397 خبر ایرانی 6 مرداد 1397 خبر ایرانی 7 مرداد 1397 خبر ایرانی 8 مرداد 1397 خبر ایرانی 9 مرداد 1397 خبر ایرانی 10 مرداد 1397 خبر ایرانی 11 مرداد 1397 خبر ایرانی 12 مرداد 1397 خبر ایرانی 13 مرداد 1397 خبر ایرانی 14 مرداد 1397 خبر ایرانی 15 مرداد 1397 خبر ایرانی 16 مرداد 1397 خبر ایرانی 17 مرداد 1397 خبر ایرانی 18 مرداد 1397 خبر ایرانی 19 مرداد 1397 خبر ایرانی 20 مرداد 1397 خبر ایرانی 21 مرداد 1397 خبر ایرانی 22 مرداد 1397 خبر ایرانی 23 مرداد 1397 خبر ایرانی 24 مرداد 1397 خبر ایرانی 25 مرداد 1397 خبر ایرانی 26 مرداد 1397 خبر ایرانی 27 مرداد 1397 خبر ایرانی 28 مرداد 1397 خبر ایرانی 29 مرداد 1397 خبر ایرانی 30 مرداد 1397 خبر ایرانی 31 مرداد 1397 
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۳۴    
برخی ها هستند که تنها هدف شان برگزاری یک جشن ازدواج لوکس است. همینجاست که پای بنگاه های تشریفات عروسی یا ودینگ پلنر ها به میان می آید ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۴:۰۴    
از زمانی که سیستم سیاسی ترکیه به "ریاستی" تغییر پیدا کرده و اردوغان رییس جمهوری اجرایی و عالی ترین مقام حکومتی ترکیه شده است ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۱:۴۴    
وزیر اقتصاد از اعلام فهرست نهایی دریافت کنندگان ارز 4200 تومانی در آینده ای نزدیک خبر داد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۲۸    
تلاش های پلیس تهران برای بازداشت قاتل کلاه به سر که متهم است پیرزن تنها را در خانه ویلایی اش در شمال پایتخت به قتل رسانده و اموال او را سرقت کرده همچنان در جریان است.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۱۸    
به دنبال انتقاد یک مجری تلویزیون از اقدامات وطن فروشانه در فضای مجازی، سیاهی لشکر صهیونیست ها در فضای مجازی علیه وی دست به کیبورد شدند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۰۱    
مجید واشقانی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: یه شب خوب کنار برادرم کامبیز دیرباز عزیززززززز افتتاح رستورانش برادر و رفیق عزیزم امیدوارم پر از خیر و برکت باشه برات مثل دل مهربونت ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۵۶    
انفجار گوشی تلفن همراه در دستان یک پسر بچه 12 ساله هندی وی را راهی بیمارستان کرد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۴۵    
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران به برخی توصیه های مهم و کلیدی درباره دارویی زائران حج پرداخت.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۳۵    
هفته گذشته پسر جوانی هراسان با پلیس تماس گرفت و از گروگانگیری 7 ساعته و سرقت 4 میلیاردی پول هایش توسط چهار مرد خبر داد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۳۰    
تصویری عجیب از حمل یخچال با خودروی سمند تاکسی را مشاهده می کنید.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۲۰    
ارتش سوریه به منظور آزادسازی صحرای سویدا واقع در جنوب این کشور از دست داعش تجهیزات نظامی به این استان فرستاد ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۱۰    
پیش تولید مجموعه داستانی انحراف به تهیه کنندگی سید مازیار هاشمی و مهدی صفی یاری و با کارگردانی سیامک صرافت به روزهای پایانی خود رسید.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۰۰    
کاری که اکثر خانم های ایرانی با کره می کنند این است که آن را در یخچال نگهداری می کنند که به گفته ی متخصصین این یک کار اشتباه است.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۴:۳۴    
در حالی که کاخ سفید در تلاش برای افزایش صادرات انرژی خود به بازارهای جهانی است، تعرفه های پیشنهادی چین در مورد ال ان جی و نفت خام وارداتی از آمریکا، جبهه جدیدی را در جنگ تجاری میان دو کشور گشوده است.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۴:۱۹    
Go Banking Rates نام 20 بازیگر ثروتمند زن هالیوود را اعلام کرده است که در آن نام جنیفر لارنس، جنیفر آنیستون، آنجلیا جولی و نیکول کیدمن نیز دیده می شود.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۴:۱۴    
امام رضا علیه السلام در کلامی ارزشمند پنج کار نیکی که نشانه تواضع است را بیان فرموده اند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۴:۰۴    
عهد تمیمی دختر نوجوانی که سال گذشته در درگیری با سربازان اسرائیلی بازداشت شد و هشت ماه به زندان افتاد، این هفته از زندان آزاد شده است.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۳:۴۹    
مجموعه تلویزیونی" نوعی دیگر" به کارگردانی بهروز بقایی و تهیه کنندگی مسعود رسام از امشب ساعت 22:15 از شبکه پنج سیما روی آنتن می رود.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۳:۲۹    
5 فروند هواپیمای نو و مدرن ATR، فردا ساعت 9 صبح در فرودگاه مهرآباد به زمین می نشینند و به ناوگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" می پیوندند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۳:۲۹    
مطابق آمار سامانه کد رهگیری از بازار معاملات مسکن یک واحد مسکونی 52 متری در ازگل با قیمت 408 میلیون تومان و یک واحد 120 متری 21 ساله در دروس با قیمت 1.6 میلیارد تومان معامله شده است.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۳:۲۴    
هند قصد دارد تعرفه علیه واردات برخی کالاهای آمریکایی را در ماه سپتامبر اعمال کند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۳:۰۴    
چینی ها و روس ها رسما اعلام کردند، آمریکا را برای اجرای سیاست های تحریمی علیه ایران همراهی نمی کنند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۲۴    
یک مقام اطلاعاتی سابق آمریکا به ارائه سه دلیلی پرداخته که باعث می شود تهدیدها و نویدهای ترامپ برای کشاندن ایران پای میز مذاکره بی اثر باشند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۲۴    
از قرار معلوم تعدادی از ایجنت ها که نسبت به بدقولی های رئیس فدراسیون فوتبال الجزایر شاکی بوده اند، این موضوع را با کی روش در میان گذاشته و او را برای حضور در تیم ملی الجزایر سرد کرده اند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۲۴    
سقوط بالگرد Mi-8 در کراسنویارسک روسیه، به مرگ حداقل 18 سرنشین انجامید؛ سقوطی که به گفته یک منبع روس احتمالا نقص فنی و اشتباه خلبان عوامل اصلی آن بوده است.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۱۴    
نمایندگان مجلس فردا بررسی طرح استیضاح وزیرتعاون، کار و رفاه امور اجتماعی را در دستورکار دارند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۱۴    
رئیس جمهور ترکیه در ادامه اظهاراتش گفت: با یک جنگ اقتصادی روبرو هستیم، اما نگران نباشید ما در این جنگ نیز پیروز خواهیم شد ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۰۹    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از تدوین طرح مالیات بر عایدی مسکن و زمین خبر داد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۱:۵۹    
نیروی دریایی ارتش رژیم صهیونیستی امروز شنبه کشتی آزادی را که با هدف درهم شکستن محاصره دریایی نوار غزه از اروپا حرکت کرده بود، توقیف کرد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۱:۵۹    
به دلیل انتشار آمارهای ضعیف از بازار کار آمریکا که سبب افت ارزش دلار شد و همچنین اقدام بانک مرکزی چین که موجب افزایش ارزش یوان گردید، قیمت طلا دیروز پس از رسیدن به پایین ترین رقم حدود 17 ماه گذشته ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۱:۳۹    
سری جدید برنامه همیشه خونه از امشب با اجرای فرهاد جم روی آنتن می رود.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۱:۳۹    
با سنگینی تنش های تجاری بر دوش بازار و ایجاد نگرانی هایی در مورد تقاضای جهانی، قیمت های نفت در پایان معاملات رو جمعه افت کرد و سود معاملات روز پنج شنبه خود را هم از دست داد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۱:۳۴    
گرد و خاک ناشی از شایعه افزایش قیمت بنزین با خبری مبنی بر اینکه "بنزین گران نمی شود" بالاخره خوابید و به نظر نمی رسد حداقل تا پایان سال جاری دغدغه افزایش قیمت بنزین باز هم باعث شود مردم در پمپ بنزین ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۱:۱۹    
رئیس اتحادیه پرنده وماهی گفت: در حال حاضر که قیمت تمام شده تولید به 7 هزار تومان رسیده مرغداران رضایت دارند و مرغ های شان را می فروشند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۱:۰۹    
زندان اسکندر در یزد در سال 631 هجری قمری توسط عارف معروف ضیاءالدین حسین رضی بنا گردید و در سال 705 ه.ق توسط پسرانش مجدالدین حسن و شرف الدین علی تکمیل شد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۱:۰۴    
مولانا جلال الدین محمد بلخی را مرد جهانی می نامند. این شهرت، جدای از سرگذشت فرامرزی وی که از بلخ تا قونیه رقم خورده؛ حاصل اندیشه های مولاناست ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۲۹    
با وجود آن که سیاست جدیدی در رابطه با افزایش نرخ بلیت پروازهای بین المللی ارائه نشده، اما با بالا رفتن نرخ ارز عملا قیمت بلیت این پروازها به شکل قابل توجهی افزایش یافته است.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۲۴    
رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری افرادی خبر داد که در پوشش ارائه ضمانت نامه بانکی برای دریافت وام اقدام به کلاهبرداری 15 میلیارد ریالی کرده بودند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۱۴    
کمرئی گفت: تنها تستی که به صورت عمومی قابلیت به کارگیری داشته، تست ریون است و طبیعتا دستکاری در این تست ها می تواند اعتبارش را کاهش دهد و به میزان دقت آن آسیب بزند ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۹:۲۸    
فرزند جمشید مشایخی می گوید وضعیت جسمانی پدرش بهتر از گذشته است و پس از انجام فیزیوتراپی به خانه برمی گردد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۹:۱۸    
با اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان، تعدادی از مدیران از شهرداری تهران باید خداحافظی کنند، حال این سوال مطرح است، جایگزین آن ها در چه فرآیندی در شهرداری تهران مشخص خواهد شد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۹:۰۳    
دو سوم جمعیت جهان در مناطقی زندگی می کنند که دارای آلودگی هوا ناشی از دود اگزوز، صنعت و سوزاندن چوب است.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۸:۴۸    
مرد افغان که به خاطر پاسخ منفی دختر ایرانی به درخواست ازدواجش وی را به قتل رسانده بود، به زودی محاکمه خواهد شد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۸:۳۳    
از 19 تیر ماه تا 10 مرداد ماه 97 در مجموع معادل 94 میلیون یورو ارز عرضه شده که در این مدت تنها برای 9.5 میلیون یورو تقاضا وجود داشته است.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۸:۲۸    
همسر یک برج ساز با درخواست مهریه 1000 سکه ای خود، شش خودرو و خانه مجردی شوهرش را توقیف کرد تا او را نقره داغ کند، اما در دادگاه با پیشنهاد تازه ای مواجه شد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۸:۲۳    
مرد شیشه ای که 15 سال پیش در جنایتی هولناک همسر صیغه ای اش را به قتل رسانده وجسدش را در بام کرج به آتش کشیده بود، صبح دیروز محاکمه شد.