سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۲۱:۴۲May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر ایرانی 17 مرداد 1397 - newsirani.com

خبر ایرانی 29 اسفند 1396 خبر ایرانی 31 فروردین 1397 خبر ایرانی 31 اردیبهشت 1397 خبر ایرانی 31 خرداد 1397 خبر ایرانی 31 تیر 1397 خبر ایرانی 28 شهریور 1397 خبر ایرانی 6 مهر 1397 خبر ایرانی 26 دی 1397 خبر ایرانی 5 بهمن 1397 خبر ایرانی 26 اسفند 1397 خبر ایرانی 1 مرداد 1397 خبر ایرانی 2 مرداد 1397 خبر ایرانی 3 مرداد 1397 خبر ایرانی 4 مرداد 1397 خبر ایرانی 5 مرداد 1397 خبر ایرانی 6 مرداد 1397 خبر ایرانی 7 مرداد 1397 خبر ایرانی 8 مرداد 1397 خبر ایرانی 9 مرداد 1397 خبر ایرانی 10 مرداد 1397 خبر ایرانی 11 مرداد 1397 خبر ایرانی 12 مرداد 1397 خبر ایرانی 13 مرداد 1397 خبر ایرانی 14 مرداد 1397 خبر ایرانی 15 مرداد 1397 خبر ایرانی 16 مرداد 1397 خبر ایرانی 17 مرداد 1397 خبر ایرانی 18 مرداد 1397 خبر ایرانی 19 مرداد 1397 خبر ایرانی 20 مرداد 1397 خبر ایرانی 21 مرداد 1397 خبر ایرانی 22 مرداد 1397 خبر ایرانی 23 مرداد 1397 خبر ایرانی 24 مرداد 1397 خبر ایرانی 25 مرداد 1397 خبر ایرانی 26 مرداد 1397 خبر ایرانی 27 مرداد 1397 خبر ایرانی 28 مرداد 1397 خبر ایرانی 29 مرداد 1397 خبر ایرانی 30 مرداد 1397 خبر ایرانی 31 مرداد 1397 
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۵:۴۷    
زندگی یک عروس قربانی تصمیمات اشتباه پدر و پدر شوهرش شد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۰:۳۳    
دو باند تبهکار در ایتالیا برای کلاهبرداری از شرکت های بیمه با ایجاد تصادف های ساختگی و شکستن دست و پا، افراد را معلول می کردند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۵۲    
رئیس جمهوری تقویت بیش از پیش روابط تهران – اسلام آباد در همه عرصه های مورد علاقه و از جمله اقتصادی را ضروری خواند و تاکید کرد ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۴۷    
خبرگزاری سانا نوشت اسماء همسر بشار اسد (رئیس جمهوری سوریه) برای درمان تومور سینه در بیمارستان نظامی این کشور بستری شد/ محل بیمارستان مشخص نیست
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۲۲    
محسن چاوشی، خواننده پاپ کشورمان در صفحه شخصی خود در اینستاگرام عکس زیر را منتشر کرد و نوشت: در ابتدای فعالیتم بعد از شش سال تلاش برای دریافت مجوز و فعالیت به صورت رسمی در چهارچوب معیّن همیشه تلاش ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۱    
یک مسئول وزارت بهداشت به جزئیات ابتلای 87 نفر به ایدز در روستای درگز چابهار پرداخت.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۱    
اگر تعدیل بازار کار و نیروی انسانی متخصص به مرز هشدار رسیده و تجربی ها سردمداران این عدم توازن هستند، چرا به صورت پولی پذیرش می شوند؟!
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۱    
با انتشار عکسی در فضای مجازی شایعه ازدواج ملی پوش ایرانی با بازیگر مشهور سینما قوت گرفت.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۶:۰۷    
فعالان فضای مجازی تصاویر جالب و تعجب برانگیزی را از شاهزاده هری منتشر کردند. او در پایان هفته ی گذشته به جشن ازدواج دوست نزدیکش چارلی وان استراوبنز رفته بود ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۵:۴۶    
علی طیب نیا وزیر پیشین اقتصاد و دارایی جهت اعمال حج تمتع وارد مکه شد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۵:۳۶    
رئیس مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر با اشاره به استقرار 80 مطب در هتل حجاج ایرانی گفت: یک بیمارستان و 5 درمانگاه به صورت شبانه روزی خدمات تخصصی و عمومی را به زائران ارائه می دهند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۵:۳۱    
کارشناس مسائل منطقه گفت: ایران با نگاهی انسانی تلاش دارد از ظرفیت سازمان های بین المللی در راستای پایان دادن به جنایات گسترده ای که در یمن اتفاق می افتاد، استفاده کند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۵:۲۱    
لاله اسکندری یک شروع خوب و غافلگیرکننده در تلویزیون داشت و با بازی در سریال خاک سرخ به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا، نگاه مخاطبان عام و خاص را به خود جلب کرد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۵:۱۱    
وزیر اقتصاد، تجارت و صنعت ژاپن با بیان این که ژاپن در حال بررسی ادامه واردات نفت از ایران است گفت: ژاپن باید از تحریم های امریکا معاف شود زیرا این کشور در طی سال های اخیر واردات نفت از ایران را کاهش ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۵:۰۶    
در حالی که دولت تاجیکستان ارتباط حملات تروریستی اخیر در این کشور با داعش را رد کرده است، شواهد متقنی در این باره وجود دارد و این بیانگر مواضع سیاسی دوشنبه در ورای این بازی خطرناک امنیتی است.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۵:۰۱    
مجلس رای اعتماد خود را از علی ربیعی پس گرفت.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۵:۰۱    
پسر افغان که برادرش را به خاطر بدهی به قتل رسانده بود درعمق 20 متری زمین بازداشت شد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۵:۰۱    
متن دستور اجرایی صادر شده از سوی دونالد ترامپ در مورد تحریم ایران به یک سوال بزرگ در مورد صنعت نفت ایران پاسخ نمی دهد و آن اینکه آیا تحریم های جدید، صادرات میعانات ایران را نیز در بر خواهد گرفت؟
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۵:۰۱    
یک مقام امنیتی رژیم صهیونیستی، هفته گذشته سفری محرمانه به قطر داشته است.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۴:۵۶    
از ابتدای جدی شدن فیلترینگ تلگرام و اقبال مردمی به سمت پیام رسان های داخلی اعلام شد که به پیام رسان های داخلی وام اعطا خواهد شد ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۴:۵۶    
پزشک سرشناس یکی ازبیمارستان های دولتی تهران، شامگاه گذشته در بیمارستان هدف ضربات کارد یک مهاجم قرار گرفت و به شدت زخمی شد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۴:۴۶    
در سال جاری حدود نیم میلیون افغانستانی از ایران رفتند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۴:۴۱    
فریدون محرابی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: دوست ما را و همه نعمت فردوس شما را.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۴:۳۰    
وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه ای سرگشاده به برخی از مسئولان دولتی پیشنهادهایی برای بازگشت آرامش به بازار ارزبه ویژه ایجاد شرایطی برای تسهیل عرضه ارز حاصل از صادرات محصولات غیر نفتی و ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۴:۲۵    
گزارش، عنوان جذابی دارد؛ آدم را وامی دارد که روی آن کلیک کند: "پسرم اوسامه"؛ مادر رهبر القاعده برای نخستین بار سخن می گوید.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۴:۱۵    
اجاره بهای سکه ای پدیده تازه بازار مسکن در تهران است که مستاجران را با چالشی تازه روبه رو کرده است.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۴:۱۰    
جیم کری گفت: کاریکاتور های ویرانگری که از ترامپ و متحدانش کشیده بدون برنامه ریزی قبلی صورت گرفته، ولی تصویر کردن آن ها برایش یک ضرورت بوده است.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۴:۰۵    
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به پیشنهاد ترامپ برای مذاکره با ایران، گفت: آمریکایی ها هیچگاه در این حوزه صداقت نداشتند؛ حرکت ترامپ یک حرکت تبلیغاتی بود.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۴:۰۵    
همنشینی با متین برای علیرضا جهانبخش بد شد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۳:۲۰    
مجلس رای اعتماد خود را از علی ربیعی پس گرفت.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۵۰    
روزانه پنج ساعت کار می کند، بعضی ها هم می گویند 6 ساعت؛ البته اختلاف یک ساعت چندان مهم نیست. صحبت از رییس جمهوری است. این موضوع را همسایه او هم تایید کرده است ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۵۰    
نشست علنی امروز خانه ملت پی در پی همراه با حواشی زیادی در باره استیضاح ربیعی همراه بود.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۳۰    
جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی به ریاست علی لاریجانی و با دستور کار استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۲:۱۰    
وزارت خارجه آمریکا با تاکید بر حمایت واشنگتن از استقلال و تمامیت ارضی گرجستان، از روسیه خواست تا نیروهای نظامی خود را از دو منطقه اوستیای جنوبی و آبخازیا خارج کند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۱:۳۰    
سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه با تاکید براینکه امروز دشمنان ما به خوبی می دانند هرگونه تهدید نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران با سخت ترین پاسخ مواجه می شود ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۱:۳۰    
بررسی آمار سامانه کد رهگیری حاکی از آن است که یک واحد مسکونی 70 متری واقع در امام زاده قاسم گلاب دره با قیمت 1 ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۱:۳۰    
به دنبال انتشار گزارشی مبنی بر افزایش میزان ذخایر نفت خام آمریکا و همچنین آغاز تحریم های نفتی واشنگتن علیه تهران، قیمت نفت امروز نوسان چندانی را شاهد نبود.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۱:۲۰    
از خبربیارها و میرزابنویس ها هم گله مندم که شأن منِ نماینده و ناظر افکار عمومی در محافل و جلسات خواص را تا این حد پایین آورده اند ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۱:۰۰    
با اعلام و ابلاغ دستورالعمل ارزی جدید به صرافی ها، شرایط دریافت ارز مسافرتی برای مردم مشخص شد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۵۵    
کرمانشاه یکی از کهن ترین شهرهای ایران است و در دوران باستان نام هایی چون الیپی، کانبادین و قرمسین به آن اطلاع می شد و بعدها نام کرمانشاهان و کرمانشاه به خود گرفته است ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۴۵    
معاون اول رئیس جمهور برای دفاع از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صحن علنی مجلس حضور یافت.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۴۵    
یزد با دخمه هایش شما را به دنیای مردگان پیش از اسلام و زرتشتیان صدها سال قبل ایران می برد. دنیایی تاریک و خاموش که شگفت انگیزی را در معماری و آداب و رسوم و نام و نشانش حفظ کرده است.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۴۰    
وزیر دفاع با اشاره به پیشنهاد ترامپ برای مذاکره مستقیم با ایران گفت: حاصل 12 سال مذاکره و گفتگو و نهایتا توافق برجام که به تایید و تصویب سازمان ملل نیز رسید، با بدعهدی تاریخی شیطان بزرگ مواجه شد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۴۰    
رییس اتحادیه صنف نمایشگاه داران و فروشندگان خودروی تهران از نزولی شدن قیمت ها در بازار خودرو های داخلی و وارداتی به دنبال اجرای بسته جدید ارزی دولت خبر داد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۳۵    
با غرق شدن 3 دانش آموز یزدی در گرجستان، دادستان یزد دستور رسیدگی ویژه به موضوع از جنبه عمومی جرم را صادر کرد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۳۵    
سخنگوی آتش نشانی تهران از وقوع آتش سوزی بامدادی در یک برج مسکونی در شمال غرب تهران خبر داد و گفت: آتش نشانان بیش از 100 ساکن مجتمع را نجات دادند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۳۰    
کودک آزار جوانی که به 86 پسر نوجوان تجاوز کرده و به دست فرد یا افراد ناشناسی کشته شده است، از سوی دادگاه مهدورالدم شناخته شد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۳۰    
رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این که در جریان اعلام وصول و بررسی استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روال قانونی انجام شده در عین حال گفت که منتفی شدن این استیضاح تنها با پس گرفتن همه امضا ها ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۲۵    
سخنگوی نیروی انتظامی درباره طرح "حیات شبانه" پایتخت، اعلام کرد که پلیس از هرطرح مفید و مورد وفاق نهاد های حاکمیتی برای ارتقا نشاط اجتماعی استقبال می کند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۲۵    
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران صنایع برودتی از ممنوعیت واردات کولر های گازی و دستگاه های برودتی به دلیل تولید داخلی این دست محصولات خبر داد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۲۵    
جنبش مقاومت اسلامی (حماس) اعلام کرد: هرگز به رژیم صهیونیستی اجازه نخواهیم داد که سیاست بمباران پایگاه ها و نیرو های مقاومت را به ما تحمیل کند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۴۹    
ریاض درادامه تقابل جویی با اتاوا، دستور خروج همه بیماران سعودی را صادر کرد که در بیمارستان های کانادا بستری هستند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۳۴    
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی صبح امروز (چهارشنبه؛ 17 مردادماه) را تشریح کرد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۳۴    
همزمان با کشف جسد یک استاد دانشگاه در خانه اش پلیس با معمای جنایی تازه ای رو به رو شد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۲۴    
قیمت سکه بهار آزادی در آخرین ساعات روز گذشته به 3 میلیون و 40 هزار تومان کاهش یافت.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۲۴    
وزیر خارجه کشورمان گفت که سوئیس و عمان، پیام هایی برای میانجیگری داده اند، اما مذاکره ای بین ایران و امریکا در جریان نیست.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۱۹    
رئیس مجلس برای تعیین تکلیف برگزاری جلسه استیضاح ربیعی تنفس اعلام کرد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۸:۵۹    
بعد از ماجرای خواستگاری لیلا از حامد در سریال پدر ، نازنین پیرکاری مجری تلویزیون در برنامه ایرانیوم شبکه 3 حضور یافت و قصه عشق و ازدواجش را که بسیار شبیه لیلا بود و خودش به همسرش پیشنهاد ازدواج داده ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۸:۵۴    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه افزایش 50درصدی خودرو در بازار ناشی از عدم نظارت بر این بازار است، گفت:چرا بازار پرسود خودرو باید در دستان 5 خانواده باشد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۸:۲۹    
رضا شفیعی جم گفت: متأسفانه خیلی ها از دور کار ما را رؤیایی می بینند؛ ولی کار ما سختی های خودش را دارد. شهرت با بازیگری فرق دارد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۸:۱۹    
میانگین ساعت کاری خاتمی و هاشمی در یک دوره چهار ساله حدوداً 10 هزار ساعت، احمدی نژاد 17 هزار ساعت و روحانی 6000 ساعت بوده است.