پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۰:۲۳May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر ایرانی 27 مرداد 1397 - newsirani.com

خبر ایرانی 29 اسفند 1396 خبر ایرانی 31 فروردین 1397 خبر ایرانی 31 اردیبهشت 1397 خبر ایرانی 31 خرداد 1397 خبر ایرانی 31 تیر 1397 خبر ایرانی 28 شهریور 1397 خبر ایرانی 6 مهر 1397 خبر ایرانی 26 دی 1397 خبر ایرانی 5 بهمن 1397 خبر ایرانی 26 اسفند 1397 خبر ایرانی 1 مرداد 1397 خبر ایرانی 2 مرداد 1397 خبر ایرانی 3 مرداد 1397 خبر ایرانی 4 مرداد 1397 خبر ایرانی 5 مرداد 1397 خبر ایرانی 6 مرداد 1397 خبر ایرانی 7 مرداد 1397 خبر ایرانی 8 مرداد 1397 خبر ایرانی 9 مرداد 1397 خبر ایرانی 10 مرداد 1397 خبر ایرانی 11 مرداد 1397 خبر ایرانی 12 مرداد 1397 خبر ایرانی 13 مرداد 1397 خبر ایرانی 14 مرداد 1397 خبر ایرانی 15 مرداد 1397 خبر ایرانی 16 مرداد 1397 خبر ایرانی 17 مرداد 1397 خبر ایرانی 18 مرداد 1397 خبر ایرانی 19 مرداد 1397 خبر ایرانی 20 مرداد 1397 خبر ایرانی 21 مرداد 1397 خبر ایرانی 22 مرداد 1397 خبر ایرانی 23 مرداد 1397 خبر ایرانی 24 مرداد 1397 خبر ایرانی 25 مرداد 1397 خبر ایرانی 26 مرداد 1397 خبر ایرانی 27 مرداد 1397 خبر ایرانی 28 مرداد 1397 خبر ایرانی 29 مرداد 1397 خبر ایرانی 30 مرداد 1397 خبر ایرانی 31 مرداد 1397 
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۵:۵۶    
نگاه چشم در چشم چند جوان در آبادان جنایت خونینی را رقم زد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۵:۱۱    
رئیس پلیس فتای قم از روش های جدید سارقان برای خالی کردن حساب های بانکی مردم خبر داد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۳:۴۰    
وکلای متهمان پرونده ثامن الحجج اعلام کردند هنوز حکم صادره از سوی دادگاه به آن ها ابلاغ نشده و این در حالی است که روز گذشته رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور حکم این پرونده و محکومیت مدیرعامل مؤسسه ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۰:۳۷    
در فیلم Six Underground رایان رینولدز ستاره سری فیلم های دد پول کنار معادی ایفای نقش خواهد کرد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۰:۳۷    
بهروز وثوقی با انتشار تصویری قدیمی از خود و عزت الله انتظامی یاد این هنرمند بزرگ، آقای بازیگر سینمای ایران را گرامی داشت. انتظامی صبح روز جمعه بر اثر ایست قلبی درگذشت.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۰:۳۷    
رییس جمهوری روسیه امروز (شنبه) در مراسم ازدواج وزیر خارجه 53 ساله اتریش شرکت کرد. کارین کنایسل، وزیر امور خارجه اتریش امروز (شنبه) با ولفگانگ میلینگر که تاجر است ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۰:۳۲    
دیروز در مسابقه های فوتسال باشگاهی قم یک دختر فوتسالیست مورد ضرب و شتم قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۰:۳۲    
علیرضا بیرانوند و همسر و دخترش را مشاهده می کنید.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۹:۵۰    
وزارت دفاع یمن با صدور بیانیه ای از هلاکت غالب الزایدی سرکرده گروه تروریستی القاعده در استان مارب خبر داد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۹:۵۰    
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جوان حدودا 35 ساله ای که دو روز پیش در بندر انزلی ربوده شده بود، عصر شنبه، 27 مرداد با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان آزاد شد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۶:۰۲    
با توجه به اینکه پهلبد سال ها مغضوب محمدرضا پهلوی بود، پس از گذشت چند سال با وساطت ملکه مادر و شمس، مدارج ترقی را سریعاً طی کرد ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۵:۵۷    
وزیر دفاع و رئیس سازمان اطلاعاتی ترکیه با مقامات نظامی و امنیتی روسیه دیدار کردند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۵:۴۷    
بحران عربی بین محور سعودی و قطر موجب نگرانی پنهان کویت و عمان شده است تا جایی که این دو کشور بیم دارند هر لحظه مانند قطر با تحریم های چند جانبه سعودی روبه رو شوند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۵:۴۲    
بر اساس آمار سامانه بازار املاک یک واحد مسکونی 100 متری در ابوذر با قیمت 340 میلیون تومان و آپارتمان نوساز با همین متراژ واقع در محدوده قلهک با قیمت یک میلیارد و 400 میلیون تومان معامله شده است.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۵:۴۲    
شماری از مقامات سابق سازمان جاسوسی آمریکا قطع دسترسی برخی از همکاران خود به اطلاعات امنیتی را مصداق تلاش ترامپ برای نقض آزادی بیان عنوان کردند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۵:۳۷    
وزارت دفاع چین گزارش اخیر پنتاگون مبنی بر آموزش ارتش چین در راستای کسب آمادگی برای حمله به اهداف آمریکایی را فاقد اعتبار و بر مبنای حدس و گمان محض ارزیابی کرد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۵:۱۷    
روز پنجشنبه ارجاع یک بیمار بدحال به بیمارستان خصوصی در شهر پردیس بهانه ضرب وشتم تکنسین های اورژانس و توقیف 2 ساعته آمبولانس 115 شد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۵:۰۲    
یک استاد دانشگاه با بیان اینکه نظام آموزشی کشور سرتاپا تبعیض است و این تبعیض برای همه دانش آموزان وجود دارد، گفت: جداسازی دانش آموزان در انواع مدارس، مادر تبعیض هاست.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۴:۳۲    
مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت درباره هزینه سفر عتبات برای دانشگاهیان گفت: با توجه به اتفاقات رخ داده در بازار ارز سفر های دانشگاهیان و همچنین سایر مردم به عتبات افزایش خواهد داشت.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۴:۰۷    
لبنیات 13.9درصد، تخم مرغ 1.3 درصد، برنج 0.2 درصد، حبوب 0.3 درصد، میوه های تازه 0.6 درصد، سبزی های تازه 0.7درصد، گوشت قرمز 4.3درصد، گوشت مرغ 7.4درصد، قند و شکر 13.9درصد، چای 0.9درصد گران شد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۴:۰۷    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با بیان اینکه قیمت مرغ حباب دارد، گفت: با افزایش میزان جوجه ریزی تا دو هفته آینده باید شاهد سیر نزولی کاهش قیمت این محصول باشیم.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۴:۰۲    
استاد دانشگاه تهران اظهار داشت: به نظر می رسد که جمع بندی دولت و بانک مرکزی با توجه به خصلت سیاست گذاری کمی زمان بر باشد ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۴:۰۲    
مدیر کل زندان های استان تهران در پاسخ به سوالی درباره خودکشی یکی از زندانیان فشافویه و انتقال جسدش به پزشکی قانونی گفت: بله صحت دارد. این فرد که جرمش سرقت بوده در سرویس بهداشتی خودکشی کرده است.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۳:۴۷    
بورس کالا با صدور اطلاعیه ای رسمی اعلام کرد: وجه تضمین اولیه قرارداد های آتی سکه طلا از روز یکشنبه 28 مرداد ماه سال جاری در بورس کالا افزایش می یابد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۳:۴۷    
یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه باید به آموزش های اجتماعی و سیاسی توجه ویژه داشته باشیم، گفت: خودداری از نشر علم احتکار است.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۳:۴۲    
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از توزیع سبد غذایی در بین طیف وسیعی از اقشار آسیب پذیر جامعه خبرداد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۳:۴۲    
مرد 34 ساله که تهدید به انتشار عکس های دختری جوان و قصد سوء استفاده از او داشت شناسایی و دستگیر شد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۳:۴۲    
رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه گفت: اگر فساد ریشه کن نشود، هر اقدام اصلاحی در اقتصاد بی فایده است و همچون آب در آبکش ریختن است.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۳:۴۲    
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی 10 مردادماه سال جاری در جلسه علنی پارلمان طرح سوال از رئیس جمهور را با 80 امضاء اعلام وصول کرد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۳:۱۲    
اخیرا کمپینی در فضای مجازی به راه افتاده که از مسئولان می خواهد اعلام کنند فرزند آنها هم اکنون در کجا مشغول است.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۲:۲۶    
وزرای دارایی فرانسه و ترکیه موافقت کردند تا اقدامات مشترکی را برای مقابله با تحریم های آمریکا علیه آنکارا انجام دهند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۲:۲۶    
یکی از 9 کشتی جنگی تندروی ناوگان ششم نیروی دریایی آمریکا به منظور انجام عملیات انتقال نیرو ها و تجهیزات نظامی در منطقه، وارد آب های دریای سیاه شد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۲:۲۶    
رئیس جمهور آمریکا بر این باور است که ترکیه در مورد کشیش برونسون با واشنگتن به شکل دوستانه رفتار نکرده است.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۲:۲۱    
مراسم تحلیف نخست وزیر جدید پاکستان امروز شنبه در برابر رئیس جمهوری این کشور و شماری از مقامات لشگری و کشوری برگزار شد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۲:۲۱    
کمدین برنامه خنداونه گفت: من قبل از پخش خنداننده شو یک هم دیگر روی استیج نرفتم، زیرا احساس می کردم که کار خود را انجام داده ام و به اندازه کافی دیده شده ام ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۲:۲۱    
یک روزنامه آلمانی با توجه به سفر امروز رئیس جمهوری روسیه به آلمان نوشت: پیش بینی می شود نتیجه این دیدار تشکیل ائتلافی علیه ترامپ باشد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۲:۲۱    
منابع یمنی از حملات پیاپی جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی آمریکایی به مناطق مسکونی در صنعاء خبر دادند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۲:۱۶    
در این اقتصاد دلار 50 هزار تومانی هم تعجبی ندارد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۱:۱۶    
چابهار را بهشت گمشده ایران می خوانند خلیجی که کمتر بین ایرانیان شناخته شده اما زیبایی های طبیعی و گردشگری اش آنقدر زیاد است که این منطقه را جزو بی نظیرترین مناطق گردشگری دنیا محسوب کرده است.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۱:۱۱    
شهر کیوتو Kyoto که توسط تپه های هونشوی مرکزی احاطه شده، یکی از بزرگ ترین شهر های ژاپن و بخاطر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی متعددش، کانون آموزشی ژاپن غربی به شمار می رود ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۱:۰۶    
جنبش انصارالله یمن از مغرب خواست رسما خروج از ائتلاف متجاوز غربی و عقب نشینی نیروهایش از یمن را اعلام کند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۱:۰۱    
وزیر امورخارجه چین در گفتگو بامحمدجواد ظریف تاکید کرد که پکن به روابط تجاری و همکاری خود با تهران ادامه خواهد داد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۰:۵۶    
جانشین رییس پلیس راه زنجان گفت: برخورد یک دستگاه کامیون با کامیون پارک شده حادثه آفرید.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۰:۵۶    
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران گفت: هم اکنون 3 هزار و 700 خانواده متقاضی فرزندخواندگی هستند که بر اساس اولویت بندی، روندکار انجام می شود.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۰:۵۱    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به مهمترین حوادث جاده ای شبانه روز گذشته گفت: برخورد و دو سواری پژو در لرستان برای 10 مسافر حادثه آفرید و سبب مصدومیت شدید 8 نفر از آن ها شد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۰:۵۱    
یک استاد دانشگاه گفت: مسئولان به کمپین مدرسه فرزندت کجاست بپیوندند و اعلام کنند فرزندان و نوه هایشان در کدام مدرسه درس می خوانند تا بدانیم عزمی برای حل مشکلات مدارس دولتی وجود دارد یا نه.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۰:۵۱    
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی صبح امروز (شنبه؛ 27 مردادماه) را تشریح کرد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۰:۵۱    
زلزله 6 ریشتری جنوب کاستاریکا در نزدیکی مرز با پاناما را به لرزه درآورد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۰:۴۶    
رئیس جمهور آمریکا در واکنش به مخالفت دادگاه ترکیه با درخواست تجدیدنظر وکیل کشیش آمریکایی تهدید کرد کشورش در مقابل ترکیه دست بسته نمی نشیند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۰:۴۱    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بعد از حادثه 8 شهریور، لاجوردی جزوه ای برای من آورد که در آن پرونده نخست وزیری را به صورت ریز بررسی کرده و قائل بود بسیاری در این ماجرا موثر بودند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۰:۳۶    
زن میانسال که به اتهام ربودن دختربچه خردسال بازداشت شده مدعی است پس از طلاق از شوهرش برای فرار از تنهایی و افسردگی اقدام به آدم ربایی کرده است.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۰:۳۱    
تنها لامبورگینی هوراکان ایران در جزیره کیش است که ارزشی نزدیک به دو میلیارد تومان دارد؛ که در ادامه این تصویر را ببینید:
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۰:۱۶    
شعبه اول دادگاه کیفری یک استان تهران حکم سه متهم پرونده مؤسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج را صادر کرد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۰:۰۶    
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرایط تحریم هیچ تأثیری بر بازار انرژی کشور ندارد، گفت: نگرانی برای کمبود بنزین وجود ندارد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۹:۵۶    
فرمانده نیروی زمینی ارتش از پروژه شبیه ساز پایه ارتقا یافته بالگرد 206 رونمایی کرد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۹:۵۱    
فرمانده هوانیروز ارتش، رشد 16/2 درصدی پیشرفت در طرح ذوالفقار (طرح نوسازی بالگردها) را از جمله مهمترین برنامه های این یگان عنوان کرد و گفت ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۹:۳۱    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی با اشاره به وقوع بارش های پراکنده در سواحل دریای خزر، از وزش باد شدید در استان های سمنان، تهران، البرز، شمال مرکزی، قزوین، زنجان، خراسان شمالی ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۹:۱۶    
در انفجار انبار تسلیحات متعلق به نیرو های الحشد الشعبی در نزدیکی کربلا دست کم 12 نفر شهید شدند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۹:۱۱    
شهردار تهران با بیان اینکه قانون منع بکارگیری بازنشستگان به مجلس بازگشت داده شده است گفت: بعد از نظر نهایی شورای نگهبان مشخص می شود این قانون شامل حال چه کسانی می شود.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۹:۰۱    
مسئله گزارش تحقیق درباره سایپا و جواب آقای بهزاد نبوی، وزیر صنایع سنگین، به خوبی برگزار شد. گزارش 61 صفحه ای را خلاصه کردند و خوانده شد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۸:۳۱    
مرد جوان که به خاطر یک دختر درجنایتی هولناک دو مرد جوان را به کشتن داده بود پس از محاکمه در شعبه هشتم دادگاه کیفری به دو بار قصاص نفس محکوم شد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۸:۱۶    
اما چرا جنگی رخ نخواهد داد و چرا آمریکا در جنگ با ایران متضرر می شود. جواب این سؤال را می توان در آمار های آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (THE CIA WORD FACTBOOK) درباره ایران که وظیفه جمع آوری و تحلیل ...