پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۸:۲۰May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر ایرانی 6 مرداد 1397 - newsirani.com

خبر ایرانی 29 اسفند 1396 خبر ایرانی 31 فروردین 1397 خبر ایرانی 31 اردیبهشت 1397 خبر ایرانی 31 خرداد 1397 خبر ایرانی 31 تیر 1397 خبر ایرانی 28 شهریور 1397 خبر ایرانی 6 مهر 1397 خبر ایرانی 26 دی 1397 خبر ایرانی 5 بهمن 1397 خبر ایرانی 26 اسفند 1397 خبر ایرانی 1 مرداد 1397 خبر ایرانی 2 مرداد 1397 خبر ایرانی 3 مرداد 1397 خبر ایرانی 4 مرداد 1397 خبر ایرانی 5 مرداد 1397 خبر ایرانی 6 مرداد 1397 خبر ایرانی 7 مرداد 1397 خبر ایرانی 8 مرداد 1397 خبر ایرانی 9 مرداد 1397 خبر ایرانی 10 مرداد 1397 خبر ایرانی 11 مرداد 1397 خبر ایرانی 12 مرداد 1397 خبر ایرانی 13 مرداد 1397 خبر ایرانی 14 مرداد 1397 خبر ایرانی 15 مرداد 1397 خبر ایرانی 16 مرداد 1397 خبر ایرانی 17 مرداد 1397 خبر ایرانی 18 مرداد 1397 خبر ایرانی 19 مرداد 1397 خبر ایرانی 20 مرداد 1397 خبر ایرانی 21 مرداد 1397 خبر ایرانی 22 مرداد 1397 خبر ایرانی 23 مرداد 1397 خبر ایرانی 24 مرداد 1397 خبر ایرانی 25 مرداد 1397 خبر ایرانی 26 مرداد 1397 خبر ایرانی 27 مرداد 1397 خبر ایرانی 28 مرداد 1397 خبر ایرانی 29 مرداد 1397 خبر ایرانی 30 مرداد 1397 خبر ایرانی 31 مرداد 1397 
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۳۶    
قیمت یورو و پوند افزایش یافت.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۳:۲۳    
دکتر می گفت: هیچ خطری ندارد و روزانه چندین نفر برای این عمل جراحی به مطب او مراجعه می کنند. می ترسیدم، اما از سویی دیگر می خواستم اندامی متناسب داشته باشم برای همین تن به این عمل زیبایی دادم.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۳:۴۹    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: موضوع قطع ارز مسافرتی مطرح نیست.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۰:۲۰    
پسر جوانی که متهم است در جریان درگیری با دوبرادر یکی از آن ها را هدف اسیدپاشی قرار داده پس از دستگیری مدعی شد که شاکی روی او اسیدپاشیده است.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۵۳    
برای خرید آپارتمان 55 متری با عمر 7 ساله بنا در محله مهرآباد جنوبی به سرمایه 250 میلیون تومانی نیاز است.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۳۸    
پسر جوانی که با همدستی دایی اش در جریان درگیری با دو پسر عمو مرتکب اسید پاشی شده بود، به سه سال و شش ماه زندان محکوم شد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۲۸    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه سیستم های صندوق بازنشستگی، قشری را که بالاترین میزان دریافتی حقوق بازنشستگی دارد، معرفی کرد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۲۳    
وزیر خارجه پیشین آمریکا در گفتگویی ضمن ابراز تاسف نسبت به خروج آمریکا از توافق هسته ای ایران تاکید کرد که بی شک ترامپ نفهمیده با این اقدام چه کاری کرده است.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۴:۵۳    
رامسین کبرتی بازیگر گفت: همان شبکه جم برای هفت پشتم کافی بود و دیگر حاضر نیستم با هیچ شبکه ماهواره ای فعالیت داشته باشم ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۴:۴۳    
فرزند سیدضیاءالدین دری کارگردان سینما و تلویزیون بیان کرد که او 2 روز است که برای انجام مراقبت های پس از عمل پیوند کبد ممنوع الملاقات شده است.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۴:۴۳    
در شرایطی که هندوانه در بازار بیشترین افزایش قیمت را نسبت به دیگر محصولات در بازار میوه و تره بار داشته، آمار تجارت محصولات کشاورزی نشان می دهد که طی سه ماهه نخست امسال ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۴:۱۸    
توییت روز دونالد ترامپ، توییتی بود که به همراه خود کلی سؤال داشت. آیا او علایمی از یک جنگ را نشان داد؟ در عین حال اگر روشن شود آمریکا در سقوط نظام ایران نقش بازی می کند ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۴:۱۸    
معاون پایش محیط زیست استان تهران با اشاره به افزایش 40 درصدی روزهای ناسالم نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: گرما سبب افزایش آلاینده های ثانویه در پایتخت شده است.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۴:۱۸    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از درج اطلاعات محصولات فرآوری شده با روغن های تراریخته از شهریورماه خبر داد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۴:۱۳    
خبر کوتاه و گویاست. آمار خرید خانه توسط ایرانی ها در ترکیه سه برابر سال گذشته شد. این حقیقت، اما در پس کوتاهی خود حکایتی بلند از کوتاهی مسئولان و شهروندان ایرانی در مورد بررسی همه جانبه چنین اقدامی ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۲:۴۱    
مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: در 9 ماه اخیر 10 خودرو سواری بنز و بی ام دبلیو وارداتی قاچاق، دوباره صادرات شد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۲:۴۱    
فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری دو آدم ربا در کرج خبر داد و گفت: در این رابطه دو نفر دستگیرشده اند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۲:۴۱    
در نظرسنجی طلای هفتگی کیتکونیوز، سرمایه گذاران و کارشناسان وال استریت درباره اینکه آیا طلا به کف قیمت رسیده و در هفته جاری صعود خواهد کرد، به دو دسته مساوی تقسیم شدند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۱:۱۶    
دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال با انتشار نامه ای از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۱:۱۱    
روابط عمومی وزارت امور خارجه کشورمان، طی اطلاعیه ای از دخالت نداشتن این وزارتخانه در صدور روادید سفارتخانه های خارجی خبر داد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۱:۰۶    
برای دیدن دیو چشمه باید به نوشهر بروید. شهرستان نوشهر از شمال به دریای خزر، از جنوب به رشته کوه های البرز، از شرق به شهرستان نور و از غرب به چالوس متصل است و ارتفاع آن از سطح دریا 2.9 متر است ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۱:۰۱    
تارنمای خبری بازفید امروز به نقل از پلیس شهر رابزتاون تگزاس خبر داد که یک مرد مسلح پس از قتل چهار نفر، خودکشی کرد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۱:۰۱    
حمام علیقلی آقا در منطقه بیدآباد اصفهان به وسیله علیقلی آقا از درباریان دو پادشاه صفوی، شاه سلیمان و شاه سلطان حسین صفوی در مجموعه ای که خود، بانی آن بوده، به سال 1125 هجری قمری ساخته شده است ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۰:۴۵    
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا خطاب به متقاضیان خرید خودرو گفت: درج آگهی در مطبوعات و تبلیغات در فضای مجازی از سوی شرکت های مختلف خودرویی و لیزینگی دلیلی بر صحت و درستی مطالب عنوان ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۰:۴۵    
دقایقی پیش یک دستگاه خودرو سواری با چند عابر پیاده در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید بابایی برخورد کرد. هنوز آمار دقیقی از مجروحان و کشته شدگان این سانحه اعلام نشده است.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۰:۴۵    
در جریان حمله افراد مسلح به یک مسجد در شمال بغداد دست کم یک شهروند عراقی کشته و یک تن دیگر مجروح شد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۰:۴۵    
زیباترین تصویر از ماه گرفتگی دیشب در کنار برج میلاد را مشاهده می کنید.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۰:۴۵    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به فضای سنگین رایزنیها، انتصابهای مشکوک و بده و بستانهای عجیب برای جلوگیری از استیضاح وزیر اقتصاد گفت ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۰:۳۵    
قانون منع به کارگیری بازنشستگان تصویب شد. برخی اصلاح طلبان معتقدند که این قانون شامل حال شهردار 59 ساله تهران نمی شود و برخی دیگر از هم حزبی های افشانی می گویند که وی باید از صندلی بهشت خداحافظی کند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۰:۳۵    
رویترز اعلام کرد که دولت آمریکا در حال احیای ناتوی عربی با حضور شش کشور عربی حاشیه خلیج فارس و اردن و مصر برای مقابله با ایران است.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۰:۳۰    
دختری که یک سال به خاطر عشق به مادرش برده جنسی معلمی انسان نما شده بود، لب به سخن گشود و همه آن چه که در این مدت تحمل کرده بود را فاش کرد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۰:۳۰    
وزارت بازرگانی چین روز شنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: این کشور به هیچ وجه حاضر به باج دادن به آمریکا در جنگ تجاری نیست.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۰:۲۵    
در هفته های اخیر معلمان نسبت به میزان افزایش حقوق معترض بودند و این وضعیت منجر به شکل گیری کمپین های اعتراضی نیز شده است ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۰:۲۵    
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از بررسی ایرادات شورای نگهبان درباره پالرمو در این کمیسیون خبر داد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۰:۲۰    
از آن چه فکر کنید به شما نزدیک تریم، یادتان باشد طرف حساب شما من هستم و نیروی سپاه قدس، نه تمام نیرو های مسلح این تنها بخشی از سخنان سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی در پاسخ به یاوه گویی ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۰:۲۰    
غواصی شاهزاده عرب در میان کوسه ها سوژه بسیاری از رسانه های جهان شد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۰:۲۰    
مرد سیلی محکمی به صورت دختر جوان نواخت و فریاد زد این بود پاسخ محبت های من؟ چرا با آبرو و اعتبارم بازی می کنی؟ چرا خودت را بازیچه جوان هوسران قرار دادی ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۰:۰۰    
رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از ترافیک سنگین در آزادراه های قزوین-کرج و کرج-تهران خبر داد و گفت:در حال حاضر محور شمشک به دیزین مسدود است.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۰۹:۵۰    
رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا از کاهش یکی دوساله سن اعتیاد در کشور خبر داد و گفت: سن قاچاق در کشور دارای تغییراتی شده و افراد تازه وارد در این حوزه افزایش یافته اند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۰۹:۰۰    
دعوا و زد و خورد در حالی در زمین و هوا صورت گرفته که هواپیما، 157 مسافر داشته که به خاطر دعوا و کتک کاری بین خلبان و کمکش ممکن بود به سلامت از هواپیما خارج نشوند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۰۸:۴۵    
رییس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی گفت: ایران در 10 ماه گذشته نسبت به شاخص های بلندمدت، بیش از یک درجه افزایش دما داشته است ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۰۸:۲۵    
مردی که به خاطر سروصدای زیاد موسیقی در مراسم عروس کشان، عصبانی شده بود پس از جر و بحث با جوانان مجلس عروسی، دست به سلاح برد و با ، برادر عروس را راهی بیمارستان کرد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۰۸:۲۰    
پدر 23 ساله، هنگام مشاجره با پدرزنش که به درگیری خانوادگی انجامید، ناگهان خنجر خشم را بر قلب دختر سه ساله اش فرود آورد و بدین ترتیب، کودکی دیگر قربانی مشاجرات و نزاع های خانوادگی شد!