پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۲:۲۲May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر ایرانی 2 مرداد 1397 - newsirani.com

خبر ایرانی 29 اسفند 1396 خبر ایرانی 31 فروردین 1397 خبر ایرانی 31 اردیبهشت 1397 خبر ایرانی 31 خرداد 1397 خبر ایرانی 31 تیر 1397 خبر ایرانی 28 شهریور 1397 خبر ایرانی 6 مهر 1397 خبر ایرانی 26 دی 1397 خبر ایرانی 5 بهمن 1397 خبر ایرانی 26 اسفند 1397 خبر ایرانی 1 مرداد 1397 خبر ایرانی 2 مرداد 1397 خبر ایرانی 3 مرداد 1397 خبر ایرانی 4 مرداد 1397 خبر ایرانی 5 مرداد 1397 خبر ایرانی 6 مرداد 1397 خبر ایرانی 7 مرداد 1397 خبر ایرانی 8 مرداد 1397 خبر ایرانی 9 مرداد 1397 خبر ایرانی 10 مرداد 1397 خبر ایرانی 11 مرداد 1397 خبر ایرانی 12 مرداد 1397 خبر ایرانی 13 مرداد 1397 خبر ایرانی 14 مرداد 1397 خبر ایرانی 15 مرداد 1397 خبر ایرانی 16 مرداد 1397 خبر ایرانی 17 مرداد 1397 خبر ایرانی 18 مرداد 1397 خبر ایرانی 19 مرداد 1397 خبر ایرانی 20 مرداد 1397 خبر ایرانی 21 مرداد 1397 خبر ایرانی 22 مرداد 1397 خبر ایرانی 23 مرداد 1397 خبر ایرانی 24 مرداد 1397 خبر ایرانی 25 مرداد 1397 خبر ایرانی 26 مرداد 1397 خبر ایرانی 27 مرداد 1397 خبر ایرانی 28 مرداد 1397 خبر ایرانی 29 مرداد 1397 خبر ایرانی 30 مرداد 1397 خبر ایرانی 31 مرداد 1397 
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۵:۳۰    
در منطقه اورومیای اتیوپی، مرد شیادی که با ادعای داشتن نیرو های ماوراءالطبیعه از خانواده های متوفیان کلاهبرداری می کرد، بازداشت شد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۵:۲۰    
سرپرست پلیس آگاهی تهران با اعلام خبر کشف جسد دو آقا و خانم جوان در داخل یک دستگاه خودرو زانتیا سفید اعلام کرد در همان بررسی اولیه مشخص شد این دو نفر با اسلحه کمری اقدام به خودکشی کرده اند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۴:۵۵    
خوردن پنیر مشکلی برای قلب بوجود نمی آورد، در سال های اخیر در مورد تاثیراتی که مصرف لبنیات می تواند بر سلامت انسان ها بخصوص در مورد بیماری های قلبی عروقی داشته باشد، بسیار بحث شده است.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۲:۰۰    
شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ برای اعمال خاموشی های برنامه ریزی شده امروز 3 مردادماه 97 جدول جدیدی منتشر کرد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۰:۱۰    
وزیر راه و شهرسازی در نامه ای به معاون اول رئیس جمهوری، خواستار بررسی و تصویب ماده واحده اصلاح موادی از قانون مالیات های مستقیم در هیات وزیران و ارسال به مجلس شورای اسلامی در قالب لایحه دوفوریتی شد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۸:۲۰    
فرمانده قرارگاه غرب گشت انتظامی یگان امداد پلیس پایتخت از دستگیری خانم سرهنگ قلابی در 30 متری جی خبر داد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۰۴    
جوایز مهاجم و گلر پرسپولیس در اختیار همسرانشان قرار گرفت.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۵۹    
دولت امارات با هدف جعل رویداد ها و انعکاس وارونه اخبار مربوط به تحولات یمن و منطقه، تشکیل ارتش سایبری را تدارک دیده که در آن فعالان رسانه ای جنوب یمن نیز حضور دارند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۲۹    
دختر عمویم بسیار مهربان و بااخلاق بود به همین دلیل نیز همه فامیل از این ازدواج راضی بودند من هم روز های زیبایی را سپری می کردم و منتظر بودم تا مدت زمان عقد موقت سارا تمام شود و او را طلاق بدهم ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۱۹    
جوان 19 ساله در هند نوزاد دختر 7 ماهه ای را از مادربزرگ نیمه نابینایش دزدید و به اوتجاوز کرد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۱۹    
یکی از کار های مهمی که غول های تکنولوژی در جهان برای کاربران جهان سومی با سرعت پایین اینترنت انجام دادند، توسعه و ارائه نسخه لایت از اپلکیشن های خود است.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۰۹    
عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان سازمان انرژی اتمی و دانشگاه هایی که از آن ها بازدید شده باید پاسخ قانع کننده ای برای مردم و جامعه دانشگاهی داشته باشند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۴:۵۴    
یک مقام صندوق بین المللی پول گفت، نرخ تورم ونزوئلا احتمالا در سال 2018 میلادی به یک میلیون درصد خواهد رسید و این کشور در مسیر ثبت یکی از بدترین نرخ های تورم تاریخ مدرن اقتصاد جهان قرار دارد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۴:۳۴    
سخنگوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان از ممنوعیت واردات خودرو به کشور تا اطلاع ثانوی و عرضه این خودرو ها بصورت نقدی و در 30 روز خبرداد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۴:۲۴    
هرچند مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی تلف شدن هشت قلاده ببر باغ وحش مشهد را به طور کلی رد کرده است اما رئیس اداره ساماندهی و هماهنگی امور مناطق سازمان محیط زیست می گوید ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۴:۱۹    
به گزارش اسپوتنیک، جون بولتون مشاور رئیس جمهور آمریکا در امنیت ملی در ماه اوت دیداری با همتای روس خود خواهد داشت.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۴:۱۴    
عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر با تعیین سه پسرش به نام های مصطفی، محمود و حسن در پست های مهم اطلاعاتی و امنیتی در حال تشکیل امپراتوری در سایه است.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۴:۰۴    
نشریه المنار فلسطین در مطلبی به نقل از منابع مطلع نوشته است که حال پادشاه عربستان وخیم است و بزودی محمد بن سلمان به عنوان پادشاه این کشور انتخاب خواهد شد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۴:۰۴    
جوان 18 ساله ای که دوست 31 ساله اش را با ضربه چاقو به قتل رسانده است، در اولین جلسه بازجویی، ضمن اعتراف به جنایت گفت: چاقو را از دست مقتول گرفتم و ضربه ای به گردنش زدم!
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۴:۰۴    
در بزرگترین آتش سوزی جنگل های یونان طی یک دهه گذشته دست کم 20 نفر کشته و ده ها نفر دیگر نیز مجروح شدند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۳:۵۹    
سخنگوی قوه قضاییه آخرین وضعیت پرونده های اقتصادی را شرح می دهد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۳:۴۹    
سخنان تهدید آمیز دونالد ترامپ رئیس جمهوری و مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در واکنش به اظهارات حسن روحانی رئیس جمهوری ایران در رسانه های روسیه بازتاب گسترده داشت و به عقیده رسانه ها تهدیدهای رئیس ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۳:۲۴    
معاون اول قوه قضاییه از بازداشت مدیرکل سازمان توسعه تجارت و معاونش خبر داد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۳:۱۹    
اولف اسگوک رئیس شورای امنیت سازمان ملل و نماینده سوئد در این سازمان از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و حسن روحانی رئیس جمهور ایران خواست از تبادل اتهامات لفظی علیه یکدیگر خودداری کنند و به تنشهای ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۳:۱۹    
رییس کمیته مخابرات مجلس رفع فیلتر تلگرام را مشروط به بهبود و افزایش امکانات و قابلیت های اپلیکیشن های داخلی دانست.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۳:۱۹    
دادستان تهران گفت: در پرونده واردات خودرو های خارجی همه نگاه ها به قوه قضاییه بود و تکلیف به رسیدگی می کنند، اما برخی دستگاه ها با اتخاذ تصمیمات نادرست و عدم نظارت ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۳:۰۹    
در دهه های اخیر، شاهد فعالیت زنان مسلمان در حوزه های مختلفی چون هنری، جامعه شناسی، ورزش و... غیره هستیم. از میان آنها زنانی هستند که علاوه بر شهرت، به قدرت و ثروت بسیاری نیز رسیده اند ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۲:۴۹    
تا به حال کاربران بارها از ارائه ترجمه های عجیب و غریب توسط خدمات ترجمه گوگل یا گوگل ترنسلیت خبر داده اند و این بار هم یک رویداد عجیب دیگر مورد توجه قرار گرفته است.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۲:۳۴    
عباس سلیمی نمین در گفتگو با روزنامه ایران می گوید: سردار سلیمانی با درک شرایط کشور، نامه ای را خطاب به دکتر روحانی نوشت ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۲:۲۴    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان طبق اصل 85 قانون اساسی مخالفت کردند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۲:۱۴    
بهاره رهنما گفت: ایرانی ها ملتی منسجم و قوی هستند و در شرایط سخت مانند جنگ و فشار اقتصادی هم توانسته اند، قوی ظاهر شوند و به زندگی شان ادامه دهند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۱:۵۹    
داریوش فرضیایی، شکل پلنگ صورتی است! چون دائمأ گند می زند! پلنگ صورتی در عین این که ساده و دوست داشتنی است، احمق نیست. این نکته مهمی در وجود اوست. البته کمی هم شبیه سندباد هستم.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۱:۴۹    
واسطه های ملکی بازار مسکن اولین واکنش خود را نسبت به لایحه ای که دور روز پیش از سوی وزارت راه و شهرسازی برای کنترل بازار اجاره بها به دولت ارسال شد، اعلام کردند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۱:۱۹    
نیکی هیلی ، نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد در مصاحبه ای با سی بی ان ، ضمن تکرار ادعاها علیه ایران گفته دولت دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا آماده گفت وگو با ایران است.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۱:۰۹    
بسته های نامعتبر سیاست گذاران و فعالیت دلال های بی شناسنامه و عدم اتکا به توان تولید داخلی از جمله دلایلی است که به حباب سکه دامن می زند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۱:۰۴    
یک مجله آمریکایی در گزارشی به بررسی سیاست چین در قبال فشارهای آمریکا بر ایران پرداخت.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۵۴    
مسلمانان در کشورهای مختلف از بهترین مصالح و معماران استفاده کرده اند تا مساجد ویژه و منحصر به فردی بسازند که مجلل و خاص باشد ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۴۹    
روستای ییلاقی باصفایی به نام "فردو" در فاصله 47 کیلومتری جنوب شهر قم قرار دارد که نام آن از کلمه "فردوس" به معنای بهشت گرفته شده است.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۴۴    
رئیس مجلس گفت: ایالات متحده امروز با یک بی نظمی در سطح دیپلماتیک و بین المللی شناخته می شود و توحش را دنبال می کند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۴۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت لیست متخلفان ثبت سفارش غیرقانونی خودرو را در برنامه تلویزیونی حالا خورشید منتشر کرد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۴۴    
روزنامه دولت از امکان بازگشت علی طیب نیا وزیر سابق اقتصاد به کابینه خبر داد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۴۴    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مواضع اخیر مسئولان آمریکایی گفت:تا زمانی که با هوشیاری در سیاست خارجی عمل کرده و از رفتار های تحریک آمیز و افراطی بپرهیزیم، تلاش آن ها محکوم به شکست است.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۴۴    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.1 درصد کاهش به 1222 دلار و 82 سنت رسید.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۳۹    
قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 10 سنت کاهش به 72 دلار و 96 سنت رسید.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۳۴    
مرکز آمار ایران نرخ بیکاری در فصل بهار امسال را 12.1 درصد و تعداد بیکاران را نیز 3 میلیون و 322 هزار نفر اعلام کرد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۲۹    
شوهر سابق زنی که در خانه اش به قتل رسیده است، برای اثبات اتهام فرد متهم به قتل باید 50 نفر را به دادگاه معرفی کند تا علیه او قسم بخورند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۲۹    
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی کرمان از مصدوم شدن 11 نفر در اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس مسافربری از مبدا هرمزگان به مقصد تهران در محور سیرجان- شهربابک با کامیون خبر داد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۲۴    
با گذشت حدود دو هفته از پخش اعترافات دختران اینستاگرامی که بازتاب منفی بسیاری در رسانه ها و شبکه های اجتماعی داشت، روز گذشته آیت ا.. ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۰۹    
این روز ها که بازار ارز و سکه آشفته شده است مرد شماره یک سیبل انتقاد ها نسبت به عدم کنترل صحیح بر بازار ارز، به جای پذیرفتن مسوولیت و چاره اندیشی برای نابسامانی های اخیر به دنبال مقصر می گردد ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۰۴    
طلا فروشان این روز ها به دلیل نوسانات شدید قیمت طلا با مشکلات زیادی روبه رو هستند و این مشکلات تا آنجا پیش رفته که بسیاری از آنان مغازه های خود را تعطیل کرده اند و هیچ جنسی خرید و فروش نمی کنند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۰۴    
رئیس جمهور و وزیر خارجه آمریکا در اظهاراتی گستاخانه که بیشتر به بلوف و گنده گویی شبیه بود، به ملت ایران توهین کردند ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۹:۴۹    
نمایندگان مجلس در نشست علنی امروز طرح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان را اصلاح کردند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۹:۲۴    
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل خبر منتشر شده مبنی بر گروگانگیری در استانداری اردبیل را کذب و نادرست خواند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۹:۲۴    
سردار ابراهیم کریمی جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا درخصوص آخرین وضعیت طرح ثبت نام جریمه مشمولان غایب اظهار داشت ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۹:۰۹    
سرمربی کروات پرسپولیسی ها پس کسب عنوان بهترین مربی لیگ هفدهم در میان خبرنگاران به صحبت پرداخت.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۸:۵۴    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تمهیدات ویژه مجلس برای مهار بازار اجار ه بهای مسکن را تشریح کرد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۸:۳۹    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد با ارسال نامه ای به شورای امنیت خواستار توقف سیاست های آمریکا در حمایت از گروهک منافقین شد و تاکید کرد: مسئولیت بین المللی جرائم تروریستی این گروهک ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۸:۲۴    
غرور کاذب، خود بزرگ بینی و قدرت نمایی موجب شده بود تا به بهانه حمایت از پدرمان دچار درگیری های متعدد شویم و هر بار طوری عمل می کردیم که دیگران این صحنه ها را ببینند و درس عبرت بگیرند چرا که ما چند ...