پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۷:۴۰May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر ایرانی 8 مرداد 1397 - newsirani.com

خبر ایرانی 29 اسفند 1396 خبر ایرانی 31 فروردین 1397 خبر ایرانی 31 اردیبهشت 1397 خبر ایرانی 31 خرداد 1397 خبر ایرانی 31 تیر 1397 خبر ایرانی 28 شهریور 1397 خبر ایرانی 6 مهر 1397 خبر ایرانی 26 دی 1397 خبر ایرانی 5 بهمن 1397 خبر ایرانی 26 اسفند 1397 خبر ایرانی 1 مرداد 1397 خبر ایرانی 2 مرداد 1397 خبر ایرانی 3 مرداد 1397 خبر ایرانی 4 مرداد 1397 خبر ایرانی 5 مرداد 1397 خبر ایرانی 6 مرداد 1397 خبر ایرانی 7 مرداد 1397 خبر ایرانی 8 مرداد 1397 خبر ایرانی 9 مرداد 1397 خبر ایرانی 10 مرداد 1397 خبر ایرانی 11 مرداد 1397 خبر ایرانی 12 مرداد 1397 خبر ایرانی 13 مرداد 1397 خبر ایرانی 14 مرداد 1397 خبر ایرانی 15 مرداد 1397 خبر ایرانی 16 مرداد 1397 خبر ایرانی 17 مرداد 1397 خبر ایرانی 18 مرداد 1397 خبر ایرانی 19 مرداد 1397 خبر ایرانی 20 مرداد 1397 خبر ایرانی 21 مرداد 1397 خبر ایرانی 22 مرداد 1397 خبر ایرانی 23 مرداد 1397 خبر ایرانی 24 مرداد 1397 خبر ایرانی 25 مرداد 1397 خبر ایرانی 26 مرداد 1397 خبر ایرانی 27 مرداد 1397 خبر ایرانی 28 مرداد 1397 خبر ایرانی 29 مرداد 1397 خبر ایرانی 30 مرداد 1397 خبر ایرانی 31 مرداد 1397 
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۲۳    
همایون شجریان در صفحه شخصی خود در اینستاگرامش نوشت: سراپا در خدمتم تا بدون هیچ انتفاعی کنسرت خیابانی گسترده برای شما عزیزان اجرا کنم، شاید دلمان در کنار یکدیگر آرام گیرد
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۱:۳۵    
"یوسف بن علوی" وزیر امور خارجه عمان قرار است جمعه هفته جاری به تهران بیاید.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۰:۴۵    
کمیسیون اقتصادی مجلس پس از بررسی لایحه ایجاد 8 منطقه آزاد و 12 منطقه ویژه اقتصادی، 69 منطقه ویژه اقتصادی را به لیست دولت اضافه کرد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۰:۲۵    
مردی گوشت همسر خود را به دلایل نامعلوم خورد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۰:۲۵    
رابعه اسکویی با انتشار این عکس از بستری شدنش در بیمارستان خبر داد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۶:۰۸    
دولت اتاوا از اختصاص 38 میلیون دلار به فلسطینیان ساکن کرانه باختری در قالب کمک بشردوستانه خبر داد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۶:۰۳    
رابطه آمریکا و ترکیه روزبه روز بحرانی تر می شود و دولتمردان این دو کشور هر مشکل ریزودرشتی را دستاویزی می کنند برای تاختن به یکدیگر ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۴۸    
چندی پیش دختر جوانی با مراجعه به یکی از دادسرا ها از جوانی به دلیل آزار و اذیت شکایت کرد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۴۳    
دختر 18 ساله در حالی که اضطراب سراسر وجودش را فراگرفته بود، ماجرای تیره روزی و بدبختی خود را تعریف کرد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۳۳    
جوان 23 ساله هنوز امیدوار بود روزی همسر و دخترش دوباره به زندگی او بازگردند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۲۳    
تنهایی دو لیلا، نقاط مشترک جالب و حیرت انگیز دو سریال تنهایی لیلا و پدر
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۱۸    
وزیر علوم ضمن "شایعه" دانستن تغییرات در حوزه وزارت علوم، گفت: در خصوص تغییرات کابینه از سوی رئیس جمهور و در هیات دولت تصمیم گیری می شود.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۰۳    
یک فوق تخصص بیماری های عفونی با تشریح راه های انتقال انواع هپاتیت، گفت: واکسیناسیون، اجتناب از رفتار های پر خطر، عدم استفاده از سرنگ مشترک ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۴۸    
معاون درمان اعتیاد بهزیستی کشور با اشاره به اینکه بیشترین مشتریان گل، مردان مجرد با تحصیلات پایین هستند گفت: از میان معتادان کشور که 2 میلیون و 808 هزار مصرف کننده مستمر شناسایی شده ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۳۳    
رژیم صهیونیستی از ورود 90 شهروند ترکیه که قصد داشتند برای زیارت به شهر قدس سفر کنند، به ادعای نداشتن ویزا اجازه ورود نداد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۰۳    
یک عضو دفتر آیت الله هاشمی شاهرودی ادعای طرح شده در برخی شبکه های اجتماعی مبنی بر رحلت آیت الله هاشمی شاهرودی را تکذیب کرد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۰۳    
بدون تردید شهرام جزایری عنوان جنجالی ترین پرونده فساد اقتصادی کشور در دهه 80 شمسی را یدک می کشد. پرونده ای که ابعاد وسیعی پیدا کرد. تا جایی که پای برخی از فعالان سیاسی آن روزگار را هم به میان آورد ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۰۳    
ریال این روزها بحران کم سابقه ای را تجربه می کند که از سپتامبر 2012 تاکنون بی سابقه بوده است؛ اما از دید استیو هنکه، اقتصاد دان مشهور و جنجالی آمریکا - راهکاری برای حل این بحران وجود دارد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۳:۵۸    
علی لاریجانی امروز با حضور در فراکسیون شفاف سازی و سالم سازی اقتصاد و انضباط مالی گفت: ریشه بسیاری از مشکلات در کشور دروغ گفتن است.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۳:۵۸    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر در یک پیام ویدئویی مضحک به بهانه برخی مشکلات در کشورمان همچون کم آبی و آلودگی هوا، باز هم مدعی دوستی با مردم ایران شد و اغتشاش علیه جمهوری اسلامی را خواستار شد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۳:۵۸    
معاون امنیتی وزارت کشور از شناسایی و بازداشت سه گروه مرتبط با داعش در سال جاری خبر داد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۳:۵۳    
برخی کانال های تلگرامی خبر داده اند که آیت الله هاشمی شاهرودی دقایقی پیش از دنیا رفته است با این حال این خبر تکذیب شده است.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۳:۴۳    
مردم وقتی نام سعید راد را می شنوند، ناخودآگاه به یاد قهرمان های سینما می افتند. او از بزرگان بازیگری در سینما و تلویزیون ایران است و از زبان بدنش به بهترین شکل برای بازی استفاده می کند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۳:۳۳    
بررسی کانال یکی از این مؤسسات که اقدام به واسطه گری مجازی ازدواج کرده است و با دریافت 99 هزار تومان آگهی درخواست ازدواج را منتشر کرده و برای ارسال مجدد مشخصات و به اصطلاح ری شات 50 هزار تومان از دختر ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۳:۰۳    
کاش حداقل برای دقایقی چشم هایم را بر این عشق واهی می بستم و به نصیحت های خانواده ام گوش می کردم تا این گونه در مسیر تباهی قرار نگیرم ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۲:۴۸    
رئیس کلانتری 131 شهرری از دستگیری سارق خبره ای خبر داد که فقط به سرقت پرنده های زینتی و گران قیمت مبادرت می کرد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۲:۳۳    
معاون کل وزارت بهداشت به آخرین وضعیت سلامت زائران و توضیحاتی درباره توصیه های بهداشتی به حجاج پرداخت و از رسیدن تولید داروی داخلی به آمار 98 درصد خبر داد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۲:۰۸    
مامه تیام، مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال استقلال پس از کش وقوس های فراوان با عجمان امارات به توافق رسید.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۲:۰۳    
3 جوان نصفه زن و نصفه مرد بعد از پارتی شبانه فاجعه مرگبار آفریدند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۵۸    
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس از طرح جدید مجلس برای تغییر شیوه اجرای خدمت وظیفه عمومی خبر داد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۵۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با منطقی خواندن شکایت ایران از آمریکا در لاهه، تاکید کرد: معتقدم اگر قدرتمندانه در جهت استیفای حقوق ملت ورود پیدا کنیم، موفق خواهیم شد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۵۳    
شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ برای اعمال خاموشی های برنامه ریزی شده احتمالی امروز 8 مردادماه 97 جدول جدیدی منتشر کرد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۵۳    
زن بی رحم فجیع ترین قتل ممکن را انجام داد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۴۸    
یک اقتصاددان حامی دولت حسن روحانی که مدتی عضو ستاد هماهنگی اقتصادی دولت یازدهم بود، از اختلافات شدید در تیم اقتصادی دولت پرده برداشت.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۳۸    
سخنگوی وزارت خارجه در نشستی خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران داخلی شد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۳۸    
دانیال حکیمی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرام خود به گرانی دلار واکنش نشان داد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۳۳    
بعد از ورود اسلام به ایران این منطقه باز هم اهمیت خود را حفظ کرد و همچنان محل وقوع حوادث تاریخی زیادی بود. بنابراین اگر از طرفداران تاریخی و فرهنگ ایران هستید، مطمئن باشید که......
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۲۸    
هرچند توانمندی های اقتصادی و سیاسی اتحادیه اروپا بسیار بالاتر از توانمندی های روسیه است، اما مسکو بیش از اروپا آماده کمک به تهران در شرایط تشدید تحریم های آمریکاست.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۱۸    
مصر (نام های پیشین: چاه دراز، کلاته یوسف، مزرعه یوسف)، روستایی از توابع شهرستان خور و بیابانک در استان اصفهان است ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۱:۰۳    
قیمت نفت برنت پس از افزایش هفتگی 1.7 درصدی در هفته گذشته که اولین افزایش در طی 4 هفته گذشته بود، امروز 5 سنت کاهش داشت و به 74 دلار و 24 سنت رسید.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۴۳    
پزشکی قانونی ایالت کوئینزلند می گوید خطای درمانی عامل فوت جوان ایرانی است که 4 سال پیش به دنبال ابتلا به عفونت، در اردوگاه پناهجویان استرالیا درگذشت.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۴۳    
بازرس تحقیق قتل و پزشکی قانونی ایالت کوئینزلند اعلام کرد اگر مسئولان اردوگاه، خزایی را پس از وخامت حالش ظرف 24 ساعت به خاک استرالیا منتقل می کردند، او از مرگ نجات می یافت.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۴۳    
معاون پیشین وزارت خارجه آمریکا در بخش امور سیاسی و عضو کلیدی تیم مذاکره کننده هسته ای آمریکا در مذاکرات ژنو، می گوید که رئیس جمهور آمریکا فرهنگ مقاومت ملت ایران را درک نمی کند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۴۳    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم گرد و خاک در شرق و جنوب شرق کشور به ویژه زابل خبر داد و گفت: امروز به دلیل هدایت گرد و خاک از کشور های حاشیه خلیج فارس ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۳۸    
رهبرمعظم انقلاب در توصیه های خود به حجاج ایرانی متذکر شده اند از عکس العمل های غلط در برابر فشار ها و اهانت ها علیه شیعیان، خودداری کنید؛ حج باید مظهر اتحاد باشد، باید مظهر تفاهم باشد ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۳۸    
بررسی ها نشان می دهد با توجه به افزایش ظرفیت پالایشی هند و همچنین چشم انداز مبهم مبادی تامین نفت این کشور، کنار گذاشتن ایران از این سبد تامین بسیار بعید به نظر می رسد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۳۸    
سرپرست مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی صبح امروز (دوشنبه؛ 8 مرداد ماه) را تشریح کرد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۳۳    
در ادامه پشیمانی عوامل ایرانی شبکه ضدایرانی جم ، رامسین کبریتی نیز از ادامه همکاری با این شبکه سر باز زد ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۳۳    
در شرایطی که تروریست های اقتصادی با ورود به بازار های سکه و ارز در بهم ریختگی این بازار ها نقش موثری دارند، دولت و برخی دستگاه های نظارتی رفتاری انفعال گونه پیشه کرده اند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۳۳    
معاون امور استان های ستاد همکاری های حوزه های علمیه و وزارت آموزش و پرورش به معرفی 11 مانع مهم تربیت پرداخت و گفت ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۳۳    
مدیرکل نظارت بر اعتباربخشی و امور درمان معاونت درمان وزارت بهداشت نسبت به اخباری مبنی بر ارجاع برخی بیماران به خارج از بیمارستان برای تهیه دارو، تجهیزات و ملزومات پزشکی در حوزه بستری واکنش نشان داد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۱۸    
در حالی که برخی نظریه های غیر علمی و ناصحیح در زمینه مشاهده نور در بعد از زلزله های کرمانشاه مطرح کردند، محققان کشور بر این اعتقاد هستند که مشاهده نور بعد از رخدادهای لرزه ای مهم ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۱۳    
سرکرده یک باند زورگیری وقتی متوجه شد راهی برای فرار از دست پلیس ندارد، برای منصرف کردن ماموران و یافتن راهی برای فرار، دست به خودزنی زد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۱۳    
یک عضو فراکسیون امید گفت: با اشاره به لایحه تفکیک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: فکر می کنم دولت به دنبال این است که مسئولیت اتخاذ برخی تصمیماتش را به دوش نمایندگان بگذارد ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۹:۵۳    
نتایج پنجمین آزمون استخدامی برای جذب در 9 دستگاه اجرایی کشور اعلام شد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۹:۳۵    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از ارائه لایحه ای از سوی دولت به پارلمان درباره تنظیم بازار مسکن خبر داد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۹:۳۰    
آقای ترامپ، بپرسید از فرمانده وقت خودتان که چه کسی را به ایران فرستاد، نزد من به عنوان سرباز، نه رئیس جمهور این کشور ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۹:۱۵    
در حالی که میرباقری به تازگی از بیمارستان مرخص شده و دوران نقاهت را می گذراند، شنیده شده برای ایفای نقش سلمان در مجموعه فاخر سلمان فارسی با شهاب حسینی مذاکراتی انجام شده که هنوز به مرحله پایانی ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۸:۴۵    
جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا زمان اجرای طرح جدید کسرخدمت های رزمندگی، ایثارگری و آزادگی را تشریح کرد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۸:۴۰    
در حالی که صنعت دارو در حالت اغما به سر می برد و نظام سلامت از کمبود بودجه در حال ورشکستگی است، وزارت بهداشت همچنان در یک حوزه غیر تخصصی و غیر مرتبط به عنوان بزرگترین سهام دار پالایشگاه اصفهان در حال ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۸:۲۵    
سرباز می گوید: این سومین باری است که پلاسما اهدا می کنم. او در جواب سؤال این که شما که سربازید، اینجا چه می کنید، توضیح می دهد: اتفاقاً سرباز های زیادی پلاسما اهدا می کنند ...