چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۶:۴۱May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر ایرانی 14 مرداد 1397 - newsirani.com

خبر ایرانی 29 اسفند 1396 خبر ایرانی 31 فروردین 1397 خبر ایرانی 31 اردیبهشت 1397 خبر ایرانی 31 خرداد 1397 خبر ایرانی 31 تیر 1397 خبر ایرانی 28 شهریور 1397 خبر ایرانی 6 مهر 1397 خبر ایرانی 26 دی 1397 خبر ایرانی 5 بهمن 1397 خبر ایرانی 26 اسفند 1397 خبر ایرانی 1 مرداد 1397 خبر ایرانی 2 مرداد 1397 خبر ایرانی 3 مرداد 1397 خبر ایرانی 4 مرداد 1397 خبر ایرانی 5 مرداد 1397 خبر ایرانی 6 مرداد 1397 خبر ایرانی 7 مرداد 1397 خبر ایرانی 8 مرداد 1397 خبر ایرانی 9 مرداد 1397 خبر ایرانی 10 مرداد 1397 خبر ایرانی 11 مرداد 1397 خبر ایرانی 12 مرداد 1397 خبر ایرانی 13 مرداد 1397 خبر ایرانی 14 مرداد 1397 خبر ایرانی 15 مرداد 1397 خبر ایرانی 16 مرداد 1397 خبر ایرانی 17 مرداد 1397 خبر ایرانی 18 مرداد 1397 خبر ایرانی 19 مرداد 1397 خبر ایرانی 20 مرداد 1397 خبر ایرانی 21 مرداد 1397 خبر ایرانی 22 مرداد 1397 خبر ایرانی 23 مرداد 1397 خبر ایرانی 24 مرداد 1397 خبر ایرانی 25 مرداد 1397 خبر ایرانی 26 مرداد 1397 خبر ایرانی 27 مرداد 1397 خبر ایرانی 28 مرداد 1397 خبر ایرانی 29 مرداد 1397 خبر ایرانی 30 مرداد 1397 خبر ایرانی 31 مرداد 1397 
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۲۰    
در ادامه این گزارش آخرین قیمت سکه و طلا در 16 مرداد را مشاهده خواهید کرد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۳:۵۸    
رئیس جمهور امشب حدود ساعت 21:40 از شبکه اول، شبکه خبر و رادیو سراسری به صورت زنده با مردم کشورمان گفتگو خواهد کرد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۵۴    
چهارمین قسمت از برنامه گفتگو محور 10:10 دقیقه باشگاه خبرنگاران جوان با حضورسخنگوی سازمان انرژی اتمی برگزار شد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۵۴    
مدیر کل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان گفت: اجساد 12 نفر جانباخته مربوط به تصادف محور خاش- ایرانشهر جهت شناسایی به پزشک قانونی خاش تحویل داده شد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۴۴    
با حکم فرماندهی ناجا سردار علیرضا لطفی به سمت رئیس پلیس آگاهی پایتخت منصوب شد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۰۹    
عکس زیر حضور یک توریست موتورسوار انگلیسی در یزد در سال 1339 را نشان می دهد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۰۴    
فرزین یکی از خوانندگان پاپ است که چندین تجربه در عرصه بازیگری داشته است. سریال عاشقانه به تهیه کنندگی مهدی گلستانه آخرین حضور این خواننده در مقابل دوربین بوده و این دومین همکاری فرزین با مهدی گلستانه ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۵۴    
استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی چهارشنبه 9 مرداد ماه آن هم بدون حضور وی در کمسیون تخصصی و پاسخ به سوالات اعضای کمسیون وصول شد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۴۴    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور اعلام کرد که میانگین آمادگی دستگاه های مختلف تهران در برابر زلزله شدید در این شهر حدود 15 درصد است.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۴۴    
نماینده اطلاع رسانی ایران در اسپانیا برای تغییر دیدگاه گردشگران این کشور به سوالات عجیب آن ها درباره ایران پاسخ می دهد تا آن ها را ترغیب کند در دوران تحریم اقتصادی و سیاسی به ایران بیایند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۳۴    
فعالان سعودی در فضای مجازی به نکات جالبی درباره سفر سلمان بن عبدالعزیز به نئوم اشاره کرده اند، منطقه ای که جایگزین تفرجگاه طنجه در کشور مغرب شده است.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۳۴    
عربستان اعلام کرد، انتقال نفت از طریق تنگه استراتژیک باب المندب در دریای سرخ را از سر گرفته است.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۲۴    
رهبر حزب تحریک انصاف که به زودی بر کرسی نخست وزیری پاکستان تکیه خواهد زد اعلام کرد: علاقه فراوانی برای سفر به ایران دارم.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۲۴    
یک کارشناس نظامی روس از برخورد غیرمسئولانه پنتاگون در افشای نامه محرمانه روسای ستادهای کل نیروهای مسلح روسیه و آمریکا برای مطبوعات انتقاد کرده و آن را نشانه عدم آمادگی طرف آمریکایی برای حل مشکلات در ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۱۴    
یک کارشناس صهیونیست در مسائل عربی در مقاله ای ضمن اشاره به غیبت عبدالله دوم پادشاه اردن در کشورش، آن را سئوال برانگیز دانست.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۰۹    
وزارت امور خارجه روسیه "استیون سیگال" هنرپیشه معروف آمریکایی را به سمت نماینده ویژه خود در مسائل مربوط به روابط انسانی بین مسکو و واشنگتن منصوب کرد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۰۴    
یک دکترای روانشناسی عمومی گفت: امروزه گرایش مردان به ازدواج با زنانی بزرگتر از خودشان بیشتر شده است که این ازدواج پیامد های مثبت و منفی را به همراه دارد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۴:۵۹    
مکه و اطراف مسجد الحرام نشانه های روشنی از ذات اقدس الهی است که به واسطه رخداد های تاریخی، خداوند عنایت ویژه ای به آن مکان و دعای بندگان خود دارد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۴:۴۹    
پس از خروج ترامپ رئیس جمهور آمریکا از برجام در هجدهم اردیبهشت 97 و دستورش به نهادهای تحت امرش از جمله وزارت خزانه داری آمریکا برای بازگرداندن تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۴:۳۴    
مرحله اول تحریم های آمریکا علیه ایران که براساس توافق برجام در سال 94 به تعلیق درآمده بود، براساس دستور و فرمان اجرایی دونالد ترامپ در 18 اردیبهشت امسال، قرار است از فردا(دوشنبه) وارد فاز اجرایی شوند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۴:۱۹    
سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت که امیدوار است که ایران و اروپا در خصوص بسته پیشنهادی مرتبط با برجام خیلی زودتر از آبان ماه به نتیجه برسند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۴:۱۹    
دیلی استار در مطلبی نوشت کره شمالی طی 30 سال گذشته روی یک برنامه مخفی شبیه سازی اَبَرانسان ها برای تشکیل ارتشی از آن ها کار کرده است.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۳:۴۹    
در حالی که اغلب رسانه های جهان از سوء قصد نافرجام به جان رئیس جمهوری ونزوئلا گزارش داده اند، آسوشیتدپرس روایت دیگری را در این رابطه نقل می کند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۳:۴۹    
نازنین پیرکاری مجری و بازیگر تلویزیون که زندگی مشابه شخصیت لیلای سریال پدر داشته است، با تایید صحنه جنجالی این سریال که بازخورد های منفی زیادی داشت بیان کرد ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۳:۴۴    
هومن حاجی عبداللهی بازیگر و مجری معروف تلویزیون با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرامش نوشت:
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۳:۳۹    
در حالیکه تلاش برای بازداشت متهم متواری پرونده با بازجویی فنی از سارق بازداشت شده جریان داشت، فردی با مراجعه به کلانتری ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۳:۳۹    
سیر نزولی قیمت ها در بازار طلا و ارز درحالی ادامه دارد که قیمت سکه با حدود 250هزار تومان کاهش در 2 ساعت به مرز 3.5میلیون تومان رسید.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۳:۳۹    
پرداخت ارز مسافرتی توسط بانک های عامل متوقف شده و پرداخت جدید با اجرای بسته جدید ارزی به نرخ ارز بازار ثانویه پرداخت می شود.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۳:۳۹    
شاید خیلی ها داستان پیامک کشف سکه های عتیقه چوپان های دروغگو را شنیده باشند؛ اما این بار برخلاف قبل، چوپان افغانستانی در کوه های اطراف تهران سکه هایی تاریخی با قدمت 1200 سال را کشف کرد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۳:۳۴    
تحویل 2 میلیون و 580 هزار سکه پیش فروشی از 17 مرداد آغاز و پیش بینی می شود، با ورود این سکه ها به بازار روند کاهشی قیمت سکه شدت بگیرد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۳:۲۹    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در واکنش به اظهارات پلیس فتا در خصوص عدم هک شدن سایت ثبت سفارش خودرو گفت: این موضوع هم مانند اعلام خبر کشف 2.5 تن طلاست.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۳:۲۹    
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس خطاب به برخی جریان های سیاسی گفت: چرا وقتی یک انسان قدرتمند جواب آمریکا را می دهد، دردتان می گیرد؛ شما که کاری ندارید، اجازه بدهید دیگران جواب بدهند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۲:۵۴    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی سؤال ملی نماینده بروجن از وزیر اقتصاد در مورد عدم اجرای پروژه ملی طرح جامع مالیاتی را وارد دانستند و اولین کارت زرد را به مسعود کرباسیان دادند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۲:۴۹    
بابک زنجانی و شرکایش که با تخلف بیش از 2 میلیارد دلاری از پرداخت بدهی نفتی خودداری می کنند، بارها با هدف وقت کشی و ایجاد فرصت ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۲:۲۹    
سال گذشته ریال ایران بیشترین کاهش ارزش را در برابر دلار نداشت سه کشور ونزوئلا، آرژانتین و حتی ترکیه رکوردار بودند ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۲:۲۴    
جدیدترین هواپیماهای برجامی ایران که از شب گذشته سفر خود را از اروپا آغاز کرده بودند دقایقی پیش در تهران به زمین نشستند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۲:۲۴    
مواضع مقامات ایرانی در مقابل پیشنهاد ترامپ نشان می دهد این پیشنهاد را رد نمی کنند ولی توپ هنوز در زمین آمریکایی هاست.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۲:۱۴    
خبرنگار را رییس جمهور بدون کاخ می نامند و کار او را به دلیل تاثیر اجتماعی که دارد، تقریبا برابر با مصلح اجتماعی و دانشمند در نظر می گیرند ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۲:۰۹    
دلار در شهر های مرزی هرات، سلیمانیه و مشهد به زیر 10،000 تومان کاهش یافت.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۱:۵۴    
معاون دادستان مشهد از کشف یک ویلای شخصی در باغ وحش مشهد خبر داد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۱:۴۹    
رسانه های اسرائیلی با استناد به دیپلمات هایی که نامی از آن ها نیاورده است گفت که ترامپ و روحانی به بهانه یک رودرویی اتفاقی می توانند در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل با یکدیگر دیدار کنند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۱:۴۴    
پهپادهای انفجاری به یک مراسم رژه نظامی در ونزوئلا با حضور رئیس جمهور این کشور حمله کردند ولی مادورو در این حمله آسیبی ندید.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۱:۳۸    
رئیس جمهور آمریکا در توئیتر خود نوشت که مهم نیست با مقامات ایران دیدار کنم یا نکنم، این به آنها بستگی دارد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۱:۰۳    
حدود 45 کیلومتری شرق سیرجان در جاده بافت، بعد از بلورد، حیدرآباد و میاندوآب تابلوی بزرگی در کنار جاده ورود شما را به منطقه نمونه گردشگری باغ سنگی خوش آمد می گوید ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۵۳    
آزمون ورودی پایه هفتم مدارس سمپاد در شرایطی برگزار شد که هم اکنون متخصصان سنجش هوش معتقدند با توجه به تکراری بودن سوالات و شاخص های روانسنجی ضعیف و سست آزمون این نگرانی وجود دارد که دانش آموزان عادی ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۴۸    
وکیل مدافع بابک زنجانی در واکنش به اظهارات وکیل شرکت نفت مبنی بر اینکه در تاریخ 20 تیر 97 حساب های متعدد به شرکای خارجی زنجانی اعلام شده گفت: در یک فقره از همین حساب های اعلامی ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۴۳    
نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد که طبق تصمیم اتخاذ شده در جلسه کارگروه اقتصادی قوای سه گانه دیگر ارز دولتی به مسافران و گردشگران پرداخت نمی شود.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۴۳    
سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جمع مدیران بسیج سازندگی استانها، گفت: انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته حتی یک روز از توطئه های دشمن مصون نمانده و این قضیه قابل قیاس با هیچ کشور و ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۴۳    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، با تاکید بر اینکه سوال نمایندگان از رئیس جمهور برای کمک به دولت است، گفت: پنج ماه است منتظریم دولت در راستای مقابله با جنگ اقتصای دشمن، مجوزی از مجلس بخواهد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۳۸    
قاتل زینب کودک 8 ساله پاکستانی که اقدام غیرانسانی او جنجال آفرین شده بود به 12 بار اعدام و پرداخت 3میلیون روپیه محکوم شد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۳۳    
اندیشه فولادوند در سریال بانوی عمارت به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد جلوی دوربین رفت.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۳۳    
مجری و بازیگر مشهور ایرانی در یک برنامه زنده تلویزیونی درباره ماجرای خواستگاری اش از همسر خود صحبت کرد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۳۳    
نماینده مردم دامغان در مجلس از جلسه غیر علنی نمایندگان درباره بررسی دلایل افزایش قیمت ارز و سکه خبر داد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۲۸    
رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه در اظهاراتی از افزایش مبادلات اقتصادی آنکارا با پکن و استفاده از یوآن چین به جای دلار، در جنگ اقتصادی کشورش با آمریکا خبر داد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۲۳    
قسمت 7، پلاک عقب و پلاک جلو ماشین حاج علی در 3سکانس از فیلم با هم فرق می کند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۱۳    
بنا براعلام سازمان هواشناسی، امروز و فردا در سواحل شمالی کشور بارش باران و کاهش دما پیش بینی می شود. بارش پراکنده باران در روز سه شنبه نیز در این بخش انتظار می رود.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۰۸    
قیمت انواع بستنی از سوی کارخانه های لبنی 20 تا 30 درصد افزایش یافته که البته مجوزی از سوی سازمان حمایت در این راستا اعلام نشده و صنایع لبنی رسما اعلام می کنند که "حاضر به پاسخگویی نیستند".
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۹:۴۸    
تحریم اولین مرحله از تحریم های یک جانبه آمریکا علیه ایران که در چارچوب برجام در سال 94 تعلیق شده بود ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۹:۳۴    
وزیر علوم گفت: کنکوری ها باید برای انتخاب رشته به اطلاعیه های سازمان سنجش دقت کنند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۹:۲۹    
نماینده مردم محلات در مجلس گفت:دولت باید ما به التفاوت قیمت ارز را به خزانه واریز کند.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۸:۴۴    
مسعودی فرید با اشاره به دلایل مشاهده بیشتر کودکان کار در سرچهارراه ها گفت: با این وجود افرادی که آن ها را سر چهارراه ها به کار می گیرند می دانند که آنجا درآمد بیشتری نسبت به کارگاه های زیرزمینی ...
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۸:۳۹    
سخنگوی سازمان غذا و دارو جزییات تشدید نظارت بر بازار دارویی کشور را تشریح کرد.
خبر ایرانی   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۸:۲۹    
قاضی زاده هاشمی گفت: دولتی ها شفا ها روز چهارشنبه را برای استیضاح ربیعی مطرح کردند، اما تاکنون این زمان قطعی نشده است.