یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۲:۰۲May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق تازه 1 اسفند 1394 - ofoghetaze.com

افق تازه 31 شهریور 1394 افق تازه 30 مهر 1394 افق تازه 30 آبان 1394 افق تازه 30 آذر 1394 افق تازه 30 دی 1394 افق تازه 30 بهمن 1394 افق تازه 1 اسفند 1394 افق تازه 2 اسفند 1394 افق تازه 8 اسفند 1394 افق تازه 9 اسفند 1394 افق تازه 10 اسفند 1394 افق تازه 11 اسفند 1394 افق تازه 12 اسفند 1394 افق تازه 13 اسفند 1394 افق تازه 14 اسفند 1394 افق تازه 15 اسفند 1394 افق تازه 16 اسفند 1394 افق تازه 17 اسفند 1394 افق تازه 18 اسفند 1394 افق تازه 19 اسفند 1394 افق تازه 20 اسفند 1394 افق تازه 21 اسفند 1394 افق تازه 22 اسفند 1394 افق تازه 23 اسفند 1394 افق تازه 24 اسفند 1394 افق تازه 25 اسفند 1394 افق تازه 26 اسفند 1394 افق تازه 27 اسفند 1394 افق تازه 28 اسفند 1394 افق تازه 29 اسفند 1394 
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۲۲:۴۹    
عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان سعودی در مصاحبه با رسانه آلمانی در ادبیاتی گستاخانه و ضد ایرانی، ادعاهای بی اساسی علیه ایران مطرح کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۲۱:۵۸    
روز به روز بر تعداد افراد مشهوری که پول های هالیوودی خود را در رستوران، هتل و حمل و نقل سرمایه گذاری می کنند افزوده می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۲۱:۵۵    
محققان در کانادا اولین گوشی هوشمند انعطاف پذیر جهان را توسعه دادند که از حسگرها برای شبیه سازی ورق زدن صفحات بدون نیاز به لمس صفحه نمایش استفاده می کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۲۱:۵۵    
رییس سازمان ملی استاندارد از سایه تعطیلی بر سر شهرهای بازی غیراستاندارد خبر داد و با اشاره به در پیش بودن تعطیلات پایان سال و افزایش حجم استفاده از شهرهای بازی ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۲۱:۵۲    
معاون اول رئیس جمهور با اعلام جزئیاتی از نقشه راه نظام اداری کشور، تاکید کرد: سازمان مدیریت باید با جدیت مصوبات شورای عالی اداری را پیگیری کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۲۱:۵۲    
مردی در ایستگاه متروی شوش خودکشی کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۲۱:۴۶    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: همه داوطلبان تایید صلاحیت شده برای دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری مورد حمایت پلیس هستند و امنیت آنان تامین خواهد شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۲۱:۴۶    
آیین اختتامیه سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر با اجرای بهروز رضوی آغاز شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۲۱:۴۳    
یوسف بن علوی، وزیر امور خارجه عمان عصر امروز با علی شمخانی، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و پیرامون تحولات منطقه و گسترش همکاری های دو کشور در ابعاد سیاسی ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۲۱:۴۳    
دادستان تهران از تشکیل دو پرونده در رابطه با انتخابات، در دادستانی تهران خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۲۱:۳۷    
اگر از کند عمل کردن گوشی خود ناراضی هستید با ترفند زیر وغیر فعال کردن انیمیشن های خودکار می توانید سرعت آن را افزایش دهید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۲۱:۳۱    
علی اکبر ولایتی با حضور در مجموعه باشگاه خبرنگاران جوان پس از بازدید از این مجموعه پیرامون مسائل بین المللی و داخلی به گفت وگو پرداخت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۲۱:۲۵    
احمد توکلی در کانال تلگرامی اش از نحوه تصویب برنامه پنجم و قولی که از طرف تمامی نمایندگان مجلس به احمدی نژاد داده، پرده برداشت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۲۱:۲۵    
آلبرت وودفاکس، زندانی آمریکایی که برای 43 سال در زندان انفرادی نگه داشته می شد از زندان آزاد شد. به گزارش بی بی سی ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۲۱:۲۲    
انفجار دو بمب در مناطق مختلف عراق منجر به شهادت شماری از شهروندان عراقی و هلاکت برخی تروریست ها شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۹    
معاون پژوهشی پژوهشگاه فضایی ایران گفت: در این دو سال 40 نفر از متخصصان صنعت فضایی به آمریکا و اروپا رفته اند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۲۰:۰۷    
نخستین فروند از مدل ایرباس های خریداری شده از سوی ایران در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۷:۲۱    
رییس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان از آغاز نمایشگاه بهاره از 11 اسفندماه سال جاری در اقلام پرمصرف عید نوروز خبر داد و گفت: این نمایشگاه در پنج نقطه شامل ارم سبز، حکیمیه، مصلای تهران ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۷:۱۸    
از همه تقاضا می کنم 7 اسفند روز نشاط باشد و در انتخابات کسانی را انتخاب کنید که دغدغه آنها رونق اقتصادی است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۷:۱۸    
نماینده مردم تهران در خصوص عدم دعوتش به برنامه 90 و همچنیان صحبت های فردوسی پور دست به افشاگری زد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۷:۱۵    
رئیس جمهور آمریکا گفت شهروندان این کشور عاقل تر از آن هستند که به فردی مانند دونالد ترامپ رای بدهند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۷:۱۵    
نامزد انتخابات مجلس نهم نسبت به شکل گیری باشگاه نفت و نیروی ایرانیان به عنوان داووس انرژی ایران و نفوذ شرکت های چندملیتی هشدار داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۳    
گرایش اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان به استفاده از شبکه های اجتماعی باعث شده تا کارشناسان نسبت به هدررفت اوقات فراغت در فضای مجازی و آسیبهایی که آنها را تهدید می کند هشدار دهند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۳    
پیکارهای چهار وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی آسیا با کسب سه مدال طلا مدال توسط نمایندگان کشورمان به پایان رسید. با این شرایط تیم ملی ایران خیزبلندی برای قهرمانی در این مسابقات برداشت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۳    
تصاویر امروز را با موضوعات مانور نظامی در کره جنوبی، اعتراض صنف تاکسیرانان در اسپانیا، مراسم تشییع جنازه قربانیان حادثه بمبگذاری ترکیه و مسابقه اتومبیل رانی در فلوریدا خواهید دید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۰    
بورس تهران بعد از ثبت یک ماه رویایی در بهمن، در اولین روز اسفند ماه روند نزولی در پیش گرفت و منفی شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۰    
رییس سازمان حفظ نباتات از ارسال نامه توسط وزیر جهاد کشاورزی به وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره برخورد با میوه های قاچاق خبر داد و گفت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۰    
در بازار امروز (شنبه) قیمت سکه تمام طرح جدید 4500 تومان نسبت به قیمت پنج شنبه هفته گذشته، افزایش یافت و 991 هزار تومان فروخته می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۶:۴۷    
علیرضا معظمی متهم شده بود که در سال 2012 تلاش کرده است برای ایران قطعات هواپیمایی شامل تجهیزاتی که در هواپیماهای نظامی کاربرد دارند، خریداری کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۶:۴۷    
بانک مرکزی بخشنامه استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی را برای اجرا به شبکه بانکی کشور ابلاغ کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۶:۴۱    
ایرباس A350 XW20 در مهرآباد به زمین نشستبا هدف گسترش تعامل بین هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما) و شرکت ایرباس ، هواپیمای A350 XW20 این شرکت دقایقی پیش در فرودگاه مهرآباد تهران بر زمین نشست.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۶:۳۸    
معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران وضعیت هوای تهران را سالم اعلام کرده اما گفته گرد و غبار از اوایل امشب پایتخت را فرا می گیرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۶:۳۸    
یک چهره ماندگار روانشناسی کشور با بیان اینکه ازدواج وسیله است نه هدف گفت: از تنهایی درآمدن و فرزندآوری از نتایج قهری ازدواج است ولی هدف اصلی ازدواج ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۵:۵۴    
وزیر امور اقتصادی و دارایی ابراز امیدواری کرد با گشایش هایی که حاصل شده و فرصت های جدیدی که در برابر اقتصاد ما قرار گرفت، زمینه را برای دستیابی به رشد اقتصادی بالاتر تجربه کنیم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۷    
بازیگر معروف هنگامی که در حال تمرین بود با ضربه شمشیر جان خود را از دست داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۴    
آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی گفت: با وجود همه رد کردن ها و بیرون کردن ها باز هم تعدادی افراد صالح باقی مانده اند که در لیست اصلاح طلبان و حامیان دولت قرار بگیرند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۵:۱۲    
محمدجواد ظریف بعد از گفت وگوی یک ساعت و نیمه با یوسف بن علوی همتای عمانی خود در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روابط ایران و عمان مثال زدنی و نمونه است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۹    
نجات الله ابراهیمیان سخنگوی شورای نگهبان گفت که در روند بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات خبرگان، استعفای حقوقدانان شورای نگهبان مطرح نشده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۱    
در پی توافق بانک ها و مصوبه شورای پول و اعتبار مبنی بر کاهش نرخ سود بانکی ، از اول اسفندماه (امروز) نرخ سود سپرده ها و تسهیلات بانک ملی ایران کاهش یافت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۱    
بیمه ایران در نخستین دوره برگزاری کنفرانس تبلیغات دیجیتالی و نظرسنجی موفق به دریافت "نشان سرآمدی دیجیتال" از این کنفرانس شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۹    
دوره آموزش تخصصی مدیران روابط عمومی با حضور مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مهر اقتصاد در استان قم برگزار شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۶    
یک کارشناس ارشد بازار سرمایه گفت: تنوع و گسترش ابزارهای مالی متنوع، همان مسیری است که بورس کالای ایران از ابتدای سال جاری با سرعت بیشتری روی آن حرکت می کند که پیش بینی می شود از سال آینده با بازگشت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۰    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی انجام هرگونه تغییر در تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی را منوط به مصوبه هیات وزیران دانست.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۰    
دستگیری دزد سابقه دار در تهران برای هجدهمین بار!مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دزد سابقه دار برای هجدهمین بار خبر داد و اعلام کرد: سه همدست دیگر این سارق نیز به دام افتادند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۱۴    
رئیس جمهور گفت: در انتخابات 7 اسفند کسانی را انتخاب کنید که دغدغه آنها رونق اقتصادی است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۸    
خانه ملت/ رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: ما معجزه مهمی در بحث تصویب طرح برجام انجام ندادیم، زیرا برخی در کشور ظرف 2 ساعت نیز 300 مصوبه داشته اند! و این رفتار مورد تمجید عده ای قرار گرفت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۸    
دولت به منظور توسعه صادرات 200 میلیارد تومان در مرحله نخست و هزار میلیارد تومان درمراحل بعدی ، مشوق صادراتی پرداخت می کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۵    
اهواز نخستین روز اسفند ماه را با وزش باد و گرد و خاک شدید آغاز کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۲    
در مراسمی با حضور رئیس کل بانک مرکزی و مدیران عامل بانک ها از مدل مفهومی ریل گذاری بانک ها برای ایفای نقش در اقتصاد مقاومتی رونمایی شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۹    
وقتی پیرمرد را به امان خدا می سپارم صحنه عجیبی می بینم؛ به مغزم فشار می آورم که این چرخ زاپاس چقدر آشناست!!! ای داد چرخ زاپاس ماشین خودم است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۹    
رئیس انجمن صنفی کارفرمایی انبوه سازان مسکن تهران با بیان اینکه ساخت وساز به 2 دلیل رونق ندارد، گفت: کاهش نرخ سود بانکی موجب ورود نقدینگی به کل اقتصاد خواهد شد و مسکن هم از این موضوع بی نصیب نخواهد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۴    
پایگاه خبری داون از تصمیم پاکستان برای برداشته تحریمها علیه ایران و طراحی یک استراتژی برای گسترش روابط تجاری با همسایه اش خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۱    
رئیس شرکت روس اتم اعلام کرد: ساخت و ساز دو واحد جدید در نیروگاه بوشهر در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۱    
در حالی که رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان دلیل افزایش قیمت گوشت را کاهش عرضه دام ناشی از صادرات و قاچاق آن می داند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۵    
رئیس ستاد انتخابات کشور با تاکید بر این که هرگونه اطلاعیه رسمی مرتبط با انتخابات از طریق این ستاد انجام می شود گفت که اطلاعیه های رسمی ستاد انتخابات کشور با امضای وی یا دبیر ستاد از طریق شبکه های ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۶    
این خطاهای دید حیرت انگیز و باورنکردنی هستند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۳    
نتایج نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز نشان داد اگرچه جو مثبت حاکم بر بازار طلا از سطح بالای اخیر کمتر شده اما سرمایه گذاران خرد و تحلیلگران همچنان انتظار دارند قیمتهای این فلز در کوتاه مدت به سطح بالاتری ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۰    
مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بیمه "ما" عصر روز چهارشنبه 28 بهمن ماه با حضور بیش از 82 درصد سهامداران برگزارشد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۰    
آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به لیست منتشر شده و منتسب به وی گفت: بنده شخصا لیست انتخاباتی ندارم ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۷    
رئیس مرکز صدور آرم طرح ترافیک شهر تهران گفت: واجدین شرایط دریافت آرم طرح ترافیک فردا از طریق سامانه اعلام می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۴    
دولتی با اشاره به اهمیت نقش IT در ارائه سرویس های بهتر به مشتریان گفت: هر کس در جایگاه خودش از اهمیت خاصی برخوردار است و تعهد و تلاش برای استمرار فعالیت های بانک احساس می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۴    
مدیرعامل و رییس هیات مدیره بانک ملت با حضور در شهر مرزی شلمچه، بر سر مزار شهدای این شهر حضور یافتند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۱    
رنو در حالی تا چندی دیگر قرارداد جدید خود را با دو غول خودروسازی ایران امضا خواهد کرد که به گفته منابع آگاه، ایران خودرو برای همکاری مشترک با این خودروساز فرانسوی یک شرط سخت را در نظر گرفته است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۱    
فوتبال مجانی ؛ این واژه حالا چند هفته ای است که شورانگیز شده و ورزشگاه بعد از مدتها به خود تماشاگرمی بیند. امااین خوب است یا بد؟
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۱    
مدیر عملیات ارزی بانک سینا از اتصال رسمی این بانک به شبکه جهانی سوئیفت خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۸    
مدیر عامل بانک سپه گفت: واقعیت های اقتصاد ی کشور، تناسب و سنخیتی با پرداخت سودهای سپرده غیر متعارف توسط برخی از بانکها ندارد و لازم است در جهت کاهش نرخ سپرده ها همکاری و هماهنگی های لازم توسط بانک ها ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۸    
مدیرعامل بانک ملت به مناسبت پیروزی این بانک در دادگاه تجدید نظر اتحادیه اروپا پیامی را صادر کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۶    
روزنامه جوان در سرمقاله خود نوشت:جریان اصلاحات و ایضاً هاشمی و تا حدودی دولتی ها، مواضع و عملکرد افرادی که اکنون مورد غضب رسانه های غربی هستند را آسیب به نظام می دانند و بر این باورند که با عملکرد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۳    
عضو کارگروه فیلترینگ گفت: فیلترینگ هوشمند اینستاگرام بر مبنای پردازش هوشمند تصویر، در بستر HTTP قابل اجرا بود اما بعد اینستاگرام بستر ارائه محتوای خود را به سرویس HTTPS که پروتکل VPN منتقل کرد و ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۳    
با حضور مدیران عامل بانک های دولتی، خصوصی و موسسات اعتباری و همچنین رئیس کل بانک مرکزی مدل مفهومی ریل گذاری بانک ها برای ایفای نقش در اقتصاد مقاومتی رونمایی شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۳۷    
مدیر عامل بانک ملی ایران تاکید کرد : توافق بانک ها برای کاهش نرخ سود ، توافقی برای اصلاح امور اقتصادی و رونق کسب و کار در جامعه است .
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۸    
مجموع تعداد تراکنش های سامانه همراه بانک صادرات ایران در خلال دی ماه سالجاری نسبت به ماه قبل 26درصد رشد را نشان می دهد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۸    
سعید سپهری با بیان این مطلب که با توجه به نزدیک شدن پایان سال خودروهایی که مناطق مرکز ی شهر اقدام به توقف دوبل می کنند با جدیت برخورد خواهد شد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۵    
بانک صادرات ایران تا پایان دی ماه سالجاری بیش از 7 هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه را به زوج های جوان اختصاص داده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۵    
وکیل بابک زنجانی در نامه ای به رئیس قوه قضاییه با اشاره به این مطلب که برخی بدون آنکه اهلیت و صلاحیت قضاوت داشته باشند، زنجانی را مجرم تشخیص داده و در صددند با انتساب وی به یک جناح سیاسی ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۲    
معاون اعتبارات بانک شهر، تسریع در روند اجرای پروژه های شهری را از دستاوردهای بانک شهر در کنار بدنه مدیریت شهری دانست و گفت: افزایش سطح مشارکت این بانک در عمران و آبادانی کشور ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۹    
حمایت از پروژه های شهری بر مبنای مسئولیت اجتماعی و با هدف ارتقاء کیفی زندگی شهروندان در تمامی کلانشهرها از اهداف بانک شهر است .
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۶    
رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد که دلیلی برای افزایش نرخ ارز در روزهای پایانی سال وجود ندارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۳    
امروز شنبه همزمان با اول اسفندماه کاهش نرخ سود بانکی در بانک ها آغاز می شود. رئیس کل بانک مرکزی ضمن تاکید بر اجرایی شدن این مصوبه بدون استثنا برای هر مشتری گفت که اگر بانکی خارج از ضابطه عمل کند با ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۳    
وزیر امور خارجه عمان برای دیدار با تعدادی از مقامات عالیرتبه کشورمان از جمله محمدجواد ظریف، همتای ایرانی خود، امروز(شنبه) به تهران می آید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۰    
شرکت اتریشی او.ام.وی فعالیت های توسعه ای در حداقل دو میدان نفتی ایران را ارزیابی می کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۰    
نماینده تام الاختیار وزارت راه و شهرسازی در شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی و منابع طبیعی با اشاره به اهمیت قانون پیش فروش و تلاش برای اجرای کامل آن گفت: قانون پیش فروش ساختمان ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۱۰:۰۷    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در لایحه بودجه 95 رشد 5 درصدی اقتصاد و تورم 11 درصدی پیش بینی شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۳۱    
معاون اروپا و آمریکای وزارت خارجه، که به منظور برگزاری ششمین دور گفت وگوهای ایران و نروژ به اسلو سفر کرده است، در نشست فرهیختگان و سفرای خارجی مقیم نروژ در موسسه مطالعاتی اسلو، سخنرانی کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۵    
درِ به سرقت رفته مسجد سیدِ محمدیه نائین از منطقه نائین خارج نشده بود که یگان ویژه طی انجام عملیاتی موفق به شناسایی سارقان نیز شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۵    
زهرا کیان بخت : یکی از خبرهایی که امسال در حوزه حوادث، در رسانه های مختلف منعکس شد، اخباری بود که هر چند گاه، از خودکشی یک دانش آموز خبر می دادند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۲    
این تغییرات مغزی شامل ترشح هورمون کورتیزول معروف به هورمون استرس است که افزایش آن موجب مرگ سلول های عصبی می شود و به مرور زمان عوارضی مانند از دست دادن حافظه و اختلالات شناختی را به دنبال خواهد داشت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۲    
محسن هاشمی فرزند علی اکبر هاشمی رفسنجانی در صفحه اینستاگرامش از شهردار تهران بابت پول دادن به فوتبال انتقاد کرد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۹    
نماینده سابق ایران در اوپک با تشریح پشت پرده نشست 4 جانبه دوحه، جزئیات سناریوی تحریم نفتی ایران در دوران لغو تحریم ها را اعلام کرد و گفت: عربستان به دنبال توقف افزایش تولید نفت ایران است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۶    
دولت آمریکا به شرکت هواپیمایی بوئینگ اجازه داد با شرکت های هواپیمایی ایران مذاکره کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۳    
نمایندگان کارگران می گویندباحقوق های 712 هزار تا نهایتا 1.2میلیون تومانی امکان تامین مخارج شب عید وجود ندارد.برهمین اساس، خانوارهای کارگری دراسفندماه یکبار دیگر مزه افت قدرت خرید را می چشند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۳    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس کاهش نرخ تورم و ثبات در بازار ارز را دو پیش زمینه حذف صفر های پول ملی خواند و گفت: بانک مرکزی هم آمادگی لازم برای این کار را دارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۰    
نرخ جدید سود بانکی از امروز (شنبه) اول اسفندماه برای سپرده های یکساله به 18 درصد، نرخ سود تسهیلات عقود مبادله ای به 20 درصد و نرخ سود عقود مشارکتی به 22 درصد کاهش می یابد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۰۷    
مقامات کارگری می گویند با وجود آنکه کارفرمایان اذعان دارند که قدرت خرید کارگران افت کرده اما حقوق و دریافتی آنها همچنان پایین است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۰۷    
یک کارشناس بازار کار با هشدار نسبت به افزایش تعدیل نیرو در صورت طولانی تر شدن رکود اقتصادی در آینده ای نزدیک، گفت: 65 درصد بنگاه های حاضر در شهرک های صنعتی با وجود حمایت دولتی تعطیل شده اند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۰۴    
عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: برنده تثبیت و بالا ماندن تعرفه واردات خودرو، دولت و خودروسازان و بازنده آن، مصرف کنندگان هستند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۰۱    
رییس کمیته مستقل مبارزه با موادمخدر دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: 90 درصد اقتصاد موادمخدر کثیف و بر مبنای پولشویی است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۹:۰۱    
درپی ورود میوه های تابستانه قاچاق به بازار میوه آن هم از کشورهای دوردست، نایب رییس اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد که این سطح کلان قاچاق ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ۰۸:۵۵    
  • ۱