چهارشنبه ۱۶ خردادساعت ۱۸:۱۱Jun 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق تازه 8 اسفند 1394 - ofoghetaze.com

افق تازه 31 شهریور 1394 افق تازه 30 مهر 1394 افق تازه 30 آبان 1394 افق تازه 30 آذر 1394 افق تازه 30 دی 1394 افق تازه 30 بهمن 1394 افق تازه 1 اسفند 1394 افق تازه 2 اسفند 1394 افق تازه 8 اسفند 1394 افق تازه 9 اسفند 1394 افق تازه 10 اسفند 1394 افق تازه 11 اسفند 1394 افق تازه 12 اسفند 1394 افق تازه 13 اسفند 1394 افق تازه 14 اسفند 1394 افق تازه 15 اسفند 1394 افق تازه 16 اسفند 1394 افق تازه 17 اسفند 1394 افق تازه 18 اسفند 1394 افق تازه 19 اسفند 1394 افق تازه 20 اسفند 1394 افق تازه 21 اسفند 1394 افق تازه 22 اسفند 1394 افق تازه 23 اسفند 1394 افق تازه 24 اسفند 1394 افق تازه 25 اسفند 1394 افق تازه 26 اسفند 1394 افق تازه 27 اسفند 1394 افق تازه 28 اسفند 1394 افق تازه 29 اسفند 1394 
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۲۱:۴۸    
مجله مهر کاریکاتور
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۲۱:۴۵    
درخواست های عجیب و غریب کاربران اینستاگرام از رئیس جمهور خبرساز شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۲۱:۴۲    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که قصد حضور و بازدید از ستاد انتخابات کشور را داشت، بعد از چند دقیقه توقف مقابل ساختمان وزارت کشور از تصمیم خود منصرف شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۲۱:۳۹    
اسامی منتخبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس از مجموع 1293817 آرای ماخوذه شمارش شده اعلام شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۲۱:۱۸    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت هنرمند برجسته و متعهّد مرحوم آقای فرج الله سلحشور را تسلیت گفتند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۹:۳۷    
رئیس جمهوری کنفدراسیون سوئیس و هیأت همراه، ساعتی پیش با حضرت آیت الله خامنه ای دیدار کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۹:۳۷    
بهرام بیرانوند، نماینده جنجالی بروجرد در مجلس نهم که برای انتخابات مجلس دهم هم نامزد شده بود، رای نیاورد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۸:۲۳    
کاندیدایی که فقط یک رای آورد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۸:۲۰    
تایج اولیه انتخابات خبرگان در تهران نشان دهنده پیشتازی لیست مورد حمایت اصلاح طلبان نسبت به لیست مورد حمایت اصولگرایان است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۷:۴۲    
مدیرکل دفتر شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست صدور مجوز شکار برای شکارچیان اسپانیایی در استان مازندران توسط این سازمان را تأیید کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۷:۳۹    
رقابت زشت ترین مرد سال درحالی در کشور زیمباوه انجام پذیرفت که با اعتراض نفر دوم به نحوه برگزاری مسابقات و قضاوت داوران همراه شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۷:۰۴    
کشاورزان هلندی این روزها به سرقت پنیرهای ارزشمند و گران قیمت خود معترض هستند، پنیرهایی که به روسیه قاچاق می شوند و بخش بازرسی این کشور آنها را ناخالص می داند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۶:۱۳    
فرمانده انتظامی شیروان گفت: ماموران کلانتری 11 این شهرستان سارق قطعات خودرو را که در 7 ثانیه سرقت می کرد با هفت فقره سرقت دستگیر کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۶:۱۰    
مدیرکل دفتر وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که فردا تمامی مدارس در سراسر کشور دایر هستند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۶:۱۰    
معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه از نمایندگان مجلس دهم انتظار داریم مطالباتشان از سازمان تامین اجتماعی در راستای ماموریت های این سازمان باشد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۶:۰۷    
سخنگوی وزارت کشور گفت: 61 حوزه شمارش شده است که در 48 حوزه تکلیف روشن و نفرات به مجلس راه یافتند و بقیه در دور دوم تکلیف شان مشخص می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۶:۰۴    
حسین خواجه امیری معروف به ایرج که چندی پیش به دلیل بیماری در بیمارستان بستری شده بود، به خانه بازگشت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۶:۰۴    
اجرای استاد آواز ایران در ارمنستان برگزار نمی شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۶:۰۱    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: برای عرضه اسکناس های نو در آستانه عید نوروز و خدمات بانکی برنامه ریزی دقیق شده است و کمبودی برای عرضه اسکناس نو وجود ندارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۵:۵۸    
رئیس اتاق ایران با بیان درخواست فعالان اقتصادی از رئیس جمهور سوئیس گفت: در گشایش روابط بانکی میان دو کشور باید تسریع شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۵:۲۳    
روسای جمهور ایران و سوئیس در نشستی خبری بر گسترش روابط فیمابین از جمله روابط اقتصادی – بانکی، فرهنگی و اجتماعی تاکید کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۵:۱۷    
وزارت کشاورزی روسیه اعلام کرد: در 11 ماه ابتدایی سال گذشته صادرات خاویار سیاه روسیه در مقایسه با مدت مشابه سال 2014 سه برابر شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۵:۱۴    
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با بیان این که بخش اجاره از نظر اقتصادی صرف نمی کند، سپرده گذاری در بانک را مناسب تر از اجاره دادن ملک دانست و گفت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۵:۱۴    
در حالی که پیش بینی می شد وضعیت سنگ آهن تا دو سال آینده چندان روشن نباشد، هفته های ابتدایی سال 2016 برای این تولیدکنندگان سنگ آهن امیدوار کننده بوده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۵:۱۱    
رئیس اداره مبارزه با سرقت وسائل نقلیه پلیس آگاهی نیروی انتظامی به شهروندان توصیه کرد از ترک اتومبیل با موتور روشن حتی برای یک لحظه برای جلوگیری از سرقت خودداری کنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۵:۰۸    
فرمانده انتظامی فارس از کشف پرونده پول شویی به ارزش 120 میلیارد ریالی و دستگیری متهم تحت تعقیب به اتهام حمل و نگهداری دو تن و 500 کیلوگرم مواد مخدر خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۵:۰۵    
سی ان ان در گزارشی که موضوع اصلی آن جوانان بودند تصویری دیگری از ایران را در رسانه های آمریکا نشان داده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۵:۰۲    
بر اساس آخرین اخبار تاکنون حدود 70 تخلف انتخاباتی در کشور گزارش و برای رسیدگی به آن پرونده ویژه تشکیل شده تا خارج از نوبت رسیدگی شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۵:۰۲    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: دارندگان فیش عمره مفرده از تسهیلات بانکی برخوردار می شوند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۲:۵۶    
باران کوثری بازیگر کشورمان در اقدامی جالب به سینما آزادی رفته و به فروش بلیت فیلم کوچه بی نام پرداخت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۲:۵۶    
رئیس مرکز ملی هشدار و پایش خشکسالی سازمان هواشناسی از افزایش نیم تا یک درجه ای دمای هوای کشور در سال آینده خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۲:۵۶    
فردی که با ارسال پیام در شبکه اجتماعی تلگرام، موجبات ایجاد رعب و وحشت و سلب آسایش خانواده ای را فراهم ساخت، توسط کارآگاهان پلیس سایبری شهرستان آمل، شناسایی و دستگیر شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۲:۵۳    
بر اساس اطلاعات سازمان توسعه تجارت، ترجیحات تعرفه ای ایران با شش کشور برقرار است که شامل کشورهای ترکیه، ازبکستان، کوبا، قرقیزستان ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۲:۴۱    
رییس جمهور گفت: حضور مردم در انتخابات با نشاط و شکوه فوق العاده ای بود و این ازدحام جمعیت به حدی بود که انتخابات تا نیمه شب گذشته به طول انجامید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۲:۳۵    
نتایج دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی حوزه های انتخابیه اعلام شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۲:۳۵    
محمدرضا قوام نصیری در رابطه با موضوع سرطان اظهار داشت: سرطان سومین عامل مرگ و میر در کشور بوده و شیوع آن از نظر موارد جدید در سال 90 هزار نفر است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۲:۳۵    
وی گفت: امسال، تعرفه پرداخت عوارض سالانه به صورت روزانه تفکیک شده تا موجب کاهش تقاضا برای ورود به محدوده طرح ترافیک باشد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۲:۲۶    
سفر کارت ، پروژه نیمه شکست خورده دولت احمدی نژاد است که شاید طراحان آن، این ادعا را رد کنند، اما این طرح در زمان خود مطابق با اهداف ترسیم شده پیش نرفت و حالا مجریان آن با اعمال تغییراتی که هرچند جدید ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۲:۱۷    
معاون اول قوه قضائیه گفت: براساس اختیاراتی که بابک زنجانی به وزارت نفت داده است، فروش اموال وی در حال انجام است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۲:۱۷    
یدالله صمدی که همچنان در بیمارستان بستری است از ضربان قلب پایینی برخوردار است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۲:۱۷    
بازار سهام در مجلس قبلی فراکسیونی ویژه بازار سرمایه داشت که تا حد زیادی این فراکسیون توانست از تصمیمات یا تداوم تصمیمات مخاطره انگیز برای بازار سهام جلوگیری کند اما به هر ترتیب این فراکسیون نتوانست ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۲:۱۴    
مدیرعامل اتحادیه باغداران مازندران بابیان اینکه عده ای به شدت به دنبال واردات میوه درآستانه نوروز هستند،گفت:نمی دانم واردکنندگان چه توان ومنافعی دارندکه می توانند به هر طریقی میوه وارد کنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۲:۱۱    
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران از افزایش نرخ کرایه تاکسی، اتوبوس و مترو خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۲:۰۲    
بانک صادرات ایران به منظور صرفه جویی در زمان و هزینه های مشتریان خدمت جدید "مدیریت تسهیلات و تعهدات مشتری" را در سامانه اینترنت بانک راه اندازی کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۱:۵۶    
تعداد کارتهای الکترونیکی صادره توسط بانک صادرات ایران به دنبال استقبال هموطنان از خدمات این بانک تا پایان دی ماه امسال از مرز55 میلیون کارت الکترونیکی گذر کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۱:۵۳    
بانک مرکزی دلار را 3019 تومان نرخ گذاری کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۱:۵۰    
با افزایش تعداد معاملات و کاهش متوسط قیمت خرید و فروش واحدهای مسکونی ، بانک مرکزی اعلام کرده که تداوم بهبود حجم معاملات در دو ماهه اخیر حاکی از استقبال خریداران در شرایط ثبات قیمتی حاکم بر بازار مسکن ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۱:۵۰    
گرچه حدود شش ماه از اتمام مهلت صرافی ها برای انطباق با دستورالعمل جدید گذشته و بانک مرکزی هم این مهلت را تمدید نکرد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۱:۴۷    
نماد معاملاتی بانک ملت هفته آینده به دلیل برگزاری مجمع فوق العاده موقتا" بسته خواهد شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۱:۴۴    
یک کارشناس بازار سرمایه روند قیمت برخی شرکت های بورسی را حبابی دانست و با بیان این که برخی سهام شرکت ها هنوز جای رشد دارند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۱:۴۱    
قائم مقام بانک مرکزی از انتشار گزارش نماگرهای اقتصادی 9 ماهه امسال از جمله رشد اقتصادی در هفته پایانی اسفند ماه خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۱:۳۸    
یک واردکننده گوشی موبایل با بیان اینکه چند ماهی است واردات کالا را بسیار محدود کرده ایم، گفت: تجارت مان را به حدی که فروشگاه نمایندگی خالی نباشد کاهش داده ایم ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۱:۳۵    
مدیر عامل شرکت راه آهن گفت: در حال حاضر پروژه ایجادِ شرکتی مجزا برای قطارهای سریع السیر در حال پیگیری است، این شرکت در کشور ایجاد می شود و سپس پرسنل جداگانه ای را برای آن انتخاب و عملیاتی می کنیم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۱:۲۹    
رویترز در گزارشی اعلام کرد: بانک مرکزی پاکستان همه مبادلات مالی بانکهای بازرگانی و موسسات مالی با ایران را تسویه کرده و راه برای ازسرگیری فعالیتهای تجاری دو جانبه که به دلیل سالها تحریم به مانع ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۱:۲۶    
معاون نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان تهران با اشاره به افزایش غلظت ذرات معلق کمتر از2.5 میکرون در هوای پایتخت گفت: کیفیت هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۱:۲۰    
یوهان اشنایدر آمان رییس جمهوری کنفدراسیون سوئیس که شب گذشته به تهران آمده است، دقایقی پیش در مجموعه تاریخی- فرهنگی سعدآباد مورد استقبال رسمی حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۱:۱۴    
پیش از برگزاری نشست مهم حزب حاکم "کارگران" کره شمالی در اوایل مه سال جاری میلادی، پیونگ یانگ از مردم این کشور خواست تا به پا خیزند و در "کمپین 70 روزه وفاداری" سخت تلاش کنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۱:۱۴    
نتایج اولیه غیر رسمی شمارش بیش از 28 درصد آرای صندوق های انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان تهران منتشر شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۱:۱۱    
در این خبر شما را با انسان هایی آشنا می کنیم که مثل همه نیستن و به تعبیری می توان گفت عجیب الخلقه هستند. انسان هایی که زندگی شان را همچون دیگران پشت سر نگذاشته اند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۱:۰۸    
مدیرعامل بورس تهران گفت: درصدد ایجاد تابلوی ارزی برای اوراق مشارکت هستیم، زیرا تابلوی ارزی برای سرمایه گذاران خارجی گزینه جذابی به شمار می رود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۱:۰۵    
طبق نظرسنجی طلای هفتگی کیتکونیوز، با وجود نوسان بازار و قیمتهای پایین در بازار طلا، سرمایه گذاران و کارشناسان این بازار همچنان به دورنمای این فلز زرد خوش بین مانده اند و افزایش قیمت آن در کوتاه مدت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۰:۵۹    
وزیر اقتصاد پس از گذشت یک هفته به انتقاد خبرنگار فارس واکنش نشان داد و گفت: به وزارتخانه و دستگاه های تابعه دستور دادم از میوه های وارداتی در ادارات استفاده نکنند.