یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۴:۳۵May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق تازه 25 اسفند 1394 - ofoghetaze.com

افق تازه 31 شهریور 1394 افق تازه 30 مهر 1394 افق تازه 30 آبان 1394 افق تازه 30 آذر 1394 افق تازه 30 دی 1394 افق تازه 30 بهمن 1394 افق تازه 1 اسفند 1394 افق تازه 2 اسفند 1394 افق تازه 8 اسفند 1394 افق تازه 9 اسفند 1394 افق تازه 10 اسفند 1394 افق تازه 11 اسفند 1394 افق تازه 12 اسفند 1394 افق تازه 13 اسفند 1394 افق تازه 14 اسفند 1394 افق تازه 15 اسفند 1394 افق تازه 16 اسفند 1394 افق تازه 17 اسفند 1394 افق تازه 18 اسفند 1394 افق تازه 19 اسفند 1394 افق تازه 20 اسفند 1394 افق تازه 21 اسفند 1394 افق تازه 22 اسفند 1394 افق تازه 23 اسفند 1394 افق تازه 24 اسفند 1394 افق تازه 25 اسفند 1394 افق تازه 26 اسفند 1394 افق تازه 27 اسفند 1394 افق تازه 28 اسفند 1394 افق تازه 29 اسفند 1394 
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۰:۲۸    
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انتخابات اخیر کشور نشان از آگاهی، هوشمندی و بلوغ سیاسی مردم دارد؛ به طوری که ایران الگویی برای کشورهای در حال توسعه و غیرمتعهدها شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۰:۲۵    
سال 94 برای علی ضیاء یک اتفاق بد داشت؛ انتشاری ویدئویی از او پس از دربی رفت که یک بر یک شد. پس از گلزنی پرسپولیس در واپسین ثانیه های بازی، علی ضیاء و دوستانش که در کافه ای جمع شده بودند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۰:۲۵    
یکی از روزنامه ها در گفت وگویی با صادق خرازی، از توطئه نافرجام علیه حاج قاسم سلیمانی خبر داد. در بخش کوتاهی از این مصاحبه - خرازی گفته است: حاج قاسم سلیمانی (در عملیات طریق القدس) مجروح شده بود ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۰:۲۲    
رهبر معظم انقلاب اسلامی سیاست قطعی جمهوری اسلامی را همکاری با کشورهای آسیایی از جمله ویتنام خواندند و افزودند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۰:۲۲    
بر اساس نتایج یک مطالعه جدید، بالا رفتن از پله می تواند مغز را به مدت طولانی جوان تر نگه دارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۰:۱۹    
مجتبی خالدی سخنگوی اورژانش کشور گفت: متاسفانه تاکنون 27 شهروند شامل 24 مرد و 3 زن که دچار صدمه شده بودند، توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۰:۱۶    
یک مقام مسئول در بانک ملی اعلام کرد: حجم تراکنش های این بانک امروز(سه شنبه) با نزدیک شدن به پایان سال افزایش بی سابقه ای داشته بگونه ای که سبب مختل شدن سیستم سیبا بانک ملی شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۰:۱۶    
90 بمب دست ساز در اندازه توپ والیبال در ارومیه کشف و ضبط شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۰:۱۳    
منابع خبری یمن روز سه شنبه اعلام کردند که در حمله جنگنده های عربستان به بازار خمسین در استان حجه یمن 65 غیر نظامی کشته و 55 نفر دیگر زخمی شدند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۰:۱۱    
عملیات دستگیری یکی از مظنونان به مشارکت در حمله های تروریستی نوامبر گذشته در پاریس، با تیراندازی نیروهای پلیس در بروکسل، پایتخت بلژیک همراه شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۸:۵۰    
نخستین تونل آکواریوم کشور روز سه شنبه با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در بوستان جنگلی 'ناژوان' این شهر به بهره برداری رسید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۷:۴۷    
مهسا می گوید: وقتی مورد توجه دیگران قرارمی گیرم و همه نگاه ها به سوی من جلب می شود...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۷:۴۷    
معاون رسانه مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران خبر کنایه جهانگیری به قالیباف را کذب محض خواند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۷:۴۴    
قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار امروز بیست و پنجم اسفند 94 به شرح ذیل می باشد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۷:۴۱    
رئیس سابق سرویس اطلاعات عربستان ادعا کرد پادشاه سابق درآخرین دیدارش با اوباما محکم روی میز کوبیده و به او گفته است برای ما خط و نشان نکش !
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۷:۳۸    
پیش بینی می شود تا 10 سال آینده حجم سرمایه گذاری ایرانی های میلیاردر برای خرید مسکن در خارج از کشور به 6 میلیارد پوند برسد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۷:۳۸    
تیم فوتبال تراکتورسازی مقابل پاختاکور شکست خورد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۷:۳۵    
شبکه 24 تلویزیون روسیه اعلام کرد که وزیر خارجه آمریکا در دیدار اخیرش با ولیعهد عربستان در ریاض پیامی از کاخ سفید به همراه داشته مبنی بر این که واشنگتن حاضر است در مقابل دریافت نفت از نظام پادشاهی ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۷:۳۵    
روزنامه کویتی القبس امروز سه شنبه نوشت: عربستان همسایه وهم پیمان خود کویت را به دلیل سخنان 'عبد الحمید دشتی' نماینده مجلس این کشور در حمایت از بشار اسد به قطع روابط تهدید کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۷:۳۲    
در جدیدترین گزارش منتشر شده درباره اعتبار پاسپورت کشورهای مختلف جهان ، ایران در کنار اتیوپی، اریتره و سودان در مکان 98 قرار گرفته است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۷:۲۹    
براساس گزارش منتشر شده از سوی یک گروه نظارت بر تسلیحات، گوشی همراه نوکیا 105 محبوب ترین گوشی از سوی تروریستهای داعش برای ساخت بمب های کنترل از راه دور است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۷:۲۶    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از هموطنان خواست که در سفرهای نوروزی درست رانندگی کرده و کلیه قوانین رانندگی را رعایت کنند تا سفری ایمن و نوروزی بدون حادثه داشته باشند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۷:۲۶    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: با پیشنهاد کمیسیون تلفیق و در صورت تصویب نهایی در مجلس شورای اسلامی، افرادی که حقوق بالای 35 میلیون تومان در سال دارند، از دریافت یارانه نقدی حذف خواهند شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۷:۲۳    
پرس تی وی نوشت: منابع خبری آلمان از یک انفجار در شهر برلین، پایتخت این کشور خبر می دهند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۷:۲۰    
فریال مستوفی، بانوی کارآفرین به عنوان اولین معدن دار ایرانی که مسئول ساماندهی حضور سرمایه گذاران خارجی در ایران شده، چهره برتر کارآفرینی سال 94 بود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۷:۲۰    
صداوسیما در اقدامی که کمتر سابقه داشته است، در فاصله چند روز مانده به پایان سال، شبکه ی پخش کننده ی برخی سریال های نوروزی را جابه جا، یکی از سریال ها را حذف و سریالی جدید را جایگزین کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۷:۱۸    
معاون اول رییس جمهوری با تاکید بر اجرای اقتصاد مقاومتی گفت: در این مورد یک عده تصور می کنند مامور شده اند که راجع به اقتصاد مقاومتی شعار دهند و یک عده دیگر هم مامور هستند که اجرا کنند و آن ها بگویند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۷:۱۸    
وزیر انرژی روسیه از دو برابر شدن شمار گردشگران ایرانی خواهان سفر به روسیه و رشد 21 درصدی حجم کالاهای تجاری دو کشور در یک سال گذشته خبر داد و افزایش پروازهای بین دو کشور را ضروری دانست.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۷:۰۹    
مرکز آمار ایران، نرخ رشد اقتصادی 9 ماهه نخست امسال را 0.7 درصد اعلام کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۶:۲۷    
رهبر معظم انقلاب اسلامی با تبیین جایگاه و نقش بی بدیل و تأثیرگذار حوزه علمیه قم در پیروزی انقلاب اسلامی به برخی تلاش ها برای انقلاب زدایی از حوزه های علمیه اشاره کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۴:۵۰    
روغن پالم که از سال گذشته با حساسیت وزارت بهداشت محدودیت ها و ممنوعیت هایش آغاز شد، همواره یکی از مسائلی است که برای مردم از اهمیت بالایی برخودار است اما به نظر می رسد دیگر چندان اهمیتی برای دست ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۲:۱۴    
بانک مسکن در بخشنامه ای دستورالعمل نحوه پرداخت وام به متقاضیان انواع تسهیلات مسکن را اعلام کرد که در آن به نرخ سود، روش های بازپرداخت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۲:۰۸    
تدوین پروژه تولید مشترک ایران و هند توسط سهراب خسروی همزمان با فیلمبرداری در حال انجام است .
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۳    
بیمه مرکزی جدول حق بیمه شخص ثالث در سال 1395 را به شرکت های بیمه ابلاغ کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۰    
وزیر راه و شهرسازی به مشارکت با کشور کره برای ورود 37 رام قطار اشاره کرد و گفت: ناوگان ریلی باید به 2 برابر افزایش یابد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۲۷    
طلای جهانی در آستانه نشست بانک مرکزی آمریکا که تقاضای سرمایه گذاری برای این فلز زرد را محدود کرده است، برای سومین روز متوالی سقوط کرد و به پایین ترین سطح در دو هفته گذشته رسید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۲۷    
معاون اول دستگاه قضایی در رابطه با انتصاب حجت الاسلام و المسلمین منتظری به عنوان دادستان کل کشور توضیحاتی ارائه کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۲۱    
رئیس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق تهران با پیش بینی اینکه شاخص بورس در سال 95 رشد بهتری را داشته باشد، گفت: سال آینده سال بهتری بازار اقتصاد و بازار سرمایه خواهد بود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۱۸    
این جانور بقایایی از بدن خود به جا می گذارد که پراکنده شدن آنها در هوا و ورود آنها به راه های تنفسی موجب بروز آلرژی در افراد شده و در بدن افرادی که از قبل آلرژی داشته اند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۱۵    
رضا عابدی - ورزش پرطرفدار فوتبال امروزه با همه شور و هیجانات خاصی که دارد شاهد پشت پرده هایی ناخوشایند است که گویی جزء لاینفک آن به شمار می رود!
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۱۵    
در اینجا مشاهده می کنید اسبی در فستیوال چلتنهام کت و شلوار ورزشی می پوشد. ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۶    
حضرت آیت الله مکارم شیرازی با بیان این که تا فرهنگ مردم عوض نشود مشکلات حل نخواهد شد، گفت: باید فرهنگ به گونه ای باشد که مردم تخلف را برای خود عیب بدانند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۳    
عناصر گروه تروریستی داعش، دهان یک شهروند سوری را به اتهام شوخی نابجا دوختند و او را در شهر المیادین گرداندند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۳    
یک مقام مسئول در وزارت راه و شهرسازی درباره خرید ویلا و زمین در شهرهای شمالی بدون در نظر داشتن شرایط لازم در ایام نوروز هشدار داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۵۵    
طی 7 ماه گذشته واردات تلفن همراه در پاکستان 39 درصد افزایش داشته و رقمی بالغ بر 43 میلیون و 32 هزار و 76 دلار را به خود اختصاص داده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۵۲    
پس از قاچاق میوه و حاشیه های آن، در آستانه عید نوروز، زمزمه هایی مبنی بر افزایش عرضه قاچاق برخی از اقلام آجیل همچون مبنی بادام هندی مطرح شده که معاون اتاق اصناف تهران با تایید این مطلب ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۴۶    
چه کارگران تسویه حساب کرده باشند و چه تسویه حساب نکرده باشند مشمول حق سنوات می شوند. آن دسته از کارگاه هایی که طرح طبقه بندی مشاغل دارند بر اساس فرمول مشخص شده در بخشنامه دستمزدی وزارت کار پایه ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۳۴    
رئیس اتاق مشترک ایران و روسیه از توافقات جدید بانکی، حل مشکل روادید تجار ایرانی با روسیه و افزایش تعداد پروازها به 3 شهر روسیه خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۳۴    
در پی این حادثه شماری از افراد سودجو اقدام به زنده گیری این مارها کرده و شماری از دوستداران محیط زیست نیز آنها را به داخل رودخانه بازگرداندند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۲۹    
بیشتر کشورهای جهان برای جلوگیری از سوءاستفاده از آزادی، پالایش فضای مجازی را طبق خط مشی و سیاست های ملی خود اجرا می کنند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۲۹    
با حضور معاون اول رئیس جمهور خط متروی مجموعه فرودگاه مهرآباد افتتاح شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۲۹    
رئیس جمهور با اشاره به این که موافقم که احزاب در داخل کشور با هم مذاکره کرده و به نقاط مشترک برسند گفت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۲۰    
گروه تروریستی داعش در تازه ترین ویدیوی خود صحنه بریدن سر سه شهروند عراقی را که متهم به جاسوسی برای نیروهای دولتی عراق هستند را به نمایش گذاشت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۱۷    
باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا روز دوشنبه با جیسون رضاییان خبرنگار روزنامه واشنگتن پست که به مدت 18 ماه به اتهام فعالیت جاسوسی در ایران زندانی بود، دیدار کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۱۱    
برای این که لازارت LM 847 پذیرای پیشرانه 4.7 لیتری هشت سیلندر خورجینی 32 سوپاپه مازراتی باشد و پایداری خود را در سرعت های بالا حفظ کند به دو چرخ در جلو و دو چرخ در عقب مجهز شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۰۸    
افق تازه - گلناز پرتوی مهر: خوب و بد اقتصاد کشور در سال 94 چراغ راه اقتصادی تصمیم گیران در سال های آتی خواهد بود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۰۵    
مرد مستأجری که به دلیل اختلاف بر سر مبلغ اجاره، سه مرد جوان را برای آدم ربایی و سرقت از صاحبخانه اش اجیر کرده بود، به همراه ربایندگان پیرمرد تاجر دستگیر شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۰۵    
ترانگ تان سانگ رئیس جمهوری ویتنام روز دوشنبه با آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفت و گو کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۰۵    
ظرفیت تهران 19 سال است که پر شده'. محمد حقانی یکی از اعضای شورای شهر تهران گفته سال 75 ظرفیت زیستی تهران تکمیل شده اما ما هنوز شاهد افزایش جمعیت این شهر هستیم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۰۲    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک اراک گفت: برای حمایت از اقشار ضعیف و متوسط جامعه باید به سمت و سوی صنعتی شدن مسکن پیش رفت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۰۲    
بزرگراه های همت، شهید بابایی، صدر و رسالت مسیر غرب به شرق را از عمده محدوده های پر ترافیک صبح امروز هستند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۵۶    
رئیس کل بانک مرکزی از بازگشایی 244 رابطه کارگزاری و 1202 ال سی خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۵۰    
وزارت کار سامانه ای را با عنوان پیمایش مزد طراحی کرده که در قالب آن، می خواهد بانک اطلاعاتی وضعیت پرداختی ها به مشاغل و پُست های کلیدی در بنگاه ها و واحدهای مشمول قانون کار را تشکیل بدهد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۴۷    
دولت با محوریت وزارت صنعت و سازمان ملی استاندارد، درست در واپسین روزهای سال94 تصمیم گرفت مجوز ناگهانی برای ترخیص خودروهای ممنوعه وارداتی مانده در گمرک صادر کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۴۴    
با حضور جمعی از مسئولان و مدیران شهر آبادان و تنی چند از مدیران بیمه پارسیان شعبه آبادان این شرکت افتتاح شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۴۱    
نمایندگان مجلس در اولین دستور جلسه امروز خود ماده واحده و تبصره های لایحه دو دوازدهم بودجه سال 95 را تصویب کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۴۱    
وزیر امور خارجه کشورمان با استفان چیابو وزیر تجارت و سرمایه گذاری استرالیا دیدار و در خصوص روابط تجاری و اقتصادی دو کشور گفت وگو و رایزنی کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۳۸    
به گفته معاون بورس اوراق بهادار تهران، بازار سرمایه ایران در آستانه تغییری بزرگی است، به طور قطع شرایط در سال 1395 برای تقویت بازار اولیه و ثانویه انواع ورقه بهادار از سهام تا انواع اوراق بدهی بسیار ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۳۵    
بیست وپنجم اسفندماه، زادروز پروین اعتصامی، در تقویم به نام روز بزرگداشت پروین اعتصامی نام گذاری شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۳۵    
مدیر عامل سازمان انتقال خون با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز و همچنین تابستان حجم میزان اهدای خون کاهش می یابد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۳۵    
رئیس جمهور آمریکا با تقدیر از تلاش های دولتش برای حل مسائل بین المللی شامل توافق هسته ای ایران و گروه 1+5، این دستاوردها را حاصل دیپلماسی دانست.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۲۹    
جرائم رانندگی از امروز سه شنبه 25 اسفند ماه در سراسر کشور با نرخ جدید اعمال می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۲۹    
کارشناس مسئول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه هشدار داد، افراد از خرید آجیل های رنگی و براق خودداری کنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۲۶    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که هیچ یک از وزیران امور خارجه این اتحادیه خواستار تحریم ایران برای برنامه موشکی اش نشده اند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۲۶    
رییس جمهوری روسیه دستور خروج نیروهای کشورش از سوریه را صادر کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۲۶    
این روزها پیامکی در میان مردم دست به دست می شود که در آن از واریز 200 هزار تومان عیدی توسط دولت به مردم خبر می دهد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۲۱    
سه شنبه 25 اسفند 1394