شنبه ۰۵ خردادساعت ۲۰:۵۰May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق تازه 19 اسفند 1394 - ofoghetaze.com

افق تازه 31 شهریور 1394 افق تازه 30 مهر 1394 افق تازه 30 آبان 1394 افق تازه 30 آذر 1394 افق تازه 30 دی 1394 افق تازه 30 بهمن 1394 افق تازه 1 اسفند 1394 افق تازه 2 اسفند 1394 افق تازه 8 اسفند 1394 افق تازه 9 اسفند 1394 افق تازه 10 اسفند 1394 افق تازه 11 اسفند 1394 افق تازه 12 اسفند 1394 افق تازه 13 اسفند 1394 افق تازه 14 اسفند 1394 افق تازه 15 اسفند 1394 افق تازه 16 اسفند 1394 افق تازه 17 اسفند 1394 افق تازه 18 اسفند 1394 افق تازه 19 اسفند 1394 افق تازه 20 اسفند 1394 افق تازه 21 اسفند 1394 افق تازه 22 اسفند 1394 افق تازه 23 اسفند 1394 افق تازه 24 اسفند 1394 افق تازه 25 اسفند 1394 افق تازه 26 اسفند 1394 افق تازه 27 اسفند 1394 افق تازه 28 اسفند 1394 افق تازه 29 اسفند 1394 
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۹:۳۷    
رئیس اداره حفاظت و ایمنی دریانوردی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان ضمن تکذیب شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر غرق شدن یک شناور مسافری در آب های استان ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۹:۳۷    
مجمع الجزایر "سوالبارد"، سرزمینی خشن و سرد، آخرین نقطه مسکونی کره زمین قبل از یخچال های قطبی است که امروزه به پناهگاه مردمانی از 30 کشور جهان بدل شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۹:۳۷    
رئیس پلیس پیشگیری درباره چهارشنبه آخر سال گفت: تا امروز 1355 نفر در ارتباط با قاچاق مواد محترقه شناسایی و دستگیر شده اند در یک ماه اخیر 611 نفر که نسبت به تهیه و توزیع مواد محترقه تلاش می کردند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۹:۳۴    
دی میستورا اعلام کرد که مذاکرات صلح سوریه به طور رسمی از روز دوشنبه آغاز می شود و تا 24 مارس ادامه خواهد داشت که سه مساله اصلی یعنی تدوین قانون اساسی جدید ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۹:۳۴    
شبکه های 5 سیما و بازار، سال آینده در هم ادغام می شوند. مدتی است که خبر ادغام شبکه های تلویزیونی در سال آینده به گوش می رسد که مشکلات مالی سازمان صدا و سیما یکی از دلایل اعمال این طرح عنوان می شود ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۹:۳۴    
فرماندار مشهد گفت: اختلافات جزئی در بازشماری برخی صندوق های رای بوجود آمد اما خوشبختانه اختلاف به مقداری نبود که در سرنوشت انتخابات تاثیرگذار باشد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۹:۳۴    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت: رای مردم رای اعتماد به برجام بود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۹:۳۴    
هنوز شکل واقعی از میزان خسارت بیماری "بلاست" در دنیا ارائه نشده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۹:۳۱    
عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: هرگونه تحلیل درباره رئیس مجلس خبرگان پنجم گمانه زنی محض است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۹:۳۱    
مارتین شفر سخنگوی وزارت خارجه آلمان اظهار داشت که آزمایش اخیر موشکی ایران ناقض مفاد برجام نیست.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۹:۳۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران حمله تروریستی به یک مرکز دولتی در شهر بن قردان تونس که منجر به کشته و مجروح شدن جمعی از نیروهای دولتی و شهروندان تونسی شد، را محکوم کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۹:۳۱    
قانون تازه وضع شده در ژاپن درباره ازدواج مجدد زنان، جنجال هایی به راه انداخته است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۹:۳۱    
دومینو پس از معرفی خودروی تحویل پیتزا مبتنی بر شورولت اسپارک مدل 2015 در انتهای سال گذشته میلادی، به نظر می رسد که چندان علاقه ای به جلب توجه بیشتر در مورد مدل DXP نداشته باشد ولی در عین حال ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۹:۳۱    
با وجود اینکه کره شمالی یکی از بسته ترین جوامع دنیاست، ولی همیشه در خبرها حضور دارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۹:۳۱    
عضو کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از مسدودسازی گروه های عنکبوتی اینستاگرامی خبر داد و تصریح کرد:تصمیماتی مبنی بر مسدودسازی و کنترل این شبکه ها گرفته شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۹:۲۸    
بودجه وزارت ورزش و جوانان برای سال آینده 42 درصد افزایش پیدا می کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۷:۵۸    
اجرای طرح دستبند الکترونیک، شیوه ای خاص از مجازات مرسوم به " زندان باز" بوده و در بسیاری از کشورهای دنیا مرسوم است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۱    
عابدزاده درباره فروش خیریه دستکشش که دزدیده شده بود گفت: سارقِ بخش مهم زندگی ام را هرگز نمی بخشم. او می خواهد کار خیر کند؟ بیاید با هم دستکش را بفروشیم!
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۶:۰۶    
علی کریمی بی شک یکی از محبوب ترین و البته متفاوت ترین فوتبالیست های سال های اخیر کشورمان است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۶:۰۳    
اغلب مردم طاووس را در باغ وحش دیده اند، اما کمتر کسی منظره زیبای پرواز این پرنده را مشاهده کرده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۶:۰۰    
وزیر تجارت انگلیس در راس هیاتی بلندپایه راهی ایران می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۷    
با نزدیک شدن به ایام پایانی سال و عید نوروز بازار خودروهای اجاره ای نیز مورد توجه قرار گرفته است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۷    
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از دایر بودن تمام مقاطع تحصیلی در روز شنبه 22 اسفندماه خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۴    
سپری شدن سال 94 نیز بازار کامیپوتر را از رکود چندساله ای که گرفتار آن است خارج نکرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۴    
مدیرکل محیط زیست آذربایجان غربی با ابراز نگرانی از روند سریع خشک شدن دریاچه ارومیه گفت: در حال حاضر 93 درصد از آب دریاچه ارومیه خشک و تنها 7 درصد آن باقی مانده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۸    
درحالیکه شورای عالی کار مصوبه افزایش 14 درصدی حقوق کارگران را به تصویب رساند اما بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی نسبت به این مصوبه اعتراض دارند و آن را دور از عدالت می دانند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۸    
در پی امحاء میوه های قاچاق در استان تهران، معاون سازمان حفظ نباتات اعلام کرد که دستور دفن میوه های امحاء شده در محیطی ایمن و با رعایت نکات بهداشتی صادر شده است و میوه های قاچاق به هیچ وجه نباید به ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۵    
سیمای رسانه ملی در ویژه برنامه های نوروزی امسال علاوه بر جدیدترین فیلم های سینمایی که دوبله و آماده پخش شده اند، ویژه برنامه هایی را برای سرگرم کردن مخاطبان تدارک دیده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۰    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت الاسلام والمسلمین سید احمد علم الهدی را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی منصوب کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۵:۰۵    
معامله گران بازار سهام در آخرین روز معاملاتی این هفته شاهد معاملاتی متعادل همسو با رشد قیمت سهام در گروه فلزات اساسی و معدنی و همچنین پالایشی ها بود ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۴:۴۴    
صبح امروز با حضور مسئولان سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و برخی مسئولان وزارت کشاورزی 31 تن میوه قاچاق که در حدود 10 روز اخیر کشف شده بود، امحاء شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۳:۲۳    
سخنگوی سازمان ملل در واکنش به آزمایش موشکی اخیر ایران گفت که شورای امنیت باید درباره اینکه این اقدام قطعنامه ای را نقض کرده است یا نه، تصمیم گیری کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۳:۰۲    
در پی انتشار برخی خبرها مبنی بر استفاده از جیوه در گوشت مرغ، سازمان دامپزشکی ضمن تکذیب این موضوع اعلام کرد که مردم مرغ های شناسنامه دار بخرند تا نسبت به سلامت آن مطمئن باشند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۳:۰۲    
دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران اعلام کرد: 27 تن از میوه های قاچاق کشف شده، امروز چهارشنبه امحا و سپس بقایای آن در چاه های مخصوص دفن شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۲:۴۱    
دیدار تیم های ایرانی با تیم های عربستانی در کشور ثالث برگزار می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۲:۴۱    
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: در سفر اخیر به آلمان قراردادی به ارزش 3.5 میلیارد دلار بین شرکت زیمنس و مپنای ایران به امضا رسید و در عین حال قرار است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۱:۵۹    
ارتش عراق در ادامه پیشروی خود در استان الانبار مناطقی در غرب رمادی را آزاد کرد. همزمان منابع نظامی از آمادگی ها برای آغاز عملیات بازپس گیری موصل خبر دادند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۱:۵۶    
29 تن از نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی همچنان در برزخ انتخابات مانده اند و حضور یا عدم حضورشان در مجلس دهم منوط به برگزاری مرحله دوم انتخابات و پیروز شدنشان بر رقیب است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۳    
از جمله دیگر چهره های مشهور دنیای فناوری که در جلسه مذکور حضور یافته اند می توان به میچ مک کنل، کارل روو، پل رایان، تام کتان، کری گاردنر، تیم اسکات، راب پرتمن و بن ساسه اشاره کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۰    
آخرین یارانه نقدی امسال در حالی ساعت 24 فردا، بیستم اسفند ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد که به نظر می رسد با مصوبات اخیر مجلس در بودجه سال 1395 یارانه این ماه جزو آخرین یارانه هایی است که ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۱    
مدیر حراست شهرداری مشهد از جلب قضایی 96 نفر از پرسنل این سازمان به علت کارچاق کنی، زمین خواری و جعل توسط ضابط های قضایی خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۸    
دستکش دروازه بان تیم ملی ایران در جام جهانی 1998، دزدیده شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۸    
مرد جوان چینی که اقدام به فروش نوزاد 18 روزه خود به قیمت 2500 دلار کرده بود تا با پول آن اقلام گران قیمت ازجمله یک دستگاه گوشی هوشمند آیفون را خریداری کند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۸    
جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از موافقت این ستاد با پرداخت قسطی جرایم غیبت سربازی در صورت تدوین سازوکار مناسب برای این امر خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۵    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اتمام مهلت ثبت نام در آزمون سراسری سال 95 در ساعت 24 فردا پنجشنبه 20 اسفند ماه خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۲    
رئیس کل بانک مرکزی بدون تکذیب خبر آزاد شدن 5 میلیارد دلار از پولهای بلوکه ایران در آمریکا مربوط به قبل از انقلاب گفت: خبری از این موضوع ندارم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۲    
یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم نظارت بر بازار شب عید، گفت: نه مصرف کنندگان بیشتر شده اند و نه تولیدات کمتر ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۹:۵۷    
وزیر تجارت انگلیس امروز رسما برنامه این کشور برای اعزام بزرگترین هیئت تجاری انگلیسی متشکل از گروه های نفت، گاز، زیرساخت و مهندسی به ایران را اعلام می کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۶    
رئیس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی گفت: شنیده می شود در استان یزد، نارنگی های ممنوعه خارجی که دستور امحای آنها صادر شده بود، میان فرهنگیان توزیع می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۶    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر از ابلاغ دستورالعمل نهایی تعیین تکلیف واحدهای بدون متقاضی مسکن مهر به تمامی استان های کشور خبر داد و گفت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۳    
برخی از رفتارها و خصوصیات اخلاقی نشان می دهد فرد خودشیفته است و خودشیفتگی نوعی صفت منفی به حساب می آید که باعث می شود فرد اعتماد به نفسی کاذب و بیش از حد طبیعی پیدا کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۳    
مواد غذایی بسیار ساده ای وجود دارند که با خوردن آن ها علاوه بر استفاده از خواص آن ها، می توان تنفس خود را خوشبو کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۳    
ویروس های مدرن این روزها زندگی زوجین را تحت الشعاع خود قرار داده اند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۰    
مطالعات حاکی از آن است یکی از عوامال خیانت می تواند مربوط به مسائل ژنتیکی است و زنان را بیشتر از مردان تحت تاثیر قرار می دهد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۱۰:۲۴    
رییس جمهور که وعده بهتر شدن اوضاع اقتصاد و بازگشت رفاه به ایرانیان را داده امیدوار است سال آینده همه دستگاهها برای بالا بردن بهره وری تلاش کنند تا در سایه رشد اقتصادی، بیکاری جوانان را شاهد نباشیم ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۹:۵۷    
احتمالا اصطلاح کبد چرب را زیاد شنیده اید. کبد چرب یکی از بیماری های شایع جامعه ایران به حساب می رود. در واقع این بیماری، شایع ترین علت بالا رفتن آنزیم های کبدی است که البته علت آن هنوز نامشخص است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۹:۵۷    
شرکت Neverware، توسعه دهنده سیستم عامل از شهر نیویورک، آمریکا، برنامه ای به نام CloudReady را توسعه داده است که می تواند صدها مدل رایانه که طی یک دهه گذشته معرفی شده اند را دوباره به دستگاهی مفید و ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۹:۵۷    
وزیر امور خارجه در آغاز سفر خود به برونئی با المهتدی بالله ولیعهد این کشور دیدار و گفت و گو کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۹:۵۴    
تهیه کننده مجموعه شهرزاد گفت: اگر می دانستیم استقبال از نسخه سینمایی شهرزاد تا این حد بالا خواهد بود، شاید از همان ابتدا کار را در سینما اکران می کردیم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۹:۵۴    
ترکیب مجلس جدید خبرگان رهبری خیلی متفاوت با دوره های پیش نیست.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۹:۵۴    
گفته می شود الشیشانی به جای "ابوعبدالرحمان البیلاوی"وزیر جنگ پیشین داعش انتخاب شده بود که در یک حمله در عراق از پای درآمد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۹:۴۸    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه با وجود شرایط بد اقتصادی در سه سال اخیر میزان افزایش مزد بر میزان تورم پیشی گرفته است، گفت: با درنظر گرفتن شرایط اقتصادی به جمع بندی مزد رسیدیم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۹:۴۸    
رئیس کنفدراسیون صادرات ایران با اشاره به کاهش آمار صادرات با وجود رشدهای سنواتی در یازده ماهه امسال گفت: از سال 95 دولت یکسال و نیم فرجه دارد تا وعده های اقتصادی خود را محقق کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۹:۴۸    
رئیس سازمان خصوصی سازی با اعلام اینکه خصوصی سازی فرآیند پر چالشی است و در مقابل آن مقاومت می شود، گفت: ارزان فروشی از مهمترین اتهاماتی است که به سازمان خصوصی سازی وارد می کنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۹:۴۸    
با اعلام حداقل دستمزد سال آینده کارگران، میزان عیدی سال آینده حداقل یک میلیون و 624 هزارتومان و حداکثر نیز 2 میلیون و 436 هزارتومان خواهد بود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۹:۴۰    
برای هر فرزند در سال 95 ماهیانه 81216 تومان و دو فرزند 162432 تومان به عنوان حق اولاد، به حقوق کارگران افزوده می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۹:۳۷    
بخش مسکن در سال 94 حال و هوای خوشی نداشت؛ با این حال تعداد معاملات مسکن از پاییز به بعد روند صعودی به خود گرفت اما هنوز معاملات این بخش بهاری نشده و کارشناسان معتقدند قاصدک های خوش خبر ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۹:۳۴    
گندمی که هر ساله ایرانی ها بنا به آداب و سنن تاریخی شان به سبزه سفره هفت سین تبدیل می کنند و پس از 13 روز تعطیلات آن را دور می اندازند، وزنش به بیش از 7400 تن و ارزش مالی آن بیش از 9 ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۹:۳۴    
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری 105 سارق و زورگیر در طرح ویژه پلیس خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۹:۳۱    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: بانک های کشورمان به سوئیفت وصل شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۹:۲۸    
رییس سازمان غذا و دارو جزییات نحوه فعالیت داروخانه های دولتی، خصوصی و بیمارستانی در ایام تعطیلات نوروز را اعلام کرد و از فعالیت کامل 1000 داروخانه شبانه روزی در کشور در این ایام خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۹ - ۰۹:۲۵