یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۹:۲۲May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق تازه 14 اسفند 1394 - ofoghetaze.com

افق تازه 31 شهریور 1394 افق تازه 30 مهر 1394 افق تازه 30 آبان 1394 افق تازه 30 آذر 1394 افق تازه 30 دی 1394 افق تازه 30 بهمن 1394 افق تازه 1 اسفند 1394 افق تازه 2 اسفند 1394 افق تازه 8 اسفند 1394 افق تازه 9 اسفند 1394 افق تازه 10 اسفند 1394 افق تازه 11 اسفند 1394 افق تازه 12 اسفند 1394 افق تازه 13 اسفند 1394 افق تازه 14 اسفند 1394 افق تازه 15 اسفند 1394 افق تازه 16 اسفند 1394 افق تازه 17 اسفند 1394 افق تازه 18 اسفند 1394 افق تازه 19 اسفند 1394 افق تازه 20 اسفند 1394 افق تازه 21 اسفند 1394 افق تازه 22 اسفند 1394 افق تازه 23 اسفند 1394 افق تازه 24 اسفند 1394 افق تازه 25 اسفند 1394 افق تازه 26 اسفند 1394 افق تازه 27 اسفند 1394 افق تازه 28 اسفند 1394 افق تازه 29 اسفند 1394 
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۱:۳۲    
مدیرعامل شرکت شهربان شهرداری تهران، از ضرب و شتم پلیس راهور و یک معبربان توسط دو دستفروش خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۱:۲۹    
امیر محمد بن نایف بن عبدالعزیز، ولیعهد عربستان سعودی به فرانسه سفر کرده است. سفری که بسیاری از رسانه ها آن را مهم توصیف کرده اند و گفته اند که تحولات منطقه از جمله پرونده های ایران ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۱:۲۳    
داریوش ارجمند بازیگر نقش هایی همچون مالک اشتر و حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) در ساخته های داوود میرباقری، انتقادات تندی نسبت به سریال مختارنامه وارد کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۱:۲۰    
سیدمهدی هاشمی فعال سیاسی اصولگرا و رییس کمیسیون عمران مجلس نهم داشت: به عقیده بنده لیست ائتلاف اصولگرایان نتوانست همه سلایق و تخصص ها را در خود جای دهد اما لیست غیراصولگرایان این نقص را نداشت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۹:۰۷    
تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و دوم لیگ برتر موفق شد تیم راه آهن را شکست بدهد و صدر جدول را از تیم استقلال خوزستان پس بگیرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۹:۰۴    
ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه با تاکید بر موضع کشورش در امر مبارزه با تروریسم، گفت : روسیه برای ادامه سرکوبی و قلع و قمع گروه تروریستی داعش آمادگی دارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۹:۰۱    
ابرستاره سینمای هالیوود در مصاحبه ای درباره موضوعات مختلفی از جمله فیلم درود بر سراز! ، اینکه باید از بازیگران سیاه پوست بیشتری استفاده می کرد و کمپین ریاست جمهوری آمریکا صحبت کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۶:۵۶    
رقایت جمهوری خواهان و دموکرات ها فراتر از ماه مهم مارس ادامه خواهد یافت و هر کدام از کاندیداها بنا به دلایلی از انگیزه لازم برای ادامه رقابت ها برخوردارند،
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۶:۵۳    
احمد مددی - انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تغییرات بزرگی در ترکیب مجلس ایجاد کرد اما قطعا بیشترین تغییر در کمیسیون انرژی مجلس رخ داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۶:۵۳    
منابع وابسته به پلیس برزیل از بازداشت رئیس جمهور سابق این کشور برای انجام برخی تحقیقات از وی خبر دادند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۶:۲۱    
دیلی میل در گزارشی نوشت تروریست های داعش پس از ربودن زنان ایزدی، آن ها را در اختیار سوداگران جنسی بین المللی قرار می دهند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۶:۲۱    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ، از آغاز مرحله اول طرح نوروزی پلیس پایتخت از 15 تا 29 اسفند خبر داد و گفت: در این ایام شاهد حضور پررنگ پلیس در محلات تهران خواهیم بود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۶:۱۸    
با شروع اسفندماه بازار فروش مواد محترقه و نورافشان ها نیز قوت می گیرد. مواد محترقه غیرمجازی که با وجود هشدارهای مسئولین و رسانه ها همچنان بازار پرفروش و سودآوری دارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۶:۱۸    
جنگل های بارانی آمازون که در نوع خودش منحصر به فرد محسوب می شود، مکان مناسبی برای زندگی موجودات مختلفی است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۶:۱۵    
در دنیای امروز امکان دارد کسی یا کشوری نقطه ای از جهان را نخواهد؟ در دنیایی که این همه جنگ برای تملک تنها چند کیلومتر یا یک جزیره رخ داده ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۶:۱۲    
مشکل مخفی شدن فایل ها و پوشه ها در فلش مموری یکی از رایج ترین مشکلات کسانی است که فایل هاشان را با فلش این طرف و آن طرف می برند و فلش شان را به کامپیوترها و لپ تاپ های مختلف وصل می کنند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۶:۰۹    
مرگ دلخراش مربی بدنساز تیم فوتبال نفت تهران بار دیگر همه نگاهها را به سمت شیوه مدیریت عجیب و منحصر به فرد در این باشگاه رهنمون ساخت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۶:۰۶    
رییس جمهوری در پیامی رحلت عالم مجاهد مرحوم آیت الله حاج شیخ عباس واعظ طبسی، یار دیرین حضرت امام خمینی(ره) و از پیشتازان نهضت اسلامی را به محضر مقام معظم رهبری، فضلا و طلاب حوزه های علمیه ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۶:۰۳    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی درگذشت عالم مجاهد و یار صادق انقلاب آیت الله حاج شیخ عباس واعظ طبسی رحمةالله علیه پیام تسلیتی صادر کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۵:۳۳    
انفجار مواد محترقه در پارکینگ یک منزل مسکونی در منطقه گلسار رشت موجب تخریب این خانه و مصدومیت چهار نفر شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۵:۳۰    
مهرداد بذر پاش که از ورود به مجلس دهم باز مانده است، بعد از پایان دوران نمایندگی اش در مجلس نهم وقت بیشتری را صرف پستی خواهد کرد که از سوی رئیس سازمان صدا و سیما به وی داده شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۵:۳۰    
ایران 44 ماهیگیر هندی را که در دسامبر 2015 به طور غیرقانونی وارد آب های این کشور شده بودند آزاد کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۵:۳۰    
نتایج یک مطالعه جدید که در آمریکا انجام شده است، نشان می دهد ، کودکانی که داروهای اختلال کم توجهی ناشی از بیش فعالی مصرف می کنند تراکم استخوانی کمتری نسبت به هم سن و سالان خود دارند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۵:۳۰    
وزارت برق سوریه اعلام کرد که جریان برق مناطق مختلف این کشور به صورت تدریجی برقرار خواهد شد، و مشکل عمده بر سر این کار رفع شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۵:۳۰    
محققان دریافته اند که رکورد طولانی ترین پرواز بی وقفه متعلق به گونه ای از حشرات شبیه به سنجاقک ها با نام رایج dragonfly است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۷    
در پی اظهارات اهانت آمیز قاضی پور نماینده ارومیه، خانم حمیده زرآبادی که به عنوان اولین منتخب قزوین به مجلس راه یافته است در نامه ای خطاب به وی نوشت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۴    
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق سابقه داری که بلافاصله پس از آزادی از زندان شروع به زورگیری کرده بود، خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۴    
جواد ظریف در گفتگویی ویدیویی به پرسش های متفاوتی درباره زندگی سیاسی خود و مذاکرات هسته ای پاسخ داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۴    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 50 درصد مرگ و میر ایرانی ها به خاطر فشار خون بالا و مشکلات قلبی عروقی است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۴    
عزت الله ضرغامی در کانال تلگرامی خود نوشت: پرونده انتخابات مجلس دهم با مشارکت 62 درصد ملی و 50درصد در شهر تهران بسته شد. به همه ی دست اندرکاران برگزاری این انتخابات سالم؛ امن و رقابتی خداقوت می گوییم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۷    
شرکت های مختلف خودروسازی جهان آخرین مدل ها و دستاوردهای خود در عرصه خودروسازی را در نمایشگاه خودرو ژنو 2016 به نمایش گذاشتند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۳    
در طول روزهای گذشته مطلبی در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است که موضوعی تاریخی را به طریقی اشتباه بازنشر می دهد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۰    
نتایج پژوهش انجام شده در آمریکا نشان می دهد، کسانی که به طور مرتب آسپرین مصرف می کنند، کمتر از دیگران در معرض ابتلا به سرطان، به ویژه روده و معده قرار دارند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۰    
یک محاسبه گر اینترنتی آنلاین خطر ده ساله ابتلا به بیماری قلبی عروقی را پیش بینی می کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۷    
آمارها نشان دهنده این است که صادرات ایران به افغانستان رقمی حدود یک سوم کل صادرات این کشور است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۴    
پس از صادرات اولین محموله نفت ایران به رومانی، این کشور بلوک شرق اروپا به طوری رسمی خواستار واردات گاز طبیعی و یا LNG از ایران شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۴    
شرکت های روسی در پی قراردادهای میلیون دلاری و تولید بومی محصولات خود در ایران هستند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۴    
رویای بی نیازی از واردات بنزین، بدل شدن به یکی از صادرکنندگان بزرگ بنزین و تولید روزانه 36 میلیون بشکه بنزین استاندارد یورو پنج ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۴    
درگذشت آیت الله واعظ طبسی، به معنی درگذشت یکی دیگر از چهره های مشهور نسل اول مبارزات انقلابی است. کسی که نه فقط در دوره انقلاب که حتی پس از آن ازجمله چهره های موثر در فضای سیاسی کشور به شمار می آمد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۴    
هفته گذشته بازار پرثباتی را در بازار داخلی طلا شاهد بودیم و قیمت ارز هم با نوسان چندانی روبرو نبود که طبق پیش بینی رییس اتحادیه طلا و جواهر در هفته آتی نیز همین روند باثبات را در پیش خواهیم داشت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۱    
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه از سال تحصیلی جاری امر هدایت تحصیلی دانش آموزان در پایان پایه نهم انجام خواهد شد گفت: مشاوران در مدارس متوسطه اول به ما کمک می کنند، لذا مشکلی در این زمینه نداریم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۱    
برخی بانکداران با اعمال فرمول های عجیب و غریب، نرخ های سود تسهیلات بانکی را چندین درصد افزایش می دهند و مصوبات اخیر شورای پول و اعتبار را دور می زنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۱:۵۵    
دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه "انقلابی گری به معنای ماجراجویی نیست"،گفت: تسخیر سفارت آمریکا اقدامی انقلابی بود اما تعرض به سفارت عربستان ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۱:۵۵    
پرواز از تهران به مقصد مشهد با 165 مسافر دچار نقص فنی شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۱:۵۲    
رییس سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج اولیه آزمون دکترا در هفته اول اردیبهشت ماه و همچنین احتمال حذف تاثیر سوابق تحصیلی برای پذیرش داوطلبان آزمون سراسری خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۱:۵۲    
نخست وزیر ترکیه امروز - جمعه - با هدف توسعه و تحکیم مناسبات و همکاری های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی دوجانبه، آنکارا را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۱:۵۲    
معاون اول رییس قوه قضاییه با اشاره به ضرورت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، گفت: مجلس شورای اسلامی بسترهای لازم برای توسعه اقتصادی را فراهم کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۱:۴۶    
عزرائیل به چه معناست؟ کیست؟ چگونه جان می گیرد و چگونه جان می دهد؟
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۱:۳۱    
دیلی میل در گزارشی نوشت تروریست های داعش پس از ربودن زنان ایزدی آن ها را در اختیار سوداگران جنسی بین المللی قرار می دهند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۱:۲۸    
آیت الله عباس واعظ طبسی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و مدیر حرم امام رضا در مشهد (تولیت آستان قدس رضوی) بامداد امروز در بیمارستان امام رضا مشهد درگذشت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۱:۲۸    
نخستین بانک در آلمان فعالیت خود با ایران را از سر گرفت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۱:۲۸    
نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس در واکنش به اخباری که از وی درباره حجت الاسلام و المسلمین علیخانی منتشر شده بود عذرخواهی کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۱:۲۸    
وزارت حمل و نقل مالزی از پیدا شدن قطعه ای فلزی در سواحل موزامبیک خبر داد که احتمال دارد به لاشه هواپیمای مفقود شده پرواز 370 MH تعلق داشته باشد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۱:۲۸    
در جریان حذف یارانه بگیران پردرآمد، بالغ بر 900 هزار نفر از حذف شدگان معترض شدند که در نهایت بیش از نیمی از آنها به لیست سازمان هدفمندی یارانه ها برگشتند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۱:۲۸    
شعار جدید، همه برای سلامت است. یعنی در یک کشور فقط وزارت بهداشت مسئول سلامت نیست، بلکه تمام وزارت خانه ها به سهم خودشان مسئول حفظ سلامت هستند.