یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۱:۲۲May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق تازه 17 اسفند 1394 - ofoghetaze.com

افق تازه 31 شهریور 1394 افق تازه 30 مهر 1394 افق تازه 30 آبان 1394 افق تازه 30 آذر 1394 افق تازه 30 دی 1394 افق تازه 30 بهمن 1394 افق تازه 1 اسفند 1394 افق تازه 2 اسفند 1394 افق تازه 8 اسفند 1394 افق تازه 9 اسفند 1394 افق تازه 10 اسفند 1394 افق تازه 11 اسفند 1394 افق تازه 12 اسفند 1394 افق تازه 13 اسفند 1394 افق تازه 14 اسفند 1394 افق تازه 15 اسفند 1394 افق تازه 16 اسفند 1394 افق تازه 17 اسفند 1394 افق تازه 18 اسفند 1394 افق تازه 19 اسفند 1394 افق تازه 20 اسفند 1394 افق تازه 21 اسفند 1394 افق تازه 22 اسفند 1394 افق تازه 23 اسفند 1394 افق تازه 24 اسفند 1394 افق تازه 25 اسفند 1394 افق تازه 26 اسفند 1394 افق تازه 27 اسفند 1394 افق تازه 28 اسفند 1394 افق تازه 29 اسفند 1394 
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۲۰:۰۸    
دولت یازدهم مصمم است با تلاش مضاعف برای توسعه و آبادانی روزافزون کشور و ارتقاء جایگاه ایران اسلامی در عرصه جهانی، از این سرمایه حداکثر استفاده را به عمل آورد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۹:۴۱    
محمود احمدی نژاد گفت: جایگاه پاسداران انقلاب رفیع تر از آن است که با سخن یا عمل نادرست افراد یا گروهها مخدوش شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۹:۴۱    
یوکیا آمانو در نشست خبری پس از جلسه شورای حکام گفت: دیگرهیچ محدودیتی برای شرکت کارشناسان ایران در نشست ها و کارگاه های آموزشی آژانس وجود ندارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۹:۴۱    
براساس تصویب کمیسیون تلفیق مشمولان غایب سربازی که هشت سال غیبت دارند می توانند با پرداخت جریمه نقدی غیبت از خدمت سربازی معاف شوند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۹:۳۸    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تلاش برای افزایش آگاهی و بیان حقایق، خواسته اصلی نظام و دلسوزان نظام است و تنها کسانی از اطلاع رسانی اصحاب انواع رسانه ناراحت می شوند که از بیداری و هوشیاری جامعه می ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۹:۰۲    
یک رسانه کویتی به نقل از منابع آگاه از درخواست میانجیگری ترکیه از ایران برای پایان تنش میان آنکارا با مسکو پرده برداشت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۸:۰۹    
دادستان پردیس از بازداشت رئیس یک بانک دولتی در جاجرود خبر داد و گفت: رئیس این بانک مبلغ 180 میلیون تومان از پول هایی که مردم به عنوان سپرده در بانک گذاشته بودند را صرف استفاده شخصی خود کرده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۸:۰۳    
منتخب مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اصلاح طلبان از نجابت اصولگرایان مبهوتند افزود: مجلس شورای اسلامی فقط در تهران خلاصه نمی شود و تا اینجا بحمدالله حرف اول را اصولگرایان می زنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۸:۰۰    
سکوت استادیوم آزادی پس از سال ها شکست تا خاطرات زشت فراموش شده، بار دیگر مقابل دیدگانمان رژه بروند؛ با صدای انفجارهایی که همه زیبایی های فوتبال را از یادمان می برند و خاطرات تلخی همچون نابینا شدن ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۵۱    
دبیر شورای عالی فضای مجازی با تاکید بر اینکه نظام نباید مبتنی بر فیلتر باشد، گفت: خانواده ها، مدارس، دانشگاه ها و شرکت ها خودشان باید بخش فیلترینگ را بر عهده بگیرند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۵۱    
پاتریک کاکبِرن: داعش مقدمات بمبگذاری هایش را با دقت و توجه هولناکی به جزییات فراهم می کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۴۸    
دولت امارات اسکناس 200 درهمی ویژه نابینایان منتشر کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۳۹    
رضا ساکی/ ایسنا
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۳۹    
دوچرخه سواری از ورزش های محبوبی است که علاقه مندان زیادی دارد؛ اما شاید جالب باشد بدانید به غیر از ورزش و تفریح استفاده های دیگری هم از دوچرخه می توان کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۳۹    
فواید ورزش در تعطیلاتتعطیلات فرصت خوبی است تا ورزش کنیم. بیشتر بیماران از نداشتن وقت کافی برای ورزش شاکی هستند. البته این بهانه است و همه آدم ها می توانند و موظف هستند برای ورزش وقت کافی بگذارند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۳۶    
با اعلام رسمی شورای صنفی نمایش فهرست فیلم های اکران نوروزی سینماها مشخص شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۳۶    
هفته پیش خبری در رسانه ها منعکس شد درباره دختر جوانی که از سوی یک کارگردان سینما و تلویزیون، مورد تعرض قرار گرفته و البته بعد از پیگیری قضایی توانسته حکم محکومیت وی را هم بگیرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۳۶    
بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت در سال 2011 که آلودگی صوتی را طاعون مدرن نامید، مدارک محکمی وجود دارد که آلودگی های صوتی محیط اثرات مضر شدیدی بر سلامت عمومی جامعه دارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۱۳    
وزارت بهداشت عربستان به شهروندان خود در خصوص شیوع ویروس کرونا در مناطق مختلف این کشور هشدار داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۱۳    
صدور حکم اعدام برای بابک زنجانی، واکنش های مختلفی را به همراه داشته است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۱۰    
واقعیت تلخی که نمی توانیم انکار کنیم رده بسیار بالای کشور ما در فساد های اقتصادی واداری دربین کشور ها ست ، که این وضعیت زیبنده جمهوری اسلامی نیست
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۱۰    
وی اضافه کرد: قوه قضاییه مکلف به کاهش عناوین مجرمانه است، اما این لایحه خلاف این موضوع تدوین شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۱۰    
از موکل خواستم این موضوع را شخصاً به وکلای خارجی خود نیز منتقل کند تا آنها بدون توجه به رأی صادره و عواقب آن، کار انتقال وجوه را با جدیت دنبال کنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۶    
در 10 ماه نخست امسال هزار و 620 نفر برای دریافت مجوز سقط درمانی (جسمانی) به مراکز پزشکی قانونی استان تهران مراجعه کرده اند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۶    
سخنگوی وزارت ارشاد صدور مجوز تجدید چاپ برای یک عنوان از کتاب های عطا ء الله مهاجرانی و خرید آن را مطابق با ضوابط نشر و معیارهای این وزارتخانه عنوان کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۶    
پرورش و فروش آزادانه یک نژاد وحشی سگ در ایران در حالی اتفاق می افتد که پرورش و نگهداری این سگ در بسیاری از کشورهای جهان ممنوع است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۶    
تصاویر امروز را با موضوعات پیرامون مراسم سنتی بوداییان ژاپن، کوه آتش فشانی تونگوراهوا در اکوادور، کوه نوردی در ارتفاعات برفی رشته کوه آلپ و جشنواره خودروهای از رده خارج خواهید دید. مهر
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۶:۳۸    
مسابقات کشوری اسکلی آلپاین بانوان ظهر امروز یکشنبه در پیست پولادکف شهرستان سپیدان استان فارس با معرفی تیم های برتربرگزار شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۶:۳۳    
علی رهبری در نامهٔ کناره گیری خود از رهبری ارکستر سمفونیک تهران گفت: امیدوارم روزی شرایط و زمینهٔ مناسب، بدون وجود افراد ناکارآمد و کم سواد و به دور از شخصیت هنری ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۶:۳۳    
چغاله بادام در سطح شهر کیلویی 200هزار تومان به فروش می رسد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۶:۲۷    
درگیری بین دستفروشان و مغازه داران در خیابان جمهوری تهرانگروهی از مغازه داران و فروشندگان پاساژ همایون در خیابان جمهوری پیش از ظهر دوشنبه در اعتراض به حضور دستفروشان و بساط گستری آنها مقابل این پاساژ ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۶:۱۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از رونمایی شبکه ملی اطلاعات و نیز افزایش سه برابری پهنای باند اینترنت در سال 95 خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۶:۱۵    
مدیرکل آژانس تأکید کرد که ایران تعهداتش را تاکنون به درستی انجام داده و هیچ نشانه ای از انحراف در برنامه هسته ای ایران دیده نمی شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۶:۱۳    
رئیس قوه قضائیه گفت: حسب گزارش های روسای کل دادگستری ها هم اکنون در بیشتر استان ها تصرف غیرقانونی و تغییر کاربری و تخریب مراتع و اراضی ملی تقریبا به صفر رسیده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۶:۰۷    
مدیرکل دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت ضمن اشاره به آمار اختلالات روانپزشکی، شایع ترین سن مصرف مواد مخدر در کشور را در دهه سوم زندگی و بین 20 تا 30 سالگی عنوان کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۷    
قاضی ابوالقاسم صلواتی یکی از خوش نام ترین و با سابقه ترین قضات دستگاه قضاست که نامش به عنوان قاضی با شهامت و مستقل ذکر می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۴    
حامد عطایی، روزنامه نگار و مدیرمسئول نشریه آینا نیوز در ارومیه در پی حادثه ای از سوی افراد ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۰۸    
اظهارنظر پورابراهیمی اما منجر به اعتراض شدیدتر از سوی حاجی دلیگانی شد و این نماینده مردم شاهین شهر در مجلس با اشاره به ماده 79 ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۳:۰۵    
این آیین نامه همچنین آموزش موسیقی را در دانشگاه ممنوع کرده و فقط برای دانشجویانی مجاز دانسته که موسیقی جزء سرفصل های آموزشی مصوب آنهاست.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۴۷    
سخنگوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر این که ممنوع التصویری مانعی برای فعالیت و نقش آفرینی در عرصه های سیاسی و فرهنگی نیست ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۴۱    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بلغارستان برای ایران دروازه اتصال به اروپا محسوب می شود از آغاز به کار یک کریدور ترانزیتی جدید میان دو کشور خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۶    
در آستانه سفرهای نوروزی و افزایش تقاضا برای استفاده از قطار، لازم است مسافران از حقوق خود در قبال شرکت های ریلی بابت دریافت خدمات، دقیق تر مطلع باشند .
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۶    
قای روحانی باید پاسخ دهد چرا برخی عوامل مفسد 24 سال قبل خود را به کار گرفته است؟ ما مسئولان آلوده نمی خواهیم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۳    
مدیرعامل بانک مسکن ضمن اعلام جزئیات مصوبات اخیر شورای پول و اعتبار، در رابطه با تسهیلات جدید از کاهش نرخ سود در دو طرح صندوق پس انداز یکم و همچنین تسهیلات از محل اوراق تقدم خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۱    
مدیرعامل منطقه آزاد ماکو اعلام کرد: از هفته آینده برای صادرات میوه از منطقه آزاد ماکو 30 درصد به صادرکنندگان تخفیف می دهیم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۵    
بر اساس ارزیابی مرکز اطلاعات مالی شورای عالی مبارزه با پولشویی (FIU)، بانک سینا رتبه اول مبارزه با پولشویی را در بین بانکهای کشور کسب کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۲    
بانک مرکزی به منظور رفاه حال عموم هموطنان، طی بخشنامه ای به بانک های دولتی، خصوصی و موسسات اعتباری اعلام کرد در روزهای پایانی سال و ایام نوروز در تمام نقاط کشور و با اولویت دهی به مناطق دارای جاذبه ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۲    
رئیس جمهور با اشاره به این که پیروزی بزرگی در اخلاق در انتخابات 7 اسفند رقم خورده است، گفت: مردم قهرمان ما حماسه بزرگ دیگری در این روز آفریدند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۲    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت الاسلام سیّد ابراهیم رئیسی را به تولیت آستان قدس رضوی علیه السلام منصوب کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۲    
مدیرعامل بانک شهر با اشاره به اهمیت تحقق اهداف این بانک تا پایان سال جاری، بر لزوم تلاش بیشتر در این حوزه تاکید کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۹    
بانک پاسارگاد 9 درصد از سهام هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) را شنبه آینده به ارزش 693 میلیارد تومان عرضه می کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۹    
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در اولین روز نمایشگاه بین المللی محیط زیست از غرفه بانک ملت بازدید کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۶    
با نگاه به خصوصی سازی در سال 94 می توان دریافت که در کنار کاهش شدید میزان واگذاری ها، جنجال هایی داشته که می توان به عرضه سهام سرخابی ها و واگذاری آلومینیوم المهدی اشاره کرد که در نهایت با انتقادات ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۶    
غلامرضا پناهی معاون ارزی بانک ملی ایران اعلام کرد: بانک ملی ایران به شبکه سوئیفت متصل است و تاکنون بیش از 500 فقره انواع پیام های سوئیفتی توسط واحدهای این بانک با خارج از کشور تبادل گردیده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۶    
بانک ملی ایران در هفتمین جشنواره ستاره های برتر فناوری، موفق به کسب دو ستاره برتر فناوری شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۳    
تمامی شعب بانک ملی ایران، آماده دریافت وجوه علی الحساب هزینه سفر حج تمتع سال 1395 می باشند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۳    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه) با تسری قانون بیمه عمر و حوادث به پرسنل نیروهای مسلح موافقت کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۰    
به منظور تسهیل امور بانکی مشتریان در روزهای پایانی سال، تمامی شعب بانک ملی ایران تا روز 27 اسفندماه جاری به جز روزهای جمعه 21 اسفندماه و یکشنبه 23 اسفندماه تا ساعت 17 فعالند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۰    
مدرسه راهنمایی دخترانه شهدای بانک ملی ایران در شهر برازجان با حضور جمع کثیری از مسئولان دستگاه های اجرایی استان و امام جمعه شهر برازجان افتتاح شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۷    
بر پایه اسنادی که توسط رویترز مشاهده شده است، وزارت بازرگانی آمریکا شرکت سازنده تجهیزات مخابراتی چینی ZTE را به دلیل نقض تحریم های کنترل صادرات علیه ایران هدف محدودیت های صادراتی قرار خواهد داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۷    
مدیر عامل بانک صادرات ایران گفت: هدف تأمین رفاه هموطنان همه تمهیدات و ساز و کارهای مورد نیاز برای ارائه خدمات به مشتریان در سراسر کشور در روزهای پایانی سال 94 و ایام تعطیلات نوروز 95 پیش بینی شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۷    
بانک قرض الحسنه مهر ایران در دومین همایش ملی نظام پیشنهادها در شبکه بانکی کشور رتبه برتر نویسندگان مقالات را به خود اختصاص داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۴    
پس از توافق تاریخی بر سر برنامه صلح آمیز هسته ای ایران و متعاقبا برداشته شدن تحریم ها و اجرایی شدن برجام ، بیش از هر زمان دیگری لزوم شناسایی ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۱    
انفجار مهیبی بر اثر انباشته شدن گاز در پردیس رخ داد و بخش قابل توجهی از این شهر را لرزاند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۱    
معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون اجتماعی در حوزه حمایت اجتماعی، کمتر از 2 میلیون نفر در ایران دچار فقر خوراکی هستند و باید به این افراد کمک های مستمر صورت بگیرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۸    
رئیس سازمان ملی استاندارد از ورود این سازمان در جایگاه نظارتی به قراردادهای خارجی خبر داد و اعلام کرد: گزارش پایش کیفیت بنزین با نمونه برداری از جایگاه های 8 کلانشهر به زودی آماده می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۲    
اقلیتی در میان جمعیت جهان وجود دارد که هیچ کس تصورش را نمی کند تا چه اندازه موجب شگفتی دانشمندان جهان شده اند: چپ دست ها!
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۲    
یک پسربچه 10 ساله تهرانی که ربوده شده بود، در زیرزمین خانه دوست نزدیک پدرش دست و پا بسته پیدا شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۷    
قائم مقام بانک مرکزی با بیان اینکه رتبه بندی بانک ها به طور جدی در دستور کار بانک مرکزی است، گفت: تلاش می کنیم سال آینده رتبه بندی بانک ها نهایی و به عموم مردم اعلام شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۴    
هر ساله در آستانه سفرهای نوروزی، بلیت هواپیما برای برخی مسیرها نایاب شده و تعدادی از آژانس های هواپیمایی هم مسافران را با قیمت های نجومی روبرو می کنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۹    
پس از آن که سخنگوی دستگاه قضایی کشورمان در نشست خبری خود احتمال انتصاب دادستان کل کشور را بر منصب تولیت آستان قدس رضوی رد نکرد، اخبار این انتصاب در فضای مجازی منتشر شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۹    
وزیر امور خارجه کشورمان که به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در اجلاس فوق العاده سران اسلامی در جاکارتا اندونزی حضور دارد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۶    
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی در مورد فیلم ویدئویی که از وی تهیه شده پرداخت و گفت: در بحث بررسی اعتبارنامه ها مشکلی نخواهم داشت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۰    
در تقویم جهانی، روز 20 اسفند برابر با 10 مارچ روز جهانی کلیه نام گذاری شده است. هدف از نام گذاری این روز، جلب توجه جهانی نسبت به این موضوع است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۷    
حداقل دستمزد جدید کارگران با افزایشی بین 12.6 تا 15 درصد، سه شنبه این هفته نهایی می شود و مزد کارگران از 712 هزار تومان امسال به رقمی بین 801700 تومان تا 818800 تومان در سال 95 خواهد رسید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۷    
فرجود اینترنت اشیا را از مقوله های با اهمیت دانست و تاکید کرد که اینترنت اشیا از یک سو فرصت های بسیاری را برای شرکت ها و سازمان ها جهت کاهش هزینه ها و افرایش درآمدها ایجاد خواهد کرد و مدل های جدیدی ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۷    
وی افزود: درباره جزییات و نحوه اجرای طرح جریمه ریالی سربازی در سال 95 تصمیم گیری خواهد شد. رقم های پرداختی در سال آینده نیز از مواردی است که پس از بررسی نهایی و اعلام خواهد شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۸    
شرکت "نت ورک اینترنشنال" که بزرگترین فراهم کننده خدمات پرداخت در خاورمیانه و آفریقاست، ممکن است امسال همکاری با بعضی از بزرگترین بانک های ایرانی را آغاز کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۵    
در حالی که 47 روز از باز شدن مرزهای روسیه به روی لبنیات ایرانی و توافق برای صادرات این محصولات به روسیه می گذرد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۵    
با تصویب هیئت وزیران، مبلغ پنج هزار میلیارد ریال به صورت تملک دارایی سرمایه ای به منظور احداث و تکمیل خدمات زیربنایی پروژه های مسکن مهر اختصاص یافت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۲    
مدیرعامل شرکت راه آهن اتصال ریلی قزوین-رشت-آستارا را به معنای اتصال ریلی چین به اروپا و دریای سیاه خواند و گفت: دو کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب با بهره برداری از این خط ریلی معنا پیدا می کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۶    
از روز دهم اسفند که برخورد با متخلفان و قاچاقچیان واحدهای صنفی به ویژه در بخش میوه و تره بار افزایش یافته تا به امروز ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۳    
سخنگوی انجمن دوستداران میراث فرهنگی تاریانا خوزستان گفت: کشف گورستان هفت هزار ساله در بهبهان اطلاعات تاریخی مهمی از جمله نحوه زندگی و آیین های تدفین در آن دوران در استان را نشان می دهد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۳    
'نانسی ریگان' همسر 'رونالد ریگان' رئیس جمهوری پیشین آمریکا روز یکشنبه در سن 94 سالگی درگذشت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۰    
سکته مغزی یک آسیب حاد مربوط به سیستم عصبی است که در آن، جریان تامین کننده مواد مغذی و اکسیژن قسمتی از مغز قطع می شود. در نتیجه، عملکرد عصبی ناحیه آسیب دیده مختل می شود ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۰    
زمانی که کارکرد کلیه ها به زیر 10 درصد برسد، در واقع کلیه های بیمار از کار افتاده است و اگر کارکرد کلیه به 50 درصد رسیده باشد، بیمار علائمی همچون کم خونی، رنگ پریدگی، ضعف را به همراه دارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۰    
ری تاملینسون، مخترع ایمیل به شکلی که ما آن را می شناسیم، در روز تولد 75 سالگی خود بر اثر سکته قلبی درگذشت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۹:۴۷    
رییس اتاق بازرگانی ایران به تشریح برخی مشکلات و چالش های محیط زیستی در ایران پرداخت و عنوان کرد که اکنون اگر 200 میلیارد دلار برای دریاچه ارومیه هزینه شود ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۹:۴۷    
جدیدترین طرح دولت برای بحران اصلی امروز و آینده کشور یعنی آب، روز گذشته در نشست خبری مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به صورت گذرا بیان شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۹:۴۴    
مدیرکل حقوقی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه ایرلاین ها 700 میلیارد تومان به شرکت فرودگاه ها بدهکارند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۹:۴۱    
شبکه بانکی زیر بار ترافیک سنگین مراجعات پایان سال قرار گرفته واستفاده از شبکه شتاب و پرداخت الکترونیک این روزها به اوج می رسد، در عین حال نگرانی ازقطع و یا اختلال خدمات رسانی هم وجود دارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۹:۳۵    
انتخابات هفتم اسفند 94 حماسه شد؛ حماسه ای به رنگ و بوی خرداد 76 و خرداد 92 که نه برنده و نه بازنده انتخابات چنین نتیجه ای را برایش پیش بینی نمی کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۹:۳۲    
مدیرعامل شرکت هواپیمایی زاگرس از توافق های اولیه برای وارد کردن 20 فروند هواپیمای نو برزیلی به کشور خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۹:۳۲    
"اسعد تقی زاده"، محیط بان دنایی که به اعدام محکوم شده بود، پس از تحمل هفت سال زندان، طی مراسمی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۹:۲۹    
شهردار منطقه 22 تهران از بهره برداری فاز دوم دریاچه "خلیج فارس" به همراه 50 پروژه دیگر این منطقه در هفته جاری با حضور شهردار این کلان شهر خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۹:۲۹    
شهردار تهران با رد هرگونه ارتباط و تهاتری میان گودبرداری خیابان ایران زمین متعلق به "ب.ز" و پروژه بزرگراه صدر، افزود: پیمانکاران این پروژه مشخص هستند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۹:۲۶    
مقاومت در برابر ادغام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و کوچک سازی دولت، دعوت چندین باره وزیر برای پاسخگویی به مسائلی مانند افزایش پهنای باند و پیامک های انبوه ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۹:۲۳    
مدیرکل نظارت بر فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن ارائه توضیحاتی درباره 130 هزار تن برنج تاریخ مصرف گذشته که قسمتی از آنها به چرخه مصرف ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۰۹:۱۴    
  • ۱