سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۵:۳۶Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 21 خرداد 1399 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 1 شهریور 1399 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1399 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 30 دی 1399 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 1 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 2 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 3 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 4 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 5 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 6 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 7 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 8 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 9 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 10 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 11 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 12 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 13 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 14 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 15 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 16 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 17 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 18 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 19 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 20 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 21 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 22 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 23 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 24 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 25 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 26 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 27 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 28 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 29 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 30 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1399 
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۹:۰۷    
رییس مجلس ملی سنگال در پیام تبریکی خطاب به رییس مجلس شورای اسلامی، نسبت به تقویت و توسعه روابط پارلمانی با مجلس ایران اعلام آمادگی کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۴:۰۳    
با موافقت دکتر حق دوست، معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و به پیشنهاد دکتر سید ناصر استاد، رییس دانشگاه علوم پزشکی مجازی ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۲۳:۰۵    
حکمت،گفت: تمام شهرک های صنعتی استان به فناوری فیبرنوری مجهز می شوند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۲:۴۹    
مدیر شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام با اشاره به آغاز رهاسازی بچه ماهی در مزارع پرورش ماهی استان، گفت: یک میلیون و 300 هزار قطعه بچه ماهی در مزارع پرورش ماهی ایلام رهاسازی شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۰۹:۳۷    
سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی فاروج گفت: 285 جلد کتاب به ارزش 31 میلیون ریال به فعالان محیط زیست و کتابخانه پایگاه های بسیج شهرستان اهدا شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۱۳:۲۲    
آخرین نماز در حلب ، مجموعه خاطرات شهید مدافع حرم عباس دانشگر همزمان با چهارمین سالگرد شهادتش توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۱۳:۰۲    
سعیدی گفت: موسسات قرآن و عترت استان همدان، از امروز 24 خردادماه با رعایت دستور العمل های بهداشتی و در بازه زمانی کمتری نسبت به قبل بازگشایی می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۱۲:۲۰    
معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسینعلی سالاری را به عنوان سرپرست موسسه خانه کتاب منصوب کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۱۱:۰۰    
حجت الاسلام و المسلمین شهریاری گفت: معماری اتحادیه اسلامی نیاز به چند گام مقدماتی دارد که اولین قدم آن پرهیز از تفرقه و تعرض در جهان اسلام است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۱۰:۳۰    
مدیرعامل کانون در بازدید از ساختمان جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران گفت: این اداره کل باید الگو، معیار و ترازی برای فعالیت سایر استان ها در کشور باشد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۱۰:۳۰    
مقاله مشکلات صنعت نشر کتاب ایران: مبتنی بر مرور متون نوشته داریوش مطلبی در شماره 48 فصلنامه مطالعات فرهنگ- ارتباطات، نوبت زمستان 1398 به چاپ رسید.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۰۹:۲۸    
فراخوان ایده های تبلیغی ویژه ایام محرم الحرام 1442در دو بخش اصلی ایده های محتویی قالب های تبلیغی و بخش ویژه با موضوع کرونا با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی تهران برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۲۱:۵۲    
فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: این شهرستان در حال حاضر رتبه نخست تولید پسته در استان اصفهان را با حدود 14 هزار هکتار زمین زیر کشت این محصول داراست.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۲۱:۱۶    
طی مراسمی با حضور معاون رئیس جمهور 12 ایستگاه دیجیتال برای بهره مندی 18 روستا به نمایندگی در روستای سرند بشرویه افتتاح شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۸:۱۴    
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در گزارشی خلأ قانونی ارزیابی اثرات زیست محیطی با تأکید بر ارزیابی اثرات تجمعی را بررسی کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۶:۳۲    
قاسمی، گفت: زیرساخت گردشگری در جوار امامزاده پیرشمس الدین شهرستان چگنی با 380 میلیون ریال اعتبار احداث خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۵:۵۲    
سادات لاری با تاکید بر اینکه خوزستان همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد، گفت: از مردم استانهایی که در وضعیت قرمز یا هشدار قرار دارند درخواست می کنم تا پروتکل های بهداتی را رعایت کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۳:۳۰    
روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص بیمه شدگان صندوق اعتباری هنر اطلاعیه صادر کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۳:۱۰    
عضو حقوقدان شورای نگهبان در توئیتی تاکید کرد که شورای نگهبان یک نهاد حقوقی است و بدون نگاه سیاسی با دستگاه ها تعامل دارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۳:۰۰    
جانباز 70 درصد زنجانی داود شاهمرادی پس از تحمل سال ها درد و رنج امروز دعوت حق را لبیک گفته و به همرزمان شهیدش پیوست.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۲:۳۰    
یاقوت پور با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی فعالیت های نمایشی حضوری، می توان طرحی نو در برگزاری رویدادها و جشنواره های تئاتری داشته باشیم گفت: می طلبد در این شرایط به پژوهش، آموزش ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۲:۳۰    
مدیرعامل فرابورس با اشاره به بازار هدف گفت: شرایط ورود به این بازار برای شرکت ها تسهیل شده که به تبع آن شرکت هایی که در این بازار قرار می گیرند، پذیرفته و معافیات مالیاتی شامل آن ها می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۲:۱۰    
مدیر کل بهزیستی ایلام گفت: در حال حاضر نرخ اعتیاد در ایلام 1.98 درصد است و این استان در بحث اعتیاد در وضعیت مناسبی قرار دارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۲:۱۰    
سازمان خصوصی سازی اعلام کرد : بلوک 16.41 درصدی سهام شرکت پالایش نفت تبریز در بورس عرضه می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۲:۰۰    
دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمان در اطلاعیه جدید خود اعلام کرد: در ارتباط با نمازجمعه شهر کرمان، بنا بر اقتضائات اختصاصی، زمان برگزاری در اطلاعیه بعدی اعلام خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۱:۴۰    
فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: 85 درصد از مردم دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی کنند و تنها 15 درصد مردم خود را ملزم به رعایت الزامات بهداشتی در جهت مقابله با کرونا می ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۱:۴۰    
حجت الاسلام انتظاری از اقامه نماز عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرهای زرد مازندران خبر داد و گفت: تا شامگاه (22 خرداد) لیست نهایی شهرهای مجاز به اقامه نماز جمعه در این هفته اعلام خواهد شد ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۱:۰۶    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی از افتتاح هتل قطور خوی در تابستان امسال خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۱:۰۶    
شکری گفت : از ابتدای سال جاری تا کنون نزدیک به 400 کیلومتر خط کشی در محورهای مواصلاتی استان اجرا شده که 200 کیلومتر از این مقدار بصورت امانی و توسط ماشین آلات و پرسنل راهداری اداره کل راهداری ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۱:۰۶    
حسن بکلو گفت: در تابستان سال جاری، با همکاری مشترکین کلیه حوزه ها از جمله بخش اداری، برق پایدار و مطمئن در استان تامین خواهد شد وبرای گذر از پیک بار برق تابستان، همگی همیار مدیریت مصرف برق باشیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۰:۳۶    
مراسم رونمایی از لباس های استاندارد برای ماموران آتش نشان اراک در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر اراک برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۰:۳۶    
مومنی گفت: مراکز نیکوکاری پل ارتباطی بین خیرین و نیکوکاران با نیازمندان هستند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۰:۱۶    
پروین پور با اشاره به اینکه بازار مسکن در کشور ما مقطعی کنترل می شود، گفت: دولت کنترلی در سوداگری مسکن ندارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۰:۰۶    
فرماندار اسفراین با بیان اینکه اولویت تخصیص اعتبار به پروژه هایی با پیشرفت فیزیکی بالا است، گفت: این پروژه ها تا پایان سال بهره برداری خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۰:۰۶    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فاروج گفت: با توجه به کمبود کمباین، هر ساله نیاز شهرستان از سطح شهرستان های دیگر و استان گلستان تامین می شود و شرط اجازه فعالیت در گرو داشتن کارت معاینه فنی از نظام مهندسی ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۰۹:۳۶    
اسلامی با اشاره به اینکه نیاز بازار مسکن سالی 400 هزار واحد است و بر اساس اعلام مرکز آمار ایران دست کم 300 هزار واحد مسکونی سالانه به وسیله مردم تولید می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۰۹:۲۶    
احمدی از خرید و فروش 2.5 میلیون تن کالا در سامانه بازارگاه این وزارت خانه خبر داد و گفت: این سامانه از چهار ماه پیش با توزیع سویا و جو و اکنون با عرضه ذرت کار خود را آغاز کرده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۰۱:۱۰    
فتاحی گفت: حمایت 10 میلیارد تومانی شورای شهر و شهرداری مشهد از ورزش، در تاریخ بی نظیر است و افتخارات بزرگی که کسب شد، نتیجه و ثمره همین رویکرد و نگاه بود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۰۰:۴۱    
کلائی گفت:اهتمامی که شورای شهر مشهد، برای جداسازی آب شرب از آب خام و بازچرخانی آب های خاکستری و فعالیت هایی که در زمینه کاهش ورودی به مجموعه های فاضلاب انجام داده است ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۰۰:۳۱    
یعقوبی گفت: اجرای طرح جداسازی و بازچرخانی آب های خاکستری در ساختمان های گروه دال و ساختمان های عمومی گروه جیم یا همان ساختمان های مرتفع الزامی است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۲۳:۱۹    
با موافقت شورای رشت، شهروندان تا پایان تیرماه مهلت دارند عوارض ساختمانی امسال خود را بر اساس تعرفه سال 98 پرداخت کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۲۳:۱۹    
رستمی، با بیان اینکه رویکرد کانون های فرهنگی و هنری مساجد بایستی تربیت انسان متعالی باشد، بر پیش بینی برگزاری ویژه برنامه های شاخص و کارشناسی شده در سطح کانون های مساجد استان تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۲۳:۰۹    
گلباغی از صدور 15 مجوز جدید فعالیت در سطح کانون های مساجد استان خبر داد و گفت: کانون های تازه تاسیس برای فعالیت نیازمند حمایت مادی و معنوی هستند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۲۳:۰۹    
فرماندار رفسنجان گفت: 526 طرح در قالب اقتصاد مقاومتی در این شهرستان در حال اجرا است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۲۲:۴۹    
حجت الاسلام حسینی کوهساری با بیان این که در آینده تمدن های نوینی شکل می گیرد که وظیفه ما را برای ساخت تمدن اسلامی سخت می کند ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۲۲:۴۹    
حجت الاسلام والمسلمین با اشاره به ثبت موکب های ایرانی در اربعین در تشکیلات لوا الخدمة الحسینیه تأکید کرد که این موکب ها از این پس در عراق به رسمیت شناخته خواهند شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۲۲:۴۹    
مسؤول کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین حسینی از مشارکت علما و فعالان فرهنگی 15 کشور در تأسیس بنیاد بین المللی اربعین خبرداد و گفت: این حرکت بزرگ امروز به یک پدیده فراملی و فرامذهبی تبدیل شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۲۲:۴۹    
بنیاد بین المللی اربعین، با حضور فعالان فرهنگی و پژوهشی 10 کشور جهان آغاز به کار کرد و مجمع عمومی این بنیاد تشکیل جلسه داد و اساسنامه آن به تایید اعضا رسید.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۲۲:۳۹    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:در 24 ساعت گذشته چهار نفر در سیستان و بلوچستان قربانی کرونا شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۲۲:۱۹    
غلامپور از اجرای طرح تجهیز و نوسازی اراضی روستای باغدشت در بخش کلاچای خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۲۲:۰۹    
علیپور با تشریح سختی کار کارگران در کوچه و خیابان های رشت خواستار توجه به این قشر و پرداخت حقوق معوقه 2 ماهه آنان شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۲۱:۵۹    
ایرج مسجدی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق با احسان عبدالجبار وزیر نفت جدید عراق دیدار کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۲۱:۴۹    
کریم پور با بیان اینکه اقشار مختلف شهرستان اندیمشک در رزمایش کمک مومنانه فعالیت های گسترده ای داشته و خوش درخشیدند گفت: روحیه پهلوانی و مردم داری از نمادهای رزمایش کمک مومنانه است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۲۱:۳۹    
حجت الاسلام همت پور با اشاره به فعالیت های کانون های مساجد در فضای مجازی گفت: فضای مجازی به عرصه حضور کانون های فرهنگی هنری مساجد جهت تجلی فرهنگ ناب اسلام محمدی (ص) و انقلاب اسلامی تبدیل شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۲۱:۲۹    
رییس مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در توییتر چهار راهکار را برای رونق بازار سرمایه و ارتقای نقش آن در جهش تولید ضروری دانست.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۲۱:۲۹    
حجت الاسلام راست روش در قالب بیانیه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه البرز گفت: نماز جمعه در تمامی شهرهای البرز از جمعه 30خرداد اقامه خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۲۱:۱۹    
امینی زاده از احداث 36 نقاتگاه و استراحتگاه در سطح یگان های نزاجا در منطقه خوزستان خبر داد و گفت: با توجه به شروع پیک دوم بیماری کرونا ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۲۱:۱۹    
دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری، افزایش قدرت خرید را سیاست اصلی دولت دانست و گفت: کشور باید در شرایط تحریم به گونه ای اداره شود که هم چرخ اقتصاد و صنعت و هم چرخ زندگی کارگران بچرخد و جهش تولید ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۲۱:۰۹    
ظهرابی گفت: در حال حاضر تنها 2 ایستگاه فعال ثابت پایش کیفیت هوا در شیراز وجود دارد و از شهرداری درخواست می کنیم با تقویت این حوزه مهم، شمار ایستگاه ها را حداقل به 12 ایستگاه افزایش دهد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۲۱:۰۹    
موحد گفت: شمار بیماران کرونایی در شهرستان جهرم با 15 مبتلای جدید به عدد 551 رسید.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۲۰:۵۷    
ناصری گفت: طرح تفصیلی مدیریت پسماند با هدف مدیریت پسماند در شهر شیراز، برای نخستین بار در کشور در نظر گرفته شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۲۰:۵۷    
موسوی گفت: شهرداری شیراز برای توجه به معضل کودکان کار اقدامات خوبی در سال های اخیر انجام داده است اما برای حل مشکل به برنامه ریزی و توجه مسئولان در سطح کلان کشور ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۲۰:۵۷    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه اعتراضات مردمی در جهان، چهره واقعی آمریکا را آشکار کرد، گفت: اکنون برای همه دنیا معلوم شده که حقوق بشر برای آمریکا ابزاری بیش نیست.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۲۰:۵۷    
بر اساس دستورکار مجلس، وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش هفته آینده به منظور ارائه گزارش در مجلس شورای اسلامی حضور خواهند یافت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۲۰:۴۷    
رییس مجلس شورای اسلامی قانون حمایت از اطفال و نوجوانان را به دولت ابلاغ کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۲۰:۴۷    
تیم ارزیابی آموزشی ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر از قسمت های مختلف این مرکز آموزشی بازدید کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۲۰:۴۷    
شیرانی گفت: با شناسایی 21 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در استان طی 24 ساعت گذشته، مجموع مبتلایان به این ویروس در استان به 877 نفر رسید.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۲۰:۳۷    
رقیه ملایی گفت: در راستای لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری رزمایش کمک مومنانه، در شب های قدر 2 هزار پرس غذای گرم توزیع کردیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۲۰:۲۷    
فرماندار شهرستان دهلران گفت: پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر در دستور کار همه دستگاه های مرتبط قرار گیرد..
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۲۰:۲۷    
حق شناس از سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هفته های آینده به استان گلستان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۲۰:۲۷    
مازندرانی با بیان اینکه بر اثر سانحه رانندگی یک جوان 30 ساله جان خود را از دست داد، گفت: مادر باردار و جوانی 25 ساله دو مصدوم دیگر این سانحه به بیمارستان 5 آذر گرگان منتقل شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۲۰:۲۷    
سرپرست دادگاه بخش موسیان و دشت عباس گفت: در راستای اجرای ماده 47 برنامه ششم توسعه برای به کارگیری افراد بومی، همه شرکت های فعال در منطقه باید جذب نیروی بومی را در اولویت کار خود قرار دهند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۹:۴۷    
آقایی از ثبت نام دبیرستان تخصصی علوم و معارف اسلامی دخترانه صدرا در پایه اول و دوم متوسطه شهرستان گچساران خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۹:۴۷    
تجری گفت: با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی و کسب و کارهای اینترنتی به دنبال رونق بیشتر صنایع دستی استان گلستان هستیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۹:۴۷    
قرنجیک گفت: با توجه به الگوهای هواشناسی تداوم پایداری هوا و روزهای گرم تا اواسط هفته آینده در گلستان تداوم خواهد داشت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۹:۲۷    
قرارداد اولین سرمایه گذاری بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا منعقد شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۹:۱۷    
درجانی با بیان اینکه طی یکسال گذشته شاهد رشد سه برابری سرمایه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در گیلان بودیم گفت: با این تلاش استان گیلان از جایگاه 29 به رتبه 12 در کشور ارتقاء یافت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۹:۱۷    
انصاری گفت: حداقل حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان از 490 هزار تومان در سال 92 به یک میلیون و 800 هزار تومان رسیده و 26 درصد افزایش پیدا کرده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۹:۱۷    
وزیر امور اقتصادی و دارایی دستورالعمل موضوع تبصره 1 ماده 19 قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان مصوب 1388/7/21 را ابلاغ کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۸:۵۷    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در 24 ساعت گذشته 226 مورد جدیدکووید19 شناسایی شد بنابراین باید مراقب باشیم که زنجیره انتقال به شکل گسترده در جامعه برقرار نشود و موارد بستری زیاد نشود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۸:۴۷    
آیت الله علم الهدی گفت: باید مراقب بود که نیروهای ولایی در مجلس شورای اسلامی به درستی اولویت های کشور را بشناسند و کار کنند تا بتوانند با عمل به وظایفشان ،فشار اقتصادی مردم را کم کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۸:۴۷    
دستیار وزیر خارجه ایران و معاون وزیر خارجه روسیه در گفت وگویی تلفنی از بحران انسانی در یمن و شرایط دشوار مردم سوریه در اثر تحریم ها ابراز نگرانی کردند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۸:۴۷    
دبیر شورای نگهبان گفت: در بعد نظارتی مجلس بر قوه مجریه، باید به گونه ای عمل شود که نه مقابل دولت بایستد و نه تسلیم دولت شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۸:۳۷    
معاون وزیر امور خارجه تاکید کرد: مردم فلسطین برای تحقق حق غیرقابل انکار تعیین سرنوشت خود، جز توسل به مقاومت گزینه دیگری پیش رو ندارند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۸:۱۷    
حجت الاسلام مرادی با حضور استاندار البرز به عنوان رئیس ستاد اقامه نماز استان البرز معارفه شد و از زحمات حجت الاسلام موسوی قدردانی به عمل آمد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۷:۵۷    
بیکی گفت: از مهرماه سال 98 تاکنون، بیش از 19 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه در راستای اشتغال در بخش های روستایی پرداخت شده است که از محل این طرح ها برای 2 هزار نفر شغل ایجاد خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۷:۵۷    
بیکی گفت: با پیگیری های استاندار خراسان جنوبی، تفاهم نامه برق رسانی به معادن شاهکوه منعقد و بر اساس برنامه زمانی ارائه شده، برق مورد نیاز این منطقه معدنی تا سال 1400 عملیاتی می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۷:۴۷    
مهدی زاده گفت: طی 24 ساعت گذشته 19 مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا در خراسان جنوبی شناسایی شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۷:۴۷    
دولت آبادی گفت: در زمینه هم افزایی درون مسجد ما هنوز نتوانستیم در این زمینه اقدامی انجام دهیم و ضرورت دارد مسئولان در این زمینه اقدام کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۷:۴۷    
امینی نسب از مبارزه با ملخ های صحرایی در 21 هزار و 974 هکتار از اراضی کشاورزی در چهار شهرستان خراسان جنوبی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۷:۴۷    
شیخ رضایی آینده را متعلق به گرافیک متحرک دانست و گفت: امروزه گرافیک متحرک با قابلیت های تصویر، حرکت، صدا و نور جذابیت های بیشتری دارد که باید از آن در تبلیغات فرهنگی استفاده شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۷:۳۷    
صالحی بابیان اینکه ستاد امربه معروف و نهی از منکر تلاش دارد مردم مطالبه گر این فریضتین الهی باشند، گفت: نظارت بر اجرای درست عفاف و حجاب در دستگاه های دولتی و خصوصی استان در حال انجام است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۷:۲۷    
رضوی پور به روز جهانی مسجد اشاره کرد و گفت: اعتقاد دارم این روز در نظام جمهوری اسلامی نباید گمنام بماند و چون روز متعلق به خانه خداست، باید به آن پرداخته شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۷:۰۷    
فرزانه برخوری گفت: به فضل خداوند متعال و به همت ریاست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و با حمایت و پیگیری معاون توسعه این دانشگاه ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۶:۵۷    
سردار بابایی بابیان اینکه نوک پیکان حملات دشمن در مباحث فرهنگی و اجتماعی اعتقادات مردم است، گفت: بایستی اجرای درست امربه معروف و نهی از منکر باهدف تقویت ریشه های اعتقادی در دستور کار همه دستگاه های ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۶:۲۵    
مطهره قریشی گفت: در جریایان بازرسی از منزل شخصی فردی در بخش اسفندقه جیرفت یک راس بره وحشی کشف شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۶:۲۵    
فاضل از افزایش بیماران مشکوک به کرونا در غرب و شرق استان گلستان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۶:۲۵    
اولین جشنواره فیلم مستند میراث ناملموس در گیلان امروز(21 خرداد) با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۶:۰۵    
جنگی مرنی گفت: نحوه استفاده و مدیریت از منابع آب در جامعه نگران کننده است و باید با برگزاری برنامه های آموزشی و اطلاع رسانی مصرف بهینه آب در جامعه مدیریت شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۶:۰۵    
حجت الاسلام اشجری از تشکیل ستاد بزرگداشت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی با هدف تبیین مبانی انقلاب اسلامی در دو محور دشمن شناسی و استکبارستیزی در گیلان خبرداد.