چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۰:۰۷May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 9 خرداد 1399 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 1 شهریور 1399 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1399 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 30 دی 1399 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 1 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 2 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 3 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 4 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 5 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 6 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 7 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 8 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 9 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 10 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 11 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 12 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 13 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 14 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 15 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 16 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 17 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 18 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 19 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 20 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 21 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 22 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 23 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 24 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 25 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 26 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 27 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 28 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 29 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 30 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1399 
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۴:۰۵    
در نخستین جشنواره منتقدان بازی های ویدیویی (ویگما)، بهترین بازی های سال 1398 و مورد انتظارترین بازی آینده از نظر داوران جشنواره منتقدان بازی های ویدئویی (ویگما 2020) مشخص شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۰:۱۳    
شرکت خدمات انفورماتیک زمان برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام را اعلام کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۰۸:۰۱    
ارجمند، از بازگشایی مراکز تاریخی و گردشگری استان زنجان با رعایت دستورهای بهداشتی خبر داد و گفت: بزرگترین گنبدآجری جهان نیز بازگشایی شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۴:۴۱    
استاندار آذربایجان غربی در پیامی شهادت سه تن از مرزبانان غیور هنگ مرزی سردشت به دست ضد انقلاب مزدور و ایادی ترور و خشونت را تسلیت گفت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۴:۰۱    
صبح امروز، همایش دو روزه پیشوای قیام با حضور نخبگان فکری و فرهنگی در شهرستان پیشوا شروع بکار کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۳:۰۱    
کتاب زبان فقه و حقوق اثر جدید حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی از سوی موسسه بوستان کتاب دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم منتشر شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۲:۴۱    
کلانتری گفت: با پیگیری ها و اقدامات به عمل آمده هشت فروند بالگرد از سوی هوانیروز ارتش، هوافضای سپاه، هلال احمر و شرکت نفت گچساران برای مهارآتش به مناطق حفاظت شده خائیز کهگیلویه و دیل گچساران اعزام می ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۲:۱۱    
رییس مجلس دومای روسیه در نامه ای رسمی به محمد باقر قالیباف، کسب ریاست مجلس شورای اسلامی را به وی تبریک گفت و خواستار تداوم همکاری پارلمانی بین تهران و مسکو شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۱:۴۹    
رئیس مرکز سیمای استان های رسانه ملی در مراسم آغاز به کار پیش تولید سریال ملی سنجر خان که در موزه مردم شناسی سنندج برگزار شد گفت؛ باید از ظرفیت بالای فرهنگی کردستان در ساخت این سریال ملی استفاده شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۱:۴۱    
مالمیر گفت: یکی از بزرگترین منابع گردشگری غرب کشور موزه هگمتانه همدان است که عاملی مهم در جذب توریست داخلی و خارجی به ارمغان می آورد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۰:۵۹    
شبکه نمایش به مناسبت فرا رسیدن 14 خرداد و سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد، فیلم های سینمایی متناسب با این ایام را پخش می کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۰:۲۹    
فعالان جهادی مسجد قندی که از پایگاه های مهم اجتماعی در دوران دفاع مقدس بود، این روزها با ارائه خدمات متنوع معیشتی، بهداشتی و چشم پزشکی، چشم و چراغ مردم محله تختی(واقع در خانی آباد نو) شده ا ند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۹:۳۹    
عضو شورای عالی بورس اعلام کرد: با حمایت و موافقت دولت و بانک مرکزی، کارت اعتباری در اختیار دارندگان سهام عدالت قرار می گیرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۹:۱۵    
امروز 10 خرداد ماه، هفتمین مرحله حمایت معیشتی به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۹:۰۵    
روایت رهبری با استفاده از تصاویر آرشیوی بکر و دیده نشده ای ماجرای انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب را روایت می کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۹:۰۵    
رمان علمی تخیلی شکار هیولا در فروشگاه کتاب نوک مدادی رونمایی می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۹:۰۵    
رئیس دفتر رئیس جمهوری اعلام کرد: گزارش جامع و کاملی از برنامه ها و اقدامات انجام شده برای مهار آتش سوزی منطقه حفاظت شده در خائیز در اسرع وقت آماده و برای رئیس جمهوری جهت اتخاذ تصمیمات لازم ارسال می ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۹:۰۵    
مهرواره عکس نوشت (شعر یا داستان کوتاه بر اساس عکس) تا 15 خرداد 1399 از سوی آفرینش های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تمدید شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۸:۳۵    
امام جمعه و استاندار زنجان در بیانیه ای اعلام کردند؛ این بار تحریم وزیر دانشمند و انقلابی کشور بهمراه فرمانده عزیز و شجاع نیروی انتظامی و 6 نفر دیگر از فرماندهان ارشد ناجا بیانگر درماندگی و استیصال ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۰:۴۱    
نجاتی از فعالیت ادارات خوزستان از (شنبه 10 خرداد) با ظرفیت کامل خبر داد و گفت: مراکز آموزشی، مدارس و دانشگاه ها فعلا تا 17 خرداد تعطیل هستند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۲۳:۲۹    
رضا زاده گفت: نوبت دوم توزیع بسته های معیشتی مسجد نور شیراز با تهیه 300 بسته معیشتی به ارزش 30 میلیون تومان به انجام رسید.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۲۲:۵۹    
حجت الاسلام کرامتی با تشریح تلاش های مسئولان جمهوری اسلامی برای مهار و مدیریت کرونا و برگزاری رزمایش همدلی توسط مردم ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۲۱:۳۹    
اصلانی با اشاره به اینکه تاکنون یک میلیون و 590 هزار متقاضی در دو مرحله از طریق سامانه و پیامک ثبت نام کرده اند، گفت: از 13 خرداد متقاضیان می توانند برای ثبت نام قطعی اقدام کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۲۱:۳۹    
رهبر با بیان اینکه مشکلی برای ساخت مسکن ملی نداریم، گفت: باید برنامه ریزی درستی شود که سازنده برای ساخت و ساز تشویق شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۲۰:۱۷    
کریمی گفت: کارگاه آموزشی و توجیهی دامداران و بهره برداران عرصه های مرتعی شهرستان خرم بید با هدف آگاهی بهره برداران از قوانین موجود در مراتع برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۲۰:۰۷    
شیرازی با بیان اینکه نیروهایی که شائبه فساد مالی دارند را بدون ملاحظه برکنار می کنم گفت: مدیران در برخورد و تغییر این نیروها نباید مماشات کرده و نیروهای سالم و آموزش دیده را به جای این افراد در سیستم ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۹:۴۷    
قرآن پژوه بوشهری گفت: مساوات و مواسات یکی از عوامل فطری به منظور برقراری عدالت اجتماعی در نظام های اسلامی برای رفع محرومیت اکثریتی و مبارزه با غارتگری زورمندان طبقه سرمایه دار است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۹:۳۷    
رئیس دفتر رئیس جمهوری بر استفاده از تمام ظرفیت ها و امکانات برای مهار آتش سوزی در منطقه حفاظت شده خائیز در استان کهگیلویه و بویر احمد تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۹:۳۷    
سرپرست پایانه مرزی میرجاوه گفت: پایانه مرزی میرجاوه به روی کامیون های ترانزیتی بازگشایی شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۹:۲۷    
اقدامی در خصوص نقش زنان در دوران دفاع مقدس گفت: زنان در دوران دفاع مقدس چه در پشتیبانی و پشت جبهه و چه جنگ، نقشی ریشه دار و ارزشمند داشتند که هنوز نیمی از آنها نیز برای جامعه بازگو نشده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۹:۰۷    
اعضای سفیران سلامت و دوستداران طبیعت در دل طبیعت بهاری آستارا ورزش کردند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۸:۵۷    
نوبخت با تاکید بر تسریع اجرای روند پروژه های مرمتی گفت: مرمت این بناها می بایست بر اساس ضوابط میراثی بوده و تا پایان اسفندماه به بهره برداری برسد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۸:۴۷    
نظامیان و بودایی های تندرو در هند منازل مسلمانان کشمیر را به آتش کشیدند و آنها را از منازل شان بیرون کردند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۸:۴۷    
مساجد در استانبول ترکیه در آستانه بازگشایی در روز جمعه برای برگزاری اولین نماز جمعه در روز 29 می به طور کامل ضد عفونی شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۸:۴۷    
آستان مقدس حضرت عباس(علیه السلام) مسابقه الکترونیکی گنجینه های معرفت ویژه بانوان را آغاز کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۸:۴۷    
،دیده بان حقوق بشر خواستار تحقیق درباره به آتش کشیده شدن یکی از روستاهای مسلمانان میانمار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۸:۴۷    
مسجد بیت المکرم بنگلادش با معماری مدرن خود برای 130 هزار نمازگزار ظرفیت دارد و یکی از 10 مسجد بزرگ جهان محسوب می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۸:۴۷    
مسجد میر اشرف آغا در آذربایجان چراغی نادر دارد که این چراغ 150 سال قدمت دارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۸:۲۷    
باقری گفت: افزایش بهای برق به صورت سالانه اعمال و امسال نیز بهای برق پرمصرف ها با 16 درصد افزایش محاسبه می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۸:۱۷    
شیرانی از شناسایی 9 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در استان طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: با احتساب بیماران جدید، مجموع مبتلایان به این ویروس در استان چهارمحال و بختیاری به 633 نفر رسید.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۸:۰۷    
حجت الاسلام احمد نجنو گفت: فصل جدیدی در منطقه و جهان در حال شکل گیری است و آنهم اقتدار جمهوری اسلامی ایران می باشد بنابراین آمریکا و دیگر کشورها باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران جزو ابر قدرت های ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۷:۵۷    
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اعلام کرد: تعدادی از واحدهای مسکونی مربوط به طرح اقدام ملی مسکن در شهر سیرجان به اتمام رسیده و در مرحله محوطه سازی است که در روزهای آتی نخستین افتتاح این طرح ملی انجام ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۷:۴۷    
یگانه با بیان اینکه کشتارگاه دام لار به علت عدم رعایت مسایل بهسازی و بهداشتی مورد تأیید و قابل استفاده نیست، گفت: ادامه کار کشتارگاه با این شرایط را زنگ خطری در تأمین گوشت سالم به مردم می دانیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۷:۴۷    
آیت الله حسینی همدانی در چهاردهمین خطبه نماز جمعه 9 خرداد گفت: انحراف از خط امام(ره) مساوی با تمام شدن انقلاب است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۷:۴۷    
خاوازی در حساب کاربری خود به مناسبت آغاز به کار مجلس یازدهم نوشت: تلاش این وزارتخانه بهبود معیشت کشاورزان و امنیت غذایی مردم ایران با همراهی نمایندگان ملت است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۷:۴۷    
معاون آب و آبفای وزارت نیرو اعلام کرد: 10 میلیون نفر از جمعیت روستایی کشور تا پایان این دولت دارای آبرسانی پایدار می شوند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۷:۴۷    
رییس کل بانک مرکزی در یادداشتی در خصوص هدف گذاری تورم بر تلاش بانک مرکزی برای کاهش ناترازی بانک ها و ثبات بازار ارز تاکید کرد و نوشت: به تدریج مردم را از شر تورم مزمن خلاص می کنیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۷:۳۷    
شرکت توانیر با هدف تشویق مشترکان، تعرفه برق در برخی ساعت ها را تا 75 درصد کاهش داده که با انجام راهکارهای ساده، می توان ضمن مدیریت مصرف برق، هزینه کمتری پرداخت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۷:۳۷    
منازل سازمانی 54 واحدی مهر ولایت یک در تیپ 45 نیرو مخصوص نیروی زمینی ارتش با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری افتتاح شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۷:۳۷    
مرکز پژوهشهای مجلس در گزارشی پیشنهاد به تعویق افتادن توسعه آزادراه ها، احداث خطوط مترو و ابرپروژه های شهری را با توجه به کاهش درآمدهای دولت مطرح کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۷:۳۷    
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: یک افسر در نیروهای مسلح ایران باید هدف خود را جانبازی برای کشور انتخاب کند چرا این موضوع امری مقدس است
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۷:۲۷    
باغبانی از آغاز فراخوان جذب ایده های اقتصادی با هدف اشتغالزایی برای جوانان در کانون نورالهادی اهواز خبر داد و گفت: سعی ما بر این است در این کانون جوان کارآفرین و خودکفا تربیت کنیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۷:۲۷    
رئیس جمهوری در تماس تلفنی با وزیر آموزش و پرورش دستورات لازم درباره نحوه برگزاری امتحانات و سایر موارد را به او ابلاغ کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۷:۲۷    
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش از اعزام گردان بلیات تیپ 392 زرهی برای مهار آتش سوزی جنگل های خسرج خوزستان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۷:۲۷    
فلاح نژاد با اشاره به افزایش دمای هوا در سطح استان البرز گفت: دستگاه های مرتبط برای پیشگیری از حریق مراتع به حالت آماده باش درآمدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۷:۱۷    
رئیس جمهوری بار دیگر به وزیر نیرو دستور داد حل کامل و سریع مشکل آب منطقه غیزانیه اهواز را شخصا به صورت مستمر پیگیری کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۷:۱۷    
معاون اول رئیس جمهوری بر لزوم تلاش بی وقفه و به کارگیری تمام امکانات استان کهگیلویه و بویراحمد و استان خوزستان برای مهار آتش سوزی در جنگل ها تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۶:۳۵    
استاندار خوزستان از افتتاح پتروشیمی مسجدسلیمان در هفته دولت با حضور رئیس جمهوری خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم پروژه های آتی این مجموعه را برای کمک به اقتصاد کشور و اشتغال و تولید پایدار در ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۶:۲۵    
امیری گفت: مرحله سوم رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری توسط کانون فرهنگی هنری حضرت علی اصغر (ع) بروجن برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۶:۲۵    
شعبه جدید فروشگاه زنجیره ای رفاه در مجتمع تجاری لارا واقع در شهرک شهید یاغچیان تبریز و در فضایی بالغ بر 850 مترمربع افتتاح شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۶:۱۵    
معاون کل وزارت بهداشت با بیان اینکه شناسایی افرادی که با بیماران کرونا در تماس بوده اند در دستور کار است، گفت: اوضاع مبتلایان به کرونا در سیستان و بلوچستان صعودی است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۶:۰۵    
یزدان پناه آخرین آمار مبتلایان به کووید 19 در نهمین روز از خرداد امسال را در استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۶:۰۵    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: تا کنون آزمایش دوهزارو 976 نفر از موارد مشکوک به کرونا منفی گزارش شده و هم اکنون 131 بیمار مشکوک به ابتلا به کووید 19 در بیمارستان های سطح استان بستری ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۵:۵۵    
صادقی نسب گفت: با شیوع ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری و درگیر شدن شهرستان بروجن به این ویروس، کارگاه تولید ماسک توسط فعالان کانون فرهنگی هنری شهدای قشقایی نقنه برای کمک به مراکز درمانی و نیازمندان ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۵:۵۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی انتخاب محمدباقر قالیباف را به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم تبریک گفت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۵:۳۵    
چراغی به عبور محموله های نفتی ایران به کشور ونزوئلا گریزی زد وگفت: این اقدام افتخار آمیز به مثابه سیلی دردناک، دولت مستکبر و تروریست آمریکا را تحقیر کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۵:۲۵    
رئیس جمهوری گفت: وزارت بهداشت با همکاری وزارت کشور و صداوسیما برای اطلاع رسانی به مردم درخصوص پرهیز از سفر های غیرضرور که منجر به انتقال ویروس می شود، اقدامات لازم را انجام دهند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۵:۱۵    
دهقان گفت: برداشت جو از 30 هزار هکتار از اراضی کشت جو در مرودشت آغاز شده است و بیش از یکصد هزار تن جو از این اراضی برداشت خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۵:۰۵    
دستمرد گفت: امسال بیش از دو هزار و 300 تن کلزا از سطح مزارع شهرستان گمیشان برداشت شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۵:۰۵    
حجت الاسلام علی رفیعی گفت: صدور نفت به ونزوئلا معادلات مجامع جهانی را برهم زد، بی توجهی به تحربم ها، صادرات نفت به ونزوئلا ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۵:۰۵    
جعفریان از توزیع 500 بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات و همدلی در شهرستان بندرترکمن خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۵:۰۵    
یادگاری از فعالیت 10 مؤسسه حفاظتی و مراقبتی در گلستان با نظارت ناجا در زمینه های شب گردی، مراقبت از محلات مختلف، مجتمع های فرهنگی، تفریحی و تجاری و شهرک های صنعتی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۵:۰۵    
آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه معیشت مردم در اولویت نخست است، گفت: گرانی ها مردم را آزار می دهد و نمایندگان مجلس باید از دولت بخواهند به معیشت و فرهنگ عمومی کشور توجه کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۵:۰۵    
فهیمی گفت: از فردا 10 خرداد با آزادسازی سهام عدالت، امکان فروش تک تک سهام عدالت برای مشمولان فراهم می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۵:۰۵    
نوبخت با اشاره به اینکه تامین اعتبار پروژه های قابل بهره برداری امسال از سیاست های دولت است، گفت: سد پلرود تاکنون 73 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امکان بهره برداری و آبگیری این سد تا پایان سال 99 وجود ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۴:۵۵    
شنبه 10 خرداد ماه، هفتمین مرحله حمایت معیشتی به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۴:۵۵    
جلسه کمیته خودرو ظهر امروز (جمعه 9 خرداد 99) با حضور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت و دستگاههای نظارتی از جمله دادستانی کل کشور، سازمان بازرسی کل کشور، پلیس راهور ناجا و خودروسازان برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۴:۴۵    
امام جمعه موقت ورامین گفت: وظیفه آحاد مردم و فرهیختگان دشت ورامین صیانت و حفاظت از قیام 15خرداد است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۴:۳۵    
مصطفی شنتوپ، رییس مجلس ملی ترکیه ، صبح امروز، 9خرداد 99 ضمن تماس تلفنی با محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۴:۲۵    
امام جمعه بجنورد با اشاره به رسیدن نفتکش های ایرانی به سواحل ونزوئلا، گفت: این امر یعنی شانه به شانه ابرقدرت ها زدن و وارد حوزه ابرقدرتی شدن است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۴:۱۵    
حجت الاسلام رئیسی گفت: انتظار مردم از مجلس یازدهم این است که این مجلس باید مجلسی انقلابی بماند و جلوی نفوذ و فساد را بگیرد و قوانینی را برای بهبود معیشت مردم تصویب کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۴:۰۵    
باقری گفت: مراسم یادواره شهدای فتح خرمشهر، شهر خاوران امروز جمعه 9 خرداد، در مصلی جمعه شهر خاوران برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۳:۳۳    
حجت الاسلام رضا احمدی نیک گفت: عملکرد مجلس یازدهم می تواند سنگ بنای مجالس دیگر در گام دوم انقلاب و الگویی برای مجالس شانزدهم تا بیست و چهارم باشد بنابراین رسالت مجلس یازدهم در گام دوم انقلاب سنگین و ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۳:۳۳    
حجت الاسلام راشدی نوری گفت: نمایندگان مجلس صداقت، راستگویی و رو راست بودن با مردم را در شعار و عمل نشان دهند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۳:۳۳    
بالو گفت: فرماندار شهرستان صومعه سرا مواد ضدعفونی کننده رایگان به ارزش 42 میلیون تومان در اختیار آموزش و پرورش برای توزیع بین دانش آموزان و فرهنگیان قرار داده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۳:۳۳    
آهنی گفت: 23 نانوا به علت کم فروشی و گرانفروشی در آستارا به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۳:۰۳    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه امنیت خلیج فارس منفعت مشترک کشورهای منطقه است، گفت: دادن اجازه ورود به آمریکا اشتباه راهبردی است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۳:۰۳    
حجت الاسلام وحدتی شبیری گفت:پیام مسلم، پیام وفاداری تا آخرین قطره خون و افشای به ظاهر دیندارانی بود که حرف و نوشته خود را در مسیر راحت طلبی و دنیا زیرپا گذاشتند و از همراهی پسر پیامبر امتناع ورزیدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۳:۰۳    
سردار پورجمشیدیان گفت: تا قبل از شیوع ویروس کرونا در کشور 3 مرکز آزمایش سلولی مولکولی و پی سی آر آزمایشگاهی داشتیم که با شیوع این ویروس در کشور تعداد مراکز آزمایش سلولی مولکولی به پنج عدد افزایش یافت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۲:۵۳    
عرب احمدی گفت: تاکنون کشاورزان شهرستان آق قلا بالغ بر دو هزار و 700 تن کلزا را به مراکز خرید تحویل دادند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۲:۵۳    
حجت الاسلام محمد پیروزی نیا گفت: نظام و انقلاب اسلامی ثمره تبعید و تلاش امام راحل است و امروز شاهد به ثمر نشستن و صدور آن به اقصی نقاط جهان هستیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۲:۵۳    
اکبری گفت: بیماران تیروئیدی گرفتگی صدا را جدی بگیرند و برای علت آن به متخصص غدد مراجعه کنند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۲:۳۳    
مدیرعامل بورس کالای ایران از آمادگی این بورس برای آغاز طرح پیش فروش متری مسکن در قالب انتشار اوراق سلف موازی استاندارد خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۲:۲۳    
گروه خودروسازی سایپا با هدف تحقق برنامه راهبردی جهش تولید و در اجرای بسته ویژه کنترل بازار خودرو، با تغییر برنامه تولید سال 99، هدفگذاری برای تولید محصول جدید شاهین را افزایش داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۱:۲۱    
سرهنگ فتحی زاده گفت: به دنبال دریافت اخباری مبتنی بر فعالیت مجرمانه یک صفحه اینستاگرامی به منظور برپایی پارتی های شبانه، پلیس امنیت البرز وارد عمل شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۱:۱۱    
مدیرعامل بانک توسعه صادرات از برنامه ریزی برای ارائه تسهیلات به صورت تلفیقی از منابع بانک و صندوق توسعه ملی با میانگین نرخ 14 درصد به صادرکنندگان در سال 99 خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۱:۰۱    
شهبازی با اعلام بخشنامه جدید استانداری البرز گفت: ساعات کاری ادارات از 10 خرداد ماه سال جاری تغییر کرد و براساس آن به روال گذشته برگشت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۰:۴۱    
سازمان انرژی اتمی ایران در واکنش به توییت وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد: خبر های خوشی از صنعت هسته ای ایران در راه است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۰:۴۱    
همتی گفت: ظرف هفته آینده ادغام دو بانک حکمت و مهراقتصاد در بانک سپه نهایی خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۰:۳۱    
نایب رییس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق تهران با بیان اینکه دارندگان سهام عدالت باید نگاه میان و بلندمدت به این دارایی داشته باشند، گفت: مردم نباید سهام عدالت خود را ارزان بفروشند.
  • ۱