سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۲۲:۴۰Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 26 خرداد 1399 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 1 شهریور 1399 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1399 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 30 دی 1399 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 1 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 2 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 3 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 4 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 5 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 6 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 7 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 8 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 9 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 10 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 11 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 12 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 13 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 14 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 15 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 16 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 17 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 18 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 19 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 20 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 21 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 22 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 23 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 24 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 25 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 26 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 27 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 28 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 29 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 30 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1399 
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۲:۵۳    
افتخاری از اجرای 4090 فعالیت فرهنگی در فصل بهار توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس عنوان کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۲:۲۱    
مدیر منابع طبیعی شهرستان فاروج گفت: 29 تیم در قالب جوامع محلی برای مقابله و اطفاء حریق مراتع، آموزش دیده و به حداقل تجهیزات مورد نیاز مجهز شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۹:۴۷    
مهلت معافیت تحصیلی دانش آموزان دیپلم در سال 1399 تمدید شد و این گونه داوطلبان می توانند در کنکور سراسری شرکت و مهلت اعزام به خدمت آنان تا یک هفته بعد از انجام آزمون تمدید می گردد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۷    
براساس آمار بانک مرکزی گروه نفت بیشترین اثر منفی و کشاورزی بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد تولید ناخالص داخلی در سال 98 داشته است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۰:۳۷    
زاهدی گفت: عضو کانون این استان با رای هیات داوران پویش با کتاب در خانه عنوان برگزیده نهایی این طرح ملی را کسب کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۹:۴۵    
پاتریاک ایرینی در جریان دیدار با سفیر و رایزن فرهنگی ایران در صربستان از برگزاری گفت وگوی بین ادیانی استقبال کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۹ - ۱۴:۰۶    
غلامی گفت: یکی از دروس ارائه شده از سوی یکی از اساتید جوان، 12 هزار بار در فضای مجازی توسط مخاطبان دانلود شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۹ - ۰۸:۲۲    
حبیبی گفت: 30 مورد آتش سوزی در مزارع و مراتع سطح استان به ثبت رسیده که 90 درصد آن بر اثر سهل انگاری و عوامل انسانی است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۸ - ۱۱:۲۶    
گروه جهادی تبلیغی شهید عبدالله میثمی حوزه علمیه امام علی ابن موسی الرضا ع یاسوج به مناسبت سالروز شهادت امام صادق علیه السلام، بیانیه ای صادر کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۸ - ۰۸:۱۴    
یکی از پژوهشگران حوزه دین گفت: از زمان امام صادق علیه السلام شاهد یک رنسانس علمی در جهان اسلام بودیم و از سوی دیگر، مواجه تفکرات مختلف با علوم اسلامی در آن زمان باعث گسترش اسلام نیز شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۸ - ۰۱:۰۰    
شهردار قرچک گفت: مدیریت شهری قرچک در راستای خدمت رسانی و رفاه حال شهروندان، هم اکنون چندین پروژه رفاهی ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۳:۴۰    
آل هاشم حفظ ارزش های نظام اسلامی، حفظ وحدت کلمه و پایبندی به آرمان های شهدا و اطاعت محض از رهبر عظیم الشان انقلاب را نیاز جامعه امروز دانست.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۹:۳۸    
مراسم بزرگداشت شهدای مدرسه علمیه فیضیه مصادف با سالروز شهادت حضرت صادق(ع) در قم برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۴:۳۵    
احتمالات مختلف درباره حج آینده در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت بررسی شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۴:۱۵    
دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور از انعقاد تفاهم نامه میان طراحان با تولیدکنندگان خبر داد و گفت: همچنان معتقد هستیم که باید ارتباط این دو بخش با یکدیگر تقویت شود و زمانی که بتوانند دغدغه های ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۳:۴۳    
یکی از قاریان بین المللی کشورمان طی حکمی از سوی سرپرست دانشگاه علوم و معارف قرآن به عنوان مدیر مرکز امور قرآنی این دانشگاه معرفی شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۳:۳۳    
صنعتگر گفت: هنر انقلابی یعنی در زمان خودت و با توجه به اتفاقات و نیاز جامعه با زبان هنر نیاز مخاطب را در راستای فطرت، انسانیت، حقیقت جویی و حتی کمال پاسخ بدهی.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۳:۳۳    
خاطرات شهید مدافع وطن ابراهیم صیادی اثر جدید نویسنده و رزمنده مدافع حرم، مصیب معصویان توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۳:۱۳    
حناچی با تاکید بر اینکه شهرداری تهران عزم خود را برای مقابله با استفاده از کودکان کار جزم کرده گفت: با پیمان کارانی که از کودک کار استفاده کنند برخورد می کنیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۳:۱۳    
رییس شورای اجرایی فناوری اطلاعات گفت: در جلسه چهاردهم شورای اجرایی فناوری اطلاعات با حضور رییس جمهوری برگزار و تصمیمات جالب توجهی برای توسعه دولت الکترونیکی و تسهیل فضای کسب و کارها گرفته شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۲:۵۳    
علاسوند با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: بیماری های همه گیر مانند کویید 19 که همه جهان را مبتلا کرد، یک فضای روانی در کنار واقعیت های اجتماعی به وجود آورد ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۲:۴۳    
حجت الاسلام ترکاشوندگفت : نمایشگاه نقاشی هامون با مجوز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر به مدت ده روز در ملایر برپا شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۲:۳۳    
معاون هماهنگ کننده ارتش در همایش آموزشی تربیتی فرماندهان مراکز آموزشی تخصصی ارتش در اصفهان گفت: آموزش های تخصصی و تربیتی نیروهای آجا در مراکز آموزشی ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتقاء یافته است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۲:۳۳    
عملیات مرمت و استحکام بخشی سرای بهجت با همکاری و مشارکت اصناف و کسبه این سرا و نظارت اداره کل میراث فرهنگی استان آغاز شده و با جدیت اجرائی می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۲:۲۳    
ارزش معاملات اوراق بهادار در بورس، فرابورس، بورس کالا و انرژی از ابتدای سال جاری تا هفته سوم خردادماه 7.487 هزار میلیارد ریال بوده که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل بیش از 421 درصد افزایش داشته است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۱:۵۳    
مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی گفت: بخشودگی جرایم مالیاتی تا سقف 100 درصد؛ بیشترین میزان بخشودگی مربوط به خرداد ماه است و این بخشودگی ویژه با هدف حمایت از تولید و فعالان اقتصادی در شرایط بیماری ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۱:۳۳    
معاون اقتصادی شرکت راه آهن با اعلام سیاست راهبردی گفت : تا پایان سال جاری سهام 4 شرکت در بورس و فرابورس عرضه اولیه خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۱:۲۱    
احسانی گفت: رعایت قانون و اخلاق حرفه ای از سوی تمام رسانه ها و اعضای خانه مطبوعات یک اصل اساسی است که باید به آن توجه و در عمل کاربردی شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۰:۲۱    
آئین اختتامیه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر استان سمنان با معرفی صاحبان 32 اثر برتر در 11 محور جشنواره با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و رسانه ای استان در سالن شهید بسطامی سپاه قائم (عج) این استان به ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۰:۰۱    
صدور مجوز تولید سریال های نمایش خانگی تا اطلاع ثانوی متوقف شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۰۹:۵۱    
آیت الله سعیدی تاکید کرد: برای پیروان اهل بیت(ع) بن بستی وجود ندارد و ترویج محاسن و کلام این بزرگواران را برای جذب مردم در فضای مجازی پیگیری خواهیم کرد و در این بستر دهه کرامت را رونق می دهیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۰۹:۵۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعداظهر امروز با حضور در خانه مرحوم استاد محمدعلی کشاورز یاد و خاطره وی را گرامی و برای خانواده آن مرحوم طلب صبر و شکیبایی کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۰۹:۴۱    
حجت الاسلام دکتر ارزانی با بیان اینکه دهه کرامت فرصتی مطلوب برای احسان و نیکوکاری است، گفت: باید بتوانیم بر سبک زندگی گروه سنی کودک و نوجوان در این ایام اثر بگذاریم به گونه ای که سبک زندگی فاطمی و ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۰۹:۳۱    
کتاب به صرف قهوه و پیتا نوشته معصومه صفایی راد که روایت و عکس های نویسنده از سفر به کشور بوسنی و هرزگوین است، منتشرشد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۰۹:۳۱    
طرح هزاران ختم قرآن و صلوات به مناسبت ایام شهادت امام جعفرصادق(ع) از سوی مرکز آموزش قرآن آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۰۹:۳۱    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت که اجلاس رسمی این مجلس احتمالا 27 مرداد برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۰۹:۲۱    
بیست ویکمین عصرنشینی هنر و اندیشه دیدار به همراه نمایش فیلم THE PLATFORM ، سه شنبه 27 خرداد ماه توسط پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی در سرای آوینی برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۰۹:۲۱    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی یازدهم خواستار حمایت های بیشتر دولت و مجلس از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح ملی شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۰۹:۲۱    
دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به اعلام آغاز فعالیت های هنری از ابتدای تیرماه، دستورالعملی را به سالن ها و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها اعلام کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۰۹:۲۱    
معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار اطلاعیه ای توضیحاتی را درباره ساماندهی موسسات تابعه این معاونت ارائه کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۰۹:۲۱    
کارگروه صیانت از حقوق ناشران، مؤلفان و مترجمان اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران با همکاری نهادهای نظارتی و پلیس امنیت 26 خرداد ماه موفق به کشف یک باب صحافی کتاب غیرقانونی شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۰۹:۲۱    
پس از گذشت 3 ماه از تعطیلی کتابخانه ملی ایران به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان استفاده از تالارهای مطالعه کتابخانه ملی با حفظ چارچوب های بهداشتی و شرایط خاص مهیا شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۰۹:۰۱    
معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد از آغاز تدوین استراتژی شمولیت مالی و فناوری دیجیتال در این وزارتخانه خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۰۹:۰۱    
قاسمی گفت: یکی از مشکلات جدی در حوزه عرضه کالاهای مختلف عدم نظارت بر شبکه توزیع است؛ متأسفانه به دلیل عدم نظارت دقیق در شبکه توزیع، واسطه گران و افرادی که در شبکه توزیع فعالیت دارند ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۰۹:۰۱    
وزارت نفت برای شناسایی و ارزیابی استارت آپ ها و دانش بنیان ها برای مشارکت در بهبود عملکرد بخش های مختلف صنعت نفت متناسب با پیشرفت فناوری فراخوان داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۰۸:۴۱    
سخنگوی وزارت خارجه به تحریم پروژه نورد استریم دو توسط آمریکا واکنش نشان داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۰۸:۴۱    
خمسه گفت: برداشت محصول گندم از سطح 155 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین آغاز شده است .
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۰۸:۳۱    
هدایت صفری گفت: در قالب طرح مفتاح الجنه به نیابت از خیران از 8 هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در ماه مبارک رمضان تفقد و دلجویی عاطفی به عمل آمده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۰۱:۳۳    
مدیرکل انتقال خون استان کهگیلویه و بویراحمد از فرمانده، کارکنان و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد به خاطر اهدای بخشی از خون شان به بیماران نیازمند استان تجلیل کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۲۳:۱۱    
حمیدی گفت: دفاتر تسهیلگری ضمن شناسایی مشکلات خانوار در محلات حاشیه شهر نسبت به برگزاری کلاس های آموزشی و مهارت افزایی بانوان اقدام می کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۲۳:۱۱    
شیرانی گفت: طی 24 ساعت گذشته با شناسایی 4 بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان چهارمحال و بختیاری شیوع بیماری در استان همچنان روند صعودی دارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۲۳:۰۱    
حق شناس گفت: از طریق یک شرکت دانش بنیان 400 هزار کیت آزمایشگاهی در گلستان تولید می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۲۲:۳۱    
دولت آبادی با بیان اینکه کانون های فرهنگی و هنری می توانند در حوزه فرهنگی تمدن سازی نقش آفرین باشند، گفت: این یک ظرفیت بوده که در اختیار کانون های فرهنگی و هنری قرار گرفته است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۲۲:۱۹    
معیتی گفت: شهرداری بندر مرزی آستارا 400 میلیون ریال برای نصب تابلو استیل عباس آباد هزینه کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۲۲:۰۹    
رشیدی از شناسایی 10 روستای دارای خلاقیت های دستی در گیلان برای ثبت در فهرست میراث فرهنگی کشور خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۲۰:۵۹    
بیژن زنگنه ، وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) در تماس تلفنی با احسان عبدالجبار ، وزیر نفت عراق در باره همکاری های دو کشور با وی گفت و گو کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۲۰:۴۹    
رئیس شبکه بهداشت و درمان سراوان گفت: اولین آزمایشگاه تشخیص کرونا در سراوان راه اندازی شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۲۰:۴۹    
سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه ساخت داخل بدون فناوری معنا نخواهد یافت، گفت: وزارت صنعت آمادگی دارد تا مناطقی را در شهرک های صنعتی به عنوان زون های فناوری در اختیار معاونت علمی و ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۲۰:۳۹    
سهرابی گفت: برنامه های متنوعی به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)، در صدا و سیمای مرکز فارس تهیه شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۲۰:۳۹    
هاشمی گفت: شهرداری، شورای شهر و اصناف مکمل یکدیگرند و هر چقدر بازار و کسب و کار رونق یابد، شهر امنیت بیشتری خواهد داشت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۲۰:۳۹    
در راستای تسهیل و رفع موانع تولید، افشون با حضور در لارستان به همراه مسئولین این شهرستان، از چند واحد تولیدی در شهر لار بازدید کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۲۰:۳۹    
رضاییان گفت: انتقال خون شهرستان جهرم تامین کننده خون و فرآوردهای خونی چهار مرکز درمانی شهرستان های خفر، قیروکارزین و جهرم را بر عهده دارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۲۰:۳۹    
حجت الاسلام مدبر با تاکید بر استفاده از توان خیران در راستای ارتقای پایگاه انتقال خون جهرم، گفت: در این زمینه باید از ظرفیت خیران جهرمی در نقاط مختلف کشور استفاده کنیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۲۰:۳۹    
سه کشور اروپایی با تنظیم قطعنامه ای از ایران خواسته اند که همکاری کامل با تحقیقات آژانس بین المللی انرژی اتمی داشته باشد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۲۰:۳۹    
بانک رفاه کارگران با هدف تداوم روند ارائه خدمات مطلوب و متمایز در شبکه بانکی به فعالان حوزه سلامت کشور " طرح جهش مهر سلامت 99" را ارائه کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۲۰:۲۹    
بهرامی گفت: مهاجرت عشایر به شهرها حوزه تولید را دچار رکود می کند و اداره کل امور عشایر استان فارس، برنامه ایجاد اشتغال دائم و موقت برای عشایر را در اولویت قرار می دهد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۲۰:۲۹    
قائدی گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی موجود، کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز، 20 پروژه مهم عمرانی را به عنوان پروژه های اولویت دار سال 99 مشخص کرده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۲۰:۲۹    
سفیر پاکستان در تهران در توییتی از دیدار خود با محمد ابراهیم طاهریان نماینده ویژه ایراندر امور افغانستان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۲۰:۲۹    
با تلاش معاونت برنامه ریزی و فناوری دادگستری استان تهران و کرمان یک متهم به کلاهبرداری اینترنتی از زندان شهرری به صورت ویدئوکنفرانسی در شعبه هشتم محاکم کیفری دو شهرستان کرمان محاکمه شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۲۰:۱۹    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه امسال هم جرایم معوقات مالیاتی، بخشیده خواهد شد، گفت: به دلیل شرایط ناشی از شیوع کرونا، دامنه این بخشودگی را از بنگاه های تولیدی ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۲۰:۱۹    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از انتخاب 8عضو اصلی کمیسیون اصل نود در جلسه امروز هیات رئیسه مجلس خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۲۰:۰۹    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: بالغ بر 100 میلیون یورو میزان اعتباری است که صرف ساخت ناوگان عملیاتی مورد نیاز سازمان بنادر و دریانوردی با سفارش به تولید کننده داخلی خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۹:۵۹    
دادستان تهران گزارشی از روند رسیدگی به 29 پرونده تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی که به دستگاه قضا ارجاع شده بودند، ارائه کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۹:۵۹    
رئیس دفتر رئیس جمهوری با تکذیب خبر استعفای سعید نمکی وزیر بهداشت، تاکید کرد: دکتر نمکی نه استعفا داده، نه قهر کرده و نه اختلافی با هیچ یک از اعضای دولت دارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۹:۴۹    
حجت الاسلام کشوری با بیان این که افول آمریکا باید زمینه ساز تدوین افق جدید پیش روی جهان بشود، گفت: روابط انسانی بر پایه فقه البیان می تواند به تبیین درست این مسأله کمک کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۹:۴۹    
رییس جمهوری با بیان این که برنامه دولت فراهم کردن تمامی امکانات و منابع برای تحقق جهش تولید است، تاکید کرد: جهش تولید یک هدفگذاری هوشمند برای رسیدن به رشد اقتصادی مطلوب است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۹:۴۹    
رئیس مجلس ایتالیا با صدور پیامی انتخاب محمدباقر قالیباف را به ریاست مجلس تبریک گفت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۹:۳۹    
سخنگوی دولت شایعه استعفای دکتر سعید نمکی وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی را تکذیب کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۹:۳۹    
رییس سابق سازمان زندان ها از شناسایی 2 هزار بیمار مبتلا به ایدز و 7 هزار مبتلا به هپاتیت سی در زندان ها خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۹:۳۹    
رئیس جمهوری در حکمی خانم ها اشرف بروجردی و شهیندخت مولاوردی را به مدت 3 سال دیگر به عنوان "نماینده رئیس جمهور در شورای فرهنگی- اجتماعی زنان و خانواده" منصوب کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۹:۲۹    
علی اصغر خیرخواه گفت: از آنجایی که شهروندان اعتقادی به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و در خانه ماندن ندارند و کرونا را مانند گذشته جدی نمی گیرند، باید هر لحظه منتظر انفجار آمار ابتلا به کرونا باشیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۹:۲۹    
از سرگیری پروازهای بین ایران و ترکیه در آینده نزدیک و از سرگیری انتقال گاز به ترکیه تا پایان ماه از جمله موضوعاتی بود که در نشست خبری مشترک ظریف و چاووش اوغلو مطرح شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۹:۱۹    
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی توییتری به محورهای مذاکره با همتای ترکیه ای خود در استانبول اشاره کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۹:۱۹    
جلسه جهش تولید از منظر توسعه دولت الکترونیک با حضور رئیس جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۹:۰۹    
وزیر اطلاعات، آمریکا را پایبند به رعایت حقوق بشر و حق حاکمیت کشورها ندانست و گفت: آمریکا به شکل گسترده حقوق بشر را در زمینه های تبعیض نژادی ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۹:۰۹    
با راه اندازی درگاه خدمات الکترونیک دیوان عدالت اداری، از این پس امکان ثبت غیرحضوری شکایت در دیوان فراهم است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۸:۴۷    
رضایی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس را کابوسی برای راهزن های تاریخی برشمرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۸:۴۷    
به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس کوهنوردان منتخب ارتش جمهوری اسلامی ایران در معیت معاون هماهنگ کننده ارتش با حضور در ارتفاعات سمنان (جنگل ابر) راهپیمایی برد بلند به مسافت بیش از 30 کیلومتر ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۸:۳۹    
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با همتای ترکیه ای خود بر ضرورت از سرگیری صادرات گاز و تعمیر و بازسازی بخش آسیب دیده خط لوله گاز تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۸:۱۷    
حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: امسال از آنجایی که امکان برگزاری مراسم وجود ندارد بنابراین قصد داریم به مناسبت شهادت امام جعفر صادق علیه السلام ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۸:۰۹    
آخوندی گفت: در راستای مقابله با بیابانزایی در خراسان جنوبی، عملیات نهالکاری در 8 هزار هکتار از اراضی با مشارکت دولت، پیمانکاران و مردم انجام شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۸:۰۹    
نصرآبادی گفت: عملیات بیابان زدایی در سطح یک میلیون و 100 هزار هکتار از مراتع استان انجام و تاکنون82 میلیارد تومان اعتبار برای مقابله با بیابانزایی به خراسان جنوبی تزریق شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۷:۴۷    
استاندار ایلام بر لزوم توجه ویژه مسئولان به اتمام و تکمیل طرح ها و پروژه های مهم استان ایلام به ویژه اجرای کامل طرح سامانه گرمسیری در این استان تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۷:۳۷    
امیری، شرکت آب منطقه ای لرستان موظف است هرچه زودتر عملیت لایروبی برخی رودخانه ها در حریم شهرها و روستاها را انجام دهد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۷:۳۷    
درجانی با بیان اینکه به همت خانواده بزرگ کشاورزی استان در 20 محصول کشاورزی حائز رتبه های اول تا پنجم کشوری هستیم گفت: امیدواریم به زودی در صنعت پیله ابریشم به خودکفایی برسیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۷:۲۷    
مصلحی یکی از اهداف تشکیل حوزه هنری را شناخت، تولید و ابلاغ پیام های انقلاب اسلامی از زبان هنر دانست و گفت: با تلاش و مجاهدت مجدانه و پیگیر به فکر امور در حوزه فرهنگ و هنر باشیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۷:۱۷    
محمدی فارسانی، گفت: 150 میلیون تسهیلات با نرخ صفر درصد به هزار نفر از زندانیان جرائم غیر عمدی مالی پرداخت شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۷:۰۷    
نصیری از افزایش پنج درصدی میزان مصرف برق در استان گلستان نسبت به روز گذشته خبر داد و گفت: میزان مصرف برق در گلستان به یک هزار و 100 مگاوات رسید.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۷:۰۷    
منتظری گفت: مجمع نمایندگان استان با رئیس سازمان بنیاد مسکن کشور در راستای پیگیری مناطق سیل زده، مناطق مرزی و و طرح های هادی روستایی دیدار کردند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۶:۴۷    
اسماعیل زاده گفت: فعالان کانون فرهنگی هنری نجم الثاقب گوش به فرمان ولایت برای رفع محرومیت از چهره محرومان 50 سبد غذایی را بین نیازمندان روستای سودجان توزیع کردند.