چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۰۹:۱۳May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 27 خرداد 1399 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1399 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1399 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1399 خبرگزاری شبستان 1 شهریور 1399 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1399 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1399 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1399 خبرگزاری شبستان 30 دی 1399 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1399 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1399 خبرگزاری شبستان 1 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 2 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 3 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 4 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 5 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 6 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 7 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 8 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 9 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 10 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 11 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 12 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 13 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 14 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 15 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 16 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 17 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 18 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 19 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 20 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 21 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 22 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 23 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 24 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 25 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 26 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 27 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 28 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 29 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 30 خرداد 1399 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1399 
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۴:۳۳    
مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی از توزیع 42 هزار و 500 بسته پروتئینی در مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان طی یک ماه جاری در استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۳:۰۱    
با نزدیک شدن به زمان پخش سریال شاهرگ به کارگردانی سید جلال اشکذری و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی، سالار عقیلی به عنوان خواننده به این پروژه تلویزیونی پیوست.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۰:۴۳    
با درج نماد معاملاتی شرکت پیمان غرب، شمار نمادهای حاضر در تابلوی توافقی بازار سوم فرابورس ایران به عدد 6 رسید.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۳    
موضوع سامانه آموزشی مؤسسات قرآنی در هشتمین جلسه شورای مدیران معاونت قرآن و عترت مورد بحث قرار گرفت و معاون قرآن و عترت به اهمیت فعالیت های قرآنی در فضای مجازی در دوران شیوع کرونا تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۳:۳۷    
کتاب از تبار حبیب؛ زندگی و نویسندگی گل علی بابایی (نویسنده کتاب مهتاب خین) توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۲:۵۷    
افشار گفت: موضوعات بی شماری در حوزه دفاع مقدس و انقلاب داریم که به سراغ هریک از آن ها برویم، گنجینه ای برای انتقال مفاهیم هستند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۲:۴۷    
جلالی گفت: مهم ترین تفاوت در حرکت های جهادی بانوان و آقایان، این است که الگوی رفتاری جهادی بانوان از الگوی مادری و خواهری تبعیت می کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۷    
ظهیری با اشاره به از خودگذشتی های افراد در زمان مبارزه با کرونا اظهار داشت: مرحله بعدی، یاریگری و ایثار است که شخص در این مرحله جان و مال خود را می دهد اما ترک سنگر نمی کند و دیدیم که چگونه مردم و ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۶:۳۱    
خاکسار قهرودی گفت: هدف ما از اصلاح ساختار سازمانی و تغییر فرآیندها که با مطالعه و کار کارشناسی گسترده صورت گرفت، ارائه خدمات بهتر و ارتقاء و تعالی و تصحیح رو به جلو بوده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۹ - ۱۹:۰۰    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: جهاد در رفع محرومیت و آبادانی کشور، مبارزه با فقر، توسعه و عمران در روستاها فراموش شدنی نیست.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۹ - ۱۳:۳۶    
کشمیری با اشاره به حضور استان گلستان با 147 اثر در پویش با کتاب در خانه ، گفت: سه کودک گلستانی برگزیده این پویش ملی شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۹ - ۱۲:۴۴    
دالوند از راه اندازی سامانه سرپناه به منظور توسعه مشارکت های مردمی در حوزه مسکن خبر داد و گفت: 150 هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد بدون مسکن هستند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۹ - ۱۲:۴۴    
کلانتری گفت: تحول و نوآوری فرهنگی مورد تأکید مقام معظم رهبری است و تشکیل اتاق فکر دانشجویی در اولویت واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی قرار گیرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۹ - ۱۱:۴۴    
خادمی از تعیین تکلیق آسیب دیدگان از سیل خبرداد و گفت: افرادی که استحقاق دریافت زمین معوض دارند شناسایی و معرفی شوند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۹ - ۱۰:۲۴    
جانشین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیروان از پلمب یک واحد منزل مسکونی توزیع کننده موادمخدر صنعتی در این شهرستان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۹ - ۱۰:۱۴    
کلانتری از برگزاری موفقیت آمیز آزمون پایان ترم این دانشگاه در همه سطوح به صورت مجازی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۹ - ۰۹:۲۴    
تجری از آغاز کاوش در خرگوش تپه گرگان برای تعیین عرصه و پیشنهاد حریم این محوطه تاریخی در راستای حفظ و حراست از آن خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۹ - ۰۸:۳۲    
فرشاد پیری گفت: با صرف اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال مشکل آبرسانی به 29 روستای استان زنجان حل شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۹ - ۰۸:۲۲    
حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی با تاکید بر حمایت از مسئله تولید در استان زنجان گفت: دستگاه قضایی حمایت از تولید و رفع موانع تولید را با جدیت پیگیری می کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۸ - ۱۵:۴۲    
محسنی خواستار تسریع کار دانشگاه علوم پزشکی در توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان در شهرستان فومن شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۸ - ۱۴:۴۰    
حجت الاسلام اسماعیل مرادخانی از ادغام مسابقات قرآنی مرحله استانی و شهرستانی اوقاف و امور خیریه در استان زنجان به علت کاهش شرکت کننده خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۸ - ۱۴:۲۰    
به مناسبت سالروز شهادت ششمین اختر تابناک امامت، حضرت امام جعفر صادق (ع) آیین های ویژه ای از طریق فضای مجازی در استان زنجان برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۸ - ۱۴:۰۰    
مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام از تسهیلات جدید مالیاتی ویژه 13 گروه شغلی آسیب دیده از کرونا خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۸ - ۱۳:۴۰    
معاون بازار بورس اوراق بهادار تهران گفت: با استقبال سرمایه گذاران از پذیره نویسی یک صندوق قابل معامله در اولین روز از دوره پذیره نویسی در کوتاه ترین زمان واحدهای قابل معامله این صندوق به فروش رسید.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۸ - ۱۳:۳۰    
جهاد اقتصادی در اندیشه اقتصادی امام صادق(ع) از اهمیت ویژه ای برخوردار است به گونه ای که توفیق یا شکست در جهاد فرهنگی، معلول فتح یا هزیمت در جهاد اقتصادی شمرده می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۸ - ۱۳:۳۰    
اسامی 11 برگزیده مسابقه خاطره نویسی قهرمان آشنای من از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۸ - ۱۳:۲۰    
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صاحبان فعالان چاپ و نشر که در ایام کرونا دچار آسیب شده اند تسهیلات ارایه می دهد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۸ - ۱۳:۲۰    
اولین جلسه حضوری ساعت شعر بعد از شیوع بیماری کرونا یکشنبه 25 خردادماه در سالن سلمان هراتی حوزه هنری برپا شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۸ - ۱۲:۰۶    
نمایشگاه صنایع دستی در میدان شهرداری بندر مرزی آستارا برپا شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۸ - ۱۰:۴۶    
روابط عمومی ریاست جمهوری در پی درج خبری با عنوان فشار دولت به صداوسیما برای جلوگیری از پخش مذاکرات هیات دولت با اشاره به اینکه صداوسیما اجازه پخش مذاکرات ستاد ملی کرونا را نداشت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۸ - ۰۸:۵۴    
زادبوم با اشاره به اینکه طبقه بندی واردات و اولویت بندی، برای افزایش تولید و جهش تولید است، گفت: باید با اعمال محدودیت واردات و عمق بخشیدن به ساخت داخل به سمت اقتصاد رقابتی برویم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۸ - ۰۸:۳۴    
رئیس قوه قضاییه تأکید کرد: هر گاه تصمیمات مهم اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی با نگاه جلوگیری از وقوع جرم و کاهش ناهنجاری اتخاذ شوند و دستگاه های مسئول در سه قوه به وظایف نظارتی خود درست عمل کنند ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۸ - ۰۲:۰۰    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با صدور پیامی درگذشت مرحوم حاج محسن چناری پدر گرامی شهیدان والامقام حمزه و جعفر چناری را تسلیت گفت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۸ - ۰۱:۵۲    
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در پیامی مشترک خطاب به خانواده چناری ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۸ - ۰۱:۱۰    
مودت با بیان اینکه اقدامات آموزشی مورد نیاز برای دانش آموزان کنکوری انجام شده و در اختیار آنها قرار گرفته است گفت: استان خوزستان آمادگی کامل را برای برگزاری کنکور سراسری دارد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۸ - ۰۱:۰۰    
رستم زاد بر احیای مجدد کنارگذر تونل آستارا - اردبیل تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۸ - ۰۱:۰۰    
شعار محوری هفته افشای حقوق بشرآمریکایی از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۸ - ۰۱:۰۰    
فرماندار شهرستان پیشوا ازخط انتقال ماملو به پیشوا در ایستگاه پایانی و پیشرفت بیش از 90 درصدی این پروژه عمرانی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۸ - ۰۱:۰۰    
فرمانده یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن گفت: گشت نظارتی یگان حفاظت از اراضی ملی در استان تهران فعال است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۸ - ۰۰:۰۰    
حجت الاسلام مکی گفت: امام صادق(ع) نزدیک ترین مسیر یعنی مسیر امام حسین(ع) را معرفی کرده و آن را بهترین راه برای تقرب به امام حسین(ع) دانستند که این مسأله از کلام و سیره ایشان به دست می آید.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۸ - ۰۰:۰۰    
حجت الاسلام محمد قصیر با بیان این که امام صادق(ع) با جریانات انحرافی مقابله کرد و بسیاری از باورهای غلط آنروز را تصحیح کرد ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۸ - ۰۰:۰۰    
عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به راهبردهای هفتگانه امام صادق(ع) برای پاسداشت قیام عاشورا گفت: از جمله آنها تأکید بر زیارت، عنصر عاطفه و گریه، عنصر شعر ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۸ - ۰۰:۰۰    
پژوهشگر تاریخ اسلام با اشاره به فرهنگ زیارت و عزاداری امام حسین(ع) در مکتب امام صادق(ع) گفت: آنچه به یادگار از زیارت و عزاداری امام حسین(ع) داریم از آموزه های امام صادق(ع) است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۸ - ۰۰:۰۰    
نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در تشریح تعالیم گفتاری و رفتاری امام صادق(ع) در احیای نهضت عاشورا گفت: تعالیم گفتاری ایشان ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۸ - ۰۰:۰۰    
حضرت آیت الله سبحانی گفت: امام صادق(ع) با تدبیر الهی و روش های خردمندانه بی نظیر خود نهضت عاشورا را زنده نگه داشت، و در احیا، گسترش، بزرگداشت و پاسداری نهضت حسینی نقش بی بدیلی ایفا کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۳:۵۰    
حجت الاسلام والمسلمین نواب با بیان این که نقش امام صادق(ع) روشنگری در مورد قیام عاشورا و پیراستن شبهات از نهضت حسینی بود ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۳:۵۰    
حجت الاسلام والمسلمین قپانچی با بیان این که عاشورا یک قضیه تاریخی موجود در وجدان عالم اسلامی است، گفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۳:۵۰    
مسؤول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری با اشاره به معنای زیارت با معرفت سیدالشهدا(ع) در کلام امام صادق(ع) گفت: معرفت در حقیقت باور و درک حرمت و جایگاه امام است که انسان باید آن را بفهمد و لمس کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۳:۵۰    
حجت الاسلام عابدی با اشاره به این که همه ائمه اطهار(ع) برای احیای ارزش های دین تلاش می کردند، گفت: حضرت امام صادق(ع) فرهنگ عزاداری و فرهنگ عاشورا را بزرگترین مکتب و دانشگاه برای احیا دین و معارف الهی ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۳:۵۰    
اندیشمند اهل ترکیه با بیان اینکه حب الحسین روز به روز میان قلوب مؤمنین افزوده می شود، گفت: بزرگداشت عاشورا در حقیقت بزرگداشت عزت، شجاعت، حماسه، غرور اسلامی و سربلندی دفاع از مظلوم در برابر ظالم است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۳:۵۰    
حجت الاسلام والمسلمین شبیری با بیان این که امام صادق(ع) قیام عاشورا را نقطه عطفی در تاریخ اسلام قرار داد ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۳:۵۰    
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با تأکید بر این که احیای عاشورا با احیای عقلانیت، حکمت، ایثار، وفاداری و کل فضائل انسانی در ارتباط است ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۳:۵۰    
امشب 27 خرداد هم زمان با شب شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، به همت بچه مسجدی های گروه جهادی کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب، مراسم عزاداری در قالب منبر مجازی بر پا شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۳:۵۰    
عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تثبیت اسلام توسط امام حسین(ع)، تزکیه توسط امام سجاد(ع) ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۳:۵۰    
اداره اطلاعات نظامی عراق امروز از دستگیری سه تروریست داعشی در شهرستان القائم در استان الانبار خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۳:۴۰    
امین زاده گفت: تاکنون 33 دستگاه تولید ماسک بهداشتی علاوه بر تامین نیاز استان به ماسک، جهت بهره برداری در 12 استان دیگر نیز ارسال شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۳:۴۰    
حجت الاسلام منیر مصطفی با اشاره به اقدامات ائمه اطهار(ع) به ویژه امام صادق(ع) در احیای فرهنگ عاشورا و قیام امام حسین(ع) تأکید کرد که امام صادق(ع) با استراتژی فرهنگی قیام عاشورا را زنده کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۳:۴۰    
حجت الاسلام والمسلمین نگارش با بیان این که حرکت علمی امام صادق(ع) در پرتو قیام سالار شهیدان شکل گرفت ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۲:۵۸    
سرپرست معاونت برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: اعتبار 70 درصدی صندوق توسعه ملی به بخش کشاورزی برای ایجاد اشتغال پایدار روستایی و عشایری تخصیص یافت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۲:۵۸    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: کارگروه ملی برای بررسی راه کارهای ایجاد شغل پایدار روستایی و عشایری با حضور مسئولان ذیربط تشکیل می شود تا بتوانیم مشکلات اشتغال را در روستاها مرتفع کنیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۲:۵۸    
امشب 27 خرداد مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق علیه السلام به همت هیئت حضرت معصومه (س) در حسینیه فرهنگیان شهر جیرفت برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۲:۴۸    
شورای پول و اعتبار در جلسه عصر سه شنبه خود دستورالعمل نحوه ی واگذاری اموال مازاد مؤسسات اعتباری را تصویب کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۲:۴۸    
اعضای جدید هیأت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان آذربایجان شرقی امروز در جریان برگزاری انتخابات الکترونیکی انتخاب شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۲:۴۸    
مدیر کل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: عملیات جست وجوی دریایی دو خدمه مفقود شده شناور باری بهبهان پس از 9 روز متوقف شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۲:۳۸    
منوچهری گفت: کتابخانه های عمومی استان فارس از ابتدای تیرماه امسال و با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، میزبان اعضا و کاربران خواهد بود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۲:۳۸    
نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی در نشست فصلی شورای حکام آژانس نسبت به درز و افشای اطلاعات محرمانه از سوی این سازمان و کشورها هشدار داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۲:۳۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه از رویکردها و استانداردهای دوگانه سازمان ملل متحد در زمینه حقوق بشر انتقاد کرد و گفت: خارج کردن نام ائتلاف سعودی از لیست سیاه ناقضین حقوق کودک، منزجرکننده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۲:۱۸    
رئیس مرکز اجتماعی، فرهنگی و قرآنی(افق) آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی(ع) از برگزاری نمایشگاه مجازی تولیدات صنایع دستی اقشار آسیب دیده به صورت رایگان و عام المنفعه خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۲:۱۸    
نمایندگی سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) روز جهانی مبارزه با بیابان زایی و خشکسالی را با تأکید بر اهمیت تولید و مصرف پایدار گرامی داشت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۲:۰۸    
ظریف گفت: آمریکایی ها با همراهی رژیم صهیونیستی تحرکاتی را برای ایجاد فشار بر آژانس بین المللی انرژی اتمی داشته اند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۲:۰۸    
زرندی گفت: براساس تصمیم کمیسیون اصلی اقتصادی دولت، دستگاه های استخراج رمزارز وارداتی از مبادی غیر رسمی، سامان دهی می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۱:۵۸    
رییس مجلس اقوام بوسنی و هرزگوین با تبریک انتخاب محمد باقر قالیباف به ریاست مجلس، از استمرار و بهبود همکاری های پارلمانی دو کشور در تمام حوزه های دارای منافع مشترک استقبال کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۱:۳۸    
در آستانه آغاز گرامیداشت هفته قوه قضائیه و اجرای دستور العمل و برنامه های مصوب کشوری آن، اعضاء متناظر ستاد استانی دادگستری تهران معرفی شدند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۱:۲۸    
در جلسه هیات عمومی دیوان عالی کشور در خصوص موضوع خسارت تاخیر تادیه افراد ورشکسته رای وحدت رویه صادر شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۱:۱۸    
شریعتی از بهره برداری از 2 مدرسه ظرف 2 ماه آینده در غیزانیه خبر داد و اضافه کرد: همچنین ساخت یک مدرسه در غیزانیه بزرگ آغاز می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۱:۱۸    
بصیری با تقدیر و تجلیل از عملکرد رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز گفت: فعالیت سازمان بسیج رسانه البرز الگوی عملی رفتار انقلابی در امر مبارزه با ویروس کرونا است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۱:۰۸    
ماهیندا راجاپاکسا نخست وزیر سریلانکا در دیدار با سفیر ایران در این کشور اظهار کرد که ایران هم چنان دومین منطقه صادراتی بزرگ این کشور در خاورمیانه است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۰:۵۸    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت که قرار است کارگروه هایی برای تحقق عملیاتی تحول در مجلس با محوریت حل مسائل ملی و محلی مردم تشکیل شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۰:۵۸    
دریادار فدوی با بیان اینکه هیچگاه در برابر دشمنان سر فرود نمی آوریم، گفت: در هر عرصه ای با آمریکا روبه رو شدیم آنها را مجبور به تمکین کردیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۰:۴۸    
سرلشکر موسوی گفت: لازم است معارف جنگ و رشادت های رزمندگان دفاع مقدس برای سربازان تشریح و تبیین شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۰:۴۸    
در جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت کرونا، برگزاری مراسم های مذهبی با رعایت پروتکل های بهداشتی صرفا در شهر های سفید بلامانع شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۰:۴۸    
حجت الاسلام حمید بامری گفت: رهنمودهای راهگشای امام صادق (ع) زینت بخش صفحات زندگی آن حضرت و برگ زرینی در تاریخ شیعه است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۰:۳۸    
مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: قید ممنوعیت پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدیِ موضوع عدم تعدیل نیروی انسانی از شرایط پرداخت تسهیلات حذف شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۰:۳۸    
رئیس جمهوری با اشاره به اینکه مسیر رشد کشور با وجود تحریم و کرونا ادامه دارد، گفت: وقتی دست به دست هم بدهیم حتی اگر فشار سنگین تحریم ها با عوارض سخت کرونا همراه شود ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۰:۳۸    
جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در زمینه ارتقای حقوق بین الملل یک اعلامیه مشترک را به امضا رساندند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۰:۲۸    
عضو شورای عالی فضای مجازی کشور با تشریح نقش فضای مجازی بر تغییر نحوه حاکمیت های ملی، گفت: امروز مهمترین کارکرد فضای مجازی، عبور از حاکمیت های ملی است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۰:۲۸    
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی تهران تعدادی از پروژه های رفاهی را افتتاح کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۰:۱۸    
رئیس جمهوری در دستوری به معاون اول خود تاکید کرد که سن افراد متقاضی وام ازدواج صرفاً 18 تا 40 سال باشد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۰:۰۸    
حمیدی گفت: باید از ظرفیت جوانان کارآفرین در جامعه بیشتر استفاده شود و فرمانداری آمادگی دارد از این جوانان حمایت کند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۰:۰۸    
عجم گفت: با ایجاد آتش بر در مناطق مستعد از آتش سوزی عرصه های منابع طبیعی آزادشهر جلوگیری می کنیم.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۲۰:۰۸    
ضیایی از پیش بینی تولید 90 هزار تن گندم در شهرستان علی آبادکتول خبر داد و گفت: تاکنون 65 هزار تن گندم در سطح شهرستان برداشت شده است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۹:۵۸    
زارع با تاکید بر اینکه صداوسیما و رسانه های فراگیر، به صورت مستقیم در تغییر فرهنگ رفتار رانندگان مسئول هستند ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۹:۳۸    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته در تاریخ 30خرداد سال جاری در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهر ایلام قامه می شود.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۹:۳۸    
با همکاری اداره اوقاف و حوزه علمیه گچساران، مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم در این شهر برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۹:۳۸    
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات و مسئول کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین حسینی استان ایلام در پیامی در گذشت پدر شهیدان چناری را تسلیت گفت.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۹:۲۸    
تنها با بیان اینکه جشنواره قرآن صاعد در راستای اجرای طرح سراسری مصباح الهدی برگزار شد، گفت: 15هزار اثر در مرحله آموزشگاهی و شهرستانی به دبیرخانه جشنواره رسید و نهایتا 130نفر از بین هزار و 116 اثرراه ...
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۹:۰۶    
عارف نیا بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی تأکید کرد و گفت: آمار بیماران بستری و بدحال در گلستان هر روز رو به افزایش است.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۸:۵۶    
قاسم سلیمانی دشتکی به مناسبت درگذشت حاج محسن چناری پدر شهیدان گرانقدر حمزه و جعفر چناری از رزمندگان شاخص دوران مقدس پیام تسلیت صادر کرد.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۸:۵۶    
فاضل گفت: در گلستان شهرهای گنبدکاووس، بندرترکمن، آق قلا، مراوه تپه، بندرگز در وضعیت قرمز و دو شهر کردکوی و گمیشان وضعیت سفید قرار دارند.
شبستان   ۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۸:۳۶    
آیین سوگواری و عزاداری حضرت امام صادق (ع) در کانون فرهنگی هنری شهید علی اکبر رحمانیان شهرستان جهرم برگزار می شود.