دوشنبه ۰۲ مردادساعت ۰۵:۳۰Jul 2017 24

خبرهای خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 1 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 2 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 3 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 4 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 5 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 6 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 7 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 8 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 9 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 10 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 11 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 12 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 13 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 14 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 15 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 16 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 17 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 18 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 19 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 20 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 21 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 22 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 23 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 24 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 25 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 26 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 27 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 28 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 29 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 30 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۴۰    
با توجه به وضعیت نامناسب تولید و اشتغال در کشور نیاز است تا برای بهبود شرایط از تمامی ابزارها و امکانات استفاده نمود. یکی از مواردی که به شدت با تولید و اشتغال در ارتباط است موضوع واردات می باشد ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۶:۴۵    
فرماندهی عملیات آزادسازی نینوا از آزادسازی محله الصحة الثانی در کرانه راست موصل خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۳۲    
مرد 30 ساله ای به نام نیلتون کاردوسو روز 10 آوریل به طبقه چهارم ساختمانی واقع در محله ترایبک نیویورک رخنه کرد که مالیا،دختر اوباما در آن جا به عنوان کارآموز مشغول کار بود. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۴۰    
بانک مرکزی امروز (شنبه) ارزش برابری 39 ارز عمده را در برابر ریال اعلام کرد که بر مبنای آن ارزش 21 ارز همچون یورو و پوند انگلیس نسبت به پنجشنبه گذشته افزایش و در مقابل قیمت 13 ارز از جمله دلار آمریکا ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۰:۱۰    
آخرهفته گذشته در شهرها و جاده های کشور پر از خطر و تصادف بود. بزرگ ترین و پرخطرترین حادثه در این مدت چهارشنبه شب اتفاق افتاد ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۹:۳۷    
دو روز قبل (پنجشنبه) منابع رسانه ای، از بازگشایی گذرگاه اصلی بین دمشق، پایتخت سوریه و شهر قنیطره در جنوب این کشور به نام بزرگراه صلح خبر دادند ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۷:۴۰    
بمب افکن های دورپرواز توپولف-95 نیروی هوافضای روسیه برای چهارمین روز متوالی نزدیک سواحل ایالت آلاسکا در آمریکا پرواز کردند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۵:۵۰    
رئیس سابق اتاق بازرگانی ایران با تشریح زوایای پرداخت یارانه نقدی عنوان کرد: سوال اساسی این است که دولت آینده درباره یارانه ها چه سیاستی در پیش خواهد گرفت.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۳:۲۰    
روزنامه آمریکایی آبزرور شانس روحانی در انتخابات پیش رو را مبهم خوانده و نوشت: با این حال روحانی در نظر سنجی ها از محبوبیت بالاتری نسبت به سایر کاندیداها برخوردار بوده است
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۳:۱۸    
دو پسر عمو که محموله های قاچاق را از جنوب کشور به تهران می آوردند، درجریان سرقت محموله پوشاک شناسایی و دستگیر شدند. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۰    
رئیس پیشین رسانه ملی گفت: امیدوارم مشاوران رئیس جمهور، ایشان را از شرکت در مناظره های انتخاباتی منصرف نکنند. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۱:۱۰    
یک روانشناس معتقد است بیشتر هکرهای نوجوان کشورمان برای خودنمایی و نشان دادن توانایی هایشان، اقدام به هک می کنند. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۰:۴۰    
عضو فراکسیون امید مجلس عدم پخش زنده مناطرات انتخاباتی را توهین به نامزدهای ریاست جمهوری دانست و تصریح کرد: نباید نگران انتقاد آزادانه نامزدهای ریاست جمهوری و به چالش کشیدن یکدیگر بود.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۹:۱۰    
محمدجواد ظریف گفت: آن چه امروز و بیش از هر زمان دولتمردان آمریکایی بدان نیاز دارند نه لفّاظی های تکراری و بی فایده که واقع گرایی در کلام و کرداری متین و توام با خردگرایی و از سر درک واقعیت های موجود ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۹:۰۵    
دو هفته مانده به پایان لیگ برتر، فاصله پرسپولیس و استقلال به بیشترین اندازه از شروع این فصل لیگ برتر رسید. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۹:۰۱    
واکنش بشار اسد به حملات شیمیایی خان شیخون و دستگیری ابوبکر بغدادی، پیام تبریک رؤسای چند دولت به بشار اسد به مناسبت سالروز استقلال سوریه ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۷:۳۵    
وزیر از اتفاقی که روز جشن قهرمانی پرسپولیس برای هانی نوروزی افتاده بود ناراحت بود ، گفت پیگیری کن به اتفاق آقای طاهری بریم منزل انها ، با هانی دیدار و دلجویی کنیم.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۶:۵۰    
کاپیتان پرسپولیس عنوان کرد:هیچ کس بنای سو استفاده از حضور پسر بچه ای خرد سال را نداشت اما همیشه هستند کسانی که به دنبال ماهی گرفتن از آب گل آلودند. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۳:۳۱    
بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو در محور اردستان به مهاباد یک تبعه افغانستانی کشته و 8 افغانستانی دیگر که آنان نیز از اتباع غیرمجاز بودند، مصدوم شدند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۳:۰۵    
این پیمانه موضوعاتی همچون احتمال افزایش اونس به 1300 دلار، روایت آقای وزیر از رابطه قیمت نفت و تورم، احتمال تمدید توافق اوپک، افزایش بهای دلار، ورود دوباره یورو به کانال 3900 ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۱:۴۵    
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: قانونی به اسم ته لنجی وجود ندارد؛ بلکه یک مصوبه درباره ورود کالای ملوانی به کشور هست که از آن سوء استفاده شده و به عنوان ته لنجی، استفاده می شود.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۱:۳۶    
فرماندار شهرستان پارس آباد مغان گفت:کارخانه پنبه پاک کنی ارس وش در نزدیکی روستا عبدالرضا آباد در آتش سوخت.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۰:۱۰    
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: طبق ماده 66 قانون انتخابات؛ از هم اکنون آغاز فعالیت تبلیغات انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری بلامانع است.
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۳:۴۷    
تعداد بازدید : 213 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود روزنما
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۳:۴۵    
دولت عراق ضمن ابراز شگفتی از اظهارات رئیس جمهور ترکیه در مورد نیروهای الحشد الشعبی، تاکید کرد که این نیروها در چارچوب تشکیلات ملی و در راستای عمل به فتوای آیت الله سیستانی فعالیت می کنند.
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۳:۲۸    
رئیس هلال احمر آذرشهر گفت: در راستای جستجوی مفقودین سیل اخیر، مأموران امدادی توانستند جسد یک پسر بچه 12 ساله را که در جریان سیل جمعه گذشته آذرشهر مفقود شده بود، کشف کنند.
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۳:۱۰    
با پایان یافتن هفته بیست و هشتم و ناکامی تیم های انتهای جدولی، سرنوشت تیم دیگر سقوط کننده به دسته ی پایین تر به هفته های بعدی کشیده شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۴    
رییس صدا و سیما ابراز امیدواری کرد کمیسیون تبلیغات انتخابات در مصوبه پخش نکردن زنده مناظره ها تجدیدنظر کند.
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۱    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از واژگونی یک دستگاه اتوبوس حامل گردشگران لهستانی در شمال استان فارس خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۲:۳۲    
رئیس پلیس راه البرز گفت که هم اکنون ترافیک در آزادراه تهران - کرج -قزوین محدوده استان البرز سنگین است.
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۲:۲۲    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: اسامی نهایی کاندیداهای ریاست جمهوری تا ساعتی دیگر به وزارت کشور اعلام می شود.
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۲:۲۰    
مأمور انتظامی کلانتری 15 اهواز حین انجام ماموریت به شهادت رسید.
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۲:۱۸    
مسئول حملات شیمیایی داعش موسوم به "ابو احمد غاز"، با شلیک یک فروند موشک هدایت شونده به مقر تروریست ها در منطقه "الزنجیلی" در بخش قدیمی موصل، به هلاکت رسید.
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۲:۱۸    
وزیر خارجه جمهوری اسلامی در واکنش به گرافه گویی های آمریکایی ها در قبال ایران و برجام گفت که از همان ابتدای کار مشخص بوده که برجام بحث رفتار مخرب و اقدامات شریرانه آمریکا در منطقه را پوشش نمی دهد.
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۲:۰۴    
تبلیغات نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری از هشتم اردیبهشت ماه به مدت 20 روز آغاز می شود ...
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۱:۲۹    
دکتر محسن رضایی با اشاره به اهمیت برگزار شدن مناظره های انتخاباتی به شکل زنده از ارائه سیاست های کلی انتخابات به دولت و مجلس و پیشنهاد زمان تبلیغات شش ماه برای نامزدهای انتخاباتی خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۱:۲۳    
استاندار خراسان رضوی گفت: معاون اول رئیس جمهور پنجشنبه هفته آینده به مشهد سفر می کند.
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۱:۲۰    
در پایان دیدار استقلال و تراکتورسازی 4 بازیکن از دو تیم در تست دوپینگ شرکت کردند. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۱:۱۵    
هر چند امید ابراهیمی را می توان مقصر درگیری های پایان بازی استقلال تراکتورسازی دانست، اما او در این فصل آنقدر برای آبی ها خوب بازی کرده که می توان از اشتباه او با اغماض عبور کرد.
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۱:۱۲    
رصد خانه تابناک ؛ خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۱:۱۰    
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: 85 سارق در عملیات ضربتی پلیس دستگیر و 116 مورد سرقت از آنان کشف شد.
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۰:۵۶    
به علت خط کشی غیراصولی در هوای بارانی و مه آلود در حوزه گیلان مسافران جاده خلخال به پونل سرگردان شدند.
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۰:۵۰    
میزان فرار آب از سد لار در طول یکسال رقمی بین 220 میلیون مترمکعب تا 250 میلیون مترمکعب آب شیرین را شامل می شود که رقم بسیار بزرگی است ...
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۰:۴۲    
در این ویدیو به معرفی جنگنده ی میراژ2000 ساخت فرانسه میپردازیم این هواپیما دارای بال مثلثی بوده با وزنی 13 تنی و سرعتی برابر با 2.2 ماک که تا بحال از این جنگنده 601 فروند تولید شده است.
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۰:۴۱    
فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: فردی که سه نفر را در روستای حسین آباد این شهرستان به قتل رسانده بود، در کمتر از یک ماه دستگیر شد.
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۰:۴۰    
سرمربی تراکتورسازی با پیروزی برابر استقلال موفق شد سرمربی جوان حریف خود را دبل کند. به گزارش تابناک ورزشی، پیش از این در نبرد امیر قلعه نویی و علیرضا منصوریان ...
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۰:۴۰    
هفته بعد تراکتور با سپاهانی بازی دارد که خودش مدعی چهارمی است و ما محکم به مصاف پدیده می رویم تا برنده شویم. احساسم این است که هفته بعد دوباره جای ما و تراکتورسازی عوض می شود.
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۰:۳۲    
کیک رول شکلاتی یکی از خوشمزه ترین کیک هایی است که می توانید برای مراسم های رسمی یا صبحانه و عصرانه تهیه کنید. طرز تهیه این کیک را در این ویدیو فرا می گیرید.
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۰:۳۱    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۰:۳۰    
اصلا کسی به ما نگفته بود که قرار است هانی از این مسیر به جشن اضافه شود؛ اگر دوستان پرسپولیسی همین آقا کریم و خوردبین کلامی در این باره با بچه های ما هماهنگ می کردند ...
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۰:۲۷    
فیلم سینمایی کیمیا ، چهارمین اثر احمدرضا درویش کارگردان توانمند سینمای ایران است. داستان این فیلم در آغاز جنگ ایران و عراق رخ می دهد. همسر رضا باردار است و باید مورد عمل جراحی قرار گیرد ...
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۰:۲۱    
پول خوشبختی نمی آورد. این موضع گیری مرسوم بهانه ای برای اجرای استندآپ کمدی نیک گریفین شده است. این استندآپ کمدی را با زیرنویس فارسی در تابناک می بینید.
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۰    
با شکست تیم استقلال مقابل تراکتورسازی آبی پوشان بعد از یازده هفته شکست خوردند. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۰:۰۷    
مشاور فرهنگی رییس جمهور از درخواست حسن روحانی برای تجدیدنظر در شیوه پخش مناظره ها خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۰:۰۵    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: بررسی صلاحیت کاندیداهای داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری امروز به اتمام رسید.
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۹:۵۶    
از عصر امروز که جلسه ای به ریاست وزیر کشور دولت برگزار و در آن تصمیم گرفته شده مناظره های کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری به صورت ضبط شده پخش شود ...
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۹:۵۵    
هفته بیست و هشتم لیگ برتر با برگزاری 7 دیدار به صورت همزمان برگزار شد که تغییر در بالای جدول بر سر نایب قهرمانی رخ داد اما در پایین جدول جابجایی اتفاق نیفتاد. ...
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۹:۵۵    
اینکه شاید سهمیه ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا کم شود، اهمیت کسب نایب قهرمانی برای دو تیم را بسیار بالا برده بود ...
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۹:۵۰    
حسن بیت سعید با یک بغل پای ساده توانست دروازه فولاد را برای بار سوم باز کند تا آبی های خوزستان در بدترین شرایط مالی همشهری اش را شکست دهد. ...
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۹:۴۰    
حالا شاید طارمی متوجه اهمیت توپ های زیادی که خراب کرد بشود، فرصت هایی که یکی پس از دیگری مقابل پدیده و ماشین سازی از دست داد.
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۹:۳۵    
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را تبریک گفت اما در متن این پیام هیچ اشاره ای به کادرفنی و مدیریت این باشگاه نشده است ...
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۹:۳۰    
سرمربی تیم خونه به خونه از حضور بازیکنان و لیدرهای این تیم و جمع کثیری از مردم بابل در منزل امام جمعه این شهر خبر داد! ...
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۹:۱۵    
وزارت خارجه عراق در اعتراض به اظهارات رئیس جمهور ترکیه علیه الحشد الشعبی ، سفیر این کشور در بغداد را احضار و مراتب اعتراض خود را به وی اعلام کرد.
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۹:۱۴    
رئیس جمهور به مصوبه امروز کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد.
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۹:۰۵    
نیرو های کُرد تحت حمایت آمریکا با پیشروی در مناطق تحت کنترل داعش روستا های بیشتری را در شمال رقه آزاد کردند.
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۳    
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تصادف میان آمبولانس و اتوبوس بی آر تی در میدان آزادی خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۱    
به گزارش فارس، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در کانال تلگرامی خود نوشت: نحوه اعلام اسامی داوطلبان احراز صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری از قانون انتخابات ...
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۸:۰۱    
اینستاگرام به زودی در دستگاه های اندروید بدون اتصال به اینترنت نیز کار می کند. به گزارش فارس به نقل از انگجت ...
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۷:۳۱    
برای خرید خودروی پراید 131 با کارکرد 70 هزار کیلومتر باید حدود 18 میلیون تومان هزینه کرد. به گزارش میزان، برای خرید خودروهای دسته دوم باید بسته به مدل ...
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۷:۳۱    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۷:۰۱    
در پی ادامه اعتراضات ضد دولتی در ونزوئلا حداقل 3 نفر دیگر کشته شدند. به گزارش تسنیم به نقل از رویترز ...
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۷:۰۰    
به گزارش بانک اینتنسا سانپائولو و با تایید وب سایت بلومبرگ که بهترین منبع پیش بینی قیمت فلزات در سه ماهه گذشته می باشد، "قیمت طلا 12 درصد در سال جاری افزایش داشته است".
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۶:۴۲    
عضو ستاد انتخابات کشور اعلام کرد که مناظرات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم به صورت ضبط شده پخش خواهد شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۶:۳۲    
تلویزیون دولتی کره شمالی در واکنش به اظهارات و تهدیدات اخیر مقام های آمریکایی علیه این کشور، آمریکا را به حمله احتمالی پیش دستانه تهدید کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۰    
وزارت خارجه روسیه هدف آمریکا از حمله به سوریه را عرض اندام این کشور دانست.
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۵    
رئیس جمهور ترکیه در ادامه ادعاهای خود افزود: سیاست های ایران ما را عذاب می دهد. ایران سیاست گسترش فارسی را در منطقه در پیش گرفته است.
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۱    
در روز پنجشنبه، قیمت نفت علی رغم این که در چند روز گذشته با کاهش رو به رو بود، توانست افزایش یابد. این افزایش قیمت بیشتر به دلیل نشانه هایی ست که حاکی از تمایل سران اوپک به تمدید قرارداد کاهش تولید ...
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۵    
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: معمولا در بازرسی هایی که از سوی تعزیزات و سایر نهادها صورت می گیرد به قیمت توجه می شود، در حالی که ممکن است کم فروشی مشکلات بیشتری برای مردم ایجاد کند. ...
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۸    
پریسا بارها به اتهام جیب بری دستگیر و روانه زندان شده و در آخرین سابقه دستگیری اش نیز در شهر زنجان و به اتهام حمل و نگهداری غیر مجاز سلاح گرم بوده که مدتی را نیز در زندان سپری کرده است.
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۱    
دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: نتایج اولیه تأیید یا رد صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها فردا یا شنبه اعلام خواهد شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۰    
قیمت طلا امروز به دلیل تنش های کره شمالی و آمریکا روند افزایشی داشت اما در ادامه با افزایش ارزش دلار 2.1 کاهش یافت و هر اونس به 1278 دلار معامله شد.
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۰    
به عقیده کارشناسان، مشخص نبودن سیاست "دونالد ترامپ" در خاورمیانه، متحدان آمریکا در منطقه را نیز در شرایط نامعلومی قرار داده، هرچند واشنگتن باید در روابط با آنها بسیارمحتاط عمل کند.
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۰    
وزارت خارجه چین از امضای نخستین قراردادهای تجاری بین چین و ایران برای بازطراحی یک کارخانه هسته ای ایرانی خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۰    
در حالی که سفیر افغانستان در اسلام آباد از سفر هیئت پارلمانی پاکستان و برخی اعضای کابینه این کشور خبر داده است اما معاون اول سنای افغانستان این سفر را بدون دستاورد مثبتی پیش بینی می کند.
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۰    
عربستان سعودی و کویت به عنوان تولیکنندگان عمده نفت در خلیج فارس تلویحا به قصد اوپک برای تمدید توافق خود با تولید کنندگان خارج از اوپک برای کاهش عرضه نفت تا بعد از نیمه اول امسال اشاره کردند ...
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۰    
رییس جمهور، در مراسم افتتاح همزمان پروژه های زیربنایی، اقتصادی و ورزشی استان فارس، همگان را به تقویت امید در میان مردم فرا خواند و با بیان اینکه ما به امنیت، انسجام ملی، ایران، اسلام ...
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۰    
فیفا از معرفی 2 اسپانسر جدید جام جهانی 2018 روسیه تا پایان ماه آینده میلادی خبر داد. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۶    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: واژگونی خودرو حامل 19 نفر از اتباع افغان در این استان 3 کشته و 15 مجروح بر جا گذاشت. ...
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۰    
روز چهارشنبه بعد از آن که دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا قوانین موجود در صنعت لبنیات را ناعادلانه خواند رهبران این صنعت در استرالیا و نیوزیلند اعلام کردند که آن ها از اقدام ایالات متحده ...
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۰    
انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه سال آتی برگزار خواهد شد. در فاصله کمتر از یک ماه مانده به انتخابات می توانید در بسته خبری انتخاباتی تابناک ...
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۰    
در رده بندی برترین باشگاه فوتبال آسیا، قهرمان جدید لیگ برتر ایران، بالاترین رده را در میان تیم های ایرانی دارد.
  ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۹    
وی افزود: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، نباید وعده و وعیدهایی به مردم بدهند که تحقق آنها با توجه به ظرفیت موجود در کشورمان امکان پذیر نباشد ...