دوشنبه ۲۷ آذرساعت ۲۲:۳۵Dec 2017 18

خبرهای خبرگزاری تابناک 30 آبان 1396 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1396 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 1 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 2 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 3 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 4 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 5 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 6 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 7 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 8 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 9 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 10 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 11 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 12 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 13 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 14 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 15 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 16 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 17 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 18 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 19 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 20 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 21 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 22 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 23 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 24 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 25 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 26 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 27 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 28 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 29 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1396 
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۷:۰۹    
بیمه دانا از اولین روز حادثه زلزله غرب کشور با اعزام شش گروه ارزیاب خسارت به شهرهای سرپل ذهاب،قصرشیرین،اسلام آباد غرب،ازگله،ثلاث باباجانی و جوانرود اقدامات عملی خدمت رسانی به زلزله زدگان را آغاز کرد ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۳:۵۰    
در پی پیروزی تاریخ ساز جبهه مقاومت اسلامی بر فتنه تروریسم تکفیری و پایان یافتن سیطره داعش که با پایین کشیدن پرچم این گروه آمریکایی - صهیونیستی در ابوکمال رقم خورد ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۲۱:۵۸    
سخت افزار نوشت: دبیر شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه اخیرا جلسه ای با وزیر آموزش و پرورش برگزار شده است به وجود تفاهم نامه ای اشاره کرد و افزود ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۰:۰۶    
دانشمندان مدعی هستند، دوره کوتاه تمرین سرعت پردازش (speed of processing) - که برای افزایش سرعت شرکت کنندگان در تشخیص اشیاء طراحی شده است - با مزایای شناختی متعددی در سالمندان همراه است.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۹:۰۱    
دروازه بان پرسپولیس با انتشار متنی در صفحه شخصی اینستاگرامش به حواشی روزهای اخیر که خودش دلیل اصلی دامن زدن به آن شد، واکنش متفاوتی نشان داد و به نوعی واضح عذرخواهی کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۷:۴۵    
مدیرکل دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت شیوع اختلالات روانپزشکی در کشور را 23.6 درصد اعلام کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۷:۰۱    
از تحولات سوریه در دوره آقای باقری جز مخالف خوانی رئیس جمهور وقت با سیاست رسمی نظام در قبال سوریه، تنها چیزی که در خاطره ها مانده ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۵:۵۲    
برخی داروها می توانند باعث خراب شدن دندان های شما شوند، در این مطلب شما را با داروهایی که باعث خرابی دندان شما می شوند آشنا می کنیم. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۰:۴۶    
بیرانوند در صورتی که تصمیم به جدایی از پرسپولیس بگیرد، نمی تواند به جایی جز لیگ دسته یک فوتبال ایران برود. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۱:۴۵    
نتایج یک بررسی نشان داد افراد دارای گروه خونی A ،B یا AB در مقایسه با گروه خونی O بیشتر در معرض حمله قلبی در پی قرارگیری در معرض آلودگی هوا هستند. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۱:۱۹    
ماجرا از این قرار بود که یک هفته قبل مرکز واردات و مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گمرک در بخشنامه ای نحوه واردات گوشی های مسافری را اعلام کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۰:۴۶    
شهردار تهران با بیان اینکه در گذشته شهرداری بیش از حد مراسم محور و مناسک محور بود و به کارایی و اثر بخشی فعالیت ها کمتر توجه داشته است ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۰:۳۶    
در اینجا نگاه مسکو به سهم بازیگران از جنگِ صلح چیست؟ از کارت خود برای ما (ایران) هزینه خواهد کرد؟ برخی ها معتقدند که ایران تنها می تواند فاتح جنگ باشد و ابزار دیپلماتیک لازم برای فتح صلح را ندارد ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۰:۳۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ دو چاه کن جوان افغانستانی درون یک چاه 35متری در حیاط یک منزل مسکونی خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۰:۱۵    
قاضی مقیسه گفت: فردی که با مراجعه به در منازل با معرفی خود به عنوان مأمور پست و مخابرات به زنان تجاوز می کرد، به اعدام محکوم شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۸:۴۶    
به نظر می رسد جوان گرایی این بار نه در سطح بازیکن بلکه در سطح مدیریت پرسپولیس مدنظر وزیر ورزش و مشاوران است ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۷:۳۰    
در تصویر زیر عکسی قدیمی از خیابان آزادی را مشاهده می کنید که در دهه 40 گرفته شده است.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۶:۳۰    
هرچند بهترین راه برای تشویق کاربران به استفاده از تولیدات داخلی، روش های سلبی نیست اما بار دیگر با ممنوعیت استفاده از نرم افزار ویز ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۷:۲۱    
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: تقریباً همه نمایندگان مجلس با تفکیک ورزش از جوانان موافق هستند. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۷:۰۳    
بازپرس امور جنایی تهران از شهروندان خواست تا قاتل فراری را شناسایی کنند. به گزارش تسنیم، 11 آبان ماه 94 وقوع یک فقره قتل در یافت آباد به مأموران کلانتری 151 یافت آباد اعلام و مراتب به بازپرس ویژه ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۶:۵۹    
عملیات بازسازی قصرشیرین ظرف 3 هفته آینده آغاز می شود که برای این منظور امروز ماشین آلات سنگین راهی این شهرستان شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۶:۴۹    
یک منبع آگاه در حزب حاکم زیمبابوه اعلام کرد، امرسون منانگاگوا به عنوان رئیس جمهوری موقت این کشور جایگزین رابرت موگابه می شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۶:۳۳    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: مقابله با داعش در عراق، لبنان و سوریه یکی از پیچیده ترین پرونده های سیاسی ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۶:۰۰    
وزیر ارتباطات و رسانه های جمعی روسیه گفت: این کشور، هرگز قانونی کردن پول های دیجیتالی مانند بیت کوین را در نظر نخواهد داشت.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۴:۱۵    
رئیس جمهوری آمریکا در پیامی به همتای لبنانی خود بر ایستادگی کشورش در کنار لبنان تأکید کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۱:۳۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه اصلاحیه ثبت سفارش واردات خودرو همچنان در دولت است و تصویب نشده، گفت: مشکل اصلی صنعت کشور در حال حاضر، نبود بازار مناسب برای فروش کالاها است.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۲:۰۰    
این پیمانه تیترهایی همچون افزایش کلی نرخ بیکاری جوانان در دنیا، رشد 513 واحدی شاخص برای فتح کانال 89 هزار واحدی، کودتا به بورس زیمباوه ضرر زد، سرمایه توتال در صورت کناره گیری در ایران می ماند ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۱:۴۵    
در حالیکه پیش از این معاون وزارت صمت وعده رفع سانسور گزارش ارزیابی کیفیت خودروهای داخلی را داده بود اما این بار این وزارتخانه کلا از انتشار اصل این گزارش جلوگیری کرد ...
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۱:۳۶    
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: ارتش تا زمانی که اسکان و زندگی به حالت عادی بازگردد، در کنار مردم سرپل ذهاب و مناطق اطراف خواهد بود.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۱:۱۶    
لندن میزبانی دائم آژانس اروپایی دارو را به آمستردام و مرکز بانکداری اروپا را به پاریس واگذار کرد؛ این یکی از محکم ترین نشانه های برگزیت و آماده شدن انگلیس برای ترک اتحادیه اروپا است.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۱:۰۰    
وزارت امور اقتصادی و دارایی طی اطلاعیه ای، میزان و نحوه تهاتر بدهی ها با مطالبات دولت و ترکیب بانک های طلبکار از دولت را، تشریح کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۱:۰۰    
مدیرعامل شرکت انتقال گاز گفت: ایران در نیمه نخست امسال، در مجموع پنج میلیارد و 400 میلیون مترمکعب گاز از مرز بازرگان به ترکیه صادر کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۰:۴۵    
جمعیت افرادی که در هفته کمتر از ساعت معمول کار می کنند با رشد حدود 185 هزار نفری به 2 میلیون و 300 هزار نفر افزایش یافت.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۰:۳۰    
رییس انجمن آردسازان از پرداخت زیان آردسازان از سوی دولت برای ثابت ماندن قیمت آرد خبر داد و گفت: در پی تغییر قیمت نان، وزن چانه های نان تغییر نمی کند.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۰:۳۰    
یک مقام مسئول در سازمان توسعه تجارت ایران، از ارسال نامه وزرای صنعت و اقتصاد به معاون اول رئیس جمهور برای ورود موقت کالا خبرداد و گفت: سفته جایگزین وثایق دریافتی جهت ورود موقت کالا می شود.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۰:۳۰    
بورس زیمباوه به دلیل کودتای نظامی در این کشور، با کاهش 5 میلیارد دلاری ارزش بازار سهام روبرو شد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۰:۳۰    
در اجرای ابلاغ معاون اول رئیس جمهور، مبلغ 565 میلیارد و 400 میلیون تومان برای امدادرسانی به زلزله زدگان استان های کرمانشاه، به دستگاه های ذیربط پرداخت شد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۰:۲۶    
آمریکا ویزای کیانوش رستمی و برادرش را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان صادر کرد.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۰:۲۵    
صدور گواهینامه رانندگی بدون کارت پایان خدمت یا معافیت سربازی از فردا در سراسر کشور آغاز می شود.
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۰:۲۴    
با اعلام اداره کل هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی به استان و احتمال وقوع سیل، مدارس فردا چهارشنبه اول آذر ماه تعطیل اعلام شد
  ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۰:۲۴    
دفتر ریاست جمهوری فرانسه در بیانیه ای اعلام کرد که این کشور به توافق هسته ای ایران پایبند است، اما موضوعات منطقه ای و برنامه های موشک بالستیک باید بطور جداگانه مورد بحث قرار گیرند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۳:۳۳    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در شهر سوچی روسیه، با رئیس ستاد ارتش ترکیه دیدار کرد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۳:۳۱    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از نجات جان یک خانواده بویراحمدی خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۳:۱۵    
علیرضا نه، بلکه محمدرضا بیرانوند متولد 67...! این اطلاعات تاییدنشده اما تکان دهنده را برای یک کانال تلگرامی از روستای سرابیاس خرم آباد فرستاده اند و افشاگر ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۳:۱۲    
سخنگوی اورژانس کشور از کشته شدن 6 نفر در یک سانحه تصادف خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۳:۰۰    
کافی ست کمی سرتان در حساب و کتاب باشد یا از نرخ ساخت و ساز آگاهای داشته باشید تا دستتان بیاید که با 300 میلیون تومان چه کارهایی می توان کرد ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۵۴    
کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بارش باران در سرپل ذهاب امروز موجب آبگرفتگی معابر درخیابان ها و چادرها شد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۴۵    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: به دنبال بارندگی های امروز اهواز تا این لحظه 105 نفر در شهر با مشکلات تنفسی به بیمارستان ها مراجعه کردند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۲۵    
مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: واژگونی پراید در جاده اهواز خرمشهر 2 کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۹    
کاخ سفید روز سه شنبه از گفت وگوی تلفنی دونالد ترامپ و ولادیمیر پوتین روسای جمهور آمریکا و روسیه خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۹    
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از هلاکت 2 نفر از سوداگران مرگ در درگیری مسلحانه با مرزبانان این استان خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۳    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه داعش ابزار دست آمریکا، صهیونیسم و عربستان بوده گفت که امروز داعش رو به اضمحلال است ولی ممکن است روح داعشی گری در برخی از ما وجود داشته باشد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۹    
وزارت امور خارجه آمریکا به شهروندان این کشور برای سفر به عربستان هشدار داد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۲۶    
هلگا اشمید معاون هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا عصر روز سه شنبه با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران دیدار کرد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۲۵    
اینجانب صمیمانه به شما تبریک می گویم و تأکید می کنم که از کید دشمن غفلت نشود. آنهایی که با سرمایه گذاری سنگین این توطئه ی شوم را تدارک دیده بودند ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۲۴    
دکتر یاسر تک فلاح
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۵    
رئیس جمهور در نامه های جداگانه به قوه قضائیه و وزارتخانه های دادگستری و صنعت، معدن و تجارت، 2 قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را جهت اجرا ابلاغ کرد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۲    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ، فرماندهان جدید یگان امداد و پلیس فتا و دیگر مدیران ارشد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ را منصوب کردند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۰۰    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۰:۴۵    
دروازه بان سابق تیم پرسپولیس به حواشی اخیر درباره بیرانوند گلر اول سرخپوشان واکنش نشان داد. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۰:۴۴    
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ الَّذِینَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۰:۴۱    
دومین دوره جایزه بین المللی مصطفی (ص)، معتبرترین جایزه علمی جهان اسلام، 12 آذر ماه با حمایت ویژه همراه اول برگزار می شود.
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۰:۴۱    
جمعیت هلال احمر در اطلاعیه ای اعلام کرد: به دنبال جلب و افزایش کمک های مردم نوع دوست کشورمان به جمعیت هلال احمر برای مردم زلزله زده کرمانشاه ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۰:۳۹    
اینجانب صمیمانه به شما تبریک می گویم و تأکید می کنم که از کید دشمن غفلت نشود. آنهایی که با سرمایه گذاری سنگین این توطئه ی شوم را تدارک دیده بودند ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۰:۳۸    
پیروزی جبهه حق بر باطل و شکست داعش و تکفیری ها را به محضر حضرتعالی تبریک عرض می کنم و تلاش ها و مجاهدات فرمانده دلاور نیروی قدس و یادگار گرانقدر و پرافتخار دفاع مقدس، برادر ارجمندم ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۰:۳۴    
با ابتکار یک شرکت دانش بنیان، چادرهای اسکان زلزله زدگان سرپل ذهاب با نانوپوشش های پیشرفته ضدآب عایق بندی می شوند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۰:۲۲    
سازمان هواشناسی کشور در اخطاریه ای نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها هشدار داده است.
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۹:۵۹    
برخورد دو دستگاه کامیون کشنده با اتوبوس مسافربری ،16نفر را راهی بیمارستان کرد .
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۹:۵۳    
معاون اجتماعی مرکز امور اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور گفت: تا روز قبل از اجرای طرح، می گوییم در سر چهار راه چه خبر است و امنیت اجتماعی خدشه دار شده است ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۹:۴۹    
رئیس پارلمان زیمبابوه از استعفای رئیس جمهوری این کشور خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۹:۴۷    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به وقوع تصادف زنجیره ای در آزادراه خرم آباد - اندیمشک گفت: در اثر این حادثه 3 مسافر جان خود را از دست دادند و 8 نفر نیز مصدوم شدند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۹:۴۵    
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۹:۴۱    
مجلس ترحیم زلزله زدگان غرب کشور توسط خانواده های شهید و ایثارگران روز پنجشنبه دوم آذرماه در محل سالن اجتماعات امامزاده صالح (ع) تهران برگزار می شود.
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۹:۴۰    
نخست وزیر عراق با اشاره به غلبه بر داعش از نظر نظامی بیان کرد: پس از عملیات پاکسازی اراضی صحرایی، پیروزی نهایی بر تکفیری ها را اعلام خواهیم کرد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۹:۱۵    
12هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر گذشته است، در این 12 هفته پرسپولیس و پارس جم جنوبی بهترین تیم ها بوده و پیکان هم در همه بخش ها بالا نشین است. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۸    
اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور و محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در پیام های جداگانه به مقامات عمانی، فرا رسیدن روز ملی این کشور را تبریک گفتند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۸    
گروه تروریستی داعش با انتشار اعلامیه ای انفجار خودروی بمب گذاری شده در طوزخورماتو واقع در جنوب کرکوک را به عهده گرفت.
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۰    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۸:۵۹    
رصد خانه تابناک ، خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۸:۵۴    
در حالی که هنوز زلزله زدگان غرب کشورمان با برخی مشکلات ابتدایی دست به گریبانند، سازمان ملل گزارش هایی در این خصوص تهیه و منتشر می کند که می توان با مراجعه به آنها تصویر بهتری از واقعه روی داده و ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۴    
وزارت خارجه فرانسه اعلام کرد: انتظار ما این است که حزب الله لبنان سلاح را کنار گذاشته و برای حاکمیت لبنان احترام قائل شود!
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۲    
غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران در تشریح برگزاری جلسه محاکمه غیابی خاوری مدیر عامل سابق بانک ملی گفت ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۰    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران دلایل ایجاد حباب بی سابقه قیمت سکه را تشریح و تصریح کرد که افزایش تقاضا در بازار و از طرفی محدودیت عرضه سکه منجر به شرایط فعلی در بازار شده است.
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۰    
وزیر نفت گفت: اگر توتال بدون اعمال تحریم های شورای امنیت سازمان ملل متحد، از توسعه فاز 11 کناره گیری کند، هیچ سرمایه ای به این شرکت بازنمی گردد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۰    
صباح شریعتی، کشتی ایرانی الاصل تیم ملی آذربایجان پس از آنکه با دوبنده این کشور روی تشک رفت، توهین های فراوانی را به جان خرید اما در نهایت مدال خود را به زلزله زدگان کرمانشاه تقدیم کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۸:۱۵    
استقلال از شروع فصل تا حالا با مشکلات عدیده ای روبرو بوده است، از خریدهای اشتباه علیرضا منصوریان تا بدنسازی ضعیف و روی فرم نبودن بازیکنان ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۸:۱۵    
بهترین تیم های لیگ برتر ودسته اول کشور هفته آینده روبروی هم قرار گرفته وتصویر گر مهم ترین بازی هفته آینده هستند. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۸:۰۰    
وزیر انرژی روسیه اعلام کرد که این کشور در ماه نوامبر امسال موضع خود را درباره تمدید توافق جهانی کاهش تولید نفت مشخص می کند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۸:۰۰    
در حالی که شرکت های هواپیمایی در جهان سالهاست که موظف به ارائه خدماتی ویژه به افرادی هستند که توانایی بالارفتن از پلکان هواپیما را ندارند، در قلب کشورمان ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۸:۰۰    
میانگین مصرف روزانه بنزین کشور در 245 روز ابتدایی امسال، 81 میلیون لیتر بوده است که نسبت به دوره مشابه پارسال، هشت درصد افزایش یافته است.
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۸:۰۰    
دو فیلم ایرانی در سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم های ورزشی میلان 2017 از سوی هیات داوران جوایز بخش مسابقه را دریافت کردند. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۸:۰۰    
طرح بلیچر ریپورت خبر از احتمال انتقال 20 میلیون یورویی اوزیل به بارسلونا در ماه ژانویه می دهد. هافبک تکنیکی و بازیساز سابق رئال مادرید حالا راهی نیوکمپ می شود
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۸:۰۰    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی در تهدیدی آشکار گفته بود، در صورتی که بانک ها اطلاعات حساب ها را ندهند، اسامی آنها را منتشر می کند ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۵    
متخصص جراحی گوش، گلو و بینی با تأکید بر اینکه سینوزیت مزمن کاملا درمان می شود، گفت: شایع ترین علت این مشکل انحراف تیغه بینی است. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۵    
لر ملی پوش سرخپوشان که با تغییر چندباره رفتارش باعث ناراحتی هواداران پرسپولیس شده، حتی حاضر نیست به خاطر هیس نشان دادن به حامیان خود عذرخواهی کند ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۴    
حدود ساعت 12:10 امروز (30 آبان ماه) در محور اهواز – رامشیر قبل از روستای غیزانیه کوچک دو خودرو کشنده بار که حامل لوله نفت بودند ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۰    
گوریل شرقی / Eastern Gorilla یک گونه از سردهٔ گوریل است، که بزرگترین نخستی زنده به شمار می رود. این گونه در حال حاضر به دو زیرگونه تقسیم شده است: گوریل شرقی زمینی با جمعیت پنج هزار ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۰    
نفت مسجدسلیمان در خانه پیروز شد تا همچنان یکه تاز در صدر جدول لیگ دسته اول باشد. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۰    
وزارت صنعت در نامه ای به سازمان های صنعت، معدن و تجارت استانها اعلام کرد واردات برنج از یکم آذر امسال(فردا) تا 31 تیرماه 97 آزاد است.