یکشنبه ۲۸ آبانساعت ۱۲:۲۹Nov 2017 19

خبرهای خبرگزاری تابناک 30 مهر 1396 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1396 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 1 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 2 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 3 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 4 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 5 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 6 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 7 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 8 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 9 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 10 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 11 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 12 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 13 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 14 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 15 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 16 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 17 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 18 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 19 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 20 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 21 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 22 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 23 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 24 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 25 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 26 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 27 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 28 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 29 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1396 
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۷:۲۵    
با رشد و توسعه تکنولوژی و زیرساخت های دیجیتال در ایران هر روز شاهد پیدایش و توسعه روزافزون سایت ها و اپلیکیشن های خدماتی هستیم ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۷:۰۸    
منطقه محروم کوی مجاهدین جنب کوی رمضان که در خطر ریزش آوار کوه قرار دارند یکی از مناطق حادثه خیز بالقوه است که بارها بالفعل شده و در گذشته باید فکر عاجلی برای آن می کردند که نشد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۵:۴۵    
فیلبند از روستاهای اطراف بابل است که به داشتن آسمانی پوشیده از ابرهای درهم تنیده و پشته ای شهرت دارد ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۷:۴۳    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در ماه جاری بیش از 4 هزار و 200 میلیارد تومان به بازنشستگان و مستمری بگیران پرداخت کرده ایم که تأمین این هزینه بدون اتکاء به دولت افتخار بزرگی برای سازمان تأمین ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۰:۴۵    
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۱:۰۸    
در حالی روز گذشته قیمت کارخانه سراتو به 104 میلیون تومان رسید که فروشندگان خودرو با این استدلال که کسی حاضر به پرداخت چنین مبلغی آنهم به سراتو نیست این خودرو را با قیمت 99 تا 100 میلیون تومان در ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۰:۳۱    
مسئولان پرسپولیس اکنون بار دیگر مذاکرات خود را با مسئولان ستاد نیروهای انسانی آغاز کرده اند و به دنبال راهی برای در اختیار داشتن نورالهی در ادامه فصل هستند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۶:۱۵    
زائران اربعین امسال هم حداکثر 200 دلار به نرخ مبادله ای از بانکها دریافت می کنند که بر این اساس هر مسافر با ارایه گذرنامه و بلیت، می تواند از طریق شعب بانکهای ملی، ملت و سامان اقدام کند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۴:۴۹    
سرمربی تیم فوتبال استقلال در جلسه فنی تیمش مدعی شد استقلال شرایط بهتری نسبت به حریف دارد. به گزارش خبرآنلاین ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۱۵    
هافبک ملی پوش کشورمان با عملکرد درخشانش کاندیدای بهترین بازیکن هفته لیگ هلند شد. به گزارش تابناک ورزشی، در چارچوب هفته نهم لیگ هلند آردویزه، روز گذشته آلکمار که علیرضا جهانبخش ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۰۰    
بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 18 تهران از دستگیری یکی از باندهای کلاهبرداری از پزشکان خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۰:۴۵    
پسر جوان بر اثر شلیک گلوله داخل خودرویش در نازی آباد تهران به قتل رسید. به گزارش جام جم، ساعت 23:45 شب گذشته مأموران کلانتری 130 نازی آباد در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت خبر قتل پسر جوانی را ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۰:۴۵    
جانشین فرماندهی انتظامی گلستان از دستگیری اعضای باند اراذل و اوباش اصفهانی در گلستان خبر داد. به گزارش مردم سالاری به نقل از پایگاه خبری پلیس ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۰:۱۵    
مادر و دو کودک خردسالش در جریان حادثه گازگرفتگی در جنوب تهران جان باختند. به گزارش جوان، ساعت 10:13 صبح دیروز مأموران کلانتری 121 سلیمانیه از مرگ مشکوک سه نفر از اعضای یک خانواده در خانه ای حوالی ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۰:۱۵    
پسر جوانی که در جریان درگیری با پسر دایی اش در خانه پدربزرگ، وی را به قتل رسانده بود در جلسه محاکمه دست داشتن در قتل را انکار کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۹:۴۶    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی از کشف یک کوزه حاوی 70 سکه نقره قاجاری در شهرستان اراک خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۹:۳۰    
وزیر پیشنهادی نیرو گفت: اگر به نقطه ای برسیم که برای نحوه مصرفمان در زمینهٔ منابع طبیعی ازجمله آب و برق نگران شویم این نقطه آغاز حل مسئله است.
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۹:۰۹    
خاک سرخ هرمز دارای ارزش اقتصادی بالایی است و کاربردهایی در صنایع مختلف رنگ سازی، لوازم آرایش، شیشه و سرامیک سازی، خوراکی و ... دارد. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۸:۱۵    
یک نسخه مهندسی شده از پروتئین "GDF 15" در حیوانات منجر به کاهش وزن در آنها شد. محققان همچنین ارتباطی بین افزایش سطوح پروتئین و میزان کلسترول پایین و سطح انسولین در خون مشاهده کردند. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۷:۴۶    
آیا ناخن هایتان بیش از حد شکننده و ضعیف و حساس است؟ اگر ناخنهایتان بلند است و از دیدن ناخنهای شکننده خسته شده اید لیست زیر برخی از داروهای خانگی برای ناخن های شکننده است که با هم میخوانیم ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۷:۱۵    
درباره نحوه صحیح نوشیدن آب، دستورالعمل های خاصی در طب سنتی ذکر شده و اهمیت این مسئله تا جایی است که در کلام ائمه نیز احادیثی در این باره ذکر شده که در ادامه دو حدیث درباره نحوه نوشیدن آب آمده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۷:۱۵    
با آغاز اولین روز از هفته پیشگیری از مسمومیت ها، با عنوان "پیشگیری از مسمومیت های دارویی"، دبیر ستاد مرکزی اطلاع رسانی داروها و سموم به تشریح جزییات آمار و اطلاعات کشور در زمینه مسمومیت های دارویی ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۷:۰۷    
مردم 2 منطقه ثروتمند در ایتالیا با شرکت در همه پرسی، خواستار داشتن حکومت خودمختار و استقلال بیشتر از دولت مرکزی این کشور شدند. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۷:۰۲    
حزب حاکم لیبرال دموکرات ژاپن به رهبری شینزو آبه نخست وزیر این کشور و شریک ائتلافی آن - حزب کومیتو - در انتخابات پارلمانی روز یکشنبه به پیروزی رسیدند. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۶:۲۰    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: سیاست های دولت ترامپ در جهان منزوی است و می بینیم نزدیک ترین متحدان آن برابر سیاست های ضد برجامی و تلاش های آن برای تداوم بدعهدی ایستادند. ...
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۲:۳۷    
وزیر خارجه کشورمان در صفحه توییتر خود به اظهارات تیلرسون واکنش نشان داد.
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۲:۱۵    
وزیر خارجه آمریکا در نشست خبری مشترک با همتای قطری خود گفت که طرف های بحران قطر برای گفت وگو آمادگی ندارند.
  ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۰:۰۰    
متخصص زنان و زایمان بیمارستان روحانی و مدیرگروه زنان و زایمان دانشگاه علوم پزشکی بابل از خارج کردن توده 4 کیلوگرمی از شکم خانم 42 ساله آملی در این بیمارستان خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۳:۵۱    
سرپرست سازمان اورژانس کشور با اشاره به اطفای حریق هتل آزادی آبادان گفت: در این حادثه مجموعاً 8 نفر مصدوم شدند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۳:۵۰    
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۸    
یک مقام ارشد کاخ سفید گفت: آمریکا بر این باور است که میانجیگری مصر بین گروه های فلسطینی فرصت خوبی را برای صلح فراهم آورده است و از این رو دولت دونالد ترامپ به حمایت های خود از تلاش های مصر در زمینه ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۸    
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی کرج از کشف جسد مرد محبوس در حادثه ریزش ساختمان در گلشهر کرج خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۵    
ویدیو موضع تکان دهنده فرمانده ارشد نظامی آمریکا درباره شیخ نشین های خلیج فارس / ویدیو شادی عراقی ها بعد از شکست بارزانی با لب کارون! / ویدیو ظرفیت بالقوه نظامی و مهندسی داعش ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۰    
درحالی که بارها گزارش هایی از پرواز بالگردهای ناشناس در حمایت از داعش در افغانستان منتشر شده است، سفیر روسیه در کابل با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که بالگردهای انگلیسی از گروه های تروریستی در این ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۳:۳۱    
وزیر انرژی جمهوری آذربایجان اعلام کرد این کشور از هرگونه اقدام اوپک برای کمک به بازگشت توازن به بازار حمایت می کند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۳:۳۱    
سازمان هواشناسی کشور از بعدازظهر فردا (دوشنبه) با توجه به نفوذ جریان های شمالی، کاهش نسبی دما در استان های ساحلی خزر و بارش پراکنده در برخی نقاط استان های اردبیل، گیلان و غرب مازندران را پیش بینی کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۳:۳۱    
سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: پایان مهلت یک ماه تمدید شده برای تسویه باقیمانده اقساط سهام عدالت توسط مشمولان، 30 مهرماه امسال خواهد بود و این زمان از نظر قانونی، امکان تمدید نخواهد داشت.
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۳:۳۱    
دفتر معاون اول رئیس جمهور اعلام کرد: آمار اشتغال در سال گذشته، بیش از 600 هزار شغل بوده؛ اما در بهار سال جاری، این رقم به 703 هزار و در تابستان امسال، به رقم 795 هزار شغل رسیده است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۷    
وزیر ارتباطات به خودکشی دو دختر جوان در اصفهان واکنش نشان داد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۱    
رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با فاکس نیوز گفت من به آنها (آلمان و فرانسه) گفته ام شما به کسب درآمد ادامه دهید نگران نباشید.
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۹    
هزاران نفر از شهروندان آلمانی در اعتراض به وجود دشمنی و نژادپرستی در پارلمان این کشور به خیابان ها آمده و اعتراض کردند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۵    
سرمربی تیم فوتبال زیر 17 سال ایران گفت که گل دوم اسپانیا معادلات تیمش را به هم ریخت. به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۸    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح حوادث رانندگی 24 ساعت گذشته جاده های کشورگفت: در این حوادث 8 نفر کشته و 18 نفرمجروح شدند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۰    
تمرینات استقلال تا بازی دربی چهارم آبان ماه، پشت درهای بسته برگزار می شود به گزارش تابناک ورزشی، با تصمیم کادرفنی استقلال ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۰    
من باور دارم که این بازیکنان می توانند بهتر بازی کنند. شاید تنها یک برد مقتدرانه مقابل آگزبورگ راه نجات الکساندر نوری باشد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۰    
یوونتوس با برتری 6 بر 2 در زمین اودینزه به تعقیب ناپولی صدرنشین ادامه داد.ضمن اینکه ماندزوکیچ از یوونتوس در دقیقه 26 از بازی اخراج شد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۴    
در پی عقب نشینی داعش از القریتین سوریه، یکصد جسد بدون سر در این شهر کشف شد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۲:۴۵    
شاگردان پوچتینو با این بردخانگی 20 امتیازی شدند و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به منچستریونایتد در رده سوم جدول ایستاده اند ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۲:۴۳    
"توافق عربستان برای خرید سیستم های ضد موشک اس-400 از روسیه ضربه بزرگی بر آمریکا و متحدان اروپایی اش محسوب می شود."
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۲:۳۶    
نخستین تمبر اختصاصی ماسه ای ایران به مناسبت گرامیداشت نام خلیج فارس رونمایی شد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۲:۲۴    
حامد کرزای رئیس جمهور پیشین افغانستان برای شرکت در همایش بین المللی ایران و مناطق پیرامونی عازم تهران می شود.
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۲:۱۶    
نیروهای کرد سوریه امروز (یکشنبه، 30 مهر ماه) اعلام کردند: در ادامه جنگ با داعش، بزرگترین میدان نفتی سوریه را تصرف کردند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۲:۱۴    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با پادشاه اردن در امان دیدار کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۲:۰۳    
هیأت دولت در جلسه عصر یکشنبه خود به ریاست معاون اول رییس جمهوری، آیین نامه ساماندهی مشاغل، اصناف و فعالیت های شهری را با هدف کمک به رشد مشاغل مولد و توسعه اقتصاد شهر و نیز نظم بخشی و ایمن سازی و ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۲:۰۱    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در سفر رسمی به آفریقای جنوبی دیشب (شنبه شب) تهران را به مقصد پروتوریا ترک کرد اما در مسیر پرواز از آسمان عربستان سعودی عبور نکرد و مسیر جایگزین انتخاب شد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۱:۴۴    
رئیس جمهور ترکیه در واکنش به تحرکات نیروهای کُرد مورد حمایت آمریکا در سوریه گفت: از هر کجا که تهدید شویم، آن را ناگهانی مورد هدف قرار خواهیم داد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۱:۴۰    
'قاسم الاعرجی' وزیر کشور عراق به عنوان اولین مقام سیاسی دولت فدرال که پس از استقرار ارتش در مناطق موضوع ماده 140 قانون اساسی، وارد کرکوک می شود ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۰:۳۰    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۱:۱۵    
رئیس جمهور مصر بر حمایت قاهره از تلاش های دولت عراق برای بسط سیطره دولت مرکزی، جنگ با تروریسم و وحدت عراق تاکید کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۱:۱۲    
پلیس بریتانیا اعلام کرد حادثه گروگان گیری در منطقه وارویک شایر ارتباطی با جریان های تروریستی ندارد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۹:۴۵    
مسئول طرح یاوران معنوی کمیته فرهنگی اربعین گفت: 30 مبلغ کشوری، 15 سخنران کشوری و 15 مداح ایام اربعین به عراق اعزام می شوند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۰:۴۳    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور جزئیات حریق در هتل آزادی آبادان و ریزش یک ساختمان در گلشهر کرج را تشریح کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۰:۴۱    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از مصدومیت در دو حادثه حریق ساختمان شهرداری منطقه 22 تهران، تلفات در حادثه جاده ای در محور فیروزه- قوچان و مسمومیت بر اثر استنشاق گاز منوکسید کربن در تبریز خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۰:۳۲    
هتل دو ستاره آزادی آبادان دقایقی پیش طعمه حریق شد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۹    
امسال مدت ویزا 3 ماهه است و زائران می توانند یک ماه در عراق بمانند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۹    
محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در بدو ورود در گفتگو با خبرنگاران در شهر پروتوریا پایتخت آفریقای جنوبی در خصوص اظهارات تیلرسون در نشست مطبوعاتی با الجبیر که گفته ما تحریمهای جدیدی علیه ایران اعمال ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۰    
از ابتدای ماه جاری میلادی تاکنون 49 مزدور رئیس جمهور فراری یمن به ضرب گلوله تک تیراندازان نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در استان الجوف کشته شدند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۲۰:۱۰    
مشاور وزیر خارجه کشورمان در گفت وگو با یک رسانه عربی ضمن اشاره به روابط خوب ایران با جنبش حماس، گفت: جنبش حماس هر چه بخواهد و ما توانایی آن را داشته باشیم به آن تقدیم خواهیم کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۶    
رسانه های انگلیسی می گویند یک فرد مسلح چندین نفر را در یک مرکز تفریحی در شهر نانیتون گروگان گرفته اند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۰    
رصد خانه تابناک ، خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۵    
هفتمین گزارش سه ماهه وزارت امور خارجه در خصوص اجرای برجام، چهارشنبه 26 مهرماه به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تقدیم شد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۹:۲۵    
رویترز اعلام کرد:دولت مرکزی عراق از شرکت روس نفت روسیه خواست تا درباره قرارداد نفتی با اقلیم کردستان عراق شفاف سازی کند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۸:۵۰    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۸:۴۸    
محمدجواد ظریف در نامه ای به فدریکا موگرینی هماهنگ کننده گروه 1+5 و رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا نسبت به آخرین موارد نقض برجام و بدعهدی های آمریکا به ویژه آنچه در سخنرانی دونالد ترامپ در 21 مهرماه ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۶    
وزیر امور خارجه ایران در رأس یک هیأت عالیرتبه سیاسی و اقتصادی به منظور دیدار با مقامات آفریقای جنوبی و شرکت در سیزدهمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور دقایقی قبل وارد پرتوریا شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۳    
مسعود کرباسیان می گوید این سخنان که این روزها مطرح می شود مبنی بر اینکه برنامه دولت این است که دلار را در بالای 4000 تومان ثابت نگه دارد صحت ندارد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۱    
سرمربی آلمانی تیم فوتبال استقلال در فضای مجازی پستی را خطاب به هواداران آبی پوشان منتشر کرد. به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت باشگاه استقلال ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۱    
رئیس سازمان راهداری کشور گفت: شرکت های اتوبوسرانی اجازه دارند در ایام اربعین کرایه ها را تا دو برابر افزایش دهند. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۱    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای تمدید قرارداد با این باشگاه با دغدغه هایی روبرو است که در صورت رفع آنها شاید او به حضورش در این تیم ادامه دهد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۰    
خطوط تولید خودروهای نیسان در ژاپن به دلیل مشکل و نقص در بخش کنترل کیفیت محصولات این شرکت به طور موقت متوقف شده است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۵    
محققان موفق به توسعه یک دستگاه جدید شدند که با استفاده از آن دیگر برای غذا خوردن، نیازی به استفاده از قاشق نداشته و غذاها مستقیما به دهان شما وارد می شوند. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۸:۱۵    
*مجتبی مقصودی
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۸:۱۵    
جهانبخش دقیقه 62 نیمه دوم ارسال بازیکنان این تیم از سمت چپ را با یک ضربه دقیق به گل دوم مسابقه تبدیل کرد. بازیکن ایرانی آلکمار دقیقه 80 با یک پاس عمقی دقیق سومین گل آلکمار را پایه گذاری کرد
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۸:۱۵    
در جریان معاملات بازار آزاد تهران، امروز یکشنبه قیمت انواع سکه با کاهش همراه بوده و نرخ انواع ارز نیز از نوسانات جزیی برخوردار بوده است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۸:۱۵    
محمود فکری طی دو هفته اخیر از دروازبان دوم خود یعنی مسعود پورمحمد استفاده کرده که او نیز با عملکرد چشمگیر خود در دو بازی گذشته و بسته نگه داشتن دروازه مسجدسلیمانی ها ، خودی نشان داده است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۴۶    
با افزایش جمعیت سالمندان کشور یکی از مهم ترین مسائل پیش رو مشکلات صندوق های بازنشستگی است. موضوعی که می تواند روی رفاه سالمندان تاثیر قابل توجهی بگذارد ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۴۶    
سرعت گردش پول به عواملی از جمله وضع اقتصادی از نظر رکودی یا تورمی بودن، تواتر معاملات، ارزش پول، حجم داد و ستد و شرایط اعتبار و وام دهی بستگی دارد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۴۶    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران چند روز فرصت دارد تا درباره پیشنهاد اوکراین برای بازی با تیم ملی جواب دهد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۶    
ممکن است به زودی شاهد درگیری ارتش سوریه و نیروهای کرد برای تسلط بر رقه باشیم. با توجه به تحرکات اخیر عربستان و آمریکا در این منطقه ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۳    
تیم ملی فوتبال زیر 17 سال ایران با شکست 3 بر یک برابر اسپانیا از رسیدن به نیمه نهایی جام جهانی باز ماند. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۰    
صبای قم با این تساوی 9 امتیازی شد و با یک پله صعود به رده چهاردهم جدول صعود کرد و شهرداری با 6 امتیاز همچنان در رده هفدهم باقی ماند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۰    
در ادامه هفته دهم لیگ دسته اول دیدار تیم های مس کرمان و مس رفسنجان باپیروزی شاگردان علی سامره در تیم رفسنجان به پایان رسید. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۰    
باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای قیمت بلیت های داربی را از 8 تا 20 هزار تومان اعلام کرد. به گزارش ایسنا ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۰    
مسترکارت تا سال 2018 تأیید خرید با استفاده از امضا را حذف خواهد کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۰    
وزیر خارجه اسپانیا اعلام کرد آنچه که دولت در قبال منطقه کاتالونیا انجام می دهد، تلاش برای بازگرداندن نظم به این منطقه است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۲۲    
مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری از واریز حقوق مهرماه بازنشستگان کشوری به حساب آنها تا پایان روز جاری (یکشنبه) خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۵    
بهای بلیت تماشای دربی برای هواداران مشخص شد. به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که بلیت های بازی این تیم مقابل استقلال, با قیمت های 20 هزار تومان برای جایگاه ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۵    
وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین هشدار داد که اگر انگلیسی ها بر برپایی جشن صدمین سالروز صدور اعلامیه بالفور اصرار ورزند، اقدامات حقوقی ضد آنها به عمل خواهد آمد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۵    
بازی برتر اسپانیایی ها در اکثر دقایق مسابقه باعث شد تا این تیم 72 درصد از مالکیت توپ را در نیمه اول از آن خود کند اما نوجوانان ایران تمام تلاش خود را به کار بستند تا تنها یک بار اسیر حریف خود شوند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۵    
فدراسیون فوتبال شرایط نامزد شدن برای حضور در هیئت رئیسه این فدراسیون را اعلام کرد. به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از فدراسیون فوتبال ...