سه شنبه ۲۸ آذرساعت ۰۲:۱۴Dec 2017 19

خبرهای خبرگزاری تابناک 6 مهر 1396 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1396 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 1 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 2 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 3 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 4 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 5 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 6 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 7 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 8 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 9 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 10 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 11 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 12 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 13 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 14 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 15 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 16 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 17 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 18 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 19 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 20 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 21 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 22 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 23 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 24 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 25 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 26 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 27 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 28 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 29 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1396 
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۰۲:۱۶    
بانک مرکزی عراق از توقف تمام تبادلات مالی اش با اقلیم کردستان عراق خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۲۰:۳۲    
بحران اقلیم کردستان عراق در دوران پساداعش، وارد چهارمین روز خود شده است؛ بحرانی که چشم انداز مشخصی برای آن وجود ندارد ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۶:۰۷    
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، از رد رشوه 25 میلیون ریالی توسط مأموران انتظامی پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۴:۱۵    
اردوغان سرنوشت کشیش آمریکایی بازداشت شده در ترکیه را به گولن پیوند زد. به گزارش گزاری صدا و سیما، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه روز پنجشنبه گفت ترکیه در صورتی کشیش آمریکایی بازداشت در این کشور ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۳:۰۰    
رئیس فراکسیون حزب دموکراتیک کردستان امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که پارلمان اقلیم کردستان عراق برای پاسخ به تصمیمات پارلمان عراق تشکیل جلسه خواهد داد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۲:۳۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر به قم ضمن شرکت در مراسم عزاداری حسینی بیوت آیات عظام، از آیت الله حائری شیرازی نیز عیادت کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۲:۲۵    
مهم ترین جلوه از این نزدیکی روابط را در شمال سوریه و توافق بر سر ایجاد چهارمین منطقه کاهش تنش در استان ادلب(با مشارکت روسیه) دیدیم ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۲:۱۸    
مدیرکل حوزه وزارتی و مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه در حال حاضر رتبه علمی ایران به جایگاه 18 در سطح جهان رسیده است ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۰۸:۵۹    
پس از این که تلگرام دسترسی کاربران ایرانی را به بهانه مقابله با اسپم ها به گروه های بین المللی در تلگرام محدود کرده بود ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۰۸:۴۳    
بنرهایی عجیبی که مربوط به بازگشایی مدارس است در سطح شهر مشهد خودنمایی می کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس همزمان با مهرماه و بازگشایی مدارس بنرهایی جالب در سطح شهر مشهد خودنمایی می کند ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۰۱:۰۰    
نکته عجیب و البته سریالی در اردوهای اخیر تیم ملی مخفی کاری در اعلام رسمی اسامی بازیکنان است. برای دو بازی دوستانه تیم ملی مقابل توگو و روسیه نفراتی که از سوی کی روش به اردو فراخوانده شده اند همچنان ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۰۰:۰۰    
منابع محلی از وقوع انفجار بمب مغناطیسی در کابل خبر دادند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۰۰:۰۰    
دیپلمات های روسیه و کره شمالی روز جمعه در مسکو دیدار و در مورد بحران شبه جزیره کره گفتگو می کنند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۰۰:۰۰    
رجب طیب اردوغان گفت روسیه و ترکیه در مورد حفظ تمامیت ارضی سوریه و عراق توافق دارند
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۲۳:۴۶    
وزیر دفاع آمریکا در جریان سفری از پیش اعلام نشده با امیر قطر دیدار کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۲۳:۴۶    
دادگاه نظامی لبنان سرانجام، احمد الاسیر معروف به شیخ فتنه در این کشور را به دلیل اقدام علیه امنیت ملی لبنان به اعدام محکوم کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۲۳:۴۶    
وزارت خارجه آمریکا نسبت به سفر غیرضروری شهروندانش به ترکیه و حضور مقامات دولتی در برخی مناطق این کشور هشدار داد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۲۳:۴۱    
در تصاویر زیر مزار شهید حججی ساعتی پس از خاکسپاری را می بینید.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۲۳:۴۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۲۳:۳۰    
نماینده آمریکا در سازمان ملل با صدور بیانیه ای روسیه را به تلاش برای ممانعت از تشدید بازرسی های آژانس از ایران متهم کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۲۳:۳۰    
سرکرده گروه تروریستی داعش می گوید تهدیدات کره شمالی برای آمریکا به یک کابوس تبدیل شده است و درگیری کردها با دولت ترکیه حتمی خواهد بود.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۲۳:۳۰    
رئیس جمهور ترکیه در بهبوهه برگزاری همه پرسی در جنوب مرزهای کشورش یعنی در کردستان عراق، ازمیزبان پوتین در آنکارا شد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۲۳:۲۶    
دادگاهی در لبنان، احمد الأسیر تروریست تکفیری این کشور را به اعدام محکوم کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۲۳:۱۶    
وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد در حال بررسی فایل صوتی بغدادی است، اما فعلا دلیلی برای تردید در اصالت این فایل نمی بیند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۲۳:۱۶    
آمریکا سوریه را به دست ها کردها می سپارد / ویدیو مشتزنی در شورای اوکراین!؛ از دیگر ویدیوهای این بسته خبری است ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۲۳:۱۰    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه امروز پنجشنبه در سفر خود به ترکیه با رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه دیدار و گفتگو کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۲۳:۰۰    
دیدار تیم های صدرنشین پارس جم جنوبی و پدیده مشهد که از امروز در ورزشگاه تختی و در حضور نزدیک به 5 هزار تماشاگر برگزار شد در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۲۲:۵۶    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۲۲:۳۸    
حکومت اقلیم کردستان، ضمن رد تصمیمات دولت و پارلمان عراق علیه این اقلیم، این تصمیمات را غیر قانونی دانست.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۲۲:۳۵    
کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا روز پنجشنبه پیش نویس طرح تشدید تحریم ها علیه حزب الله لبنان را تصویب کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۲۲:۳۱    
رصد خانه تابناک ، خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۲۱:۴۹    
انفجار بمب مغناطیسی در خودروی پلیس در کابل سه کشته بر جای گذاشت.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۲۱:۴۸    
سازمان هواشناسی کشور در اطلاعیه ای از بارش باران در سه استان گیلان، مازندران و اردبیل خبر داد و نسبت به وقوع احتمالی سیلاب و آبگرفتگی در معابر عمومی مناطق مختلف این استان ها هشدار داد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۲۱:۴۷    
رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد خودروها در محورهای مازندران به صورت پرحجم و برخی مقاطع به صورت نیمه سنگین است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۲۱:۱۸    
وزیر خارجه کشورمان در مصاحبه اختصاصی با شبکه خبری الجزیره تهدید کرده است که یکی از گزینه های ایران در صورت خروج آمریکا از برجام، اقدام متقابل و خروج از توافق هسته ای خواهد بود.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۲۰:۴۳    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه از ولادیمیر پوتین همتای روسی خود در آنکارا استقبال کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۲۰:۳۰    
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت:با ورود 2 فروند هواپیمای ای تی آر تعداد هواپیماهای تحویل شده از فرانسه پس از توافقنامه برجام به 9 فروند رسید.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۲۰:۳۰    
امروز در بازارهای جهانی قیمت طلا با اعلام برنامه های مالیاتی ترامپ به کمترین قیمت شش هفته گذشته رسید.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۲۰:۳۰    
پیکان دست پر مشهد را ترک کرد تا تیم مجیدجلالی با سومین بردپیاپی به جمع بالانشین ها اضافه شود. به گزارش تابناک ورزشی، تیم فوتبال سیاه جامگان در هفته هشتم لیگ برتر ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۲۰:۱۵    
سال 1391 و همزمان با نوسانات ارزی قابل توجهی که در بازار ارزی ایران رخ داد، بالاترین درصد تورم با نرخی حدود 121 درصد نیز برای کالاهای صادراتی ثبت شد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۲۰:۱۵    
معاملات خرید مسکن در شهر تهران، بعد از اوج گیری رکوردساز در میانه تابستان، تحت تاثیر 5 عامل کاهنده در شهریور، دچار سکته خفیف شد ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۲۰:۱۲    
عملیات ثامن الائمه (ع) به پیروزی رسید تا آبادان، تنها نه نام شهری قهرمان در جنوب کشور که صفتی برای همه شهرهای ایران باقی بماند .
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۲۰:۱۰    
اگر شما می خواهید برجام را نقض کنید بدانید ما از خدا می خواهیم زیرا ما بدون برجام با آزادی عمل بهتری پیش خواهیم رفت.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۲۰:۰۸    
مهر نوشت: مرکز اطلاع رسانی وابسته به گروه تروریستی داعش یک فایل صوتی منتشر کرد که در آن ابوبکر البغدادی در خصوص اوضاع سوریه و عراق حرف می زند. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۲۰:۰۴    
در پایان معاملات بازار آزاد روز پنج شنبه، هر دلار آمریکا با رشد 54 ریال نسبت به روز قبل، به طور میانگین به قیمت 39 هزار و 128 ریال فروخته شد ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۹:۳۲    
مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرزاعلام کرد که ترافیک در راه های این استان از جمله آزاد راه تهران - کرج - قزوین و جاده کرج - چالوس همچنان سنگین و پرحجم است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۹:۲۳    
معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با اقدامات نا امن کننده تمامیت ارضی عراق مخالف است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۸:۵۲    
شبکه الجزیره به نقل از ظریف نوشت اگر واشنگتن از برجام خارج شود ما هم خارج خواهیم شد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۸:۴۶    
'آصف احمد' رئیس اتحادیه تولید و فروشندگان گوجه فرنگی در کراچی پاکستان به رسانه های این کشور گفت: چالش گرانی گوجه فرنگی این شهر با واردات این محصول از ایران برطرف شد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۸:۴۴    
معاون خزانه داری آمریکا در جلسه استماع سنا گفت که موضع رئیس جمهور کشورش درباره برجام، موجب تضعیف واشنگتن در قبال پیونگ یانگ نمی شود و جهان در خصوص رسیدگی به برنامه اتمی این کشور با یکدیگر متحد می ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۸:۴۱    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۸:۴۰    
روز پنجشنبه، قیمت نفت افزایش چشمگیری یافت و به بشکه ای 59 دلار نزدیک شد. دلیل بالا رفتن قیمت نفت، اوج گرفتن تنش ها بر سر موضوع استقلال کردستان عراق بوده است ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۸:۱۵    
نیمار اما که در جریان بازی با بایرن مونیخ، ظاهرا با کاوانی آشتی کرده، پس از بازی به انتقاد از رسانه ها پرداخت و گفت: رسانه ها داستان های زیادی از خودشان اختراع می کنند ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۷:۳۰    
تیم پرسپولیس در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الهلال عربستان رفت که با نتیجه 4 بر صفر شکست سنگینی متحمل شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۷:۳۰    
شبکه تلویزیونی ESPN در خبری فوری و به نقل از منابع خبری خود که به باشگاه بایرن مونیخ نزدیک هستند، خبر داد کارلو آنچلوتی از سمت سرمربیگری باواریایی ها استعفا کرده
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۷:۲۹    
نویسنده ای که در سال 2016 با انتشار اخبار جعلی در طول انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به شهرت رسیده بود، درگذشت. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۷:۱۵    
عبدی به مالک جدید نفت گفته که این تیم را نماینده لالیگا در ایران می کند!! شانس آوردیم ترکیب او و سیاسی، پرسپولیس را نماینده بوندس لیگا نکرد. حالا گزینه سرمربیگری نفت است، اصلی ترین شان ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۷:۱۵    
سرمربی گسترش فولاد درباره این که چرا امروز امتیاز نگرفتید؟ گفت: چون یک گل کمتر از تیم حریف زدیم!
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۶:۴۵    
دربی تبریز در دقایق پایانی به جنجال و درگیری کشیده شد اما یک نام همیشه آشنا در دعواهای حین بازی در این جنجال دیده شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۶:۴۵    
هشت بازیکن از الهلال کل تیم را پر کرده اند اما در این بین نام احمد نوراللهی از پرسپولیس ایران در خط میانی این تیم دیده می شود.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۶:۴۵    
قرعه کشی مرحله یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری امروز انجام شد و بر این اساس رئال باید به مصاف فوئنلابرادا و بارسا نیز باید به مصاف رئال مورسیا برود. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۶:۳۶    
بازار لوازم و وسایل عزاداری ماه محرم با شروع این ماه داغ شده و با رفت و آمد مردم و هیات های عزاداری برای تهیه وسایل مورد نیاز شان همراه شده است ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۶:۳۳    
وزیر خارجه قطر با اشاره به پایبندی کشورش به حفظ امنیت خلیج فارس، تأکید کرد که خروج قطر از شورای همکاری خلیج فارس مطرح نیست. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۶:۳۰    
شبکه تلویزیونی ESPN در خبری فوری و به نقل از منابع خبری خود که به باشگاه بایرن مونیخ نزدیک هستند، خبر داد کارلو آنچلوتی از سمت سرمربیگری باواریایی ها استعفا کرده
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۶:۲۹    
درپی قوت گرفتن شایعات مربوط به سرمربیگری فاتح تریم در استقلال، شنیده می شود سیدرضا افتخاری به ترکیه سفر کرده.تریم یکی از گرانقیمت ترین مربی های حال حاضر دنیا است ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۶:۲۹    
یک فروند بالگرد هوانیروز ارتش دچار سانحه شد یک فروند بالگرد 214 متعلق به هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، حوالی ظهر امروز (پنجشنبه) حین پرواز آزمایشی در منطقه شمال غرب کشور(ارومیه) دچار سانحه شد ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۶:۲۶    
رسانه های آمریکایی گزارش کردند، جارد کوشنر، داماد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای مدت هشت سال با جنسیت مونث اطلاعاتش را به عنوان رای دهنده ثبت کرده بود. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۶:۲۵    
وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد، داعش به فضل نیروهای سوریه و روسیه در آستانه فروپاشی است و به شبکه ای مشابه القاعده تبدیل می شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۶:۱۵    
دیدار تیم های گسترش فولاد و تراکتورسازی در دربی تبریز با برتری تراکتورسازان به پایان رسید تا شاگردان لوکا در قعر جدول جا خوش کنند. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۶:۱۵    
در جریان معاملات بازار آزاد تهران امروز (پنج شنبه) قیمت انواع سکه از ثبات برخوردار بوده ضمن اینکه نرخ انواع ارز با نوسانات جزیی همراه بوده است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۶:۱۳    
در سینمای ایران با در نظر گرفتن سهم سینماداران، درصد پخش کننده و هزینه تبلیغات، در بهترین حالت، حدود 35 درصد رقم فروش به حساب سازنده فیلم بازمی گردد؛ بنابراین ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۶:۰۲    
رییس اتحادیه آرایشگران و پیرایشگران مردانه با بیان اینکه چیزی به عنوان آرایش محرم نداریم گفت: واحدهای صنفی که بخواهند از این امر تخطی کنند حتماً با آنها برخورد شده ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۶:۰۱    
نتایج یک پژوهش نشان داد: با توجه به اینکه اقتصاد ایران در سال های اخیر در وضعیت رکودی تورمی قرار گرفته است ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۵:۵۶    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت هفته دفاع مقدس پیامی صادر کردند. به گزارش ایسنا، متن پیام رهبر انقلاب اسلامی که امروز (پنجشنبه) همزمان با مراسم غبار روبی ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۵:۵۵    
یک فروند بالگرد ارتش در ارومیه سقوط کرد. جانشین عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه ای شمال غرب ارتش گفت: یک فروند بالگرد ارتش جمهوری اسلامی ایران در ارومیه سقوط کرد . ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۵:۵۳    
پلیس افغانستان اعلام کرد: دست کم 12 نفر از نیروهای امنیتی این کشور بر اثر انفجار یک خودروی نظامی بمب گذاری شده در جنوب استان قندهار کشته شدند. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۵:۴۸    
طراح: علی شافعی
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۵:۳۰    
کبد چرب یک بیماری سهل و ممتنع است که قابل پیشگیری و درمان بوده و استرس مضاعف در خصوص این بیماری منطقی نیست و نیازی به پیگیری تشخیصی درمانی با فواصل کوتاه مدت ندارد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۵:۱۵    
یک دندانپزشک گفت: فشار آوردن بیجا روی دندان و حرکات نامربوط حتی با بهترین مسواک و خمیردندان بسیار مضر است و همچنین زمان مسواک زدن باید حدود 3 تا 5 دقیقه در نظر گرفته شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۵:۱۵    
تسریع در برداشت نارنگی های پیش رس، خودداری از تردد دام در حاشیه مسیل ها و رودخانه ها و جابجایی کندوها به مناطق گرمسیر از جمله توصیه های هواشناسی کشاورزی است که برای روزهای پنجشنبه تا سه شنبه (6 تا 11 ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۵:۱۵    
رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور سن مناسب برای دریافت آموزش های بلوغ اجتماعی را 20 تا 25 سال عنوان کرد و ابراز داشت: بلوغ اجتماعی نیازمند یک تمرین و ممارست است. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۵:۱۱    
خبر دیروز یکی از خبرگزاری ها درباره اخلالگر بازار ارز و مسائل مطرح از زبان آقایان ولایتی و لاریجانی در مورد آمریکا، مهمترین مطالب روزنامه های امروز هستند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۵:۱۰    
دکتر یدالله کریمی پور
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۴:۴۹    
در دورانی که متولیان ارشد علم و دانش کشور، بیش از آنکه نگران حیثیت دانش و پاسداری از آن باشند، نگران سمت و جایگاه مدیریتی خود هستند، مؤسسه های فراوانی تأسیس شده اند که با مجوز رسمی ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۴:۴۶    
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: ظهر روز عاشورا همزمان با برگزاری مراسم خیمه سوزان در میدان 15 خرداد، پذیرش مسافر در این ایستگاه مترو انجام نمی شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۴:۳۰    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین در آزادراه تهران – کرج و تهران – قم خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۴:۱۶    
برانکو ایوانکوویچ با صعود سه پله ای در رده 164ام برترین مربیان فوتبال جهان قرار گرفت.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۴:۱۶    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۴:۱۶    
منابعی آگاه خبر دادند که AFC در چند روز آینده حکم محرومیت ایگور پانادیچ، دستیار سرمربی پرسپولیس و جلال حسینی، بازیکن این تیم را صادر خواهد کرد و جریمه نقدی نیز خواهند شد
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۴:۰۰    
سرمربی سابق تیم پرسپولیس با تمجید از رفتار ایرانی ها گفت: فاتح تریم در صورت تصمیم به کار در ایران از من مشورت خواهد گرفت. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۴:۰۰    
من او را دعوت کردم و او از ما فرصت خواست تا جمعه پاسخ می دهد. او به من گفت که می خواهد درباره این موضوع کامل مشورت کند. او هنوز برای هیچ تیم ملی بازی نکرده است و می تواند برای سوئد بازی کند
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۴:۰۰    
با وجود اعلام مالک پرحاشیه باشگاه نفت تهران مبنی بر انتخاب سرمربی جدید، علی کریمی امروز بازیکنان این تیم را تمرین داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۳:۵۳    
دقایقی پیش دو فروند هواپیمای ای. تی. آر جدید وارد فرودگاه مهرآباد شدند. به گزارش ایلنا، صبح امروز- پنجشنبه، ششم مهرماه – دو فروند هواپیمای ای. تی. آر جدید به ناوگان هوایی ایران ایر ملحق شدند. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۳:۴۹    
فرماندار اشنویه گفت: حال عمومی اکثر مصدومین حادثه انفجار گاز در اشنویه رضایت بخش است. اسعد خضری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در خصوص حادثه انفجار گاز پیک نیک در ساختمانی قدیمی در اشنویه افزود ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۳:۴۵    
براساس پیش بینی های اولیه دولت در بودجه 1397 مبلغ عیدی کارکنان حدود 932 هزار تومان خواهد بود.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۳:۳۲    
دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: پرونده "فرش، گلیم و گبه" بیش از 13 هزارنفر مالباخته دارد. به گزارش ایسنا، محمدحسین صادقی در نشست با وکلای معاضدتی پرونده "فرش ...