دوشنبه ۲۷ آذرساعت ۰۱:۲۸Dec 2017 18

خبرهای خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1396 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1396 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1396 خبرگزاری تابناک 1 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 2 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 3 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 4 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 5 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 6 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 7 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 8 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 9 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 10 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 11 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 12 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 13 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 14 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 15 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 16 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 17 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 18 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 19 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 20 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 21 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 22 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 23 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 24 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 25 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 26 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 27 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 28 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 29 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 30 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1396 
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۴:۳۰    
مرکز پایش آلودگی هوا، شاخص آلودگی هوای پایتخت را 88 و در وضعیت سالم اعلام کرد. به گزارش مهر، محمد رستگاری معاون پایش و نظارت اداره کل محیط زیست استان تهران گفت ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۸:۴۵    
فرماند ه سپاه ناحیه ورامین از د ستگیری 30 د ختر و پسر د ر پارتی مختلط د ر شهر ورامین خبر د اد . به گزارش مردم سالاری، سرهنگ د اوود اصغری، د ر گفتگو با خبرنگار مهر اظهار د اشت: چهارشنبه شب ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۸:۴۵    
دو مرد جوان که به اتهام آدم ربایی و سرقت از زن ورزشکار دستگیر شده بودند، به 59 سال حبس و 272 ضربه شلاق محکوم شدند ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۷:۳۹    
مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران از بازگشت پیکر شهید حججی به میهن در دهه اول محرم خبرداد. به گزارش باشگاه خبرنگاران ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۴۵    
شورای جهانی طلا در تازه ترین گزارش خود اعلام کرده است که روسیه بزرگترین خریدار رسمی طلا در جهان به شمار می رود.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۶    
دومین دختر اکبر هاشمی رفسنجانی، فائزه است؛ یکی از نام آشناترین فرزندان او که در همه سال هایی که از ورودش به عرصه سیاست گذشته ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۲    
بر اساس توافقنامه 1926 آنکارا که بعد از معاهده لوزان تنظیم شد، در صورت ایجاد هرج و مرج در منطقه و تغییر مرزهای عراق ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۰:۳۰    
در لیگ برتر تنها سه تیم پرسپولیس، سپاهان و گسترش از مربیان خارجی استفاده می کنند و هر سه تیم هم از سه مربی بالای 60 سال کروات سود می برند و همانطور که عنوان شد ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۰:۰۰    
فدراسیون فوتبال روسیه با آغاز بلیت فروشی مربوط به دیدار با ایران، ساعت برگزاری این دیدار را مشخص کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۹:۵۱    
بازی لیلا حاتمی در فیلم جدایی نادر از سیمین یکی از 25 بازی برتر زنان بازیگر سینمای جهان در قرن 21 است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۹:۳۱    
علی کریمی بعد از شکست تیم اش مقابل پیکان در نشست خبری اظهار داشت: نتیجه برای ما اصلا خوب نبود، ما این بازی که در نیمه دوم انجام دادیم باید بعد از گل مان انجام می دادیم ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۹:۰۰    
باشگاه پرسپولیس به دلیل نداشتن بودجه کافی نمی تواند بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم را در آستانه دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان شارژ مالی کند. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۸:۴۸    
بر اساس پیش نویس دستورالعمل واردات خودرو، امکان واردات توسط غیر نمایندگی ها به طور کامل حذف خواهد شد و افزایش حقوق ورودی برای همه خودروهای بالاتر از 30 هزار دلار اعمال می شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۸:۳۲    
معاون فنی معاونت درمان وزرات بهداشت، گفت: با توجه به اینکه 70 درصد پزشکان جامعه پزشک عمومی هستند باید سیر درمان از مراجعه به پزشک عمومی آغاز شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۸:۳۰    
راننده خودروی سواری که در جریان تصادف جزئی یکی از سرنشینان خودرو را پس از پاشیدن بنزین به کام مرگ کشانده بود، بعد از جلب رضایت اولیای دم با پرداخت 300 میلیون تومان دیه از مرگ نجات یافت. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۸:۳۰    
سرمربی تیم صدرنشین پارس جم پس از تساوی دقیقه 93 و یک - یک تیمش مقابل سایپا تأکید کرد که تیمش برای موفقیت در لیگ برتر باید غرور را از خود دور کند. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۸:۲۲    
جانشین رییس سازمان اطلاعات سپاه گفت: اگر شورای عالی امنیت ملی تصمیم بگیرد که حصر را بردارد، این حق قوه قضاییه است که اینها را محاکمه کند ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۸:۱۵    
قطع بیمه کارگران فصلی در دوره بیکاری و برقراری مجدد در زمان شروع فصل کار منجر به تعویق زمان بازنشستگی این گروه از کارگران شده؛ این موضوع یکی از دغدغه های مهم این کارگران است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۸:۱۵    
وقوع انفجاری مهیب در یکی از مسافرخانه های قم حادثه هولناکی را رقم زد و به مرگ 5نفر و مصدومیت 14 نفر دیگر منجر شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۸:۱۵    
دو کودک و پسر 16 ساله داخل تانکر در روستای عزت آباد نجف شهر جان باختند. به گزارش جام جم، سروان شیبانی افسر نگهبان پاسگاه انتظامی نجف شهرگفت ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۸:۰۸    
دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا قصد دارد کشورهای دیگری را به طرح محدودیت صدور روادید برای مسافران عازم آمریکا اضافه کند. به گزارش ایرنا، روزنامه وال استریت ژورنال روز جمعه نوشت: ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۸:۰۰    
اگر ماجرای محرومیت چهارماهه مهدی طارمی قطعی و لازم الاجرا باشد او از امروز تا چهار روز دیگر قادر به حضور در میادین نخواهد بود. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۷:۵۹    
سازمان ملل با اشاره به فرار بیش از 700 هزار روهینگیایی به بنگلادش، آن را یکی از بزرگترین مهاجرت های گروهی دهه های اخیر دانست. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۷:۵۱    
به گزارش باشگاه خبرنگاران، سازمان عفو بین الملل در صفحه توییتر خود با انتشار عکسی از یکی از قربانیان بمباران یمن نوشت ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۷:۴۳    
در این خبر تصویری ببینید از سندی که نشان می دهد سعودی ها هم می گفتند خلیج فارس نه خلیج عربی. به گزارش العالم، در زیر تصویری مشاهده می کنید از نامه ای با دست خط و امضای ملک عبدالعزیز ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۷:۳۲    
تهدیدهای تلفنی تروریستی در روسیه که وارد دومین هفته خود شده است، امروز (جمعه) سبب تعطیلی 11 اداره و مرکز پرتراکم جمعیتی در مسکو و تخلیه 12 هزار نفر شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۶:۱۵    
در میان موج اخبار منفی و محرومیت طارمی خبر ناگوار دیگری هم از اردوی قرمزها رسیده است. به گزارش تابناک ورزشی ، به دلیل سوختگی شدید بازیکن تیم پرسپولیس شاید وی بازی مقابل الهلال را از دست بدهد ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۰:۳۰    
رئیس منطقه کردستان عراق در سخنرانی خود در اربیل گفت که نه همه پرسی جدایی را متوقف می کند و نه به تعویق می اندازد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۰:۱۵    
وزیر خارجه روسیه در دیدار با همتای عراقی خود، بر حمایت مسکو از یکپارچگی عراق تأکید کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۰:۱۵    
باشگاه پرسپولیس که با محرومیت از حضور در دو پنجره نقل و انتقالاتی آینده مواجه شده، اکنون با 789 هزار یورو هم به باشگاه ریزه اسپور پرداخت کند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۰:۱۵    
یک مقام ارشد دولت آمریکا گفته این کشور تهدیدهای کره شمالی درباره انجام آزمایش بمب هیدروژنی بر فراز اقیانوس آرام را جدی می گیرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۰:۱۵    
وزیر خارجه روسیه در یک کنفرانس خبری در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت که وارد کردن مسائل غیرهسته ای به توافق هسته ای ایران اشتباه است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۰:۰۱    
نماینده دبیر کل سازمان ملل متحد در امور سوریه ، عصر روز جمعه به وقت نیویورک با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و رایزنی کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۰:۰۰    
شورای امنیت ملی ترکیه در جلسه ای که درباره همه پرسی منطقه کردستان داشت، آن را غیرقابل قبول و غیر قانونی خواند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۳:۴۵    
محمد مهدی عاکف، رهبر سابق اخوان المسلمین مصر در زندان درگذشت.
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۳:۴۵    
این پیمانه موضوعاتی همچون عدم تصمیمگیری در مورد تمدید قرارداد اوپک تا پایان امسال، واکنش طلا به تهدید جدید کره شمالی، پیش بینی هایی که درست از آب درنیامد ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۳:۴۵    
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۳:۳۹    
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۳:۳۸    
محمد مهدی عاکف رهبر سابق اخوان المسلمین روز جمعه در 89 سالگی در بیمارستانی در غرب قاهره درگذشت.
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۳:۳۷    
در حاشیه اجلاس روسای کل بانک های مرکزی و مقامات پولی کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی یادداشت تفاهم همکاری های بانکی ایران و ترکیه به امضا طرفین رسید.
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۳:۳۶    
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۳:۳۵    
در بانک ABC چین دیگر نیازی به کارت برای برداشت پول از حساب نیست و این عملیات فقط با اسکن چهره انجام می شود.
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۳:۳۳    
وزیر امور خارجه آلمان گفت: توافق هسته ای راهی برای خارج شدن از بن بست تقابلی هسته ای بود .
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۳:۳۰    
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۳:۱۶    
وزیران خارجه ایران و افغانستان با یکدیگر دیدار و گفت وگو کردند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۳:۰۰    
سرگئی لاوروف ، وزیر خارجه روسیه در یک کنفرانس خبری در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت که وارد کردن مسائل غیر از برنامه هسته ای ایران به توافق هسته ای برجام، اشتباه است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۲:۵۱    
در گذشته اخبار فراوانی در مورد علاقه فرزند ترامپ به ورزش شنیده شده بود؛ اما به نظر می رسد با حضور او در تیم زیر 12 سال دی سی یونایتد این موضوع رنگ و بوی جدی تری به خود گرفته است. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۲:۴۶    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود روزنما
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۲:۴۶    
نخستین نسل از جولیتا در سال 1954 به بازار آمد و در سال 2010 نسل سوم این خودرو با ظاهری متفاوت و ویژگی های فنی جدید رونمایی شد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۲:۴۶    
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان تهران اصلی ترین مانع پیش روی جویندگان کار را فقدان مهارت عنوان کرد و گفت: محور اصلی طرح های تکاپو ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۲:۴۶    
تیم پارس جم با پنالتی دقیقه93 مقابل سایپا بدون شکست و صدرنشین ماند. تیم خوب پدیده مشهد نیز به رده دوم بالاتر از پرسپولیس رسید. فولاد هم به جمع مدعیان اضافه شد.استقلال تهران آخر جدول است!!
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۲:۳۲    
رییس جمهور با تسلیت ارتحال عالم پارسا حضرت آیت الله راستی کاشانی از مبارزان و فعالان دوران نهضت امام خمینی(ره) ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۲:۳۰    
چنین آرایی در زمان ابلاغ لازم الاجرا هستند و برای توقف اجرای رای باید از CAS دستور موقت گرفت که چند روزی زمانبر است.تعطیلی شنبه و یکشنبه اروپا را هم باید مدنظر قرار داد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۲:۳۰    
زرگر برای من می خندد. با هم شرط گذاشتیم و من گفتم اگر این صحنه پنالتی باشد دیگر روی نیمکت نمی نشینم و اگر این صحنه پنالتی نبود، زرگر داوری را کنار بگذارد ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۲:۳۰    
اگر چه ضرر تشعشعات رادیویی هنوز به اثبات نرسیده اما برخی همچنان نگران تاثیرات آن بر بیماری ها و خصوصا سرطان های مختلف هستند ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۲:۱۹    
وزیر انرژی روسیه، الکساندر نواک، روز جمعه اعلام کرد که سازمان کشور های صادر کننده نفت (اوپک) و دیگر تولیدکنندگانن، تا ماه ژانویه تصمیمی مبنی بر تمدید یا عدم تمدید قرارداد کاهش تولید نفت نخواهند گرفت.
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۲:۱۸    
عادل الجبیر وزیر امور خارجه عربستان گفت که همه پرسی استقلال اقلیم کردستان عراق دارای آثار و پیامدهای منفی برای عراق و منطقه خواهد بود.
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۲:۱۷    
انور قرقاش وزیر مشاور در امور خارجه امارات در سخنرانی خود در شورای امنیت سازمان ملل بدون اشاره به مشارکت کشورش در تجاوزگری علیه مردم یمن، گفت که این سازمان راه حل سیاسی در یمن ارائه دهد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۲:۱۴    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۲:۰۷    
رصد خانه تابناک ، خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۲:۰۰    
پارس جنوبی با پنالتی دقیقه 1+90 وحید حمدی نژاد تک گل محمدرضا سلیمانی را جبران کرد تا همچنان تنها تیم بدون شکست لیگ برتر باشد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۱:۴۵    
یک گل از بارانی و دو گل از مرتضی اقاخان در ورزشگاه شهر قدس اولین شکست دوران سرمربیگری کریمی در دومین حضورش در این سمت را رقم زد تا درس مهمی از کلاس آقامعلم نصیب اسطوره فوتبال ایران در پست جدیدش شود ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۱:۳۳    
روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داده ممکن است رئیس جمهور آمریکا از گزارش دهی 90 روزه به کنگره این کشور درباره توافق هسته ای ایران و 1+5 (برجام) معاف شود.
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۱:۳۰    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به خبر محرومیت مهاجم این تیم و محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات واکنش نشان داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۱:۳۰    
تنها جریمه مالی ناشی از تخلف پرسپولیس به باشگاه ترکیه ای درصورت رضایت شاکی خاتمه پیدا می کند ولی حکم محرومیت طارمی و پرسپولیس، جزایی است که فیفا برای تخلف در نظر گرفته و با پرداخت مالی حل نخواهد شد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۱:۱۵    
عبدالصمد ابراهیمی، وکیل مهدی طارمی درباره خبر محرومیت چهارماهه این بازیکن و همچنین محرومیت باشگاه پرسپولیس بخاطر تخلف موکلش، واکنش نشان داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۰:۴۵    
در جریان رقابت های لیگ برتر فوتبال پدیده 2 بر یک تراکتورسازی را شکست داد. خلاصه این بازی را در تابناک تماشا می کنید.
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۰:۴۵    
مهدی طارمی با حکم فیفا محروم شد و چهار ماه حق شرکت در بازی های رسمی پرسپولیس را ندارد. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۰:۳۶    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۰:۳۶    
وزرای خارجه ایران و سوریه در نیویورک دیدار و گفت وگو کردند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۰:۳۵    
وزرای خارجه ایران و مالزی در نیویورک دیدار و گفت وگو کردند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۰:۳۴    
رئیس اقلیم کردستان بر آمادگی این اقلیم برای گفت وگو درباره همه چیز بعد از برگزاری همه پرسی تاکید کرد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۰:۳۰    
وزیران تجارت و اقتصاد و فن آوری بسیاری از کشورهای آسیایی و اروپایی در اجلاس بزرگ اوراسیا موسوم به آسم در کره جنوبی برای تقویت همکاری های فنی و تجاری میان کشورهای این دو قاره و دیگر بخش های جامعه بین ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۰:۱۶    
رئیس انجمن صنفی تجهیزات بیهوشی و تنفسی از تفویض پلکانی قیمت گذاری تجهیزات پزشکی به اتحادیه ها و انجمن های صنفی خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۰:۱۶    
رئیس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گوسفندی از ثبات بازار گوشت قرمز در آستانه ماه محرم خبر داد و گفت: احتمال کاهش قیمت از هفته آینده به دلیل مازاد محصول نسبت به تقاضا وجود دارد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۰:۱۰    
منابع خبری می گویند دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در حال نهایی کردن دستور اجرایی جدید خود برای منع سفر اتباع چند کشور مسلمان به خاک آمریکا است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۰:۰۰    
پایگاه خبری بلومبرگ آمریکا اعلام کرد، قیمت طلا صبح جمعه در بازارهای جهانی در واکنش به تهدید کره شمالی به استفاده از بمب هیدروژنی در اقیانوس آرام، بالا رفت.
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۰:۰۰    
شاگردان مهاجری در دیداری نزدیک موفق شدند با برتری 2 بر یک در زمین تراکتورسازی بالاتر از پرسپولیس در رده دوم جدول قرار بگیرند. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۲۰:۰۰    
نشست فوری کارگروه بانکی نمایندگان 5 بانک ایرانی و 3 بانک تراز اول دولتی ترکیه و استفاده از ارزهای محلی ایران و پاکستان تا 2 هفته آینده، از توافقات دیدار سیف با همتایان خود بود.
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۹:۵۳    
وزیر خارجه کشورمان گفت: سیاست دولت کنونی آمریکا در قبال برجام این پیام را به جهان می دهد که مذاکره با آمریکا بی فایده است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۹:۴۶    
پیش بینی کارشناسان از وضعیت بازار مسکن در نیمه دوم سال این است که با توجه به محدودیت قدرت خرید مردم، واحدهای مسکونی کم متراژ بیشترین تقاضا را در بازار خواهند داشت و رونق نصیب واحدهای مسکونی نقلی می ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۹:۴۱    
آنچه مشخص است نسخه های بین المللی فیلم 96 یا 97 دقیقه عنوان شده که در قیاس با نسخه 88 دقیقه ای عرضه شده در شبکه نمایش خانگی دست کم هشت دقیقه کوتاه تر است ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۹:۳۰    
رییس کل بانک مرکزی گفت:سیستم بدون ربا در بانکداری می تواند به عنوان یک محافظ برای تسهیل مبادلات مالی، از ریسک های شدید جلوگیری کند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۹:۳۰    
فدراسیون جهانی فوتبال در پی شکایت باشگاه ریزه اسپور ترکیه ، مهدی طارمی بهترین بازیکن و گلزن پرسپولیس را مقصر دانسته و او را چهارماه از فوتبال محروم کرده است ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۹:۳۰    
یک کارشناس اقتصادی معتقد است: آمریکا از سال 1993 قیمت طلا را براساس منافع خود در بازار جهانی و به صورت کاملاً محرمانه جابه جا می کند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۹:۲۲    
روز جمعه، قیمت نفت تقریبا ثابت ماند. تجار منتظر شنیدن ماحصل نشست امروز اوپک با شرکایش هستند. نمایندگان سازمان کشورهای صادر کننده نفت ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۸:۴۹    
عصر ایران نوشت: وزارت دفاع روسیه از پرتاب موشک از یک زیردریایی در دریای مدیترانه به اهدافی در خاک سوریه خبر داده است. به گفته این وزارتخانه اهداف مورد نظر در استان ادلب واقع در شمال سوریه قرار دارد ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۸:۳۹    
لئوناردو دی کاپریو با شرکت در نشستی با حضور جان کری، از این گفت که وقتی دونالد ترامپ را دید چه اتفاقی افتاد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۸:۳۳    
سازمان هواشناسی کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد که برخی استانهای شمالی کشور در سه روز آتی با کاهش چهار تا هفت درجه ای دما مواجه می شوند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۸:۳۳    
شبکه خبری دویچه وله در گزارشی به مواضع دونالد ترامپ درباره برنامه هسته ای کره شمالی و توافق هسته ای با ایران موسوم به برجام و اختلافاتی که در پی روی کار آمدن وی میان واشنگتن و آلمان درباره این موارد ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۸:۲۶    
مراسم رژه نیروهای مسلح صبح امروز (جمعه - 31 شهریور) همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، با عزاداری به مناسبت فرارسیدن ماه محرم در سراسر کشور برگزار شد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۸:۱۰    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ضمن اشاره به کاهش 3 تا 6 درجه ای دمای هوا در برخی نقاط کشور از بارش پراکنده در برخی استان ها خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۲    
براساس اعلام خانواده نادر گلچین - خواننده - این هنرمند دوم مهرماه به خاک سپرده می شود. به گزارش ایسنا، نازنین گلچین - فرزند این هنرمند - به ایسنا گفت: به احتمال 99 درصد ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۷:۵۴    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با تاکید بر این که ایران به برجام پایبند است، گفت که خروج آمریکا از توافق هسته ای به منزله نقض توافق و نقض یک قطعنامه شورای امنیت است. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۷:۳۹    
کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) اعلام کرد به تازگی متوجه شده که مجرمان سایبری از داده هایی که پارسال دزدیده بودند برای پول درآوردن در بازار سهام استفاده کرده اند. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۷:۳۰    
پانزدهمین همایش شیرخوارگان حسینی با اجتماع مادران و شیرخوارگان آنان جمعه 31 شهریور به یاد شهید شش ماهه کربلا حضرت علی اصغر (ع) و با قرائت نذر نامه خوانی در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۷:۲۹    
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: رانش زمین موجب وقوع حادثه تونل چری شده است. به گزارش مهر به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری ...