چهارشنبه ۰۱ آذرساعت ۱۳:۰۵Nov 2017 22

خبرهای خبرگزاری تابناک 2 شهریور 1396 - tabnak.ir

 
خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1396 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1396 خبرگزاری تابناک 1 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 2 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 3 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 4 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 5 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 6 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 7 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 8 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 9 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 10 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 11 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 12 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 13 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 14 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 15 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 16 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 17 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 18 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 19 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 20 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 21 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 22 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 23 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 24 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 25 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 26 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 27 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 28 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 29 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 30 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1396 
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۲۰:۱۶    
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت :همه راههای شریانی کشور به دوربین ثبت تخلفات تا سال 1398 تجهیز می شوند و تاکنون یکهزار دستگاه دوربین ثبت تخلف در راه های شریانی کشور نصب شده است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۷:۵۵    
هند با تولید 367 میلیارد دلاری، دومین کشور به لحاظ تولید محصولات کشاورزی در جهان است که با افزایش درآمد کشاورزان می تواند تا سال 2022 حدود 100 میلیارد دلار محصول کشاورزی به دیگر کشورهای جهان صادر کند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۳:۰۰    
نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر توسعه زیرساخت های عمرانی در شرق استان، گفت: امسال و همزمان با هفته دولت 140 پروژه عمرانی امسال در شرق مازندران افتتاح می شود.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۱۰    
مدیر عملیات حج از پایان فرایند اعزام زائران ایرانی به سرزمین وحی در امروز (شنبه) خبر داد و گفت: تا پایان شب گذشته شمار زائران ایرانی در سرزمین وحی از مرز 80 هزار نفر فراتر رفته است. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۲۰:۵۵    
شاید شما هم به زندگی و موفقیت های برخی از چهره های مشهور دنیای امروز غبطه بخورید اما بدون شک هیچگاه در مورد نحوه به پایان رسیدن زندگی آنها دچار چنین حسی نخواهید شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۹:۴۰    
سخنگوی وزارت خارجه چین گفت: از مقامات آمریکایی می خواهیم که درباره تحریم شرکت ها و افراد حقیقی چینی عقب نشینی کند و در صورت نیاز خودمان با آنها برخورد می کنیم.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۳:۳۰    
قرارداد بزرگترین وام خارجی پسابرجامی به ارزش تقریبی بیش از 8 میلیارد یورویی با کره جنوبی به امضا رسید.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۰:۱۶    
رییس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ گفت که شک دارد ایالات متحده بتواند به توافقی برای مذاکره مجدد درباره معاهده نفتا دست پیدا کند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۸:۴۳    
بازیکن سابق و بابلی تیم فوتبال خونه به خونه مازندران در اثر سانحه ای ناگوار جان خود را از دست داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۷:۵۳    
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: انحراف به چپ یک دستگاه وانت پیکان منجر به کشته شدن پنج تن در محور کرمانشاه کامیاران شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۷:۴۵    
وزیر نفت با بیان اینکه قراردادهای IPC فرصت بسیار خوبی برای زنجیره تولیدکنندگان در بخش نفت است، گفت: توتال در قرارداد منعقد شده جز مدیریت کار و مهندسی مخزن هیچ کاری دیگری را خود انجام نمی دهد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۷:۳۸    
فرمانده کل ارتش گفت: بدون شک امروز فضای مجازی در سلطه شیطان است اما در همین فضای مسموم فرهنگی و عقیدتی فردی مانند شهید حججی پیدا می شود که دنیا را تکان می دهد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۷:۳۱    
معاون قرنطینه و بهداشت گیاهی سازمان حفظ نباتات اعلام کرد: به دلیل آلوده بودن و قاچاق بودن گل های بونسای و لاکی بامبو همه آن ها به زودی با همکاری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سازمان تعزیرات ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۷:۲۴    
فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: کلاهبردار هرمی که در پوشش شرکت سرمایه گذاری 314 میلیارد ریال از شهروندان اراکی کلاهبرداری کرده بود، شناسایی و دستگیر شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۷:۱۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه با نکوهش استراتژی جدید آمریکا در قبال پاکستان گفت: آمریکا به مداخله در امور داخلی و تعیین تکلیف برای کشورهای منطقه خاتمه دهد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۶:۵۳    
توفان سهمگین هاتو که بخش های گسترده ای از جنوب چین را این هفته در نوردیده، نزدیک به 22 کشته و ده ها ناپدید داشته است. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۲:۳۰    
این پیمانه موضوعاتی همچون گرانی دلار و ارزانی یورو در پایان هفته بازار آزاد ارز، کاهش ارزش پزوی مکزیک به دنبال اظهارت ترامپ ، آخرین میزان تولید و صادرات نفت ایران، سفر وزیر نفت عراق به مسکو ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۰:۱۷    
ما بر این باوریم، جداسازی نبردها در بلندی های لبنان و سوریه امکان پذیر نیست. پیروزی هایی که در دو جبهه بلندی های لبنان و سوریه محقق شده، بسیار بزرگ است.. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۳:۵۲    
امارات متحده عربی به تصمیم قطر برای از سرگیری روابط دیپلماتیک با ایران واکنش نشان داد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۳:۵۱    
مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی هما از نقص فنی در هواپیمای پرواز شماره 1509 تهران جده خبرداد و گفت: زائران این پرواز با هواپیمای جایگزین ساعت 7:30 فردا اعزام می شوند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۳:۲۵    
بر اثر شاخ به شاخ شدن یک پیکان وانت و پژو پارس در جاده کامیاران - کرمانشاه 5 نفر کشته شدند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۳:۲۱    
پلیس چارلستون در ایالت کارولینای جنوبی از تیراندازی در مرکز این شهر خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۳:۰۰    
دولت انگلستان درحال آماده سازی 11 قرارداد تجاری است تا تاثیر اقتصادی خارج شدن از اتحادیه اروپا را کاهش دهد. هرچند ممکن است تمام این تلاش ها بی فایده باشد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۲:۵۷    
در پایان معاملات بازار آزاد روز پنج شنبه، هر دلار آمریکا با رشد 46 ریال نسبت به روز قبل، به طور میانگین به قیمت 38 هزار و 344 ریال فروخته شد ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۲:۲۵    
محمد مایلی کهن به دلیل مصاحبه اش با روزنامه شهروند و همچنین مهدی مهدوی کیا به دلیل اظهارنظرش درباره دو کشور لبنان و سوریه، در پیام حمایتش از این دو فوتبالیست، تا اطلاع ثانوی ممنوع التصویر شده اند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۲:۱۵    
هفته پنجم لیگ برتر باشگاه های کشور با پیروزی تیم پیکان مقابل فولاد پیگیری شد. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۲:۰۵    
از ساعاتی پیش جنگل های محدوده جنگلی روستاهای گوگل، ترجنلی و بش اویلی گالیکش استان گلستان طعمه حریق شد و لحظه به لحظه بر دامنه این آتش سوزی افزوده می شود ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۱:۵۵    
شرکت های آمریکایی لاکهید مارتین و ریتون قرارداد 900 میلیون دلاری برای ساخت موشک های کروز جدید با کلاهک هسته ای برای نیروی هوایی آمریکا امضا کردند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۱:۵۰    
بمب افکن های استراتژیک روسیه که قادر به حمل کلاهک هسته ای هستند امروز (پنج شنبه) بر فراز اقیانوس آرام، دریای ژاپن ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۱:۵۰    
بعد از پیروزی های پی درپی ارتش لبنان در عملیات نظامی خود علیه گروه تروریستی داعش در مناطق مرزی با سوریه از یک سو و پیروزی های حزب الله و ارتش سوریه از سوی دیگر ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۱:۵۰    
در گروه یزدانی سلیم یاشار دارنده مدال نقره المپیک و جهان از ترکیه، الکساندر گوتسیف دارنده مدال نقره اروپا از آذربایجان و ولادیسلاو والیف دارنده مدال طلای جوانان جهان از روسیه حضور دارند
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۱:۴۵    
رهبر حزب اپوزیسیون "حرکت ملی " ترکیه امروز (پنج شنبه) گفت، اگر لازم باشد ترکیه باید به رفراندوم استقلال کردها در شمال عراق به چشم دلیلی برای جنگ بنگرد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۱:۴۵    
سازمان ملل خواستار توقف عملیات رقه برای امکان فرار 20 هزار غیرنظامی گیر افتاده در این شهر سوریه شد .
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۱:۴۵    
جیمز ماتیس، وزیر دفاع آمریکا، روسیه را به تهدید اروپا متهم کرد و گفت که از ارسال سلاح های مرگبار به اوکراین حمایت می کند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۱:۴۵    
همیشه دوست دارم به روی صحنه بروم و جوایز فردی و تیمی را دریافت کنم. واقعا خوشحال و مفتخرم.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۱:۴۵    
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل با رد ادعای ضد ایرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی، بر سازندگی نقش ایران در سوریه تاکید کرد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۱:۴۰    
مراسم انتخاب بهترین های سال 2017 فوتبال اروپا و قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا در موناکو انجام شد. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۱:۳۵    
روز دوم از هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور با تساوی دو تیم سیاه جامگان و نفت تهران آغاز شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۱:۳۵    
دولت کامبوج در نامه ای سرگشاده، واشنگتن را به مداخله در امور داخلی خود متهم و شیوه آمریکا در اجرای دموکراسی را وحشیانه توصیف کرد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۱:۳۵    
راننده های دو دستگاه خودروی سواری پس از تصادف در یک پارکینگ، به صورت لفظی باهم درگیر شدند اما پس از بالا گرفتن بحث، این درگیری به دعوا تبدیل شد. در این دعوا یکی از طرفین به قتل رسید. کد ویدیو ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۱:۳۵    
صدراعظم آلمان می گوید برلین و اتحادیه اروپا باید در قبال حل مناقشه واشنگتن-پیونگ یانگ نقش سازنده تری را ایفا کنند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۱:۳۵    
نظامیان ارتش سوریه در ادامه پیشروی های خود در حومه شرقی حماه موفق شدند بر منطقه استراتژیک جنی العلباوی سیطره یابند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۱:۳۰    
وعده های ترامپ به نخست وزیر هند درباره تامین نفت مورد نیاز این کشور، بیش از هر چیز حاکی از تصمیم واشنگتن برای جذب مشتری های نفتی کشورهای عضو اوپک است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۱:۳۰    
وزیر دفاع آمریکا در تازه ترین ادعای خود، روسیه را به استفاده از زور برای تغییر مرزهای بین المللی و تضعیف دولت های اروپایی، متهم کرد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۱:۳۰    
رئیس جمهوری آمریکا از همتای مالزیایی خود که به فساد مالی متهم است، دعوت کرد تا ماه میلادی آینده به واشنگتن سفر کند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۱:۳۰    
کره شمالی در واکنش به رزمایش مشترک واشنگتن-سئول، شبه جزیره کره را به انبار مهمات هسته ای و اقدام واشنگتن را بازی با آتش تعبیر کرد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۱:۲۵    
وزارت دفاع روسیه از پرواز شماری از بمب افکن های هسته ای خود بر فراز آب های منطقه بی طرف در مجاورت ژاپن و کره جنوبی خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۱:۲۵    
سازمان ملل متحد خواستار تحقق آتش بس انسانی در شهر رقه سوریه در راستای اجازه خروج 20 هزار غیر نظامی محاصره شده از این شهر شد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۱:۲۵    
رصد خانه تابناک ، خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۱:۱۷    
میزان نوشت: گروه تروریستی داعش با قصد حمله به یگان های ارتش سوریه و محور مقاومت در مرز عراق و سوریه با خودرو های زرهی و تعداد زیادی نیرو به این قسمت رسیده بود با پاسخ کوبنده یگان پهبادی مواجه شد ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۱:۱۰    
مامور نیروی انتظامی جان کودک 3 ساله را نجات داد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۰:۴۶    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۰:۲۳    
دلیلی وجود ندارد که سایر وب سایت ها به خود این حق را ندهند از این ضعف مدیریت سازمان سینمایی استفاده نکنند و از مواهب انتشار این مجموعه از جمله کسب درآمد بهره گیرند ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۰:۰۰    
وزارت کشور بحرین در بیانیه ای مدعی شد یک باند تروریستی وابسته به ایران را کشف و منهدم کرده است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۰:۰۰    
نمایندگی دائم کشورمان در آژانس بین المللی انرژی اتمی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران کاملا به وظایف و مسئولیت های خود در ان پی تی، موافقتنامه پادمان، برجام و پروتکل الحاقی پایبند است. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۹:۰۱    
اداره اطلاعات انرژی آمریکا در آخرین ساعات روز چهارشنبه اعلام کرد که موجودی نفت خام این کشور در هفته گذشته، برای هشتمین هفته متوالی کاهش یافته و به کمترین میزان خود از ژانویه سال 2016 رسیده است ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۹:۰۰    
اکثراً ما از سفارش ماهی در رستوران می ترسیم. چون خوردن آن همیشه برای ما دردسر داشته است. با دیدن این ویدیو نحوه درست خوردن ماهی را بیاموزید.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۸:۵۵    
در خودروهای جدید بلوتوث به صورت پیش فرض به روی خودرو نصب شده است اما در ماشین های قدیمی این ویژگی همواره در نظر گرفته نشده است ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۸:۵۳    
در این ویدیو بایدها و نبایدهایی که برای تخم مرغ آب پز(بدون پوست) باید بدانیم را میبینیم.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۸:۵۰    
چین و پاکستان به تازگی به توافقی برای همکاری در حوزه انرژی دست یافته اند که براساس آن، چینی ها قرار است بزرگ ترین پالایشگاه نفت آسیا را در پاکستان احداث کنند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۸:۴۵    
با پیشرفت خودروهای خودران تاثیر این تکنولوژی در مسابقات اتومبیل رانی هم دیده می شود. ماشین های مسابقه ای که تمام خودران هستند ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۸:۴۵    
مقامات اندونزی پس از اینکه وزارت تجارت آمریکا تعرفه وارداتی ضد یارانه بر روی سوخت های زیست دیزل این کشور تحمیل کرد، آمادگی خود را برای مخالفت با این اقدام آمریکا اعلام کردند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۸:۳۵    
قطعه سایه ماه / Moon Shadow یکی از قطعات کت استیونس است. موزیک ویدیوی این قطعه را با زیرنویس فارسی در تابناک می بینید و می شنوید
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۸:۲۵    
امروز در بازارهای جهانی قیمت طلا تحت تأثیر انتظار سرمایه گذاران به نتیجه نشست بانک مرکزی آمریکا، 4.4 دلار کاهش یافت.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۸:۲۵    
امضای بزرگترین قرارداد در دوره پسابرجام میان ایران و اگزیم بانک کره جنوبی، نقطه عطفی در مناسبات اقتصادی کشور است ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۸:۱۹    
در روز پنجشنبه قیمت نفت، تقریبا ثابت ماند. این در حالیست که گزارش ها در روز چهارشنبه حاکی از آن بود که موجودی نفت آمریکا برای چندمین هفته متوالی کاهش یافته است و عرضه و تقاضا در بازار نفت کم کم ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۸:۱۰    
تاریخ ایرلند و استقلال آن تاریخ پر فراز و نشیبی است؛ پر از درگیری های داخلی و خارجی و انقلاب و خیانت ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۸:۰۰    
داعش ویدیوی تبلیغاتی جدیدی منتشر کرد که در آن یک پسر بچه 10 ساله که پسر یکی از سربازان سابق آمریکاست، دونالد ترامپ را تهدید می کند. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۷:۵۳    
چند روز پس از حمله تروریستی داعش در اسپانیا هفته نامه طنز شارلی ابدو با انتشار یک کاریکاتور موهن دیگری باعث تشویش میان فرانسویان شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۷:۵۰    
شهردار ونیز ایتالیا تهدید کرد هر کس الله اکبر بگوید، نیروهای امنیتی او را با تیر خواهند زد. به گزارش باشگاه خبرنگاران راشاتودی ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۷:۴۶    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۷:۴۱    
بیست و هشتمین نمایشگاه صنایع ملی دستی و بیست و ششمین نمایشگاه فرش دستبافت ایران تا هفتم شهریور در نمایشگاه بین المللی تهران برقرار می باشد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۷:۳۴    
سرپرست بیمه آسیا گلستان با اشاره به پرداخت دیه تمامی خانواده های جانباختگان حادثه معدن آزادشهر، گفت: مبلغ 90 میلیارد و سیصد میلیون ریال دیه به خانواده ها پرداخت شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۷:۳۰    
انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران درباره حاشیه های اخیر عکاسی از صحن علنی مجلس بیانیه ای صادر کرد. به گزارش ایسنا، در متن کامل این بیانیه آمده است: مرداد ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۷:۲۰    
پرواز حجاج گلستانی با تاخیر هشت ساعته همراه بود و این تاخیر و پاسخگو نبودن مسئولان باعث سرگردانی حجاج بیت الله الحرام در فرودگاه بین المللی گرگان شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۷:۱۶    
گروه تروریستی داعش با انتشار یک نوار ویدئویی اسپانیا را به انجام حملات تروریستی بیشتر تهدید کرد. به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه ال پاییس ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۷:۱۴    
منابع خبری اعلام کردند که گروه تروریستی داعش پیشنهاد داده است که از مرز سوریه و لبنان به دیرالزور در شرق سوریه منتقل شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۷:۰۵    
رسانه های محلی ترکیه از حمله افراد مسلح ناشناس به ساختمان دادگستری شهر استانبول خبر دادند. به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از اسپوتنیک ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۷:۰۲    
فرمانده نیروی انتظامی با وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دیدار و گفت وگو کرد. به گزارش ایسنا، امیر حاتمی دراین دیدار اظهارکرد ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۶:۵۹    
رئیس مجلس خبرگان رهبری در دوازدهمین جلسه هیئت رئیسه این مجلس در تهران تاکید کرد: دولت، تمام هم و غمش را صرف رفع مسائل و مشکلات اقتصادی مردم کند. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۶:۵۵    
کوسه ها از زیست مولکول های دارای بار الکتریکی برای پیدا کردن شکار و مسیریابی در اقیانوس استفاده می کنند ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۶:۴۸    
در این ویدیو و با چند تکنیک ساده نحوه ی تبدیل تصاویرمان را به سبک نقاشی های ماسکفیلد پریش نقاشی برجسته آمریکایی، از طریق تکنیک یکسان سازی رنگ ها در فتوشاپ یاد می گیریم.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۶:۳۸    
حرکت سرشانه چرخشی با دمبل، یکی از حرکات موثر برای افزایش حجم شماری از عضلات سرشانه است. این حرکت را در مجموعه آموزش بدنسازی و فیتنس تابناک فرا می گیرید.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۶:۲۵    
سخنگو و ناظر فرهنگی هیأت رییسه مجلس با اعلام اینکه هیچ محدودیتی برای حضور عکاسان و خبرنگاران در مجلس در نظر گرفته نشده، خواستار آن شد که خبرنگاران و عکاسان پارلمانی با جسارت به کار خود ادامه دهند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۶:۲۳    
انیمیشن کوتاه اسکله / Pier به کارگردانی جیسون بِنِت، یک پروژه دانشجو قابل توجه است. ماهی گیری که برای شکار ماهی به اسکله می رود بی خبر از آن است که خود شکار شکار چی دیگری است... ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۶:۱۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران از هر گام سازنده و مثبت همسایگان برای بهبود و ارتقاء روابط فی مابین همواره استقبال کرده و بدان ارج می نهد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۶:۰۰    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر این که آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور فردا، جمعه سوم شهریورماه جاری برگزار می شود ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۵:۵۲    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل رئیس موساد را نیز به همراه خود به دیدارهایش با مقامات روسی برده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۵:۴۲    
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به کلاهبرداری 170 میلیون تومانی با یک تماس، گفت: اعضای این باند کلاهبرداری حرفه ای توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان در تهران دستگیر شدند. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۵:۳۷    
ایستادگی ایران در برابر تجزیه کشورهای منطقه ، تحسین جهان را برانگیخته است
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۵:۲۵    
شاید فکر کنید که تک تیرانداز های برد بالا تا حد 1000 متر تنها تکنولوژی مدرن باشند. اما این نوع تک تیراندازها در قرن نوزدهم نیز وجود داشتند ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۵:۲۳    
در این ویدیو به نوعی دسر در جشن محلی آمریکا می پردازیم که پهن است و از لحاظ بزرگی شباهت به گوش فیل دارد به همین جهت گوش فیل نامیده می شود.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۵:۱۹    
خاموشی دریا دومین فیلم سینمایی وحید موسائیان است. مسعود رایگان. حسین شیدائی. موسی ذاکری در این فیلم سینما نقش آفرینی کرده اند ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۵:۱۵    
فلیپه استرازا از دوران سخت کودکی و فقر خانواده می گوید و توضیح می دهد که چگونه با گذرنامه جعلی به آمریکا آمدند. این استندآپ کمدی را با زیرنویس فارسی در تابناک می بینید.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۵:۱۲    
این ویدئو درباره یک کلکسیونر خودروهای کلاسیک و اسپرت قدیمی است که در ویدیو به او شکارچی گفته می شود. او بر خلاف سایر کلکسیونرها دوست دارد خودروهایش کاملاً کارآمد و در حرکت باشند ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۵:۰۲    
یکی از پرسش هایی که برای عموم مطرح است، روند کشف و توسعه دارو از ابتدا تا زمان رسیدن به دست بیمار است. در این ویدیو با این روند به طور کامل آشنا می شوید.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۴:۵۷    
اولین گردهمایی دانشجویان و فعالین کانون های مهدویت دانشگاه های سراسر کشور در قالب اردوی فرهنگی آموزشی سدید با شعار دانشجوی منتظر، دانشگاه زمینه ساز برگزار می گردد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۴:۵۲    
ای یار یکی از قطعاتی است که گروه رستاک خوانده و موزیک ویدیوی آن را در تابناک می بینید و می شنوید.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۴:۴۸    
مهندسین دانشگاه استنفورد در حال ساخت ربات های کرمی هستند که می توانند تا 25 هزار برابر اندازه خود رشد کنند و در ماموریت های جست و جو و نجات برای نفوذ به مکان های دور از دسترس استفاده شوند.
  • ۱