جمعه ۰۳ آذرساعت ۲۲:۰۷Nov 2017 24

خبرهای خبرگزاری تابناک 9 شهریور 1396 - tabnak.ir

 
خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1396 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1396 خبرگزاری تابناک 1 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 2 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 3 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 4 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 5 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 6 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 7 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 8 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 9 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 10 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 11 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 12 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 13 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 14 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 15 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 16 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 17 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 18 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 19 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 20 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 21 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 22 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 23 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 24 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 25 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 26 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 27 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 28 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 29 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 30 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1396 
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۵۵    
یک کارشناس آزمایشگاه کنترل غذا و دارو، مطالبی را پیرامون تهیه و مصرف رب گوجه فرنگی تشریح کرد. به گزارش تسنیم ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۸:۳۵    
تیم کوک بار دیگر بزرگ ترین پاداش ممکن را برای چهارمین سال پیاپی، در قالب بسته سهامی به ارزش 89.2 میلیون دلار دریافت کرد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۷:۴۰    
فرد کم سوادی که با جعل عنوان قاضی دادسرای نظامی و دادگستری از افراد مختلف کلاهبرداری می کرد، دستگیر و بازداشت شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۷:۳۰    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از سقوط 3 نفر در کوه های مسجد صاحب الزمان(عج) در کمتر از یک ساعت در عصر پنج شنبه خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۲۳:۴۱    
سازمان تجارت جهانی در تازه ترین پیش بینی خود اعلام کرد، رشد تجارت جهانی در سال جاری میلادی به 2.4 درصد افزایش خواهد یافت.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۲۳:۴۰    
وزارت تجارت ژاپن اعلام کرد، تا کنون 2 میلیون و 80 هزار بشکه نفت استراتژیک این کشور، فروخته شده است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۹:۴۵    
ماه هاست که شرکت خودروسازی فیات کرایسلر با تعدادی از شرکت های چینی در حال مذاکره است. در این مذاکرات بحث سرمایه گذاری چینی ها در این شرکت از طریق خرید سهام یا قرادادهایی همچون خرید بخش پیکاپ رام و ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۶:۰۵    
وزیر اقتصاد و دارایی گفت: اصلاح نظام بانکی،تامین منابع مالی، جذب سرمایه گذاری خارجی از کارهای پیش روی اقتصاد کشور باید باشد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۲:۴۷    
در پی انتشار برخی شایعات در شبکه های اجتماعی مبنی بر حضور عامل انتحاری داعشی در دادسرای شهرستان زرقان ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۰۸:۴۰    
آیت الله هاشمی شاهرودی و دکتر محسن رضایی، رییس و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در آستانه سفر به بغداد در فرودگاه مهرآباد با پدر شهید مدافع حرم ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۰۷:۵۲    
دانش آموزی که حائز رتبه برگزیده کنکور در رشته علوم انسانی شده می گوید از هم اکنون مسیر زندگی خود را در قاضی شدن، یافته است. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۰۷:۲۵    
عضو کمیسیون صنایع و معادن خانه ملت با انتقاد از ادامه پرداخت حقوق های نجومی به اشکال مختلف، بر ضرورت آگاهی بخشی به شهروندان پیرامون میزان دریافتی مسئولان مملکتی تاکید کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۰۷:۱۸    
نودوهفتمین شماره نشریه خط حزب الله به سالروز اولین سفر خارجی آیت الله خامنه ای به عنوان رئیس جمهور اشاره دارد و عکسی از دیدار ایشان با حافظ اسد را منتشر کرده است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۰۷:۰۵    
فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: با هوشیاری پلیس شهرستان آبادان عاملان نزاع منجر به قتل دستفروشان شناسایی و دستگیر شدند. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۰۷:۰۱    
تصادف شدید موتورسیکلت با یک دستگاه کامیون کمپرسی در کمربندی دوم تهران باعث مرگ آنی موتورسوار شد. به گزارش جام جم از سازمان آتش نشانی تهران ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۰۶:۲۹    
نیکی هیلی ، نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد روز پنجشنبه در واکنش به اظهارات مقام های ایرانی گفت: اگر بازرسی از سایت های نظامی ایران رویا است، پایبندی ایران به برجام هم رویا است. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۰۳:۱۵    
این پیمانه موضوعاتی همچون بهای طلا بستگی زیادی به رفتارها و سیاست های ترامپ خواهد داشت، گرانی 30 ریالی دلار آمریکا در پایان هفته بازار آزاد ارز، افزایش قیمت نفت با کاهش موجودی نفت آمریکا ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۰۱:۵۶    
رصد اجرام سماوی و محاسبات اختر شناسان نشان داده است که فردا یک سیارک بزرگ با فاصله نزدیکی از کره زمین عبور کرده و به حرکت خود در منظومه شمسی ادامه می دهد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۰۰:۴۶    
نیروهای امنیتی روسیه 2 تروریست داعش را که قصد انجام حملات تروریستی در مسکو را داشتند، دستگیر کردند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۳:۵۲    
امیر قطر در تماسی تلفنی با حسن روحانی، از مواضع ایران در حمایت از دوحه در برابر تحریم های اخیر چهار کشور عربی، قدردانی کرد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۳:۵۱    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس از تکذیب اقدام انتحاری و تروریستی در زرقان خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۳:۴۹    
هشتمین گزارش یوکیا آمانو درباره اجرای برجام در ایران عصر روز پنجشنبه در اختیار 35 عضو شورای حکام قرار گرفت.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۳:۴۹    
آیت الله هاشمی شاهرودی ، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار نوری المالکی، معاون رئیس جمهوری عراق که امشب در جریان سفر به بغداد صورت گرفت ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۳:۴۰    
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت:تاکنون 75 هزار و 500 میلیارد ریال مطالبات گندمکاران معادل 66 درصد بهای گندم های تحویلی پرداخت شد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۳:۴۰    
معاون اقتصادی رئیس جمهور میگوید اکنون 10 میلیون نفر زیر خط فقر هستند که زیر خط فقر قرار دارند و ما برنامه داریم که آنها را از خط فقر بالا بکشیم.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۳:۳۳    
در پایان معاملات بازار آزاد پایان هفته، هر دلار آمریکا با رشد 30 ریال نسبت به میانگین قیمت روز قبل، به طور میانگین به قیمت 38 هزار و 687 ریال فروخته شد ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۳:۱۴    
روز پنجشنبه، قیمت هر دو شاخص نفتی پس از یک هفته کاهش، نهایتا افزایش یافت. دلیل افزایش قیمت نفت کاهش موجودی آمریکا گزارش شده است ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۳:۰۰    
وزارت خارجه آمریکا روز پنجشنبه در بیانیه ای اعلام کرد این کشور دستور تعطیلی کنسولگری روسیه درشهر سان فرانسیسکو را صادر کرده است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۲:۴۷    
شدید ترین طوفان طی 12 سال اخیر در تگزاس آمریکا، تاکنون 22 کشته بر جای گذاشته است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۲:۰۵    
پیام رهبر انقلاب به رؤسای کشورهای اسلامی؛ از دیگر ویدیوهای این بسته خبری است. تابناک پلاس ، شنبه تا پنجشنبه به استثنای تعطیلات رسمی، پس از ساعت 20: 00 برای مشاهده مخاطبان در تابناک منتشر می شود
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۱:۴۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مهار شعله های آتش در مخزن گازوویل یک ساختمان نیمه کاره در شمال تهران خبر داد و گفت :حادثه تلفات نداشت .
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۱:۴۰    
تائه یونگ بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل ایران گفت: نه تنها زمان ما برای آماده سازی تیم کوتاه بود، بلکه امروز زمین چمن هم وضعیت خوبی نداشت و نتوانستیم عملکرد فنی خوبی داشته باشیم. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۱:۳۰    
سعید ملایی به نشان برنز وزن منهای 81کیلوگرم رقابتهای جودو قهرمانی جهان دست یافت. به گزارش تابناک ورزشی، به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۱:۲۲    
آمریکا دستور داد کنسولگری روسیه در سانفرانسیسکو و شعبات آن در واشنگتن و نیویورک تعطیل شوند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۱:۲۰    
دعای عرفه، عصر امروز پنجشنبه، با حضور گسترده حج گزاران ایرانی در عرفات برگزار شد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۱:۱۷    
سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان امروز پنجشنبه در مراسم عید دوم آزادسازی لبنان سخنرانی کرد و این مناسبت را گرامی داشت.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۱:۱۵    
تیم ملی فوتبال ایران به رکورد جدیدی در مسابقات مقدماتی جام جهانی دست یافت و این موضوع در صفحه اصلی فیفا بازتاب داشته است. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۱:۰۹    
یک مقام آژانس بین المللی انرژی اتمی (IAEA) تاکید کرد که این سازمان از سایت نظامی پارچین ایران بازدید نخواهد کرد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۱:۰۸    
آیت الله هاشمی شاهرودی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام که به بغداد سفر کرده است، در اولین روز سفر خود به عراق، با نوری المالکی معاون رییس جمهور این کشور همسایه دیدار و گفت وگو کرد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۱:۰۸    
معاون عربی و آفریقایی وزیر امور خارجه در جشن مقاومت حزب الله لبنان به مناسبت پاکسازی شرق این کشور از وجود تروریست ها شرکت کرد .
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۱:۰۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ، با آسیب دیدگان و خانواده قربانیان طوفان اخیر در آمریکا ابراز همدردی کرد .
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۱:۰۵    
در پایان بازی و با حفظ رکورد شکست ناپذیری تیم ملی و بسته ماندن دروازه ایران، کارلوس کی روش یکی از شادترین مردان میدان بود وبه شیوه خاصی شادی کرد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۱:۰۱    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۱:۰۰    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می گوید که دیدار بدون گل تیمش در خانه کره ای ها جذاب بوده است. به گزارش تابناک ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۲۰:۱۰    
رصد خانه تابناک ، خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۹:۵۶    
ما خواستار آزادسازی مزارع شبعا و التلال با تصمیم و همکاری دولت لبنان هستیم. من خواهان جنگ با "اسرائیل" نیستم ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۹:۵۵    
گویا این دسته از بازیکنان بومی صبا، که ترکیب اصلی تیم در باخت چهار بر صفر مقابل خونه به خونه بابل را تشکیل می دادند، معتقد بودند صبای قم جای آنهاست و بازیکنان جدید ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۹:۴۹    
در جریان رقابت های مقدماتی جام جهانی فوتبال، ایران مقابل کره جنوبی در مقابل بیش از 60 هزار هوادار کره ای به تساوی بدون گل دست یافت تا رکورد بسته ماندن دروازه ایران در دوازدهمین بازی نیز حفظ شود ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۹:۲۵    
خصوط هوایی روسیه اعلام کرد که دو طرف روسیه و عراقی در باره از سرگیری پروازها بین مسکو و بغداد پس از 13 سال توافق کردند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۹:۱۰    
یوکیا آمانو مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی روز پنج شنبه بار دیگر پایندی کامل ایران به توافق هسته ای را تائید کرد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۹:۰۰    
در جریان معاملات بازار آزاد تهران امروز پنج شنبه قیمت انواع سکه و ارز با کاهش همراه بوده اما نرخ دلار افزایشی جزیی داشته و به 3874 تومان رسیده است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۸:۵۵    
دو دیدار هفته نهم مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه با برتری سوریه و چین برابر حریفان خود پایان یافت. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۸:۵۵    
روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به تغییر در فرآیند انتقال پیکر شهید مدافع حرم، پاسدار محسن حججی مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید سرافراز متعاقباً اعلام خواهد شد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۸:۵۴    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: حکم اعدام قاتل آتنا اصلانی برای تائید نهایی به دیوان عالی کشور ارجاع شده و با تائید نهایی دیوان عالی کشور زمان و مکان اجرای حکم مشخص و اعلام می شود.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۸:۵۰    
در معاملات امروز بازار جهانی نفت هر بشکه نفت برنت دریای شمال با 29 سنت افزایش 51.15دلار قیمت گذاری شد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۸:۴۵    
تیم ملی فوتبال ژاپن با غلبه بر استرالیا پس از ایران دومین تیم صعود کننده به جام جهانی 2018 روسیه نام گرفت. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۸:۴۰    
کره جنوبی در خانه اش حریف تیم10 نفره ایران هم نشد و تا آستانه حذف در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه پیش رفت. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۸:۳۵    
در ماه های اخیر مباحث زیادی پیرامون تلاش آمریکا برای خروج از برجام مطرح شده است. آمریکا درصدد اعلام عدم پایبندی ایران به برجام به بهانه های مختلف است ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۸:۳۲    
یک متخصص طب سنتی درباره مواجه مردم با انواع اطلاع رسانی ها در حوزه طب سنتی و ایرانی برای تشخیص درست، گفت: مردم به مطالبی که در آنها از واژگان غلو آمیزی چون معجزه ، خواص شگفت انگیز ، درمان قطعی ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۸:۲۱    
تیتر این مطلب خیلی گزنده است اما واقعی ست؛ درست مانند این تیتر که بسیاری از رسانه ها آن را منتشر کرده اند: تعرض یک جوان 19 ساله افغانی به دختر ایرانی در فضای سبز شرق تهران ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۷:۵۱    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۷:۱۵    
مسئولان استان لرستان، اقدام به بازداشت معترضان و برخورد امنیتی با ماجرا کردند که به نظر شیوه مردم سالارانه ای در رویارویی با اعتراضات مردمی که از مرگ بی دلیل عزیزانشان در ترددهای جاده ای به ستوه آمده ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۷:۰۵    
برج مینو، هشتمین فیلم سینمایی ابراهیم حاتمی کیا در مقام کارگردان و محصول سال 1375 است. مینو که به تازگی با موسی ازدواج کرده در حال جابجا کردن جهیزیه خود در خانه جدید است ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۴:۴۰    
هافبک - مهاجم جدید تیم ملی در لیست بازی ایران و کره جنوبی قرار ندارد. به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 16 ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۴:۴۰    
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت از کشف جسد زنی در رودخانه ای در شمال شرق تهران خبر داد. به گزارش ایسنا ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۴:۳۰    
خرابی های ناشی از طوفان هاروی، همچنان پالایشگاه ها را تعطیل نگاه داشته و قیمت بنزین به 2 دلار در هر گالن افزایش یافته است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۴:۲۰    
رئیس پارلمان لبنان طی سخنرانی به مناسبت سی و نهمین سالگرد مفقود شدن امام موسی صدر و دو تن ز همراهانش از سازمان های بین المللی و اتحادیه عرب خواست مساله امام موسی صدر را مورد توجه قرار دهند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۴:۲۰    
انگلیس اعلام کرد که چهاردهم سپتامبر (23 شهریور) میزبان نشستی بین المللی برای حل بحران قطر و پایان دادن به اختلافات پیش آمده میان دوحه و چهار کشور عربی خواهد بود.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۴:۲۰    
کلانتر شهر ساکرامنتوی کالیفرنیا اعلام کرد، در جریان تیراندازی مهاجمان در این شهر یک افسر پلیس کشته و دو افسر دیگر زخمی شدند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۴:۱۵    
پلیس آلمان اعلام کرد که یک تروریست عضو جبهه النصره که در زندان های این کشور نگهداری می شد، خودکشی کرده است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۴:۱۵    
بمب جاسازی شده در یک سطل زباله امروز (پنج شنبه) در استان ازمیر ترکیه واقع در سواحل دریای اژه در غرب ترکیه منفجر شد و هشت زخمی بر جای گذاشت.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۴:۱۵    
رئیس جمهور پیشین یمن اعلام کرد، پسر وی هدف ترور بود که شنبه گذشته به کشته شدن یکی از مسؤولان حزب کنگره مردمی سراسری منجر شد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۴:۱۰    
وزرای دفاع و خارجه ژاپن امروز پنج شنبه در تماس با همتایان آمریکایی خود درباره تهدیدات کره شمالی و استقرار سیستم دفاع موشکی آگیس در خاک ژاپن گفت وگو کردند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۴:۱۰    
کانال دو تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که شورای عالی نقشه کشی و ساخت در کرانه باختری طرح ساخت 3000 واحد مسکونی در شهرک های یهودی کرانه باختری را به دولت اسرائیل ارائه می کند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۴:۱۰    
خبرگزاری رسمی الجزایر امروز (پنجشنبه) از انفجار عامل انتحاری در ورودی "اداره امنیت استانی" در شهر تیارت در شمال این کشور خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۴:۰۴    
زایران ایرانی بیت الله الحرام روز پنجشنبه با شرکت در مراسم برائت از مشرکین؛ در قطعنامه ای 10 ماده ای دخالت های آمریکا در امور کشورهای اسلامی را مصداق واقعی بی اعتنایی به حق ملت ها در تعیین سرنوشت ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۴:۰۰    
به دنبال لغو تحریم ها و رونق قابل توجه در بازار بورس تهران، تغییرات قابل توجهی در بازار بورس تهران به وجود آمده است ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۳:۵۷    
همواره پیرامون کمک های مالی و تسلیحاتی به تروریست های حاضر در سوریه، حرف و حدیث های زیادی مطرح بوده است ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۳:۵۲    
بررسی ها نشان می دهد با صنعتی شدن تولید در جهان کارگاه ها کوچک تر کم کم با مشکل رکود روبه رو هستند، در حال حاضر و با توجه به رکود موجود در بازار مسکن کابینت سازی هم تحت تاثیر آن قرارگرفته و از رونق ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۳:۵۰    
در ماه جولای واردات نفت کشورهای آسیایی از ایران افزایش نسبی را تجربه کرد و عملاً از سطح پایین ماه ژوئن چند پله بالا رفت.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۳:۴۲    
دولت ترکیه واکنش شدیداللحنی به حکم دادگستری آمریکا علیه تیم محافظان اردوغان نشان داد. به گزارش مشرق ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۳:۳۵    
دانش آموزان دوره ابتدایی و پیش دانشگاهی اول مهرماه کتب درسی خود را از طریق مدارس دریافت می کنند و دانش آموزان دوره های متوسطه اول و دوم نیز از 20 شهریورماه کتب درسی خود را از طریق کتابفروشی ها تهیه ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۳:۳۵    
رسانه افغان اعلام کرد که ادامه حملات هوایی آمریکا به غیرنظامیان افغان این بار در شرق افغانستان 28 کشته کشته برجا گذاشته است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۳:۳۰    
منابع سازمان ملل از فرار حدود 27400 مسلمان روهینگیا از میانمار به بنگلادش طی هفته گذشته خبر می دهند. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۳:۲۳    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه اعلام کرد که کشورش مسلمانان میانمار را تنها نخواهد گذاشت و هر گونه کمک برای پایان دادن به درد و رنج و کشتار مسلمانان را انجام خواهد داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۳:۲۲    
در جریان رقابت های بوندس لیگا، بایرن مونیخ 4 بر یک کیکرز اوفنباخ را شکست داد. خلاصه این بازی را در تابناک تماشا می کنید.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۳:۱۸    
روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از تایید قطعی هویت پیکر شهید حججی خبر داد و اعلام کرد مراسم تشییع این شهید سرافراز از ساعت 16 روز شنبه 11 شهریور ماه در تهران برگزار می شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۳:۱۲    
جشن تولد 57 سالگی اکبر عبدی در فرمول یک با اجرای سیدعلی ضیاء در حالی برگزار شد که این کمدین سرشناس اظهار نظرهای بی تعارفی درباره مهران مدیری، رضا عطاران، رامبد جوان ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۳:۰۳    
21 فیلم سینمایی و تلویزیونی ایرانی و خارجی به مناسبت عید سعید قربان روی آنتن می روند. به گزارش خبرآنلاین، در تعطیلات پایان این هفته که مصادف با عید سعید قربان نیز شده است، شبکه های سیما ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۲:۵۵    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: هوای تهران از فردا خنک می شود. به گزارش میزان، فریبا گودرزی کارشناس هواشناسی ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۲:۵۴    
رئیس کل بانک مرکزی، با رد وجود هر گونه مشکل در ارتباط با موسسه مالی و اعتباری نور، گفت: گاهی بانک مرکزی با مدیران موجود موسسات اعتباری مشکل دارد و گاهی هم مدیران به تشخیص مجمع کنار می روند. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۲:۴۴    
وزیر اطلاعات با بیان اینکه رقابت های منفی در جامعه باعث هدررفتن انرژی ها می شود، گفت: مسئولان از فرصت خدمتگزاری به مردم نهایت استفاده را ببرند و در این راه از یکدیگر پیشی بگیرند. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۲:۳۲    
در تصویر زیر آخرین نامه شهید محسن حججی در روز عرفه را می بینید.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۲:۲۶    
نتایج آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی فردا (10 شهریور ماه) از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۲:۲۱    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: گزارشی مبنی بر خسارت مالی و جانی ناشی از زمین لرزه 5 و 4 دهم ریشتری صبح پنجشنبه شهر زیارتعلی شهرستان رودان در هرمزگان نداشته ایم. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۲:۱۶    
استات اویل در چاه اکتشافی کورپفجل که نخستین چاه حفر شده در بخش نروژی منطقه مورد مناقشه میان نروژ و روسیه بود، نفت پیدا نکرد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۲:۱۰    
وقوع طوفان هاروی در آمریکا و تعطیلی پالایشگاه های ایالت تگزاس در هفته گذشته سبب کاهش تقاضای پالایشگاه ها برای نفت و ارزانی موقت این کالا شد اما مجموع حوادث بازار جهانی نوید افت مازاد عرضه و رشد قیمت ...