سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۰۴:۲۸May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 5 دی 1399 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1399 خبرگزاری تقریب 1 تیر 1399 خبرگزاری تقریب 1 مرداد 1399 خبرگزاری تقریب 1 شهریور 1399 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1399 خبرگزاری تقریب 30 آبان 1399 خبرگزاری تقریب 30 آذر 1399 خبرگزاری تقریب 1 بهمن 1399 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1399 خبرگزاری تقریب 1 دی 1399 خبرگزاری تقریب 2 دی 1399 خبرگزاری تقریب 3 دی 1399 خبرگزاری تقریب 4 دی 1399 خبرگزاری تقریب 5 دی 1399 خبرگزاری تقریب 6 دی 1399 خبرگزاری تقریب 7 دی 1399 خبرگزاری تقریب 8 دی 1399 خبرگزاری تقریب 9 دی 1399 خبرگزاری تقریب 10 دی 1399 خبرگزاری تقریب 11 دی 1399 خبرگزاری تقریب 12 دی 1399 خبرگزاری تقریب 13 دی 1399 خبرگزاری تقریب 14 دی 1399 خبرگزاری تقریب 15 دی 1399 خبرگزاری تقریب 16 دی 1399 خبرگزاری تقریب 17 دی 1399 خبرگزاری تقریب 18 دی 1399 خبرگزاری تقریب 19 دی 1399 خبرگزاری تقریب 20 دی 1399 خبرگزاری تقریب 21 دی 1399 خبرگزاری تقریب 22 دی 1399 خبرگزاری تقریب 23 دی 1399 خبرگزاری تقریب 24 دی 1399 خبرگزاری تقریب 25 دی 1399 خبرگزاری تقریب 26 دی 1399 خبرگزاری تقریب 27 دی 1399 خبرگزاری تقریب 28 دی 1399 خبرگزاری تقریب 29 دی 1399 خبرگزاری تقریب 30 دی 1399 
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۲:۲۷    
با معتدل شدن هوا در جنوب کشور کاشت محصولات صیفی جات رونق می گیرد. استان بوشهر به عنوان قطب تولید گوجه فرنگی خارج از فصل کشور شناخته می شود ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۰:۴۶    
ارگ بم بزرگترین سازه خشتی در جهان است که در شهر بم در استان کرمان قرار دارد و در فهرست میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده است. بامداد پنجم دی 1382 زمین لرزه ای به قدرت 6 ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۰۸:۰۲    
آستان مقدس حسینی به مناسبت ایام ولادت حضرت زینب کبری (س) نمایشگاهی را با حضور حجت الاسلام و المسلمین شیخ عبد المهدی الکربلایی، نماینده آیت الله سیستانی برپا کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۰۶:۴۴    
حجت الاسلام سید داود احمدپناه امام جمعه شهمیرزاد پس از 22 سال و 5 ماه امامت جمعه این شهر و 26 سال خدمت در سنگر نمازجمعه در نمازجمعه 5 دی ماه با مردم شهمیرزاد خداحافظی کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۰۵:۰۲    
بانک جهانی در گزارشی پیش بینی کرد که رشد تولید ناخالص داخلی چین از دو درصد در سال 2020 به 7.9 درصد در سال 2021 خواهد رسید.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۰۳:۳۸    
نشست نقد و بررسی بخش سوم کتاب علوم قرآنی با عنوان تحریف ناپذیری قرآن، دوشنبه 8 دی ماه برگزار می شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۰۱:۲۷    
چهارده نفر از ملوانان و صیادان ایرانی که به اتهام ورود به آب های پاکستان توسط نیروهای این کشور بازداشت شده بودند، آزاد و به میهن اسلامی بازگشتند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۰۰:۴۸    
رئیس جمهور تونس حالت فوق العاده در تونس را برای 6 ماه دیگر تمدید کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۳:۴۸    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی و پادشاه مغرب روز جمعه تلفنی درباره برقراری روابط دیپلماتیک گفت وگو کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۳:۳۳    
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در بیانیه ای عادی سازی روابط مغرب با رژیم صهیونیستی را اسفناک و دردآور توصیف کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۳:۲۷    
اتاق عملیات مشترک گروه های مقاومت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که مانور نظامی بزرگی سه شنبه آینده برگزار می شود ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۳:۱۸    
صفحه توییتری منتسب به حضرت آیت الله خامنه ای میلاد عیسی مسیح(ع) را به مسیحیان ایران و جهان و نیز مسلمانان تبریک گفت.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۲:۴۲    
تروریست های بوکوحرام، در حمله ای در شمال شرقی نیجریه، ضمن به آتش کشیدن یک بیمارستان و یک کلیسا، کشیش را ربودند و 11 نفر دیگر را هم به قتل رساندند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۲:۱۸    
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس، ضمن محکوم کردن تجاوز موشکی رژیم صهیونیستی به مناطقی در سوریه، آن را در راستای طرح توسعه طلبانه این رژیم در منطقه توصیف کرد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۱:۵۴    
مدیر سازمان جهانی بهداشت روز جمعه گفت: فداکاری های انجام شده برای محافظت از مردم برای مقابله با بیماری همه گیر ویروس کرونا نباید در طول برگزاری های جشن سال نو به هدر برود.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۱:۳۳    
یک کارشناس حقوقی فاش کرد که رژیم صهیونیستی مانع دسترسی فلسطینی ها به واکسن کرونا شده است و با توجه به اشغال خاک فلسطین و محاصره فلسطینی ها حاضر به پذیرش مسئولیت در این خصوص نیست.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۰:۵۷    
نیروهای امنیتی روسیه طرح یک عامل تروریستی برای انجام عملیات در شهر تامبوف را خنثی کردند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۰:۲۷    
امام جمعه نجف اشرف ضمن بیان این موضوع که راه فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و معاون سابق رئیس الحشد الشعبی ادامه خواهد داشت ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۹:۵۷    
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی با اشاره به حمایت های شهید سلیمانی از مقاومت در این کشور، گفت: شهید سلیمانی مقاومت مسلحانه در نوار غزه را ارتقا بخشید.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۹:۲۷    
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: بر اثر وقوع بهمن در ارتفاعات تهران 2 تن کشته و 2 نفر مصدوم و 4 نفر مفقود شدند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۸:۵۷    
امیر حاتمی در پیام تبریک به مناسبت میلاد حضرت مسیح(ع) به همتایان خود در کشورهای جهان ابراز امیدواری کرد در سایه تعالیم نجات بخش انبیای الهی شاهد گسترش عدالت، صلح ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۸:۴۲    
امام جمعه مشهد، آشنایی با سیره سیاسی اهل بیت(ع) و پیروی از آن را بزرگ ترین عامل در بصیرت افزایی دانست و گفت: تعمق در این سیره، ابزاری در مقابله با دشمنان اسلام است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۸:۱۸    
هشتگ "انتقام خون فرماندهان پیروزی را می گیریم" با استقبال گسترده هزاران فعال در توییتر همراه شده و واکنش هایی را نیز داشته است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۷:۵۴    
دبیرکل جنبش اسلامی بحرین در نخستین مراسم سالگرد شهادت فرماندهان حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس گفت این دو شهید عشق به شهادت را در نسل های بعد زنده نگه داشتند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۷:۳۶    
وزیر امور خارجه در پیامی میلاد حضرت مسیح (ع) را به مسیحیان مشرق زمین تبریک گفت.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۷:۰۳    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مکتب فکری شهید سلیمانی دفاع از مظلوم، پیروی از ولایت فقیه و حرکت در مسیر حق و عدالت است و راه این شهید بزرگوار باید با قوت پی گرفته شود.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۶:۳۹    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه درگذشت بهروز همتی مدیر بنیاد مهدی موعود (عج) و بنیاد غدیر در استان کرمانشاه را به خانواده آن مرحوم و بازماندگان تسلیت گفت.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۶:۱۲    
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: مکتب شهید سلیمانی مکتب مقاومت و ایستادگی و در عین حال مکتب عقلانیت، تدبیر ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۵:۵۴    
خطیب جمعه قم گفت: از دولتمردان درخواست می کنیم در برنامه هفتم توسعه و بودجه سال آینده مشکلات جامعه پرستاری را به نحو شایسته ای حل کنند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۵:۳۹    
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی طی وبینار مشترک با معاون گردشگری کشور افغانستان، سازوکار اجرایی توسعه گردشگری میان دو کشور را در ایام کرونا و پساکرونا در دستور کار قرار داد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۵:۱۸    
امام جمعه عسلویه گفت: سردار شهید سلیمانی مایه شوکت و مباهات ایران و اسلام بود.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۴:۵۴    
امام جمعه موقت زاهدان گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، مردم و مسئولان کشور باید در تمام زمینه ها قوی باشند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۴:۳۳    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت 132 بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در 24 ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به 54 هزار و 404 نفر رسید.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۴:۱۸    
سخنگوی دولت در بازدید از یک مرکز سالمندان مسیحی در تهران گفت: همه مراکز خیریه و آسایشگاه های سالمندان مسیحی از طریق سازمان بهزیستی یارانه و دیگر خدمات خود را دریافت می کنند ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۴:۰۶    
بارش سنگین برف از شب گذشته تا امروز در تبریز شرایط مناسبی برای تفریحات زمستانی مردم به وجود آورده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۳:۵۱    
الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان به همراه همسرش مهربان علی اف از شهرستان "قبادلی" که از اشغال نیروهای ارمنستان آزاد شد، بازدید کردند ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۳:۴۲    
رسیدگی به پرونده مرزبان گلستانی که در درگیری با اراذل و اوباش کرند استان گلستان به شهادت رسید، آغاز شده و ضارب و همدستانش هم دستگیر شدند.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۳:۳۳    
مراسم عزاداری ایام فاطمیه با سخنرانی حجت الاسلام رفیعی و مداحی میثم مطیعی بدون حضور جمعیت و به صورت پخش زنده در هیات میثاق با شهدا برگزار شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۳:۲۴    
یکی از شرکت های امنیت سایبری رژیم صهیونیستی که مشتریان و زیرمجموعه های مهمی از جمله شرکت های نظامی داشت، هک شد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۲:۵۴    
رئیس شورای اجرایی جنبش حزب الله لبنان تأکید کرد که رژیم صهیونیستی در نبرد با این جنبش، شکست خورده است و باید در پی گزینه های جایگزین باشد.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۲:۲۴    
به مناسبت بزرگداشت اولین سالگرد شهادت مظلومانه سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی ویژه برنامه هایی از سوی نمایندگی های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در پاکستان و همچنین گروه های سیاسی و مذهبی این کشور برگزار ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۲:۰۰    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور پیامی درگذشت امیر سرتیپ پورداراب از فرماندهان حماسه بزرگ آزادسازی خرمشهر و دارنده دو مدال فتح از دستان فرمانده معظم کل قوا را تسلیت گفت.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۰:۲۴    
مدیر کل همکاری های فرهنگی وامور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با تبریک فرارسیدن سال نو میلادی به تمامی ایرانیان مسیحی مقیم خارج کشور، گفت: راه ...
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۰۸:۵۷    
بیش از 1700 اثر به مناسبت سالگرد سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی برای انتشار در فضای مجازی تولید شده است.
تقریب   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۰۸:۲۷    
فرمانده گروهان مرزی کرند در درگیری با اراذل و اوباش به شهادت رسید.